منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

أدوات الموضوع
قديم 01-10-2019, 11:12 AM
قديم 01-10-2019, 11:12 AM
نسـوانجي خـبير
الجنس : لوطي
الإقامه : الاسكندرية - مصر
مشاركات : 465

نسـوانجي خـبير

الإقامة : الاسكندرية - مصر
المشاركات : 465
الجنس : لوطي
توتا رورو غير متصل

Thumbs up المفاجأة الرائعة

المفاجأة الرائعة
من فترة مش بكتبلكم، فترة مليئةومشوقة، وبها احداث مثيرة جدااا، ححكيلكم احداث حقيقية كالعادة، اولها قصة من ثلاثاجزاء بكل جزء أربعة ايام فعلية.

المكان: منتجع راقي بضواحيالقاهرة، اقمت به بالصدفة، حيث أنني اسكندرانية كما تعلمون، وكنت في مهمة عملبالقاهرة، وكنت اعتدت الاقامة في فندق بوسط البلد على النيل، ولكن لم اجد به حجز،فذهبت لهذا المنتجع، .أعجبني التصميم حيث أن الغرف كلها دور واحد وبالتالي فلديكدائما فيو على حدائق، واكثر من بيسين، في نفس الوقت.
لم يكن هناك اي ترتيب للقاءبالقاهرة، ولم تكن شنطة سفري كاملة، وبالتالي فملابس الرجال مكتملة، وانما ملابسالأنثى التي بداخلي وادواتها، ليست مكتملة.
دخلت المنتجع حوالي الثانيةظهرا، دخلت الغرفة وهي على البيسين مباشرة، وبها واجهة من الزجاج العاكس للضوء،" يظهر من الخارج كمرأة ومن الداخل زجاج شفاف عادي " كنت قلق من الزجاج فأسدلتالستائر الحاجبة للرؤية، وخلعت كامل ملابسي، وفتحت الشنطة الرئيسية، وأخرجت الكيسالذي به الادوات النسائية، فأخترت قميص نوم مبهج، تتداخل به الألوان بين الفوشياوالروز وقليل من البيج ال لايت، واخرجت باقي زجاجة الفودكا، وهي التي رافقتني فيالرحلة البرية من الإسكندرية إلى القاهرة، وشربت كأس "وان شوت" ثم شرعتفي لف سيجارة حشيش، " إسكندرانية بقى وكدة " ثم قررت ان افتح الستائربعد ان ايقنت انها حاجبة للرؤية، ففتحت نص ستائر الواجهة، واستمتعت بمنظر الحدائق،والبيسين، والأروع هو احساس أني لابس قميص نوم، وامامي بشر، عاديون، ولا يلفت نظرهمأني مرتدي ملابس نسائية.
احساس جميل، رائع، ممتع، فكمحركت الملابس النسائية شهوتي، وكم أن وجودها جعلني أقضي شهوتي،،، فأنا الان،أنثى،،،
نمت سريعا لأرهاقي الشديد،واستيقظت لأجدني بقميص النوم، والستائر مفتوحة، وهناك بعض النزلاء، جالسون فيالحديقة المقابلة لغرفتي، وعلى البيسين، وطبعا دي جي شغال، وحركات كدة، تنبهت اننااصبحنا ليلا، وخاصية منع الرؤية، قد لا تعمل بسبب عدم وجود الشمس او ضوء النهارالساطع ،،،،،،، يلهوي !!! يعني انا قاعدة على البيسين بقميص النوم !!!
اغلقت الستائر، وابتديت اتعاملكست، فقط لما اطلب حاجة اكل او شرب، افتح الباب ب هوت شورت بس، وعند الخروج ارتدي"برا واندر" أو زي ما بحب أقول "ستيان وكيلوت" وفوقهم جينزضيق وبدي سترتش، واستمتع بالتعامل كدة، في المطعم، وفي كل المنتج، وأتحرك بكل ثقة،وممكن اتمايص في المشي قليلا، وذلك لسعادتي بالأحساس الأنثوي، والتعامل مع الناسالعادية، أقصد مع عدم وجود سيكس، فقد اعتدت أن اكون أنثى في اماكن مغلقة فقط،وبالأخص على السرير طبعا.
مع الشرب لوحدي، والمود، نمت،وصحيت و فطرت في المطعم، ثم رجعت الغرفة لعمل مكالمات شغل وايميلات وكدة، وقد كانأن الاجتماع المرتب له في ذلك اليوم قد تأجل للغد، وبالتالي فانا لست مرتبط بأيشيء اليوم،،، وقلت استمتع بالجو والمود، زي ما قلتلكم أنني لست مجهزة اقامة طويلة،فقد كان معي فقط من الملابس النسائية،
طقم هوت شورت، وبرا، لونهم فوشياسادة،واتنين قميص نوم طويل، بحمالات، والصدر والظهر عريانين، واحد اللي وصفتهولكمفوق والتاني لونه لبني سماوي كدة، 3 كيلوتات، أحمر وأسود و روز، وستيان أحمر،وطبعا انا في السفر عادي بيكون معايا شنطة صغير بها معظم الاحتياجات الشخصية بتاعةالرجالة وبعض الحريمي زي ملقاط، مبرد اظافر، مقص صغير، زبدة كاكاو حمراء "وديلما بيتحط منها بتدي مظهر الروج، المهم يعني:
كنت قاعدة وفاتحة كل الستائرلأستمتع بالفيو، وأن الناس أمامي ووطبعا مايوهات وكدة، وكنت لابسة الطقم الفوشياوقاعدة بلف سيجارة، لقيت واحدة بتخبط، لابسة يونيفورم المنتجع، رديت: أيوة، قالت"هاوس كيبينج" قلتلها لحظات،ووقفت تنتظر، طبعا انا شايفها امامي لأني خلف الزجاج، وهي من الخارج شايفة مرايا،يعني شايفة نفسها، كنت وانا بكلمها ابتديت اقلع الشورت والبرا ولبست فقط هوت شورتبولو مفروض رجالي بس لونه ابيض في روز !!! المهم سألتني هل محتاج تنظف الغرفة أوفي شيء ناقص، قلتلها لأ شكرا، مش دلوقتي، هي شكلها عادي،شعرها أسود لماه"كحكه" ولكن حسيت من كلامها وعنيها أنها شقية، أو علقة، وأنتوا عارفينأن الفرق بين الدلع والعلقة شعرة بسيطة جدا، وانا كل كلامي معاها أقل من نصفدقيقة، المهم لاحظت مجموعة شباب، شكلهم عرب مش مصريين، بيتبادلوا الجلوس علىترابيزة مقابلة لغرفتي ولكن على مسافة حوال 10/15 متر وطبعا هما مش شايفيني، ثمابتديت الاحظ واحد فيهم حبه يقعد وحبة يتمشى ولكن في كل الاحوال مركز في تابلتمعاه، المهم مع الشرب من بدري كنت خلاص موهوجه خالص وهايجة جدااااا، قلت اعمل كأسواطلع اشربه بره في الحديقة، لبست جينز وبدي، وتحته ستيان وكيلوت ف بزازي كانتباينه قوي، بس الحشيش والفوكا، وكمان انا امام الغرفة قلت عادي، رحت قعدت على نفسالترابيزة اللي كان قاعد عليها ويدوب قعدت على كرسي وفردت رجلي على كرسي تاني لقيتهطالع من الغرفة اللي جنبي مباشرة، حسيت انه بيبصلي من وقت للتاني، وبيتمشى فيالحديقة وعلى البيسين وبرضة مركز في التاب !!! وابتدى يقرب قوووي، ثم القى التحيةفردتها وسأل هل انت مصري قلتل ايوة قال انه طبيب عراقي وهو هنا لإداء امتحان صباحباكر ضمن اشتراطات الحصول على شهادة دولية في الطب، ثم قالي انت بتشرب كدة واحنالسة بدري امال بالليل حتعمل ايه، قلتله حشرب برضة، ضحكنا شوية وتبادلنا اطرافالحديث ثم استأذن ودخل غرفته،،، بصراحة كنت خلاص هايجة جدا، وانا عمري ما حاولتاتعرف على حد كدة وبالطريقة دي، المهم الهيجان والشرب خلوني اروح على غرفتة خصوصاوان الباب مفتوح بس لما قربت لاحظت وجود سريرين مش سرير واحد كنج سايز زي عندي،فوقفت امام الباب ونديت عليه فخرج، فقلت له لو حبيت تشرب كأس فودكا اتفضل اي وقتفشكرني، وتوجهة لغرفتي، ولفت نظري انني شايف اباجورة مضيئة داخل الغرفة، وبالتدقيقاكتشفت انه لو انا كنت مشغل الاضاة داخل الغرفة ومفيش ستاير فيمكن لمن هو فيالخارج مشاهدتي،
يفضحتي ،،،
يلهوي يلهوي يلهوي !!! !!!
دخلت وانا مش في دماغي غيرالبنت بتاعة الهاوس كيبينج ويا ترى قالت ايه ويا ترى مين تاني شافني كدة
قلت اروح المطعم اتغدى، ورجعتالغرف’ وأول ما فتحت اتصدمت !!!
لقيت الغرفة تم تنظيفها وتغييرالملايات والحمام وكدة،،،،، طب فين الهدوم الحريمي ؟؟؟
فتحت الشنطة الكبيرة مش موجودين!!!
دورت في الحمام، على الكراسي أوعلى وفي كل الماكن المتاحة برضة مش موجودين !!!
قلت معقولة تكون أخذتهم ؟ او يمكنحد تاني ؟ أو ...... أو ........ أو ........ الخ
وقع نظري على الدولاب، ففتحته،فبلمت وصعت وتنحت ولقتني بقلع كل هدومي حيث انني مازلت بهدومي، وكانت المفاجأة،،،
لقيت قمصان النوم متعلقين علىالرشاقات في الدولاب والاندرات وباقي الملابس النسائية مطبقين بشكل رائع
احييييه بجد انا كدة فعلاست،،،، دخلت الحمام لقيت الملقاط والمبرد والمقص مرصوصين، ولقيت كمان طبعا تمتبديل الفوط المستخدمة ولكن تم اضافة فوط صغيرة " حريمي طبعا.
كان احساس متناقض بين السعادةوالفرحة بالمود الأنثوي والقلق والتوتر والترقب ايضا.
دخلت التواليت وكنت لابسةكيلوت وستيان وقلعت الكيلوت على السرير ودخلت التواليت بالستيان بس، سمعت خبطةواحدة على الباب وسمعت صوتها"هاوس كيبينج" ببص عليها لقيتها بتفتح"بالماستر كاي طبعا" كنت قلعت الستيان بسرعة وبصيت عليها مداري نصي الليتحت بس طبعا هي شيفاني كلي لأن ظهري يبان لها في المرايا اللي في الحمام لأنهاكبيرة جدا، قالتلي في حاجة محتاجها، بسرعة قلتلها ايوة، عايز زجاجة مياة كبيرة، قالتليحاضر، طلعت لبست بنطلون جينز ضيق قوي، بس، من حاجة فوق وكنت لافف سيجارة ولعتهاواخذت كاس فودكا " وان شوت" لقيتها جت، خبطت ودخلت لاني كنت مش قافل بقىالمرة دي، قالتلي ايه رأيك في الحجرة مفيش حاجة تانية عايزها، قلتلها تسلم ايدكبصراحة بس فعلا في حاجة نقصاني قالتلي أأمر، قلتلها أنتي، ضحكت بعلقية وقالت علىطول كدة، قلتلها خير البر عاجله، قالتلي ليه هو جواز ولا ايه،،، قلتلها تشربي كاس اوالفلك سيجارة، قالتلي الكاس مش دلوقتي بس ممكن اخد منك نفسين من سيجارتك دلوقتي وقالتلي انها على وشك تخلص الشيفت بتعها، وقالتلي اني اطلب الريسبشن واطلب تغييرالغرفة لأي سبب وهي حترتب الباقي، قلتلها حاضر، واخذنا ارقام بعض، وخرجت، وانادماغي لفت، حعمل ايه، انا مش طالبة معايا نيك، وكمان زنبوري مش بيقف، ورفيع، خوفتاحسن تكون فاكراني دكر وكنت جايب نسوان، وقلت لنفسي لأ، بس انا تسرعت ممكن، عموماحنشوف، طلبت تغيير الغرفة فعلا ونقلوني غرفة تانية ولكن في مربع تاني خالص.
كل ده كنت نسيت اسألها عناسمها !!! خطفة الدماغ بقى.
المهم لقيتها بتتصل بيا على 7كدة، قلتلها انتي فين قالتلي ساعة وحكون عندك بس خلي الباب الداخلي اللي علىالغرفة اللي جنبك مش مغلق باحكام علشان انا حدخل من الغرفة دي علشان الامن وكدة،قلتلها اتفقنا، بقيت مش عارفة البس ايه حريمي ولا رجالي وقلت حلبس الجينز الضيقوتحته كيلوت حريمي بس ولقيتها بتتصل وبتقولي 5 دقائق وفعلا لقيتها داخلة من الباباللي بيفصل عن الحجرة اللي جنبي، قعدنا ندردش شوية ونشرب كاسين مع سيجارتين وعرفتانها من المنصورة وانها مقيمة في المنتجع في سكن جماعي للمغتربين من العاملينوالعاملات، وطبعا اناها مش بتاعة الكلام دة وانها بس جت تسهر معايا لانها حست انيانسان محترم وطيب !!! طيب.
طبعا الدماغ علت جدا والكلامعن السيكس والرغبات المختلفة والمجتمعات المتخلفة التي لا تتقبل الاختلاف، المهمتم شبة اتفاق اننا نبقى سوى ليسبين يعني حنكون بنتين،،، وابتدينا نقلع هي الاولقلعت البدي وبقت بالستيان والبنطلون وانا قلعت البنطلون وكنت لابسة الكيلوت الأحمر،هي بصراحة مزة قوووي والأهم انها علقة جدا واللي من الاخر بقى انها كدة شرموطة !!!وانا بعشق الصنف ده.
طبعا احضان وبوس الاول، المهموانا بحسس على بطنها وسوتها ابتديت افك لها زرار البنطلون وقلتلها مش تكملي قلع،قالت نووووو قلتلها ليه قالتلي اني انا اللي حقلعها الباقي، قلتلها امرك، فكيتزرار البنطلوت والسوستة وطبعا ضيق طحن وبنزل حبه حبه جسمها روعة وكسها مبطرخوفوجئت انها لابسة كوتشي لسه، قلتلها ايه ده هو لسه قالتلي اه وبصتلي في عيني وبصتللكوتشي !!! فهمت قصدها طبعا ونزلت على ركبتي وقلعتهاالكوتشي ، والشراب،
ولقيت أروع صوابع رجلين ممكنتشوفها في حياتك
مقدرتش اقاوم بصراحة نزلت فيالارض بوستهم، وبرضة مقدرتش اقاوم، ف لحستهم، وبرضة مقدرتش اقاوم، فدخلت لسانييلحس بين صوابعها، وبرضة ما قدرتش اقاوم ف مصيت صوابع رجليها.
بصراحة دوبت خالص وسحت جداوصحيت على حته قفا !!!!! وانا تحت رجليها قالتلي خد البنطلون علقه ولأنك عجبتنيحسمحلك تلحس ،،،،،،،،،، مكان تاني بس تعالى على ايدك ورجلك، قلت حاااااضر، لقيتالم على وشي وقالتلي اسمها أمرك مش حاضر! قلت أمرك يا مولاتي
علقت البنطلون ورجعت على ايديورجلي قالتلي برافوا تعالى ،،،، قرب،،،،، قلت حرضع من بزازها،،،،، قالت قربكمان،،، قلت رقبتها،،،،،، قالت قرب كمان، قلت ضفايفها،،،،،،، لقيتها رفعت اديهاقووووي، وشاورتلي على تحت باطها !!! وقلت الحس دي مكافأتك
لحستلها تحت باطها الاتنينوبعدين امرتني انزل الحس وراكها ووانا بلحس بوست كسها من على الكيلوت لقيت حته قفاتاني وقالتلي ان كل حاجة بامرها بس وان كسها انظف واشرف مني ومن اهلي قلتلها طبعايا ستي ووطيت راسي قدامها وعطيتني قفا تاني يجنن وقالتلي برافوا
قالتلي اقلعي الكيلوت ده وورينيبتاعك كدة،،،، قلتلها قصدك زنبوري قالت اه،ولما شافته ضحكت حتة ضحكة شراميطي بسمكتومة شوية علشان الصوت و قالتلي ده مش محصل زنبور حتى. وحبه كدة وقعدت علىالسرير "دوجي ستايل" وامرتني الحس طيزها الاول من على الكيلوت وبعدينقلعت الكيلوت وخلتني البسه في راسي، وقالتلي كملي لحس يا شرموطة، انا كنت دايبةومع الدماغ لحست طيزها كلها والخرم بقى مزمزت فيه قووووووووي ومن ورا نزلت علىالكس وسكتت وكان غرقان جداااافضيلت احس فيه وهي بتنزل كتير جدا وبعدين نامت علىظهرها وانا كمات لحس في كسها ورضاعه من لبنها وعسلها، وكانت ابتدت تحسس عليا من تحت وحبه حبه بدأت تفعص مبابيضيوتضربني عليهم وعلى زنبوري بايد والايد التانية بتلعب جوايا فشخاني يعنيقوووووووي لغاية ما جبتهم انا على رجليها.
الى اللقاء،،،، توتا
قديم 01-11-2019, 02:18 AM
قديم 01-11-2019, 02:18 AM
الصورة الرمزية لـ امجداحمد
نسـوانجي خـبير
الجنس : لوطي
الإقامه : العراق بغداد
أنجذب لـ : بايسكشوال
مشاركات : 3,023

نسـوانجي خـبير

الصورة الرمزية لـ امجداحمد

الإقامة : العراق بغداد
المشاركات : 3,023
الجنس : لوطي
أنجذب لـ : بايسكشوال
امجداحمد غير متصل

افتراضي رد : المفاجأة الرائعة

بجد بجد بجد روعه اااااااااااااه ياريتني كنت مكانك تحت رجلين وامر الكحبه هذة
قديم 01-11-2019, 09:35 AM
قديم 01-11-2019, 09:35 AM
الصورة الرمزية لـ nado2014
نسـوانجي خـبير
الجنس : سالب
أنجذب لـ : الرجال
مشاركات : 715

نسـوانجي خـبير

الصورة الرمزية لـ nado2014

المشاركات : 715
الجنس : سالب
أنجذب لـ : الرجال
nado2014 غير متصل

افتراضي رد : المفاجأة الرائعة

جميلة شكرا عالقصة
قديم 01-11-2019, 01:32 PM
قديم 01-11-2019, 01:32 PM
نسـوانجي خـبير
الجنس : سالب
الإقامه : القاهرة
أنجذب لـ : الرجال
مشاركات : 936

نسـوانجي خـبير

الإقامة : القاهرة
المشاركات : 936
الجنس : سالب
أنجذب لـ : الرجال
Teez gamda غير متصل

افتراضي رد : المفاجأة الرائعة

روعة استمر بالكتابة
قديم 01-11-2019, 04:38 PM
قديم 01-11-2019, 04:38 PM
ميدو الضيف
زائر
مشاركات : n/a

ميدو الضيف
زائر

المشاركات : n/a


افتراضي رد : المفاجأة الرائعة

روعة تجنن تسلم ايدك يارتنى مكانك
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
Waite Heart صورة قوية وتعليق أقوي 5 12-26-2018 11:40 AM
ندا و اصحابها في الكليه و المفاجأة Sparkil قصص السحاق المثيرة 21 12-01-2018 02:24 AM
المفاجأة الصادمة الشرير المتوحش2 قصص سكس عربي 0 10-18-2017 11:15 AM
fares.eg77 صور أعضاء نسوانجي الشخصيه 9 06-12-2014 04:31 PM
الرائعة Jynx Maze وطيزها الرائعة الكبيرة وكسها الملبن والراجل هاريها نيك جامد جدا Ass Masterpiece JaGUaR افلام سكس اجنبي 10 06-22-2013 07:54 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
المفاجآت, الرائعة
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 08:38 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


قصص سحاق صاحبتي بعبصتني وناكتنيقصص سكس خالتي وعمتي متسلسلةhabeeb zeen نسوانجيتنزيل سكس بنات زي القمر تنتاك بعنف اكس فيزقصص سالب ممحون مراته بتنيكه بصبعهاصور سكس نسوانجي مواضيع تحتوي الدالة مشعرات منتديات نسوانجي - مواضيع تحتوي الدالة: صور شعىقصة متسلسلة يعشق طيزها وضحكتنيك كس ام هانى عالكنبةأنا ومينا وأمه ومراته نيكشرموطه تحكي قصتها من أول نيك لها احححححححمتسلسلة الصديقان حتى الجزء نيكتها وهيا بتعيط وبتتوجعصادني الصبح وناكني احلا نيكهصور وأفلام نياكة كساس بيضوية بيضاء ضيقة بطياز كبيرة المتحركةنيك الشرموطة اللي ما "بتشبعش"قصة فيلاما المصورة و المدبلجة بالعربية الجزء 63نيكني اة نيك اي افشخني نيكني شرمطنيسالب تخييين قصص سكسروزي الولد البنوتي الدلوع ﺑﺰﺍﺯ ﺍﻣﻰ ﺍﻟﻜﺒﻴﺮﻩ ﺍﻟﺠﺰﺀ ﺍﻻﻭﻟﻰ ﻗﻔﺸﻬﺎ ﻣﻊ ﺻﺪﻳﻘﻰﺑﺎﻟﻤﺪﺭﺳﻪ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻣﺼﻮﺭﻩنيكني افشخني انا شرموطه اااه ممممصور سكس نسوانجي مواضيع تحتوي الدالة leg hairyسبع مدرسات وتلات طلاب " بطولة نوال واحدهقصص سكس قصتي كاملة مع اول مرجلة الجاياجوزتك علشان انيككصور عارية لشرموطة شنبارة ام ندانسوانجي جديد محارم الامقصص لواط زوفيليا متسلسلةاحشره في ابزازي عشان اخليك تنيك طيزي يلحس ثقبي وينيكنيبراحه حلمه بزي هاتتقطعتنزيل سكس بنات زي القمر تنتاك بعنف اكس فيزمغامرات خالد ومروة تبادل زوجاتذكرياتي تحولت الى شرموطة 23 جزءجنس محارم متسلسله الاجزااصور ازبارقصص تحرر وصور نسوانجيصور سكس عربي منتديات نسوانجي مواضيع تحتوي الداله شفافبزاز امي قصص مصورةاتعمد الالتصاق بعمتي والاحتكاك بمؤخرتهاقصص سكس زوجتي والرجال الجزء15 فقطصور سكس عربي منتديات نسوانجي مواضيع تحتوي الداله شفافنيك بنات بيروت في المنزل بتقول تقبرني نيكنيمتسلسلة زوجتي المتحررةقصص سكس متسلسلة منتديات نسوانجي اغتصبني بوحشيةصاحب خطيبي شتمني وبعبصني قصص سكسقصة ميناء وأمة واختة وزوجتةقصص جنس بنات المنيل منتديات نسوانجي محارمقصص نيك كلوت راحتهم مطلقةصور ازبارقصة سكس عشقت خطيب بنتي الجزء التاسع والعاشرcache:qAjz56XlCtkJ://detki-52.ru/showthread.php?t=192471&page=14 ناكني في شقتي اة زبة كيفنيتمتع وتلذذ الام والابن صور حقيقيةبزاز امي قصص مصورةسكس الشرموطةهيام جابرجارى بيطلعلى زبه من الشباكافرك كسها في دخلتناقصص نيك شرموطه هايجه عايزه تتناك من اي حد اتناكى يالبوه ياشرموطهالشرموطةليلىاييي نيكني كامله الاجزا اخخخخإلا مكنوش عندك شفران تمرسي جنس صباعها في طيزي وقالت يالبوه قولت أشتميني انا خولقصص سكس نسوانجي مدام متسلسلةقصص سكس الخاله سلوى وفارسعقشت خطيب ابنتي فجعلني شرموطةقصص لواط زوفيليا متسلسلةمودى وطييظهعايزه اتناك يا شرموطكيف تحولت الى شرموطةجاري يدعك زبه ليثيرنيمتسلسلة نيك تجاويف الطيزقصة متسلسلة زوجها مسافر وطيزها يرتج