منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

أدوات الموضوع
قديم 07-10-2017, 07:23 AM
قديم 07-10-2017, 07:23 AM
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
مشاركات : 50

نسوانجي نشيط

المشاركات : 50
الجنس : ذكر
salab غير متصل

Thumbs up مودى وطيزه الممحونة الجزء الثالث

طبعا بعد ما بعبصتنى عدلات ام مرات اخويا اتمتعت اوى عدى حوالى شهرين على الموضوع ده روحنا انا و اصحابى فرح اخو واحد صحبى كنا 3 اشخاص وقعدنا طبعا طربيزات عليها بيرة وحشيش بس انا مشربتش وكانو جايبين 3 رقاصات بدء الفرح طلع النبطشى بتاع الفرح وسخن الفرح شوية عدى وطلع مغنى فضل يغنى ساعة طلعنا انا واصحابى نرقص مع صحبنا واخوه العريس وفجاة لاقيت النبطشى شغال يبصلى النبطشى ده كان حوالى فى الاربعينات كان اسمر شوية وشنبو تقيل وله كرش كده وطوله متوسط انا بصتله فجاة راح غمزلى ونزل من على المسرح انا من فضولى نزلت وراه لاقيته ماشى ورا المسرح وفى حتة كده متدارية محدش يقدر يشوفنا مكانفيها حاجات الرقصات وكده دخلنا مسكنى قولتله انت عايز ايه قالى عايز انيكك قام مسكتنى بوس فى رقبتى وتقفيش فى طيزى وانا بحاول اهرب منه وهو مسكنى جامد من طيزى وبيقول ما تصبر ياخول هنعمل واحد ونطلع انا هجت منه ومقاومتى ضعفت قام فتح سوستة بنطلونة لاقيت زبر صاروخ كان لونه اسمر وطويل وحجم عريض شوية انا تنحت مسك راسة وخلانى امص زبره فضلت امص يجى 5 دقايق قام مسكنى وادى وشى للحيطة وطيزى له انا كنت زى العجينة فى ايده قلعنى بنطلونى وكلوتى راح شخرلى وقال ده انت طيازك طيز بت لبوة بل زبره وتف على خرمى وفضل يدخل زبره واحدة واحدة لحد ما دخله للاخر وانا حاسس طيزى اتشقت نصين فضل يرزع ويهبد فيا وخايف صوت الخبط فى طيزى حد يسمعه وهو بينيكنى عمال يفتح فلقة طيزى اكتر علشان زبرة يدخل للاخر
وانا مش قادر اقف على رجلى وهو يقولى خلاص اهو قربت يا متناك وانا وفى قمة متعتى صوت ضحكة واحدة شرموطة ببص لاقيت واحدة من الراقصات ورانا هو اول ما سمع قام طلع زبرة وقالها كسمك يا صباح خضتينى كنت قربت هجيبهم قالتلو قربت تجيب ايه يا راجل انت لازم كل فرح تركب حد يا صابر قالها معلش يا صبوحة الزبر كان قايم وبعدين الخول ده مكنة بصراحة هى بصتلى من فوق لحد وضحكة تانى قربت منى وضربتنى على طيزى وقالت طب اخلص علشان انت هتطلع لان النمرة اللى فوق قربت تخلص قالها طب امنى المكان لحد ما اجيبهم طلعت استنى راح قالى يلا زى ما احنا قام مدخل زبره تان وفضل ينيك فيا وبعد خمس دقايق جابهم لبست هدومى وطالع وصباح بتبصلى وانا ومعدى قدامها راحت اديتنى بعبوص رجعت الفرح واصحابى كانو واقفين مع راقصة منهم اول ما شافونى قالو كنت فاين يا ابنى قولتلها كان معايا مكالمة راحو قالو احنا ساعة وماشيين هنطلع بيت سامح ( سامح ده صحبى اخو العريس ) قولتلهم ليه قالولى هننيك الوحش اللى هناك ده ببص لاقيت واحدة ف الاربعينات حاجة وحش فعلا عاوزالها واحد زنجى قولتلهم انا مش طالع قالولى لا هتطلع وفضلو يزنو عليا قولتلهم لما اشوف عدت ساعة لاقيت سامح ادنا المفتاح وطلعنا انا واصحابى قالو يلا لعنا روحت دخلت الحمام اتشطفت وطلعت قعدنا شوية مفيش 10 دقايق لاقينا سامح والراقصة كان اسمها صافى بس طول بعرض انا اول ما شوفتها خوفت هيحصل ايه لما ادخل معاها دخلت هى الاوضة ومعاها سامح
سامح قال كل واحد هيدخل هيقفل الباب بالمفتاح علشان عارفكم اوساخ.
انا قولت انا اخر واحد فعل كله بدء يدخل وربع ساعة ويطلعو لحد ما جه دورى انا داخل وركبى بتخبطى فى بعض دخلت وقفلت الباب بالمفتاح بلف وابص وحش نايمة على السرير بصتلى وقعدت تضحك وبتقولى وانت هتعرف تنيك بجسمك ده ده انت متختخ يا ابنى تعالى تعالى كله يهون علشان الفلوس ركبت جمبها كانت لابسة قميص نوم قصير اوى مسكتنى فضلت تبوس فيا فتحت سوستة بنطلونى اول ما شافت زوبرى راقعة ضحكة لحد ما اصحابى سمعوها وسمعهم بيقولو اوى يا مودى يا وحش يا مدلعها واحنا وجوه هى قالت احا مدلع ايه بس ووحش ايه ايه الزبر ده هتعرف تدخله وعمال تلعب فيه فضلت تمص فيه وهو مش راضى يقف اوى قالتلى احا بقى ايه يا معرص مالك طب تعال نامت على ضهرها وقربت زبرى ما كسها وانا عمل افرش ليها بزبرى مسكتنى تبوس فى شفايفى وهى عمالة تدعك فى ضهرى وايدها عمالة تنزل تنزل لحد ما مسكت طيزى فضلت تدعك فيها وبتقولى كسم طيزك ده كبيرة اوى نزلت فضلت تدعك بصبعها فى الحتة اللى ما بين زبرى وطيزى شوية بشوية حسيتها عمالة تدور على خرمى بصباعها حطت صباعها وقربت من ودن وقالتلى انت واسع ليه كده انا دلوقتى فهمت ليه انت عطلان كده بصتلى وقالتلى مش هقول اصحابك متخفش وقالتلى لازم امتعك واديلك حقك طالما ملكش فى النيك وعطلان وبتاخد فيها خلاص هديلك فيها وتاخد حقك قربت صباعها ودخلته فى خرم طيزى اول ما دخلت قولت اه (بصوت واطى ) قالتلى اه ايه يا لبوة صباعى فشخك ولا ايه عليك طيزى قامت ومسكتنى وخلتنى افلقس فتحت طيزى وعمالة تلحس فى طيزى فجا مسكت علبة كانت معاها اتارى العلبة فيها كريم دهنت ايدها ودهنت خرم طيزى وقالتلى مش عاوزة صويت احسن اللى بره بسمعوك دخلت صباعين فى طيزى وفضلت تلفهم فضلت تدخل لحد ما دخلت اربع صوابع فضلت توسعهالى وتلف وتحرك فى صوابعها وانا كاتم صوتى فى السرير تدخل الاربعة وتحركهم من جوه وانا حاسس ب ايدها ونعومتها كانت خبرة بت الكلب طلعت صوابعها طلعت مناديل من شنطتها وخلتنى امسح طيزى علشان مفيش حاجة تبان ف بنطلونى مسكتنى فى تبوس فى شفايفى وتلحس لسانى يجى 5 دقايق وقالتلى كفاية يلا بس طيزك حلوة اوى اوى طلعت ونزلنا انا واصحابى وروحنا وانا طول الطريق معقول الصاروخ دى تبعبصنى فى طيزى
قديم 07-10-2017, 02:30 PM
قديم 07-10-2017, 02:30 PM
مـــوقـــوف
الجنس : شيميل
أنجذب لـ : بايسكشوال
مشاركات : 557

مـــوقـــوف

المشاركات : 557
الجنس : شيميل
أنجذب لـ : بايسكشوال
Nam Itha غير متصل

افتراضي رد : مودى وطيزه الممحونة الجزء الثالث

رائعــة جدا ولا تتاخر علينا في باقي الاجزاء
قديم 07-10-2017, 03:39 PM
قديم 07-10-2017, 03:39 PM
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
الإقامه : مصر
مشاركات : 2

نسوانجي جديد

الإقامة : مصر
المشاركات : 2
الجنس : ذكر
احمد المنيوك غير متصل

افتراضي رد : مودى وطيزه الممحونة الجزء الثالث

كمل مستنيك
قديم 07-10-2017, 04:17 PM
قديم 07-10-2017, 04:17 PM
نسـوانجي خـبير
الجنس : سالب
أنجذب لـ : الرجال
مشاركات : 873

نسـوانجي خـبير

المشاركات : 873
الجنس : سالب
أنجذب لـ : الرجال
Teez gamda غير متصل

افتراضي رد : مودى وطيزه الممحونة الجزء الثالث

جميلة بانتظار الباقى
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
متسلسلة مودى وطيزه الممحونة.. (الجزء 8)16/6/2018 salab قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 41 01-13-2019 12:53 PM
رواية نور - الفصل الثالث - الجزء الثالث Soso sucking قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 15 02-22-2018 07:44 PM
مودى وطيزه الممحونة الجزء الرابع salab قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 2 07-15-2017 12:41 PM
مودى وطيزه الممحونة الجزء التانى salab قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 3 07-12-2017 02:22 PM
اسره هايجه الجزء الثالث العدد الثالث x Ali x قصص السكس المصورة والمدبلجه 2 03-12-2017 03:44 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
مودى, الممحونة, الثالت, الجزء, وطيزه
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 06:17 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


منتديات نسوانجيقصة زنقها ف الاوتوبيس وراح ناكهاخطيب بنتى جعلنى شرموطه الجزء العشرقصص الواد الشقى وامه محارمالواد ماسك مرات البواب وهريها نيكصور سكس منتديات نسوانجي تحتوي الداله افريقيهسكس البنه السغير البتلعب فكسهشافني بمايوه علي الشط وناكنيهيجان فينا ابنه فيلاما بعد رويه امها تتناكThe Sexorcist مترجم كاملام بعد متناكت عيزه تانيالجزء الثالث امه حبت تساعده وتعلمه درس فشخهاcache:26mZ6vmzoXcJ://detki-52.ru/showthread.php?s=29d6a49a5857d74704c28119e0b77341&p=2428010 قصة سكس نيك الخالة متسلسلة حتي الجزء العشرينعشقت خطيب بنتي فجعلني شرموطه جنسيةقصة سكس نيك الخالة متسلسلة حتي الجزء العشرينﻨﻮﺗﻲ ﺑﻮﺗﻚ ﺳﻌﻮﺩﻱ ﻳﺘﻨﺎﻙ ﻣﻦ ﺍﻟﺤﺎﺭﺱ ﺍﻟﺴﻮﺩﺍﻧﻲنسوان مواضيع الداله نسونجي لبنانينيك بنات بيروت في المنزل بتقول تقبرني نيكنيcache:mkAt8oj57DkJ://detki-52.ru/showthread.php?t=389071&page=2 قصص سكس المحللاجوزتك علشان انيككاتعمد ابعبصهاقصص سكس نسا وحيوانات جديد متسلسلة 2018كشفوني انيكهاcache:Xw-wedzPnFYJ://detki-52.ru/tags.php?tag=%D8%E4%D8%C7 قصصة عشقة خطيب بنتي بعز الجزاء العاشرنودز نسوانجيسكس أجنبيه وزن ثقيل اون ﻻينقصص لواط مثيره منتديات نسونجي الدالهانفراد الاسطى جمال مع مراته واختها ع السرير يخلعهم بلبوص ويشتغل نياكة فيهم الجوز بكل الاوضاعقصص سكس متسلسلة كلف أصبحت شرموطةقصص سكس كسمك هتتناكيالبومالشرموطةقصة ولد بنوتي مراتي نزلتهم في طيزيقصص سكس جارتي ناكتنيمنتديات نسوانجي - مواضيع تحتوي الدالة: الجزائرصيدلي في وردية ليلقصص سكس مصوره لوران الولد البنوتي في محطة المترو صورسوسو سحاق نسوانجيقصة زنقها ف الاوتوبيس وراح ناكهاxnxxفلم كامل30دقيقهسكس حبيبتي بالبكشيرسكس. منتديات نسونحى قصص انا وامى ومهندس الكمبيوترقصص أنا ولد واختي تحب تشوفتي بنت وتنيكتي بقضيب اصطناعيقصص سكس عايلةشوشووفوفامنتدى بعبوص للقصص السكسالبوم الشرموطة منالبدك تنتاكي امام زوجش ﺯﻭﺟﺘﻲ شايف زوجتك ياخول تنتاكفيلم سكس حملت واتفضحتجدو نيكنيقصص سكس محرم انا ومينا وامه واخته الجزاء 17قصص سكس حماتي وردةصور وقصص نيك ألطيز مع زميلها في المحل وعجبها زبه كتير لينا وطريق الشرمطهcache:_eWye8W2bpUJ://detki-52.ru/showthread.php?t=372922&page=2 نيك الشرموطة اللي ما "بتشبعش"cache:jYVvTxi9xh0J://detki-52.ru/showthread.php?t=49987&page=4 انا ومينا وامه واخته الصفحة التانيةصور وأفلام نياكة كساس بيضوية بيضاء ضيقة بطياز كبيرة المتحركةسِمٌيَرَ نَيَكِنَيَ اكِتْرَ انَا ُهجْتْ ٌخلُاااصّوحده لابسه بنطلون فيزون وبتتناك مسيقزقيت زبي في كسهاwww.صور منديات برايز نسوانجي sex.netسلفي بزازبلدي جامده م نسوانجيقصص سكس سماح تنيك عيلة بحالها جزء الثانينيكني بترجالك ما عاد اقدر اتحملمتسلسله انا ومينا وامه واخته وزوجتهﻗﺼﻪ ﻓﻴﻼﻣﺎ ﺍﻟﻤﺼﻮﺭﻩ ﺍﻟﺤﻠﻘﻪ 84 ﺍﻟﺠﺰﺀ ﺍﻟﺜﺎﻧﻰ ﻧﻴﻚ ﻓﻰ ﻣﺴﺘﺸﻔﻰ ﺍﻟﻤﺠﺎﻧﻴﻦ كاملهصور سكس عربي صور القحبة سمية الجزء الثالثمسلسل فيلاما المصور الاكثر اثاره - قصص مصوره الان بالعربيه ]الحلقه الثالثه[قصه صادني الصبح وناكني احلا نيكهقصص محارم انا ومرت ابي كامله الاجزاءصادني الصبح وناكني احلا نيكهالشرموطةليلىصور سكس نسوانجي مواضيع تحتوي الدالة مشعرات صفحة ٢٤من ارشيف قصص نسوانجيالازواج velamma الجزءقصص،سكس،ذكرياتي،الجميله،متسلسلهباقة ذهبية عملاقه منايك الباقة الرابعهصورنيك بنات اجنبي منتدي نسوانجي موضوع الداله2018قصص سكس بكسي كسي يغريني استسلم له يغوص بكسي قصصقصص سكس انا ومينا وامه واخته وزوجته وما بعده الصفحه ٢قصص سحاق صاحبتي بعبصتني وناكتنيمنتديات نسوانجي - مواضيع تحتوي الدالة: صور شعى رواية متسلسة نسونجيالشيميل زبها كبير اتفشخنا كلناقصص نيك سكس يولجه بكسي و يغوص بكسيعمو مزاجه يحط زبه فى طيزى لغاية الصبح إكس موفيزقصص لواط زوفيليا متسلسلةقصص نيك الاخزاء الخيره لقصه انا ومينا وزوجته واخته وامهcache:L03jcPV5k88J://detki-52.ru/tags.php?tag=%ED%E4%ED%DF&page=9 شاف بزازها وماتحملتشكيلة اطيازجامده جاهزه عربياتمع أختي مالم أتخيله جزء5habeeb zeen نسوانجيرقص ابزاز يشتغل دلوقتي