منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

أدوات الموضوع
قديم 05-28-2018, 12:00 AM
قديم 05-28-2018, 12:00 AM
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 12

نسوانجي جديد

المشاركات : 12
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Jooookr غير متصل

Post ذل صديقتي هند .. حتى الجزء (4) 13/7/2018

في بدايه الامر انا ( خالد) عندي ظ¢ظ¢ سنه عندما كنت في ثانويه العامه كانت لي صديقه مقربه اسمها (هند) وكانت جميله جدا وطويله ولديها بزاز مدفع للامام وطياز مدوره وطريه جدا جدا ورجليها تحفه وناعمه جداوانا من صغيري عاشق للطياز و الرجول وديما اتفرج علي صور لرجاله تتذل قدام حريم والستات تسيطر عليها
وبدات الفكره في دي دماغي تكبر وليه معملش كده مع هند بس هجبهالها ازاي وهقولها ازاي وكنت علطول بتفرج علي طيزها و وهي اقعده وهي بتمشي واتخيل وشي في طيزها و بتذل من رجليها
لحد ما جيه اليوم الموعود
كنا اقعدين بنلعب لعبه الشايب وانا خسرت
وقالت :: هحكم عليك
وحكمت عليا اني احط تلج في قفايا وكنا في الشتا
قولتها :: لا لا ابوس رجلك بلاش كده
قولت الكلمه دي وعقلي وقف ازاي اقولت كده والناس واقف
قالت :: خلاص مش هحكم
خلصنا لعب ولما بقينا لوحدنا
قالت :: ايه يا خالد ايه قولته ده كسفتني قدام الناس رجل ايه اللي تبوسها
استغليت فرصه انها فتحه الموضوع تاني
انا :: مكنش قصدي اهانه ليكي اهند
هند ::وانا هتهان ليه انت اللي هتبوس رجلي وانا زي الملكه( وضحكت ضحكه صايعه)
انا ::طب ما انتي ملكه مين قال بوس رجلك اهانه!!
هند :: انت بتتكلم جد يعني لو قولت بوس رجلي هتبوس
انا :: امممم
هند :: انطق يا عرص
اول مره تشتمني
انا :: هبوس انا وافضل تحتاها
هند :: حظك حلو بكرا بابا وماما مش في الشقه تعاله الساعه ظ¨ الصبح هظبطك واخليك تبوس رجلي زي الكلب ولو مجتش هقول لصحابنا عل الحوار ده
تستكمل جزء تاني....

الجزء التاني
وقفنا لحد ما اتفقت اني اروح لها البيت
وبالفعل الصبح روحت البيت وخبط الساعه ظ¨ بالظبط
لقيتها واقفه قدامي بلبس ببجامه بيت مش طبيبعه هي دي هند بجد غايه في الجمال التيشرت مفتوح من عند البزاز ومبين بزاها الاوفر اوووي والبنطلون ضيق اووووي ومبين حيز الكلوت و جمال طيزها الطريه
قالتي :: تعاله جووه
وهي ماشيه حركه طيزها جننتي وهبلتني طريه اوووي وبتترج اوووي
اقعد علي الكنبه واقعد جنبها علي الكنبه في الاول عادي
هند :: احكيلي بقي
انا :: احكي ايه
هند : ههههههه عايز تبوس رجلي ليه :)
بصبت علي رجليها
هند :: خخخخخخ احا ياعرص كلمني هنا للدرجه دي بتفكر فيها
انا :: واكتر كمان وكمان مستمتع بالشتيمه بتعتك اووووي
هند :: هههه لانك طلعت لبوه اوووي بس خد بالك لو بوستها مره هتبقي كلبي
انا سمعت كلمه كلبي دي وتنحت هل اخيرا حلمي هيتحقق
قولتها موووافق
بصتلي اوووى وانا بصيت في عنيها شاكلها فرحانه اووى
هند:: وانا موافقه انت من انهارده كلبي بس مافيش كلب يقعد جنب ملكته عل الارض يا متناك
انا عل الارض عل ركبتي
قالتي :: خخخخ انت مين عشان تقعد عل ركبتك اقف زي الكلب عل ايدك ورجلك يا خوول من النهارده هتشوف هند تانيه هتعرف هند الساديه المتتعه هتمع كسمك واشتمك واكيد عندي طلبات مهمه فشخ
انا :: امريني طلباتك كلها هتتنفذ
هند :: هههه ما هي هتتنفذ الزوق اوو بالعافيه بص انا مش بستمتع بالضرب اووي بس بحب الذل جدا وبحب اهين اللي تحتي فلو مظبطش امرك وريحتني يوم امك هيبقي اسود
قولتها :: شروطك كلها اوامر امريني
هند:: امبدايا لازم تبين زلك عليا في الكلام يعني امريني يا سيتي هند
انا :: امريني يا سيتي هند
هند :: انا هتيجي كل يوم لما امتي تنزل الشغل الساعه ظ¨ هتنظف البيت وتغسل المواعين وانا هيدك نسخه من المفتاح عشان هكون نايمه وبعدها هتعمل اهم حاجه هتدخل الحمام تنظفه وتظبطه وتمسحه
انا :: امرك سيتي تحت امرك
هند :: بعدها هتيجي تحت رجلي وانا نايمه تفضل اقعد وانا نايمه تبوس في رجلي وتشم ريحتها لحد ما اصحي ولما اصحي تشمها وتلحسها وتنضفها لاني مش هغسلها ابدا فلو اهملتها هتتعاقب وعقابك هيكون شديد
انا :: ده شرف ليا جدا
قالتي تعاله ورايا الاوضه
دخلت الاوضه وانا وراها ماشي علي ايدي ورجلي و وراه طيزها وانا بشق الطيز جدا بس مش قادر اتكلم
كل ما تلف تلقيني باصص عل طيزها وتضحك
دخلنا الاوضه وطبت تجيب حاجه
مقدرش امسك نفسي
روحت رفعت وشي وشميت طيزها ودي امتع حركه نفسي اعملها
هند :: ههههههههه (ضحكه صايعه فشخ) حتي يا متناك مستنش لما امرك تخدم طيزي
انا :: غصب عني جدا بس انا بعشق الطيز اوووي وانتي طيزك تحفه
هند :: ودي هتبقي مهمتك الاساسيه
انا سمعت كده فرحت نيك
قالتي :: انت هتبقي خدام طيزي وطيزي اهم عندك من امك لو امك بتموت وطيزي محتاجه تتنظف لازم تقعد تنظفها
قولتها :: اححح امرك يا سيتي انا خدام طيزك يا افضل طيز عل وجهه الارض كلها
هند :: تعاله ورايا الحمام
روحت.. وفضلت واقفه
ومره واحده لطشتني بالقلم
انا :: ايه!
هند :: احا في ايه يا كسمك هو انا هنزل البنطلون والكلوت لنفسي ولا ايه امال الخدام لزمته ايه
اعتذرت ليها ونزلت بنطلونها وكلوتها واقعد عل التواليت
هند :: انا مرضتش اغير الكلوت امبارح عشان تاخده انهارده ليك تشمه وتلحسه اححح والكلوت مش هيتغير الا مره في الاسبوع
وكملت التعليميات اللي هنمشي عليها وهي بتشخ
قالت:: بعد ما تنضف رجلي هتدخل الحمام انا بطبعي اول ما بصحي لازم اشخ وانت هتدخل معايا الحمام
طريت من الفرحه ساعتها
قالت :: هتقعد وتنظف التواليت بلسانك مكان كنت اقعده وممنوع تستخدم مناديل او تفتح السيفون لازم الخرا يبقي موجود لحد ما تمشي
وهي اقعد وخلصت حمام
قامت وقفت من غير ما تفتح المايه او تستخدم مناديل
وقالت :: مبرروك عليك يا كلب وصلت للي محدش هيقدر يوصله هتنظف طيزي وفنست
انا وقفت مستعجب اكيد لا مش هنظف وهي شاخه خرا مستحيل اتاخرت
راحت بصالي وبرقت
وقالت:: لما اقول فعل ويتفذ لازم يبقي في عقاب لكسمك
راحت لزقت طيزها في وشي وكلها خرا ومايه واقعد تمسح طيزها في وشي وفضل وشي جوه طيزها ربع ساعه
وامرتني ان احط وشي جوه التواليت
هند :: المره دي هكتفي انك تشمي خرايا وبس المره الجايه هتاكله عشان ستك تامرك وانت متنفذ
اقعد اعيط عل حالي وكانت الريحه صعبه اوووي ووشي بقي فيه خرا من طيزها
لبستها الكلوت وطلعت عل الصاله
هند :: تعاله نظف رجلي
اقعد الحس في رجليها واشمها واتمتع بيها
لفيت طيزها
وقالتي احححح تعاله شم طيازي
قالت :: اشم في طيزها وهي ظرطت تالت مرات وكانت الريحه نتنه اوووي بس مقدرش ابعد عن طيزها وهي تضحك عليا وتستمع اوووي بالاهانه واني بخدم طيزها
قالتي بكرا هتيجي تنضف رجلي وتنظف الحمام وبعدها هتدخل اشخ وتنظف طيزي وانا بشخ انت هتلحس الكلوت وتنظفه وبعدها هتعملي الفطار وانا بفطر انت هتقعد تلحس في كسي عشان بحب انزل شهوتي وتفضل في كلوتي ولو اتاخرت بكرا عن ظ¨ عقابك هيضاعف انزل يلا و افضل بريحه خرايا اللي في وشك
بوست رجليها وايدها ونزلت
بفكر
اخيرا بقيت كلب لسيتي هند اخيرا طولت طيزها وبقيت اشمها معقول انا هعيش بين كسها وطيزها كنت فرحان جدا جدا
وبفكر بكرا في اللي هيحصل في اول يوم خدمه بجد تحت رجليها وطيزها وكسها ...
تستكمل

الجزء التالت

روحت لهند الصبح عشان اخدمها وكان معايا نسخه المفتاح دخلت و عل المطبخ ظبط الدنيا وبعدها دخلت الحمام وفعلا لقيت خرا جوه في التواليت وظبط كل حاجه ودخلت عل اوضتها واقعد الحس في رجليها لحد ما صحت
قالتي :: شاطر يا ابن الشرموطه مطيع
انا :: امرك يا سيتي
قالتي :: تعاله نشوف روقت ولا لا
دخلت المطبخ قالت كويس راحه اووي كده ودخلت الحمام قالت مطيع
ونزلت ليها الشورط اللي كانت نايمه بيه و الكلوت واقعدت عل التواليت
و وانا بشم في كلوتها و ونظفته ومستمتع جدا
وفضلت كده ١٠ ايام غالبا وخدمه ومتعه وهي مستمتعه
لحد يوم كنت عندها وامرتني اقعد انضف كلوت بتاعها في الحمام و انا في الحمام لقيت الباب بيتفتح و ببص عل رجليها لقيتها مختلفه برفع عيني لقتها مامتها
امها :: انت مين وبتعمل ايه هناااا؟؟
انا :: انا اسف طنط بس
هوووب لطشتني بالقلم طنط ايه وخرا ايه
وشديتتي من هدومي وطلعتني بره وصرخت بصوووت عالي لوووي
امها :: هننددددددددد
هند جيت مفزوعه ازاي امها جيت في الوقت ده
امها :: مين ده؟؟
هند :: ده صديق يا ماما مافيش حاجه
امها :: مافيش حاجه تعرفي ده كان بيعمل ايه في الحمام
هند :: اكيد بيعمل حمام
امها :: يابنت الوسخه يا مغفله كان عمال يشم في كلوتك ويلحسه
واكانت امها قيمه في الجمال عن هند حيث البزاز الملبن المرفوعه وطيزها مدوره و طريه وملفوفه رووعه ورجليها ممتعه اوووى
هند :: ماما معلش تعالي جوه هفهمك وانت اقعد في الصالون
دخلوا جوووه ساعه كامله
وبعدها طلعوا
امها طلعت لبسه رووب نووم ستان مبين تفاصيل جسمها وهند طلعت بفيزون وبادي
امها :: اهلا اهلا
قولتها :: اهلا يا طنط
امها :: طنط ههههه ما عرفت حقيقتك يا عرص يا وسخ انزل اقعد عل الارض متقعدش معانا كده يا خول
انا :: امرك يا سيتي
امها :: من انهارده انت خدامي انا وخدام بنتي وهتعيش معانا علطول تحت رجولنا وطيازنا
انا :: يوم المني بجد
امها :: اكيد وانت هتلاقي عيشه انضف من كده فين ؟
انا :: اكيد مافيش
هند :: يلا يا متناك بقي نضف رجل مامي لسه جايه من الشغل
اقعد تحت رجليها الحس رجليها وانضف فيها طعمها وريحتها ممتعه اوووي
لحد ما اقعد الحس صوابعها و متعه فشيخ
مره واحده هند قامت وقالتي انا رايحه اشخ تعاله
دخلت احمام وراها ولقيت امها جايه ورانا
نيموني في البانيو وهي اقعد عند وشي وامها اقعد عل زبري بس مدخلش اكيد جواها
امها :: لو زبرك وقف هنيكك
وطبعا لمسته اكيد وقف
ضربتني عليه جاااااامد اوووووي
هند :: اههه اشخ بقي ههه
واقعد تشخ مايه عل وشي وانا هفطس وامها تضربي عل زبري وانا اتوجع و رحت هند اقعد عليا بطيزها الطخينه وامها بتضربي في زبري وانا اتوجع ومش عارف اصوت ولا حاجه ونفسي مكتوم تحت طيز هند هموت خلاص عشر دقايق كاملين ضرب في الزبر وهي قاعده عليا
و بعدها قامت وطلعت هي وامها وانا مرمي في البانيو
و انا مش قادر اتحرك
حبه وسمعت صوووت يا كلللب قمت كده نطيط
وطلعت بره
امها :: هههه انت لسه بشخاخ بنتي ده انا قولت استحميت
انا :: يا هانم شخاخ بنتك يطهرني
امها :: هههه شاطر يا كلب بدات تتعلم صح اووى انت طبعا عارف ان هند مشغلاك هنا انت هتبقي الخدامه بتعتنا رسمي
انا :: اكيد موافق
امها :: هتطبخ وتمسح وتكنس وتنظف وكل حاجه
انا :: تخت امرك المهم انول شرف خدمه طيزك و رجلك
وفجاء جيت هند من ورايا وبعبصتني نطيت اوووي
هند :: متخافيش اوووي يا لوزه هههه (ضحكه شرموطه)
انا :: بصيت في الارض
هند :: ماما جبتله ده
امها :: بص الصراحه انا مش هاخد راحتي لو في راجل في البيت وبعدين انا متعوديش يبقي عندي خدتم كل اللي عندي خدامات
انا :: مش فاهم
هند :: اقلع بوكسرك
انا :: ازاي
امها :: لما تقولك اقلع يبقي تقلع ودي اخر مره هسمح بالاعتراض فاهم
انا :: برعب فاهم
هند :: ده
ببص لقيته كلوت حريمي بتاع هند
هند :: كسم الفخر اللي انت هنبقي فيه هلبسك كلوتي
انا :: اعمل بيه ايه
امها :: خههه ده يعين امك اللي هتلبسه قدامنا هنا وتعيش بيه
انا :: ازاي
امها :: متقلقش هيلم زبرك بنتي كسها كبير ومرضتش اجبلك فتله
انا :: تمام
لبسته وهما اقعدوا يضحكوا اووووي
امها :: يخربيتك يابنت ده انتي تتاكلي اكل
هند :: احا ده انت جامد خول بالكلوت
وراحت هند بعبصتني
وامها امرتني اروح اعملهم اكل
عملته وحطيته
امها :: انا هاكل وانت تحت التربيزه بتلحس كسي
انا :: اوكي
واقعدوا طول الاكل وانا بلحس في كس هند شويه وكس امها شويه
وامها :: يلا يا وسخه روحي انهارده وتعالي بكرا بدرى وبقولك اول ما تدخل هقلعك لو لقيتك لابس اي كلوت الا كلوت بنتي هفشخك هههه
هند :: **** هيفضل بيه طول اليوم وينزل الشارع
تستكمل....

الحزء الرابع
اسف اتاخرت عليكم كتير ..
وبعد كده روحت اليوم كله وخايف اغير قدام اي حد وبالرغم من كده مرضتش اقلع الكلوت لاني مستمتع بيه
دخلت استحمي و قلعت الكلوت وكان في ريحه طيز هند اللس ادمنتها جدا
امها اتصلت بيها
قالي :: ايه يا خول الكلوت لسه باسطك
قولتها :: اوووووي
قالتي :: هتدخل الحمام حاليا تتصور عشان اتاكد انك لسه لابسه
قولتها :: لابسه ومقدرش اقلعه
قالتي :: انجز وانا معاك عل التلفون
وفعلا روحت وصورت نفسي وصورت الكلوت وهي اقعدت تضحك وقالتي معادنا بكرا
تاني يوم صحيت وروحت ليهم ..
اول روحت وفتحت
هند :: الوسخه بتعتي هههههه
انا :: اخبارك ايه سيتي
هند :: مش مهم اخباري انا المهم اخبار الكلوت هههه
انا :: تمام
امها طلعت من الاوضه
امها :: ايه ده!!
انا :: في ايه سيتي
امها :: انت ازاي جوه بيتنا كده ولابس هدومك اول ما تدخل تقلع فورا
انا قلت التيشرت وجيت اقلع البنطلون
اقعدوا يضحكوا قبل ما اقلعه لسه
قلعت والكلوت مرسوم وزبري طابع من الكلوت
امها :: احا يا واد شكلك سكسي اوووي بكلوت البنت وزبرك طالع منه
هند :: اححح طيزك بتفكرني بطيز سمر صحبتي تعرف كنت بعمل فيها ايه وهي قدامي بالكلوت
انا :: ايه
كده ورزعتي بعبوص جامددد اوووي قولت ااااه
ضحكوا عليا جامد وبعدها بتدا الاوامر
امها :: طب يلا ورايا يا خول الحمام قبل ما الست اللي هتنظف البيت تيجي
انا :: امرك
عملت كلب ومشيت عل ايدي ورجلي وهي ركبت عليا وكانت تقيله جدا جدا
اول ما وصلنا الحمام قلعتها الشورت والكلوت ولحست التواليت بلساني
واقعد واقعدت تشخ ولما خلصت لحست طيزها وفنست في وشي ودي افضل حاجه بحبها
طلعت بالكلوت وانا فضلت جوه انضف الحمام
ولسه هند جايه تقولي متطلعش من الحمام ملحقتش وانا طالع ايدي ورجلي ولابس كلوت هند وفجاه
لقيت الخدامه فلاحه قدامي واقفه طيزها ملبن خالص وطريه وكبيره وبزها باللبن اللي فيه يعمل كيلو الفرده الواحده
بصيت باستغراب
الشغاله :: ايه ده يا هانم مين ده
ام هند :: انا هفهمك
شغاله :: هتفهميني ايه ده لابس كلوت حريمي
هند :: انتي مالك شوفي شغلك وبس
ام هند :: بنت بس عيب نضفي انتي بس وده هقولك حكايته وانتي بتنضفي
شغاله :: طيب
وانا اتحبست في الاوضه مع هند عمال الحس في رجليها وكل شويه تتف عليا والحس التفه من عل رجليها
ام هند :: يا كلللب
طلعت من الاوضه انا وهند
انا :: امرك سيتي
ام هند :: دلوقتي الست دي نضفت البيت كله ومش عايز فلوس بس زي ما نضفت الشقه محتاجه حد ينضف طيزها
انا استغربت من الطلب ده انا كده هتفضح اكتر واكتر
وخاصه ان شكل طيز است الفلاحه دي معفنه اووووي
هند :: مامي ده كلبي ازاي اي حد كده
ام هند :: انا قولت اسكتي دي شافت كل.حاجه ولازم نكسر عنيها
الشغالة :: ها الخول ده هينضف طيزي ولا افضحكم كلكم
انا حسيت بمتعه جديده من الشتميه منها خاصه انها فلاحي شويه
انا :: لفي يا ام السيد (ده كان اسمها)
شغاله :: سيتك ام الست يا متناك
انا :: انا جاهز يا سيتي
شغاله لفت
احا مش قادر اوصفلكم علي شكل طيزها ولا عرضها ورفعت الجلابيه بتعتها ممتعه جدا
ولسه هقرب و وشي راحت هجمت عليه و ولزقت وشي في طيزها
وانا :: اوووووف اححح ايه ده
الشغالة :: شم با متناك هي دي الطياز البلدي مش اللي بتشمه ده
واقعد تضرب فيا وبعدها نيمتني عل الارض
واقعدت عليا بطيزها الكبيره وريحه طيزها عرق ونتنه اوووووي
وبعدها قلعت الكلوت وحطيته عل وشي واقعد بطيزها عليه واقعد تتف عل وشي بعدها ولفت بكسها ولحست كسها
وقررت تشخ عليا
ام هند :: لا في الحمام اكيد مش هنام
الشغالة :: اخرسي انتي كمان بدل ما افضحكم قولت هشخ هنا عشان تفتكروني علطول
وفعلا شخت عليا وعل التفافه و راحت لفيت طيزها واقعد تتدعك فيا و بطيزها الكبيره وفعلا طيزها امتع من ام هند وهند بس كبيره اوووي وكمان نتنه اوووي
قامت لبست هدومها وقالتي الحس وشك و في طيزي عشان اتاكد انها عجبتك
انا قومت واقعد احك وشي في طيزها الملبن دي الممتعه جدا جدا
واللي عجبني اكتر ان هند واقفه بعيد متغاظه جدا
للشغاله :: انا هاجي كل اسبوع تنضف طيزي انا مش هنضفها بقي خلاص وهاخد فلوس كمان فاهم يا خووول انت وهما
ومشيت الشغاله بطيزها الكبيره
ام هند :: طيزها حلوه!؟
انا :: جدا
هند طلعت :: يعني احلا من طيزنا
انا :: لا طبعا انتوا الخير والبركه
هند :: وانت مبسوط اووي وعمال تتفعص في طيزها
انا :: اوامر سيتي
هند :: بكرا في كلام تاني انا هربيك من اول وجديد اخليك تحرم تقرب من اي طيز الا طيزي وطيز مامي بس
تستكمل بانتقام هند.....

قام بآخر تعديل Sami Tounsi يوم 07-13-2018 في 08:53 PM.
قديم 05-28-2018, 01:17 AM
قديم 05-28-2018, 01:17 AM
الصورة الرمزية لـ شوفوني
امبراطور الادب الجنسي
الجنس : ذكر
الإقامه : في بلدي الجميل
مشاركات : 7,964

امبراطور الادب الجنسي

الصورة الرمزية لـ شوفوني

الإقامة : في بلدي الجميل
المشاركات : 7,964
الجنس : ذكر
شوفوني غير متصل

افتراضي رد : ذل صديقتي هند



نص قصير جدا لا يرتقي إلى مستوى جزء من قصة
احترت بتصنيف القصة لذلك سانقلها الى قصص سكس عربي مبدئيا
يرجى اضافة التكملة قريبا وان يكون ذلك على شكل رد على هذا الموضوع
تقبل تحياتي

قديم 05-28-2018, 11:38 AM
قديم 05-28-2018, 11:38 AM
الصورة الرمزية لـ الحالم10
نسوانجي متميز
الجنس : ذكر
الإقامه : سوريا
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 4,839

نسوانجي متميز

الصورة الرمزية لـ الحالم10

الإقامة : سوريا
المشاركات : 4,839
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
الحالم10 غير متصل

افتراضي رد : ذل صديقتي هند

بداية مقبولة
كملها
قديم 05-28-2018, 11:41 AM
قديم 05-28-2018, 11:41 AM
الصورة الرمزية لـ كلي نار
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : بين الكس والطيز
أنجذب لـ : بايسكشوال
مشاركات : 4,374

نسـوانجي خـبير

الصورة الرمزية لـ كلي نار

الإقامة : بين الكس والطيز
المشاركات : 4,374
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : بايسكشوال
كلي نار غير متصل

افتراضي رد : ذل صديقتي هند

كمل ... متااابع
__________________

كـلي نـار

كــلـي تـحـرر بـدون
هـزار


قديم 05-28-2018, 12:09 PM
قديم 05-28-2018, 12:09 PM
الصورة الرمزية لـ Sami Tounsi
مشرف القصص و ادمن الدردشه
الجنس : ذكر
الإقامه : تونس
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 5,793

مشرف القصص و ادمن الدردشه

الصورة الرمزية لـ Sami Tounsi

الإقامة : تونس
المشاركات : 5,793
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Sami Tounsi غير متصل

افتراضي رد : ذل صديقتي هند


يبدو ان موضة هذه الايام هي القصص المتسلسله لكن اامتساسلات لا تعني ابدا اجزاء متناهية القصر ..
لم تنشر حتى ما يكفي لكي نقيم القصه و نبدي غيها الرأي ..
ما ستضيفه مستقبلا سيتم ضمه الى هذا الجزء و اعتباره جزء واحد ..
غي حال اضافة جزء جديد، في اعلى موضوعك هذا ستدجد دوس عليها و نزل الجزء الجديد على شكل رد ثم انا او زميلي شوفوني ليتم دمج الجزء الجديد مع بقية القصه تباعا
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
مكتملة تجاربى .. من عشرة اجزاء wa7d moham قصص سكس عربي 36 01-07-2019 09:13 PM
متسلسلة مغامراتى الجنسيه 2018 .. حتى الجزء (3) 01/7/2018 عاشق الجنس 2017 قصص سكس المحارم 13 09-18-2018 08:20 AM
مكتملة Heart_Of_Dick قصص سكس عربي 221 08-16-2018 10:26 AM
متسلسلة سكس جماعي مع عمي .. حتى الجزء (2) 21/6/2018 عشرون عاما من قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 1 06-12-2018 08:44 AM
الجزء الثاني من مجموعه صديقتي الشرموطة ( رزان ) لن تعرف من انا صور سكس عربي 18 10-18-2017 03:33 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
صديقتي
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 02:49 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


أزبار متغطية عاوزة تطلعمتسلسه لعنه الشحاتهقصص سكس عرب نار متسلسله وجديدهتنزيل سكس بنات زي القمر تنتاك بعنف اكس فيزقصص سكس نسوانجي مدام متسلسلةصور سكس عربي منتديات نسوانجي مواضيع تحتوي الداله شفافﻣﺎﻣﺎ ﺟﻴﻬﺎﻥ ﺍﻟﺸﺮﻣﻮﻃﺔ ... ﻣﺘﺴﻠﺴﻠﺔقصص نيك سالب بنوتي من زميلهقصص سكس خالد وميناالواددلع.امه ﻣﻮﺍﺿﻴﻊ ﺍﻟﻴﻮﻡ ﺑﺤﺚ ﺍﻧﺎ ﻭﻣﻴﻨﺎ ﻭﺍﻣﻪ ﻭﺍﺧﺘﻪ ﻭﺯﻭﺟﺘه سكس 8قصص نيكت كل النسوان اللي دخلت بيتي متسلسله نسولنجيقصص سكس نسا وحيوانات جديد متسلسلة 2018قصص بنات تنتاك بكسها بزب طوله 17سم ﺯﻭﺟﺔ ﺍﺧﻲ ﺗﺨﺮﺝ ﻣﻦ ﺍﻟﺤﺮﻳﻖ ﻋﺎﺭﻳﺔ ﻓﻴﺴﺘﻐﻠﻬﺎ ﺟﺎﺭﻧﺎ ﺍﻷﻋﺰﺏسكس.نسوانجي.شوشوقصص سكس للولد اللئيم وامهياوسخه هلعب ف كسكاحلى اكساسقصص سكس خطيب بنتي جعلني شرموطه الجزء العاشرنيك طيزي اناامك وشرموطتك زبك كبير قصاصالست عشقت خطيب بنتها 10قصص سكس راحت تكشف وعلاجها تتناك اربع مرات يوميااسم القحبه التي ينيكها رامو مزاجو جرسقصص تنييك وفشخ متسلسله أ=خخخخ اكتر افشخنى اووفصيدلي في وردية ليلقصص سكس عربي اه اف اي اح نيكني اه افشخني دخله طيزي اح نيكني حياتي أحبك دخله اه اف أحبك دخلهقصص سكس المصورة ٠ منتدي نسوانجي قصص نيك الاخزاء الخيره لقصه انا ومينا وزوجته واخته وامهقصص سكس متسلسلة كلف أصبحت شرموطةcache:G_tABoB0qbcJ://detki-52.ru/showthread.php?t=279300&page=3 cache:paXa1mXDtgYJ://detki-52.ru/showthread.php?t=383071&page=4 قصص محارم مواضيع نسوانجي متسلسله لذيذواحد قصص سكس متسلسله زوجتي واخواتهاهتتناكيقصص سكس زوجتي والرجال 3انا خول وكل يوم اوسع طيزي بقزازة بيره نفسي أتناك من عشر رجاله اعمل ايهقصص ساديه كلب اسكندريهمتسلسلة انا وميناوامه خطيب بنتى جعلنى شرموطه الجزء العشرقصة قبرهاميت والملك خوفو قصص سكس مصورهﻗﺼﻪ ﻓﻴﻼﻣﺎ ﺍﻟﻤﺼﻮﺭﻩ ﺍﻟﺤﻠﻘﻪ 84 ﺍﻟﺠﺰﺀ ﺍﻟﺜﺎﻧﻰ ﻧﻴﻚ ﻓﻰ ﻣﺴﺘﺸﻔﻰ ﺍﻟﻤﺠﺎﻧﻴﻦ كاملهقصص سكس مصري هلحس كسك نار يا منيوكه يا شرموطه يا لبوه اه اح بالراحه حرام عليك فشختني صور سكس الالبوم الكامل لسورية بطلة الوزن الثقيلشوية صور روعه لضحى الزهيرى و عكاشه و مذيعاتهقصص بنات تنتاك بكسها بزب طوله 17سم قصص سالب ممحون مراته بتنيكه بصبعهاقصص سكس محارم دكتوره هاله الجزء التاسع منقوله منتدى نسوانجيسالب بنوتي بلباس حريميلمحبى ألأزباب السوالب صورقصص،سكس،ذكرياتي،الجميله،متسلسلهقصص سكس بنت أختي المسترجلهحمايا بينيك امي والسبب مراتي قصة متسلسلةاريد صور أزباب لإثارة ﺷﻬﻮﺗﻲقصة قبرهاميت والملك خوفوباقة ذهبية عملاقه منايك الباقه العشرونصور سكس عربي منتديات نسوانجي مواضيع تحتوي اباقه ذهبيه لواطاييي نيكني كامله الاجزا اخخخخقصص سكس عبد جارتي و خادم اقدامها قصة سكس عاءلة شوشو فوفانودز نسوانجيمتسلسة قوادها محارم ودياثةالازواج velamma الجزءصورسكس شاب يعصر بزازها عشيقته في الشارعمارفل قصص سكس نسونجيمتسلسلة قصة مارفيلسلاح مرات خالي الفتاك نسونجيزوجي جابلي صناعي لكي انيكو فيهقصه طويله سكس نيك كيف خلها تحب نيك الطيز اه نيك طيزها اه قصه طويله//detki-52.ru/tags.php?tag=%D3%E3%ED%CD%C9أنا ومينا وأمه ومراته نيك سكسمدرب الكاراتيه بالمحلة مع مزة محجبة يقلعها هدومها وهى مكسوفة وينكها وفيلم ساعة ونص بجودة عالـيةتشكيلة اطيازجامده جاهزه عربياتانا وميناوامه واخته وزوجته نسونجيقصة مراتي مهجه والدكتوره ايناسمتسلسله نيران الشهوه حتي الجزء الاخيرتتعمد تخلى طيزها يحتك بىصور نيك حواملسكس مصرى خالتى خدتنى فى الاوضهمكتملة قبول اختي سهام في الجامعة /ثلاثة اجزاء - منتديات نسوانجيقصص سكس جارتي ناكتنيصورسكس اطياز كلوت الداله نسونجيزوجة تنتاك وتشتم ديوثقصة عشقت خطيب بنتيقصص جوز اختي وعمايلهسكس اغتصاب عنيف باوضاع عنيفه جدا وضرب بالكرباك على الكس الناعم سكس اجنبيالحقني يا هشام منتديات نسوانجيالحقني يا هشام منتديات نسوانجيمزه ممحونه بترقده على الكنبه وتمسك زبره تاكله وتتناك منه حمايا بينيك امي والسبب مراتي قصة متسلسلةمينا وامه واختهقصة أم تسهر سهره سكس علي إبنها نسوانجيمنتجع اشبوري الصحي قصص سكسمرات البواب بعبصتني في طيزيcache:L03jcPV5k88J://detki-52.ru/tags.php?tag=%ED%E4%ED%DF&page=9