منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

أدوات الموضوع
قديم 08-19-2018, 05:21 PM
قديم 08-19-2018, 05:21 PM
الصورة الرمزية لـ Michael magdy
صداع من كتر الهبد
الجنس : ذكر
الإقامه : Cairo
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 3,169

صداع من كتر الهبد

الصورة الرمزية لـ Michael magdy

الإقامة : Cairo
المشاركات : 3,169
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Michael magdy غير متصل

افتراضي

#السلسله الرابعه#
الجزء 32
(بيت مايكل)



الشخصيات كما هي


معتز : لوكا احاااااااااا مايكل
انا : ايه ياوزه في ايه
معتز : انت تعرف لوكا منين
انا : ومين ميعرفش لوكا احاااا دا ابن حبيبتي
معتز : اخلص يازفت انت تعرفه منين
انا : بس ياض يااهبل انت ... تعالي يالولا اوريكي صور لوكا
معتز : يازززززفت رد علي كسمي تعرفه منين
انا : احاااا مالك متعصب كدا ليه في ايه يامعتز مالك انت تعبان ولا حاجه
معتز : معلش خدني علي قد كسم عقلي تعرف لوكا منين
انا : يابني هو كسم سر يعني دا العالم كله يعرف لوكا احا دا خد جايزه احسن لاعب في العالم والكره الذهبيه السنه دي
معتز : *باستغراب* انت بتتكلم علي لوكا مين
انا : لوكا مودريتيش لاعيب كرواتيا احاااا وانا هعرف زبين لوكا يعني وانت شايفني كرواتي بكسمك
معتز : انت قصدك علي لوكا مودريتش بتاع ريال مدريد
انا :ااااااااه ورئيسه كرواتيا ومابالك برئيسه كرواتيا حبيبتي وحبيبه مصر كلها دا كسم الميلفات قدامها احاااااااااا كرباج نييييك
معتز : احااااااااااااااااا انا كنت فاكر حاجه تانيه
انا : كسم الصرص اللي عندك دا غور ياعم بضنتنا وسرعت البت لولا .. اهدي يالوليتي ياقلبي وتعالي اوريكي فيديوهات ليه وهو بينيك في الملعب عاااااالمي
معتز : هي راندا فين
انا : فوق بس بكسمك الاول وظبط نفسك واطلع خدها وروح بيها لامها واااه صحيح عبير كلمتك وانا رديت عليها وطمنتها وهي مستنياك ترجع بالبت الصغيره
معتز : مايكل كنت عايز اقولك شكرا انت صاحب جدع
انا : بس يالولا وبعديها راحت معيطه وقالتله ياتزغزغني في كوعي ياتمسح دموعي
ليليان : ومسح دموعها
انا : ناكها في كوعها
معتز : هههههههههههههههههههههههه انت فاضي النهارده نقعد مع بعض شويه بليل علي قهوتنا القديمه
انا : حنين للماضي وكدا
معتز : حاجه زي كدا
انا : اصلي كلمني ونتقابل بس في المتاخر شويه علشان معزوم عند حماتي علي الغدا
معتز : فل ياصاحبي

بيت معتز

نادين : *بتجري علي بنتها وبتحضنها * راندا بنتي حبيبتي انتي كويسه فيكي حاجه جعانه في حاجه بتوجعك جسمك سليم في حد ضايقك *بتبوسها وبتحضنها اوووي*
راندا : لا يامامي انا كويسه
عبير : *نفس الكلام *
معتز : ادي مايكل اللي مكنش عاجبك ياستي
نادين : انا لازم اشكره
معتز : هيهزقك, هو مبيحبش المجاملات والشكر
عبير :بس برضو لازم نشكره ياوزه ...انت شكلك مجهد وتعبان انت كويس ياحبيبي
معتز : مجهد بس شويه المطارده كانت خطيره جدا وضرب نار وعربيات بتتقلب وهدوم بتتقطع واحمي الحريم ياجعيدي وحاجه زربيح خالص
نادين : هل سينجح مايكل برفقه صديقه معتز بالحصول علي الطفله من دون ازهاق للدماء هذا ماسنعرفه الليله علي mbc2 بتوقيت ksa
عبير : انتو رايقين و**** ...جعانه ياحبيبتي اجيبلك تاكلي
راندا : *بتهز دماغها بالموافقه*
معتز : ماتيجي نولع شمعه
عبير: انت مش بتقول تعبان من المطاردات وضرب النار
معتز : مااحنا هنولعها بس مش هنطفيها
عبير : هههههههههههه حاضر ياوزتي اسبقني علي فوق وانا هستحمي واطلعلك
معتز: في الانجااااااااااز علشان الشمعه متسيحش مننا
عبير : هههههههه حاضر ياوزتي

مشهد اوضه النوم

عبير : ايه اللي انت عامله دا افرض حد دخل الاوضه غيري
معتز : يبقي انا حظي حلو بقي
عبير : ياسلااااااااام وقاعد ملط ليه كدا بقي علطول متسربع انت كدا
معتز : ارغي ارغي كمان وضيعي في الوقت لحد اما انام منك
عبير : ههههههههه ينام وانا موجوده
( معتز قام من علي السرير وهو ملط وراح بايس عبير في خدها وهو حاضنها من ورا وراح لاففها عليها وبيبوسها في بقها وراح شايلها ومنزلها علي السرير بالراحه وفتح لها الروب ومقلعها الكلوت اللي لابساه وفشخ رجليها علطول وابتدي يلحس في كسها )
عبير : اطلع فوق شويه لا مش هنا هنا الحته دي*بتشاور بايديها * لالالالا خليك في دي بس ملكش دعوه بالباقي
معتز : منا بلحس كسك اهوووه
عبير : مش لازم تلحس كسي كله الحس بس الحته دي هتهيجني اوووووي
معتز : كدا
عبير :اااااااااه ايوا كدا متلحسش غيرها ايواااااااا كمان كمان اشفطها ببقك
معتز : سيبيني انا اتعامل متتكلميش خالص هو انا يعني اول مره
عبير :*بتبتسم * حاضر ياحبيبي بس ركز مع الحته دي
( معتز بيكمل لحس في الحته اللي شاورتله عليها عبير وابتدت تصوت وتتاوه وتحس بمتعه فشيخه وهو مش عاتق كسها لحس من فوق لتحت فضل يلحس فيه وفي الحته اللي بتهيجها بالذات يجي اكتر من عشر دقايق لحد اما عبير جابتهم مرتين وبرضو لسا هايجه )
عبير : اايه وقفت ليه كمل كمل لحس *بتدعك في كسها*
معتز : مش قادر انا هيجت نييييك ونفسي تمصيلي
عبير : *بتدعك في كسها وهيجانه نيك * ما انت عارف ياحبيبي اني بقرف ومش بحب كدا علشان خاطري كمل لحس مش قادره
معتز : جربي طيب علشان خاطري ما انا بلحسلك كسك مش بقرف منك
عبير : اااااااااااه طب الحسلي طيب مش قادره همووووت
معتز : *بيدخل زبره في كسها وبينيكها * لا مفيش لحس في نيك انا تعبت نيييك من اللحس
عبير :ااااااااااااااااه طب براحه ياحبيبي عليا *بتدعك في كسها وهو بينيكها* براحه علشان زبرك كبير اووووي وبيوجعني
معتز : انتي اللي متناكه وبتتشرمطي
عبير : احححححححح مصلي بزازي وانت بتنيكني مصهم
معتز : *بيمص بزازها * حلمتك واقف...
عبير : *بتنزل راسه علي بزازها تاني* خخخخخخخخ اح متشيلش بوقك مش قااااااااادره ارضع اوووووي فيهم اااااااااااه كمل كمان كمان عضهم اووووي
معتز : قومي نغير الوضع نامي علي ضهرك وفلقسي طيزك لفوق
عبير : اهووووووووه يالا بقي نيكني علشان تلحسلي مش قاااادره
( نامت عبير علي وشها ورفعت طيزها لفوق بس راسها علي السرير ومعتز بينيكها في كسها وهي مدت ايديها بتدعك في كسها جامد ومعتز ماسكها بينيك فيها بكل غباوه وهي اللي مهيجها دعك كسها وتعبت نيييك ونفسها معتز يلحسلها كسها وبعد عشر دقايق من نيك معتز ليها راحت مدت ايديها جامد وحسست علي بضانه وهو بينيكها )
معتز : احححححح كدا هجيب بسرعه الحركه دي بتهيجني فشخ
عبير : جيب ياحبيبي جييييييب مش قادره تعبت
معتز : اااااااااااه *جابهم*
عبير : يالا بقي الحسلي كسي شويه مش قادره بياكلني حاسه ان في حاجه بتقرصني اووووي
معتز : طب اخد نفسي طيب مش قادر
عبير :علشان خاطري مش قادره
(وراحت قايمه قعدت علي وش معتز بكسها وهو مطلع لسانه بيلحسلها كسها وبيبصلها لفوق وهي بتفتح كسها بايديها وبتشاور بصباعها علي الحته اللي معتز يلحسها وجسمها بيترعش وبتتشنج وتصوت ومستمتعه اوووي اكتر من النيك لحد اما ابتدت تجيبهم ومعتز بيبعد وشه بس هي ماسكاه جامد وبتحرك كسها علي وشه لحد اما هديت خالص وجابتهم وبعديها راحت جايبه منديل وبتمسح وش معتز من مايتها )
عبير: انا اسفه ياحبيبي غصب عني بس مقدرتش
معتز : *بيبوسها في راسها* ولا يهمك ياحبيبتي
عبير : انا بحبك اوووي ياوزتي
معتز : مفيش حاجه نفسك تقوليهالي
عبير : حاجه زي ايه
معتز : اي حاجه نفسك تصارحيني بيها
عبير : وانا من امتي ياحبيبي بخبي عليك حاجه *بتنام براسها علي صدره *
معتز : احنا اللي بينا اكبر من كدا وانتي عارفه اني بحبك فشخ وبسامحك علي اي حاجه تقوليها بس بتحز في نفسي لما تخبي عليا حاجه
عبير : *بتردد * مالك يامعتز في ايه هو جمال قالك حاجه وانت بتجيب البنت قولي طيب في ايه وانت عارف مش بخبي عليك حاجه
معتز : لا خلاص انسي اكني مقولتش حاجه طالما انتي مش عايزه تقولي
عبير :مفيش ياحبيبي حاجه مخبياها عليك
معتز : ناوليني سيجاره من جنبك
عبير : اهيه ...في ايه بقي
معتز : ولعيلي
عبير: حاضر ياحبيبي اهووه قولي بقي في ايه طيب يمكن تطلع غلطان
معتز : هههههههههه لا صعب اطلع غلطان لاني سمعتك بودني
عبير :*بخوف وارتباك * سمعت ايه طيب قولي متقلقنيش
معتز : من امتي وانتي بتنامي مع اختك
عبير: ايه اللي بتقوله دا يامعتز ازاي تقول كدا
معتز : خلاص اللي تشوفيه بس خدي بالك انا بتكلم بالراحه ومش مضايق لان الكلام اللي سمعته واللي انتي قولتيه ساعتها هو اللي خلاني اسامحك لما قعدت افكر مع نفسي
عبير : انت سمعتنا
معتز : اه
عبير : من زمان يامعتز من زمان وانا بعمل مع اختي كدا وهي اللي حببتني في الحاجه دي ومبقتش احب الرجاله او بمعني اصح الازبار وبحب البنات اكتر علشان زي ماانت شايف يامعتز انا بيفضل طالع عيني عقبال مابتلحسلي في المكان الصح لكن نادين بتبقي عارفه علطول ومبتتعبنيش ولا بتخليني افتح بقي حتي
معتز : واتجوزتيني ليه كنتي خايفه من جمال وقلتي تتحامي فيا
عبير : يعني بس مش دا السبب الرئيسي برضو انا حبيتك يامعتز وحبيت رجولتك وشهامتك وحنيتك وخوفك عليا بحب كل حاجه فيك بس زبرك لاء متزعلش مني انا كنت خايفه في يوم تعرف الموضوع دا وتكرهني او تسيبني لاني فعلا مقدرش اعيش من غيرك *بتعيط *
معتز : هتقدري تحبي زبري
عبير : *بتبصله وبتبص في الارض* مش عارفه يامعتز
معتز : انا مسامحك بس بشرط صغير
عبير : تحت امرك ياروحي اللي تقول عليه
معتز : مش عايز رد منك دلوقتي فكري علي مهلك لو بتحبيني زي مابتقولي هتبينيلي دا بانك تمصي زبري لو مش عايزه مش هجبرك علي حاجه واوعدك اني مش هلمسك تاني بس انا مقدرش اوعدك انا هعمل ايه
عبير : بتزنقني يعني ياحبيبي
معتز : كلامي واضح وانا راجل عند كلمتي وانتي عارفه واظن مفيش حد في الدنيا عرف ان مراته ليسبيان ومقتلهاش واتكلم معاها بهدوء زي ماانا عملت
عبير: ممكن تحضني طيب
معتز : حضني مفتوحلك مش هيتقفل لحد اما تقولي ردك ساعتها هشوف هيفضل مفتوح ولا هقفله
عبير : *بتنام في حضنه وبتبوس ايده * حاضر ياحبيبي اديني فرصه طيب
معتز : فرصتك معاكي

في مشهد اخر
(بيت ميرفت )


ميرفت *ام مرنا* : وانتي بقي هتفضلي طول عمرك قاعده من غير اطفال ومستحملاه انتي بس بتقولي كدا علشان لسا في الاول مبقالكوش سنه لكن بعديها هتحسي بقيمه الضنا
مرنا : يعني اقوله ايه طيب اقوله تعالي نجيب عيال بالعافيه طيب
ام مرنا : لا يافالحه خليه يشوف علاج انتو مش دكاتره وعارفين اكيد في علاج
مونيكا : ياوليه دي حاجه بتاعت ربنا ملناش دخل فيها
مرنا : ثم ان هو مااعترضش علي حاجه بالعكس راح كشف وطلع انه مبيعرفش يخلف ومع ذلك انا مقدرش اقوله تعالي نروح نعمل طفل انابيب انا كدا بجرحه او بحسسه بعجزه
مونيكا : وهو الشهاده لله شايلها في عينيه ياماما
مرنا : بالظبط كدا اجيب منين وش بقي اكلمه بيه
ام مرنا : زني عليه تشوفو حل تحاولو مره واتنين وتلاته لو سكتي هتندمي بعدين
مرنا : بس بقي ياماما ايه اللي بتقوليه دا
ام مرنا : انتي حره وناوليني الطبق الكبير دا
مرنا : استني موبايلي بيرن .... الو ايه ياقطتي اتاخرت ليه
انا : علشان الناس الصح بتيجي في الوقت الغلط
مرنا :هههههههه طب اخلص انت فين
انا : تقريبا انا في منطقه زباله فشخ وعشوائيات وكلها امراض غالبا دا بيتكو صح
مرنا : اه ياخفيف هو دا استني قبل ماتطلع اتطعمت الاول علشان الامراض
انا : امك قرعه يالا اقفلي قبل مانعدي دقيقه في المكالمه بااااااااااااااااااااااااااااي
ام مرنا : انت كل لما تزورنا تقعد تنهج كدا
انا : السلم بتاعكو مقرف فشخ
ام مرنا : ياعيني علي الشباب اومال انا اعمل ايه اللي طالعه نازله طول اليوم
انا : دا انتي ولا بتعتبي ناحيه السلم والسبت هو اللي شغال من البلكونه يالئيمه
ام مرنا : طب اقعد كل عملالك شويه بصاره هتاكل صوابعك وراها
انا : ايه دا بصاره ايه النكد دا انا عايز فراخ لحمه انشاله شويه شربه حتي مش هعترض
ام مرنا : هو دا اللي عندنا احنا في صيام دلوقتي
انا : ياعم صيام ايه بس احنا بنصوم اكتر مابنتنفس ياعم ارحمونا بقي
ام مرنا : هههههههههههه اذا كان عجبك
انا : كلو انتو انا هسقسق بقسماط وشاي
مرنا : ياحبيبي البصاره حلوه
انا : امك احلي
مونيكا : طب اسلقلك بيضتين لسا جايبين بيض طازه
انا : من طيز الفرخه علطول يعني
مونيكا : هههههههههههههههههه اه يابايخ
انا : لا انا هشرب شاي
ام مرنا : خلاص سيبيه دا عيل اهبل ميعرفش يعني ايه بصاره وحلاوتها
انا : *بصوت واطي * بقولك ايه يامرنا انتي عامله فراخ في البيت
مرنا: *بصوت واطي * لاااا ياحبيبي مفيش اصل عقبال عندك احنا كمان صايمين اسكت مش احنا مسيحين زيهم اه و**** شفت بقي
انا : ايه الريحه دي انتي شامه حاجه
مرنا : لا ريحه ايه مش شامه حاجه
انا : دي ريحه طلاقك بتهفهف علي مناخيري زي ريحه بصاره امك دي
مرنا : هههههههههههههههههههههه طب سيبني اكل بقي البصاره تجنن
انا : طب كلي كلي بدل ماالبسك الطبق كلي
ام مرنا : بقولك ايه ياكيمو كنت عايزه اقولك حاجه كدا
انا : ارغي
ام مرنا :شوفي الواد وقله ادبه طب بص يابو لسان طويل مونيكا خطوبتها هتبقي الشهر اللي جاي والعريس مستعجل واتفقو انهم بعديها بشهرين يبقي الاكليل ويتجوزو وكدا كدا الواد جاهز من كله وانا هبقي قاعده لوحدي في الشقه هنا وانتو بتزوروني كل شهرين مره وبتغيبو عليا
انا : طبعا وافرضي حصلك حاجه مين هيلحقك
ام مرنا :اديك قلتها وافرض حرامي جيه يسرقني ولا يغتصبني
انا : طبعا فيبقي ايه الحل اننا نوديكي دار المسنين فكره حلوه و**** يافرفر ...في بقسماط تاني
ام مرنا : طب ايه رايك اجي اقعد معاكو وبالمره اونسكو وتونسوني
انا : بترمي الكيس ليه هاتيه تاني في شويه سمسم في قعر الكيس دا انا بحب البقسماط علشان شويه السمسم دول
ام مرنا : يبقي اتفقنا انا هلم هدومي واجي اقعد معاكو من الاسبوع اللي جاي
انا : ومين هيصرف عليكي
ام مرنا : ياقليل الادب بدل متقولي تنوريني ياحماتي
انا : نورتيني وبعديها مين برضو هيصرف عليكي انا متجوزها هي لوحدها مش هي وامها
ام مرنا : ماهو اصل انا هبيع الشقه دي
انا : احاااااااااااااا يعني هتقعدي معانا العمر كله دا انا معملتهاش مع امي
مونيكا : انا معاك يامايكل و**** اياك تدخل حماتك البيت هيبقي جحيم
انا : بنتك ومش طايقاكي انا هطيقك
ام مرنا : *مبضونه* طيب
انا : عندكو دنش او سميط
ام مرنا : هقوم اجيبلك من جوا
انا : خدي يا اوفر تعالي بس متتمسكنيش كدا وتعملي غلبانه انا بنكوشك بس واحنا فديك الساعه لما تشرفينا ياعسليه ياقمر
مرنا : *مندهشه * دا بجد دا
انا : كفايه انها امك يعني يابطه
ام مرنا : طول عمري بقول عليك راجل جدع
مونيكا : *بتبص لامها وبترفع حاجبها* لا والنبي

مشهد القهوه

معتز : ياسطي انا وحشتني لمت زمان وقعدتنا وسهراتنا لايام فيها راحه البال وكل حاجه كسم الجواز اللي بعدنا عن بعض وبقينا نشوف بعض صدف
انا : وايه كمان يامحمد يافؤاد
معتز : انت بتتريق يعني موحشكش اندرو وعلي وهيما وسهوكه وفادي
انا : لا
معتز : انت كداب يالا
انا : لا موحشونيش علشان انا جاحد قلبي ميت ميهمنيش
معتز : ههههههههههههه والنبي لاتتوكس
انا : عاملك مفاجاه حلوه بس امسك دا
معتز : ايه دا امسك ايه
انا : امسك الصبر .... هاتلي قهوه سريقوسي وحياه امك هاتها في مج مش في فنجان
معتز : متيجي نطلع مصيف كدا انت ومراتك وانا ومراتي واختها وشوف امك واختك واشوف امي لو هتيجي
انا : دا هيبقي مصيف ابن متناكه عالمي كسم النكد
معتز : ههههههههههههه ياسطي هنخربها
انا : الكرسي اللي انت قاعد عليه كويس ولا بيوجعلك طيزك مش مخليك قاعد هادي وكسم الحنين ابن المتناكه اللي فتح عندك دا اهدي كدا متعرصلهاش
ليليان : اتاخرت عليكو
معتز : *بيقوم يقف* ازيك اتفضلي
انا : هات قماشه بالمره وامسحلها الكرسي ولا اقولك قولها كل سنه وانتي طيبه ياهانم
ليليان : عيل قليل الذوق مبيفهمش في الاتيكيت
معتز : دا مهزء سيبك منه دا اخره في الاتيكيت خدلك اتيكيت خدلك بريك ههههههههههه ايه محدش فهمها قصدي اللي هيا خدلك اتيكيت كيت كات شوكلاته اعلانات تليفزيون ....تشربي ايه
ليليان : ههههههههههههههههههه صاحبك ازاي دا
انا : وهو انا بضاني ورمت من شويه
ليليان : هو احنا هنقعد علي القهوه دي علطول دي بلدي فشخ وانا خايفه العربيه تتسرق
انا : عايزه تقعدي فين
معتز : ايه رايك في كوستا
ليليان : لا ميغركش اللبس انا لساني اطول من الشارع دا فمش هياكل معايا شغل عوجه البق والعيال المتنيه دي
انا : شبح نيييك في نفسها
معتز : طب بالراحه علينا ياشبح بدل ميطقلك عرق
انا : ششششش اسكتي مترديش و**** متردي عايزه تردي علي واحد بيقولك هيطقلك عرق وشويه وهيقولك براحه ليجيلك شوجر .... اخرس يالا يابن البضان انت عار علي شله الهبيده فينك يااندرو كان ابن متناكه عالمي كنت افرشله بس الايفيه يركب ويطير وياخدنا معاه
ليليان : يطير فين
انا : معتز هيقولك علشان اجابتي تقيله عليكي قولها يامعتز
معتز : لا ياعم انا افيهاتي مبتعجبش ....استني ارد الو ايه يابيرو لا مع مايكل وصاحبته
انا : خخخخخخخخخخخخخخ صاحبته ايه هتودي كسمي في داهيه
معتز : *بيشاورلي اسكت * لا ياحبيبتي يعني شويه كدا وهروح عايزه حاجه اجيبهالك وانا جاي
انا : يابن المتناكه ياخول
معتز : طب خلاص ماشي خلي بالك من نفسك بحبك باي يابيبي
انا : طب متقولها بالمره متدخليش الحمام كتير علشان بغير عليكي من عين الكبانيه
ليليان : ههههههههههههههههههه ايه المحن دا انا لو مراتك هسبلك وش
معتز : في حد عنده ايفيهات تانيه
انا : بس يالا .... لا مفيش سجاير خد من علبه لولا
ليليان : بقولك ايه انا بفكر اسافر دبي
معتز : طب ماانتي كنتي هناك ......ااحم احم سوري معلش اتلغبطت وافتكرت حاجه كدا
ليليان : دبي ايه انا عمري مارحت دبي
انا : وانتي عايزه تسافري دبي ليه
ليليان : مليش حد في مصر هنا غيرك انت واختي وحاجه قرف يعني
معتز : خلاص انتي من شلتنا دلوقتي
انا : ايه رايك
ليليان : و**** مافاضيه للهزار دا انا بتكلم بجد
انا : ولا انا بهزر انتي من شلتنا دلوقتي 3 اخوات عاملين حكايات وبعدين انتي معايا من زمان فشخ وعلي الحلوه والمره واسراري واسرارك مع بعض والواد دا رغم انه بضان بس جدع فشخ وسرك معاه في بير
معتز : حاول تمدحني اكتر قدامها
ليليان : بس ياض
معتز : *بيتريق ببقه * حمش اوووووووي
ليليان : *بتتريق عليه * خول اووووووووي
انا :ههههههههههههههههههههه جامدين نيييك اهيه ياعم لولا بقيت بدل اندرو اقعدو ناقرو في بعض للصبح
معتز : كنت عايز احكيلك حاجه كدا بس لولا قاعده رامياها
انا :يالا يالولا وقتك انتهي
ليليان : سرك في بير ياصاحبي
معتز: اماااااااااااااااااان ........ دي كل الحكايه وواجهتها واديتها فرصه تبينلي هي بتحبني قد ايه
ليليان : غبي معلش يعني لو ليا حق التدخل
معتز : انجزي
ليليان : متزعلش مني انت مدلعها فشخ وبتقولها يابيبي في الموبايل وواحد عرف ان مراته ليسبيان يبقي اقصي طموحه انها تمصله انت عبيط ولا اهبل دا بدل مكنت تجيبها من شعرها وتمسح بيها الارض
معتز : بحبها اووووي
ليليان : احاااااااا طب رد انت يامايكل
انا : واحنا مالنا انتي متعصبه ليه دي مراته وهما الاتنين احرار
ليليان : يعني انت لو مكانه هتعمل كدا
انا : هجيبلها بنت تنام معاها قدامي
معتز : خخخخخخخخخخخخخ احاااااااااااااااا
انا :و**** مبهزر هجيبلها اي شرموطه واقولها اتفضلي مش حارمك من حاجه متعي نفسك وهقعد اتفرج كمان افهم يابن الخول متشخرش وخلاص كدا انا بكسرها نيييك قدام نفسها بمعني انها لو سابت نفسها للبت وهاجت معاها وشهوتها غلبتها ساعتها من سكات هلم هدومي وهسيب البيت من غير فضايح لكن لو معرفتش تهيج مع البت وندمت او عيطت او رفضت ان البنت تلمسها اصلا ساعتها يبقي في كلام تاني لكن مش هقولها تمص زبري علشان تبين انها بتحبني ماهي طبعا لازم تقولك اديني فرصه افكر وهتمثل انها مجبره علشان بتحبك وهي عادي نيييك احا يالا انت بقيت غبي كدا ليه
ليليان : بالظبط ماهي ممكن عادي تمص زبك وتكمل في السحاق برضو
انا :او ممكن ...........احا بالراحه كدا نقوم نحاسب ونمشي علشان صوتنا كان عالي نيييك والقهوه كلها مركزه معانا ولو مخلعناش هنتناك كلنا
معتز : احااااااااااااااا يادين امي طب بقولوكو ايه نتقابل بكره علي تليفونات طيب .حسابك كام ياحج

بيت مايكل

مرنا : اتاخرت ليه يابطتي
انا : كنت قاعد مع لولا ومعتز بنرغي شويه
مرنا : طب ممكن ابقي معاكو انا مش بخرج خالص
انا : ماشي من بكره تيجي معايا
مرنا : ايه دا عادي كدا
انا : اه وهاتي امك واختك وابوكي **** يرحمه اصلنا طالعين رحله
مرنا : وانا اللي فرحت ياجزمه انت
انا: ياوليه وانا قلتلك حاجه تعالي واخرجي معانا بدل مانتي فين الخيار مفيش ولا خياره في التلاجه
مرنا : قطعتها علي السلطه
انا : عقبال مايقطعوكي علي الجريل ياشيخه
مرنا : ههههههههههههههههه *بتحضني وبتنام في صدري واحنا واقفين *
انا : خلاص متهونيش عليا *ببوسها في راسها *
مرنا : انا كتبتلك شعر
انا : كسمه
مرنا: *بتضربني في صدري* اتلم ياجزمه انت
انا : *بضحك * مش قصدي يعني قصدي خلاص قولي بحبه فشخ و**** ايه دا ياحلاوه بتكتبيلي شعر انا مبسوط اوووي وهموت واسمعه
مرنا : طب هقوله في العند فيك *بتطلع لسانها*
انا : اتحفي اذان اللي خلفونا
مرنا : انا انثـى ان احببت ملكت من احب. ....وان عشقت ملأت الدنيا عشق..........وان سهرت سأضـئ الليل بإسمك…وان تغنيت فسأملأ الدنيا بلحن الحب.........وان اشتقت سأسقيك كاسات الحنان والود......وسأمنحك ليالي تتمنـى أن لا يظهر الفجر...........وسأغرقك في بحور الاشتياق..........لترى اي أنثـى احببت انت.

انا : اللباري اتدهلكت ياحبيبي وقافش من زمان........ والمشاعر خشولت وانت في قلبك جف الحنان... يابقسماطه وحجرت يا مكنه وبطلت يارقاصه وشخلعت..... تعالي في حضني اديكي الامان ....طب وربنا حلوه فشخ احا دا انا عالمي جدا سقفيلي يابت بلاش بقي حقد وغيره النسوان دا مش علشان شفتي جوزك بقي عالمي هتغيري *بضربها علي قفاها*
مرنا: انت اخرك تحشي في بطنك يعني اعملك شويه رجول فراخ هتتبسط اوووي لكن اقولك شعر ورومانسيه تفصلني يابن الفصيله
انا : هههههههههههههههه طب تعالي بس
مرنا : عايز ايه
انا: هاتي بوسه
مرنا: ابقي خلي البقسماطه اللي حجرت هي اللي تديهالك
انا : ياعبيطه هي في بقسماطه بتبوس وبعدين انا عايز بوسه من رقاصه قلبي ومكنه حياتي ياجوافه المستكاوي ايوا كدا يابت الهبله ياعبيطه *بضربها علي قفاها*
مرنا : ماشي ياعم اضرب براحتك
انا : *ببوسها في راسها وبوقها * ربنا يديم الهبل عليكي ياقلبي
مرنا : بحبك
انا : اصلي يارااااااااااااااايق
مرنا : اديني بالقلم معلش اضربني معلش تعالي علي نفسك واضربني او اقولك شدني من شعري علشان انا استاهل اني بسامحك ومبنكدش عليك
انا :بحبك
مرنا: *بتضربني علي راسي من ورا* طب مش تقول ياحبيبي انك جبت ورا خلاص مسامحاك خد متخافش خد تعالي عايزاك
انا : *ببعبصها وهي ماشيه قدامي راحت اتخضت ونطت لفوق * ايواااااا يارااااااااايق بقي في شبح يتخض كدا اقعدي ياختي اقعدي
مرنا : انت سافل وقذر
انا : عايزه ايه اخلصي
مرنا : كنت بفكر يعني لو فاضي بكره او اعدي عليك في المستشفي ونحاول نشوف لو في طريقه نخلف بيها او مثلا نشوف اي علاج يعني
انا : يادكتوره يامتعلمه انا مش بخلف يعني حيواناتي المنويه بتنزل ميته فاهمه ولا لاء
مرنا : عارفه بس الطب اتقدم والمستشفي اللي انت شغال فيها كبيره ونضيفه يعني اكيد فيها حل
انا : لا يامرنا انسي واتاقلمي علي الامر الواقع انا مبخلفش
مرنا : *بتبصلي في عيني وبتمسك ايدي * انا نفسي في طفل منك ياحبيبي نفسي في حته منك اربيها واكبرها واحبها واشوفها قدامي وهي بتكبر كل يوم وتبقي شبهك بالظبط
انا : مرنا ممكن نقفل علي الموضوع دا ومنفتحهوش تاني بعد اذنك مش معني اني مبضايقش اني مبخلفش يبقي تتكلمي فيه كل شويه خلاص خلصنا تصبحي علي خير

( بعد مرور شهر )
مشهد المستشفي


انا : يابن اللبوه اهدي تطلق ايه وزفت ايه بس
معتز : مش قادر يامايكل مبقتش بحبها ولا قادر ابص في وشها وهي بتمثل انها بتحبني
انا : لا هي بتحبك بجد متتناكلهاش انت اللي حاطط في دماغك كدا
معتز : ياسطه دي خامس مره اكلمك في الحوار وكل مره تقولي اهدي اهدي المره دي هطلقها يامايكل دي بتنام معايا بالعافيه
انا : اومال الاول كانت الدنيا ماشيه ازاي
معتز : كنت فاكر الاول ان تعبيراتها وهيجانها بجد لكن لما كل حاجه اتكشفت مبقتش عارفه تمثل عليا ولا انا عارف اصدقها
ليليان : طب مطلقتهاش ليه بدل ماانت جاي تشتكي كدا
معتز : مش عارف
انا : استهدي ب**** كدا واخزي الشيطان وقوم روح
معتز : اروح فين انت عبيط
انا : خلاص خد مفتاح شقتي القديمه واطلع هناك باتلك كام يوم لحد اما تهدي وانا هعدي اقعد مع كسمك اصلي خلفتك ونسيتك
مونيكا : دكتور مايكل في ممرضه عايزاك برا
انا : طب انا طالعلها ... ازيك ياسحر عامله ايه خير محتاجه حاجه قولي يابت متكسفيش
سميره : خيرك سابق يادكتور انا بس كان عشمي اشغل البنت سوسن دي هنا انش**** حتي تكنس وتمسح وخايفه اقول للدكتور الفت متوافقش
انا : هي كام سنه
سميره : 19 سنه
انا : طب ومدرستها او جامعتها
سميره : مش غاويه تعليم هي عايزه تشتغل ويبقي معاها فلوس
انا : طب خلاص هكلم الفت واشوف واقولك ايه الدنيا
سميره : ش**** يخليك يادكتور ميحرمناش منك
انا : حبيبتي .......خد رايح فين انت
معتز : مبضون هنزل اشرب سيجاره
مونيكا : مايكل عملتلي ايه في حوار الاجازه الفت مش راضيه وبتقولي هديكي يومين بس قبل الخطوبه ويوم بعد الخطوبه وانا عايزه اسبوع
انا : حاضر هشوف الموضوع دا يامونيكا هقولها
ليليان : بقولك ايه ياموكتي
انا : ايه ياقلبي ... مونيكا لو فاضيه شوفي شاحن موبايلي فين علشان بيفصل
ليليان : كنت محتاجه فلوس علشان جاسمين مسافره ومعهاش فلوس فكنت عايزه احطلها فلوس في حسابها بحيث لو احتاجت حاجه
انا : عنيا يالولتي حاضر
ليليان : انت فشيخ وربنا
انا : استني ارد علي الموبايل ... ايوا يابطتي عامله ايه
اختي : امك تعبتني يامايكل وهسيبلها البيت وهمشي انا خلاص مبقيتش طايقاها ولا طايقه تصرفاتها
انا : طب اهدي طيب انتي فين وانا اجيلك
اختي : في الزفت اوضتي
انا : طب تعليلي علي البيت واستنيني هناك لحد اما اجيلك
اختي : طب انا هنزل دلوقتي علشان لو قعدت اكتر من كدا هموتها
انا : لا حمش ياض يالا تعالي علي البيت انجزي معايا وايت (انتظار ) الو ايه يابطتي
مرنا : هو انت مبقتش تحبني ليه ولا بتسال عليا حتي مستخسر ترن عليا تشوفني عامله ايه
انا : حقك عليا ياقلبي ضغظ شغل
مرنا : وانا مش من اولوياتك ف يالحياه ولا كل حاجه الشغل الشغل
انا : طب حقك عليا لما اجي نتكلم ونشوف الموضوع دا
مرنا : اهو دا اللي باخده منك انا اخر اهتماماتك اقولك خليك في الشغل متجيش مش عايزه اشوف وشك
انا : حبيبتي **** يخليكي وانا كمان بحبك و****
ليليان : قفلت في وشك صح
انا : لا طلعت معاش مبكر
ليليان : هههههههههههه طب هتخلصلي حواري امتي البت مساف........
الفت :*بتخش متعصبه* انت قاعد تدلعلي هنا وتحب في دي وفي دي وفين الجرد الشهري لحد دلوقتي متبعتش ليه
انا : بعتهولك علي فكره من بدري فشخ
الفت : بعتهولي غلط ومش مترتب
انا : طب هبعتهولك بكره
الفت : لا دلوقتي قدامك ساعتين ويكون عندي علي الايميل
انا : ياالفت ساعتين ايه انا يوم شغلي خلص وعندي حوارات كتير فشخ بكره هعملهولك
الفت : مش شغلي اتصرف مش هتمشي غير لما تخلصه
انا : اوك اصلي تمام تمام هخلصه
معتز : انت قدامك كتير
انا : ساعتين كدا وهروح
معتز : انا هديت شويه وبعد ماهديت وفكرت انا هروج البيت وبكل هدوء هقولها انتي طالق
انا : احااااااااااااااااا
معتز : هي كدا تمااااااام اووووي *وبيخرج بسرعه علي برا *
انا : ولا خد معتز يامعتز وحياه امك ياليليان الحقيه
ليليان : لو لحقته عايز حاجه انا ماشيه سلام
انا : كسمك
سميره : اهي سوسن يادكتور مايكل
انا : *بلف وشي ابص علي البت وانا بتكلم* طب انا هطل ................................... ................................... .............انتهي الجزء الثاني والثلاثون


تقيمكم للموضوع هو من يدفعني للهبد اكتر واكتر

الجزء الثالث والثلاثون
(البدايه)


الشخصيات
سوسن 19 سنه ( كسم دا جيل بتاع الالفينات دا بزازها كبيره فشخ وجسمها علي الشعره ولابسه عبايه مقسمه جسمها وطيزها مظبوطه بالملي وشها في حبوب من عند الخدود تحسها شرموطه بس ملامح وشها غلبانه نيك)



انا : *بلف وشي ابص علي البت وانا بتكلم* طب انا هطل..... مين دي ياسميره
سميره : دي سوسن يادكتور
انا : *منبهر بجسمها * بقي دي 19 سنه دي شكلها كبير اوووي
سميره : ههههههههههه مش بالجسم يادكتور هو الجيل دا كله كدا العيال فايره بدري بدري
انا : طب خلاص هطلعل لالفت دلوقتي تعالي معايا ياسوسن
(طلعنا لالفت )
الفت : لحقت تخلص الجرد في 5 دقايق
انا : عالمي بقي هتقولي ايه
الفت : طب مبعتوش ليه
انا : هبعتهولك اتقلي انا جايلك لحاجه تانيه في بنت واقفه برا عايزه تشتغل اسمها سوسن غلبانه فشخ من طرف سميره الممرضه وهي اتكسفت تطلعلك بيها ونفسها تاكل عيش ادخلها ياس......
الفت : ابلع ريقك شويه انت بقيت اخصائي اجتماعي ولا ايه. مش لماتبقي تشوف شغلك الاول تبقي تتكلم
انا : امسكي العقل ياالفت في ايه مالك
الفت : مش محتاجه انا حد في المستشفي اشغلها ايه يعني
انا : اي ابن متناكه تكنس تمسح انش**** نمشي علي السقف اتصرفي بقي انا ورايا حوارات كتير نيييك انجزي
الفت : هي اسمها ايه ساميه
انا :اسمها نيكه
الفت : ههههههههههه ناديها طيب
انا : خشي ياسوسن
الفت : اشتغلتي قبل كدا في مستشفيات وساكنه فين وبتدرسي ولا لاء وبياناتك كلها
انا : وشايفه نفسك فين بعد 5 سنين وايه رايك في القضيه الفلسطينيه
الفت : *بتبرقلي* مايكل سيبني اشوف شغلي
سوسن : اشتغلت خدامه في البيوت وحصل مشاكل ومشيت وخالتي سميره **** يباركلها جابتني اشتغل هنا ومعايا اعداديه بس بعرف اقرا واكتب ياضاكتوره وعايزه اشتغل علشان انا اللي بصرف علي نفسي
الفت : بصي انا بصراحه معنديش شغل ليكي حاليا بس لما يبقي في مكان هكلم سميره تقولك
سوسن : *بتحسر وبتبص بعيد ناحيه الارض وموطيه راسها شويه * طب ينفع اشتغل اي حاجه انش**** انضف الحمامات والفلوس اللي هتديهاني مش هعترض عليها هرضي بيها
الفت : صدقيني لو في شغل هشغلك بس انا فعلا معنديش مكان في المستشفي خالص
سوسن : *بنفس النظره الحزينه * طب اشتغل خدامه عندك في البيت او عند البيه *بتشاور عليا * انا محتاجه اشتغل مينفعش اقعد في البيت طب جربيني ياست هانم لو لقتيني بتدلع مشيني
الفت : فهمها انت يامايكل والنبي
انا : اقعدي بدل ماانتي واقفه كدا تشربي ايه
سوسن : ش**** يخليك يابيه يجبر بخاطرك
انا : عايزه تشتغلي ليه اوووي كدا واشمعنا هنا يعني
سوسن : يابيه انا بدور علي اي شغل والمستشفي هنا نضيفه اوووي يعني الناس اللي فيها هيعاملوني كويس ومش مهم الفلوس انا راضيه باي حاجه بس اشتغل
انا : انتي بتصرفي علي حد ولا بتصرفي علي نفسك بس
سوسن : ابويا **** يرحمه وعايشه مع امي وجوزها واختي الكبيره في بيت جوزها
انا : طب جوز والدتك بيضايقك او حاجه
سوسن : لا يابيه دا راجل محترم بس انا اللي بحب اصرف علي نفسي مبحبش امد ايدي لحد وقعده البيت وحشه و**** يابيه انا لهلوبه في الشغل ومبعملش مشاكل ولا هتسمعلي حس ولا صوت
انا : *ببص لالفت ببضان * اتفضلي ردي عليها
الفت : صدقيني يابنتي انا مبحبش قطع العيش ولا بكره المساعده بس وحياه ربنا فعلا فعلا انا معنديش مكان في المستشفي
سوسن : *بانكسار* اكيد ياست هانم ربنا يكرمك يارب ويعلي مراتبك
انا : كنتي قلتي انك بتخدمي في البيوت صح سبتيها ليه
سوسن : البيوت اسرار يابيه وانا مينفعش احكيلك علشان الناس دول كلت معاهم عيش وملح
انا : الفت عايزاها في المستشفي ولا اشوفلها شغل في حته تانيه
الفت : انت غبي بقي انت كمان
انا : مش هرد عليكي قدامها يادكتوره .... تعالي معايا ياسوسن متخافيش هتشتغلي
الفت : ابعتلي الجرد متنساش قبل متمشي
انا : بس يابضان انتي بقولك صح مونيكا عايزه اجازه اسبوع علشان خطوبتها
الفت : ومين هيغطي مكانها
انا : هسالك امي حاضر
الفت : انا مبهزرش يامايكل
انا : مالك شدا حيلك علي كسمنا ليه ماتهدي كسم خطوبتها والبنت عايزه تفرح هتاخد كسم اسبوع
الفت : هما 4 ايام والباقي علي حسابها
انا : ههههههههههههههه احا

مشهد الصيدليه

سميره الممرضه : خير يادكتور ايه الاخبار
انا : لا تمام المريض فاق وبقي كويس
سميره : مريض ايه انا بسالك علي سوسن
انا : ههههههه اصل جملتك اديتني ايحاء بالرد دا علي العموم الفت مرضيتش وانا هشغلها خلاص سيبيهالي متخافيش عليها
سميره : ربنا يخليك يادكتور جمايلك مغرقانا
انا : حبيبتي .... بتعرفي تعملي شاي ياسوسن
سوسن : اه يادكتور
انا : علي حق ياصاحبي لا فكي كدا هتشتغلي متخافيش سيبك من العقربه اللي فوق دي ملهاش لازمه اعمليلنا 2 شاي بس وتعالي
(بعديها بساعه )
انا : الو ايه ياصداع
مرنا : ايه اللي اخرك
انا : جاي في السكه اهدي بقي متبقيش زنانه
مرنا : طب اختك جايه ومتضايقه في ايه انت زعلتها
انا : لما ااجي يامرنا
مرنا : طب وانت جاي هات عيش وعدي علي السوبر ماركت هات طرشي و10 بيضات احمر مش ابيض وعلبتين جبنه وها......
انا : ابعتي اللي عايزاه علي الواتس اب مش هحفظ انا الهري دا
مرنا : طب ماشي ومتتاخرش علشان انا جعانه ولو اتاخرت هاكل انا
انا : هنا وشفا عليكي يالا باي
سوسن : مراتك دي يابيه
انا : انتي هتصاحبيني
سوسن : انا اسفه يابيه مش قصدي
انا : طب متصاحبيني وايه المشكله عادي لااااااااا فكي كدا انا بحب الفرفشه هتعمليلي فيها نحن لانزرع الشوك هرزعك علي قفاكي ايواااا اضحكي كدا وفكي بقولك ايه صحيح انتي لما كنتي بتشتغلي في البيوت كنتي بتروحي بيتكم ولا بتباتي عند الناس اللي شغاله عندهم
سوسن : ساعات وساعات
انا : طب ساكنه فين انتي هوصلك تجيبي هدومك وتيجي هتشتغلي معايا في البيت
سوسن : معنديش غير العبايه دي وعبايه تانيه بس بتاعت الخروج
انا : دا انتي واقعه خالص طب تعالي تعالي هنروح ......بتحبي الخيار !!!!!

مشهد البيت

انا : خشي ياستي
مرنا : مين دي يامايكل
انا : هي امك معلمتكيش تفكري 5 ثواني قبل متتكلمي اكيد مش هجيب حد معايا وهخش ساكت واليوم يعدي عادي القحي كدا
مرنا : برضو مين دي
انا : خشي ياسوسن علي المطبخ هتلاقيه قدام علي الشمال لو جعانه كلي اللي انتي عايزاه دا بيتك
مرنا : *بتبص لسوسن وبتبصلي باستغراب* طب وبعدين يعني
انا : بصراحه انا اتجوزتها عليكي
مرنا : مبهزرش انا
ميرفت *ام مرنا* : متسيبيه ياخد نفسه الاول وبعديها هيقولك اهدي
اختي : مين دي يامايكل
انا : طب اللي هيسال كسمي مين دي تاني هتغابا عليه ابلعو كسم ريقكو شويه
اختي : طب خلاص ياحبيبي اهدي *بتغمز لمرنا *
مرنا : يعني داخل عليا بواحده في ايدك وعايزني اسكت
انا : طب يابضان دي واحده جات المستشفي عايزه تشتغل وملقنلهاش شغل فهتشتغل هنا هتساعدك في البيت
مرنا :خدامه يعني
انا : اسمها هتساعدك في البيت مش خدامه
مرنا : انا مش عايزه حد يساعدني في البيت
اختي : انت اهبل يامايكل هو اي حد تساعده افرض حراميه ولا مش كويسه ولا عندها امراض
انا : لا متخافيش طعمتها قبل ما اجي واسبوع كدا وهقصلها ديلها
اختي : اول ما تخلف انا عايزه من ولدتها جرو صغير
انا : لسا بدري لما نعشرها وتخلف ابقي اديكي من خلفتها
اختي : عندك انواع تانيه
انا : في الكلبه اللي هناك دي *بشاور علي مرنا* بس مفيش منها خلفه للاسف
مرنا : ماهو العيب علي الدكر اللي متجوزاه
(صمت لمده دقيقه )
ميرفت : مش هتتغدوا بقي ياولاد ولا ايه قلتلي هي اسمها ايه البت اللي جوا
انا : سوسن
اختي : طب ايه طب هي هتبات هنا ولا هتروح
انا : هتبات في الاوضه الصغيره
مرنا : وانا مش عايزاها
انا : انتي مخدتيش بالك من دقيقه قولتي ايه
مرنا : انا اسفه مكنش قصدي بس برضو مش عايزاها في البيت
انا : مضايقاكي في ايه امك جات قعدت معانا ومفتحتش بقي وجبتلك دي علشان تساعدك في شغل البيت بنت غلبانه وعايزه تاكل عيش
مرنا : *باستهزاء* ياحنين
انا : مرنا انتي بقالك اسبوعين قالبه عليا مش عارف ليه وطريقتك بقيت زباله وانا بسكت وبعدي بس انتي بتزيطي فيها
مرنا : انا نكديه بقي وعلشان كدا جايب البنت دي تفرفش عليك وتضحكك صح
انا : دا انتي خيالك راح ديزني لاند وركب التورنيدو وسافر ورا الفلانكات
اختي : خلاص يامرنا البت شكلها غلبان ولو عملت حاجه مايكل هيمشيها صح يامكموكتي
انا : اتعلمي منها بنت القرده دي بتعرف تكيسني بالطريقه
مرنا : *بتنفخ * ماشي يامايكل اللي تشوفه
انا : لو ضايقتيها ولا اتلككتيلها هضايقك انا قلتلك اهوه ......الو ايه يالولا نسيت خالص وربنا طب انتي فين
ليليان : طب احنا فيها اهوه اخلص انت فين
انا : في البيت بصي عدي عليا ولا اقولك استني انا هكلم معتز اشوفه فين واكلمك ونتقابل النهارده قشطه يالا باي
مرنا : مفيش نزول النهارده انت من ساعه ما جيه معتز دا وانت مبتقعدليش في البيت
انا : هتقعدي تهري وتحرقي وفي الاخر هنزل فريحي دماغك
مرنا : بقي كدا طب يامايكل اللي تشوفه
(في البلكونه بشرب سيجاره )
اختي : ماتغدتش معانا ليه
انا : مرنا بقيت بضان اوووووي
اختي : خت بالي بس هي بقيت كدا ليه ايه اللي غيرها كدا
انا : من ساعه ماامها جات وهي ابتدت تتغير واسلوبها زفت
اختي : وميرفت مالها بس انت متهيالك
انا : ميرفت بتحشي في دماغها موضوع الخلفه وهي راميالها ودنها وكل يوم تنكد عليا بالحوار دا وعايزاني اتعالج
اختي : طب متتعالج يامايكل
انا : انتي كمان هتقوليلي اتعالج يادكتوره يامتعلمه انتي عارفه يعني ايه طفل انابيب يعني هو وحظه في الحياه وليه بقي اجيب عيل واعذبه ويعذبنا معاه
اختي : دي بايد ربنا ياحبيبي
انا : وبرضو عدم الخلفه بايد ربنا المهم قوليلي متخانقه مع امك ليه
اختي : مش لاقيه حاجه تعملها غير انها تقعد تتخانق وترازي فيا وكل شويه خفي خروج مع فادي خفي تليفونات خفي مشي عارفه ايه واتخانقت معايا علشان بقولها هيجي يتغدي معانا فشختني علشان قلتلها كدا قال ايه ازاي يجي يتغدي واخوكي مش في البيت وادتني درس في الاخلاق ساعتها وانا مبقتش طايقاها
انا : اصيله ياروح امك مش طايقاها دلوقتي غيرك بيتمني ضفرها علي العموم عندها حق ازاي يتغدي وانا مش موجود
اختي : انت هتعوم علي عومها انت كمان وهو هيجي يغتصبني يعني ولا انت خايف اللي كنت بتعمله في بنات الناس يطلع في اختك لا متخافش ياحبيبي اختك ب100 راجل
انا : قنبله رجوووووووووووله *بضربها علي قفاها* لا متبصليش اوعي تفتكري انك كبرتي علي القفا ياام شخه انتي
اختي : بكره اتجوز ووريني هتضربني ازاي قدامه
انا : دا انا هضربك انتي وه.....
سوسن : اعملك حاجه تشربها يادكتور
انا : لا دكتور ايه قوليلي ياامبراطور او عظمه متعدلي لسانك دا بقي
سوسن : ههههههه حاضر ياباشا
انا : راجل و 4 ستات فاضل اجيب امي والبت مونيكا يعيشو معانا ويبقي راجل وست ستات شايفه يابت العظمه
اختي : انا مش شايفه غير قفاك المغري دا وحياه امك ضربه واحده علشان خاطري والنبي والنبي
انا : معلش ياسوسن مريضه وبنعالجها ابقي ادعيلها بالشفا
سوسن : ههههههه ربنا يخليكو لبعض يابيه
انا : الا بالحق انتي بتاخدي مرتب كام
سوسن : اي حاجه يادكتور كل اللي تجيبه رضا من عند ربنا
انا : متسيبك من الخدمه في البيوت وانزل الف بيكي في الاشارات هكسب بيكي دهب بلسانك دا . يابت اعدلي لسانك انتي بقيتي من العيله المتخلفه دي دلوقتي
اختي : جميله اوووي البنت دي يامايكل
انا : بفكر اتجوزها ايه رايك تتجوزيني
سوسن : ازاي يابيه انا مسلمه وانت مسيحي
اختي : دي ضايعه خااااااااااااالص في مايه المخلل
انا : دي في الشلاح اللي هو بعد الشلالات
اختي : بيهزر معاكي ياسوسو بينكوشك كدا بدل ماانتي قافشه قوليلي بقي بتدرسي ايه
انا : طب هخلع انا بقي من الحوار دا علشان خلقي ضيق ولسا مجبتش مقاسي ياروشه
اختي : هتروح فين
انا : هنزل اقابل معتز انتي بايته معانا النهارده انتي لسا هتمأمأي هتباتي كلمي امك قوليلها انك بايته هنا وهاتي ودنك *بصوت واطي * متخليش مرنا تضايقها انتي شايفاها غلبانه فشخ
اختي : حاضر يامدير
انا : اصلي يا شقلشا

مشهد الكافيه

معتز : ساعه مستني كسمك
انا : انت اللي ابن متناكه جريت زي العيال الصغيره وبكسمك بقالي ساعه بدور علي كسم الكافيه
معتز : انا جعان نيييك تاكل
انا : احاااااااا انا كمان جعان عقبال ماادور علي اي رقم مطعم قولي عملت مع بيرو ايه طلقتها ولا عقلت
معتز : روحت البيت بعد ماسبتك لقيت امي في البيت وقعدت ترغي معايا ان مراتك بتحبك وان عبير حكيتلها كل حاجه واستنجدت بامي علشان مطلقهاش وامي طبع.......
انا : هو ايه الوايت صوص دا . دي طحينه يعني
معتز : انت مكالتش في كسم مطاعم محترمه قبل كدا
انا : ايه كسم محترمه يعني المطعم لابس بدله وكرافته هاهاههاهااه و**** حلوه
معتز :بضان نييييييك
انا : ولا يكونش المطعم بيسرح شع...
معتز : ششش اخرس متكملش الوايت صوص دا حاجه زي اشرحهالك ازاي بص عارف الصلصه زيها بس لونها ابيض بدل احمر
انا : طب مايسموها وايت صلصه
معتز : معلش احنا ولاد متناكه موصلناش لعبقريه معاليك
انا : طب كمل امك قالتلك ايه
معتز : قعدت تهدي فيا وعارف انت كلام الامهات دا وعبير طبعا فضلت تحلفلي ميت يمين انها بتحبني وانها فعلا مش بتمثل لما بن..
انا : معلش ياوزه اخر حاجه ايه اللازانيا دي انا شايف طبق مكرونه
معتز : هي المكرونه وعليها لحمه مفرومه وعليها الوايت صوص
انا : مكرونه بشاميل يعني
معتز : بشاميل ايه يابن الفلاحه دي حاجه ودي حاجه
انا : كسم البدع بنت المتناكه ماهو البشاميل ايه مكرونه باللحمه المفرومه وعليها البشاميل اللي هو الوايت صوص دا هما بس كتبو عليها لازانيا علشان يضحكو علي الهبل اللي زيك
معتز : انت اصلا بتبعبص في ايه هتقعد تتمنيك وفي الاخر هتطلب كريب شبه وشك بتحرق ليه بقي
انا : معلش نسيت ان ورايا الوزاره
معتز : هههههههههههههههه انت بضان خوووووووووووول
انا : طب وصالحتها ولا لاء
معتز : هي مين دي
انا : اللازانيا يابن الزانيه
معتز : هتموت وتقول الايفيه دا من الصبح
انا : هق هق هق هق بصراحه اه
معتز : لا مصالحتهاش سبتها تقول اللي عندها ومشيت قعدت الف بالعربيه شويه لحد اما معاليك جتلي
انا : وهتروح ولا هتعمل ايه
معتز : عايز ابعد كام يوم كدا بفكر اسافر كام يوم اغير جو
انا : الو ايه ياباشا عايز كريب هربئ ومعتز هتاخد ايه انجز ايوا ياباشا يبقي كربين هربئ وزود الموتزاريلا العنوان كافيه هرب الهرباوي في الانجاز والنبي حبيبي تسلم
معتز : انت مهزء نيك يالا و**** مشمتش تربيه بجنيه....ليليان اللي هناك دي
انا : اه هي يالولاااااااااااااااااااااااااااااا ااااا
ليليان : *بتيجي* ايه يابن البقره يامتسول انت بتجعر ليه لميت علينا الناس
انا : كسمهم
ليليان : جامد اووووووي
انا : طلبنا اكل كريب تاكلي معانا
ليليان : **** بحبه فشخ طب عايزه واحد
انا : الو ايوا ياباشا عايز ازود علي الاوردر . هو ايه دا اللي طلع دا ماك اسرع دليفري في مصر مبيعملش الاوردر بالسرعه دي والنبي بس ياباشا زود واحد هربئ تاني .خد كلمه انت علشان هشخرله
معتز : طلع خلاص ياباشا تمام مفيش مشكله يجي بالسلامه
ليليان : خلاص ياعم مش مشكله المهم جبت الفلوس
انا : اهيه استني هتجبيهم امتي
ليليان : هات منديل اااااااااه ااااااااااااه جبتهم خلاص
معتز : ههههههههههههههههههههههههه دا انتي بقيتي ابضن منه
انا : جميله انتي كابتسامه راعي غنم وجد جحشته الضائعه منذ اسبوع
ليليان : ههههههههه مش كنت ضايعه معاك ياقلبي
معتز : بوووووووووووم عنيفه اووووي لولا النهارده
انا : مشفتهاش بقي علي السرير اعنف واعنف
ليليان : علشان اللي معايا طري فشخ *بتشاور عليا *
معتز : انت تقوم تحاسب وتروح شكلك بقي اوزون خالص
انا : كنايه عن الخرم يعني
ليليان : هههههههههههههه تصدق اه لايقه عليه
معتز : هسجلك علي الموبايل الخرم
ليليان : هقوم انا علشان تعبانه فشخ ولسا هحضر مع اختي شنطتها وحوار كبير
انا : في رعايه الالهه
معتز : كنت عايز مفتاح الشقه القديمه بتاعتك ابات فيها كام يوم
انا : امسك اهوه وكلملي ابن اللبوه بتاع الدليفري دا علشان هنيك كسمه .

مشهد البيت
( في اوضه النوم )


انا : انتي نمتي يابطتي
مرنا :*نايمه علي جنبها ومدياني ضهرها * بنام اهوه
انا : *ببوسها في كتفها * طب تعالي احضنك شويه محتاج حضنك فشخ
مرنا : تعبانه ومش قادره عايزه انام
انا : متبقيش رخمه بقي محتاج احضنك بجد
مرنا : نام يامايكل نام ياحبيبي
انا : *بشدها * تعالي بس حضنك وحشني يابطتي
مرنا : هو انت مفيش في دماغك غير جنس وخلاص مفيش اي اعتبار للبني ادمه اللي معاك تكون تعبانه ملهاش مزاج مضايقه مخنوقه انت ايه مبتفكرش غير في نفسك وخلاص
انا : انا عايز احضنك بس مش اكتر
مرنا : *لفت وشها ليا * اومال دا واقف ليه ... *بتحط ايديها علي زبري لقيته نايم اتكسفت وسكتت *
انا : مش واقف انا مش هايج عليكي انا كنت عايز احضنك
مرنا : *بتحط راسها علي صدري* حقك عليا
انا : مالك يامرنا متغيره ليه معايا كدا انا ضايقتك في ايه *ببوس راسها *
مرنا : مبقتش تهتم بيا ولا تحس بيا ولا تدلعني زي الاول وعلطول سايبني وكمان البت اللي انت جايبها دي
انا : منا كنت بديكي علي دماغك قبل الجواز وكنتي ساكته لما بقيت بحبك وبتمنالك الرضا ترضي تقومي تقلبي عليا كدا وبعدين دي عيله صغيره من دور عيالك
مرنا : عيالي هما فين عيالي دول
انا : انتي عايزه تتخانقي طيب لو عايزه انا معنديش حيل
مرنا: وانت بقي عندك حاجه خالص
انا : مرنا انتي كلامك بقي اهبل وانا بعديلك كتير هتفرحي يعني لما اهزقك واسمعك الكلام
مرنا : نام يامايكل نام علشان بكره تروح شغلك ولا تنكد عليا ولا انكد عليك نام احسن
انا : حاضر يامرنا حاضر هننام وهعدي
( بعديها باسبوع )

سوسن : صباح الخير يامايكل
انا : صباح الخير ياسو ايه اللي مصحيكي بدري كدا
سوسن : صليت الفجر وقعدت شويه مجاليش نوم
انا : مبسوطه معانا هنا ولا مرنا مضايقاكي
سوسن : ست مرنا طيبه وغلبانه وانتو ناس ولاد اصول
انا : اومال مالك قلبا وشك عليا ليه يابومه
سوسن : انا كان ليا طلب صغير كدا بس محرجه منكم و****
انا : لا مش موافق
سوسن : طب خلاص
انا : خدي رايحه فين يخربيت امك انتي ابيض خالص كدا اقولك لاء تقومي ترغي بعديها يالا قولي عايزه ايه
سوسن : *بالتصوير البطي نييييييك* كنت عايزه كنت
انا : يابنتي انطقي دا انا عيالي بقو في جامعه اخلصييييييييييييييييييييييييي
سوسن : كنت عايزه تخصم تمن الهدوم اللي جبتهالي من الشهريه بتاعتي
انا : حد ضربك علي قفاكي قبل كدا
سوسن : لاء ليه
انا : يبقي انا اول واحد هضربك علي قفاكي دا
سوسن : يامايكل انا بشتغل علشان اصرف علي نفسي مش حد يصرف عليا
انا : خلاص هخصمهم ارتاحتي
سوسن : ربنا يخليك
انا : وهزودهملك تاني .... فشيخ انا صح
سوسن : هههههههه طب ولزمتها ايه
انا : امك قرعه وروحي اعمليلنا اتنين شاي وتعالي نلعب بلاي ستيشن بتعرفي تلعبيه
سوسن : طبعا دا انا حريفه فيه
انا : المدرب بينزل الملعب في الدقيقه كام
سوسن : *متنحه* هااااااااااااا
انا : طب دكه الاحتياطي كام واحد
سوسن : 10
انا : نشره
سوسن : ايه
انا : ارزع ايفيه ...روحي اعمليلي انا شاي وعقاب ليكي مش هتشربي شاي يالا بااااااااااااااي باااااااااااي
(بعديها بساعه )
اختي : يابن التافهه صاحي بدري علشان تلعب انت مش ناوي تعقل يالا
انا : دي شوطه يابن الوسخه .ايه ياقلبي اللي صحاكي كدا
اختي : حماتك بتشخر طول الليل طلعت عين امي ..
انا : لما تشخر تاني حطي شرابك في بقها هتلاقيها سكتت احاااااااااااااااااا
اختي : يابني ياحبيبي لسانك يابابا وانا ربنا خالقني علشان كل شويه افكرك تحترم نفسك
انا :بيتي وانا حر فيه مش عاجبك اطلعي برا
اختي : ياسوووووووووسو هستاذنك في كوبايه نسكافيه
سوسن : حاضر يادكنوره
اختي : قلنا ايه احنا
سوسن : حاضر يامريومه
انا :احااااااااا دون عن كل اسامي الدله ملقتيش غير الاسم البضان دا
اختي : هاخد سيجاره من معاك
انا : انتي هبله ولا ايه هتشربي سجاير كمان قدامي
اختي : خلاص بلاش هشربها من وراك احسن
انا : اقنعتيني خلاص خدي
اختي : صداااااااااع من كتر الرجوله
انا : متيجي ادقك
اختي : ولما السعك بالولاعه هتستريح
انا : ادقك ماتشين بلاي ستيشن يازباله *بضربها علي قفاها*
سوسن : النسكافيه يامريومه
انا : متشكره ياحبيبه قلبي
سوسن : صباح الخير ياست مرنا
مرنا : اعمليلي كوبايه لبن ونضفي المطبخ
سوسن : حاضر ياستي
اختي :بالراحه عليها يامرنا في ايه عيله برضو صغيره
مرنا : مايكل انا عايزه اخلف
انا : شوفي انتي فاضيه امتي واخدك ونخلف ياحبيبتي انذار ليه يابن الوارمه
مرنا : انا مبهزرش انا عايزه اخلف اتصرف شوفلك علاج ولا اي زفت انا عايزه ابقي ام
اختي : مالك يامرنا اهدي كدا وعيب اللي بتقوليه دا
انا : العب بتشيلسي ولا مان سيتي
مرنا : *بتقفل التليفزيون * كلمني زي مابكلمك
انا : عارفه انا ممكن اقوم اكسر عضمك مش علشان اللي قلتيه علشان قفلتي التليفزيون وانا بلعب افتحيه بدل ماافتحلك دماغك
مرنا : النهارده تنزل معايا وتروح تتعالج انا عايزه ابقي ام
انا : *بحط ايدي علي كتفها * طب اهدي طيب وبعدين مش انا مالي عليكي دنيتك ياقلبي
مرنا : ماشي انا عايزه اخلف برضو
انا : عامله زي العيال الصغيره اللي بتشبط في اللعب
مرنا :اقعد هزر زي ماانت عايز بس برضو هتيجي معايا وهتتعالج
ميرفت : خير يااولاد صوتكو عالي ليه
انا :بنتك عايزه تخلف النهارده فبقولها استني اول الشهر نكون قبضنا واجيبلها عيل حلو من كارفور
مرنا : مش ناقصه استظراف هي
ميرفت : الكلام ميبقاش كدا يابنتي اهدي واقعدي ومايكل هيعملك اللي انتي عايزاه
انا : انتي بتقولي ايه انتي كمان انا مش رايح في حته هوهوي بقي من هنا للسنه اللي جايه مش هروح في حته
مرنا : دا اللي انت فالح فيه كلام وبس
انا : ياررررررررب صبرني
اختي : اهدي طيب يامرنا هو يعني بايده
مرنا :اه بايده ممكن يتعالج ليه عايز يحرمني من اني ابقي ام ولا انت فالح بس تعمل راجل عليا علي السرير
ميرفت : عيب يامرنا الكلام دا
انا : لا سيبيها تطلع اللي جواها
مرنا : بلاش علشان اللي جوايا هيزعلك
انا : لا قولي عايز اسمعه
اختي : خلاص يامايكل هي غلطانه وهتسكت اسكتي بقي
مرنا : لا مش غلطانه غلطانه في ايه علطانه اني عايزه حته عيل غلطانه اني بقولك يتعالج وافرحه ونفرح بدل مااحنا قاعدين وشنا في وش بعض طول اليوم وهو ولا بيعبرني ولا بيسال فيا اكني كرسي ولا كنبه بيروح شغله الصبح وبليل مع سي خرا صاحبه وفالح بس يجي بليل يعمل الشويتين بتوعه ولما اجي اقوله عايزه اخلف يتعكنن ويقلب وشه انا مش غلطانه
انا : وايه كمان
مرنا : هو ايه اللي وايه كمان انت مبتحسش لو انت بارد ف انا برودك دا بيعصبني زي مابديك حقوقك اديني حقوقي وانا مش طالبه غير اني ابقي ام
انا : يعني انا بشتغل وسايبك وبتسرمح مع صاحبي وباجي اعمل الشويتين بتوعي بليل ومش عايزك تبقي ام صح
مرنا : اه
انا :في حاجه كمان عايزه تقوليها
مرنا : هتفضل تتبارد كدا كتير انت ايه معندكش دم مفيش كرامه خالص واحد غيرك كان اتحرك ونزل اتعالج ولا انه كل يوم يسمع مراته وهي بتنكد عليه علشان الخلفه فرحان بنفسك ومبسوط وعامل فيها مش همك حاجه واه انا فرحان اني مبخلفش عادي ايه المشكله وكل لما حد يسالك بترد بكل وقاحه اه انا مبخلفش وانت فكرك ان كلهم بيفكرو زيك فكرك ان هم مبيقولوش في عقل بالهم انك مش راجل ومبتعرفش علشان كدا مبتخلفش كل الناس فاهمه كدا انت اللي فاكر انها حاجه عاديه مفكرتش في شكلي ايه وانا ببقي قاعده معاك وانت واخد الموضوع هزار مفكرتش في شكلي وشكلك يوم خطوبه مونيكا اختي وانت عمال تهزر في الموضوع عرفت الناس كلها ان انت عندك مشكله في الخلفه دا بدل متقولهم لسا ربنا ماذنش او مش مستعجلين او اي حجه لا بالعكس انت بتقولهم انك مبتخلفش علشان تقطم الموضوع خالص لاء شاطر فعلا شاطر طلع عندك حق ياماما فعلا دا اخره يبقي صاحبك او حبيبك لكن كزوج واب فاشل ميقدرش يتحمل مسؤليه ولا حد يقدر يعتمد عليه في حاجه انت فاكر الجواز يااما جنس يااما اكفي بيتي ومخليهوش محتاج حاجه لا يااستاذ في حاجات تانيه ناقصاني في ان ناقصني احس بوجودك جنبي احس انك مهتم بيا مش اول الجواز كنت شايلني علي كفوف الراحه دلوقتي بقيت بتقعد مع الزفت البلايستيشن دا اكتر مني يااما علي القهوه وكل مواضيعك واخدها بهزار وتريقه وولا في دماغك حاجه حتي حته العيل حارمني منه علشان كرامتك ناقحه عليك مش عايز تتعالج يعني كرامتك نقحت عليك في العلاج ومنقحتش عليك وانت فرحان بانك مبتخلفش لا راجل وراجل اووووي كمان بص يامايكل علشان انا تعبت منك فعلا ومش مسنحملاك ولا مستحمله حتي اسمع صوتك من الاخر كدا يا هتيجي معايا تتعالج وتتعدل وتبطل الهزار والتفاهه دي وتحسسني انك جوزي مش صاحبي يااما تعتبر اني مش موجوده اصلا
انا : خلصتي ولا في حاجه تانيه عايزه تقوليها
مرنا : خلصت
انا : طب انا عندي ردين الاول اني اقوم اكلك علقه وامسح بكرامتك الارض واوريكي يعني ايه جوزك مش صاحبك زي ماانتي عايزه بالظبط والتاني ارد عليكي بكل هدوء تختاري انهي
ميرفت : طب اهدو ياولاد مش كدا اهدي يابني معلش اعذرها متقصدش
انا : انتي اختارتي امك للمره التانيه وسمعتي كلامها برضو تاني وهي اللي زنت في دماغك علشان موضوع الخلفه طب ياستي اللي تشوفيه بس هسالك اخر سؤال كل الكلام اللي قلتيه دا كلامك ولا حد مسخنك
مرنا : كلامي وهتنفذه يااما مش هتشوف وشي تاني
انا : لا وعلي ايه خليكي انتي معززه مكرمه انا هخش الم هدومي واسيبهالك مخضره قومي يامريم لمي كل حاجتي اللي في الاوضه عقبال مااقولها كلمتين
اختي : طب اهدي طيب وروق ياحبيبي
انا : *بعصبيه * انا قلت ميتين ام قومي لمي كسم حاجه دين امي من الاوضه
اختي : حاضر حاضر
انا : بصي يابنت الاصول انا لا هتعصب علي ميتين امك ولا همد ايدي عليكي علشان ماقلش منك قادم اهلك وعلشان انا وعدتك اني عمري ماهمد ايدي عليكي مهما حصل ميرفت لو اتكلمتي تاني وانا بتكلم مش هعمل اعتبار لكسم فرق السن وهمسح بكرامتك الارض مسمعش كسم نفس .فانا مش همد ايدي انا هسييبك تاكلي في نفسك كدا لما تعرفي ان انا كنت بعمل دا كله علشانك قلت للناس كلها ان انا السبب علشانك كنت بقطمها وبقولهم مبخلفش وبقلب الموضوع بهزار علشانك علشان انتي ياروح عين امك اللي مبتخلفيش مش انا وانتي دكتوره وعارفه ونتيجه التحاليل اللي معاكي انا اللي خليت الفت تعملها كدا ويبان ان العيب فيا علشان احافظ علي منظرك ومخليش شكلك وحش قدام الناس واخد ان البصات والنظرات بنت المتناكه بدالك لاني مكنتش هستحمل اشوفك مكسوره قدام حد بسبب الموضوع دا عرفتي انا ليه كنت رافض العلاج علشان محطكيش في الموقف دا تاني علشان ببساطه حضرتك مبتخلفيش عندك مشكله بسبب نقص المناعه اللي عندك دا وفكرك يعني انا مكنتش بدور علي علاج ليكي من غير ماتعرفي فكرك يعني اني عاجبني منظرك كل يوم وانتي نفسك في طفل وانا مش عارف اقولك علي الحقيقه كنت فاكرك اعقل من كدا بس طلعتي وسخه بنت مره وسخه متتقلعيش من الرجل انتي وامك وبرضو هطلع ارجل من كسم عيلتكو كلها وهجبي عليكي واسيبك تقعدي في البيت هنا بدل مااطردك انتي وامك وتباتو في الشارع بعد ماامك باعت البيت وقعدت معانا هنا عرفتي ان انتي متجوزه دكر مش مره ياكسمك خلي امك تنفعك بقي ياروح عين امك .....هاتي الشنطه يامريم

مشهد شقتنا القديمه

معتز : احا ياسطي هي عين وصابتنا ولا ايه
انا : كسم الجواز علي اللي عايز يتجوز دا صنف ابن متناكه مبيحبش اللي يجي معاه علي الدوغري كنت نايكها قبل الجواز ونايك كسمها و بخونها وبنيك زبين واحده غيرها مكنتش بتفتح بقها اول ماتجوزت وضمنت انها خلاص بقت في زمتي اتعوجت احااااااااااااا انا اللي ابن متناكه اني دلعتها وكنت خايف علي مشاعر كسمها
معتز : اهدي ياصاحبي ولا يهمك كسمها في طيزها
انا : كسمين امها في طيزها ياعم
معتز : رجعنا عاذبين تاني
انا : ناولني السيجاره دي ...... هو الواحد بيعبش كام مره كسمهم كلهم انا هرجع للمنيكه تاني وانت طلق بنت المتناكه دي هي مش ليسبيان كسمها خليها تتجوز بنت زيها وانت اتجوز اللي افجر منها
معتز : انا علي شعره والحوار في دماغي متبعبصنيش
انا : كس ميتين ابوهم كلهم يولعو بجاز احاااااااا احنا ناقصين كسم هم بقي بعد ماكنت بشتري كوندوم وحشيش وخمره بقيت بشتري فينو وبيض وجبنه براميلي ياعم احاااااااا
معتز : هههههههههههههههههههه اهدي يارااااااااااااايق خلاص موضوع ومات
انا : بقولك ايه شوفلنا اي ابن متناكه تيجي تروق علينا انا مبضون نييييييييييييك من بنت كوم اللباوي دي هو انا صحيح مضربتش كسمها ليه ولا جبتها من شعرها مسحت بيها الارض
معتز : علشان انت خول
انا : انت صح انا خول كسم الافكار اللي بتيجي بعد الخناقه متخلص دي
معتز : هههههههههههههه هات بس كسم السيجاره دي الكيف خد وهات
انا : ياعم سيبني انا مبضون نييييك
معتز : ياعم كسمك ماعيش غيرها اوعي سيبها متبقاش دني كدا
انا : حتي صاحبي مستخسر فيا السيجاره ليه يادنيا كدا
معتز : لا انت كدا كسمك هتبدا تزيط وانت بضانك اكبر من بضاني وانا مش هستحمل
انا : شغلي والنبي اللي مني مزعلني لكروان البدرشين الفنان احمد شيبه
معتز : بقولك ايه قوم نام وبليل هسهرك سهره حلوه
انا : انت اسوء صديق في كسم الكون دا ياعم مبضون احتضني طبطب عليا مش تقولي خش نام ششششش استني رقم غريب بيتصل الو مين
سوسن : انا اسفه يادكتور مايكل بس حبيت اقولك ان ست مرنا طردتني انا عارفه ان الظروف مش مناسبه بس انا قلت اكلمك لو لقيتلي شغل يعني يبقي كتر خيرك
انا : يادين امي انا نسيتك خاااااااااااالص طب بقولك ايه روحي انتي وبكره استني خليكي معايا ولا اقولك اقفلي وهكلمك انا علشان رصيدك سلام
معتز : شقطايه ياسطي دي ولا ايه
انا : بت غلبانه بتشتغل في البيت عندي بقالها اسبوع
معتز : متجيبها تروق علينا
انا : بس يالا يابن المتناكه انت الو ايوا ياسوسن روحي انتي وانا لما الاقي شغل هكلمك
سوسن : طب انا انا انا اسفه بس انا اشتغلت اسبوع و ااااااا واااااااا
انا : (خخخخخخخخخخخخخ كسم القرف) طب خلاص فهمت تعالي علي العنوان دا هديكي بقيت حسابك او لو تعدي بكره عليا في المستشفي اديكي بقيت فلوسك
سوسن : لا هعدي عليك دلوقتي يبقي افضل
انا : ماشي مستنيكي سلام .......... كلبه فلوس بنت اللبوه
معتز : حلو اووووووووي دا يبقي هتروق علينا
انا : و**** فكره قوم نستحمي عقبال ماتيجي احا مين اللي بيرن دا هي لحقت تيجي *بفتح الباب* ايوا مين حضرتك
شيرين : انا شيرين جاره حضرتك وسمعت صوت دوشه قلت يبقي خضرتكم سكنتو تاني اتفضل دي وصولات بالشهريات المتاخره عليك للعماره
انا : شهريات ايه وانا مالي بالكلام دا وانا كنت قاعد اصلا وبعدين انتي مالك بالكلام دا اللي ماسك العماره ابو محمود اللي في السابع
شيرين : حضرتك انا اللي مسكست شئون العماره بداله وحضرتك لو مش حابب تدفع مفيش مشكله بس مش هتاخد الكارت بتاع الاسانسير ولا هتركن قدام العماره ولا هتطلب من البواب حاجه
انا : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ انتي عبيطه بكسمك ولا شاربه حاجه احا انا في البيت دا من قبل ماكسمك تتولدي انتي عبت منك ولا ايه
شيرين : لو سمحت يااستاذ انا مسمحلكش تتكلم بالاسلوب دا
انا : يالا يابنت المتناكه من هنا ولو ليكي كسم راجل ابعتيهولي انيكهولك
معتز : *طالع من الحمام مبلول ولافف فوطه علي وسطه * في ايه يامايكل بتتخانق مع مين
انا : يالا ياماما علي شقه دين امك كدا اتكلي علي ****
شيرين : ااااااااااااه مش تقولي انكو كدا
انا : انتي عايزه تتناكي طيب ولا عايزه ايه في ليله كسمك دي
شيرين : انا هعرفك ازاي تتكلم معايا كدا
معتز : اهدي ياعم احنا اسفين حضرتك
انا : بعتذر لمين انت كمان يالا يامتناكه من هنا واللي عندك اعمليه وعلي **** ميطلعليش كارت للاسانسير غوري ينعل كسم بضانك *بقفل الباب *
معتز : اهدي ياعم انت مش علشان متعصب هتتخنق علي الناس كلها
انا : وانت حبكت بكسمك تطلع بالفوطه ... افتحلها انت علشان هنيك كسمها المره دي بجد
معتز :*بيفتح الباب ومنبهر * عايزه مين
سوسن : مش دي شقه دكتور مايكل
انا : خشي ياسوسو
معتز : اتفضلي
سوسن : انا اسفه شكلي جيت في وقت غير مناسب
انا : ياعم خش البس حاجه فضحت كسمنا بالفوطه دي .... انتي حسابك كام
سوسن : معرفش انت متفقتش معايا علي شهريه
انا : طب بقولك ايه بدل متروحي متقعدي هنا معانا متفهميش غلط انا قصدي تخدمي هنا برضو مفرقتش هناك من هنا انا هو برضو نفس الشخص متغيرتش
سوسن : انت انسان محترم وابن ناس وانا مش قصدي بس
انا : انا طلبت طلب يااه يا لاء هتحمرشيلها يبقي اتكلي علي ****
سوسن : انتو الاتنين بس هنا
انا : لا وفي خمسه في الاوضه اللي جوا و7 في الدولاب وهنعمل عليكي حفله النهارده
سوسن : لا انت فاكرني ايه يابيه
انا : خشي خشي علي المطبخ ابقي ابن لبوه لو هزرت معاكي تاني يابومه خشي اعمليلنا شاي استني خدي دي فلوس الاسبوع اللي فات خليها معاكي
سوسن : بس دول كتير
انا : علشان هنعمل عليكي حفله النهارده
سوسن : انت فاكرني ايه يابيه
انا : انتي مش حافظه غيرها طب غيري قولي مثلا حرام عليك تقتل البراءه اللي جوايا وحطي ايدك علي صدرك وعيطي اعملي اي منكش في ليلتك دي
سوسن : دا شرف البنت زي عود الكبريت يابيه
انا : مالو الكاسيت
معتز : ايه ياصاحبي الكلام علي ايه
انا : الكلام علي اتنين شاي
(بعد نص ساعه )
انا : يعني انتي اتعلمتي تدي حقن من خالتك سميره
سوسن : اه وكمان عارفه الادويه بالشكل كدا
انا : طب مكملتيش دراس....... قوم افتح ياوزه
معتز : *بيفتح الباب * اؤمرني حضرتك
الظابط : دي شقه المدعو مايكل
انا : ايوا انا حضرتك
الظابط : طب استاذنك افتش الشقه
انا : استاذنك توريني اذن النيابه
الظابط : اتفضل
انا : تمام اتفضل حضرتك فتش براحتك
الظابط : انتي مين ياشاطره
سوسن : انا ابقي الشغا..
انا : معلش انا اسف بس دي حاجه متخصكش انت معاك اذن نيابه بالتفتيش ولا اذن انك تتعرف علينا
الظابط : اااااااااه طب هاتهوملي كلهم علي البوكس ياامين
معتز : بتهمه ايه بالظبط
الظابط : هتعرف في القسم
معتز : انا ابويا عقيد جيش وافهم في القانون كويس
الظابط : ابقي كلم ابوك وخليه يجيلك علي القسم هاتوهم
سوسن : ياباشا انا غلبانه معملتش حاجه
انا : احاااااااااااااااااااااااااا ................................... .....................انتهي الجزء الثالث والثلاثون


برجاء تقييم الموضوع

الجزء الرابع والثلاثون
(شرم الشيخ )




- في البدايه لمشاهده صور لشخصيه (ميرنا) تقدرو تشوفوها لما تدوسوا علي كلمه ميرنا اللي باللون المختلف
- طبعا روحتوا تشوفو الصور وكسم القصه شكرا ياجدعان دا العشم برضو

الشخصيات كما هي


مشهد القسم

انا : ياعم كلم كسم ابوك فينه
معتز : موبايلي فصل شحن ومش حافظ ميتين ام رقمه
انا : طب حافظ رقم مين نكلمه
معتز : حافظ رقمك انت بس ورقم الواد اندرو
انا : طب كلمني وانا اديك رقم ابوك
معتز : خخخخخخخخخ مش فايق لكسم هزارك الظابط دا شكله بضان ولو اتكلم هنيك كسمه
انا : بقولك ايه والنبي يادفعه مالاقيش معاك شاحن *بديله 20 جنيه في جيبه *
الامين : عايز شاحن ليه
انا : هكون محتاج شاحن ليه ياعمهم اكيد موبايلي فصل وعايز اشحنه
الامين : دا صامصونك
انا : ايه !!!!!!!!!
الامين : دا موبايل صامصونك عايز شاحن صامصونك انت
انا : لا دا موبايل التفاحه لو معاك شاحن تفاحه
الامين : ايه التفاحه دي
انا : متشغلش بالك يادفعه اومال الباشا فين احنا بقالنا كتير قاعدين
الامين : ومستعجل علي ايه ياخويا متستعجلش اوووي كدا
انا : *ببص لمعتز * الراجل دا ياسطي بيستفزني وانا عندي ايفيهات واقفه في زوري ولازم اقولها
معتز : امسك كسم لسانك بدل منتناك في ايفيه من بتوعك
انا : ماهو دا اللي مسكتني علي غباوه كسمه
الامين : يالا ياخويا انت وهو الباشا عايزكو
الظابط : افتح محضر يابني ....طبعا انتو مش عارفين انتو جايين ليه
معتز : لا ياباشا هو خير في ايه
الظابط : جالنا بلاغ ان الشقه دي مشبوهه ووكر لممارسه الدعاره والشذوذ
انا : دعاره وشذوذ !!!!!!!!!!!
الظابط : *باستهزاء*مستغرب ليه ياباشا شابين ومعاهم واحده ميعرفوهاش وجارتكو شافتكم وانتو قالعين هدومكم
معتز : ياباشا دعاره ايه بس دي الشغاله وشذوذ ايه حد **** احنا ولاد ناس فشخ
انا : دعاره ايه ياباشا هو مش المفروض لما بتقفشوا شقه دعاره بتبقو بتصوروا لحظه التلبس وهما عريانين معاليك جيت ولقيتنا لابسين هدومنا يبقي فين الدعاره
الظابط : *بيبص في البطاقه * انت الدكتور
انا :اه انا
الظابط : يعني انت مش ظابط ولا خريج شرطه ولا ليك علاقه بالداخليه خالص
انا : لاء ليه
الظابط : اومال بتفتي ليه بكسمك ماتيجي تشتغل مكاني احسن *بيزعق * مااسمعش صوتك يابن المتناكه لحد اما اوجهلك كلام
انا : كسمي انا
الظابط : *بتريقه وبضان * اه كسمك ياكسمك
معتز : طب هو كس امه جاب دكتور ليه فايده في المجتمع انت كسمك جاب ايه
الامين : *بعزم ماعنده وعلي قفا معتز * دا انت هتتناك يابن المتناكه
الظابط : خخخخخخخخخخخخخ انا هوريك كسمي جاب ايه يابن المتناكه *قام وقف وبيشمر كمامه*
معتز : *راح لافف وبعزم ماعنده وواكل الامين بالقلم * خخخخخخخخخخخ كسم ميتين امك هي كسم موته ولا اكتر *وبيضرب الامين بالرجل والامين من المفاجاه تنح ووقف وانا بحجز * جرا ايه يابن المتناكه وانت فاكرني كسم عيل شمام هتديله علي قفاه هيسكت لكسمك دا انا ابويا عقيد جيش ياولاد الوسخه دا انا انيكو
الظابط : حلوووووووو اووووي كدا مش مستاهل اني اقوملك سجل يابني في المحضر تعدي علي امين شرطه اثناء تاديه عمله خلاص يامحمد سيبه انا هنيكلك كسمه سيبه خلاص قلت سيبه ياامين اطلع برا وسيبهوملي هما الاتنين انا هتسلي عليهم النهارده
معتز : تنيك كسم مين لا انت ولا كسم بلدك انت حظك ان الموبايل فصل شحن بس وشرف امي لهندمك علي اللي قلته دا
الظابط : تندمني انا طب سجل كمان سب وقذف لظابط اثناء تاديه عمله وسجل ان احنا مسكناهم متلبسين في وضع مخل بعقار الهربئ الدور ...........الخ
انا : ياباشا كلها اوضه وصاله انت هنا حلو احنا برا احلي وكلها بتلف وبترجع لبعض اه بهددك ماانت كتبتها في المحضر يبقي علي الاقل لما نتحاسب عليها يبقي بنتحاسب علي حاجه عملناها
الظابط : دا انتو قلبكو جامد بقي
انا : سكه ودوغري ياباشا انت جاي وواخدنا وعارف انت بتعمل ايه كويس وعارف ان احنا لا كسم شواذ ولا كسم قالبينها دعاره انت بس بتخطفنا وتهتنا شويه علشان في حد ابن متناكه مشيلك جميله وبتردهاله وجمعيه ودايره ياباشا ف من الاخر عايز توصل لايه لان احنا كدا كدا خارجين منها
الظابط : وانا اعرفك اصلا علشان اهتك ولا اعمل الشغل دا انت في حاجه في دماغك
انا : ياباشا قضيه هبله محامي بنص جنيه يطلعنا منها هتقول شواذ هنتعرض طب شرعي ويتثبت عكس الكلام وهناخد براءه هتقول دعاره البت مخدتش مقابل مادي يعني مفيش قضيه اصلا دا قانون بلدك ياباشا اللي بيقول كدا مش انا
انا : بس مش قانوني انا.. يعني انا ممكن اخلي البت تعترف انها واخده فلوس وتبقي قضيه دعاره ايه رايك بقي في الصراحه دي عمرك شفت ظابط صريح كدا
معتز : ياعم انت بتحرق معاه في كسم ايه انت مش كتبت المحضر وفرحان بيه اخلص بقي في يومك دا ونزلنا الحجز يالا
الظابط : ومالو ياحبيبي ومالو ياعنيا امضيلنا علي المحضر وهنوصلك لحد الاستيفه معزز مكرم
معتز : وعهد **** لو مشيت علي ايدك ورجلك ما همضي علي حاجه

مسهد الزنزانه

انا : كان لازم تكسم ااااااااه ياوشي كان لازم تعمل دين ام هرقليز بكسمك عجبك العلقه اللي خدناها دي
معتز : وشرف كسمي لانيكه ابن المتناكه دا بس لما اطلع من هنا
انا : ياعم اطمن مفيش كسم محضر اصلا انت مسمعتوش وهو بيقولك استيفه
معتز : استيفه يعني الحبس اللي احنا قاعدين فيه دا
انا : ماانتا علشان جاهل ابن وسخه زي بقيت الشعب . الاستيفه دي ياكسها تبقي المحاضر والبلاغات اللي اتسجلت بس ماتكملش اجرائتها يعني كسمها من الاخر احاااااا هو حد يعرف اننا اتحبسنا
معتز : هي البت سوسن فين
انا : احاااااااااا دي مركبتش معانا اصلا البوكس يابن الخول يبقي هي الشرموطه جارتي دي وربنا لانيكها .... نعم عايز ايه
مسجون : اتاخر حبه ياازمليكسي
انا : يابا حلك من الشويتين دول احنا لابتوع بابي ومامي ولا كسم هتعملو نمره علينا وتطلعونا علي المسرح فابلع ريقك كدا ياهداف وامسك العقل ورزمن نفسك كدا في اي ابن متناكه
مسجون : طب طالما ليك الهوا متيجي نلعب سوا
انا : احا وكمان بتقول شعر دا انت عظيم بقي
مسجون : وبعرف ارزع وانكوت ومتحسش
معتز : يالا ياحماده اتكل علي **** من هنا
مسجون اخر : في حكايه معاك ولا ايه ياكوارشي
كوارشي: بجهزهملك يازميليكسي علشان يطرو القعده
عمده : كل قرد يلزم جبلايته الكلام ادفن ومات واتعزي فيه العيال دي تخصني
معتز : وانت مين ياشوح
عمده : محسوبك عمده رئيس جمهوريه المكان دا وكلمتي سيف علي رقبه الكل تحب تجرب السيف ولا رقبه الكل
انا : طب اقعد علي جنب ياحماده
عمده : اقعد علي جنب ياايه لامواخذه اصل انا ودني بعافيه شويه
انا : اقعد علي جنب ياحماده علشان دا ابوه عقيد جيش فبدل ميحطلك السيف اللي انت فرحان بيه في طيزك ويديهالك بالعرض
عمده : طب ماتوريني ياكسمك
(وبيضرنبي بالدماغ وبعديها عينك متشوف الا النور بتاع 30 واحد بيضربو فيا انا ومعتز لما نفسنا اتقطع ومش شايفين اي ابن متناكه فضلنا نايمين علي الارض مش قادرين نتحرك لحد اما الامين جيه ندهلنا طلعنا لاقينا سلوي مخلصه الدنيا كلها )
سلوي : يالهوي ايه اللي عمل فيكو كدا
معتز :*بيشاورلها انه مش قادر يتكلم *
الظابط : تقدري تتفضلي ياهانم واحنا اسفين جدا علي سوء التفاهم اللي حصل
سلوي : انا مش هسكت علي اللي حصل دا وهوديكو كلوكو في ستين داهيه
الظابط : ياهانم احنا مالناش ذنب دول مساجين مع بعض عايزه تفتحي محضر في المساجين معنديش مانع
انا : *بشاور لسلوي تكبر دماغها ونمشي من هنا *
الظابط : اتفضلو موبايلاتكو وفلوسكو
انا : *بتكلم بالعافيه* دول 200 جنيه انا جيبي كان فيه 600 جنيه
الظابط : مكتوب في المحضر 200 بس
معتز : *بيشدني من ايدي اكنه بيقولي كبر يالا ياعم *
(طلعنا برا القسم لقينا البت سوسن برا وامي)
ماما : انت كويس يامايكل يالهوي ايه اللي عمل فيكو كدا بسرعه ياسلوي ناخدهم علي المستشفي
انا : بسيطه ياماما اهدي شويه خبطات وهتخف لوحدها انتي جيتي هنا ازاي
ماما : خبطات ايه اللي خفيفه دا انت وشك كله بايظ يالا علي المستشفي
انا :جيتي ازاي برضو
سوسن : واحده ست مردتينش تخلي الظابط ياخدني معاكو بس انا نزلت وراكو و ركبت تاكسي ومشيت وراكو لحد اما عرفت مكان القسم داهون ورجعت علي البيت قلت للست مرنا راحت الست مرنا كلمت الست والدتك وسبقت انا علي القسم ولقيتها جايه بعديا هي والست هانم ديا
سلوي : انت في ايه ولا في ايه انت كمان يالا تروحو علشان نحطلكو كمدات ولا زفت بدل ما وشكو يورم يالا قدامي انت وهو
انا : بلا قدامي بلا ورايا انا مروح بيتنا متشكرين ياسلوي علي الواجب دا عقبال منردهالك
ماما : تروح فين وانت قادر تتحرك يالا قدامي علي البيت
انا : تاكسي ... سلام
معتز : خدني معاك
انا : تعالي ياسوسن واقفه بتهببي ايه عندك

(بعديها باسبوع )
في شقتنا القديمه

انا : ولا امعتز وشي فك شويه ولا لسا باين
معتز : فك ايه دا احنا كلنا ضرب ابن متناكه مخدهوش مشجع كتالوني في مدرجات ريال مدريد
انا : ههههههههههه مبيفكركش بخناقات زمان كنا نعمل رجاله في الاول وناكل العلقه التمام بعدها
معتز : ههههههههه ايام بنت متناكه
سوسن : مش فاهمه يامايكل انت ليه مطفي الانوار كلها وقافل الباب بالترباس واي يحد يخبط مبتفتحلوش انا ابتديت اتوغوش
انا : يعني انتي كنتي شايفه منظري كان عامل ازاي كان ينفع اقابل حد ويقعد يرغي
سوسن : طب احطلكو تاكلو
انا : بعد اذن سيادتك يعني لو مش هيضايقك
سوسن : حاضر
معتز :البت دي جدعه وطلعت اصيله انت جبتها منين
انا : لا دي اخر واحده في السوق
معتز : انا خايف افتح الموبايل
انا : وانا برضو دا زمان امي قالبه الدنيا عليا هي واختي
معتز : هترجع الشغل امتي تاني
انا : احااااااااااااااااااااااااااااا كل دي ناس اتصلت
معتز : حب الناس .. مالك في ايه قلبت وشك كدا ليه مرنا مكلمتكش صح
انا : انت خدت بالك من البت سوسن لما جاتلنا القسم قالت ايه قالت انها كلمت مرنا ومرنا كلمت امي حتي مفكرتش تكلمني موبايل تيجي تشوف في ايه هو للدرجه دي انا بقيت سنجاب ابن متناكه في المجتمع
معتز : ياعم انت شاغل دماغك ليه كسم اي حد
انا : عبير كلمتك صح .انا قلت كدا برضو احااااااااا الموبايل خضني استني ارد الو ايه ياالفت اجي فين انا عامل حادثه ومش هقدر اجي طب خلاص من غير كسم زعيق انا جاي
معتز : فكرت هنعمل ايه في شيرين جارتك بنت اللبوه دي
انا : فكر انت عقبال مااجيلك هوصل للمستشفي واجي الا صحيح هو كسم ابوك فين مجاش ليه
معتز : حوار طويل بعدين احكيهولك بقولك انا هخطف رجلي لحد وسط البلد هجيب تبغ وشويه منيكه كدا عايز حاجه من هناك
انا : هتخطف رجلك احاااااااااا
سوسن : ولما تخطف رجلك هتطلب فديه منين من كتفك
انا ": ههههههههههههههه حلوه نيك سلام ياولاد البضان
سوسن : طب والاكل مش هتاكل

المستشفي

انا : انتي عبيطه ياالفت بقولك متعمليش محضر اصلا نزلت استيفه بس
الفت : ولو برضو مينفعش سمعة المستشفي ازاي دكتور وتبقي رد سجون المستشفي كلها عرفت انك اتمسكت اداب
انا : يابنت المتناكه ياسميره
الفت : انا مدياك مهله لحد اخر الشهر تكون شفت شغل تاني بعديها انا اسفه
انا : ولازمتها ايه اخر الشهر احنا فيها هصفيلك الصيدليه واسلمك الجرد وشكرا سامو عليكو

مونيكا :انت بتعمل ايه
انا : اجردي كل اللي في الصيدليه وابعتيها لالفت انا اترفدت خلاص
مونيكا : معلش
انا : ممكن معلش كمان مره
مونيكا : هههههههه معلش
انا : يااااااااااااااااااااااه متعرفيش قد ايه معلش دي بتغسلني من جوا
مونيكا : انت عارف انا مش متعوده ادخل بينك وبين اختي بس اللي حصل بينكو دا غلط يامايكل البت تعبانه ولا بتاكل ولا بتشرب وحالها يصعب علي الكافر
انا : انا مرهق كعلبه زبادي فارغه لا تستطيع ان تحمل المعلقه فتقع علي جنبها كدا هوه
مونيكا : يعني ايه
انا : يعني ناوليني العلبه اللي وراكي دي
مونيكا : خلاص براحتك انا قلت اقولك مش عايز تحكي براحتك
انا : *ببوسها في الهوا * سايبهالكو مخضره
(وانا نازل قابلت سميره الممرضه المتناكه اللبوه بنت العلقه اللي قالت للمستشفي كلها اني اتمسكت اداب ولما كلمتها فهمت منها ان سوسن هي اللي حكتلها وهي بسلامه نيه بترغي مع ممرضه متناكه زيها ورغي النسوان ابن اللايطه دا المهم قبل ماتكلم معاها انا لقيتها واقفه برا المستشفي وبتتخانق مع وليه شرشروحه وسميره نايكه كسمها دا السبب اللي خلاني اتكلم مع سميره المهم رجعت البيت لقيت معتز بيقولي متيجي نسافر نغير جو قعدنا نتناقش وروحنا طالعين علي شرم الشيخ وواخدين سوسن معانا بعد ساعه اقناع في كسمها ووصلنا شرم الشيخ لا نسيت حاجه وقفنا في بنزينه علي الطريق اتخانقنا شويه مع بعض علي فلوس البنزين انا مسافر بعربيتي وهو بكسمه مش عايز يحط بنزين اصحاب متناكه المهم وصلنا شرم الشيخ خدنا اوضتين انا ووزه في اوضه وسوسو في اوضه وطبعا كسم شرم صحرا بنت لبوه مفيهاش غير روسيين ويافطه في مطعم الفندق مكتوب عليها كل علي قدك يابن الوسخه مش علشان كسم اوبن بوفيه تملي الطبق ومعتز كان عنده مرض ابن وسخه اكتشفته لما دخلت بتاعت خدمه الغرف دي تنضف الاوضه الباشا كان نايم ملط علي السرير ومبين زبره وعامل فيها نايم نييييك وانا خارج من الحمام لقيتها يادوب دخلت بصت عليه واتكسفت خرجت برا ونزلنا بليل نلف في القريه )

انا : انتي اول مره تيجي مكان زي دا
سوسن : دا حلو اوووووووي زي اللي في الافلام
انا : يعني لما اشتمك بامك هترتاحي يعني فكك بقي من دور الشغاله اللي متقمصاه دا انتي مش عندك فيس بوك
سوسن : طبعا عندي صفحه علي الفيس
انا : روشه وعامله دوشه
سوسن : لا اسمها اميره بحجابي
انا : وانا مايكل ببنطلوني
سوسن : ههههههههههههه لا اسمي علي الفيس عادي
انا : مبسوطه ياسو
سوسن : انا اول مره اخرج واتفسح واتبسط كدا وانزل المياه واشو....... خد يامايكل رايح فين يامايكل
انا : مبلاش كسم اوفر ونكد بقي انا سالتك سؤال مبسوطه قوليلي اه مش لازم الهوا يطير شعرك وتفردي فستناك وتطيري في الفضاء ياسندريلا
سوسن : هههههههههه واحده واحده عليا انا مش قدك
انا : تعالي نقعد هنا تشربي ايه
سوسن : شاي
انا : ضاربين كسم مشوار وشجر وبحر ونخل علشان تشربي شاي ممكن متتكلميش تاني ...لو سمحت
شادي : اؤمرني يافندم
انا : ياااااااااااااااادين امي احا دي ضيقه نيييييك مين شادي باشا
شادي : مايكل
انا : اه ياكسمك مايكل
شادي : طب ليه الغلط يافندم
انا : انجر يالا يابن المتناكه هاتلي قهوه وهات للهانم عصير مانجه
شادي : يافندم الاسلوب دا مينفعش انت في مكان محترم
انا : طب تحب اقوم اضرب ميتين امك ولا اقولك ناديلي مديرك وااذيك يالا ياخول من هنا
شادي :* مبضون نيك * تحت امرك يافندم
سوسن : حرام عليك يامايكل دا غلبان وهو انت تعرفه اصلا
انا : حوار كبير كدا انا طلبتلك مانجه ولا تاخدي فراوله
سوسن : اي حاجه
معتز : يابن اللبوه بقالي ساعه بدور عليك ومبتردش ليه علي الموبايل
انا : مش سامعه احااااااااااا ليليان انتي عرفتي منين اننا هنا
ليليان : معتز قايلي من امبارح وقلت اجي اشوف البيه اللي مبيردش علي موبايله انت ايه اللي حصل في المستشفي دا ومش تقولي انكو اتحبستو
شادي : *بينزل الحاجه علي الترابيزه * تؤمرني بحاجه تانيه يافندم
انا : عايز انيكك
معتز : ايه يابضان انت دا لامواخذه ياريس معلش
شادي : شكرا لذوقك يافندم
انا : بقولك عايز انيكك مبتسمعش لف وريني طيزك
شادي : لحظه واحده يافندم هندهلك المدير
انا : خخخخخخخخخخخخ وانا لسا هستني المدير
( ورحت قايم ماسكه من القميص اللي لابسه ورازعه بالدماغ ومنصصه علي الارض ونزلت ضرب فيه لحد مالمطعم اتلم علينا وحجزوني ومعتز بيحجز برضو )
معتز : خلاص ياعم سيبه سيبه قووم اووووووووعي
شادي : دا انا هنيكك
المدير : ولد..... انت ازاي تكلم الجيست كدا
شادي : هو الغلطان ياريس بيقولي عايز انيكك
انا : طب انا راضي زمتك يعني هبقي انا الغلطان وهضربه بالافترا دا ولا اكيد عمل حاجه تضايقني
المدير : اتفضل استريح يافندم وقولي عمل ايه
انا : بقوله القهوه انا طالبها ساده جايبهالي زياده بيقولي لا حضرتك طلبتها زياده يعني انا مثلا هتبلي علي كسمه
المدير : من غير غلط بعد اذنك يافندم ... خد يابني القهوه دي غيرهاله اتفضل حضرتك استريح محصلش حاجه وياريت تقبل اسفي
انا : علي راسي من فوق
معتز : انت افتريت عليه ليه ملكش حق الواد معملكش حاجه
ليليان : وشه مش غريب عليا
انا : عارف دا مين دا شادي بتاع الفلاشه وحوار عادل العطار ابن المتناكه اللي باعني ابن الخول اللي ابوه بيتناك من العيال
معتز : طب مقولتليش ليه ياصاحبي كنت نكته معاك
سوسن : مفتريين
ليليان : انا كدا افتكرته خلاص يستاهل دا عيل ابن متناكه فرقع لوز كان زي الخول عند عادل
معتز : *بيبصلي وبيبتسم بخبث * هنزحلق الحلويات
انا : *ببتسم بخبث برضه * كلها في الكبانيه ياصاحبي
سوسن : يعني ايه مش فاهمه
معتز : يعني ش ش ش ش
ليليان : يعني شقاوه شباب شارع شبرا يعني هينيكو الواد دا
انا : بقولك ايه يالولا انتي نزلتي فين
ليليان : معتز قالي هقعد مع سوسن في الاوضه
انا : علشان كدا يابن الخول امبارح حجزت اوضه بسريرين للبت سوسو لا صايع ياض ....انتي متنحه في ايه ياسو
سوسن : بتفرج عليه وهو بيلف السجاير
انا : اختراع دا بالنسبالك صح ....بقولك ايه يالولا هاتي ودنك
معتز : ظبطت الحلويات
انا : هات ولاعه وقوم بينا يالا
(قمت انا ومعتز وروحنا للمدير وقلناله عايزين نعتذر للشخص اللي انا ضربته وعملت اكني معرفوش واعتذرتله واستنينا لحد اما خلص الشيفت بتاعه بس كنا برا المطعم وركب معانا بعد مااعتذرتله وفهمته اني كنت مبضون منه والهري دا وصبحناه يعني شربناه حشيش والدنيا احلوت فشخ واستعدنا الذكريات وعرفت منه انه شغال هنا بقالو سنه بعد مالدنيا ناكته في كذا شغلانه بعد حوار عادل المهم عرفت منه انه بيحب واحده هنا شغاله معاه في مطعم تاني اتعرف عليها وبيحوش هو وهي مع بعض علشان يخطبها ومعتز صعب عليه الواد وغمزلي اننا نفاكس بس انا شخرتله بالطريقه وخدنا شادي نكمل السهره في الاوضه في الفندق *الاوضه بتاعتنا بتفتح بكارت مش بمفتاح واحنا معانا كارتين الكارت بتاعي اديته لليليان والتاني بتاع معتز هو اللي دخلنا بيه* وكان معانا خمره ولفينا حشيش تاني لحد اما شادي راح المولد نييييك ونام فوقناه بعديها بساعه )

شادي : احااااااااا انا ايه اللي رابطني كدا اه يابن الخول وانا اللي كنت فاكرك نسيت وسامحتني
انا : انت مش كنت عايز تنيكني قدام اهلي كلهم واصحابي ويتفرجو علي راجلهم وهو بيتناك انا بقي هطلع احسن منك وهنيكك وهفرج مصر كلها عليك
شادي : هزعق واصوت والم عليك الناس
انا : افتحيله الباب علشان صوته يبقي اعلي اكتر
شادي : عايز ايه يامايكل
انا : منا قلتلك في المطعم عايز انيكك
شادي : فكني يامايكل وتعالي راجل لراجل
انا : ياعم اهوه اديني فكيتك محدش يتدخل ياجدعان لو قتل كسمي محدش يتدخل
شادي : طب اوعي يامايكل متخلنيش اعملها معاك بجد
انا : عارف ياشادي في حاجه بنت متناكه في علم النفس بتقول ان اللي معاه الحق بيتولد عنده طاقه بنت متناكه ضعف قوته وان اللي حاسس بغلطه طاقته بتقل للنص يعني انا ممكن انيك كسمك بسبب الغل اللي عندي من ناحيتك وانت جبان وخول وجايب ورا بس اقولك علي حاجه انا مبحبش الرغي عايز تمشي امشي بس هتجيلي تاني
شادي : *بيبصلي برعب وحاسس ان في حاجه *
انا : فودو ياصاحبي شربناك فودو عارفه اللي اوسخ من الاستروكس وانت كنت مطيع نييييييك الصراحه يالا اتكل علي **** خد الباب في طيزك وانت ماشي
شادي : انت عملت فيا ايه
انا : دا غبي دا ولا ايه........ انا لسا بسخن بس اقعد اقعد هحكيلك اللي حصل

فلااااااااااااااااااااااااش باااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااك
معتز : احا ياعم اومال بتقولي صاحبي دا حوت وبيبلع وهو داخ من اول نفسين
شادي : يابا انا معاك مروحتلهاش بس مش واكل كويس
انا : اتناكلها بالقووووووي
شادي : طاب هات ياكسمك
معتز : امسك ولع ياصاحبي
شادي : ايه دا طعمه غريب نيك وريحته غريبه *بيكح *
معتز : يابن المتناكه احاااااااااا اتضحك علينا قلتلك ياكيمو منجيبش حشيش من هنا
انا : ياعم تلاقيه مكتر البرشام علي الحشيش مش اكتر
شادي : برجاء ربط الاحزمه للاقلاع عفوا غير مسموح بالقاء كياس الفشار علي الارض انا مصري وابويا مصري بسماري ولوني لقد عبرنا خط بارليف في ست ساعااااااات الي اللانهائيه ومابعدها ومعانا الاخ مرجان والاخت مرجانه انا فرخه بيض بيضه بياض بيضه فرخه بيض بيض
انا : ههههههههههههههههههههههههههههههههههه هه احا ايه دا ياسطه دا راح خالص
معتز : هههههههههههههههههههههه معاك حته عجينه شكلها زي ماانت عايز
ليليان : *بتكح * دا ممكن يموت منكو
انا : مش هيموت ولا نيله مخدش غير 3 انفاس بس وبعدين متخافيش الفودو دا اصلا مهدئ للتيران هو بس بيعمل علي ارتخاء الاعصاب والعضلات يعني مش هيقاوم في اي حاجه شغلي موبايلك يالا وخلي البت سوسن تشغل التليفزيون وتخلي الصوت معقول
( ورحت مقلع شادي هدومه كلها ومخليه نايم ملط ومعتز راح تافف علي خرم طيزه ومن غير مايسلكله طيزه كدا كدا كانت اعصابه مرتخيه وابتدي معتز ينيك فيه لحد مابلع زبره كله )
معتز : احا ياسطي دا جامد نيييييك دا لسا عذراء
انا : ههههههههههههههه ياعم لا دا بالع زبرك كله تلاقيه برج الحوت
ليليان : وانت علشان برج التور تفتري علي الواد كدا يا جلال
معتز : ههههههههه احا خرم طيزه حامد نييييييييييك ولا اكني بنيك في كس ضيق احاااااا انا زبري ولع من سخونيه طيزه
شادي : *بيتكلم ببطء نيك * كــــــــــــــــان فـــــــــي بـــــــنــــــــــــت اســـــــــــمها تــــــــــرارارارارام
معتز : قول انا متناك
شادي : انـــــــا متــــــــــــــــنــــــــــــــــ ـــــــــــــــاك
انا : *بشاور لليليان علشان تتكلم*
ليليان : جرا ايه ياشادي هي دي اول مره تتناك يعني ولا مكسوف منه وهو بينيكك قدامي ياحبيبي رد عليا ولا مش قادر ترد من حلاوه زبره في طيزك
معتز : اححححححححححححح نفسي من زمان انيك واحد قدام حبيبته اهدي ياكسمك هنيكك اوووووووي
شادي : هنــــــــــــــــيكك اوووووووووووووي
معتز : الحقي دا بيقولي افشخني ونيكني اووووي قدام حبيبتي
شادي : نيـــــــــــكني قـــــــــــــدام حــــــــــــــــبــــــــــيبـــــ ــــــتي
انا : هجيبهم من حلاوه طيزك ياخول عايزهم فين
ليليان : علطول بياخدهم في طيزه دي طيزه وسعه من كتر اللبن
معتز : اححححححححححح اهدي متحركش طيزك هجيبهوملك فيها ياخول ياشرموط اااااااااااااااااااااااااه
ليليان : مبسوط ياشادي ياحبيبي
شادي : يــــــــــــــــــا شــــــــــــــادي يـــــــــــــا حـــــــــبيــــــــــــــبــــــــ ـــــي
ليليان : وانا مش هتنيكني ياجلجل ولا ايه بقي
معتز : اهدي ياكسمك حبيبك بلع لبني كله ومش قادر احااااااااااااا انا كل مره اتعب بسببه
ليليان : انت المره اللي فاتت نيكته برضو ومنكتنيش انا
معتز : مش انا نيكتك المره اللي قبليها اليوم اللي كان خارج فيه مع الشرموطه خطيبته بيفسحها علشان عيد ميلادها
ليليان : احا لو عرفت انه خول وبيتناك تفتكر هتسيبه
معتز : ههههههههههههههه دا هو اللي هيسيبها دا ابن متناكه كل شويه يحب في اي بنت ويفهمها انه بيعمل المستحيل علشانها وفي الاخر بيكسمها صح ياصاحبي
شادي : صـــــــــــــــــح يــــــــــــــا صــــــــــــاحــــــــــــــــبي
انا : *بشاور لليليان تقفل الفيديو * ها صورتي كله تمام اوعي تكوني جبتي وش معتز
معتز : ولسا ياصاحبي لما اظبطلك الصوت مع الصوره واخليه يتكلم عدل بدل ماهو لسانه تقيل كدا
انا : وقطع الهري ابن المتناكه اللي ملوش لازمه دا
معتز : اعتبره حصل
ليليان : ليه يامايكل كدا بس حرام عليك
انا : جرا ايه ياكسمك انتي هتخيبي ولا ايه مش عاجبك مع السلامه برا عنك
معتز : انت نشفت وشك بالفوطه بتاعتي صح
انا : معلش مخدتش بالي انه مكتوب اسمك عليها
معتز : ياعم بلاش كسم قرف بقي متبقاش نعجه في نفسك كدا
ليليان : الحق يامايكل عينه بقيت واسعه اوووووووووي
انا : ياعم متقلقيش دي كلها اعراض الزفت اللي شربه هفوقهولك في دقيقتين اهدي بقي ولا ياوزه ياززززفت طب روحي انتي افتحي شنطته هتلاقيها برا لونها ازرق هاتي منها الحزام بتاعه
ليليان : *راحت وجات * امسك
انا : سنديه معايا واربطيه مش من هنا يابقره من هنا ايوا لا لفيها خلي التوكه من برا شدي جامد ... ياسوسووووووووو
سوسن : ايه
انا : هاتي ازايز مياه من التلاجه وهاتي ازازه البرفان من برا في بنسه في شعرك ولا توكه طب تمام هاتيها
ليليان : هتعمل ايه
انا : ميلي بس دماغه لقدام خلي الدم يوصل لمخه وانا بالبنسه دي هشكه في فخده
سوسن : الازايز اهيه
انا : ادعكي صباع رجله الصغير لا اللي في الشمال
سوسن : اشمعنا الشمال
انا : علشان دا اللي واصل للقلب ادعكي فيه علشان ضربات قلبه تقل شويه
معتز : احاااااااااااا لسا مفاقش
ليليان : بس ايه ياض الزبر دا طلعت عنتيل بقي
معتز : عجبتك
ليليان : يعني
انا : مش وقت منيكه ياولاد الشرموطه اخلصو الواد بيفوق وانت غير هدومك بسرعه

خروج من الفلااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااش باااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااك

شادي :وايه اللي يثبت انك نكتني انا مش حاسس بوجع في طيزي اصلا
انا : دا متخلف باين ياجدعان افهم ياحبيبي سيادتك واخد مهدء ثيران عارف يعني ايه يعني لو انت كسم the rock بعضلاته دي كلها جسمك هيسيب ويرتخي وبعدين بفقاقه كسمك يعني هنيكك ومش هصورك وانت زي الفرخه الدايخه قدامي بس مش هقولك الفيديو فين غير لما تعمل اللي انا عايزه
شادي :يعني انت هدفك تعرف خطيبتي اني متناك
انا : وانيكك قدامها
شادي: انت مش نيكتني وكسرتني عايز ايه تاني سيبها في حالها
انا : ياض انت دلوقتي شخه متسواش ربع جنيه يعني كسمك انا دلوقتي فلوس وسلطه يعني ههين كرامة كس اختك وبعدين انا منكتكش دا صاحبي اللي ناكك وانت مكنتش واعي انا بقي عايز انيكك وانت فايق كدا ومصحصح وملعلع
شادي : هبلغ البوليس وهيثبتوه انه اغتصاب
اناا : صح روح للحكومه وقولهم انا خول مش راجل معرفتش ادافع عن نفسي واغتصبوني وانا كعاطف اتبسطت ووريني خطيبتك بقي هتتجوزك ازاي اذا كان مش عارف تحمي نفسك هتحميها
شادي : *انهار ونزل علي ركبه بيبوس ايدي* ابوس ايدك يامايكل بلاش خطيبتي انا اسف علي اللي عملته زمان مكنش قصدي
انا : *بعظمه بنت متناكه * لا هتتناك وقدامها انا يابن المتناكه هعرفك يعني ايه تبيعني تاني
شادي : ابوس ايدك بلاش كفايه لحد كدا
انا : انزل بوس رجلي وحط وشك علي الارض
شادي : *بيتمني الارض تنشق وتبلعه * تحت امرك
انا : *بحط رجلي علي وشه * قول انا مره متناكه
شادي : انا مره متناكه
معتز : احا بسهوله كدا ..ازاي دا كان صاحبك بس
انا : رايح فين ياكسمك انا قلتلك تقوم خليك كدا تحت رجلي شويه علشان تعرف تمامك ايه ........ صورتي يالولا الكلام دا
شادي : *بيقوم مفزوع وبيجري علي لولا ينتش منها الموبايل * احااااااااااا متفقناش علي كدا
معتز : *بيمسك شادي * نتفق علي ايه يامتناك انت عايز تنتش منها الموبايل انت عبيط بكسمك *بيضربه بالقلم *
شادي : يامايكل ايه الكلام دا مينفعش لا ب**** عليك مينفعش. ابوس رجلك تاني بلاش الفيديو دا خليها تمسحه
انا : مص زبري لحد اما يقف
شادي : وهتمسح الفيديو
انا : عارف ياض ياخول احلي حاجه فيا ايه اني بستخدم عقلي مش ايدي يعني جملتك اللي فاتت دي عايزه حته قلم علي وشك واقولك بمزاجي ياخول بس انا هكتفي باني اقولك مش هكررها تاني
شادي : *فضل متنح شويه * يعني لو مصي.
انا : *بضربه بالقلم * واحلي حاجه برضو فيا ان محدش بيتوقعني مص يابن المتناكه بدل مانيكك تاني
( قعدت علي كرسي وشادي علي ركبه قدامي وبيفتحلي سوسته البنطلون وبيطلع زبري كان نايم نيييك وبالتصوير البطيئ بيمسك زبري وبيحطه في بقه وبيمصه ومعتز وليليان وسوسن بيتفرجو عليه وهو دموعه مغرقه وشه وصعبانه عليه نفسه وانا زبري ابتدي يقف )
معتز : احاااااا ماهو زبرك بيقف اهوه اومال بتقولي مالكش في الرجاله ليه
انا : وهي فين الرجاله دي
معتز : ههههههههههه علي رايك دا طيزه حلوه نييييييييييك انا عايز انيكه تاني
انا : هاهاهاهاهها ياولد عيب في بنات قاعده بتتفرج علي الشرموطه وهي بتمص ... عجبك كدا اهوه زبري نام تاني انا معاك للصبح لحد اما اجيبهم
شادي : حاضر *وابتدي يمص جامد وبسرعه عايز يخلص وانا زبري يقف من مصه ليا واول ماابص عليه والاقي راجل اللي بيمصلي اتبضن وزبري ينام تاني فضلنا بتاع ربع ساعه علي المنظر دا )
انا : شرمطلي نفسك وانت بتمص
شادي : انا خول ومتناك
انا : كمل كمل وايه كمان
شادي : ولبوه
انا : وشرموطه لمين
شادي : لسيدي مايكل
انا :سيدي مايكل مش لايقه خالص بقي في ماستر يبقي اسمه مايكل الماستر يبقي اسمه احمد معروفه بص قول انا شرموطه نياكي وفاشخ شرفي مايكل باشا لا استني مش لايقه برضو اقولك قول انا شرموطتك ياسيدي وخلاص مش لازم مايكل دا ايه الاسم المقرف اللي فاضحنا في عالم السكس دا
ليليان : ههههههههههههههههههه انت جامد نييييييييييييييك
معتز : *بيطلع زبره * مص زبري ياخول انا كمان
ليليان : ابسطي يامتناكه زبرين مره واحده
معتز : احاااااااااااااا حرام عليك دا بيمص حلو اووووووووي
انا : قوم يامنيوك هات ازازه المياه دي واغسلي زبري مكان بقك الوسخ دا
شادي : امرك اهووووه
( شادي بيمص زبر معتز وانا بضرب عشره بايدي لحد اما قربت اجيبهم ولقيت معتز بيجيبهم هو كمان )
انا : افتح بقك الحلو دا وابلع اااااااااااااااااااااااااااااااه افتح يابن اللبوه بدل مااجيبهم في طيزك
( جبنا لبنا انا ومعتز في بقه وخليناه يبلعهم وهو بلع شويه وقعد يكح وتف الباقي علي الارض )
انا : يالا ياكسمك علي بيتكو و اكتبلي رقمك قبل ماتمشي ونفسي اتصل بيك متردش عليا ولا تفكر تزوغ مني عليا الحرام من ديني لهنزل الفيديوهات علي النت وافضح كسمك وهعرف اوصلك برضو
شادي : *باصص في الارض* امرك يامايكل باشا

معتز : مرضي يابا
انا : لسا لما انيك حبيبته ولا خطيبته دي وانيكه قدامها
معتز : مالك يامايكل في ايه انت هبت منك ولا ايه البنت ذنبها ايه
انا : وانا اختي ومراتي كان ذنبهم ايه لما الخول دا باعني وكان عادل عايز ينيكهم
ليليان : اللي حصل حصل يامايكل وربنا سترها معاك ساعتها وبعدين انت زعلان ليه ماانت فاشخ عادل ونايكه
انا : ونعمه ب**** بس برضو مش هرتاح غير لما انيكله مستقبله
معتز : انا ابتديت اخاف منك انت كدا بتعبط
انا : الباب اهوه اللي مش عجبه يتفضل انا خلاص مفيش حاجه هبكي علي كسمها مراتي وسابتني وبتعايرني برجولتي وشغلي واترفدت منه بسبب ظابط خول وشرموطه بتنيكه والفت نفسها بنت المتناكه باعتني علي اول ناصيه وانا علطول بتباع ياصاحبي مره من نفسي انا بقي اللي ابيع ولا انا ماليش نفس يعني
ليليان : سيبه يامعتز هو شويه وهيفوق
انا : استني ارد علي الموبايل الو مين
مرنا : انا مرنا كنت عايزه اقو........
انا : النمره غلط *ورحت قافل في وشها*
ليليان : انا رايحه اوضتي علشان فصلت وعايزه انام شويه تصبحو علي خير
معتز : وانتي من اهله

(بعديها بيومين )

ليليان : تليفونه مقفول برضو طب مقالكش رايح فين
معتز : اخر مره كان ساعة شادي نمت وقمت ملقتوش جنبي
سوسن : هيروح فين يعني تلاقيه بيتسرمح مع اي اجنبيه هنا ولا هنا
ليليان : انا قلقانه عليه انت مشوفتش منظره كان عامل ازاي ساعة شادي
معتز : هو بس علشان كان متضايق منه ومغلول فبيطلع غله عليه شويه وهيرجع لطبيعته تاني

في مشهد اخر

انا : جرا ايه يابن المتناكه وانا هتحايل علي كسمك ولا ايه كلمها قولها تجيلك الاستوديو *الاستوديو عباره عن شقه صغيره تعتبر اوضه وحمام بيقعد فيها اللي شغالين في شرم والغردقه لانها تعتبر ارخص حاجه*
شادي : يامايكل ابوس رجلك كفايه انا عملتلك كل اللي انت عايزه وكسرتني بما فيه الكفايا بس بلاش خطيبتي
انا : انا بتلذذ نيك لما الاقيك بتتحايل عليا كدا بس برضو هتكلمها
شادي : *بيكلمها في التليفون وبعد السلامات * سامحيني ياحبيبتي مش هقدر اكمل معاكي سلام
انا : خخخخخخخخخخخخخخخخ يابن المتناكه انا قلت لكسمك تعمل كدا
شادي : كله الا حبيبتي يامايكل ولو فاكر انك هتكسرني بيها يبقي اخسر قلبي قبل مااخسرها او اخسر نفسي قدامها
انا : *بصقف* برااااااااااااااااااااافو قد ايه انت عظيم وراجل فشخ بس راجل مع النسوان بس لكن مع صاحبك تبقي خول وخول اووووي *بسقفله علي وشه بايدي الاتنين *
شادي : اضرب وذل فيا زي ماانت عايز بس برضو مش هريحك وانولك اللي في بالك
انا : اقلع
شادي : عنيا ياباشا اهوه عايز تنيكني نيكني ومالو بس برضو انا علمت عليك قدام عيلتك وانت معرفتش تعلم عليا
انا : ياعم انا مش هنيكك ولا هقولك كفايه اللي عملته فيك بقالي يومين مخليك زي الكلب بتخدمني وبتيجي تقعد وتنام تحت رجلي وبنيمك في الحمام علي الارض وبخليك تمشي علي رجليك وايديك زي الكلاب بص انا مستعد اديك كل الفيديوهات دلوقتي حالا واعتقك واسيبك في حالك بشرط واحد
شادي : ايه هو
انا : تتصل بيها تقولها انا خول واتناكت وشوف رد فعلها ايه
شادي : واانا اضمن منين
انا : انت شكلك استحليت انك تكون كلب تحت رجلي صح قول ياض متتكسفش عادي انا طول عمري نفسي اربي كلب وبعدين انت اكيد في يوم في ساعه صفا هتعترفلها فابدا انت وشوف بتحبك ولا هتبيعك
شادي : يعني لو عملت كدا هتديني كل الفيديوهات
انا: انا راجل مش خول زيك ومفيش منها اي نسخ
شادي : الو ايه ياحبيبتي كنت عايز اعترفلك بحاجه انا انا *بيعرق وبيتهته * انا انا خول واتناكت
انا : افتح الاسبيكر
حبيبته : بتقول ايه مش فاهمه
شادي : انا اتناكت من راجل انا خول
حبيبته : انت انسان سافل وقليل الادب وانا غلطانه اني عرفت شخص وسخ زيك غور ينعل ابو شكلك
انا : كلهم ولاد وسخه ياصاحبي بقي هي دي اللي ذليت نفسك علشانها بقالك يومين هي دي اللي كنت مستعد تضحي بنفسك علشانها كلهم ولاد متناكه زيك كدا بالظبط
شادي: *مبضون نيك * انا عملت اللي قلت عليه نفذ وعدك واديني الفيديوهات
انا : البس هدومك وتعالي معايا
(نزلنا روحنا علي الفندق قعدنا في الرسيبشن )
انا : معتز هناك اهوه تعالي
معتز : ايه يابني مختفي بقالك يومين كنت فين اااااااااااااه طب مش تقول
انا : انا خلاص خدت بتاري منه اديله الفيديوهات
معتز : الفيديوهات تلزمني ياصاحبي انا عايز انيكه تاني
انا : برا عني اتصرف معاه انت
شادي : يعني ايه انت وعدتني
انا : عايز الفيديوهات
شادي : اه
انا : افتح ايدك وخد البعبوص دا
شادي : يعني ايه
انا : يعني مفيش فيديوهات ولا حد صورك اصلا عرفت بقي ياكسمك اني اقدر العب بيك واجيبك واوديك وانت حته خول ملكش لازمه عرفت ياكسمك ان انا اقدر اخليك تنيك نفسك بنفسك
شادي : انت بتكدب عليا وبتحور
معتز :ياعيني دا اتصدم
انا : ايه الجديد يعني صورتك فيديو وهددتك بيه كلها بتعمل كدا والموضوع اتهرس في زبين قصه قبل كدا لكن لما اوهم كسمك انك اتصورت واذل والعب بيك الكوره زي الخول وتنفذ كل اللي انا عايزه بمزاجي دي افشخ من مجرد تهديد دي حاجه اسمها اللعب علي الاعصاب اتكسرت صح وجعتك نيييك انك طلعت ابن متناكه اهبل وعبيط ههههههههههههههههه عرفت مين اللي بينيك في الاخر
شادي : هات الفيديوهات يامايكل
انا : ياعم فهمه وحياه امك انت علشان انا بضاني بقيت في زوري
معتز : مفيش فيديوهات ياحمص ولا حد صورك اصلا هو كان عايز ينيكك ويكسرك قدام نفسك بنفسك
انا : لا وكمان خسرته حبيبته خليته يقولها انا خول ومتناك
معتز : قول وربنا
انا : والعبيط فاكر انه لما يقول لواحده انه متناك وخول هي بقي هتاخده في حضنها وتقوله فداك ياحبيبي
شادي : اوضه وصاله علي رايك وزي مالقتني هنا صدفه انا هلاقيك تاني صدفه بس ساعتها مش هسمي عليك
انا : متحزقش اووووي وانت بتتكلم علشان انتي لسا عروسه جديده وخرمك مش مستحمل يابيضه هههههههههههه
معتز : يا اااااااااااااااااااااااالهي في منتصف الجبهه
انا : ياعم قول في منتصف الخرم ههههههههههه
شادي : هنتقابل تاني متستعجلش علي الفرحه
(طلعنا الاوضه استحميت وغيرت هدومي )
معتز : مايكل انا نيكت سوسن
انا : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ انت بتقول ايه
معتز : مالك متعصب ليه دي حته خدامه
انا : يابضااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااني يامعتز ملقتش غير دي كسمك كسمك نييييييييييييك احااااااااااااااااا يحرق ميتين ام بضانك ياعم ليه البضان دا يعني ملقتش غير الغلبانه دي
معتز : وهي تطول اصلا ان واحد زيي يبصلها
انا : بس يالا يابن المتناكه يابضان هي فين دلوقتي
معتز : ياعم وانت محموقلها ليه هي من بقيت عيلتك
انا : اما انت بعضمه لسانك قايل عليها جدعه واصيله تقوم تعمل كدا كسم البضان كسمه كسسسسسسسسسسسسسمك بالقووووي
معتز : طب اهدي طيب ياعم خلاص مش هقربلها تاني خد ولع امسك بقي متبضنش علينا في السفريه جايين ننبسط
انا: *ببصله ببضان* هات ياكسمك احا انتي ايه اللي جابك هنا ................................... ................................... .... انتهي الجزء الرابع والثلاثون


الجزء الخامس والثلاثون
( الخطوبه )



- في البدايه لمشاهده صور لشخصيه (ليليان) تقدرو تشوفوها لما تدوسوا علي كلمه ليليان اللي باللون المختلف
- طبعا روحتوا تشوفو الصور وكسم القصه تاني شكرا ياجدعان دا العشم برضو



الشخصيات الجديده
ساره ( 28 سنه عود فرنساوي من الاخر بيضه نيييك ووشها هادي وجميل بزازها صغيره وطيزها قد جسمها عود فرنساوي من الاخر شعرها اسود وحلمه بزازها حلوه نيييك )




انا : احا انتي ايه اللي جابك هنا
سوسن : انا واقفه من بدري
انا : بتشتغلني ياخول صح
معتز : اصل سوسن خافت منك بعد اللي عملته في شادي وانا قعدت اهديها واقولها انه مش كدا خالص دا حوار بس قديم وبيقفله فكانت عايزه تشوف غلاوتها عندك
انا : *ببصله ببضان * كسمك علي كسمها انتي عايزه تعرفي انتي ايه انتي ولا اي ابن متناكه عندي مجرد واحده بعطف عليها مش هبقي انا والزمن عليها بس مش اكتر
سوسن : انا اسفه يادكتور انا اتعديت حدودي
انا : انتي هنا خدامه مش اكتر مش معني اني بعاملك عادي تقومي تنسي نفسك يالا غوري من هنا علي اوضتك
معتز : ادي اخره انك تخلي حشرات المجتمع تاخد عليك شوف وصلت لفين ما انا ياما قلتلك
انا : ناديلي ليليان وسوسن وعايزكو في حاجه
معتز : ليليان في حمام السباحه تعالي نروحلها هناك ..انت كويس ياصاحبي
انا: لاء مش كويس انا ايه اللي عملته في شادي دا مكنش ينفع اعمل كدا
معتز : انا مرضيتش اكلمك علشان متقولش بجلي منك او مش في ضهرك بس اللي انت عملته دا وحش اووووي فعلا
انا : انت اخويا يعني المفروض تقولي لاء مش تشجعني
معتز : انت مشفتش شكلك كان عامل ازاي ساعتها ولا اكنه ناكك بجد عايز رايي بصراحه مكنش ليه لازمه اللي عملته مع خطيبته دا بصراحه يعني احنا طول عمرنا مبنحبش الافترا نقوم نفتري قوم تعالي معايا
انا : هنروح فين
معتز : قوم بس

(روحنا انا وهو للمطعم وقابلنا المدير قالنا ان شادي مظهرش بقاله 3 ايام سالناه علي عنوانه وهو معانا اصلا بس تمويه وسالناه علي عنوان خطيبته دلنا علي المطعم اللي هي شغاله فيه وروحنا هناك علي المطعم كان لسا فاضلها نص ساعه وتستلم الشغل )
انا : صباح الخير حضرتك انسه هاجر خطيبه شادي
هاجر : ايوا انتو مين
انا : احنا اصحاب شادي وكنا بس عايزين نقولك كلمتين بسرعه مش هنعطلك
هاجر : اتفضلوا
انا : بصي هو اللي حصل من شادي دا كان هزار بصراحه انا صاحبه من زمان جدااااا وكان بقالي كتير مشفتوش وامبارح شربنا وسكرنا هو بصراحه مكنش عايز يشرب علشان قايلي انه بطل يشرب اصلا علشان بيحوش ويخطبك وهو بيحبك بجد وكنا بنلعب الشايب وحكمنا عليه يكلمك ويقولك الكلام دا وهو كان سكران بصراحه فهي غلطتنا احنا هو ملوش ذنب
هاجر : هو كان بيشرب اصلا مخدرات
معتز : احا احنا شكلنا عكينا الدنيا ... لا بصي ياست الكل هو شرب مره واحده بس وزمان اوووووي فلما شرب معانا امبارح داخ وسكر بسرعه علشان كدا مكنش دريان هو بيقول ايه
هاجر : ممممممم المفروض اصدق الكلام دا
انا : و**** دي بتاعتك انتي احنا بنقولك الحقيقه ومش مجبرين اننا نشرحلك حاجه ولو في دماغك ان هو اللي باعتنا تبقي غلطانه هو زعل مننا ومش عايز يعرفنا تاني انتي ممكن تكلميه انش**** بعد مانمشي وقوليله مايكل فهمني او شرحلي وتتاكدي منه بنفسك بس فعلا و**** هو مالوش ذنب
معتز : وحرام بصراحه هو بيحبك جداااااا فحرام تسيبو بعض بسبب طيش شباب اهبل
هاجر : طب تمام في حاجه تاني
انا : لا تمام كدا اسفين اننا عطلناكي نهارك لذيذ

في مشهد اخر

ميرفت : ماخلاص بقي اهو غار في داهيه هتقطعي نفسك عليه يعني
مرنا: *بتعيط* انتي تخرسي خالص انتي السبب في كل حاجه منك لله ياشيخه
ميرفت : اخرسي قطع لسانك انتي ازاي تتكلمي معايا كدا
مرنا : *بتعيط * حرام عليكي عملتلك ايه علشان تبوظي حياتي بالشكل دا كنتي هتخسريني مايكل زمان ودلوقتي خلاص مايكل راح مش هيرجع تاني خليتيني اقول كلام مش عايزاه انا مش عايزه اطفال انا عايزاه هو عايزه حبيبي *بتترعش وهي بتتكلم * عايزه اشوفه بس اطمن عليه انه كويس مش عايزه حاجه تاني عايز اسمع صوووته *بتعيط اكتر *
مونيكا : حد هيشرب نسكا.... مالك ياحبيبتي بس بتعيطي ليه انتي زعلتيها تاني ياماما
ميرفت : انا غلطانه اني قلبي عليها وعايزاها تحكم وتشكم بيتها
مونيكا : وانتي مالك بيها متسبيها كل واحد حر في بيته
ميرفت : دلوقتي بقيت انا الغلطانه علشان نفسي اشوف بنتي سعيده في بيتها واشيل عيالها علي ايدي
مرنا: انا مش بنتك ولا عمرك هتكوني مكان امي **** يرحمها
ميرفت : انا جايز اكون قسيت عليكي كتير وعمري ماعملتك اكنك بنتي بس صديقيني يابنتي كل لما الواحد بيكبر ويعجز ويحس ان ايامه في الدنيا قربت بيحاول يحبب الناس فيه علشان يفتكروه بالصالح وانا وعليم **** كان كل قصدي اني افرح بعيالك قبل مااموت مكنش قصدي دا كله يحصل
مونيكا : *بتبوس راس امها * يخليكي لينا ياست الكل انتي اللي كبرتينا وربتينا وكنتي معانا لحظه بلحظه مسبتيناش لحد ما بقينا عرايس اهوه
ميرفت : كبرتك وربيتك انتي لكن قسيت عليها وعمري ماقولتلها كلمه حلوه حتي او فرحت قلبها قبل ماتنام *بتضحك بندم * تصدقي انا عمري ماقولتلها تصبحي علي خير حتي
مونيكا : خلاص بقي يافرفر لزومه ايه الكلام دا دلوقتي
ميرفت : سامحيني يابنتي انا فعلا مرات ابوكي مش امك
مونيكا : *بتحاول تعدل الموقف* ايه اللي بتقوليه دا اومال مين اللي لما عرفت اننا هنبيع بيتنا ونسكن مع مرنا فرحت علشان تبقي جنب بنتك وتعوضيها عن كل اللي حصل

مرنا : كفايه بقي انتو ايه مبتتعبوش من الحوارات كفاااااااااااايه انا عملتلوكو ايه لدا كله حرام عليكو انا عمري مقولتلكو لاء ولا زعلتكو في حاجه طول عمري *بتعيط وبتاخد نفسها * طول عمري بخدمكو واشوف طلباتكو وعمري مااشتكيت ولا فتحت بقي ليالي كتير كنت بنام من غير اكل علشان احوش فلوس مصاريف جامعتي نزلت اشتغلت واتشحطت في الشوارع علشان اجيب حق مصاريفي ورث ابويا **** يرحمه خدتوه كله ومفتحتش بقي كنتي بتعدي عليه كوبايه الشاي اللي بشربها كانت مونيكا بتخرج وتتفسح مع صحابها وانا بغسل المواعين في البيت كانت عيني هتطلع علي الاكل اللي بتاكلوه وانا باكل حته جبنه ولقمه عيش ناشفه ولا مره قلتيلي تعالي كلي يابنتي *دموعها مغرقه وشها وبتشن * ليله العيد يبقي كلهم فرحانين وخارجين من الكنيسه بعد الصيام هياكلو لحمه وانا كنتي تقوليلي اكلك علي الرخامه في المطبخ فاكره الطبق اللي كنتي بتحطيهولي زي الكلا ب فاكراااااه *بتعيط اووووي * فاكره كنتي بتحطيلي فيه ايه عضم وحته دهن عمرك مفكرتي احساسي ايه ساعتها وانا باكل في المطبخ زي الكلاب بل بالعكس الكلاب احسن مني
*بتشن وبتمسح دموعها * فاكره لما اشتريت اول بلوزه ليا من فلوس عرقي وتعبي انتي عملتي ايه حرقتيهالي بالمكواه وملحقتش حتي البسها او افرح بيها كنتي مستكتره عليا حتي ابقي مبسوطه مع نفسي *بتعيط* كام مره قطعتيلي كتبي علشان مذاكرش كام مره ضربتيني وهنتيني قدام الناس والجيران كام مليون مره نمت ودمعتي مغرقه المخده بسببك كام مره تعبت وكنت بموت ومرضتيش توديني المستشفي وام نور **** يمسيها بالخير هي الوحيده اللي كانت بتعطف عليا هي الوحيده اللي كانت بتوديني المستشفي وتطمن عليا هي اللي كانت بتاكلني *بتعيط * عارفه يعني بتاكلني وبتعطف عليا يعني اكني حيوانه مش لاقيه حد ياكلني ولا يعطف عليا اقولك كمان اقولك كمان انك مستخسره فيا الانسان الوحيد اللي اترجيته من الدنيا وحبيته وهو اللي عوضني عن كل اللي عملتيه فيا اقولك علي حاجه انا مكنتش عايزه اعزمك علي فرحي ولا عايزه اعرفك تاني وكنت مصدقت اني هتجوزه واخرج من سجنك بس اللي مش عاجبك دا هو اللي شرط عليا انك لازم تحضري الفرح هو اللي قالي مينفعش حتي لو عملت فيكي ايه خليكي انتي الاحسن منها قالي علشان ولادك لما يشوفو فرح امهم ويسالوكي فين تاتا ياماما متبقيش محرجه ساعتها وتعرفي تقوليلهم تاتا اهيه ياولاد عرفتي بقي اللي بتكرهيه ومش طايقاه دا ومستكتراه عليا بيعمل ايه معايا ومعاكي اقولك علي الانقح هو اللي قال لمونيكا تلعبلك في دماغك وتقولك انكو تبيعو شقتكو وتعيشو معانا عارفه ليه علشان يقربنا انا وانتي من بعض علشان يخليني اسامحك علي اللي عملتيه فيا علشان لما تموتي ادعيلك بالخير والرحمه اسالي مونيكا لو بكدب عارفه جابك ليه تعيشي معايا برضو علشان قالي مينفعش حماتي ام حبي.... *بتعيط * مينفعش حماتي ام حبيبتي ومراتي تبقي عايشه في شقه مش قد المقام وبنتها عايشه في شقه حلوه هاتيها تعيش معانا وهو اللي بعتلك حد يشتريها في اقل من اسبوعين وهو اللي دفع تمنها دفعلك فيها مبلغ اكتر من تمنها بكتير علشان يبقي معاكي فلوس تصرفي بيها علي نفسك ومتحسيش انك اقل من حد في حاجه ولا تحسي انك قاعده عندنا شفقه او عطف ايه رايك بقي هااااااا ايه رايك في اللي مش عاجيك اللي خسرتيهوني وخلتيني مش عارفه حتي *انهارت في العياط *

مونيكا : *بتحضن مرنا * ياااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااه يااختي كل دا جواكي شايلاه *بتحضنها جامد* ااااااااااااااااااااااه دا انتي جبل حقك عليا انا *بتبوس راسها وبتعيط *

مرنا : *بتعجب * اختك !!!! اختك اللي كانت خدامه ليكي اختك اللي كانت بتغسلك وتنضفلك اوضتك وتكويلك هدومك اختك اللي كانت بتلبس هدوم مقطعه وكانت بتتحايل عليكي تاخد اي حاجه من لبسك وانتي مكونتيش بترضي اختك اللي كنتي بتنيميها علي الارض وانتي علي السرير اختك اللي لما اشتغلت وتعبت وبقي معاها فلوس علي قدها ختيها من وراها وسبتيني اروح الجامعه كل يوم مشي علشان معيش حق المواصلات اختك اللي ياما اتحايلت عليكي تقفي جنبها في حاجات كتير اختك اللي جاتلك في مره قالتلك يامونيكا انا جعانه وعايزه اكل شاورتيلها علي الزباله اختك اللي كنتي كل لما حد يقول كلمه حلوه في حقي تتغاظي وتتعمدي انك تهزقيني او تهينيني بعدها فاكره يوم مانجحت في ثانويه عامه عملتي فيا ايه فاكره نكدتي عليا ازاي ساعتها *بتعيط جامد * فاكره ساعه امتحاناتي كنتي بتعلي صوت الاغاني ازاي علشان معرفش اذاكر وكنت باخد كتبي وحاجتي واطلع اقعد علي السلم برا اذاكر فاكره فاكره فاكره مين اللي حنن قلبك عليا بعد دا كله فاكره مين اللي عينك في المستشفي فاكره مين اللي خلاكي جنبه وفي حمايته فاكره مين اللي شغلك معاه فاكره مين اللي كان بيدفعلك مرتبك من جيبه لما كنتي بتنزلي تدريب في المستشفي فاكراه *بتعيط * فاكره حبيبي فاكره مايكل *بتعيط في حضن اختها وبتتشحتف في العياط *

مونبكا : *بتعيط وبتمسح دموع اختها وبتبوس راسها وتحضنها اوووي * حقك عليا ياحبيبتي حقك عليا *بتبوس ايديها * حقك عليا انا اسفه فعلا ياريت ياريت الزمن يرجع تاني وانا مكنتش هعمل كدا صدقيني كنت هبقي اختك بجد اللي بتحبك وتخاف عليكي واخدك في حضني وادفيكي واحميكي واديكي كل حاجه اديكي عينيا لو طلبتيها ااااااااااااااااااااااااااه يامرنا *بتبوس ايديها * ياريتني كنت في ربع حنيتك ولا قلبك دا ياريتني كنت فكرت شويه قبل مااعمل فيكي كل دا ياريتني فكرت قبل الحقد والغل مايعمو قلبي ويعمو عينيا ومشوفش بياض قلبك وطيبتك وحنيتك بدل ماكنت بغير منك وبحقد عليكي وعلي جمالك تخيلي ان رغم اللي كنتي بعمله معاكي عمرك مااشتكيتي مني ولا ادتيلي ضهرك في حاجات كتير ولا بخلتي عليا بحاجه كنت لما اقع في مشكله تحليها وتدافعي عني وانا بدل مااشكرك كنت بقولك اوعي تكوني فاكره نفسك احسن مني فاكره لما دخلت الاوضه عليكي كان معاكي ساندوتش فول بتاكلي فيه وخدته منك وانتي بدل متقوليلي انا جعانه مكلتش اديتهوني وانتي مبتسمه وفرحانه عارفه مش هتصدقيني لو قلتلك ساعتها انك وجعتيلي قلبي بابتسامتك وحبك دا بس مفهمتهاش ساعتها فهمتها دلوقتي فهمتها متاخر اووووووووووي فهمت كل حاجه متاخره فهمت انك مكنتيش بتحاولي تستفزيني او تبيني انك احلي واجمل مني فهمت انك كنتي بتعملي دا بحب وتضحيه علشان انتي كنتي بتعامليني اني اختك بجد وانا *بتعيط * وانا كنت ......... *بتبوس راس اختها وايديها * حقك عليا سامحيني

ميرفت : *بتعيط *عارفه يامرنا اقولك علي حاجه مش هتصدقيها انا فعلا عمري ماحبيتك وكان نفسي تموتي كان نفسي متنجحيش في حياتك ولا نفسي تعيش متهنيه يوم واحد عارفه ليه انا عارفه انه مش ذنبك بس هقولك ليه ...علشان انتي شبه اختي **** يرحمها بس الاختلاف ان هي كانت شيطانه علي الارض انا باللي بعمله فيكي ابقي بالنسبالها ملاك كانت بتعمل فيا اوسخ من كدا كل اللي شفتيه في حياتك دا ميجيش واحد في الميه من اللي انا شفته في حياتي لحد مااتجوزت ابوكي انا هقولك علي موقف فاكراه مش هقدر انساه عارفه يعني ايه اخت تبيع لحم اختها عارفه يعني ايه اخت تجيب راجل لاختها وتخليه ياخد شرفها ويغتصبها وهي واقفه بتتفرج وبتقبض تمن شرف اختها عارفه يعني ايه اخت تقول لاختها عايزه تقعدي تاكلي وتشربي في البيت دا يبقي لازم تتناكي بفلوس عارفه يعني ايه واحده نفسها تعيش حياه طبيعيه وبين يوم وليله حياتها تتقلب سواد وجحيم اكتر من السواد اللي كانت فيه وتلاقي نفسها من غير شرف قوليلي مين هيرضي يتجوزها قوليلي تقدر تحلم ازاي بمستقبل وبيت وزوجه واولاد ولما انا رفضت وهربت ونزلت ابات في الشارع ماترحمتش من كلاب السكك مترحمتش من عيون وتحرشات الناس كنت بنام في الشوارع واقوم من نومي مفزوعه لما اسمع صوت عربيه الحكومه او اسمع صوت رجاله بيقرب عليا عارفه يعني ايه مكنتش بنام ساعه علي بعضها في اليوم عارفه يعني ايه من الجوع كنت بسرق اكل كانت كرامتي اكبر من اني اقعد اشحت في الشوارع عارفه يعني ايه اقعد سنه كامله بلف من محافظه لمحافظه علي رجلي بدور علي شغل وانا لابسه جلبيه وشبشب مقطع وواحده مستحمتش بقالها سنه عارفه نظرات الناس عامله ازاي ومحدش عايز يعطف عليا ولا يرحمني ولا حتي يديني لقمه اكلها عارفه انا قابلت ابوكي ازاي *بتعيط * كنت قاعده في الشارع بصوت جعانه بموت من الجوع وولا حد سائل فيا ولا عايز يديني لقمه اكلها كله فاكرني مجنونه وخايفين يقربو مني قرفانين من ريحتي مفيش غير ابوكي اللي لقيته جايبلي اكل *بتعيط جامد * عارفه ان ابوكي كان زيك كان اخر فلوس في جيبه جابلي بيها كلها اكل ومدهونيش ومشي وحسسني انه بيعطف عليا لاء بالعكس قعد جنبي علي الارض وكان بياكل معايا كان بيدي لكل اللي كان بيتفرج عليا ويمشي درس في الاخلاق في الانسانيه عارفه ان انا ساعتها شبعت مش من الاكل لاء شبعت من تصرفه شبعت لما حسيت ان لسا في انسان بيحس بانسان زيه *بتمسح دموعها * عارفه اني بوست رجله ساعتها في الشارع ابوكي كان دمه خفيف كان وهو بياكل معايا بيهزر معايا وبيعاكسني *بتضحك بوجع * كان بيقولي *بتعيط * كان بيقولي اول مره اشوف قمر مكانه مش في السما وقاعد علي الرصيف متتخيليش انا كنت عامله ازاي ساعتها من الفرحه مكنتش قادره اتكلم من السعاده اللي كنت فيها وكنت باكل زي المحرومه كنت ابص لابتسامته كانت زي ابتسامتك بالظبط كنت ابصله وهو بيضحك في وشي انسي كل اللي انا فيه اول ماابص للشارع واشوف نظرات الناس وهي بتبصلي بعطف وشفقه كنت احزن وابوكي **** يرحمه قالي ساعتها انا اسف مش معايا فلوس تاني اديهالك بس ممكن لو مش هيضايقك تسمحيلي اعدي عليكي كل يوم وناكل مع بعض وبعد كدا جابلي شغل وووووو........... الخ ولما عرفت انه عنده بنتين ماتكلمتش وقلت لوعنده عشر عيال هربيهومله واخليهم احسن ناس في الدنيا ولما شفتك وانتي بتكبري وبقيتي شبه اختي كنت خايفه تطلعي زيها وكان جوايا غل وحقد وقررت اني انتقم لنفسي من اختي فيكي انتي ونسيت ان انتي بنت صغيره ملكيش ذنب ونسيت ان انتي بنت الراجل اللي سترني وانقذ حياتي انا مكنتش بكرهك علشان ابوكي بيحبك اكتر مني زي ماانتي فاكره لا كنت بكرهك علشان السبب دا ودلوقتي عرفت ليه ابوكي كان بيحبك اوووووي كدا *بتعيط اووووي* زي ماابوكي ادي الناس زمان درس في الانسانيه انتي ادتيني اكبر درس في حياتي كلها خلتيني *بتعيط * خلتيني اتمني اني مكنتش اقابل ابوكي اصلا علي الاقل مكنتش هشوفك ولا ااقدر ااذيكي ولا ابوظلك حياتك *بتعيط جامد اوووووووي *

مرنا: *قامت راحت لميرفت وبتطبط علي كتفها * مسامحاكي ياميرفت * وسابتها ودخلت اوضتها *
مونيكا : *بتحضن امها * خلاص ياميرفت اهدي انتي كمان كلنا فينا اللي مكفينا واحنا ولاد النهارده خلاص اللي حصل حصل المهم احنا عاوزين دلوقتي نردلها اي حاجه من جمايلها عايزين نرضيها باي شكل احنا لازم نرجعلها مايكل هي مش هترتاح ولا هتتبسط غير بكدا احنا لازم نكلمه
ميرفت : هروحله انا بنفسي واتكلم معاه
مونيكا : سيبيني انا اكلمه الاول

في مشهد اخر

انا : هات بقي النضاره عايز ابص علي الطياز شويه
معتز : احا البت اللي في اخر البسين طيزها تحت المياه جاااااااااااامده نييييك
انا : طب هات بقي عايز اشوف دا انت بضان *غطست شويه وطلعت * احااااااااااااااا كسم البياض وحز المايوه مع طيزها هيجني نيييك
معتز : طب اهدي بقي واتلم علشان ازبارنا واقفه في المايوهات ومش هنعرف نطلع كدا
ان : هههههههههههه فاكر ياض لما كنا بنروح اسكندريه ونبعبص النسوان في المياه ونفضل غاطسين وبنعوم لحد اما نبعد عنهم
معتز : ههههههههههههههه لا فاكر لما كلت علقه بسبب كسمك في مره
انا : احا دا من زمان نيك انت لسا فاكر .يالولاااااااااااا متنزلي
معتز : ياعم سيبك منها انت مش شايف الرجاله كلها قاعده فوق علشانها خليهم فوق واحنا مع النسوان لوحدينا في المياه
سوسن : يادكتور دكتور مايكل تليفونك بيرن
انا : ايه بتقولي ايه استني جايلك
سوسن : تليفونك بيرن
انا : مين
سوسن : مكتوب بالانجليزي معرفش
انا : يالا ياوزه تعالي نطلع شويه نرتاح ...الو ايه يامونيكا عامله ايه
مونيكا : كويسه الحمد لله انت اخبارك ايه
انا : كويس خير حد ضايقك في الشغل
مونيكا : مرنا تعبانه اوووي يامايكل وعايزه تشوفك
انا : مرنا مين انا معرفش حد بالاسم دا
مونيكا : متستهبلش مرنا بجد تعبانه مبتاكلش ولا بتشرب ولا بتنام وعلطول بتعيط يامايكل لو شفتها بقيت تصعب علي الكافر
انا : وانتي عامله ايه مع خطيبك
مونيكا : مايكل مرنا لو حصلها حاجه انا مش هسامحك ولا حد هيسامحك حرام عليك اللي بتعمله فيها دا هي مش عايزه كتير هي عايزه تسمع صوتك وتطمن عليك
انا : حددتو ميعاد الفرح ولا لسا
مونيكا : متبقاش غبي فيها ايه يعني لما مراتك تتخانق معاك او يبقي نفسها تخلف او لحظه غضب وكانت بتفضفض معاك
انا : لاء انا هاكل الاول ... ايه يامونيكا معلش كنتي بتقولي ايه مسمعتكيش
مونيكا : صبرني يارب يامايكل افهم مرنا عيانه متستحملش دا كله ارجوك يامايكل انا اول مره اطلب منك حاجه او اتدخل مابينكو بس ارجوك مرنا بجد تعبانه ارجوووك يامايكل
انا : تحبي تسمعي صوت القطر
مونيكا : يامايكل متبقاش غبي بقي الو الو
انا :اقعدي اتصلي بقي من هنا لبكره ولا هرد عليكي
ليليان : خير في حاجه
انا : ايه رايك في الفانله وحياه امك اللي لابسها
ليليان : مين يامايكل اللي كان بيكلمك
انا : دا كابتن مدحت شلبي كان بيقولي هالا هالا علي الفانله
معتز : هههههههههههههه سيبك منه دا متخلف
انا : احنا هنرجع النهارده علشان خطوبه اختي كمان اسبوع وعايز استعد واحضرلها
معتز : مبروك ياصااااااااااااااااحبي هنولعها
ليليان : مبرووووووووووووووووك ياشيقي
انا : كسمكم

( رجعنا يوميها بليل علي القاهره وطلعت علي بيتنا اشوف امي واختي وسوسن ومعتز رجعو علي الشقه القديمه وليليان علي بيتها )
انا : *بحضن اختي * وحشتيني يابنت قلبي
اختي : وانت اكتر يابن ميتين العشق
انا : مش هشتمك خليها تاكلك كدا
اختي : رااااااااااايق
انا : قااااااااااااااااااااائد . اومال امك فين
اختي : بتستحمي
انا : متيجي نتفرج عليها ونشوف التاريخ والاصاله والحضاره
اختي : كارت فودافون ب 50
انا : *بضربها علي قفاها * طب مفيش اسعار خاصه للطلبه
اختي : ههههههههههههههههه متاخودنيش في دوكه وقولي مش ناوي تصالح مراتك
انا : بقي تلاجه طويله عريضه مفيهاش غير خياريتين بتودو الخيار فين يااوساخ
اختي : اقولك فين ومتزعلش
انا : فين ومش هزعل
اختي : في التلاجه
انا : ههههههههههههههههههههه جامد
اختي : اجمد مني . قولي بقي مش هتصالحها
انا : لاء
اختي : يابني ماانت عارف اللي حصل بسبب امها هي اكيد مش قاصده تقول كدا انت اكتر واحد عارف مرنا بتحبك قد ايه وروحها فيك متخليش عند الشباب ورجولتك تنقح عليك علي الفاضي دي مراتك يامتخلف
انا : كان قدامك كل حاجه وسالتها اكتر من مره دا كلامك ولا لاء وقالت اه صح ولا غلط يبقي برا عني
اختي : ياعم انت صح بس هترتاح يعني لما يحصلها حاجه بسببك هتقدر تسامح نفسك بعديها يامايكل ساعتها مش هينفع الندم بحاجه البت حالها بقي يصعب علي الكافر
انا : انا كافر ومصعبتش عليا
اختي :براحتك بس هتبكي بدل الدموع دم بعد كدا وهتقول ياريتني وياريتني ابقي خلي كبريائك ينفعك ساعتها
ماما : مكموووووووووووووووووووكتي روح قلبي انتي ياكلبه
انا : اهلا ازيك
ماما : *بتشدني تحضني * اهلا دي تقولها هناك انما هنا تاخد بالجزمه ياروح قلبي مواااااااااااااه وحشتني ياحبه عيني
انا : تمام عامله ايه
ماما : مالك ياحبيبي انت كويس في حاجه مضايقاك
انا : اه ياماما من ساعه مجيت وملاقتش غير خيارتين بس في التلاجه
مونيكا : ياشيخ اتنيل بقي غور اوعي من وشي
ماما : هههههههههههه عامل ايه ياواد وريني كدا لاء وشك خف شويه اوعي ياض يكون حصلك حاجه في الحبس ولا المساجين علمت عليك
انا : رسمولي فرخه وقالولي خليها تبيض
ماما : فرخه يابن البقره
انا : ههههههههههههه احلويتي يامني بعد مااستحميتي
ماما : اومال مراتك فين مجاتش معاك ليه
انا : ابقي خلي مريم تشرحلك بقي المهم وصلتو لايه في الخطوبه
ماما : وانت دريان بحاجه اتفقنا علي كل حاجه وكله خلص والقاعه والدعاوي وكله اعمل حسابك بقي تعمل لاختك احلي ليله
انا : عزمتي مين من العيله
ماما : عزمت هيرب وهيرباوي وديرب وديرباوي وهيربايه وعيلتها وديربايه وعيلتها
انا: معزمتيش اختك ليه
ماما : انت اهبل يالا اعزم مين بعد اللي عملته
انا : ماما ميصحش دي اختك برضو
ماما : وحياه امك عليا انا ياواد
انا : و**** مافي حاجه انا قصدي نبقي كاسرين عينهم وعازمينها وعدانا العيب علشان منشيلش غلطه
ماما : ماشي هي فكره برضو

يوم الخطوبه الصبح

انا : خلاص بقي بكسمك متقعدش تحرق كتير دي بقالها 9 ساعات بس عند الكوافير
معتز : خخخخخخخخخخخ ياعم كسم كدا هما ايه بيشطبوا وشها مايخلصوا
انا : مش لازم كسم الباديكير والمانيكير والتاتو يافندم
معتز : ويرجعو يقولولك جمالي سر كبريائي
انا : انت بتقول ايه هو اي هبد وخلاص اسكت يالا وانزل هاتلنا اي حاجه من الكشك هاتلي دوريتوس الاحمر مش الازرق
معتز : طب هات فكه
انا : خد 2 جنيه اهم كمل انت
معتز : كسم عفانتك مين اللي بيتصل دا الو

في مشهد اخر

عبير : طب اعمل ايه طيب يانادو انا تعبت وهو متخلف مش عايز يفهم
نادين : طب متروحيله كلميه اتصلي بيه
عبير : كل يوم ابعتله علي الواتساب مبيردش وكلمته من مليون رقم مبيردش انا تعبت اوووي *بتعيط *
نادين : طب اهدي ياحبيبتي اهدي طب ايه رايك تخلي سلوي تكلمه
عبير: كلمته وبرضو مش عايز يرجع انا عارفه هو زعلان ليه هو حاسس اني مبحبوش ولا عايزاه وفاكر اني بمثل عليه بس انا بحبه و**** وبموت فيه وبحاول ارضيه باي شكل
نادين : ماهو جاي علي دماغي انا كمان مش عارفه اتلم عليكي
عبير : انتي بتقولي ايه بقولك جوزي حبيبي تقوليله مش عارف ايه انتي معندكيش دم
نادين : مش قصدي انا قصدي اني باكد علي كلامك بس مش عارفه اعبر يعني
عبير : عايزاه اووووووووووي يانادين محتاجاه محتاجه حضنه ورجولته محتاجه حنيته محتاجه اسمع بيرو من بوقه محتاجه دلعه وحنيته محتاجه اقعد علي حجره وهو قاعد في المكتب بيشتغل محتاجه احس بيه وهو بينيكني وابص في عينيه واشوفه وهو فرحان انه معايا محتاجه اركب جنبه في العربيه ويقعد يضربني علي قفايا وينكوشني محتاجه اقعد بين رجله وواخدني في حضنه وهو بيلاعبني بلاي ستيشن واحس بنفسه في ودني واسمع دقات قلبه بجسمي محتاجه للايام اللي كنا بنسهر فيها قدام التليفزيون وواخدني في حضنه وننام و اصحي الاقيه نايم والفشار في بقه وسيجارته في الطفايه زي ماهي مشربهاش محتاجه للايام اللي كنا بنحرج فيها وبنتعشي برا وبنقعد نرقص طول الليل محتاجاله اووووووووي محتاجه لكل حاجه فيه *بتعيط *
نادين : طب تحبي اكلمهولك انا طيب
عبير :*بتمسح دموعها * لا بلاش انتي هو مش طايقك علشان انتي السبب في كدا
نادين : انا عايزه اساعدك واساعده طيب انا و**** بحبه فشخ وبحبك انتي كمان
عبير: سلوي قالتلي ان فرح اخت مايكل النهارده وبفكر اروح واشوفه هناك وفي نفس الوقت خايفه اوووووي
نادين : احاااااااااا وساكته من الصبح قومي يابت البس وهنروح
عبير: خايفه
نادين : طب خلاص كلميه شوفي الاول مزاجه ايه وبعديها نشوف موضوع الفرح دا
عبير: انتي شايفه كدا
نادين : لا اقعدي عيطي واندبي حظك
عبير: حاضر

المشهد الاساسي

معتز : الو ايه ياماما
عبير : وحياه امك متقفل واسمعني
معتز : عايزه ايه
عبير: *بعياط * معتز انا بحبك اووووووووووي انا عارفه اني غلطت في حقك كتير بس وعز جلاله **** انا بحبك وماليش غيرك وغلطه عملتها وانت قلتلي انك سامحتني عليها بس انا فعلا بحبك ومش بمثل عليك وحشتني اووووي يامعتز *بتعيط جامد * علشان خاطري سامحني وارجع البيت طب اديني فرصه تانيه لو حسيت اني بمثل اعمل اللي انت عايزه يامعتز بجد انا بحبك و**** بحبك اووووووووووي
معتز : مين اللي محفظك الكلام دا
عبير: محدش ياحبيبي دا كلامي انا كلامي اللي حاسه بيه طالع من جوايا من جوا قلبي
معتز : طب انا مش فاضي دلوقتي بعدين بعدين
انا : *بشاورله يهدي شويه *
عبير: طب ممكن اشوفك او حتي اقعد معاك 5 دقايق بس وبعديها اعمل اللي انت عايزه
معتز : لاء وسلام
انا : مالك ياعم قافش ليه كدا بالراحه
معتز : كلهم ولاد متناكه فاكرينا بمزاجهم وقت ميعيطوا هننخ ونسامحهم فاكرين ان ازبارننا ممشيانا وهنموت علي كسمهم
انا : انت معقد بقي
معتز : مش هي دي الحقيقه
انا : لا الحقيقه ان احنا حيحانين ولاد وسخه الا القليل مننا متبصليش كدا اقولك علي حاجه اعمل اكونت علي الفيس بوك واكتب اسم بنت وحط صوره ورده وقابل رسايل من هنا لبكره ابسطها هتلاقي خول ابن لبوه داخل يقولها بجد زوقك في اختيار الورد حلو اوووي اتمني نكون اصدقاء بجد وهو بكسمه بيكلمها بالكلوت والفانله الحملات وكرشه مترين قدام وميعرفش الفرق بين كرسي الانتريه وكرسي الصاله
معتز : ههههههههههه طب ايه الفرق
انا : دا بتاع الانتريه ودا بتاع الصاله بديهيات نيييك يعني
معتز : طب مابكسمك برضو في بنات ممحونه علي الولاد وبيريلو علينا العب جيم وامشي في الشارع وشوف كميه النسوان قد ايه اللي بتريل عليك
انا : هنخش في نفاش ابن متناكه مش هنخلص انت صح علي حق يابا
معتز : احااااااااا مين دي بقي دي اختك
انا : انا بفكر اخش الكوافير يمكن شكلي يتعدل
معتز : انت مش محتاج دعوه انت محتا....
انا : ششششش بس علشان هتقول ايفيه ابن متناكه شبه وش امك ..مااااايكل *بشاور لاختي * احنا هنا
معتز : متجوزهاني يامايكل
انا : طب متتقل وتشوف امي يمكن تعجبك اكتر
معتز : انتو عيله فاااااااااااااااجرره اوووووي
انا : لا خد راحتك يامعلم كسمي كمل كمل انا بس هجيب الكوريك وهنزل بيه علي دماغ كسمك
معتز : ههههههههههههههههههه مش قصدي ياسطي بس احا
انا : اظبط بقي الكلام متخيبش .... بتعملي ايه دا كله ايه بتقولي ايه انتي خيطولك بقك جوا ولا ايه
اختي : متضحكنيش علشان وشي ميشققش
انا : اركبي يابت بلاش محن نسوان
اختي : طب يابن الجزمه حاضر
معتز : خلاص ياسطي مش عايز اتجوزها دا لسانها عايز قطعه
اختي : ايه ياحلو انت وهو هتفضلو تحلوا كتير
انا : اهدي يامملكه هنشد العزم اهوووووووه

الخطوبه

انا : مالك ياسوسو قاعده كدا ليه
سوسن : مش عارفه هقعد مع مين يعني
انا : اقعدي مع امك
سوسن : الفرح حلو اوووي يامايكل
انا : بتعرفي ترقصي
سوسن : علي قدي
انا : طالما علي قدي تبقي علي وضعك بصي عايزك تتشقلبي في الفرح دا عايزك تعرقي من فخادك من كتر الرقص
سوسن : ههههههههههههه اتكسف
انا : يالا ياعلقه *بضربها علي طيزها بالراحه *
سوسن : ماشي ياعم
معتز : كسم النسوان انتو جامدين نيييييييييييك كسم الطياز
انا : متهدي ياعم كسمك اول مره تشوف لحمه
معتز : مين ياسطه الكرباج اللي هناك دي احا شكلها اجنبيه نيييك انتو في فعليتكو اجانب
انا : احا مين دي صحيح دي قعده نحيتنا ناحيه العروسه تبقي تبعنا ...... **** يبارك فيك عقبال عيالك
معتز : ياعم سيبك من كسم الفرح اسالنا امك مين دي ....اهلا وسهلا عقبال عندك
انا : وانت هتلزق في ديل كسمي كدا كتير متغور ياعم ....سيب ياحبيبي الفستان وغور اقعد مع امك
معتز : اخرس علشان امه واقفه جنبك
انا : تعالي نخلع ونروح لامي ... مني خدي بقولك ايه مين الكرباج دي
ماما : متتلم وانت مال امك انت مش متجوز
معتز : ليا انا ياطنط احنا الشرع عندنا 4 عادي
ماما : ههههههههههههههههه دي تبقي مرات ابن خالتك
انا ومعتز :ااحااااااااااااااااااااا
ماما: ايه ياوسخ انت وهو الالفاظ دي
انا : معلش ياجماعه فرح وكدا اتبسطوا شربتي بيبسي ياطنط .... ابن خالتي مين بقي دي مرات جورج
ماما : اه مرات جورج ابن نجوي
انا : وهو رجع امتي من امريكا
ماما : انش**** يخليكي ياحبيبتي عقبال عيالك هههههههههههه ازيك ياكتكوته ربنا يخليهالك بقيت عروسه اهيه
انا : ياوليه ركزي معانا
ماما : غور يالا مش فاضيالك مواااااااه مواااااااااااااه كبرنا خلاص بقي ياالفت وراحت علينا هههههههههههههههههههه
معتز : هي امك مسقعالنا ليه
انا : يكونش مثلا علشان دا فرح بنتها ومش فاضيه
معتز : طب يابن الظريفه بقولك ايه تعالي نعمل اي منظر او نروح نتنطط علي ترابيزتها
بتاع ال DJ : الناس الحلوه اللي مشرفانا في الفرح نسمع سقفه كبيره لمريم و فادي .... مع بعض كلنا اصحاب العريس يجوا كدا واصحاب العروسه كدا
انا : *بزعق علشان يسمعني * ياصااااااااااااحبي اصحاب العريس ايه فكك من سهر الليالي ولا انت من غيرها مش هتعرف تشتغل شغلنا اي ابن متناكه تاني
ال DJ : ياصاحبي لازم علشان نولع الجو
انا : بقولك ايه عندك اعنيه ياحلوه ياشايله البلاص
ال DJ : دي قديمه موله ياصاحبي
انا : ماهي سهر الليالي قديمه موله برضو ياصاحبي خليك معانا علي الخط بص اقولك شغلنا يادبله الخطوبه كسم الضحك
معتز : احاااااااااااااا كسم الفجر
ال DJ : و**** ماانا مزعلك صبح ياصاحبي
مريم : *بتشاورلي* مايكل ولاااااا خد ايه يابن الجزمه اللي مشغله دا انت عايز تبوظلي الخطوبه
( رحت ماسكها من ايديها ونزلت ارقص انا وهي والدنيا هاصت وقعدنا نرقص لما تعبنا وكل لما العريس يجي عايز يرقص معاها )
انا : *بصوت واطي * يالا يابن المتناكه من هنا
اختي : هههههههههههه يابني اتلم يسمعك
انا : كسمه محدش سامع حاجه ارقص يارااااااااااااااااااايق
ليليان : *نزلت ترقص وموقفه الفرح كله علي رجل *
معتز : *بيشدني ولااااااااا ولاااااااا بص هناك مش دي مرنا
انا : احااااااااااااااااا هي عملت كدا ليه
معتز : ولا تعالي بص عواجيز الفرح دول تعالي نسمع بيقولو ايه

مرنا ومونيكا

مونيكا : اهو هناك اهوووه
مرنا : انا خايفه اووووي
مونيكا : متخافيش وتعالي نسلم عليهم
مرنا: مش فادره اتحرك من مكاني روحي انتي وانا هقعد هنا بجد مش قادره اتحرك
مونيكا : يابت تعالي يخربيتك دا جوزك بيبص علينا اهوه
مرنا: بجد فين *اول مبصت وشافتني عينيها دمعت وابتسمت تلقائي *

عبير ونادين

عبير: شكله حلو اوووي وهو بيرقص تفتكري خد باله مننا
نادين : متهيالي لا لو خد باله اكيد كان جالنا
سلوي : ايه يابنات اتاخرتوا ليه
نادين : الطريق ياطنط معلش
سلوي : طب تعالي يالا انتي وهي ارقصوا وباركو للعروسه
عبير: طب خلينا شويه
سلوي : يالا يابت انتي وهي

عواجيز الفرح

عجوزه 1 : ايه الاغاني القديمه دي حاجه تكسف
عجوزه 2 : احسن ما يشغلو اغاني اليومين دول اللي كلها قذاره وقله ادب
عجوزه 3 : هي الاغاني بس دا البوفيه مش قد كدا والجاتوه سايح والحاجه الساقعه سخنه مش قادرين يحطوها في تلاجه
عجوزه 4 : مش عارفه ياختي ولا القاعه بلدي اوووووي دا ابني اتعملو يوم فرحه اتعمل في الانتركونتيننتال دا ولا اسمه ايه مش عارفه ياختي وكان وزير الهربئ حاضر الفرح
عجوزه 5 : شوفي مني لابسه فستان عامل ازاي يخيبك وليه مش عيب علي سنها دا صدرها كله طالع برا اخس عليكي يامني
عجوزه 6 : مش كان خد البت مارينا بنت خاله احسن من المعصعصه دي

انا : الو زعيم كوريا لو سمحت كنا محتاجينن النوووي اللي عندك علشان نفجر الترابيزه بنت الوسخه دي
معتز : ههههههههههههههههه هيسمعونا يابن المهزقه
انا : امك اهيه وجايه مع بيرو اثبت بقي كدا وبلاش عبط وخليك عاقل وانا هروح اتنطط شويه
معتز : اقف معايا
انا : اثبت ياخول ازيك يابيروووووو و**** هزعل لو مكنتيش جيتي *بحضنها وببوسها * باركتي لمريم
عبير : ودي تفوتني برضو
انا : بقولك ايه ياسلوي تعالي اوريكي الساعه وهي بتنور في الضلمه
سلوي : هههههههههههههه خدي يانادين تعالي معانا


خالتي نجوي وابنها جورج ومراته ساره


ساره : هي دي اللي كنت بتحبها
جورج : كنت بقي
ساره : زوقك بلدي اوووووي
خالتي : كنت بتحب فيها ايه دي شبه العصايه
ساره : exactly (بالطبع ) وحشه اووووووي
جورج : ماااااايكل
انا : جووووووورج حبيبي عامل ايه واحشني فششششخ كدا تسافر وتكسمنا
جورج : اهدي ياعلق مراتي وامي قاعدين مين دي مراتك
انا: ياريت و****
ليليان : انا صاحبته
انا : مش تعرفنا
جورج : دي امي ودي مراتي ساره
انا : سيبك من امك ازيك ياساره *بابتسامه متحرش ونظره حمدي الوزير *
ساره : هاي ازيك
انا : وانا بسلم عليها علي الفيس بوك
جورج : ههههههه واحشني فشخ فعلا
انا : شربتوا حاجه كلتوا طيب ولا ايه ياساره
ساره : ثانكس انا عامله دايت
انا : *بشد كرسي وبقعد ومصدقت * بتعملي دايت فين انا دكتور واقدر اقولك ان جسمك مثالي جدا بس في مناطق محتاجه تخس شويه صح ياليليان حتي اسالي لولا
ساره : بجد فين لا انا وزني 50 كيلو
انا : كتييييير جدا وكمان مخلي جسمك شكله وحش في اللبس انتي ماشيه علي نظام ايه
ساره : بمشي علي نظام الهربئ بتابع مع دكتور هرباوي
انا : دا بيشتغلك علشان ياخد منك فلوس وخلاص بصي ممكن بعد الفرح ابقي اقولك الطريفه اللي صح هتوفر عليكي كتير وفي وقت اقل وهتحسي بفرق
ساره : فعلا عندك حق انا حاسه انه بيستغلني بص هات رقمك علشان انت هتتشغل بالفرح وبجد ميرسي كتير علي ذوقك
ليليان : مايكل دكتور شاطر اوووووي
ساره : باين عليه
انا : لا دي بدله مش بالطو
ساره : ههههههههه لول
ليليان : فكك منها ياصاحبي دي بتقول لول
انا : كسم الوش ادي في العش
ليليان : انت رمرام و****
انا : انتي صاروخ حاجه تانيه لوحدك بس دي حاجه مزاج تاني
خالتي : متشوف مراتك اللي بتاخد نمرته دي اتحرك ياواد
جورج : اكبري بقي متبقيش متخلفه فيها ايه لما ياخد رقمها وبعدين دا مايكل عادي يعني صباحك فل
خالتي : شكلك بقيت امريكاني
جورج : yaaa mum ( اصلي ياماما ) ..وانتي ياليليان تعرفي مايكل منين
ليليان : بتفتح معايا مجال وكدا
جورج : بحكها بالطريقه
انا : رايق زينا معانا علي الخط بعيد عن امه المتناكه دي
ليليان : امااااااان يعني
انا : دوسي
مونيكا : مبروك ياماااااااااااايكل
انا : *بحضنها وببوسها * عقبالك ياموكا اومال فين هاني خطيبك
مونيكا : عنده شغل وبيعتذرلك انه مقدرش يجي
انا : ولا يهمك باركتي لمريم
مونيكا : دا سؤال يامتخلف انت... مرنا معايا هناك علشان خاطري سلم عليها وحياه فرح اختك دا
انا : بتحلفيني بفرح اختي انتي بتعبدي كراسي ولا ايه
مونيكا : هههههههههههههه طب علشان خاطر اختك ياعم متكسرش بخاطرها سلم عليها بس
انا : يعني يرضيكي اسيب الكرباج دا واروح للنكديه اللي هناك
مونيكا : كرباج ايه يارمرام دي معصعصه
انا : نفسني اكتر نفسني
مونيكا : روح بقي يرضيك منظرها كدا وهي قاعده لوحدها بص بقيت عامله ازاي دي مرنا اللي الكل كان بيحلف بجمالها دا انت ياقرد بقيت احلي منها
انا : حاضر هروح اقعد في اخر القاعه وتجيلي هيا علي هناك .... استاذنك يادايت خمسه وجايلك جورج متروحش عايزك

معتز وعبير

عبير: للدرجه دي مش قادر تبص في وشي
معتز : اخلصي عايزه ايه
عبير :كنت عايزاك ياحبيبي عايزاك تسامحني وترجع البيت وحش من غيرك
معتز : كذا مره كنت بسيبه وبرجع بس المره دي لاء المره دي اتاكدت فعلا انك مش عايزاني
عبير : *بتدمع * ياحبيبي لاء و**** انت واهم نفسك بس . و**** بحبك يامعتز ومليش غيرك *بتمسك ايده * بصلي طيب بصلي وشوف عيني بتكدب ولا لاء
معتز : *بيبوصلها عادي مش لازم ببطئ* متعيطيش طيب احنا في فرح
عبير : *بتضحك وهي بتعيط * يحاضر ياحبيبي
معتز : انا بقولك متعيطيش مقولتش صدقتك ولا لاء
عبير : متقساش عليا انا بحبك اووووووي وحياه كل يوم عشناه مع بعض انا بعشقك ارجوك يامعتز كفايه كدا ارجوك
معتز : ايه اللي يضمنلي انك مترجعيش تاني
عبير : مفيش ضمانات عارف ليه علشان انا بحبك وهثبتلك افعال مش كلام
معتز : العمق دا واخداه من مايكل صح هو بيحب يبقي عميق في نفسه كدا
عبير : متقساش عليا يامعتز انا بيرو حبيبتك
معتز : كلتي جاتوه

مايكل ومرنا

مرنا : *بتمشي بالراحه لحد اما جاتلي* ازيك
انا : قلبي ياناس عامله ايه
مرنا : *مع ثبات التعبير وبتدمع وايديها وشفايفها بتترعش ونفسها تقيل وجسمها ساقع * ممكن اقعد مش قادره اقف
انا : اتفضلي *بشدلها كرسي *
مرنا : *بتدمع وايديها وشفايفها بتترعش وصوتها رايح* عامل ايه ياحبيبي *دمعه من عينيها نزلت علي خدها *
انا : انتي عامله ايه وخاسه كدا ليه مبتاكليش ولا ايه
مرنا : انا اسفه يامايكل *عينيها اتملت دموع *
انا : لا عياط ونكد ايه احنا في فرح بدا مااقوم واسيبك
مرنا : *بتهز دماغها حاضر* حاضر
انا : صوتك مالو كنتي بتغني
مرنا : المهم ان انت كويس *غمضت عينيها 5 ثواني*
انا : هتنامي ولا ايه
مرنا: *فتحت عينيها* ممكن تسامحني
انا : بس كدا
مرنا : مش عايزه غير كدا مش هطلب منك حاجه تانيه
انا : *بتريقه* مسامحك ياستي
مرنا : *ابتسمت وقامت باست راسي وايديها بتترعش وبتعيط * اشوف وشك علي خير يااحلي حاجه *بتعيط اوووي * حصلتلي في حياتي
انا : *مسكت ايديها * انتي كويسه
مرنا : لا مش كويسه *بتعيط جامد*
انا : *بمسحلها دموعها * طب اهدي طيب احنا في فرح وانتي لسا مراتي مينفعش حد يشوفك وانتي بتعيطي
مرنا : *طلعت منها ضحكه وسط الدموع *
انا : بربري علينا اكتر وانتي بتضحكي
مرنا : انا تعبانه يامايكل من غيرك تعبانه بجد
انا : كلنا تعبانين
مرنا : انا مش عايزه حاجه ولا هقولك ارجع ولا هقولك احضني ولا هقولك بحبك وبموت فيك واني خدامه تحت رجليك ولا هقولك ان قلبي بيتقطع عليك واني مش عارفه اعيش من غيرك انا بس هقولك سامحني
مش عايزه حاجه غير كدا وانك تخلي بالك من نفسك وافتكرني بالحلو وادعيلي *بتعيط اوووووي * ادعيلي يامايكل زي مابدعيلك ان ربنا يقف جنبك *بتعيط جامد * عايز مني حاجه ياحبيبي قبل ماروح
انا : طريق السلامه
مرنا : *بصتلي بعيون كلها ضعف وقهر وماسكه شفايفها ووشها بتحاول تمسك دموعها * ممكن المسك اسلم عليك
انا : *بمدلها ايدي* اهلا ازيك
مرنا: *ايديها ساقعه وبتترعش بغباوه ومسكت ايدي بايديها الاتنين * اااااااااااااه انا كدا ارتاحت *بتتكلم بصعوبه * خد بالك من نفسك اشوف وشك علي خير *بتعيط* وادعيلي يامايكل وافتكرني بالخير ياحبيبي
(فضلت واقف ساكت شايفها بتمشي قدامي بالعافيه ومونيكا بتسندها ولا اكنها عندها 90 سنه لحد اما وصلت لباب القاعه حسيت اكنها بتودعني وافتكرت كلام اختي انها لو حصلها حاجه بسببي هعيش طول عمري ندمان وكلام مونيكا وهي بتقولي لو حصلها حاجه بسببك محدش فينا هيسامحك وقطع حبل افكاري ان الموسيقي فجاه وقفت وببص علي الفرح لقيته خلص ومرنا اختفت من قدامي حسيت فجاه انها علامه او اشاره ان حاجه هتحصل وقلبي وجعني فجاه جريت لحد القاعه وحاسس ان المشوار طويل ومش عارف اوصل للباب واني بجري في مكاني ودماغي بتجيب وتودي لحد اما وصلت لباب القاعه وعمال اقول يارب ميحصلهاش حاجه يارب يطلع اللي في دماغي غلط يارب وفجاه سمعت صوت صويت علي يميني بلف وشي لقيت واحده علقه موبايلها وقع علي الارض فبتصوت فضلت الف بعيني لقيت مرنا سانده علي عربيه ومونيكا بتشاور لتاكسي رحت جريت عليها وبصتلها في عينيها كانت بتضحك وبتبتسم وكلها دموع وعياط وجسمها بيتنفض ويترعش وعرقانه فشششخ ورحت ماسكها من دراعها وواخدها في حضني ومهمنيش الناس وكسم الشارع علي البني ادمين اللي واقفه علي سواق التاكسي كسمه معرفش ليه بس كسمه )
انا : عايزه تحرميني من الابتسامه دي طب دا كلام
مرنا : *بتضحك وهي بتعيط اوووووووي *
انا : بربري علي البدله دي كمان مش كفايه بدله فرحنا
مرنا : *بتمسح دموعها وبتضحك * انت لسا فاكر
انا : يعني ينفع مرات اخو العروسه تمشي بدري
مرنا : لا ياحبيبي مينفعش *مبسوطه اووووووووي*
انا : لا ينفع عادي يالا نروح
مونيكا : ياباااااااااااااااشا احنا في الشارع
انا : طب تعالي نخش نكمل الفرح ونرقص مع بعض
مرنا : انا هقعد بس مش قادره اقف معلش والميكاب باظ وشكلي وحش
انا : عارفه انتي لو كتعه ومشوهه هرقص معاكي برضو كسم اي حد
مرنا : * مع ثبات التعبير* وحشتني اووووووووووووووووووي
معتز : ولااااااااااااااااااااااااااااا امك بتدور عليك
انا : ايه يابن البقره احنا في الشارع ايه امك بتدور عليك دي
معتز : ههههههههههههههه لامواخذه ياصاحبي امك عايزاك جوا ازيك يامرنا عامله ايه
انا : رايح فين ياعم هي واقفه مع خروف
معتز : مرات اخويا ياجدع وبعدين ما انت بوست مراتي يرضيكي يعني يامرنا هو يبوس وانا لاء
مرنا : انت خروف بقي دي بتاعتك انت هههههههههههه
معتز : مقبوله منك ياعم
انا : تربيتي جدعه يابت .وسع كدا شويه اتفضلي مودمازيل كرباج

(بعديها بنص ساعه المعازيم كلها مشيت والفرح خلص وخدت رقم جورج ووصلت امي ومرنا ومونيكا واختي... ومعتز وصل ليليان وسوسن وطلع علي شقتنا القديمه اول مدخلت البيت انا ومرنا لقيت الموبايل بيرن )
انا : الو معالي الباشا عامل ايه ................................... ..........انتهي الجزء الخامس والثلاثون



سؤال الحلقه مين المتصل ؟


الجزء السادس والثلاثون
(ورجعنا تاني )


انا : الو معالي الباشا عامل ايه ...........
(قبلها بساعتين )

مرنا: *ايديها ساقعه وبتترعش بغباوه ومسكت ايدي بايديها الاتنين * اااااااااااااه انا كدا ارتاحت *بتتكلم بصعوبه * خد بالك من نفسك اشوف وشك علي خير *بتعيط* وادعيلي يامايكل وافتكرني بالخير ياحبيبي

مرنا
( ليه كدا ياحبيبي ليه تعمل فيا كدا ليه تقسي عليا انا ماليش غيرك ومش هاين عليا اسيبك في الدنيا لوحدك لاني عارفه انك مش هتعرف تعيش من غيري بس طالما دا اللي انت عايزه خلاص ياحبيبي يارب يديك الصحه وطوله العمر ومتندمش ابدا انك سبتني وقسيت عليا ياااااااااااااااااااه يامايكل علي لمسه ايدك بتريحني اوووووي نفسي اترمي في حضنك اوووووي بس خايفه منك اول مره اخاف منك ياحبيبي نفسي اقولك احضني او انش**** حتي تحط ايدك علي كتفي ياااااااااااااه علي الاحساس اشوفك علي خير يااحلي حاجه حصلتلي في حياتي كان نفسي اقولك كل الكلام دا بس مش عايزه انكد عليك يوم فرح اختك كفايه عليا اقوله بيني وبين نفسي .. (اسنديني يامونيكا مش قادره امشي) ....عايزه ارجعلك واترمي في حضنك ااااااااااااااااااااااااااه يامايكل علي كميه الوجع اللي جوايا طب ارجعلي وانا هعوضك عن كل حاجه انا غلطت في حقك فيها يارب بقي حراااااااااااااااااام انا تعبت بجد نفسي افرح مش قادره ياااااااااااااارب خدني بقي مش عايزه اعيش تاني هعيش ليه هعيش لمين انا ماليش حد في الدنيا غيره بعدك ياربي ااااااااااااااااااه الحمل تقل عليا اووووووي مش مستحمله مش مستحمله ضعفت اووووووي وضهري اتقطم من كتر الهموم اللي عليه ارحمني وخدني متسبنيش اتعذب كدا اااااااااااااااااه .... (مايكل لحقها عند التاكسي).... ايه دا انا مش مصدقه ازااااي هو جيه ازاي كدا كنت حاسه بفرحه مش عارفه اوصفها كنت حاسه زي ماتكون مش عارفه اوصف الاحساس غير اني من الفرحه سكت ومش عارفه انطق وكل اللي بردده في عقلي شكرا ليك يارب شكرا انك سمعتني ورجعتهولي ومنيمتنيش مكسوره الخاطر كنت في حاله فرحه غير طبيعيه ساعتها لو كان مايكل قالي تعالي نقلع ونجري ملط في الشارع كنت هعملها وفضلت ماسكه في ايده زي العيل الصغير المتشعبط في ايد امه وخايف يتوه ومش شايفه اي حاجه حواليا غيره عيني بس عليه بتتحرك معاه حتي لما رجعنا الفرح تاني كل لما حد يكلمني كنت ارد عليه متاخر كنت سرحانه فيه وبفكر اسعده ازاي وكنت حاسه اني اول مره اشوفه وهو بيضحك وبيبتسم وهو بيهزر كنت بشوف ضحكته بالتصوير البطيئ اكنها في فيلم سينما لما كان بيبصلي كنت بتكسف اووووي وحاسه انه اول مره يبصلي مدريتش بنفسي غير وانا ببوسه في خده وهو بيسلم علي الناس لقيته بصلي باستغراب رحت نايمه في حضنه وهو عمال يكلمني وانا مش سامعه حاجه غير دقات قلبه وحاسه بجسمه وبايده وهو حاطتها علي راسي حسيت اني طفل في حضن امه حسيت اني فار بيستخبي في جبل خايف من الدنيا مش عايز يطلع ااااااااااااااااااااااه علي الاحساس اللي حاسيته ساعتها حسيت حسيت ان روحي رجعتلي اني قادره احرك ايدي واقف علي رجلي حسيت اني جعانه عايزه اكل وعطشانه حسيت حسيت اني بتولد من جديد ومفصلنيش من الاحساس دا غير صوته وهو بيجعر )

انا : ولا اجوووووورج انت يالاااااااااا خخخخخخخد
جورج : ياعم احترمني شويه مش عاجبك البدله اللي لابسها
انا : مش هرد عليك علشان مراتي واقفه
جورج : هي دي مراتك ربنا يخليهالك ازيك انا جورج ابن خالته
انا : متخافيش يابطه دا غير امه دا تربيتي انا
مرنا : ازيك عامل ايه
جورج : تمام الحمد لله ... عايز ايه انت بتزعق ليه
انا : انت قاعد فين ولا هتهبب ايه انت راجع تاني ولا بايت في مصر
جورج : قاعد عند امي ومش وقته رغي بروح امك لما نبقي نقعد نبقي نرغي ابقي كلمني يالا اسيبك انا ياساره
انا : هتلاقيها هناك اهيه
جورج : متشكرين ياقمر خليك في حالك
مرنا : انت مركز مع مراته بقي
انا : انا بحبك انتي ياست الكل ياعسليه انتي ياكرباج ياوسخه
مرنا : هههههههههههههههههه بحبك
انا : يالا علشان نروح ..... ولا اوزه خد لولا وسوسن معاك هي فين ماما
مرنا : بتتخانق مع بتوع البوفيه عايزه تاخد بقيه الاكل معاها
انا : يابنت المعفنننننننننننننننه ياجربوعه
مرنا: اتلم دي امك برضو
انا : طب نخلع احنا وسيبك منها تتصرف معاهم
ماما : مايكل خد تعالي امسك معايا العلبه دي وحط الاكل الباقي هنا
انا : احط ايه يافنانه اكل ايه دا البواقي كلها متكفيناش غدا بكره
ماما : اسمع الكلام يالا مش دافعين فلوسه يبقي حقنا
مرنا : اسمع كلامها بدل متهزقنا عنك انتي ياماما انا هلم الاكل
ماما : هاتو وحصلني علي العربيه عقبال مااشوف طنطك الفت فين
انا : طنطي الفت عم تتمقلس علينا
ماما : هتجنني معاك قريب اوعي كدا من وشي

مشهد العربيه

مونيكا :بقولك ايه يامايكل هبات النهارده عند اختك
انا : ليه يابنتي مانتي قاعده معانا هي مشوره وخلاص
مونيكا : معلش بقي هسيبك يومين كدا مع حبيبتك هااااا مع حبيبتك
اختي : اتنيلي ياختي دا ي ي ي
مونيكا : يعني ايه
اختي : يعني يدوب يعرف يبوس
ماما : ههههههههههههههههههه و**** عندك حق يامريم
مرنا : فشر دا مكموكتي سيد الرجاله كلها
انا : هتتبسطوا لما تلاقو اسمكو مشرف في صفحه الحوادث بكره انتي وهي
ماما : سيبوه يابنات طالما اتقمص يبقي جينالو علي الجرح هههههههههههههه
اختي : ههههههههههه رد ياجامد ولا فالح تتشطر عليا انا بس
انا : اسالي امك اصلها مجرباه
ماما : *بتضربني في كتفي * اتلم ياوسخ ياقليل الادب انت
انا : عجبتك يا شيقي
اختي : بص قدامك بس بدل مانلبس في حاجه **** يحرقك
ماما : انت ليك عين تهزر بعد اللي عملته وديت الاكل فين انطق رد
انا : يعني اسوق ولا ابصلك ونرغي ونلبس في شجره ونعمل حادثه وجسمك يتقطع كدا والكلاب تنهش في لحمك
ماما : ماشي يامتربي يامؤدب
مرنا : ياماما محصلش حاجه مايكل لم الاكل كله وواحنا طالعين كان في راجل غلبان اداله الاكل
انا : *ببصلها وحياه امك انا برضو *
ماما : بجد ياحبيبي ربنا يعوضك خير
انا : *اه يابنت الهبله انتي كمان *
اختي : * بتشتغلو الوليه انت ومراتك اه يااوساخ *
انا : مالك يامريم في حاجه في زورك عايزه تقوليها
اختي: بعدين ياروح قلب مريم مش دلوقتي .ماما هو مين اللي عزم جورج وامه
انا : انا الللي عزمته متنسيش انه كان صاحبي وبعدين انتي لسا بتحبيه ولا ايه
اختي : احب ايه يامتخلف انت متخلنيش اغلط في ستات قاعده
ماما : اتوكسي علي خيبتك كنتي اتجوزتيه مش شايفه بقي عامل ازاي وفلوس وامريكا ولا يازفت انت هتشرب سجاير قدامي انت اتجننت ارمي البتاعه دي
انا : هي بقيت ابن خالتك جاي من امريكا مش كانت جاي من الخليج باين
ماما : اطفي الزفته دي
انا : يالا ياحبيبتي انتو وصلتو يالا انزلي انتي وهي ياختي انجززززززززي بقي متحرقيش كتير مااااشي حاضر بالراحه علي الباب يابنت الجزمه
اختي : علشان تبقي تغلط تاني
انا : امك قرعه سلااااااااااااام
مرنا : وحشتني ياقطتني
انا : وانتي ياروح قطتك بس في حاجه عايزه اقوله.... يابنتي دراعي مش هعرف اسوق
مرنا : احضني يامايكل علشان خاطري
انا :طب استني نروح وهنعمل اللي عايزينه
مرنا: *مع ثبات التعبير* لا اركن في اي حته مش قادره عايزه احضنك
انا : اهدي كدا لما نروح اااااااه بنموت اهوووه شايفه الحادثه اهيه بنعمل حادثه اهوه
مرنا : *بتبوس فيا وانا سايق وقامت تتنطط زي القرود* مش هسيبك غير لما تقف
انا : *بركن علي جنب* اديني وق....
(ملحقتش اكمل الجمله لقيت مرنا بتهجم عليا بتحصني وبتبوسني اووووي وجسمها كله بيترعش وحاسس بايديها علي ايدي وهي بتترعش وساقعه اوووووي وبتقفل علي صوابعي وشفايفها بتاكل شفايفي وبتبلع ريقها كتير اكنها بترضع من شفايفي وعينيها في عالم تاني مش معايا وانا اول مره احس بيها اوووي كدا كنت حاسس البوسه فعلا مش مجرد شهوه لا بالعكس كانت حاجه كدا مشاعر خياليه بتحسسك ان في حاجه حلوه بس مش عارف توصفها فكرتني ساعتها باول مره بوستها بحب وفتحت عيني لقيتها بتترعش اوووووي وجسمها بيتنفض براحه كدا )
انا : *ببوس راسها * جبتيهم ياقلب مكموكتك
مرنا : *مبسوطه ومبتسمه وفرحانه وعينيها مدمعه من الفرحه وبتهز راسها زي الاطفال * اه جبتيهم ياقلب مكموكتك
انا : مبسوطه ياهبله
مرنا :اووووووووووووي اووووووووووووووووي اصل انت مش عارف انا بحبك قد ايه انت مش عارف انت بالنسب.........
(سرحت منها وهي بتتكلم وباصص في عينيها اللي كلها فرحه وسعاده واتغيرت 180 درجه في اقل من ساعه كل دا علشان بوسه كل دا علشان حضنتها للدرجه دي انتي غلبانه اوووي كدا ولا احنا اللي ولاد وسخه بزياده هو في حد لسا بالبراءه دي في حد لسا بيفرح من اقل كلمه وبينسي ويسامح بسرعه كانت عينيها عيون اطفال وحركاتها وطريقه كلامها وهي بتتكلم بهبل وعبط وتلقائيه فشخ اكنك بتكلم بنتك مش حبيبتك ولما ركزت اكتر في عينيها وهي بتتكلم لقيت عينيها كلها خوف وضعف وغلب اووووي وجسمها ضعف وشكلها اتهد من كتر الهموم تحس انها عجزت بدري من كتر الحزن والوجع والهم اللي في حياتها وهي راضيه وساكته وبتفرح من اقل حاجه دي بتفرح لما بتشوفني فرحان احاااااا انا ازاي ابن متناكه كدا حرام علي كسمي البنت دي متستحقش ان يحصل فيها كل دا ايه يعني كسم كرامتي ماانا ياما جيت عليها كتير ومتكلمتش ولا اشتنكت بالعكس ببقي انا الغلطان وهي اللي بتصالحني حتي موضوع الخلفه انا متاكد انه مش كلامها كلام امها ومع ذلك افتريت عليها ومش ذنبها للدرجه دي انا ابن متناكه ابن وسخه هههههههههه عايش طول عمري بدافع عن الضعيف وانا بنفسي بفتري علي اضعف واحده في الدنيا . كل اللي معايا عينيهم قويه وشجاعه ومراتي مرات مايكل عينيها كلها خوف وضعف طب ازاي بانهي قانون دا يابن المتناكه ووانا سرحان فيها نزله دمعه من عيني وانا باصصلها وفجاه انهرت في العياط ولقيت مرنا بتحضني )

مرنا : كنت لما توحشني اروح علي هدومك واخدها في حضن.... مايكل انت بتعيط ياحبيبي *بتحضني وبتبوس راسي* لا ياحبيبي متعيطش انت بتعيط ليه قولي طيب مين اللي زعلك وانا اموتهولك طب انا اللي زعلتك حقك عليا لو انا اللي زعلتك *بتبوس راسي جامد * اوعدك مش هزعلك تاني دا انا ماليش غيرك ياحبيبي في الدنيا دي كلها دمعه واحده من دموعك جبل حزن علي ضهري علشان خاطري متعيطش ياحبيبي *بتمسحلي دموعي بايديها * لو بتعيط علشاني انا مش زعلانه منك عمري ماازعل منك ابدا ابدااااااااا دا انا روحي فيك ياحبيبي *بتدمع * انت لو قطعتني وعذبتني كل يوم هبقي مبسوطه اووووووووي
انا : من النهارده لا من دلوقتي انتي مش هتزعلي تاني ولا حد هيدوسلك علي طرف واولهم انا والل هيكلمك ولا هيضايقك هفشخه هكسر عضمه كسمه انا مش مستعد انك تروحي مني ولا تنزلي دموع تاني بسببي او بسبب اي حد مرنا انا خول ايوا خول علشان مبخرجكيش ولا افسحك ومخليكي اخر اهتماماتي وانتي عمرك مااشتكيتي ويوم مااشتكيتي انا اتعصبت عليكي وحسستك انه حق مش حقك مع انه ابسط حقوقك وحياه غلاوتي عندك وحيات حبك ليا وحياه كل وجع وحزن سببتهولك لاعوضك مكانه ومن دلوقتي انا هعرف اخلي الابتسامه دي متتشالش من علي وشك ابدا هترجعي مرنا الجميله الحلوه اللي الكل بيحلف بيها تاني تعالي هنتعشي برا النهارده
(رحت شاددها عليا في حضني جامد وببوس في كل حته في راسها وهي مبسوطه اوووووي وبتبتسم وفرحانه وبتضحك وبتدمع من الفرحه )
شخص خول : **** يسهله ياعم عيني عينك كدا
مرنا: خلاص والنبي يامايكل
انا : *نزلتله من العربيه * خد يابن المتناكه خخخخخخخخخخخخ خد ياكسمك متجريش بدل ماانيك كسمك
شخص : ايه يامعلم مالك عادي روق كدا وانا بقولك انيكها انا بقولك **** يسهله
انا : تنيكها دا انا هنيك كسمك
( بالرصيه في دماغه وشلاليت واقلام علي وشه بافترا وغل ابن متناكه لما الواد وش كسمه بقي كله دم ومرنا واقفه بتصوت وكام عربيه ركنت ونزلت تحجز وبيشيلو الواد من تحت ايدي )
شخص : خلاص ياباشا في ايه صلي علي النبي كدا واهدي
انا : ابن المتناكه بيعاكس مراتي
شخص : خلاص ياباشا اهدي انت خدت حقك وزياده خلاص صلي علي النبي واهدي
الشخص المضروب : انا قريبي امين شرطه وشرف كسمك لانيكك يابن المتناكه ياخول
انا : اوعي ياعم متهمدش دين امي .. انت وهو يابن المتناكه علي زبي ياعم اوعي انت ماسك دين امي ليه غووور ياعم *بضربه في وشه بزوقه * اقف يالا يابن المتناكه ياعم اوعي سبني علي كسمه
الشخص : قدرني ياعم وحرام تسب الدين مش كدا
انا : *ببصله طب اقوله ايه دا * خخخخخخخخخخخ ياعم انا ابن متناكه ليك كسم فيه غور ياعم اوعي انت ابن متناكه انت كمان غور يالا يابن الوسخه متبصش لكسمي كدا *بضربه بالرصيه هو كمان *
شخص اخر : خلاص ياجدعاااااان احنا نفك هناك تتخانقو هنا يالا ياعم اتكل علي **** انت معاك حريم
انا : اوعي ايدك دي يالا
شخص : يعني انا بقولك بالذوق اتكل علي **** علشان معاك حريم لكن انت ابن متناكه بقي عايز تضرب
انا : اركبي بقولك اركبي متنزلبيش من كسم العربيه * رحت جايب عصايه الكوريك من تحت الكورسي* جرا ايه ياولاد المتناكه ياشعب زياط يابن الوسخه *ورحت نازل بيها علي كتف واحد من اللي واقفين* خد يادكر انت وهو بتجري ليه متقفوا ياولاد المتناكه ماتقوم يابن المتناكه مش عامل دكر * بضربه بالحديده علي رجله * غور ينعل كسمك
مرنا: *بتصوت وبتشدني * يامايكل خلاص يامايكل خلاص وحياه امك خلاص
انا : ينعل كسمك عيل ابن متناكه خول

مشهد البيت

مرنا : خلاص ياحبيبي اهدي بقي محصلش حاجه تعالي اغسلك وشك واحضرلك العشا
انا : ماليش نفس ..انتي بتضحكي
مرنا: *بتحضني * هههههههه اه يادكري
انا : انتي عايزه تضربي انتي كمان صح
مرنا : انا كلي بتاعتك اضربني اربطني عذبني اعمل اللي انت عايزه
انا : طب استني ارد علي التليفون يامحنو ... الو معالي الباشا عامل ايه
ساره : سوري اتصلت بيك متاخر بس كنت عايزه اسالك علي حاجه
انا : ولا يهمك ياصاحبي اتصل في اي وقت
ساره : انت في حد جنبك
انا : لسا داخل البيت حالا انا ومراتي معلش اتاخرنا كنا بنلف شويه
ساره : هههههههه مراتك قولتلي انت بقي بتخاف من مراتك
انا : ياااااااااااه انت لسا فاكر دا حوار قديم اوووي . ناوليني الطفايه يامرنا ... انت اخبارك ايه وفينك دلوقتي
ساره : ههههههههه شكلك مزنوق خالص علي العموم كنت عايزه اسالك لو هتقابل جورج ينفع اجي معاكو اصلي سالته قالي مايكل مبيحبش قعده النسوان
مرنا : انت بتكلم مين ومالك مش علي بعضك ليه كدا
انا : فعلا قالك كدا واطي اوووي الواد دا . ايه ياحبيبتي مالك فيكي ايه استني بخونك في التليفون وبكلم نسوان تاخدي تكلميها
مرنا : *بترفع حاجيبها* طب هات اكلمها
انا : خد ياعم جورج كلمها ولا اقولك استني هفتح الاسبيكر . اتكلم ياعم علشان تصدق
جورج : ايه يا مرنا بقي دا منظر في بنت تبصله اصلا
انا : ارتاحتي ياستي يالا بقي طيري
مرنا : *بتبصلي باحراج * حقك عليا يابطتي
انا : لا يامرنا مش انا مش انا اللي اخونك احساس الظلم وحش اوووي اهيئ اهيئ اهيئ متاثرتيش خالص طب اتكلي علي **** *بضربها علي قفاها *
جورج : هههههههههههه ماخلاص يااوفر انت مراتك شكلها علي نياتها
انا : انت مراتك شكلها كرباج
جورج : عارف كلهم بيقولولي كدا
انا : انت انقذت كسمي من خناقه بنت متناكه المهم قولي بتتصل انت ومراتك عايزين ايه
جورج : خد بقي هي تقولك انا مش فاضي للرغي دا
ساره : ايوا يادكتور كنت عايزه اسالك انا دلوقتي دكتور الدايت اللي متابعه معاه قالي اكل بليل علبه زبادي بس وانا جعانه شويه ينفع اكل معاها بقسماط
انا : بقسماط بسمسم ولا من غير
ساره : هتفرق
انا : طبعا في فرق حوالي 2 جنيه في الكيلو
ساره : ههههههههههه انت متاكد انك خريج كليه طب
انا : لا دخلتها موهبه
ساره : ههههههه طب مقولتليش برضو ينفع اكل بقسماط مع الزبادي
انا : انتي بتتكلمي بجد ولا انتي وجوزك فاضيين وبتروشو
ساره : امسك ياعم دا قفش وهيتعصب علينا
جورج : ايه يامان حبه من اللي بتعملو في الناس
انا : مش عيب لما تبقي كبير ومتجوز كدا ومش عارف تجر خيط البكاره انت ومراتك من النيش
جورج : ايه
انا : مانويل جوزيه .تيت تيت تيت تيت
مرنا : مكموكتي يالا العشا جاهز
انا : *بصفر* احاااااااااااااااااااااااااااا انتي مين ايه الشياكه دي تسمحيلي ابعبصك
مرنا : ههههههههه بس في اطار محدد *بتلف تديني ضهرها*
انا : انا هنشن داخل الاطار نفسه *ببعبصها في طيزها*
مرنا: ااااااااااااه نشنت يافالح
انا : هههههههههههه لو سمحتي حضرتك صباعي دخل مطلعش ممكن تدوريلنا عليه
مرنا : *بتلف وبتزقني علي الكنبه * انت لسا هترغي وتهزر
( وراحت رفعت قميص النوم شويه وقعدت علي حجري وانا علي الكنبه وبتبوس في وشي ورقبتي وكل حته بهيجان فظيع وانا ببوسها بهيجان اكتر وايدي بتفعص في اي حاجه تلاقيها في بزها في بطنها في ضهرها وانفاسنا ابتدت تعلي محدش فينا بيتكلم انا بفك زرار البنطلون وهي بتقلعني قميص البدله وبنبوس في بعض بهيجان وشوق ابن متناكه قلعت القميص ورحت قايم شايلها ومنيمها علي الكنبه ونمت فوقيها ببوس في كل حته في وشها وانا بنزل البنطلون والبوكسر وبقلعها قميص النوم وروحت ماسك بزازها في بقي مسبتهاش من كتر البوس واللحس والعض كنت زي المجنون عليها وهايج اووووووي وهي بتترعش وبتتلوي وقافله عينيها مرجعه راسها لورا مبتعملش حاجه غير انها بتستمتع باللحظه لقيتها بتمد ايديها تقلع الكلوت بسرعه وبتبصلي في عيني بكل شهوه وراحت بايساني في بقي ورمت الكلوت بعيد وفتحت رجليها وبصت علي كسها وبصتلي وبقها مفتوح بتتنفس بسرعه وبتبلع ريقها وراحت حطت ايديها علي راسي منزلاني علي كسها الحسهولها اول ما شعر دقني لمس كسها من برا )
مرنا: *اتنفضت وجسمها اترفع سنه * ااااااااااااااااه
(بعد مصوتت براحه بصيتلها لقيتها بتعض شفايفها وبتبتسم بلبونه واتكسفت ودت وشها الناحيه التانيه وبايديها نزلتني علي كسها تاني رحت شافطه كله في بقي وبلحس فيه بهيجان وبسرعه اكني باكله مش بلحسه وهي جسمها بيتنطط ويتنفض يترفع لفوق وبتطلع الاااااااااه من جوا اوووووي بتطلعها باحساس من غير صوت بتطلع برعشه في جسمها وفي شفايفها وصوابعها بتتوغل مابين خصلات شعري بتقفش فيه جامد وعينيها مقفوله ووشها منور وفرحاااااان ومبتسمه اووووي وهي بتتوجع من اللحس وكل شويه تفتح عينيها تبصلي وتضحك بكسوف ولبونه وتبلع ريقها وتعض علي لسانها ولقيتها بتفتح رجليها اوووووي وبايديها بتفتح كسها علي الاخر وبتبصلي وعينيها كله رجاء وهيجان اكنها بتقولي نيكني وخوف في نفس الوقت )
انا : *ببوس راسها* متخافيش كل اللي عايزاه هعملهولك مش عايز اشوف في عينيكي خوف تاني
مرنا : *بتبتسم مع ثبات التعبير* ربنا يخليك ليا *بتدمع *
(نمت فوقيها علي الكنبه ساند بايدي جنب راسها وبحرك زبري علي كسها من برا وببصلها في عينيها وهي بصالي بحته نظره نهيج الخول نظره كلها لبونه وحب وعشق وهيجان وحنيه وشغف نظره رهيبه جميله ممتعه جداااااااااا مع رعشه شفايفها وونفسها التقيل اللي ريحته تجنن وصوباعها اللي حطاه علي شفايفها اكنها مستنيه وخايفه وايديها التانيه اللي ماسكاني من كوعي ومع منظر بزازها وهما مايلين علي جنب مقدرتش بصراحه ورحت مدخل زبري علطول في كسها مع اول صويته ليها وهي بترفع وسطها كنت انا نازل علي بزازها واخدهم في بقي وبنيك فيها وبقطعلها الحلمه بسناني )
مرنا : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااه *من القلب* وحشتني اووووووووووي اااااااااه *حطت ايديها علي راسي وانا برضع في بزها والتانيه ماسكاني من كوعي * ااااااااااااااه
انا : بعشقك اووووووووووووووي
مرنا : *مع ثبات التعبير* براحه عليا ياحبيبي متنساش انه بقاله كتير مدخلش فيا اااااااااااااااااااه
( صمت لمده 5 دقايق محدش فينا بيتكلم الاهاااااااات والشوق والحب بس اللي بيتكلمو والاحساس بنظرات العيون اللي بتهيجني قبل متهيجها وايديها اللي بتتحرك براحه علي جسمي وضهري وعلي خدودي وبزازها اللي بتتهز قدامي بتترج من النيك وطالعين نازلين وتعبيرات وشها وهي بتتوجع وبتعض علي شفايفها ورجليها اللي لفاهم حوالين ضهري وبتزقني عليها اكتر مكتفاني مش عايزاني اهرب منها ومنظرها وهي بتبلع ريقها وهي بتتوجع وبتبتسم كل لما عيني تيجي في عينها وفرحانه بان حبيبها بينيكها ونسيت الوجع اللي بيجيلها في كسها ونسيت كل حاجه وركزت معايا ومع هيجاني عليها ومع ايدي اللي علي خدودها بتبوس فيها ومع شفايفي وانا ببوسها في بوقها وببوسها في راسها وبلعب بمناخيري في مناخيرها وبشفطلها لسانها في بقي ونايم عليها وحاسس بكل حته في جسمها بتلمس جسمي وايديها اللي لما بتحطها علي خدي بلاقي نفسي تلقائيا حركت خدودي علي كف ايديها وببوسها وبنزل بشفايفي علي رقبتها ببوسها وبلحس عرقها بلساني وهي بتغير وتضحك وهيجانه في نفس الوقت وبلعبلها بلساني في ودنها في اخر حته في الودن واشفطها في بقي وامصها وهي بتأن وبتتاوه من الهيجان وبصوت مبحوح )
مرنا :مايكل ااااااااه مايكل اااااااه سيبها سيبها وتعالي بوسني
انا : *ببوسها في شفايفها وببصلها في عينيها* انتي جميله اووووي
مرنا: *عينيها بتوسع وبتعض علي شفايفها وبتاخد نفس طويل* بحبك
انا : كسك واجعك ياحبيبتي
مرنا: *بتهز دماغها وهي مبسوطه * تؤ تؤ مش واجعني اعمل اللي نفسك فيه
انا : *رحت مدخله جامد * كدا وجعك
مرنا : *بتشهق ولسا بتبتسم * ااااااااه اعمل اللي انت عاوزه ملكش دعوه بيا متخافش هستحمل لحد اما تجيب وترتاح ياحبيبي *بتمشي بايديها علي خدي
( سرعت في النيك وهي بتتاوه جامد تحتيا وبقيت تخربش في الكنبه وتقرصني وترفع جسمها وراسها تتشعلق في رقبتي وكتفي وشويه تنزل تفرد جسمها علي الكنبه وتحط ايديها علي راسها وهي بتصوت وتعض علي شفايفها جامد من الوجع وتبصلي وهي هايجه علي الاخر وبتتوجع جااااااااامد وتشد راسي بهيجان وتبوسني في بقي وتتنفس نفس طويل وهي بتبوس وصويتها وهيجانها بقيت بتتنطط علي الكنبه مش قادره وشويه تضمني عليها انيكها جامد وشويه تبعدني بايديها وتزوقني في بطني )
مرنا : *بتتكلم بسرعه وهيجان * مايكل مايكل مايكل مش قادره تعبت اوووووي تعبت يامايكل اااااااااااااااه كفايه وحياتي عندك اااااه انا جبت كتير اووووي حرام كفايه هاتهم بقي نزلهم اااااااااه مش قادره
ياحبيبي طب براحه طيب .... خلاص اعمل جامد براحتك اعمل اللي انت اااااااااااااااااه عايزه طب هاتهم ونعمل تاني بعديها مش قادره حاسه بوجع اووووي جوا مش قادره *بتعض شفايفها جامد وبتغمض عينيها* ااااااااااااااااااااااااااه طب طلعه اخد نفسي ودخله تاني يخربييييييييييييتك بيوجعني اووووي يابني استني بقي اهدي مالك ااااااااااااه انا اتعورت استني طب عليا ياحبيبي اتعورت بتجيب طب هاتهم هاتهم كلهم هاتو جوااااا اووووووووووووي اااااااااااااااااه كمان هات جوا خااااااااالص كله كله كله هات كله *بتمسح بايديها العرق اللي علي وشي وبتبوسني وانا بجيبهم وبتاوه في بقها وهي بتضمني عليها اووووي * ااااااااااااااااه سخنين اووووووي ايه كل دا يالهوي يا حبيبي انت مالتني لبن اااااااااااه ايه الاحساس دا خليك عليا شويه خليك نايم عليا ااااااااااااااااااااااااه وحشتني اووووووووووي *بتبوس في كتفي وفي خدي وصدري* وحشتني كل حته فيك مواه وصدرك مواه وبقك مواه وايدك مواه وكل حته فيك اووووووووووووووووووي ااااااااااااااه خليك في حضني خليك خليك متقومش متقومش خالص خليك كدا علطول *شهقت شهقه من قلبها *
انا : معاكي ياحبيبتي مش هسيبك *نمت انا علي ضهري وخدتها في حضني * مش هسيبك تاني مهما عملتي
مرنا : انسي اني اضايقك او ازعلك تاني انا كنت بموت من غيرك ياحبيبي
انا : بعد الشر عليكي يابطتي حقك عليا اني مكنتش برد عليكي ولا علي المسدجات بتاعتك
مرنا: مش مهم المهم ان انت جنبي دلوقتي
انا : *بضمها جامد في حضني * يخليكي ليا يااغلي حاجه في حياتي قوليلي صحيح كنتي بتاخدي الدوا
مرنا: انت دوايا
انا : طب كنتي بتاكلي كويس
مرنا : شبعت لما شوفتك
انا : تعرفي انك حب العمر اللي مدفيه العش
مرنا : عصفوره انا بقي
انا :لبوه
مرنا : ههههههههههههه اتلم
انا : لبن قصدي لبن يعني لبن العصفور ...انتي ياروحي زي لبن العصفور صعب نلاقيه وكدا وهاتي بوسه
مرنا: ههههههههههههههه لاء
انا : انا عايز اعترفلك بحاجه وتسامحيني
مرنا: قول ياحبيبي ومسمحاك من غير اي حاجه
انا : انا بصراحه بصراحه كنت عارف ان امك اللي لعبت في دماغك بس كنت بزيط فيها
مرنا : *نزلت دماغها علي صدري وحضنتني جامد وبصوت هادي وزعلان * مش مهم هستحملك مهما عملت فيا علشان انا *بتدمع* علشان انا ماليش غيرك
انا : *برفع راسها * بتعيطي يابنت الهبله طب دا كلام برضو في بنت جميله اموره حيوانه رمه حقيره عسوله زيك تعيط كدا
مرنا: *بتضحك وهي بتمسح دموعها * لا مفيش
انا : مكفايه بربره وقرف بقي تعبتي امي
مرنا : حاضر ياروح قلب مرنا من جوا رايح فين
انا : هفسح التنين
مرنا :هههههههههههههه متخلف
انا : هي امك فين صحيح ومجاتش الفرح ليه
مرنا : جات يامسطول وسلمت علي اختك ومشيت علطول مقعدتش
انا : انتي بتشتغليني طب هي فين مش سامع صوتها
مرنا : نايمه جوا في اوضتها
انا : احااااااااااااااااااا واحنا ملط علي الكنبه
مرنا : ياعم بقولك نايمه وبعدين فيها ايه دا بيتنا احنا حريين فيه
انا :ياواد ياخطر انت

تاني يوم في الكافيه

انا : دا معتز ودي ليليان ودي سوسن ودول جورج ابن خالتي الوسخه وساره مرات جورج ابن خالتي الوسخه
ليليان : ههههههههههه متحترم نفسك اهلا بيكو
جورج : ياعم عارف معتز انا بس مقولتليش مين دول*بيعاكس ليليان *
معتز : لسا زي ماانت عامل فيها عنتيل وانت كس لامواخذه ياجماعه الشتايم عادي ولا ايه الكلام
ساره : خد راحتك عادي
جورج : اخبار امك الجامده ايه يالا
معتز : بتسلم علي امك الوسخه
انا : امي الفاجره بتقول لامهاتكو الوسخه ياريت نهدي شويه
ساره : هههههههههههه انت عادي تشتم امك كدا
انا : متربتش كويس
جورج : فناااااااااااااااااان
معتز : اتغيرت ياخويا بقيت رااااااااااااااايق
جورج : رااااااااااااااااااايق
انا : كسمك
سوسن : هو انت مينفعش تقعدو من غير شتيمه
انا ومعتز : اصل لا عادي مينغعش هو شتايم
انا : لا اتفضل اتكلم انت
معتز : ابدا و**** دا واجب علينا
جورج : انتو لسا فيكو العاده الوسخه دي
انا : مين دا تعرفو
معتز : انا فكره تبعك
انا :ممكن يبقي صاحب ليليان
ليليان : هو مش دا اللي هيقولنا تشربو ايه
ساره : انت ازاي قاعد معانا كدا يالا امشي هاتلنا الطلبات
سوسن : معلش سامحهم ميقصدوش ممكن تخلي النسكافيه بتاعي زياده سكر
جورج : هتحبوا تضيفوا حاجه تاني علي الاوردر
ليليان : دا طلع بضان
معتز : مش ابن خاله مصنع البضان نفسه لازم يطلع زيه
شخص : لو سمحت ممكن ولاعه
انا :تشتريها يعني
شخص : لا اولع حضرتك
انا : اه لامؤاخذه اتفضل مخدتش بالي
شخص : شكرا
انا : ماشي
جورج : انت مش هتبطل بضان علي الناس بقي اكبر بقي انت كلها سنتين وهتبقي داخل علي التلاتينات
انا : ياااااااااااااااااه بقالي كتير مقولتلكش كسمك
معتز : صاحبي متحرمش نفسك من حاجه اللي في نفسك قوله
انا : ياعم مراته قاعده ميصحش
ساره : لا عادي خد راحتك يادكتور
ليليان : *بتريقه * كلم يا يااااااااا دكتور
انا : قلب الدكتور
سوسن : ممكن سيجاره
معتز : هتعرفي تشربي ولا هتتعبينا
سوسن : هتعبكو
ليليان : هههههههههههههههه يخربيتك حتي البت كمان عديتها
سوسن : *بتكح * ايه دا بتشربوها ازاي دي
ساره : الحق دي بتعمل هوووووف
انا :بتعمل ايه
ساره : هووووووف
انا : ياحلاوتك في الهووووف
معتز : خديها علي صدرك هتحسي بيها
انا : عيب تقول لبنت كدا افرض طلعت فلات نحرجها يعني
معتز : فلات ايه دي بزها اكبر من طيز القرد
جورج : وانت شفت طيز القرد فين
انا : لما كان بيبعبصه
ساره : هو بعبصه
انا : لما ناكه وجري
ساره : هو ناكه
انا : لما زبه وقف
ساره : هو زبه وقف
معتز : خلااااااااااااااااااااااااااااااااا ااص مش هتخلصي معاه ...ناوليني السكر يالولا
جورج : بتتفرجو علي ايه
انا : انت مال امك لوليتي بتفرجني علي فيديو ..رجعي الحته اللي فاتت مشوفتهاش
جورج : طب وريني ياسطه
ساره : ممكن اشوف
انا :لاء
ليليان : هههههههههههههههه يابن الرخمه وريهم
جورج : هات دا انت بضان..... مش عارف اشغله
انا : دوس من جوا مش من برا .....هااااا الفيديو اشتغل
جورج : لا لسا بيدور علي شغل
ليليان : ههههههههههههههههههههههههههه دا عالمي
معتز : كانو مطلعين كسمي هما الاتنين واحنا صغيرين
انا : لولاش بس امه المتناكه هي السبب
جورج : احاااااااااااااا انت لسا فاكر ياسطه
معتز : عن اذنكو هرد علي التليفون
ساره : ههههههههههههههههه ايه دا ازاي كدا عملها ازاي دي
سوسن : كدا هوه
انا :تربيتي
جورج : اومال فين بقيت اصحابك العرر كان اسمهم ايه فين انطرو وفين هيما وفين ابن الوسخه فخادي والاشكال المتناكه دي
انا : اندرو كان في دبي ونزل مصر بعديها معرفش راح فين وفادي اختفي نيييييييييك وهيما اتحبس وكسمه متسالنيش علشان معرفش فين
ساره : لا اصحاب تشرف بجد
جورج : عرفت ليه امي كانت عايزاني ابعد عنك شوف انت فين وانا فين
انا : فين
جورج : انا قصدي انا في امريكا وانت هنا في مصر
انا :فين في مصر
جورج : هنا اهوه
انا :قالك فين بالظبط
ليليان : ههههههههههههههههههههههه انتي قطتي جميله محدش بيسلك معاكي
انا :بس ياحمص استني لما نشوف شخه دا عايز ايه
معتز : انا لازم امشي ياجماعه معلش عندي مشوار
انا :خير اجي معاك طيب
معتز : لا عادي مشوار كدا في السريع وجاي تاني
انا : اصلي ياصاحبي
جورج : خد يالااااااااا معتز حاسبت علي اللي شربته
انا : ههههههههههههه صوتك يابن الوارمه متقلش مننا
ساره : عايزاك في كلمه علي انفراد يامايكل
انا : ايه هتقيسيلي الضغط
جورج : خد راحتك يامعلم
انا : خير في حاجه
ساره : تعرف تجيبلي الدوا دا
انا :ههههههههههههههههههههههههههههه مش تقولي عايزاه لمين
ساره : واحده صحبتي كدا
انا : ولا لجورج
ساره : لا ميغركش هزاره هو يبان معرص بس راجل فشخ
انا : طب هجيبهولك وابعتهولك معاه
ساره : انا هقابلك اخده هو ميعرفش حاجه
انا : خلاص تمام ....احااااا مين اخد اخر سجاره انت ابن المتناكه الوحيد اللي بيعمل الحركه المهزءه دي

بعديها بيومين

مرنا : ماما مكسوفه منك يامايكل مش عارفه توري وشها ليك
انا : ليه يعني عادي خايفه علي بنتها
مرنا : طب خش انكوشها ولا اعمل اي حاجه هي قافله علي نفسها الاوضه علشان خاطري انا دي برضو امي
انا :طب يابطتي مواااااااااااااه ....(بخبط علي الباب ) فرفر انتي جوا
ميرفت : اه
انا : ايه ياقلبي قافله علي نفسك ليه كدا
ميرفت : مفيش عادي تعبانه شويه
انا :الف سلامه عليكي ياروحي دا انتي الخير والبركه مرنا روحي هاتيلها الغدا هاكلها انا بنفسي
مرنا : حاضر يابطتي
انا : اوعي تكوني بكسمك فاكره انك صعبتي عليا ولا هسيبك علي اللي عملتيه فيا وفي البت دي دا انا هنيكك بس اللي شايلك من تحت ايدي هي الغلبانه دي
ميرفت : عارفه وحقك عليا
انا : دموع المتناكين دي مش هتخيل عليا انا هعرفك ان **** حق وهخليكي تكرهي اليوم اللي فكرتي تنكدي عليا فيه يابنت اللبوه
ميرفت : اللي انت شايفه يابني اعمله
انا : هنشوف اخره المسكنه والغلب ايه يا.........(مرنا جات ) ياقلبي ينفع كدا تقلقينا عليكي يالا كلي بقي علشان خاطر مكموكتك تعالي يامرنا نسيبها شويه وهي هتاكل وتبقي كويسه
مرنا : دلوقتي هتاكلي لما مايكل جيه يكلمك مانا بقالي يومين بهاتي معاكي تاكلي لقمه
ميرفت : معلش سيبوني لوحدي شويه انا هبقي كويسه
( وهي بتتكلم لمحت حاجه بتلمع تحت مخدتها )
انا : متجيبي حضن يافرفر *بحضنها وبحط ايدي تحت المخده لقيت زي سكينه * احااااااا ايه دا ياميرفت انتي عبيطه
ميرفت : لا مش عبيطه انا انسانه وسخه كنت هخلصكو واريحكو مني
انا : في كسم داهيه بس مش في بيتي متجيبليش مصيبه
مرنا : مايكل ايه اللي بتقوله دا
ميرفت : حقكو عليا انا هنزل ومش هتشوفو وشي تاني
انا : في كسم داهيه
مرنا : لا يامايكل علشان خاطري مهما كان دي الست اللي ربتني يعني امي
انا : شايفه الفرق يامره ياوسخه
مرنا : مايكل علشان خاطري متهينهاش ولا تشتمها علشان خاطري انا بصلي طيب علشان خاطري دي مالهاش حد غيري دلوقتي
ميرفت : كفايه بقي يامرنا كفايه مفيش حد كدا دلوقتي انتي ايه جنسك ايه انتي ازاي بتعملي فينا كدا
مرنا: *بتحضنها * انا بحبوكو كلوكو ومقدرش استغني عنكو
ميرفت: مش عارفه اسامح نفسي كل لما ابص في عينيكي افتكر كل حاجه وازعل عليكي
مرنا : خلاص متبصيش عليا بصي علي مايكل هتموتي علي نفسك من الضحك
انا : جرا ايه ياخليل كوميدي مالك هتخيب
مرنا :شفتي خدوده ياختي كميله عسليه ازاي
انا : انتي مسامحاها انا مش مسامحها
ميرفت : حقك شوف انت عايز تعمل ايه واعمله
انا : تبوسي ايديها ايد مرنا وتعتذريلها
ميرفت : حاضر
مرنا : لا طبعا انتي بتعملي ايه وانت ايه اللي بتقوله دا مينفعش
انا : هو دا شرطي ياكدا ياتغور من البيت مش عايزها تتحرق في اي داهيه
مرنا : وانت فكرك ان بعد ماتبوس ايدي هنعرف نرفع عينينا في وش بعض تاني بلاش تخلف وهبل انا مسامحاها
انا : انا مش مسامحها وقلتلك اللي هيدوسلك علي طرف هنيكه
مرنا : ممكن تهدي وتبطل الفاظ شويه وبعدين ماشي معاك اللي هيزعلني هتعمل البتاع اللي قلته دا بس لا دي امي برضو واعتبر ان من دلوقتي اللي هيزعلني هتضايقه وننسي اللي فات علشان خاطري
انا : طلباتك اواااااااااااامر ..علاله تزعليها تاني
ميرفت : انت مسامحني
انا : لو سامحتك هتعملي في نفسك حاجه ولا هتعقلي
ميرفت : *بتبص في الارض ومبتتكلمش*
مرنا : بطلي هبل انتي كمان عايزه توجعي قلبي عليكي يعني بلاش عبط هو خلاص سكت وهدي دا قلبه ابيض و**** بس بيحبني زياده عن اللزوم
انا : علطلاق انتو الاتنين اهبل من بعض
ميرفت : *بتضحك * سامحتني
انا :انزلي اعملي عشره ضغط وانا اسامحك استني ارد علي التليفون ايه ياسوسو
سوسن : الحقني يامايكل معتز بقالو يومين مش هنا ورجع من شويه سكران وبيقول حاجات غريبه مش عارفه اعمله ايه
انا :طب انا جايلك
مرنا :في ايه
انا : معتز ياستي بينخانق مع البواب علي فلوس السلم هشوفه وارجع اعملي حسابك هنخرج النهارده بليل وانتي يافرفر هبعتلك موكا تقعد معاكي علشان امي مش طايقاها
مرنا : هههههههههه يابني اتلم بقي

مشهد بيتنا القديم

انا :خير مالو معتز
سوسن : بقالو يومين بايت برا وجيه من شويه سكران وكل اللي علي لسانه مش هي اللي ناكتني دا انا اللي نكتها وعمال يشخر
انا : بيشخر !!!!!!!!! هو بيحلم بخنزير ولا ايه ومالو نايم علي بطنه ليه كدا
سوسن : انت هتهزر وهو في الحاله دي سيبه متلفش وشه *بتغمزلي بعينيها*
انا : خلاص سيبته اهوه لا عادي متقلقيش ولا اي اندهاش دا اوفر دوس يعني شارب كتير بس سيبيه هو هيفوق لوحده
سوسن : دا عرقان وجسمه بيترعش وبوكسره مبلول *بتغمزلي برضو *
انا : وانتي عرفتي منين ان بوكسره مبلول
سوسن : *بتشاورلي بعينيها * ماانا غيرتله هدومه لبسه هدومه غيرتله هدومه
انا : *بلف وشه اشوف مين دا * احا ايه دا دا مش معتز
شخص : منور يامايكل
شخص 2 : *داخل علينا الاوضه * عامل ايه يابو الصحاب مفاجاه مش كدا
سوسن : غصب عني يادكتور
انا : ههههههههههههههههههههههههههههههه دي احلوت اووووووووووي ................................... ...........انتهي الجزء السادس والثلاثون


سؤال الحلقه مين الاشخاص دول ؟؟؟؟

الفائز في المسابقه اللي فاتت
sara
hanm

مبروك ياساره انتي كسبتي جايزه خياليه مش موجوده اصلا

الجزء السابع والثلاثون
(From America With LOvE)



الشخصيات كما هي


مشهد بيتنا القديم

انا :خير مالو معتز
سوسن : بقالو يومين بايت برا وجيه من شويه سكران وكل اللي علي لسانه مش هي اللي ناكتني دا انا اللي نكتها وعمال يشخر
انا : بيشخر !!!!!!!!! هو بيحلم بخنزير ولا ايه ومالو نايم علي بطنه ليه كدا
سوسن : انت هتهزر وهو في الحاله دي سيبه متلفش وشه *بتغمزلي بعينيها*
انا : خلاص سيبته اهوه لا عادي متقلقيش ولا اي اندهاش دا اوفر دوس يعني شارب كتير بس سيبيه هو هيفوق لوحده
سوسن : دا عرقان وجسمه بيترعش وبوكسره مبلول *بتغمزلي برضو *
انا : وانتي عرفتي منين ان بوكسره مبلول
سوسن : *بتشاورلي بعينيها * ماانا غيرتله هدومه لبسه هدومه غيرتله هدومه
انا : *بلف وشه اشوف مين دا * احا ايه دا دا مش معتز
شخص : منور يامايكل
شخص 2 : *داخل علينا الاوضه * عامل ايه يابو الصحاب مفاجاه مش كدا
سوسن : غصب عني يادكتور
انا : ههههههههههههههههههههههههههههههه دي احلوت اووووووووووي

(قبلها بكام يوم )
معتز : انا لازم امشي ياجماعه معلش عندي مشوار
انا :خير اجي معاك طيب
معتز : لا عادي مشوار كدا في السريع وجاي تاني
انا : اصلي ياصاحبي

معتــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــز

معتز : خلاص قمت من علي القهوه نص ساعه وهتلاقيني عندك بس محدش ياذيها
غامض : نص ساعه لو مجتش علي المكان ولوحدك هموتهالك
معتز : *بيقلد مايكل * مش المفروض تقطع صباعها الاول وتبعتهولي ههههههههه
غامض : لك ماشئت .....تيت تيت تيت
( *معتز في العربيه بيسوق ورايح للمكان *احاااااااااااااااااااا كسم امك يامايكل انا ايه اللي خلاني اهزر يارب الحقها طب اكلمه ينقذني ولا اعتمد علي نفسي بس انا خايف اكلمه يعمل فيها حاجه ...حاسب يابن المتناكه ايه اعمييييي سواقين ولاد وسخه .. اكلمه طيب ولا مكلموش احا هو انا خول انا هروح اجيبها وكسمهم *صوت مايكل في راسه* لاااا استني بلاش فتحه الصدر دي فكر بعقلك مش بجسمك ...يعني اعمل ايه
*صوت مايكل* اعمل الصح ....معتز يعني اعمل ايه برضو ....*صوت مايكل * اعمل حلاوه ههههههههه .....كسم امك حتي في تفكيري عيل بضان )

اللقاء الاول

معتز : الو ايوا انا عند المكان
غامض : اركن عربيتك وانزل اتمشي هتلاقي موقف ميكروباصات قدامك بعد الموقف خش شمال
معتز : تمام علي ناصيته بتاع كشري
غامض : رابع عماره علي ايدك اليمين
معتز : شفتها تحتيها بتاع لب وسوداني
غامض : بعديها بعمارتين علي اليمين
معتز : تمام
غامض : ارجع تاني للموقف ادي ضهرك للمدرسه وخش الشارع اللي علي يمينك
معتز : تمام
غامض : تالت ناصيه علي اليمين خش الشارع بتاعها هتلاقي عماره في وشك
معتز : حاره مقفوله صح
غامض : تالت ناصيه علي اليمين خش الشارع بتاعها هتلاقي عماره في وشك
معتز : خلاص ياعم فهمت تمام
غامض : لف وارجع تاني خلي العماره في ضهرك هتلاقي قدامك شارع اتجاهيين خش الاتجاه اليمين
معتز : تمام اعمل ايه بقي
غامض : علي يمينك حاره صغيره تاني مدخل عماره علي الشمال
معتز : تمام اطلع ولا الف تاني
غامض : ارجع لعربيتك تاني
معتز : احااااااااااااا دا اللي هو ازاي يعني الو الو الوووووووووووووووووووووووو ....ااااااااااااااااااه

معتز : *بيفوق من الخبطه * احا هو انت انا هنيك كسمك يابن المتناكه فين امي *بيضربه بالبوكس في وشه *
شادي : ههههههههههه اضرب براحتك ولا يهمك بس مختش بالك اني مش رابطتك وسايبك كدا
معتز : فين امي انطق يابن المتناكه
شادي : امك هتلاقيها في الاوضه التانيه عامله احلي واجب مع الرجاله
معتز :يابن المتناكه
*بيضرب شادي وبيزق فيه وبيجري علي الاوض بيدور علي امه لقاها بتتناك من اتنين شمامين ومربوطه في السرير راح هاجم علي العيال بيضرب فيهم ويضربو فيه وهو جسمه ابن متناكه كان بيضرب بغباوه وايده تقيله والعيال اتخرشمت خالص وشادي واقف علي باب الاوضه بيضحك ومعتز بعد مضربهم بيفك امه *
شادي : انت لسا شفت حاجه
معتز : *بيفك امه * دا انا هنيكك يابن الشرموطه مش هطلعك سليم من هنا احااااااااااااااااااااااااااا انا يابن المتناكه ااااااااااه
سلوي : معتز مالك يامعتز معتز رد عليا عملتو فيه ايه
شادي : ههههههههههههههه ولا حاجه شربته حاجه زي الفودو زي ماعمل فيا بالظبط هو ومايكل يعني هتلاقي اعصابه سابت دلوقتي وهركليز هيقلب فرخه دلوقتي
معتز : ماما الحقيني ياماما الحقي الفرخه بتجري من العشه والبيضه وقعت علي الغسيل سابق لاتتردد لاحق الفوز مؤكد هياااااااااا ياماجد كما قال خروف العيد ماااااء مااااااااااء
سلوي : معتز حبيبي فوق معايا معتز معتززززززز ياولاد المتناكه انا هعرفكو انا مين فوق يامعتز معتز فوق *بتدور علي مايه تفوقه *
شادي : فوقي فيه من هنا لبكره مش هيفوق غير بعد ساعه اكون عملت اللي في دماغي ..كتفها ياكاباكا انت والضو
سلوي : اوعو اوعو ياولاد المتناكه اوعووووووووا ميتين ابوكو معتززززز فوق يامعتز اوعو سيبوني يامعتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ز
شادي : يادعاااااااااااااااااااء
دعاء : خلاص ربطوها ايه دا احا دا مز طحن
شادي : جرا ايه ياكسمك هتحني ولا ايه
دعاء : جسمه حلو وامور اووووي متسيبهولي ياشادي
شادي : هسيبهولك يالبوه بس انيكه الاول زي ماناكني وبعد كدا اعملي فيه اللي انتي عايزاه
معتز : نيـــــــــــــكه زي مــــــــــــــا نــــــــــــــاكنـــــــــــــــــ ـي
دعاء : دا دماغه خفيفه عكس جسمه خالص
شادي : مش هنقعد ترغي يالا روحي هاتي امه ملط وخليها تتفرج عليه وهو بيتناك مهمتك بقي زي مااتفقنا انها تهيج عليه وهو بيتناك متسالنيش ازاي
دعاء :ههههههههههه عيب عليك دا انا دعاء والاجر علاله
شادي : *بيقلع معتز * جسمك مالو ابن متناكه ليه كدا ناشف سييب اعصابك ارتاااااااااااااااح ارتاااااااااااااااح يامتناك ايواااا كدا اهدي خالص يالبوه دخلتك الليله
سلوي : سيبوه سيبه يابن المتناكه وشرفي لهخليك تتمني الموت لو لمسته يابن المتناااااااااكه سيبه سيبه
شادي : طب احلفي بحاجه عدله الاول ياكسمك ههههههههههههه
سلوي :طب سيبه واديك اللي انت عايزه عايز فلوس هديك اللي انت عايزه
شادي : انا هنيكه زي ماناكني هو ومايكل
سلوي : استني بس هو اللي ناكك ولا مايكل
شادي : هتفرق في ايه ياكسمك الاتنين مع بعض
سلوي : طب انت فكرك يعني ان ابني هيعمل حاجه من دماغه ولا هو في بينه وبينك حاجه اصلا
شادي : قصدك ايه
سلوي : قصدي ان مايكل هو اللي عمل فيك كدا هو اللي خلي ابني ينيكك يعني لو عايز تنتقم انتقم من مايكل مش من معتز عايز تنيك نيك مايكل مش معتز
شادي : اسكتي يامره ياوسخه عايزه تنقذي ابنك وخلاص
سلوي : قول بقي انك مش هتقدر عليه وخايف منه
شادي : خخخخخخخخخخخخ اخاف من مين ياكسمك *بيضربها بالقلم * هو خدني علي خوانه دا انا انيكه وانيك عشره زيه قدام امه واخته كمان
سلوي : لو عايز مايكل هجيبهولك تحت رجلك بس سيب ابني
شادي : ههههههههههههه قديمه العبي غيرها
سلوي : زي ماجيبته للعطار اقدر اجيبهولك تاني ولا نسيت اللي مايكل عمله فيا وعلم عليا قدام العطار فكر براحه انت انتقمت من معتز انك نكتني كفايه عليه كدا فاضلك مايكل وانا هجيبهولك لحد عندك
شادي : كدا كدا هيجيلي برجله لحد عندي بس لو عايزه ابنك ميتناكش عندي شرط
سلوي : اسمعه الاول
شادي: تتناكي من ابنك قدامي
سلوي : موافقه
دعاء : بالسرعه دي دا انتي شرموطه بقي ههههههههههههههههه
سلوي : تفتكري قدامي حل تاني
شادي : حلو الكلام بس هو دلوقتي زبره استحاله يقف فاضل تلت ساعه ويفوق ولو متناكتيش منه هنيكك انتي وهو جنب بعض
سلوي : موافقه
شادي : خدوها برا وخليكي يادعاء
دعاء : خير ياشادي انا مش مطمنه للست دي
شادي : علشان كدا هاتي موبايلك وصوريني وانا رافع رجله وبدخل راس زبي في طيزه علشان لو فتح بقه لما يفوق او اعترض اوريه الفيديو
دعاء : طالما هتدخل راس زبك يبقي تدخل زبك كله
شادي : شيطانه ههههههههههههههههههههه يالا بسرعه
( رفع شادي رجل معتز وكانت تقيله نيك راح رافع رجل معتز وخلي ركبه عند صدره وخلي دعاء تقعد فوقيه علشان تمسك رجله وابتدي يدهن طيز معتز زيت ويحرك زبره علي طيزه من برا )
شادي : احا طيزه كلها شعر
دعاء : بتهيجني اوووي طيز الرجاله اللي بشعر اححححح استني عايزه ادعكله فيها
شادي : بسرعه علشان قرب يفوق
دعاء : * بتلعب بصباعها في طيز معتز من برا بالزيت وطبعا خرم طيزه هادي ومفتوح راحت مبعبصاه دخلت لحد نص صباعها ووابتدت تهيج من شعر طيزه ومن قفله طيزه علي صباعها * هات القماشه دي امسحله طيزه من الزيت
شادي :احا ليه
دعاء : هات بس * مسحتله طيزه وابتدت تلحسله طيزه وتلحس الشعر اللي حوالين طيزه وتشم وتشد فيه وبتلعب بايديها في كسها وهاجت نيييييييك وقامت رفعت العبايه ونزلت الكلوت وابتدت تحك شعر كسها في شعر طيز معتز اكنها بتتناك منه وهاجت فشخ راحت نزلت تاني تلحس في طيزه وتدخل لسانها جواه وبتدعك في كسها بغباووه * احاااااااا انا عايزه اتناك منه
شادي : مش وقته بعدين انجزي فاضل 5 دقايق ويفوق خلصي عقبال مااربطه
دعاء : *بتلحس طيزه وبضانه وطلعت تمص في زبره لقيته بيقف * احااااااااا دا زبره بيقف
شادي : طب قومي بسرعه اربطيه معايا كدا بيفوق
دعاء : *بتربط معتز من ايده في السرير * هتناك منه ماليش فيه احااااااااا زبره حلو طحن
شادي : طب نطي علي زبره وانا هنيكه من ورا يالا
( دعاء بتمص في زبر معتز وشادي بيدهن زيت من تاني علي طيز معتز وابتدي زبر معتز يقوم ربع قومه وراحت دعاء فضلت تدعك بيه في كسها ودخلته في كسها وابتدت تتنطط عليه وشادي بيحاول ينيكه من ورا )
شادي : احا قومي من علي زبره مش عارف ادخله خرمه مقفول
دعاء : اححححححححححح مش هقوم انا مصدقت انه بيقف اهوه احااااا دا كدا ولسا موقفش اومال لما يقف هيعمل ايه
شادي : طب قومي ياكسمك اخلصي ادخل زبري وبعد كدا اقعدي علي زبره انجزززززززززي
دعاء : قلت لاء يابن المتناكه هغنيهالك احححححححححح انا هتناك بس كسمك مش قادره
شادي : *بيحاول ينيك ويدلق زيت ومقضيها بعبصه وطيز معتز مقفوله *
معتز : *بيفوق من الدرمغه قعد بتاع 30 ثانيه عقبال مااستوعب ايه اللي بيحصل وبيبص علي دعاء وهي بتتنطط علي زبره وحاسس بحد بيلعب في طيزه ولسا بيقوم لقي ايده مربوطه * احا انتي مين قومي اااااااااه قومي ياكسمك *وبيرفع في وسطه عايزه يرميها وهي قافشه فيه وهو عمال يرفص برجله زق شادي وبيميل بجسمه علشان يوقع دعاء من عليه *
دعاء : احاااااااااااااا انت مش رابط رجله
شادي : هربطها اهووووه قومي معايا بسرعه
معتز : خخخخخخخخخخ اوعي يابن المتناكه * بيعافر بايده المربوطه وبيلوش برجله في شادي ودعاء *
شادي : *خلع الحزام وبيضرب معتز علي رجله وعلي بضانه وزبره * اهدي يابن المتناكه اهدي بدل ماخلي جسمك كله دم هتتناك يعني هتتناك
معتز : خخخخخخخخخ كسمك انا انيكك وانيكها لكن هي متنكنيش ولا انت تنيكني انا ارجل من كسم عيلتك يابن الخول *بيعافر علشان يفك نفسه *
كباكا : احا هو فك احنا سامعين صوته من برا
شادي : اربطه معايا ياضوووووووو تعالي
معتز : اوعو ياولاد المتناكه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ فكني وتعالو كلكو قصداي هنيك كسمكو اوعي يابن المتناكه *بيضرب بالرجل وبيلوش *
دعاء : حاسب ياكباكا موبايله تحت ركبتك حاسب هاتو هاتو شاكله موبايل نضيف
معتز : سيبي الموبايل يابنت المتناكه
شادي : وريني كدا الموبايل دا .. ايه دا وكمان من غير باسورد هههههههه اما نشوف صورك وصور الشرموطه امك ايه الحلاوه دي انت متجوز كمان بس مراتك جسمها ابن متناكه عايزه تتناك شكلها لبوه اوووووي
دعاء : وريني كدا بصراحه حلوه اووووووووووووي
شادي : هنتفرج براحتنا بس استني اعمل وضع الطيران علشان محدش يتصل بيه ونعرف ناخد راحتنا معاه
معتز : وشرف كسمك لهعلمك الادب احنا ولاد متناكه اننا اعتذرنا لخطيبتك
شادي : ههههههههههههه نادولي امه تتفرج علي فاندام ابنها
كباكا : احا ياسطي ناخد نفسنا احنا تعبنا فحت من كسمه دا ايه الباور دا احااااااااااا
شادي : هههههههه خدو وقتكو مش مستعجلين علي حاجه

في مشهد اخر

جـــــــــــــــــــــــــــــورج وســـــــــــــــــــــــــــــاره

ساره : ابن خالتك دا مسخره نيك انا اول مره اضحك اوووي كدا دا ناكني ضحك علي الكافيه مش عارفه ليه امك بتكرهه
جورج : شاحن موبايلي فين
ساره : شوف حطيته فين قبل منروح الكافيه
جورج : خلاص لقيته كان تحت اللاب .. و**** ياسو حوار كبير ملخصه اني كنت بحب اخته وكنت عايز اتجوزها بس هي مرضيتش كانت شايفاني اوبن ماينديد فشخ وامي اتبضنت ساعتها ازاي يتقال علي ابنها لاء وابتدت المشاكل فكان قدامي حلين يااما اقاطع امي ياااما اقاطع مايكل واخته
ساره : انت مسكت العصايه من النص بقي
جورج : مش بالظبط اوووي يعني بصي هفهمك كنت بقابل مايكل واقعد معاه عادي بس من ورا امي ولما يحصل ونتقابل في العيله اعمل اكني معرفوش وكنت بحاول ارضي امي وفي نفس الوقت احا ابن خالتي وصاحبي واسرارنا مع بعض لحد اما تعبت من التمثيل رحت شاخخ في ودن امي اني عايز اسافر برا واثبت نفسي وبتاع علشان ارجع اعاير مايكل واخته باني بقيت حاجه كبيره
ساره : وطبعا امك ماصدقت لا صايع ياض
جورج : هههههههههههه بس ياستي وهي من ساعتها بتكره مايكل واخته بس دلوقتي كسمهم هما الاتنين انا بشتري دماغي واحنا كبرنا وعقلنا
ساره : لا ماهو واضح وانت بقي لسا بتحبها
جورج : وانا اقدر احب غيرك انت ياحبيبه قلبي ياجميله بشياكه
ساره : ههههههههه لا اتلم انا تعبانه ومش قادره اعمل حاجه بكره ياحبيبي هعملك اللي انت عايزه
جورج : بكره تندم ياجمي.... معتز بيتصل ليه دلوقتي ابن البضان دا الو ايه ياصا...
( خخخخخخخخخ كسمك انا انيكك وانيكها لكن هي متنكنيش و........)
جورج : كسمك علي كسمه هههههههههه الو الو
ساره : في ايه
جورج : عيال بنت متناكه فاضيه بيحبو يروشو هو والخول التاني
ساره : هههههههههه طب متكلمو روش عليه
جورج : عيال بضانهم كبيره وانا عايزك انت ياقمر انت ياجميل
ساره : يابني افهم تعبانه خليها بكره عندي حاجات وكدا
جورج : لسانك طويل في الشتايم تيجي عند الدوره وتقولي عندي ظروف ماشي ياهندسه
ساره : هههههههههه اتلم ياسافل بكره ياحبيبي هدلعك
جورج : ماشي ياعم يالا تصبحي علي خير خدي رايحه فين
ساره : وانت من اهله هخش الحمام يعني هسافر مثلا
جورج : بضان الايفيه
ساره : هههههههههه طب اتخمد
( ساره في الحمام ماسكه الموبايل بتكلم حد علي الماسنجر وبتلعب في كسها بتضرب سبعه ونص )
ساره : ازيك
سليف : موجود ياستي هو هو هو هو هو
ساره : انا قلتلك هوهو افتح بقك
سليف : اسف ياستي اهوه
ساره : اتفوووووو
سليف : حلوه اووووي ياستي ..انزل علي جزمتك ابوسها ياستي
ساره : ماشي يالا بوسها
سليف : بعبصيني ياستي وانا ببوس جزمتك
ساره : شاكلك نسيت ياخول اني مستريس ساديه بس مش بنيك خولات فاهم الفرق ياخول
سليف : ارجوكي ياستي هعمل اللي انتي عايزاه انا كلبك وتحت رجليكي تنيكيني وتشتميني وتهيني شرفي
ساره : بلوك ياغبي
( كسم الجهل اللي في الشعب المتخلف دا احا ولا واحد فاهم الفرق مابين الساديه والنيك كلها خولات كدا)
سليف : هاي ستي ممكن اكون كلبك وخدامك
ساره : عايزني انيكك في طيزك
سليف : اححححححح دا شرف ليا ياستي انك تنيكيني طيزي تحت امرك
ساره :بلوك
( برضو غبي )
سليف : مش بتردي عليا ليه يامولاتي انا خولك وخدامك المطيع تحت رجلك
ساره : وريني طيزك
سليف : لا انا مش خول انا خادم بس تحت رجلك
ساره : *شكله بيفهم * بتعصالي امر يامتناك طب خد علي وشك
سليف : اسف ياستي ابوس جزمتك حقك عليا خدامك وهسمع الكلام
ساره : وريني طيزك ياخول
سليف : بيبعت صوره لطيزه
ساره :بلوووووووووك
( احا انا شكلي هرجع اميركا تاني كسم القرف والجهل وايه الصور بنت المتناكه دي اشكال وسخه تسد النفس احا كسي بياكلني عايز خدام بقي مش قادره ااااااه )
سليف : محتاج ست تنيكني في سريه تامه هتلاقيني كلب وخول وشرموط تحت رجليها وتنيكني وانيكها واكيفها واشرب من رحيق كسها وابلع عسلها جاااااااد جدااااا للتواصل ************* همتعك وتمتعيني في سريه تاااااااااااااااااااااااااامه
ساره : سريه تامه ايه يابن المتناكه انت بتكلمني في الخاص يعني محدش هيشوف الرسايل يابن المتناكه ياغبي
سليف : انتي ولد مش بنت مفيش بنت تقول الشتايم دي
ساره : كسمك بلوك
(طب ايه ياولاد الوسخه مصر كلها مفيهاش خدام بيفهم مش قادرررره كسي علي اخره )
سليف : ممكن تنيكيني ياستي *بيبعت صوره طيزه *
ساره : *شكلها كلها كدا * عايزني انيكك
سليف : اوووووووووووي شرف كبير ليا ياستي انك تبعبصيني وتنيكيني
ساره : لف اديني طيزك بدخل صباعي فيها والحس رجلي ياخول وانا ببعبصك
سليف : احححححح صباعك سخن اوووي طيزي مشتاقاله دخليه اكتر
ساره : ادخله اكتر
سليف : ااااااااااااااااااه دخليه وطلعيه اوووووي ولعلي طيزي علي الاخر ياستي
ساره : اشدك من شعرك والبس الصناعي وانيكك بيه ياخول ياخدام
سليف : اوووووووووي ااااااه ياستي براحه بيوجعني اوووووي طيزي بتوجعني
ساره :حلاوته وهو بيوجعك ياشرموطه صح
سليف : اه ياستي صح اووووي كمان دخليه كله
ساره : اسحبه بدون مااطلعه كله وارجعه بسرعه فيك وانيكك اوووي وادخله واطلعه في طيزك وبضرب بالجزمه علي طيزك ياخول ياشرموط
سليف : اااااااااااااااه بيوجع اووووي ياستي برااااااااحه مش قادر مولللللللللع اوووووي نيكي خولك ومنيوكك زبرك حلو اووووي في طيزي
ساره : ببعبصك و بحط صباعي في بقك الحس مكان طيزك ياخول
سليف : بمصه وبرضعه اهوووه ياستي احححح نيكيني براحه انا اول مره اتناك ياستي
ساره :اخرس ياكسمك مسمعش صوتك بنيكك في طيزك وبضربك عليها سامع صوت طرقعه طيزك ياخول
سليف : اححححححح بتوجعني اوووي ياستي
ساره : بتتكيف من الوجع ياخول شكلك مبسوط وانت بتضرب يامتناك ...رد يامتناك
سليف : لحظه وهكمل معاكي
ساره :جبتهم طب بلوك ياخول
( يابن المتناكه انا قربت اجيب ياكسمك احا مين دي )
سليف : هاي انا محتاجه ملكه بس تكون صوت شرط التاكد
ساره : *بتفتح المايك* الوووو الوووو مين
سليف : انا خدامتك
ساره : انا ساره ساديه
سليف : تشرفت بيكي ممكن ابقي خدامتك ومتناكتك
ساره : بتحبي تتناكي
سليف : اووووووي يامولاتي متناكتك وشرموطتك
ساره : متجوزه
سليف : اه ونفسي انيك جوزي
ساره : ازاي انتي مش خدامه
سليف : انا خدامه للملكات بس لكن بحب انيك الرجاله ياستي
ساره : طب هنكمل كتابه علشان مش هينفع اتكلم صوت ماشي ياقمر
سليف : ليه ياستي بس صوتك بيهيجني اوووووي
ساره :*بتكتب * انتي هتعترضي ولا ايه من اولها بلوك
سليف : خلاص ياستي انا اسفه خدامتك وتحت رجلك
ساره : اتناكتي قبل كدا
سليف : شات وصوت بس لكن نفسي في ملكه تنيكني وتضربني وتربطني وتورملي بزازي
ساره : وايه كمان يامتناكه
سليف : وجوزي يتفرج عليا وانا بتناك منك ياستي وانتي ربطاني وبالخرزانه بتضربيني علي طيزي وبزازي وجسمي كله يحمر من الضرب والخرزانه تعلم علي جسمي وانزل ابوس رجلك ااحححححححححححح انا خدامتك يامولاتي
ساره : بربطك من ايدك ورجلك وفشخاكي وبمشي بالعصايه علي جسمك وبنزل بيها علي طيزك
سليف : ااااااااااااااااه بتوجع ياستي اووووي
ساره :صوتك مسمعوش يالبوه هتاخدي عشرين خرزانه علي جسمك
سليف : اااااااااااه حاضر ياستي اهوووه
ساره : 123456 صوتك يالبوه ميطلعش
سليف : مش قادره ياستي جسمي وجعني اوووووي
ساره : بفكك انزلي بوسي رجلي اترجيني اني اسامحك
سليف : مواه مواه مواه مواه ارجوكي ياستي كفايه مش قادره جسمي وجعني ارجوكي نيكيني ياستي
ساره : شششش اقعدي قدامي وافتحي رجلك والعبي في كسك
سليف : اححححححح كسي مولع اووووي ياستي نيكيني
ساره : بضربك بالعصايه علي كسك وعلي بزازك
سليف : ااااااااه بتوجعني اووووي
ساره : مببسوطه يامتناكه
سليف : اوووووي ياستي دا شرف كبير ليا انك تنيكيني
ساره : لبسيني الصناعي علشان انيكك بيه
سليف : اهوه ياستي وموطيه فاتحالك كسي يالا نيكيني ياستي نيكي خدامتك الشرموطه النجسه
ساره : حاسه بيه علي كسك يامتناكه
سليف : مولع اوووووووووي ياستي دخليه يامولاتي
ساره : هدخله علي الناشف في طيزك من غير مرهم ولا زيت
سليف : ااااااااه بيعور ياستي طب نيكيني في كسي كسي مولع اوووووووووووووي
ساره : بتفلك علي كسك خدي في كسك يامتناكه
سليف : اااااااااااااه كمان ياستي كمان اوووووي دخليه كله للاخر
ساره : طيزك بتترج من النيك يالبوه
سليف : اححححححححححح بجيب ياستي بجيب نيكيني اووووووووي بجيبهم
ساره : انا قلتلك جيبي ردي يامتناكه
سليف : جبتهم خلاص
ساره : قشطه سلام
سليف : مش هتقوليلي ازاي انيك جوزي
ساره : كسمك علي كسمه بلوووك .... اح انا تعبت اوووووي وعايزه اجيبهم مش قادره *بتلعب في كسها بتدعك جامد * اااااه ااااااح .... بعمل حمام ياجوجو
جورج : طب افتحي عايز اطرطر مش قادر
ساره : طب استني ( shit ) اتفضل
جورج : ساعه في الحمام
ساره : دا ايه الهم دا
جورج : *خرج من الحمام * خشي ياختي
ساره : *بتضربه علي طيزه * لا خلاص هنام
جورج : قلتلك 100 مره مبحبش الحركه دي
ساره : وفيها ايه ياحبيبي بس انا بضربك عليها علشان بحبها ملهاش علاقه بانك خول او راجل
جورج : مبحبهاش وخلاص
ساره : *بتقلب وشها* طيب خلاص تصبح علي خير
جورج : *بيضربها علي طيزها * وانتي من اهله يالبوه
ساره : باااااااااااااااااارد

في مشهد اخر

مـــــــــــــــــــــــــايكل و مـــــــــــــــــــــــــرنا

انا : روروووووووووووووووو يارورورورورووووووو
مرنا : قولها تاني كدا ههههههههههههه
انا : اخلصي مش وقت محن
مرنا : ههههههههههههه بتقول يويويويويوويوييويو ياالدغ
انا : لعلمك اللدغه دي بتجيب نسوان كتير فشخ يعني اتعدلي بدل مااحب عليكي
مرنا : عايز ايه يابو نص لسان صدعتني يويويوويويويوي ههههههههه
انا : اغنيلك وايكب الحنطوي ديجن ديجن واتحنطي ديجن ديجن ديجن
مرنا : ههههههههههههههههههه ملقتش غير اركب الحنطور ياالدغ *بتطلع لسانها *
انا : هي فين قناه ميكي انا بقالي ساعه بدور عليها مش لاقيها
مرنا : اتلغت خلاص
انا : احاااااااااااااااااااااا هي ايه دي اللي اتلغت انا اروح فيكو في داهيه
مرنا : متجوزه عيل صغير انا و****
انا : خليكي انتي في ريبانزل وكوكب البنات بتاعك دا وخليني انا مع العمالقه اصحابي والافلام الاجنبي
مرنا : عمالقه اصحابك !!!!! الفار الطباخ عمالقه اصحابك
انا : بي شيرمن 42 شارع ولابي سيدني
مرنا : *بتصقف زي الهبله * نيموووووووووووووووووووووو
انا : *بضربها علي قفاها * شاطره روحي اعملي ريستارت للراوتر بقي علشان النت مش شغال
مرنا : انت لسا واخد بالك دا من امبارح مش شغال من بعد ماانت تقريبا نزلت علي القهوه تقابل ابن خالتك دا واتصلت بيهم قالولي هنبعت الدعم الفني يافندم ومحدش جيه
انا : يعني لا نت ولا قناه ميكي طب انتحر طيب ياجدعان
مرنا : مش عندك انت نت علي الموبايل
انا : 3 ايام والخط يرجع علشان اتاخرت في الفاتوره شركه زباااااااااااااله
مرنا : اقولك استني *بتقلب في التليفزيون * ايه رايك
انا : برامج الطبخ مفيده وجميله حلوه....... مرنا ياروحي انتي طالق
مرنا : هههههههههههههههههههه
( بعديها بساعتين )
انا : بقولك ايه ياجوافه المستكاوي متجيبي اعمل دقيقه
مرنا : فين بوسه مرنا
انا : اهيه مواااااااااااااااه
مرنا : لا عايزه بوسه حلوه ايه دي
انا : ليك عند الكلب حاجه
مرنا :طب مافيش موبايلات
انا : خلاص اهوه مواااااااااااااااااه ( ورحت محرك بقي بدل خدها علي شفايفها وبوستها بوسه طويله )
مرنا : لا انت بتخم متفقناش علي كدا
انا : اصلي هعمل دقيقه دولي
مرنا :ههههههههههههههههه هتلاقي الموبايل علي الرخامه
انا : هو موبايله مقفول ليه ابن العرص دا
مرنا : ماااااااااااايكل قولنا ايه
انا : معلش ياقلبي اصل معتز بيه قافل موبايله تلاقيه بتسرمح هنا ولا هنا
مرنا : نفسي تركز مع مراتك شويه
انا : بوكسري الاصفر فين ... الو ايه ياجورج فينك يارايق
جورج : ايه ياحبي انا في الاهرامات انا وسو
انا : وانت متجوز اجنبيه بكسمك ماهي مصريه ايه عمرها مشافت الاهرامات
جورج : ياعم بنركب خيل ساره نفسها تركب خيل
انا : ولا تتركب من الخيل
جورج : هسألك امي حاضر
انا : هههههههههههه طب هترجعو امتي اخلص ياعم انا بضاني ورمت من القعده في البيت
جورج : ياعم وانا مال كسمي انا مراتك كلم معتز او روحله البيت
انا : ياعم انا مش قايلك انه قاعد في الشقه القديمه
جورج : طب بقولك ايه وحياه امك اقفل دلوقتي علشان مش عارف اسوق الحصان احاااااااا الحصان بيجري لوحده احا احااااااااا ياعم يابتاع الحصنه ياعم هقع
انا : سلام يابن الهبله .... حلو البرتقال دا مين اللي جايبه
مرنا : ****و الخفي
انا : متيجي نلبس واخرجك ياقلبي ونتفسح كدا ونشم هوا طبيعي
مرنا : الساعه لسا 3 هنخرج فين في الشمس دي
انا : هتقومي تلبس ولا انزل لوحدي
مرنا : هتغديني برا
انا : مطعم نضيف
مرنا : ويلز كيتشن
انا : بقول نضيف
مرنا : فلفه
انا : كشري ابو طارق
مرنا : ههههههههههههههههههههههه ليه تبوظ فرحتي يابن الرخمه

في المطعم

مرنا : وكمان بتفتحلي باب العربيه بنفسك دا ايه الرومانسيه دي
انا : الاوكره معلقه بس من عندك
مرنا: جززززززمه
انا : اتفضلي ياسنيوريتا مرناتو
مرنا : تشكرات مسيو سواق
انا : قفاكي هينور دلوقتي *بشدلها كرسي تقعد *
مرنا : ميرسي لذوقك مسيو مايكل
انا : دوغيان مودمازيل شخه
النادل : جود مورنينج سير ويلكم تو اور ........
انا : وحياه امك معلش كلمنا عربي انا جاي اكل مش جاي اخد كورس انجليزي
النادل : تحت امرك يافندم *بيصب نبيت في كوبايتين ليا وليها *
انا : دا مرحبا بالمشروب
مرنا : مرحبا بالمشروب ايه اسمه الويلكم درينك واسكت هتفضحنا
النادل : *بيبتسم * بالظبط كدا ياهانم دا الويلكم درينك اتمني انه يعجب حضراتكم
انا : هو مرحبا بالمشروب بس علشان مطعم نضيف وكدا
النادل : * بيضحك * اتفضل يافندم دا المنيو اختار حضرتك وشاورلي هكون عندك يافندم استاذنكم *بيحينا نص تحيه *
انا : هو بيعمل كدا ليه هو عيان
مرنا : مبتتفرجش علي افلام اجنبي خالص عمرك مدخلت مطاعم نضيفه
انا : بقولك ايه كلها مكرونات احا ايه كميه المناديل دي
مرنا : انت فضيحه اللي يخرج معاك تاني يستاهل ضرب الجزمه
انا : بقولك ايه علشان المنظر العام وكدا وانا مش فاهم حاجه من المنيو بصي انا هعمل ايه ... لو سمحت
النادل : تحت امرك يافندم
انا : ايه اكتر طبق بيطلب عندكو
النادل : كل الاطباق يافندم
انا : لا انا قصدي الشيف في المطبخ بيعرف يعمل ايه
النادل : كل الاصناف يافندم
انا : انت مصمم بقي طب خلاص هاتلي مخاصي
النادل : للاسف مش موجوده يافندم *بيضحك *
انا : يابني متتعبنيش وفك كدا معايا انا جاي اتغدي مش جاي اترجم المنيو بص اكلني علي مزاجك
النادل : تحت امرك يافندم وحضرتك ياهانم
مرنا : هاخد بيكاتا بالشامبينيون اكسترا اونيون ويزاوت ميلك وتكون لايت والفراخ تكون ويل دن
انا : هاتلي زيها بالملي بس كتر الفراخ
النادل : *بيبتسم * تحت امرك يافندم
انا : حبيبي تسلم
مرنا :هههههههههههههههه انسان بوهيمي عشوائي ازاي انت دكتور مش فاهمه
انا : مش لازم منظره وقرف يعني وبعدين خدي هنا انتي عرفتي منين اللي انتي قلتيه دا انتي فاهمه هتاكلي ايه انا معيش فلوس كتير لدا كله
مرنا : عرفت فايده برامج الطبخ يابتاع ميكي
انا : عرفت ياشبح
هدير : *جت وقفت جنبي *بس بس
مرنا : مايكل رد يامايكل
انا : *باصص في الموبايل* فين لاااااااا مين هدهد ايه رايحه فين مراتي قاعده تشبشبلي
هدير : سو وات هبوسك ياقلبي
انا: مرنا مراتي هدير اختي فشششخ من واحنا عيال صغيره
مرنا: و**** اهلا ازيك
انا : *بعد الرغي والسلامات * مفهمتش يعني انتي يحححححححح ايه البتاع دا مشطشط فشخ
مرنا : ماانت عمال تحط شطه زي البقره وخلاص
هدير : هههههههههههههه جوزك دا رايق
مرنا : *بترفع حواجبها * ودي كمان عارفه رايق
انا : كلي يامرنا كلي ياحبيبتي خدي دي من ايدي ياعسليه ياقمر انتي
هدير : رقمك كام علشان اتمسح من عندي
انا : قصدك رقمي القديم اللي ****** لا مش هينفع اديهولك مراتي قاعده
مرنا: لا قولو تاني يمكن تكون ملحقتش تكتبه ولا اقوم انا طيب وتديها الرقم علي مهلك
هدير : هههههههههه بتحبك فشخ يامعلم
انا : انطري بقي علشان ممكن تمسح بينا المطعم دلوقتي
هدير : هبقي اكلمك سلام
انا : سلام ياوسخه ... ايه ياقلبي مالك دي واحده كنت بعطف عليها وبعدين ماانتي عارفاها
مرنا : طب كل يامايكل واتلم انت دلوقتي متجوز واحترمني شويه هاااااااا
انا : باكل اهووووه تاخدي بيكاتا

يوم اللقاء الصبح


دعاء : هو مجاش ليه لحد دلوقتي ينقذ صاحبه
شادي : علشان تعرف انه خول وانت ولا فارق معاه انا كلمته يجي وهو خاف
معتز : *واكل علقه بنت متناكه * كسمك هو ميعرفش لو يعرف هينيكك ويخليك مره *بياخد نفسه بالعافيه * مره شرموطه
شادي : علي العموم ادينا قاعدين مورناش حاجه ضيعلي مستقبلي مره والتانيه لما ضيعلي خطيبتي
معتز : افهم انا مش بضحك عليك احنا فعلا اعتذرنا لخطيبتك وكلمناها وقلنالها تكلمك
شادي : قيكو الخير و****
معتز : *بيتكلم بصعوبه * بالاماره عندها حرق في كف ايديها الشمال صغير
شادي : احاااااااااا دي هاجر انطق عملتو فيها ايه
معتز : معملناش حاجه كنا بنعتذرلها علي الكلام اللي مايكل خلاك تقولهولها في التليفون
شادي : *بيتصل بهاجر من موبايل دعاء* الو استني متقفليش انا شادي هو حصل 123 طب تمام هكلمك تاني
معتز : صدقت بقي
شادي : يعني كنتو بتهزرو وبتروشو عليا تنيكوني وبعديها تصلحو اللي عملتو وانا كمان ياعم هنيكو واصالحكو بعديها
دعاء : كفايه كدا عليه دا تعب
شادي : كنت متفق مع امه منيكهوش وانا عند وعدي خليناك تنيك لحد اما اتصفي لبنك وشويه بعبصه كدا علي خفيف علي لحس طيز ههههههههههههه وامك بعد النيك اللي اتناكته دا اظن مش هتتناك تاني لحد اما تموت هههههههههههه
معتز : هيجي اكيد هيجي
شادي : مستنيين
دعاء : متسبني معاه شويه ياشادي كسي نقح عليا اووووووووي
شادي :ابسط ياعم هتنيك اهوه

في مشهد اخر

سوسن : حاضر هفتح اهوووووووه اصبر
جورج : سامو عليكو ايه ياسوسن ياعسليه اومال فين ويزو يابقاليظو
سوسن : مش هنا بقالو يومين مختفي وموبايله مقفول
جورج : يابت يالئيمه بتعملو ايه هااااا ياويزوووووووووو
سوسن : و**** مش موجود خش دور براحتك
جورج : تلاقيه بيتسرمح هنا ولا هنا بقولك ايه تعالي اما اقولك حاجه
سوسن : لا ياعم اللي بتقوله دا مش هعرف اعمله مقدرش اعمل فيه كدا
جورج : اسمعي بس الكلام متخافيش وانا هكلم ساره معانا
سوسن : ولو زعل ولا اتضايق مني ساعتها ايه العمل
جورج : متخافيش يابت انت ازاي صاحبته وقلبك ضعيف كدا بص روقي معايا عقبال ما ساره تجيب الحاجه وتجيلنا
سوسن : لو اتضايق هيبقي في رقبتك انت
جورج : اماااااااااااااااااان ياراااااااااااااااايق
جورج : *بعديها بساعتين * كله تمام يالا كلميه وقولي له اللي قلتهولك بالظبط
سوسن : دي العيله كلها متخلفين بقي
ساره : ههههههههههههههه دا انتي قلبك ضعيف اوووي ايه دا انشفي كدا متبقيش سهله
سوسن : امري لله ... الحقني يامايكل معتز بقالو يومين مش هنا ورجع من شويه سكران وبيقول حاجات غريبه مش عارفه اعمله ايه

(وصول مايكل )

شخص (جورج) : منور يامايكل
شخص 2 (ساره ) : *داخل علينا الاوضه * عامل ايه يابو الصحاب مفاجاه مش كدا
سوسن : غصب عني يادكتور
انا : ههههههههههههههههههههههههههههههه دي احلوت اووووووووووي طب اعدل نفسك يابن الهبله انت وهي
ساره : انتي متخلفه ياسوسن انتي بتغمزيله وانت عرفت منين انه مش معتز
سوسن : منا خايفه بقي لحسن يزعل
انا : انت يابني مش هتبطل التفاهه دي وانتي ياساره عايمه علي عومه
جورج : عااااااااااااااااا ايه رايك يابو الصحاب دخلت عليك صح شربتها انت بس ايه رايك في الماسك وحياه امك يبان اني معتز صح
انا : بس يابن الغبيه يااهبل
ساره : منك لله ياسوسن ملحقناش نشتغله
جورج : بس وحياه امك ايه رايك في الماسك شبهه نيييييك
انا : يعني انت بكسمك قاعد في امريكا ومستني اللحظه دي بقالك زبين سنه علشان ترجعلي بالماسك وتعمل فيا مقلب
جورج : ضيعتيلي مجهودي ياسو منك لله فعلا
انا : يابن الخول بعد كدا تبقي تقلع الساعه بتاعتك لما تعمل شخصيه حد تاني يابن الاهبل
جورج : احااااااااااااا نسيتها خالص دي
انا : بس حلوه الماسكات دي الماسك بتاع البت ساره شبه الوسخه امك بالظبط
جورج : احا دا انا عامل كتير نيييك معايا ماسك لمورجان فريمان جامد نيييك
انا : حطه فطيزك
جورج : و**** مبهزر وبص جايب صوته بالظبط اسمع كدا
انا : احا عملتها ازاي دي
جورج : امريكا يابييييييييييييييييييييييييه
ساره : ياخساره تعبنا يابنت الجزمه ياسوسن
سوسن : هو كل واحد هيقول كلمه هينهيها بشتيمه في سوسن
جورج : ايه ياعم كل الرنات اللي في موبايلك دي اقفله ولا شوف مين
انا : *بطلع الموبايل * النت عندي فاصل بقالو يومين وتقريبا لقط واي فاي بقولك ايه ياسو متعمليلنا شاي
جورج : صورتي ياساره اللي حصل
ساره : صورته بس بضان اوووي ملوش لازمه
انا : ولا ايه اللي انت باعته علي الواتس اب دا
جورج : عايزين تشتغلوني انت وويزو دا انا بتاع المقالب يالا
انا : مقالب ايه وايه دا معتز باعتلي شير لوكيشن احا ايه المنطقه دي انا فاكر اسم الشارع دا بس مش فاكر بتاع ايه
جورج : تلاقيه بيعط هناك ياعم .. باسورد الواي فاي ايه
انا : طب كلمه طيب علشان معيش رصيد
ساره : برافو ياجوجو محدش يعرف يشتغلك ابدا ياقلبي بس لولا سوسن الجزمه
سوسن : ورحمه جدي اللي هيشتم تاني لبكوبايه الشاي وفي وشه اديني قلت
جورج : ههههههههههههههه اهدي يابو الصحاب
انا : ساره عيدي اللي قلتيه تاني ولا ايه اللي حصل
جورج : ياعم مفيش يوم القهوه معتز كلمني بليل *بيتف* ايه دا انتي محطتليش سكر
انا : خد راحتك يامعلم ابضن براحتك
جورج : ولا بضان ولا نيله كلمني وبيقولي معرفش انيك ومتناكش ومتنكنيش انيكك انا ونيك كتير كدا وقفل في وشي
انا : ولا الموضوع شكله في حاجه مش طبيعيه هو كلمك امتي
جورج : كلمني يوميها بليل علي الساعه قول 2
انا : واللوكيشن مبعوتلي بعد ماقام من علي القهوه بحوالي استني كدا هو قام تقريبا بعد مامشي بساعه
جورج : يعني ايه تفتكر معتز في مشكله
انا : تعالي معايا

اللقاء التاني

انا : هههههههههههههههه عرفت المنطقه دي بتاعه مين
جورج : بتاعه مين
انا: اركن وتعالي ننزل .*بنخبط علي بيت شادي*
جورج : ياعم شكل مفيش حد جوا
جار شادي : خير يابيه عايز مين
انا : هو لازم في كل فيلم يطلع حد من الجيران يقول عايز مين
جورج : مش دا بيت الحج جورج كلوني
جار شادي : دا عزل يجي من عشريييييييييييين سنه
جورج : مش قلتلك اكليشيه محفوظ هههههههههه
انا : شكرا ياحج خش انت خد دوا القلب ونام تصبح علي خير
(نزلنا الشارع)
انا : وبعدين ياسي زبي هنعمل ايه
جورج : العبايات والشباشب عامله شغل ابن متناكه في العشوائيات
انا : بحاااااااااااره اوووي
جورج : اووووووي . بقولك ياقمر ما تيجي في العربيه ونزيت الفتيس
انا : انا لو مكانها هاجي بس هنيكك
جورج : اومال ايه الجديد
انا : بتاع الحديد
جورج : انا بشبهه علي العربيه دي
انا : تكونش عربيه معتز مثلا
جورج : او عربيه جورج كلوني
انا : او غسان مطر
جورج : حبيبي ياكوتش
انا : هنوصل لكسمه ازاي دلوقتي
جورج : بقولك ايه مش انت المؤلف اهبد اي حاجه
انا : طب اسمع دي
( فضلنا واقفين انا وجورج جنب العربيه عدت من قدامنا واحده بعبايه جسمها كرباج بتتكلم في التليفون وبتقوله معرفتش اجيب غير حبايتين كسمك اعملك ايه تاني مش كفايه مشحططني في حوارك بقالك يومين .. رحنا باصين لبعض انا وجورج وقلنا تبقي هي دي نمشي وراها ) ها ايه رايك في الهبده دي
جورج : شغاله اهو اي حاجه نهرب من الزنقه دي
انا : نكمل القصه بقي ونروح ورا البت ولا هنتناكلها
جورج : طب متعملي مشهد وانا بنيك البت دي وسط الشارع والناس بتتفرج عليا وبتشجعني
انا : ورايا ياخول
( فضلنا ماشيين ورا البت بالطريقه كدا لحد اما لقيناها طالعه عماره )
انا : احا خد رايح فين
جورج : هنطلع وراها
انا : انت فاكر نفسك في لوس انجلوس دي لو زعقت ولا صوتت هنتناك
جورج : طب هنعمل ايه هنفضل واقفين
انا : بقولك ايه احنا بنلف في المنطقه والناس بتبص علينا وشكلنا هنتناك تعالي نرجع للعربيه بتاعتنا تاني
جورج : طب مانطلع اكننا بنسال علي خالتك فوزيه
انا : فوزيه مين يابن اللبوه دي عشوائيات يعني مبيتفاهموش بيضربو علطول تعالي بس نرجع للعربيه
جورج : طب استني اجيب شويه لب وسوداني نقزقز واحنا قاعدين
(قاعدين في العربيه )
جورج : الاغنيه دي رهيبه
انا : خلصت السوداني ولا في تاني
جورج : في لب ابيض وفي بتاع دا معرفش اسمه ايه بس طعمه ابن متناكه حلو نييك
انا : اسمه شخلعه
جورج : حلو نيك ...**** يسهلك ياحبيبي
طفل : عمو عمو انت مايكل
جورج : خد شويه لب
انا : انا مايكل ياحبيبي عايز ايه
طفل : *بيديني موبايل* خد دا *بيجري*
جورج : لا كمل انت الفيلم ابن المتناكه بتاعك دا انا برا عني
انا : ارد طيب ولا استني شويه
جورج : سيبه يرن شويه
انا : نولع سجاير بقي .ولا بص المره اللي هناك دي احا كسم بزازها ايه دا ياسطي
جورج : الاغرب من كدا طيزها دي قاعده واخده الرصيف كله .خخخخخخخخخ ياعم رد علي ابن المتناكه الصداع دا
انا : الو مين
شادي :ازيك يامايكل
انا : مين انت .... ياعم وطي صوت كسمك مش سامعه
جورج : كسمه بص كدا مش دا رونالدو في اليوفنتوس
انا : احا هو ايه دا دا اول ماتش ليه
شادي : الووووووووووو سامعني
انا : لامواخذه ياصاحبي معلش كنت بتقول ايه
شادي : انت عارف انا مين
انا : لا مين
شادي : لو عايز صاحبك اسمع الكلام اللي هقولك عليه تطلع من العربيه وتمشي زي ماهقو.....
انا : هي الدقيقه كام دي ياض
جورج : تقريبا الدقيقه 75 مش شايف كويس
انا :لامواخذه ياباشا كنت بتقول ايه
شادي : انزل من العربيه وامشي زي ماهقولك بالظبط
انا : طب ممكن ربع ساعه بالظبط يكون الماتش خلص
شادي : انا لو قفلت صاحبك مش هيترحم
انا : بتعمل ايه يابن الخول بتقفل في وشه
جورج : ياعم كسمه *بيتفتف اللب في وشي* خلينا نتفرج علي الماتش
انا : بيتصل تاني اهبط بقي بكسمك ...الو مين
شادي : الخط قفل غصب عنك صح
انا : لا انا قفلت في وشك
جورج : ههههههههههههههههههههه جامد
شادي : انزل من العربيه هتمش قدام هتلاقي موقف ميكروباصات خش شمال بعديها
انا : طب استني خليك معايا عند بتاع الكشري
شادي : رابع عماره علي ايدك اليمين
انا : واحد اتنين تلاته علي ناصيتها بتاع لب وسوداني
شادي : بعديها بعمارتين علي اليمين
انا : خخخخخخخخ انا مش سالتك كسم سؤال في تحتيها بتاع لب
شادي : بعديها بعمارتين علي اليمين
انا : انت بتبضن يعني طب اتقل بقي سامو عليكو عايز تمن لب سوبر
شادي : بعديها بعمارتين علي اليمين
انا : ارغي مع نفسك بقي للصبح
شادي :كله من وقت صاحبك
انا : انا فاتح اوبين عادي زود تايم ...تسلم ياحج .... ها وصلت بعديها
شادي : ارجع تاني للموقف ادي ضهرك للمدرسه وخش الشارع اللي علي يمينك
انا : كسم الشحططه انت غاوي تعب ليه ياعم
شادي : تالت ناصيه علي اليمين خش الشارع بتاعها هتلاقي عماره في وشك
انا : انجز يابن الممله
شادي : علي يمينك حاره صغيره تاني مدخل عماره علي الشمال
انا : احا انتو مين اهدي ياصاحبي مش كدا انا جاي معاكو بالزوق من غير ضرب وحياه امك انا ساكت اهوه
كباكا : اطلع قدامي

شقه اللقاء

شادي : انتو مكتفتهوش ليه
الضو : شافنا وسكت مقاومش طلع معانا هادي
شادي : مش قلتلك اوضه وصاله عامل ايه ياصاحبي واتاخرت ليه كدا دا انا باعتلك بقالي يومين
انا : باعتلي ايه
شادي : مش باعتلك اللوكيشن من تليفون معتز صاحبك
انا : حوار كبير كدا النت كان فاصل ومدفعتش الفاتوره وشويه مشاكل ومحتاج فلوس علشان انا مش من هنا
شادي : خفيف اوي بكسمك تعالي اوريك حاجه ...بص كدا مين دا
انا : دا معتز
شادي :برافو وبص في الاوضه دي مين دي
انا : تفتكر ميييين
شادي : *بيضربني بالبوكس في بطني* رد عدل ياكسمك
انا : دي سلوي
شادي :شاطر
انا : والاوضه اللي هناك فيها حد ولا فاضيه
شادي : متخافش هنجيب فيها امك
انا : طب ممكن ماما تاخد الاوضه دي وتودي سلوي هناك علشان دي هواها بحري
شادي : مش هعمل معاك زي العطار واسيبك تعيش اللحظه انا هنيكك علطول زي مانكتني
انا : هتنيكني في انهي اوضه
شادي : قدام صاحبك
انا : وبعد ماتنيكني
شادي : ابقي خت حقي واسيبك تروح بس بعد ماتتصل بمراتك وتقولها انك متناك وخول وتسمعها صوتك وانت بتتناك
انا : بس كدا ماشي ياعم يالا بينا
شادي : هاتو الحبايه
انا : ياعم لا حبايه ولا بتاع انا معاك اهوه شايفني بقاوم واقولك علي حاجه كمان ادي البنطلون اهوه والبوكسر ايه رايك في طيزي
معتز : ايه اللي بتعمله دا يامايكل
انا : ياعم اتنيل اومال عضلات علي الفاضي
شادي : تعجبني لما بتفكر صح
انا : هتنيكني واكلم مراتي واقولها اني خول بس عندي طلب صغير
شادي : كسمك انا اللي اقول بس
انا : ياعم دا طلب اهبل جدا بعد مااعمل اللي انت عايزه اخد سلوي ومعتز ونروح عادي وبعد كدا نشوف مين هيجي علي حجر مين
شادي : كدا كدا بعد متتناك هسيبكو هنا تفكو نفسكو لوحدكو
انا : شويه مايه وحياه امك ياشاطره لحسن عطشان اووي
دعاء : شاطره !!!!!!!!
انا : شويه مايه ياكسمك حلوه الصيغه دي
دعاء : خخخخخخخخخخخخ كسمي انا يابن المتناكه ياعرص
شادي : طولي بالك اهدي هيتناك دلوقتي وهخليكي تبعبصيه وتنيكيه
انا : خش شويه يامعتز وحياه امك علشان اعرف اتناك
شادي : مش هتقلع هدومك كلها ولا ايه
انا :وانت هتنيكني في بزازي انت هتنيكني في طيزي بس اهيه ( رحت نايم علي ضهري وفاشخ رجلي الاتنين وموريلو طيزي ) يالا يابطل وريني النيك الصح
شادي : طيزك حلوه اوووووي احا وقفت زبري نييييك دا انت هتتقطع
انا : براحه عليا علشان اول مره والنبي
شادي : *بيبعبصني وبيلعب بايده في طيزي * اححححححح خرمك حلو نييييك انت اتناكت قبل كدا
انا : بتبعبص بس اححححححححح صباعك حلو نييييك في طيزي بعبصني اوووووي كمان
شادي : *بيتف علي زبره وعلي طيزي * هيجتني نيييك خد دا في طيزك الحلوه دي
معتز : ليه كدا يامايكل
انا : اااااااااااااااااااااااااه براحه وحياه امك
شادي : اهدي دا الراس بس اللي دخلت دلوقتي تتعود عليه اهوووه براحه اهوووووه ايه رايك سنه سنه اهوه
انا : ااااااااااااااه لا بيوجع طب حط مرهم ولا اي زيت طيب
شادي : هاتي زيت يادودو ... *بيدلق زيت علي طيزي وزبه * ايه رايك كدا الوجع خف شويه
انا : اححححححححح اوووووي حلو اووووي الوجع راح نيك براحه اووووي
شادي : دا انت طلعت شرموط اوووووي اومال عامل دكر ليه بس
انا : زبرك يجنن يشرمط اي حد اححححححححح كمان كمان دخل اوووووي
شادي : احااااااااااااااا *بينيك جامد * مكنتش اعرف انك متناك اووووي كدا خد ياكسمك كمان في طيزك
انا : اااااااااااااااااه اووووي نييييك اووووووي بقالي كتير متناكتش
معتز : *بيعيط * ليه كدا حرام علي كسمك
انا : زبره حلو اووووي يامعتز يجنن احححححححححححححح انا هتناك علطول منه نيك اووووي كمان كمان نيك يامتناك اوووووي
دعاء : دا طلع متناك اوووووي انا عايزه انيكه انا كمان
انا : هاتي كسك الحسه وانا بتناك
دعاء : بس ياعرص كسي دا يلحسه الرجاله مش الخولات اللي زيك
انا : احححححححححححححححح
شادي : قوم خد وضع الكلب
انا : لا مش قادر اتحرك متطلعوش من طيزي نيكني اوووووي متطلعوش غير لما تجيبهم جوايا
معتز : انت حصلك ايه يابن اللبوه انت
انا : جرب زبره وانت اااااااااااااااااااااه تغير رايك
شادي : قبل مااجيب يالا كلم مراتك وقولها انك متناك وخول
انا : هات موبايلك اكلمها معييش رصيد ......الو ايه يامرنا انا مايكل انا متناك ااااااااااااااااااااااه وخول اووووووووووووووووي وبتناك دلوقتي احححححححح زبره فاشخ طيزي
مرنا : انت بتقول ايه يامايكل انت كويس
انا :انا متناك اووووووووووووووي
مرنا : *بتعيط * مايكل حبيبي انت فين انت كويس في ايه طب قولي انت فين
انا : بتناك ياحبيبتي هخلص نييييكي واجي اوريلك لبنه وهو نازل من طيزي
مرنا : *بتعيط * ايه اللي بتقوله دا يامايكل انت راجل وسيد الرجاله بطل هزار وحش بقي
انا : مش مصدقه اني بتناك دا شادي بينيكني اهووووه ناكني 3 مرات لحد دلوقتي
مرنا : *بتعيط * مايكل تعالي علي البيت حالا او قولي انت فين ياحبيبي وانا اجيلك
انا : سلام بقي علشان استمتع بالنييييييييك اااااااااااااااااااااااااااح
شادي : احححححححححححح مراتك صوتها حلو اوووووي متجيبها الرجاله تنيكها
انا : كيفني اوووووي وانا اجيبهالك تنيكها دي جسمها لبن اووووووووي
سادي :اااااااااااح هيجتني نييييكي عليها هجيب
انا : جيبهم في بقي عايز احس بطعم لبنك في بقي
شادي :اااااااااااااه هجيب في طيزك ياخول يامتناك
انا : *رحت ساحب نفسي وقايم حاطط بقي عند زبره ونزلهم في بقي * احححححححححححححححح طعمهم حلو اووووي
شادي : ااااااااااااااااااااه مش هتفرق ياخول المهم اني نكتك وكسرت عينك *بياخد نفسه *
دعاء : وانا عايزه انيكه
شادي :الرجاله الاول كباكا وضو يالا بالهنا والشفا
كباكا : ملناش في الخولات ياجنتل انت فاهم
شادي :مكتوبالك ياخول هتتناك من راجل وست في يوم واحد
دعاء : اعدلي طيزك دي كدا اححححححححححح *ابتدت تلحس في طيزي *
شادي : نيكيه عقبال مااشوف مين علي الباب
(شادي بيفتح الباب )
شخص : مساء الخير
شادي : *واقف متنح * احااااااااااااااااااااااا ازاي ................................... ................................... .... انتهي الجزء السابع والثلاثون


سؤال الحلقه مين الشخص دا ؟؟

الفائز في الحلقه السابقه
HSPL
Amira mero


مبروك يافتاااااااااااارين ياخويا + مبروك يا ميروووووووو


الجزء الثامن والثلاثون
( With LoVe العزبه From )

الشخصيات كما هي

العــــــــــــــــــــــــــــزبه


معتز : بقي كنت عايز تنيكني انا صح ايه رايك وزبري في طيزك دلوقتي مستمع ياخول
شادي : *بيبصله بغيظ مبيردش*
معتز : *بيدخل زبره جامد في طيز شادي وبينيكه بافترا * رد يابن المتناكه رد بدل ماخليك تجيب دم من طيزك دي
شادي : *بيطلع اه مكتومه * هتلف وهتيجي علي حجري
معتز : مفيهاش لف ياكسمك انا هقعد انيك فيك لحد مااقلبك مره شرموطه
شادي : *بيكتم الاه * مش هينفعك ااه مش هينفعك بحاجه
معتز : كسمك خلي خول غيرك يتكلم *بينيك بسرعه في طيز شادي *
شادي : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااه
معتز : انت كييف تتناك ماكنت اتناكت في شرم وخلاص لازم تعمل فيها عنتر اديك بتتناك تاني اهوه
شادي : اااااااااه انتو السبب دمرتولي حياتي
معتز : *بيطلع زبره كله وبيدخله مره واحده في طيز شادي * ما انت ياخول اللي غدرت بصاحبي زمان
شادي : اااااااااااه عايزني ااه اشوفه بيعرص علي ابويا واسكت
معتز : ابوك بيتناك زيك ياكسمك دلوقتي زمان مايكل بينيكه ههههههههههه ناك الواد وابنه
شادي : *متعصب* انت بتقول ايه اااااااااه
معتز : زي ماسمعت ياكسمك انا بنيكك ومايكل بينيك ابوك
شادي : مايكل مبينيكش رجاله
معتز : ومين جاب سيره الرجاله هو ابوك من الرجاله ياخول اوووووف طيزك بقيت واسعه وبالعه زبري كله
شادي: اااااااااه انا غلطان اني مرضيتش انيكك لما كنت رابطك
معتز : اااااااااااااااه علشان انت خول ااااااااااااااااااااااااه
شادي : هيجي يوم ااااااااااااه وانيكك فيه
معتز : *بيطلع زبره من طيز شادي واللبن نازل من طيزه * دا لو زبرك بقي بيقف ساعتها ههههههه
سلوي : *بتخبط علي الباب* اخلص يامعتز مايكل جيه برا
معتز : خمسه وجاي *بيلبس شادي بنطلونه * قوم معايا ياخول انت لسا شفت حاجه

مشهد جراج الفيلا

انا : ايه ياعم كل دا
معتز : معلش اصل طيزه كانت وحشاني
انا : ولد عيب في نسوان قاعده عامل ايه يابو الرجال طيزك بتاكلك
شادي : *بيتف علي الارض* كسمك
انا : ايه الاداء الاوفر دا
سلوي : خلص معاه علشان عايزاه بعديها
انا : سايبهولك ياقلبي تشكليه وتدلعيه علي مهلك
جورج : مش عيب عليك ياخول لما تنيك ست كبيره وتغتصبها
انا : شكاره اخلاق الواد جورج دا و****
معتز : براحه عليه ياجدعان دا لسا اللبن منشفش من طيزه
انا : محضرلك مفاجاه ياض ياشادي لا مفاجاتين لا استني 3 اخر كلام 3 نبدا بانهي واحده
جورج : مستر مستر ممكن نبدا بالخفيف الاول
انا : و**** ماانا مكسرلك كلمه الساده الحضرات تتفضل معانا تشوف الفيديو دا مين دا ياشدودي مين حبيب بابا
شادي : *بيبص للفيديو وبيتف علي مايكل * اتفو عليك عيل ابن متناكه فكني وانا مش هرحمك يابن الزانيه هنيكك وانيك عيلتك كلها
معتز : *بيضربه علي قفاه * انت مبتتهدش ليه يابن اللبوه يعني ناكك وناك ابوك عايز ايه تاني ينيكك في ميدان عام
جورج : براحه عليه يامعتز يقول علينا ايه دلوقتي همج ومبنحترمش حقوق الحيوانات
انا : ولاااا تعرف تخرس خالص ... نيجي للمفاجاه التانيه هاتو ياجورج
ابو شادي : *مضروب ومتعور في وشه * شادي
شادي : ابويااااااااااا فكني يابن المتناكه فكني عملتو فيه ايه فكني ياكسمك
انا : دا متخلف دا ولا ايه مش باين علي وشه يعني طب نوريك طيزه يمكن تعرف هههههههههههه شرير نيك انا
شادي : ورحمه امي يامايكل ماهسيبك لو اخر يوم في عمري
انا : يبقي النهارده اخر يوم في عمرك
جورج : ممكن اجيب انا المفاجاه التالته ياعمو مايكل
انا : لاء
معتز : ههههههههههههه دا انت بضان
انا : المفاجاه التالته هتخش لوحدها خشي يامفاجاااااااااااااااااااه
شادي : احاااااااااااااا كله الا دي يابن المتناااااااااااااااااااااااااااااك ه *بيرفص وعايز يفك نفسه *
هاجر : بقي انت وابوك تطلعو كدا وانا اللي كنت بحبك وكنت هأمنك علي نفسي وابقي مراتك
شادي : هاجر افهمي محصلش حاجه لكل دا غصب عني انا بحبك انتي عارفه كدا كويس
هاجر : اخس عليك ياشادي منك لله
شادي :طب اديني فرصه افهمك دي حوارات قديمه ملهاش علاقه بس انا من ساعه ما عرفتك وانا انسان تاني اتغيرت علشانك
انا : شششش سيبوهم يتكلمو دي لحظه حلوه منقطعش عليهم اتفضلي يااستاذه هاجر كملي
هاجر : انت خول وانا مقدرش اعيش مع واحد خول زيك انت بنفسك قولتلي كدا
شادي : متصدقيهمش انا راجل فشششخ
هاجر : بس انا عايزاك خول
شادي : يعني ايه مش فاهمك انتو شربتوها ايه
انا : مطهر مهبلي
جورج : دا بيعمل ايه دا
انا : بينضفلها مخها
جورج : ااااااااااااااااااااااه دا علي اساس ان مخها في كسها طب دا شيئ عظيم يادكتور
انا : حبيبي هستناك تنورني في العياده
هاجر : موافق تبقي خول هتجوزك
شادي : مش فاهم حاجه هاجر انا شادي حبيبك افتكري وركزي
هاجر : شادي انا مستريس ومخبيه عليك بحب الساديه بحب اذل واعذب اللي قدامي موافق تبقي كدا معايا
شادي : لا مش موافق طبعا انتي بتقولي ايه
هاجر : يبقي خلاص انسي انك تلمسني او تشوفني تاني
شادي : ياهاجر انا بحبك
هاجر : انت اتناكت اكتر من مره يعني هتحب تتناك وساعتها هتجيلي علشان انيكك وانا هقولك لاء وارفصك برجلي زي الكلب
شادي : دي مش هاجر انتي مين
جورج : مديحه فيتامين
سلوي : مكفايا خرا بقي ياخول انت
انا : عجبك كدا خليت مدام باكينام تضايق ازاي
شادي : دي مش هاجر انتي مين وريني ايدك
هاجر : هههههههههههه اهيه
شادي : *بيبص علي الحرق اللي في ايديها * انتي استحاله تكوني مستريس طب ومشاعرك وحضنك وحبك ليا كان كذب
هاجر : بحبك وكل حاجه بس دي ميولي مقدرش اغيرها عجبك ولا تغور في داهيه
شادي : كل دا بسببك انتي علشان انتقملك وانتي بنت متناكه متستاهليش انا اللي بقولهالك مش عايز اعرفك تاني
هاجر : ههههههههههههههههههههه هتجيلي زاحف ياخول وهتشوف
انا : بالسلامه انتي ياهاجر عايز منها حاجه تانيه قبل ماتمشي
شادي : *باصص في الارض* دمرتني انا وابويا وحبيبتي عايز ايه تاني
انا : طب مش تستني المفاجاه الاخيره
جورج : انت قلت 3 كدا اربعه مش اسلوب دا ياهندسه
معتز : اخرس ياض يابضان
انا : سلوي ممكن تدخلي عادل باشا
شادي : احاااااااااااااااااا عادل مين
انا : عادل باشا العطار سيدك اللي بعتني عنده وبوست رجليه نسيت ياكلب الباشا
عادل العطار : ازيكم جميعا عاملين ايه
انا : منور ياباشا ايه رايك في الكلب بتاعك
عادل: **** ينور شغل عالي دا
جورج : هو بيشطبلك شفتكو علشان تقولو **** ينور
عادل : متعرفناش مين الاخ
انا : دا جورج ابن خالتي الملقب برجب طيوزه
عادل : هههههههههههه
شادي : ازاي انت وعادل بيه مع بعض
انا : النفوس بتتلاقي والمصالح بتتصالح
جورج : والمصاريين بتتخانق والبضان بتكبر والرزق يحب الخفيه
معتز : دا انت طيوزه فعلا
عادل : انا مصدقتش بصراحه لما مايكل قالي اللي عملو فيك فقلت اجي اشوف بنفسي واقولك كلمتين مايكل في حمايتي اظن الرساله وصلت
شادي : ياباشا انا اللي طالع كسمي هو اللي جيه عليا
انا :هيعيط بقي زي العيال الصغيره يابني مانا قلتلك انت مش قدي وانا مش قد عادل بيه وكل واحد يعرف حجمه ايه
شادي : مش هسيبه ياباشا لو اخر يوم في عمري
عادل : فكوه
معتز : *بيفكه *
عادل : قدامك اهوه لو راجل المسه انت عارف انا ممكن اعمل ايه كويس
شادي : *بغيظ * واللي عمله فيا وفي ابويا وحبيبتي
عادل : نفس اللي كنت عايز تعمله فيه وفي اخته وحبيبته والبادي اظلم وهو مجاش جنبك ابوك اللي غلطان مايكل كان الشخص الغلط في الوقت الغلط ساعتها وانت بنفسك اللي طلبت مني اني انيك ابوك احنا مش بمزاجك وقت اما تحب تبقي معرص تبقي معرص ووقت اما تحب تبقي راجل تبقي راجل
شادي : يعني انت شايف كدا ياباشا
عادل : كلمه وانا قلتها مايكل في حمايتي وانا واثق انه من غير حمايتي هيعرف ينططك علي زبره وانت متكيف اووووي بس حبيت اعرفك اني علي اتصال بيه وكل شويه بطمن عليه لو فكرت تقربله هتندم علي مجرد التفكير دا
شادي : يعني عايزني انسي بسهوله كل دا
جورج : دا حمار دا ولا ايه احنا اللي هنعيده نزيده
عادل :قلتلي مين الاخ
انا : رجب طيوزه
عادل : ااااه تمام كلامي لحد كدا انتهي اااااه نسيت اقولك ابوك هيجي معايا للاسف هتروح لوحدك
شادي : اللي تشوفه ياباشا بس ينفع ابقي اطمن عليه من وقت للتاني
ابو شادي : انا مش عايز اعرفك تاني لا انت ابني ولا اعرفك
شادي : ليه كدا يابا
ابوشادي : علشان انا مخلف حته خول ملوش لازمه
شادي : حتي انت يابا
عادل : استاذنكم انا يالا ياخالد (ابو شادي ) لو احتجت حاجه يامايكل كلمني علطول
انا : اكيد ياباشا
معتز : يالا ياشادي باشا علشان تروح تلحق تستحمي وتغسل طيزك من اللبن
سلوي : لا انا عايزاه دا لسا مشفتش غليلي منه
انا : خلاص بقي ياسلوي
سلوي : *قربت علي شادي تفت علي وشه وضربته بالقلم * يبوس رجلي وانا اسيبه
معتز : *بيضربه علي قفاه * انت لسا هتتنح بكسمك وطي ياخول
انا : توطي ولا تنيكك
شادي: *بانكسار بيوطي يبوس رجل سلوي *
سلوي : *بترفصه برجليها * غور ياكلب هتوسخلي رجلي *بتضربه برجليها في وشه *
معتز : قوم يابن المتناكه معايا *بينادي علي الغفر بتوع العزبه * خدوه ارموه علي الطريق برا
انا : شفت من غير مامد ايدي عليك خليتك كلوت فاتله منشور علي اوسخ بلكونه فيكي يامصر
شادي : *بيبصلي وبيبص في الارض *
جورج : لا مبحبش الدراما الكتير دي انجزو المشهد ابن الوسخه دا خلاص شطبنا
(خرج شادي برا )
انا : كله يقلع الماسكات يالا فين عادل وابو شادي وهاجر
معتز : هناديهوملك
ليليان : احا انا مش عارفه كنت مستحمله نفسي ازاي وانا بقول ايفيهات جورج البضان دي
جورج : كسم دور مايكل اللي انا عامله دا بس ايه رايكو انفع ابقي زيه
سلوي : نفس بضانه بالملي انا قربت اصدق انه انت مايكل
جورج : امريكا يابييييييييييييييييييييييييه
ساره : ايه رايكو في الارتجال بتاعي حلوه حته المستريس دي
جورج : يابنت اللعيبه جبتيها منين دي
ساره : عيب عليك
جورج : بس ادائك عالمي وضحكتك شريره فشخ انا قربت اقتنع انك مستريس بجد
ساره : ههههههههههه ومالو ياحبيبي لو عايزني مستريس ابقي مستريس
سوسن : شوفتوني وانا مضروبه وعامله راجل كبير وبمشي بالراحه
معتز : عاااااااااااااااالميه و****
ساره : بس دورك كان صغير اووووي مزودتيش كلام ليه كتير
سوسن : المخرج بقي عايز كدا الا هو فين
معتز : بيطرطر في الجنينه برا
سلوي :احااااااااااااا جنينه ايه ناديلي ابن الخول دا هيبوظلي الزرع
انا : سامو عليكو مين ببينادي
سلوي : اهلا بعادل باشا
انا : احا ياجماعه ايه القرف دا لا هطلع واخش تاني واول ماخش تسقفو جامد وانا اخش بالتصوير البطئ وبابتسامه نجوم كدا احا دا اانا البطل وانا هخش عادي كدا
جورج : ياعم كسمك بقي
انا : هنعيد تاني يالا هطلع واجي وعايزكو تقولو اومال فين البطل وامدحوا فيا كتير
معتز : هههههههههههههههه متخلف
ليليان : ياجدعان خدوه علي قد عقله دا دماغه مهويه . ايه دا اومال فين البطل الخارق العظيم بتاعنا
معتز : فين صديقي الفشيخ
ساره : فين ياعم البطل
سوسن : اين منقذنا اني لا اراه
جورج : خش يابو نيكه احا هو راح فين
معتز : تعالي نطلع نشوفه
ليليان : هههههههههههههههههههههههههههههههههه يابن الفاجره دا سابنا وروح هههههههههههههههه عاااااااااااش نيك
جورج : واحد صفر ليك يابن خالتي
معتز : جدعان اللي حصل كل دا بينا بعد اذنكم محدش يعرف باللي حصل بين سوسن ومايكل علشان مايكل بيحب مراته فشخ
ساره : طبعا طبعا اكيد
انا : *بسوق العربيه * الو ايه ياماما اختي مالها طب خلاص انا جايلك حالا


فلاش باااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااك
قبليها بيوم

شادي : *واقف متنح * احااااااااااااا ازاي
جورج : هو ايه اللي يامعلم ازاي زي مبقولك اهوه مش مصدقني اسال مايكل عندك جوا
شادي : يابن المتناكه يامايكل ابويا لاااااااااااااااااااااااااا *بيخش لمايكل جوا وبيمسك فيه * فين ابويا انطق بدل مااقتلك هنا
انا : انت مش نكتني وارتاحت ورضيت نفسك وقلتلك هنيجي علي حجر بعض بس انا مبسيبش حاجه للظروف عايز ابوك تيجي لوحدك كدا زي الشاطر معايا
شادي : ابويا لو حصله حاجه انا هقتلك فاااااااهم هقتلك
انا : ابلع ريقك شويه وفك معتز
معتز : جورج انت ايه اللي جابك هنا .....انت بتعمل ايه يامايكل انا مش فاهم حاجه
انا : اهدي انت بس يامعتز ياصاحبي اسند عليا
معتز : *بيبصلي باستغراب * احنا دلوقتي في مركز قوه يامايكل
انا : اه يامعلم
معتز : *بيمسك دعاء من شعرها * بقي انتي يابنت المتناكه بتبعبصيني دا انا هنيك كسمك
انا : ايه ياشادي رايح فين متخليش الرجوله تنقح عليك متنساش ابوك اللي معايا ايواااااااا اهدي كدا ..هههههههه الحق يا معلم رجالتك بتجري
دعاء: يابيه انا ماليش دعوه هو اللي اداني فلوس ل دا كله
انا : دلوقتي انا هاخد معتز واسمها ايه امك
معتز : سلوي
انا : هاخد معتز وسلوي وهننزل من هنا وزي الشاطر كدا معايا من غير متفتح بقك
سلوي : وشرفي ماهرحمك يابن المتناكه انا يتعمل فيا كدا انا وابني بسببك يابن مني
انا : نتكلم تحت
شادي : وانا اضمن منين ان ابويا معاك مايمكن ملعوب من الاعيبك
انا : *ببص لمعتز وبيبص لجورج * متفقناش علي كدا
شادي : متفقناش علي ايه
انا : يعني الكلام مظبوط لحد دلوقتي
جورج : قصده يقولك اتفرج علي الفيديو دا وانت تعرف
شادي : *بيبص في الفيديو* احااااااااا يابن المتناكه ابويا فين رابطينه فين انطق
جورج : احنا قلنا ايه بهدووووء
انا : يالا علي تحت
معتز : ولا يامايكل هو جورج طيزه كبرت ولا انا متهيالي
انا : دي طيزه نار يامعلم

في مشهد اخر

انا : هما ولاد المتناكه اللي فوق دول اتاخرو ليه
جورج : ياعم متفصلناش بقي سيبني اسمع الاغنيه
انا : احا انت خول يالا دي عاشر مره نشغل الاغنيه دي كلملنا كسم ساره نشوف عملت ايه
جورج : جميله اووووي وهو بيقول دايره تلف تصب البيره وعلي ترابيزه بترقع ضحكه بيفكرني بواحده كنت اعرفها في امريكا كانت بت.....
انا : ششش اخرس وكلمها
جورج : دا انت بضان يالا استني ...الو ايه ياسو خلصتي
ساره : وبعت الفيديو كمان
جورج : اصلي جهزي الباقي عقبال مانجيلك
انا : ولا اهدي بقي كدا *بوطي الاغاني * اسكت علشان جايين علي عربيه معتز اهم
جورج : دا معتز اتخرشم خالص اومال عضلات علي الفاضي
انا : بس بدل مايجي ينيكك
جورج : امه احلوت نيك
انا : ايه رايك في طيزها حلوه صح
جورج : كرباااااااااااااااااااااااااااج .... هو انت بتمشي كدا ليه زي السرسجيه
انا : انت طيزك كبرت نيييك كسمك ياليليان علي كسم طيزك
جورج : انت منكتهاش لحد دلوقتي ازاي ياسطه
انا : ابلع ريقك شويه واقعد عدل يالا علي مشوارنا احنا

المشهد الاساسي
( عربيه معتز )


(معتز بيسوق جنبه سلوي وورا قاعد مايكل وشادي وجورج )
معتز : هنروح فين ياقائد
انا : هنروح زي مارجلينا تودينا ههههههههه
جورج : اطلع علي العزبه بتاعتكو
سلوي : فكره حلوه *بتبص لمايكل بانتقام *
معتز : *بعديها بساعتين * انزل يابن المتناكه بقي انا عايز تنيكني دا انا هعرفك النيك الصح *بيضربه علي وشه * انت في بلدي دلوقتي ياكسمك
جورج : اهدي يامعتز لسا هخليك تاخد حقك
معتز : اهدي بقي انا تنيك امي يابن المتناكه * بيضربو بالاقلام * دا انا هخلي خرم طيزك نفق
سلوي : *بتضرب شادي * عامل دكر ياكسمك انا هخلي الكلاب تنيكك يابن القحبه
انا : خد يامعتز عبير عايزه تكلمك
معتز : *باستغراب * عبير دلوقتي هاتها .... الو عايزه ايه دلوقتي
انا *الاصلي * : قبل متنطق ولا تقول اي كلمه متستغربش اتكلم معايا علي اني عبير.. يابن الخول بقولك متستغربش اتكلم عادي
معتز : الو ايه ياااا ماي ياعبير يابيرو عايزه ايه
انا * الاصلي* : وصلتوا العزبه ولا لسا
معتز : اه لسا واصلين
انا *الاصلي* : بص بقي زي ماانت كدا هتحط شادي عندك واربطه وسيب جورج معاه وابن المتناكه الاهبل اللي عندك اللي عامل دوري دا تجيبه وتقابلنا علي قهوتنا القديمه ومتنساش تاخد موبايل شادي
معتز : مش فاهم حاجه انا هتجنن انت ازاي مايكل اومال اللي جنبي دا مين
انا : يابن الخول فضحتنا
معتز : متخافش انا بعيد عنهم انت مين مايكل ازاي
انا : ياعم اقولك اماره باماره عبير ونادين وراندا وجمال وامك وكسمك اخلص
معتز : طب ازاي برضو
انا : هفهمك بعدين اخلص بس وحاول تنجز قبل مايفضحنا
معتز : امين نيييييك

في مشهد اخر

شادي : الو ازيك يابا عامل ايه
ابو شادي : ييييياااااااااااه اخيرا افتكرت ان ليك اب تسال عليه
شادي : حقك عليا يابا انا اسف انا كنت خايف اني مسمعش صوتك تاني او يكون حصلك حاجه
ابو شادي : فيك الخير يابني طمني عليك عامل ايه في حياتك
شادي : انا كويس يابا المهم قولي انت فين دلوقتي عايز اجيلك واشوفك واقعد معاك واوريك ابنك بقي ايه دلوقتي بقي حاجه تفتخر بيها
ابو شادي : في الدنيا اهوه يابني بتطلش فيا
شادي : طب اقابلك فين ولاايه الدنيا
ابو شادي : دا يوم المني يابني اديني العنوان وانا اجيلك
شادي : هقرب عليك المسافه ياحج عارف مطعم الهربئ اللي في شارع هرباوي
ابو شادي : اه يابني عارفه
شادي : انا شغال هناك دلوقتي عدي عليا اكون خلصت شغل واعزمك علي الغدا بالمره
ابو شادي : ههههههههه مسافه السكه يابني وهكون عندك
شادي : تيجي بالسلامه ياحج
ساره : وانت فكرك لما يشوفك مش هيعرفك الجسم مختلف
انا الاصلي : بس ياحماره انتي اتفرجي واتعلمي
ساره : وانت ناوي تعمل ايه معاه
انا : خلصي انتي بس كسم الماسك اللي بقالو سنه دا وكل واحده فيكو عارفه هتعمل ايه
سوسن : اه
ساره : عيب عليك
انا : وانت يابن العلقه سيب الموبايل وركز مع كسمي عارف هتعمل ايه
جورج : ياعم اه عارف هي فزوره
انا : طب ساره وسوسن يخشو يكملو شغل في باقي الماسكات جوا وانت تعالي مع كسمي
جورج : هي الوليه اسمها ايه ام احمد دي قالتلك هياخد كام
انا : ام احمد مين قصدك ام علي هياخد 500 جنيه
جورج : ياعم غلطنا في البخاري ام نيكه طب تمام
(بعديها بساعه )
( انا وجورج قاعدين في العربيه قدام المطعم )

انا : ازيك ياحج عامل ايه *بحضنه * وحشتني اوووي يابا
ابو شادي : وانت كمان يابني عامل ايه
انا : بخير طول مانت بخير يابا بتعيط ليه دلوقتي احنا في الشارع تعالي معايا ايه رايك في عربيتي الجديده
ابو شادي : ربنا يزيدك ويرزقك يابني قولي الدنيا اخبارها ايه معاك
انا : نركب بس الاول وهقولك كل حاجه
ابو شادي : بسم **** ماشاء **** يديك خيرها ويكفيك شرها
انا : *بقفل اللوك بتاع العربيه وبقلع الماسك * هااااااااا افتكرتني ولا لسا
ابو شادي : لا اله ( جمله دينيه ) انت مين
انا : ياعم متتناكلهاش علي كسمي ايه شفت عفريت
ابو شادي : انت عايز مننا ايه مش كفايه اللي حصل بسببك
انا : ابنك مش عايز ينسي وحاططني في دماغه
ابو شادي : طب هو فين دلوقتي هو لسا مكلمني وقالي انه هنا
انا : متستعجلش عليه هجيبهولك بس هتعمل اللي هقولك عليه ولو مسمعتش الكلام هتتناك انت وهو نيكه حلوه
ابو شادي : متاذيش ابني
انا : هنشوف
ابو شادي : من ايدك دي لايدك دي بس متاذيهوش
انا : ابنك مش هيسكت غير لما ينيكني ويرتاح ويهدي ف انت عندك حلين الاول هقولك عليه اطلع ياجورج
ابو شادي : *متنح * ايه دا ازاي اعوذ ب**** (جمله دينيه ) انتو عفاريت
انا : ههههههههههه لا اهدي هفهمك شايف الماسك دا تقدر تطلع الفرق بيني وبين جورج
ابو شادي : فوله واتقسمت نصين
انا : حلو يبقي هتلبس الماسك ومش هتفتح بقك خالص ولا تتكلم وهنلبسك شويه حاجات كدا علشان تبقي في جسمي وهنخلي شادي يضربك وينيكك علي اساس انا وبكدا يبقي خد بتاره قلت ايه
ابو شادي : لا يمكن اعمل كدا
انا : طب اتكل علي **** طريقك اخضر
ابو شادي : طب وابني
انا : سلام ياحج شرفتنا الشويه دول *بزقه برا العربيه *
جورج : وهتعمل ايه بقي بكسمك بعد ماابوه مرضيش
انا : هنيكه برضو
جورج : حرام عليك الراجل شكله غلبان وكبير بقي عايز تخلي ابنه ينيكه
انا : ميصعبش عليك غالي ياكسمك دي عيله متناكه واللي انت شايفه محترم دا شيال ازبار وخول
جورج : وانت مالك يكش يشيل حديد هو ناكك ولا جيه جنبك
انا : الاغنيه دي بتغسلني من جواااااا
جورج : خد كلم معتز بيتصل
انا : ايه ياوزه انت فين
معتز : علي القهوه وانت معايا
انا : طب انا جايلك الواد قلع الماسك
معتز : اومال هقعد بيه علي القهوه كدا يعني
انا : طب انا جايلك سلام
(القهوه )
انا : مرضي يابا
الدوبلير : دا كتير اووووي اكتر من اللي اتفقنا عليه
انا : ياعم مش خساره فيك وسلملي علي ام علي
الدوبلير : يوصل حاضر لو احتجتني ياباشا في اي وقت انا في الخدمه
جورج : انت استحليت النيك ولا ايه
الدوبلير : جرا ايه ياباشا لزومه ايه الكلام دا
انا : عندي دي ياحجيجه
الدوبلير : كتر خيرك ياباشا يالا سلامو عليكو
انا : وعليكم السلام .......احاااااااا خد تعالي فين موبايلي يارايق
الدوبلير : لامواخذه ياباشا نسيت معلش
جورج : لا ولا يهمك هات بس الموبايل يلاا ياعم بالسلامه
معتز : انا مش فاهم اي ابن متناكه ولما انت جورج اومال مين اللي هناك ودا مين اقلع ياض الماسك انت وهو
انا : ههههههههههههه دا اتجنن خالص بص انا ابقي عبير وجورج يبقي نادين
معتز : وانا احمد حلمي
جورج : وامك صافيناز يابن الجامده
انا : ههههههههه ياعم انا زفت مايكل ودا الخول ابن خالتي
معتز : طب اديني اماره
جورج : طيزك فيها زماره
انا : لا غير دي اديله اماره تانيه
جورج : نكتو في اسبانيا لا بريطانيا لا استني بص شوف اي بلد علي نفس القافيه
معتز : خلااااااااااااااااااااص اتاكدت انه انت بس ايه اللي هببتوه دا ومين جورج اللي هناك
انا : دي ليليان اللي هناك
معتز : وانا اقول طيزك كبرت ليه ياجورج اتاريها ليليان
جورج : اومال لو قلعتلك بقي وشفت طيزي احلي من ليليان
انا : هههههههههههههه معلش هو طموحه يطلع خول بس خايف
معتز : طب وهنعمل ايه دلوقتي
انا : هاخدلك حقك ياصاحبي هجننلك كسمه بس ساره وسوسن يخلصوا اللي بيعملوه واتفرج علي احلي عرض مسرحي في الدنيا
معتز : انا هنيكه يعني هنيكه
جورج : هتنيكه وهتخلف منه عيل حلو شبهك كدا يتربي في عزك
معتز : سكت الواد البضان دا
انا : اسبقوني انتو دلوقتي علي العزبه في مشوار هعمله الاول واجيلكو علي هناك
جورج : انا في سؤال في دماغي لازمته ايه تجيب ابوه وتقابله كدا كدا سو هتعمل الماسك في البيت صحيح جبت موبايل شادي يامعتز
معتز : اه عايزينه ليه وبعدين معموله باسورد
جورج : هنشوف صور ابو شادي علشان هنعمل عليه ماسك ... جاوبني ياعم نيكه انت علي السؤال
انا : علشان انت خول وغبي
جورج : فهمني ياشرلوك هولمز
انا : انا عارف ان ابوه مش هيرضي بس لازم اقابله واتاكد اذا كان ليه علاقه بابنه ولا مشافوش بقالو كتير علشان لو لسا بيتكلم معاه يبقي مش هينفع حوار الماسك
معتز : وانت جبت رقم ابو شادي منين
انا: جوزين ولاد متناكه اغبيا اقسم ب****
جورج : متردش عليه دا الخيال نايكه
معتز : انت ناسي اللي عملناه في شرم وكان مدروخ ساعتها وموبايله كان معانا وانت فكرك اني مش هبقي عامل حسابي ان شادي هيفكر ينتقم والباسورد هو كتبه وهو دايخ متقلقش كله مترتب .يالا اطير انا
معتز : وهنعمل ايه لحد اما تيجي
انا : جورج عارف هيعمل ايه وانا هجيب سوسن وساره واجيلكو علي بكره الصبح يالا اطير انا

في شقتنا القديمه

انا : سوسن لو مش عايزه تعملي كدا مش هضعط عليكي
سوسن : كفايه اللي انت عملته معايا انت عارف لو طلبت رقبتي فداك
انا : مش للدرجه دي يااوفر بس لو مش عايزه فاكس فشخ
سوسن : انا عايزه اعمل كدا
انا :لبوه لبوه
سوسن : لا مش لبوه بس كفايه انك بتعاملني كصديقه ومدخلني وسط اصحابك وبتصرف عليا اكني من عيلتك وكفايه ان من ساعه معرفتك وانا مبسوطه وسعيده
انا : كملي محن كملي
ساره : انا جهزت الزوبر بس الشعر مش عايز يلزق عليه
انا : مش هتفرق كدا كدا هي مش هتقلع هدومها .. خلصتي الماسك
ساره : اه خشي البسيه ياسوسن
انا : بقولك ايه ياساره عقبال متلزقي الزبر اللي في ايدك دا هاتي موبايلك هكلم مراتي موبايلي فصل شحن
ساره : خد اهوه ومتطولش دا رصيد مس فاتوره
انا : الو ايه ياقلبي
مرنا: انت خليت فيها قلبي انت فين من الصبح مش كنت قايل هنخرج النهارده
انا : عندي دي ياوزتي هعوضهالك
مرنا : طب موحشتكش مش ناوي تيجي بقي ياقلب مرنا
انا : نزلت اشوف معتز بيتخانق مع البواب وخلصنا ورحت مستشفي كدا اشوف شغل واديني قاعد معاه علي القهوه
مرنا : يارب يوفقك ياحبيبي يعني اتعشي ولا استناك
انا : اتعشي انتي ياروحي انا هبات معاه النهارده وهجيلك بكره
مرنا: ولا انا ابتديت اشك فيك انت وهو انتو بتعملو ايه من ورايا هاااا انطق
انا :بننيك بعض علشان احنا خولات
مرنا : ههههههههههه ياسافل ياجزمه
انا : بحبك
مرنا: وانا بموت فيك ياروحي بقولك صحيح امك واختك هيجولنا بكره علي الغدا وبيكلموك تليفونك مقفول
انا : لو جم وانا لسا مجتش متخليش مريم تيجي جنب الجاتوه اللي في التلاجه علشان لو كلته هفشخها
مرنا : ههههههههههههههه متخافش تعالي انت بس واجيبلك الجاتوه كله اللي في الدنيا
انا : يالا انطري بقي وقتك انتهي
مرنا :مش ناسي حاجه
انا : موااااااااااااااااااااااااااه امك قرعه
مرنا: تيجي بالسلامه يابطتي مواااااااااااااه
انا : ساره خدي جالك مسدج علي الماسنجر
ساره : * بتجري تشد مني الموبايل * بتفتح ليه حاجه مش بتاعتك
انا : بحب البعبصه فشخ
ساره : طب هات ملكش دعوه بحاجه
انا : حاضر يامولاتي
ساره : *بتوتر* انت قريت
انا : جورج يعرف ولا من وراه
ساره : وانت مالك حاجه بيني وبين جوزي
انا : علي حق يابا يعني البرشام اللي طلبتيه كان لجورج صح
ساره : انت مش صاحبي علشان تعرف كل حاجه عايز تجيبه ماشي مش عايز شكرا
انا : ماشي
سوسن : انا جهزت ولبست
انا : يخربيتك دا انتي شبه ابو شادي بالظبط يالا تعالي ورانا شغل

في الاوضه

سوسن : مايكل انا اول مره اعمل حاجه زي دي بالراحه عليا
انا : وحياه امك متتكلمي علشان صوتك زي الرجاله وانا بتقرف
سوسن : حاضر
انا : لزقتي الزب علي كسك
سوسن : اه بس بيوجعني عايزه اهرش فيه
انا : معلش استحملي مكان اللزق بس هنصور الفيديو وهشيلهولك علطول
سوسن : براحه طيب عليا وخلي بالك لتفتحني
انا : اقفلي بقك دا متتكلميش غير بكلمتين براحه عليا ونيكني كمان انا خول اوووووووي
سوسن : حاضر
انا : يالا نزلي البنطلون شويه ونامي علي ضهرك وخدي رجلك علي صدرك مش عايز اشوف غير طيزك والزب
سوسن : حاضر * بتقلع البنطلون وبتنام زي ماقلتلها *
انا : احااااااااااااااااا انتي كمان حطيتي شعر في فخدك
سوسن : ساره اللي عملتهولي
انا : فنانه بس كسم القرف ارتاحي كدا وسيبي نفسك خاااااااالص
( شغلت الكاميرا بس لسا مشغلتش فيديو ابتديت في الاول امشي بايدي علي طيز سوسن براحه وبحنن عليها علشان ترتاح وتسيب جسمها ورحت نازل علي فخدها ببوسها بالراحه حوالين طيزها وفي فخادها وبمشي بصباعي علي خرمها من برا بالراحه وهي شده اعصابها جامد وكل شويه تتنفض وانا ابوس في فخادها والعب بصباعي قعدت بتاع 3 دقايق بعمل الحركه دي ومطلع زبري بمشيه علي جسمها علشان تحس بيه لحد اما ابتدت تهدي شويه ورحت نازل علي خرم طيزها بصباعي بليته ببقي ومبعبصها براحه سنه سنه لحد اما دخلت نصه وهي بتصوت وبتقفل علي صباعي جامد بطيزها سبت صباعي في طيزها شويه وهي عماله تزق بخرم طيزها بصباعي بتطلعه برا فضلت انيكها بصباعي شويه وهي بتتوجع لسا رحت جايب زيت ودهنت صباعي وطيزها من برا وابتديت ادخل صباعي دخل بسهوله شويه بس برضو لسا واجعها وبتصوت رحت مطلعه وبدخل في صباعين مع بعض يادوب دخلو العقلتين لقيتها بتصوت بس ماسكه نفسها )
انا : اهدي براحه اهوه مفيش حاجه لسا اهدي
سوسن : *بتهز راسها وكاتمه الوجع * بتوجع اووووي دي
انا : بصي علشان الوجع كله يبقي مره واحده هنيكك علطول
سوسن : بس براحه
انا : اهدي وريحي جسمك سيبي نفسك خالص ريحي
( رحت داهن زبري وممشيه علي خرم طيزها وابتديت ادخل في الراس بالراحه وهي مش عايزه ترخي جسمها رحت معافر معاها وزقيت جامد شويه لحد اما الراس ابتدت تخش لقيتها بتبرق بعينيها وصوتها اتكتم وبوقها مفتوح وبتبصلي وهي مبرقه رحت مزود سنه لقيتها بتطلع اااااااه زودت سنه كمان لقيتها ااااااااااه فضلت ازود لحد اما الراس وحته من زبري دخلو في طيزها ورحت مطلعه من غير مااسحبه كله ودخلته تاني وفضلت انيكها بالراحه راس زبري بس ابتدت تاخد علي شويه والتبريقه اللي في عينيها تروح وبتمسك في الملايه بايديها وسنه بسنه بزود في زبري وهو بيخش وطيزها ضيقه نيييييك وانا خايف اجيبهم قبل مانصور حاجه وهي قافشه بطيزها علي زبري قفشه متناكه مخليه زبري زي النار فضلت ازوق في طيزها لحد اما دخل نصه وهي صوتت مستحملتش رحت مشغل الفيديو وابتديت اصور وانا بدخله في طيزها وبنيكها يادوب نص زبري اللي كان جوا طيزها وهي بتصوت بس قعدت بتاع 3 دقايق بنيك فيها ورحت قافل التصوير وابتديت اسخن عليها وادخل زبري اكتر واكتر وهي ابتدت تتاوه شويه )
سوسن : اااااااااااااااااه الوجع راح شويه
انا : خلاص انا طفيت الفيديو لو عايزه تقومي
سوسن : *بتقلع الماسك وبتفك هدومها * لا كمل ااااااااااه
انا : *بطلت نيك وبفك معاها الهدوم واول مشفت بزازها بنت متناكه صاااااااااااروخ رحت هاجم علي بزها ببقي * بزازك حلوه نيييييييك والحلمه واقفه اووووي
سوسن : ااااااااااااه
انا : اوووووووووف ايه الفجر دي متفنعنيش ان دي اول مره ليكي انت بزازك كبيره نييييييييييك
سوسن : و**** اول مره اعمل كدا
انا : استحاااااااااااااااااله البز دا يبقي طبيعي لواحده في سنك
سوسن : طيب
( رحت فاكك الزبر من علي كسها بالراحه لقيته مش عايز يتشال اتعافيت عليه شويه وشديته وهي صوتت وانا بشيله من الوجع رحت مكمل نيك في طيزها وايدي بتلعب علي كسها بس مايته خفيفه مش زي مرنا مايتها كتير ولقيتها غمضت عينيها وانا بلعب بايدي في كسها فانتهزت الفرصه وشميت ايدي لقيت كسها ريحته بنت متناكه متتشمش فاتبضنت فشخ وبقيت بلعب بايدي علي كسها وبنيكها في طيزها وهي كانت بارده نيييييك مبتقولش غير ااااه ااااااه وانا اتعودت علي مرنا وهيجانها وتعبيرات وشها والااااااااااااه بتاعتها اللي كانت تهيج الصخر اما سوسن فكسم الغم والنكد ووشها واقف نييييييييك اكنك نايم مع تمثال بلاستيك قعدت بتاع 4 دقايق ورحت مطلع زبري وجايبهم برا علي الارض )
سوسن : النيك دا حلو اووووي
انا : دي حقيقه
سوسن : انت كدا خلاص
انا : لسا هنلعب اكسترا تايم
سوسن : يعني ايه
انا : يعني خلاص انتي مش جبتيهم
سوسن : لا انا بتاخر بطول وانا بجيبهم
انا : معاكي ربنا بقي احنا ورانا شغل كتير هاتيهم بايدك
سوسن : ممكن متقولش لحد اننا عملنا كدا
انا : لا هقول استني انزلها علي النت وفي اليوم السابع
سوسن : انا بتكلم بجد دلوقتي بعد اذتك يعني
انا : انتي بضانك كبرت فشخ ليه كدا ... البس هدومك بس......... ياساااااااااااره
ساره : ايه يامايكل
انا : بصي هروح مشوار كدا وهعدي عليكي الصبح اخدك علشان نكمل حوارنا
ساره : ماشي اوكيه ....*بتتكلم في الموبايل* لا دا مايكل ياحبيبي بيقولي هنعمل ايه وكدا

خروج من الفلاش باااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااك
في مشهد اخر
في يومنا الحاضر


فادي : ايه رايك في الشقه يامريوما
مريم (اختي ) : جميله جدا وواسعه وحلوه
فادي : حطيتلك شفاط اهوه في المطبخ ياستي وكمان بصي تليفزيون LCD زي ماطلبتي
مريم : اااه كويسه انت بتعمل ايه
فادي : هكون بعمل ايه خطيبتي وبدلع عليها فيها حاجه دي
مريم : لما نتجوز ابقي اتدلع براحتك شيل ايدك
فادي : مالك بس في ايه متفكي كدا *بيبوسها في خدها *
مريم : فادي ايه مالك انت اتجننت ولا ايه ايه اللي بتعملو دا
فادي : *مش شايف قدامه من الهيجان * وانا لسا عملت حاجه انا انا *راح هاجم عليها بيبوسها وبيغتصبها *
مريم : *بتضربه وبتزوقه * اوعي اوعي يابن الوسخه اوووعي بتعمل ايه
فادي : *بيضربها بالقلم * انا ابن وسخه ياشرموطه * بيقطعلها هدومها
مريم : اوعي يابن الوسخه اوعي الحقوووووووووووووووني
فادي :صوتي من هنا لبكره هتتناكي يعني هتتناكي
مريم : *بتعيط * الحقني ياماااااااااااايكل اوعي يابن الوسخ......اااااااااااه
فادي :* بيعافر معاها وقطعلها التيشيرت وقلعها السنتيانه وبيشدها من رجليها وقعها علي الارض بيفكلها البنطلون ودماغها خبطت في الارض* هنيكك يعني هنيكك مش قادر استحمل
مريم : *بترفصه برجليها وبتدور علي اي حاجه تضربه بيها * اوعي يابن الوسخه اوعي الحقووووووووووووني ااااااااااااااه ياماااااااااااااااايكل يامااماااااااااااااااااااااا
فادي : *بيضربها بالاقلام جامد علي وشها وقلعها البنطلون وفتح رجليها وشدلها الكلوت بغباوه وبقيت ملط قدامه وهي بتحاول تداري نفسها وجسمها بايديها * ياما حلمت اني انيكك احححححح
مريم : *بتعيط * حرام عليك سيبني انا هبقي مراتك سيبني سيبني
فادي : مراتي ايه انتي هتتناكي دلوقتي *بيدخل زبره في كسها وهو مكتف ايديها ورجليها بجسمه وهي بتقاوم بجسمها *
مريم : *بتعيط جامد * حرام عليك ليه كدا سيبني سيبني ااااااااااااااااه
فادي : اتفتحتي يامتناكه خلاص وخت شرفك استمتعي بزبري جوا كسك
مريم :*بتعيط *
فادي : اححححححح كسك ضيق نييييك بس بكره تتعودي علييييه ااااااه اووووووووف حلو اووووووي *بيوطي يبوس في بزازها ويلحسهم وبيحاول يبوسها في بوقها وهي بتبعد ببقها ووشها وهو زي التور بيبوس في اي حته تقابله وشغال نيك فيها *
مريم : *بتعيط * اااااااااااه حرام عليك انا عملتلك ايه
فادي : *بيضربها بالقلم ويشد شعرها بيخبط راسها في الارض* اخرسي يابنت المتناكه واتشرمطي عايز احس اني بنيك
مريم : *بتعيط وبتقاوم * سيبني اوووووعي سيني يابن الوسخه
فادي : *بيضربها بالقلم * مش هسيبك غير لما اتمتع بلحمك ياشرموطه اووووووف هيجيني يابنت المتناكه سمعيني شرمطتك *بيضربها بالقلم * انطقي انطقي انطقي
مريم : *اغمي عليها *
فادي : كسمك هتعمليلي ميته هنيكك برضو *فضل ينيك فيها يجي 3 دقايق لحد اما جابهم جوا كسها * اححححححححح كسك سخن وحلو اووووي مريم فوقي فوقي
(قام بسرعه يجيب نشادر ويفوقها وبيدلق علي وشها مياه مش عايزه تفوق راح قرصها في فخدتها من جوا لحد اما شهقت وفاقت )
مريم : اااااااه انا دايخه انا فين
فادي: اشربي مايه خدي
مريم : *بتبص علي فادي وبتبص علي نفسها لقيت نفسها عريانه اتخضت وبتلم نفسها * اوعي يابن الوسخه *بتزقه * اوعي سيبني وبتغطي نفسها باي حاجه *
فادي : انا اسف و**** مكنش قدصي مكنتش عارف انا بعمل ايه
مريم : *بتترعش وسقعانه وعرقانه *
فادي : طب اهدي طيب وهجيبلك هدوم من جوا اشربي طب بق مايه
مريم : *بتجري علي الحمام وقفلت علي نفسها بتعيط وبتلبس هدومها لقيت هدومها مقطعه مش عارفه تستر نفسها قعدت في الحمام وبتلطم وتعيط *
فادي : افتحي طيب افتحي جبتلك لبس
مريم : *بتفتح نص فاتحه بتاخد الهدوم وبتلبسها وبتخرج من الحمام وهي بتمسح دموعها وبتاخد شنطتها وبتفتح باب الشقه وبتجري علي تحت *
فادي : طب استني بس اسمعيني انا بحبك واللي حصل دا غصب عني طب اسمعي بس ارجوكي اسمعيني طب طب استني اوصلك
( روحت البيت )
ماما : مالك يابنتي بتعيطي ليه وايه الهدوم دي
مريم : *بتجري علي اوضتها بتقفل الباب وبتعيط *
ماما : طب افتحي طيب قوليلي في ايه يابنتي طب قوليلي ايه اللي حصل طب اكلملك اخوكي
مريم : *بتفتح الباب بسرعه * متكلميش حد
ماما : طب قوليلي في ايه
مريم : *بتقفل الباب تاني بسرعه وبتعيط علي سريرها*
ماما : هو في ايه طيب يابنتي متوجعيش قلبي عليكي ......الو ايوا يامايكل انت فين تعالي اختك جايه من برا بتعيط ومش عارفه مالها
انا : *خارج من العزبه * طب انا جايلك حالا سلام ................................... ....... انتهي الجزء الثامن والثلاثون



الفائز في المسابقه اللي فاتت
Michael Magdy
مبروك يابو المكااااااااااااااااااميك

الاجابه الاقرب الي الصواب كانت من نصيب
لحسنجي قديم ( مايكل جاب شخص خول يتناك مكانه )
eng a7md ( اللي علي الباب جورج )
معاك في اي حاجه ( اللي علي الباب جورج )

مبرووووووووووووووووووك ياراااااااااااااااااااااايقيييين


الجزء التاسع والثلاثون
( فن التعذيب )


الشخصيات كما هي


انا : طب خلاص ياماما جايلك في السكه سلام ... تفتكر في ايه يكونش اتخانقو تاني هما الاتنين بس امي طالما كلمتني يبقي في حوار ولا ....الو ايه يابطتي
مرنا : ايه ياروحي فينك وحشتني اوووي
انا : عايزه ايه اجيبهولك وانا جاي
مرنا : تصدق انك رخم بجد انا عايزاك انت محتاجالك
انا : حاضر يابطتي هعدي علي امي اشوفها عايزه ايه واجيلك ابقي بتاعك اليوم كله
مرنا : وحشتني اووووي ومتتاخرش عليا علشان نفسي فيك بجد
انا : مالك يابت في ايه اهدي كدا خليكي تقيله
مرنا : انا ماسكه نفسي بالعافيه ومستنياك باي طريقه مش قادره وحياه امك متتاخر عليا علشان خاطري بجد
انا : طب اهدي علشان انا سايق والبنطلون قماش وزبري وقف علي اخره من لبونتك دي
مرنا : هههههههههههههههه طب تعالي وانا اريحهولك ياحبيبي
انا : حاضر ياروحي هخلص مع امي بسرعه واجيلك ....هي امك واختك فين
مرنا : متلقحين اهم هيروحو فين يعني
انا : طب عايزه حاجه اجيبهالك ولا بتتموحني وبس
مرنا : تعالي انت بس وملكش دعوه بحاجه مش عايزه حاجه غيرك
انا : حاضر ياقلب حاسب يابن البهيمه لامواخذه يازوزو دا حته خول شكله سكران
مرنا : هههههههههههههه اهدي ياعم ابراهيم الابيض علي الناس مش كدا ويالا متتاخرش
انا : حاضر ياجوافه المستكاوي يالا انطري سلام .......الو ايه ياجو
جورج : انت فين يابن الخول سبتنا وخلعت
انا : اللي بعده
جورج : ياعم كسمك غور انا غلطان اني بكلمك
انا : طب بقولك فضوا المكان وكل الماسكات والحاجات دي اخفيها وانا هروح انام شويه علشان تعبان فشخ وهبقي اكلمك بقي لما اصحي نشوف ايه الكلام
جورج : عايز احاكيك في حوار كدا بس قشطه لما تبقي فاضي بس في التوب سيكرت نييييييك
انا : طب بقولك ايه اقفل علشان موبايلي 4% وهيفصل اصلي بعدين يالا سلام

بيت ام مايكل

انا : ساعه بتفتحي وبعدين انتو غيرتو الكالون بتاع الشقه
ماما : *بتحضني * طب سلم علي امك الاول ياوسخ
انا : *ببوسها * ماما ست الكل قلبي حب العمر عامله ايه وحشتيني بحبك فشخ
ماما : طب خش ياروح امك بدل مااهزقك وانت شحط كدا
انا: وبعدين بقي في نبع الامومه دا
ماما : انت رفعت كدا ليه ياواد مراتك مبتاكلكش ولا ايه استني عامله كشري هعملك طبق
انا : من غير البصل البايظ اللي بتحطيه دا وقللي المكرونه وكتر الدقه وشطه بصيت
ماما : وعندك واحد حلواني صغير
انا : بتدوسي في اي خرا ..فين مريوما بقي استني خدي متعرفيش هي زعلانه ليه
ماما : ولا اعرف هو انتو بتقولو حاجه ولا بتحكولي حاجه اكني مش امكم اكني واحده من الشارع
انا : هي عبله كامل اللي راكباكي دي مش ناويه تخلع بقي انا سالتك سوال بسيط هتزيطي ليه
ماما : خد امسك الطبق دا برا تلاقيه يجي ب 20 جنيه ... اختك معرفش هي جات لابسه هدوم غريبه وبتعيط ودخلت علي اوضتها علطول
انا : حطي دقه كمان والنبي لاااا ايه دي شطه طب حطي نص معلقه بااااااااااس كفايه خلاص انا هروح اشوفها
(بفتح باب الاوضه مقفول فبخبط علي الباب )
انا : افتحي يابقره
اختي : طب استني بغير هدومي
انا : شويه كشري زي الخرا تسلم ايدك
ماما : مش عاجبك ماتكولش روح كل من الشارع يجيلك امراض يامعفن
اختي : *بتفتح الباب وعينيها حمرا من العياط * خش
انا : *بخش وبقفل الباب * امسكي الطبق دا عقبال ماقفل الباب
اختي : *واقفه ماسكه الطبق وساكته وبتبص عليا وانا بقفل الباب *
انا : *قفلت الباب وبلف اخد منها الطبق حطيته علي جنب وهي واقفه قدامي مش عايزه تبصلي رحت بايس راسها وواخدها في حضني * مالك يااغلي حاجه في حياتي مين اللي زعلك بس
اختي : *بتحضني وبتشن وبتبتسم * مفيش حاجه يامايكل زعلانه بس مش اكتر مضايقه شويه
انا : هتخبي علي مكموكتك برضو
اختي : *بتبتسم * صدقني مافيش حاجه
انا : اومال امك بتقول جايه من برا بتعيطي ليه ولابسه لبس غريب
اختي : مفيش صدقني اتخانقت بس مع فادي وشدينا في الكلام
انا : وهو اللي معورلك رقبتك كدا
اختي : لا مش هو بعد ماشديت معاه كنت مخنوقه اووووي واتخانقت مع واحده صحبتي ومدينا ايدينا علي بعض
انا : وقافله موبايلك ليه
اختي : هو تحقيق ولا ايه
انا : لا تحقيق ولا نيله يعني دا جزاتي اني يالهووووووووووووي علي القرف *طبق الكشري وقع * هاتي اي حاجه نلمو من علي الارض
( اختي بتوطي تلمه معايا من علي الارض التيشيرت بتاعها اترفع لمحت فوق طيزها زي احمرار فشخ اكنها كانت بتحك في حاجه خشنه )
اختي : خلاص متشغلش بالك انا هبقي اكنسه بعدين قولي انت مرنا عامله ايه
انا : هتفضلي قافله موبايلك لحد امتي
اختي : معلش يامايكل تعبانه مش قادره اتكلم ...هفضل قفلاه يومين كدا لحد ما اهدي شويه
انا : لو احتاجتيني انتي عارفه هتلاقيني فين *ببوس راسها * سلام يامريم
اختي : (سامحني يامايكل لو قلتلك عارفه انك مش هتسكت وهتقتله وانا مقدرش اخسرك ياحبيبي *بتعيط * يارب مش عارفه اعمل ايه طيب انا عملت ايه علشان يحصل فيا كدا ليه يافادي تكسرني كدا وتعاملني اكني واحده زباله ليه بتوسخني طيب دا انا كلها كام شهر وهبقي مراتك وتعمل اللي انت عايزه حراااااام عليك ليه ترخصني قدام نفسي كدا *بتعيط جامد *
ماما : *بتخبط الباب* مرررررريم فادي بيتصل بيكي خدي كلميه بيقول موبايلك مقفول
اختي : *مبتردش عليه *
ماما : شكلها نايمه يابني معلش هو حصل ايه انتو اتخانقتوا
فادي : *ارتاح لما سمع كدا حس انها محكتش لحد * خناقه بسيطه بس ياحماتي وانا هصالحها صدقيني
ماما : ربنا يهدي سركم ياحبيبي

بيت مايكل

انا : *بفتح باب الشقه وبتكلم في الموبايل * طب تمام خلاص قشطه شوف وكلمني سلام
مرنا : *بتحضني * وحشتني اوووووووووووووووي ياقطتي ياجميله انتي *بتبوسني *
انا : وانتي كمان ياقلبي
مرنا : اعملك تاكل ولا كلت عند ماما
انا : اعمليلي قهوه علشان في موضوع مهم شاغلني هفكر فيه
مرنا: *زعلانه * موضوع مهم طيب
انا: عامله ايه ياموكا *ببوسها في خدها * وازي هاني خطيبك
مونيكا : اهو زي الفل قولي لقيت شغل ولا لسا
انا : بدور اهوه بس خدي عايزك كدا في حوار تعالي معايا البلكونه بعيد عن مرنا وصداعها
(في البلكونه )
انا : بقولك ايه بما انك بنت ايه الحاجه اللي تخليكي ترجعي البيت وانتي معيطه ومنهاره لدرجه انك تبقي ماشيه في الشارع بتعيطي مش قادره تمسكي نفسك
مونيكا : مش عارفه بس ممكن لو اتخانقت مع صاحبتي جامد او مثلا هاني قالي انه مبيحبنيش مش هينفع نكمل مع بعض وانا بحبه فشخ فهتلاقيني بعيط
انا: بس كدا
مونيكا : متهيالي بس كدا مفيش حاجه تاني في دماغي ليه
انا : حوار كدا بفكر فيه ... تسلم ايدك يامرنا خلاص قشطه ياموكاا قومي انتي حبيبتي فشخ
مونيكا : *باسستغراب * انت غريب فشخ النهارده
مرنا : في ايه ياروحي يامااااااااااااااايكل يابني بكلمك
انا : ايه في ايه بتزعقي ليه
مرنا : مالك سرحان في ايه
انا : مفيش حوار كدا متشغليش بالك
مرنا : *بدلع وبتقعد علي حجري * طب انا موحشتكش طيب *بتبوسني في راسي *
انا : معلش يامرنا دماغي مش رايقه دلوقتي
مرنا : طب تعالي نخش جوا وانا هروقهالك
انا : *ببصلها بنرفزه * قلت مش رايق معلش
مرنا : دا ايه الهم اللي انا فيه دا اووووووووووف بقي *خرجت برا *
(طب ايه الخربوش اللي في ضهرها دا طب ماشي في وشها خناقه وهي مبتتخانقش بس هنعتبرها بتتخانق طب اللي في ضهرها دا ايه ......بعديها بساعه من التفكير )
مرنا : *مع ثبات التعبير * لسا برضو ياحبيبي طب قولي مالك او تعالي نحكي مع بعض
انا : وحياه امك معلش اخلعي من دماغي دلوقتي محتاس فشخ
مرنا : *بتبتسم بزعل* حاضر
(بعديها بساعه )
مرنا : *مع ثبات التعبير * ياحبيبي بقي بجد محتاجالك اووووي طب اقعد معايا شويه نفسي فيك بجد
انا : معلش بس بجد مش فايق
مرنا : طب بص مش هنعمل حاجه خدني بس في حضنك مش عايزه غير كدا*بتقعد علي حجري *
انا : *بزوقها * قلت كسم معلش مش هينفع ممكن تبطلي صداع شويه
مرنا : *بخوف ورجعت لورا * حاضر حاضر انا اسفه
(بعديها بنص ساعه دخلت انا قعدت في الصاله )
مرنا : *جت قعدت جنبي علي الكنبه ونامت علي كتفي *
انا : وحياه غلاوتي عندك انا فيا اللي مكفيني مش فاضي للمحن بتاعك دا بعد اذن سيادتك بكل ذوق وادب سيبيني دلوقتي
مرنا : *تعبيرات طفل زعلان بيعيط * انا قاعده ساكته معملتش حاجه طيب
انا : طب ماشي
مرنا : *تعبيرات طفل زعلان بيعيط * ممكن امسك ايدك *بتقولها بخوف *
انا : *ببصلها لقيتها خافت ورجعت لورا شويه * تعرفي تهدي وتسكتي
مرنا : *بخوف وهيجان بتبلع ريقها وتهز راسها * حاضر حاضر *وقامت*
(بعديها بربع ساعه )
انا : ( ماهو لو طلع اللي في دماغي صح انا هنيك كسمك في ميدان عام يابن المتناكه بس لا دا خول ميعملش كدا *مرنا بتقعد علي الارض جنب رجلي وحطه راسها علي ركبتي * طب ليه اختي مقلتليش في ايه يبقي اكيد خايفه اني اتهور او اعمل حاجه طب ازاي امي سكتت ومحاولتش تعرف في ايه .......) بتعملي ايه يامرنا
مرنا : *شفايفها بتترعش وبتبصلي بخوف شويه * مش بعمل حاجه قاعده ساكته
انا : طب متنامي بدل القعده دي
مرنا : *مع ثبات التعبير الطفولي * مستنياك علشان انام جنبك
انا : لا نامي انتي مش هنام دلوقتي
مرنا : مايكل انا تعبانه اووووي ومحتاجالك
انا : انتي غبيه بقي
مرنا : *بتدمع * انت بتعمل كدا ليه معايا انا مش عايزه حاجه منك غير حضنك مش بطلب كتير احضني بس احضني 5 دقايق بس وهرتاح علشان خاطري
انا : طب قومي تعالي احضنك علشان نخلص
مرنا : *بصتلي بكسره نفس وبصت في الارض صعبت عليها نفسها وقامت * لا خلاص مش عايزه حاجه تصبح علي خير
انا : ( طب ابن المتناكه دا انا لو واجهته هينكر واختي مش عارف قفله دماغه........) عايزه ايه
مرنا : اعملك حاجه تشربها
انا : ورحمه ابويا لو مسكتيش لاسييبلك البيت وامشي
مرنا : *بتدمع * لا متمشيش خليك انا داخله انام تصبح علي خير
انا : *بكلم معتز * الو ايه يامعتز بقولك ايه انت فين في العزبه ولا روحت
معتز : لا بايتين هناك كلنا وهنرجع بكره الصبح
انا : كنت فاكرك هنا كنت هقولك ننزل نقعد علي القهوه شويه لالااالا مفيش حاجه مبضون بس قشطه انا هخش انام وبكره نتقابل حبيبي وانت من اهله
( دخلت اوضه النوم لقيت مرنا قاعده علي السرير وبصالي زي الطفل اللي زعلان من امه نفضتلها ونمت لاني كنت تعبان فشخ وصحيت في الفجر لقيت مرنا نايمه بجسمها كله عليا يعني انا نايم علي ضهري وهي جسمها كله فوقيا وايديها مدخلاها من تحت ايدي بتحضني ورقبتها جنب رقبتي سانده علي كتفي وبتتاوه اوووووووي بس براحه وبتحرك جسمها بالراحه علي جسمي وجسمها سخن وبتترعش اول مافوقت وشفها كدا )
انا : *بزعيق * انتي بتعملي ايه
مرنا : *لقيتها اتخضت وخافت وقامت بسرعه ومن السربعه وقعت علي الارض ومبتردش*
انا : *بزعيق* انطقي بتعملي ايه *نزلت علشان افتح النور وانا بمشي ناحيه النور وهي بتسحف علي طيزها بترجع لورا من الخوف واول مفتحت النور لقيتها قاعده في ركن الاوضه بتبصلي بخوف فشخ وشفايفها بتترعش وايديها بتترعش وعينيها مبرقه ومبتتكلمش * انطقي كنتي بتهببي كسم ايه هو انا مش قايلك اهدي
مرنا: *بتبلع ريقها ولسا بتترعش ونفسها بيعلي وبصوت واطي ومبحوح * معملتش حاجه
انا : *بمسكها من كوعها جامد وبوقفها وبزعقلها * خخخخخخخخ جو المحن ابن المتناكه دا مش هينفع انطقي كنتي بتهببي ايه
مرنا: *بتبصلي بخوف وراحت معيطه جامد ولقيت رجليها بتترعش ببص علي رجليها لقيتها عملت حمام علي روحها ببصلها لقيتها بصتلي بخوف فشخ وعياط وبصت في الارض ووقعت مش قادره تقف *
انا : *نزلت علي ركبي قعدت جنبها مسكت ايديها بقربها في حضني * متخافيش اهدي انا مايكل حبيبك
مرنا : *تعبيرات طفل خايف* لا انت وحش انت مش بتحبني امشي
انا : *بقربها مني وباخدها في حضني وبطبطب عليها * انا وحش يابطتي انا مكموكتك حبيبك اهدي مفيش حاجه اهدي يابطتي *ببوسها في راسها * حقك عليا ياروحي انا اسف *رحت قاعد ساند ضهري علي الحيطه وقعدتها علي حجري بالعرض خدتها في حضني وساند راسها علي كتفي زي العيال الصغيره وبطبطب عليها وبمشي علي شعرها وببوسها * اهدي ياحبيبتي اهدي حبيبك جنبك اهدي اهدي ياروحي في واحده تخاف وهي في حضن حبيبها كدا هاااا في لا مفيش صح *بتهز دماغها* طب هاتي بوسه بقي *بتبوسني في خدي ونزلت تاني في حضني * اهدي يااغلب من الغلب يااطيب حد في الدنيا اهدي علشان خاطري
مرنا : *بتترعش * انا اسفه مكنش قصدي اصحيك بس انا كنت محتاجه حضنك اووووي
انا : حقك عليا يابطتي انا اسف و**** العظيم انا اسف بجد كل مره اوعدك ومبعملش بوعدي
مرنا : *مع ثبات التعبير * مش مهم المهم اني في حضنك دلوقتي
انا : *بضمها في حضني جامد * ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااه مش عارف من غيرك كنت هلاقي حد يستحملني ولا لاء *ببوس ايديها *
مرنا : *بتبتسم وبتمسح دموعها * انا مش هطلب منك كتير انا عايزاك بس تحضني حسسني انك جنبي بس كدا مش عايزه حاجه تاني
انا : *ببوسها في بقها * حاضر ياحبيبي مالك بس جبتيهم تاني
مرنا: ااااااه جبتيهم
انا : *بدمع وبحضنها * ولا استاهل ضفر من ضفر رجليكي حتي
مرنا : *بتاخد نفس عميق * ممكن تفضل واخدني في حضنك
انا : *بضمها اوووي * حاضر ياحبيبي حاضر بس تعالي الاول تقومي تغيري البنطلون وتستحمي
مرنا : *ببراءه اطفال رهيبه * هتستحمي معايا ؟؟
انا : اه ياروحي هستحمي معاكي
(قمنا دخلنا الجمام انا وبحميها الاول من البيبي اللي علي جسمها وهي مبسوطه وبتضحك فشخ زي الاطفال وبدعكلها جسمها بالصابونه )
مرنا : لا مش دي هات الشاور جيل الازازه اللي هناك دي
انا: بس يابت اخرسي ايش فهمك انتي دي الصابونه دي ياما نضفت اجيال ششش اخرسي
مرنا : ياعم القرد انت بشرتي حساسه
انا : طب قبل اختراع الشاور جيل كنتي بتستحمي بايه جاوبيني كدا
مرنا : اخلص بقي متبقاش رخم ياغلس
انا : فلاحه انتي فلاحه
مرنا : هههههههههههههههه ااااااه براحه يابني انا جسمي غير جسمك انا انثي رقيقه
انا : لفي بس يارقيقه اديني طيزك سوري معلش برجاء التدوير واعطائي مؤخرتك الحسناء حلوه الصيغه دي
مرنا : ههههههههههه بكل سرور ياصاح
انا : طب لفي علشان قفاكي ميزغرطش من الضرب *بضربها علي طيزها *
مرنا : *بدلع * ااااااااااااااااه براحه
انا : علقه انا متجوز لبوه لا لبوتين في لبوه جربي الليفه همرشلك جسمي تبقي فله شمعه منوره
مرنا : لا وحياه امك الليفه خشنه بتحمرلي جسمي عامله زي السجاده
انا : بتحمرهولك ازاي !!!!
مرنا : عادي يعني عارف هقولك عارف زي ماتجيب مثلا هقولك شفت لو بتجري وحد كعبلك وسحفت علي الارض مش بتلاقي ايدك كدا تحس انها متشوهه بس مش متعوره فاهم حاجه
انا : ايوا يامزاجنجي قول وايه كمان يابنت الرايقه *بشد راسها بعنف وببوسها في بوقها *
مرنا : *مستغربه * انت عبيط يامايكل
انا : تعالي معايا
مرنا :طب استني البس هنطلع ملط كدا يابني استني متبقاش متخلف ااااااااااه استني
انا : ايه يابنت الرزله
مرنا: *بتترعش وبتبصلي بالتعبير الفشيخ* ممكن تحط ايدك تحت عندي
انا : *بقرب منها وبنزل علي ركبي الحسلها كسها*
مرنا : *بتشدني من راسي* لا ياحبيبي مش مستاهله انا عايزه ايدك بس كفايه عليا عايزك تحضني وانت حاطط ايدك
انا : *وقفت خدتها في حضني وحطيت ايدي علي كسها بلعب فيه وببوسها *
مرنا : *ببتترعش وبتجيب كتير * كفااااااااااااايه كفااااااااااايه علشان خاطري تعبت بجد
انا : انا لسا عملت حاجه بقالي كتير ملبعتلكيش في كسك
مرنا : اااااااااااه طب ماشي اللي تشوفه ياحبيبي اااااااااااااه.........طب كفايه طيب انا اااااااااه جبت كتير اووووي مش قادره بجد
انا : *شلت ايدي وببوسها * بحبك فششششششششششخ
(دخلنا اوضه النوم )
انا : زي ماانتي كدا نامي علي السجاده ايووووا كدا ارفعي رجلك واتنيها علي صدرك
مرنا : طب مانعمل كدا علي السرير
انا : استني بس واهدي عليا * ابتديت انام فوقيها وازوق بوسطي جامد في كسها * دلوقتي حاسه بايه في ضهرك
مرنا : ااااااااااه استني ضهري بيحك في السجاده جامد بيوجعني
انا : *بلفها علي ضهرها لقيت ضهرها محمر شويه بس علي خفيف من عند كتفها من ورا وعند اخر ضهرها فوق طيزها * تمام كدا
مرنا : هو ايه اللي تمام بهدلتني وتقولي تمام
انا : *ببوسها في راسها * معلش ياروحي حقك عليا قومي استحمي بسرعه معلش حقك عليا ( طيب يابن المتناكه يافادي )

تاني يوم العصر

اختي : الو عايز مني ايه مش كفايه اللي عملته فيا
فادي : انا اسف صدقيني حقك عليا كان غصب عني انتي عارفه انا بحبك قد ايه واللي عملته غصب عني
اختي : انا مرضيتش اقول لمايكل لانه لو عرف مش هيسكت هيموتك
فادي : لا بلاش خلاص انا كدا كدا هتجوزك وهتبقي مراتي
اختي : بس انت كسرتني يافادي هسامحك ازاي يعني
فادي : سامحيني اعتبريها غلطه شباب ومش هتتكرر تاني كنت في لحظه هيجان مدرتش بنفسي انا اسف انتي عارفه انا بحبك قد ايه
اختي : يعني هتتجوزني حتي بعد اللي عملته
فادي :طبعا هتجوزك مينفعش افتحك واسيبك كدا انا مش سوري يعني في الكلمه خول
اختي : طب انا عايزه اشوفك
فادي : تحت امرك نحبي نتقابل فين
اختي : تعالي خدني من تحت البيت
فادي : حاضر هكلمك اول مااوصل بس انتي موبايلك مقفول
اختي : كلمني علي الرقم دا مش عايزه افتح موبايلي علشان مايكل ميكلمنيش ويسالني في ايه
فادي : حاضر مسافه السكه
(بعديها بساعه في عربيه فادي )
فادي :انا اسف صدقيني يامريم حقك عليا واللي انتي عايزاه انا هعمله
اختي : حصل خير يافادي اللي حصل حصل اطلع بس نقعد في مكان ونتكلم الاول
فادي :تحبي نروح فين
اختي : اطلع علي الرحاب في كافيه هناك هادي ونتكلم براحتنا
فادي : حاضر

مشهد الكافيه

فادي : خلاص زي ماتحبي نعمله الاسبوع اللي جاي بس هنقول لاهالينا ايه
اختي : ماليش فيه اتصرف يااما هقول لمايكل ومتسالنيش علي رد فعله ايه
فادي : خلاص حاضر انا هقنعهم في البيت بسرعه ونخليه الاسبوع اللي جاي بس انتي سامحيني
اختي : اثبتلي الاول وبعدين اسامحك
هدير : مش معقول مريم ازيك عامله ايه *بتبوسها *
اختي : وحشتيني بجد اووووي فينك مبتساليش عليا ليه
هدير : ماانتي عارفه الشغل بقي مش تعرفينا
اختي : فادي خطيبي هدير صاحبتي
هدير : اهلا وسهلا طب مش تقولي انك جايه هنا او تكلميني حتي ياواطيه
اختي : مش هينفع ياهدير خطيبي معايا وكدا
هدير : وفيها ايه يعني عادي خطيبك يالا بقي متبقيش رخمه انتي وحشاني اوووووي
اختي : طب شوفيه لو يوافق طيب
هدير : طبعا هيوافق مش كدا ولا ايه يااستاذ ههههههههه في جنتل مان يزعل خطيبته برضو
فادي : *مستغرب* طب افهم طب الاول
هدير : بص انا هفهمك لا ركز معايا بتبص فين بصلي هنا
اختي : معلش هي لاسعه شويه
هدير : اخرسي ياجزمه بص يافوده مريم كل لما تيجي الرحاب هنا بتكلمني وبنقعد في الفيلا بتاعتي وبتبات معايا وبص بنقلب الدنيا بيبقي يوم ميتنسيش ابدا مش صح ياجزمه انتي
اختي :ههههههههههه مش قلتلك مجنونه
فادي : ربنا يخليكو لبعض بس انا كراجل وانتو بنتين مش هينفع وكدا محرجه بصي ممكن تروحو انتو مع بعض وانا هروح مش مشكله
هدير : هو خطيبك مالو قفل ليه كدا سوري يعني بس فك متبقاش ضيق يعني قوم بس قوموووووووووووا
اختي : خلاص بقي يافادي متكسفاهاش
فادي : امري لله ياستي ماشي

مشهد الفيلا

هدير : تعالي يابت اوريكي اوضه اللعب جبت لعبه جديده اللي هي ال VR فشييييخه تعالي يافادي هتعجبك اوووي
فادي : لا انا هستني هنا
هدير : *بتشده من ايده ياعم اخلص متبقاش قفل كدا ازاي بس مدردحتيهوش ياروما
( طلعو الاوضه )
مريم : جربها انت يافادي عقبال مخش الحمام واجي
هدير : *بتلبس فادي نضاره ال vr * البس كدا وجرب متخافش مش هناكلك
فادي : *بيلبسها * حلوه اوووي اللعبه دي
هدير :اتبسط ياعم
فادي : في لعب تانيه
هدير : استني في لعبه هتعجبك بس عايزه قلب جامد اهي شغلتهالك البس كدا النضاره
فادي : *بيلبسها * انا شايف قدامي بيت رعب ااااااااااااااااااااااااه *بيقلع النضاره *
انا : *بضربو بالرجل في بطنه قلبته علي الارض * انت لسا شفت رعب بكسمك
فادي : *بخوف ورعب * مايكل افهمني بس هفمك استني فين مريم يامررررررررريم هي هتشرحلك كل حاجه
انا : هدير اطلعي برا خدي موبايلي هتلاقي رقم معتز كلميه قوليله ميتاخرش ومتخليش جورج يخش مهما حصل محدش يخش واقفلي الباب بالمفتاح *بقلع القميص *
فادي :يامايكل طب استني هفهمك انا مكنش قصدي و**** مكنش قصدي اعمل كدا انا بحبها وهتجوزها
انا : *ساكت وبقلع في القميص بهدوء *
فادي : *بيصوت * الحقووووووووووووووووني يامايكل طب نتفاهم طيب
انا : *بقلع الكوتشي وببصله بهدوء فشخ *
فادي : طب طب طب شوف ايه اللي يرضيك وانا اعمله *بيعيط وبيبوس رجلي* يامايكل ابوس رجلك مكنش قصدي *بيعيط *
انا : شفت فيلم الكرنك فاكر فرج عمل ايه في سعاد حسني انا هخليك تكره اليوم اللي دخلت فيه كليه صيدله واتعرفت علي اختي
فادي : يامايكل ابوس رجلك *بيحدف النضاره عليا وبيمسك كرسي بيهوشني بيه *
انا : *واقف ثابت وعيني كلها شر * وشرف امي لو معاك دبابه وانا بطولي لهنيكك .*رحت قاعد علي كرسي ومولع سيجاره * اقلع وامسك جركن الزيت دا غرق بيه نفسك
فادي : يامايكل مينفعش انت بتقول ايه طب انا هصلح غلطتي صدقني *بيعيط *
انا : معاك لحد السيجاره متخلص
فادي : (بيهرول باي كلام في عياط في توسل في ذل )
انا : *ببص علي السيجاره اللي قربت تخلص وببصله *
فادي : *بيقعد عند رجلي * ابوس رجلك يامايكل طب اللي انت عايزه ايه وانا هعملهولك
انا : للاسف السيجاره خلصت
(رحت قايم وماسكه من القميص وهو بيبوس رجلي وبسحفه زي الكلب ورحت زقه وخليت ضهره للحيطه وفتحت جركن الزيت ودلقته كله عليه ورحت فاكك الحزام ومن الناحيه اللي فيها التوكه ولفيت الحزام علي ايدي وبنزل بتوكه الحزام علي جسمه وعلي راسه وبرجلي بضرب في كل حته في جسمه بغل وبانتقام وهو بيصوت وبيعيط وانا مش راحمه بتاع ربع ساعه بصرب فيه بالحزام لحد جسمه كله مابقي احمر ودم و بقي وارم ومنفوخ *ربع ساعه وقت كتير نييييك لواحد بيتضرب * لحد اما مبقاش يقدر يرفع ايده يحمي حتي وشه ووشه بقي كله دم )
انا : قبل مانيكك سؤال هسالهولك وترد عليه اختي عملتلك ايه علشان تعمل فيها كدا
فادي : *الدم نازل من بقه وراسه مايله علي صدره مش قادر يتكلم وعينه وارمه وبيتكلم بصعوبه * م محمتش حكه
انا : مش سامعك
فادي : محملتش حاكه
انا : انت اتعافيت علي اختي وعملت دكر صح انا المفروض انيكك ويبقي نيكه قدام نيكه بس انا هطلع احسن منك انا هعذبك باساليب لسا محدش اخترعها مش بس هخليك تقول انا مره متناكه لاء انا هخليك تبوس رجلي علشان اموتك فاكر مسلسل الاسطوره لما محمد رمضان لبس الواد قميص نوم وزفه في المنطقه اهي دي بقي تبقي 1% من اللي هعمله فيك .... ياجووووووووورج انت ياززززززفت
جورج : ايه يامايك........ يادين امي احا انت عملت فيه ايه ياسطي
انا : متخافش مفيش حاجه في جسمه هتعلم كله هيروح دلوقتي هاتلي خل
جورج : احا اخاف عليه دا انا لسا دوري جاي هجيبلك الخل واجي ........................امسك الخل اهوه
انا : *بولع سيجاره * روح ادلق الخل عليه
جورج : من عنيا *بيدلق الخل عليه
فادي : *بيصوت بحرقه اووووووي من النار اللي في جسمه والوجع والتعذيب * ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااه
هدير : *جات علي الصوت * مايكل انت بتعمل ايه حرام عليك
انا : انا مش قلت محدش يخش.
هدير : *بخوف * لا انا بس كنت عايزه اقولك ان معتز برا
انا : دخليه
معتز : هو ابن المتناكه دا *بيضرب فادي بالرجل في وشه * اخرس يابن المتناكه صوتك ميطلعش
انا : جبت جهاز قياس نبضات القلب و بطاريه العربيه
معتز : اه هتعمل بيه ايه
جورج : مايكل الحق دا اغمي عليه
انا : وصل البطاريه بالجهاز وسيب الباقي عليا
جورج : *بيوصل الجهاز * صح كدا
انا : اوعي *بوصل اطراف سلك الجهاز وبلزقهم علي صدر فادي وبشغل الجهاز فادي شهق واتنفض *
جورج : هو بيعمل ايه
معتز : معرفش بس انا اول مره اشوفه بالحاله دي
جورج : ممكن يموته كدا
انا : متخافش مش هيموت بس هيتمني الموت قول لهدير تجيب الابره
جورج : حاضر هقولها
فادي : *بيتكلم بصعوبه * ياما يا ما يا مايكل اس اسف
هدير: مايكل الابره اهيه
انا : *باخدها منها* ....قعدوه علي كرسي واربطو ايديه علي ايد الكرسي تبقي قدامه
معتز وجورج : *بيربطوه * تمام كدا
انا : عارف يابن المتناكه ميزه انك تدرس طب ايه انك تبقي عارف جسم الانسان بيشتغل ازاي شايف الابره دي كان نفسي احطها في طيزك بس هوريك الاحسن بقي *بحطله الابره في طرف صباعه من قدام بالطول وهو بيصوت فشخ * عارف وجع اطراف الاصابع دا كسم اي وجع قدامه عارف ليه علشان نهاياتك العصبيه في جسمك بتبقي في طرف صباعك بتخلي..... *ببص لمعتز*
معتز : ااااااااه معلش كنت بجرب اشك نفسي وجعتني نيييك
جورج : الجهاز والبطاريه لزمتهم ايه
انا : جسمك لما بيتعرض لالم وتعذيب جامد بيبدا يقفل علي نفسه ضربات قلبك بتقل ومخك بيقفل وبيبدا يغمي عليك سنه سنه علشان متحسش بالالم يجي هنا دور البطاريه والجهاز اول مامعدل نبضات قلبك تقل يقوم الجهاز مطلع دفعه كهربا تفوقك تاني وتتعذب تاني يعني هتفضل تتعذب وجسمك مش هيرتاح خالص لحد اما نهاياتك العصبيه يجيلها تلف
جورج : والابره اللي في طرف صباعه دي هي اللي هتعذبه
انا : جربها وقلي حسيت بايه شك نفسك شكه بسيطه فشخ مش هقولك هدخللك ابره في ايديك
فادي : *بيصوت * ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه *جسمه بيتنفض اكنه بيتكهرب*
هدير : كفايه يامايكل حرام عليك
انا : اطلعو برا ........ازيك يادكر عامل ايه فرحان بزبرك صح صوت من هنا لبكره انا لسا بسخن بس هسيبك شويه وارجعلك
فادي : *بيتالم وهو بينكلم* انا خد ا مك ار حمني
انا : لسا بدري علي الكلام دا *بزوق الابره في صباعه اجمد *
فادي :اااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااه
(بعديها بساعه )
هدير :يامايكل اطلع شوفه ليكون مات حرام عليك كدا
انا : مش عايز حد يناقش كسمي اللي مش عاجبه برا عنه
معتز : الواد جسمه متبهدل وصوته ابن متناكه وجعني صعب عليا
انا : ميصعبش عليك غالي متخافش مفيش حاجه هتعلم في جسمه اومال انا دلقت عليه زيت ليه
هدير : طب فكه ونيكه وخلاص
انا : لاء انا عايزه يعيش طول عمره يخاف حتي زبره يقف ويفضل فاكر الوجع دا
جورج : كسمه علشان يحرم ابن المتناكه
انا : هروح اجيب اختي واجي اللي هيفكه هنيكه معاه
جورج : خليك انت هروح اجيبها انا
انا : ماشي
(بعديها بنص ساعه )
هدير : يامايكل وغلاوه اختك لتفكه كفايا حراااااااااااااااااااااااااااام
معتز : بعد ازنك يامايكل هفكه انا خلاص بقي علشان خاطري اوعدك مش هسيبه غير لما قلبك يرتاح وتعمل اللي نفسك فيه .... تعالي نفكه ياهدير

في مشهد اخر

جورج : ايه ياخالتي عامله ايه
ماما : اهلا ياسي خرا
جورج : دا بدل متاخديني في حضنك وتطبطبي عليا
ماما : عايز ايه يالا
جورج : مريم فين
ماما : عايزها ليه
جورج : مايكل عايزها
ماما : استني ...الو ايوا يامايكل انت بعت جورج طب خلاص ماشي حاضر في حاجه ياحبيبي طيب خلاص حاضر ماشي....اتلقح هنا عقبال مااناديها
جورج : عيله زباله مفيش صله رحم خالص
اختي : خير ياجورج عايز ايه
جورج : *بيبتسم * قمرررررر داخل عليا متروحي ياخالتي تعمليلنا 2 ليمون
اختي : عايز ايه اخلص مش ناقصاك
جورج : مايكل عايزك بعتني علشان اجيبك
اختي : مجاش بنفسه ليه
ماما : انا كلمته وقالي انه بعت جورج
اختي : طب استني البس واجي معاك
(في عربيه جورج )
اختي : هتركز في الطريق ولا في وش امي
جورج : *بيفرمل* وحشتيني يامريم
اختي : *بتفتح الباب تنزل*
جورج : لا خلاص استني انا بس كانت حاجه جوايه وكنت عايز اقولهالك
اختي : طب اتفضل سوق وانت ساكت
جورج : حاضر .... ههههههههه فكرتيني بموقف حصلي مره كنت سايق وفجاه دوست بنزين وفرامل مع بعض العربيه عملت اسكرين شوت ههههههههههههه
اختي : *بتضحك غصب عنها * و**** انت مهزء
جورج : فكي بقي كدا بقولك ايه تشربي شويبس رمان
اختي : لاء
جورج : كانز مش ازاز هجيبلك استني (نزل يشتري من الكشك ورجع لقي واحد واقف عند ازاز العربيه من ناحيه مرنا ) خير يامعلم في ايه الازاز مش نضيف او حاجه
شخص خول : *بيبص لجورج وبيبص لشعره الطويل المعمول ديل حصان * ايه يامعلم في ايه واقف عادي في ملك الحكومه
جورج : انت شفت بقي شعري الطويل فقلت انا خول مش كدا
شخص : انت ادري بقي
جورج : *بالكانز علي دماغ الواد ونزل ضرب في كسمه والناس حجزت واختي متحركتش من مكانها * يالا يابن الخول من هنا يالا يالا مترغيش كتير
شخص اخر : خلاص يابيه حصل خير
جورج : *بيركب العربيه وبيمشي وفي نص الطريق* مش هتقوليلي متشكره انك راجل وكدا ودافعت عني
اختي : مش فايقالك خالص
جورج : انا اتغيرت فشخ عن زمان علي فكره ولسا بحبك يامريم وعمري مانسيت حبي ليكي ولا نسيت اي حاجه
اختي : فين مايكل
جورج : *بعصبيه * مش عارف جايبه العند دا منين

مشهد الفيلا

اختي : خير يامايكل في ايه
انا : تعالي معايا ................ايه رايك *فادي مرمي علي الارض وشه وجسمه وارم وكله دم ومش قادر يتحرك
اختي : *بتبص بغيظ وبتعيط * مش كفايه
انا : انا قلت كدا برضو
معتز : مريم مش كدا انتي بتسخنيه اكتر
انا : ايه اللي يرضيكي
فادي : *بصعوبه بيتكلم * انا اسف يامريم حقك عليا انا خدامك وتحت رجلك سامحيني
اختي : زي ماعمل فيا اعمل فيه
جورج : عين العقل
هدير : ايه اللي بتقولوه دا حرام عليكو كفايا الواد مش قادر ياخد نفسه
اختي : *بتبصلها بغيظ*
معتز : اهدي طيب وهعملك اللي انتي عايزاه انزلي اقعدي تحت نزليها ياهدير
اختي : *بتقرب ناحيه جورج ومسكت حزامي اللي علي الارض ونزلت بيه علي جسمه بكل غل وافترا وهو بيتنفض مع كل ضربه مش مستحمل حاجه علي جسمه وبتصوت وهي بتضربه * يابن الكلب ياوووووسخ
عامل عليا دكر ياوووووسخ *وبالشلاليت في وشه اتفوووووووو عليك *بالحزام علي جسمه وجورج راح ماسكها وباعدها عنه * سيبني سيبني
انا : سيبها *باخدها في حضني * طول ماانا جنبك متخافيش
اختي : *بتعيط جامد * مش هسيبه يامايكل مش هسيبيه
انا : عارف يامريم مش هتمشي من هنا غير لما ترتاحي خالص
(بعديها بيومين )
هدير : انا حطيتله اكل ومياه
انا : *بتكلم في الموبايل * معلش ياحبيبي لسا و**** مخلصتش معتز لسا قاعد مع الراجل اللي نصب عليه وبنشوف حل اول منخلص هرجعلك ياروحي خلي بالك من نفسك بحبك ..... جسمه فك ولا لسا
هدير : لسا زي ماهو
انا : ياخد وقته انا مش ورايا حاجه .. اجيبلك تاكلي يامريم
اختي : ماليش نفس
معتز : معلش يعني لو ليا حق التدخل انتو زعلانين ليه انتو فاشخين ميتين امه لحد دلوقتي ولسا هتنيكوه وبالنسبالك يامريم انا اسف يعني بس عمليه ترقيع بجنيه وربع ورجعتي بنت تاني لكن اللي هنعمله فيه مش هينفع يرجع راجل تاني
اختي : جربت احساس ان حد يغتصبك قبل كدا اظن لو جربت مش هتقول الكلام دا المساله مش مساله غشاء وشرف المساله اكبر من كدا عمرك ماهتفهمها ولا هتحسها
جورج : عندها حق فشخ
معتز : اغتصبوك قبل كدا وعارف يعني
جورج : في امريكا المغتصب دا بيبقي احقر بني ادم في العالم بيتهان بغض النظر عن انه بيتعدم او بيتحبس بس في السجن حتي المساجين بيبصوله انه حقير فشخ محدش بيتعامل معاه
انا : خدي تعالي يامريم عايزك في حاجه (علي جنب ) قوليلي ايه اللي حصل بالظبط
اختي : (بترغي وتشرح )
انا : يعني جاب جواكي
اختي : نضفت نفسي قبل ماانزل من عنده وقبل مااروح اشتريت حبوب منع الحمل ويارب مايحصل حمل
انا : مش هينفع اخليكي تنيكيه مش هسمحلك اصلا تعملي كدا وتشوفي جسم عيل خول زي دا
اختي : انا مش هيجانه عليه انا بنتقم منه
انا : هنيكهولك انا بس مش هينفع انتي
اختي : اتفرج عليه
انا : برضو لاء
اختي : اومال جايبني ليه
انا : مش نفسك تربي كلب انا جايبلك كلب تربيه
اختي : مش كفايه *بتعيط * يامايكل انا اتكسرت اووووووي
انا : *بحضنها* وغلاوتك عندي هخليكي كل لما تفتكري الموضوع تفرحي مش تعيطي اهدي بقي خلاص
( بعديها ب5 ايام )
هدير : جسمه فك شويه وابتدي يتكلم ويحركه بقي زي القرد
انا : كنتي بتديله البرشام في الميعاد
هدير : ااااه بس في حاجه اهله مش هيقلقو عليه بقالو اسبوع مش باين
انا : جورج قايم بالواجب بحوار الماسكات راح البيت اول يوم ولم هدومه قالهم انه مسافر وبخليه يكلمهم كل يوم وكل يوم يروح الشغل يمضي حضور ويمشي
جورج : *بصوت واطي * بقولك ايه ياصاحبي امه فاجره نييييك وبهزر معاها لقيتها عادي
انا : ابنها وبيهزر معاها عادي ياخول
جورج : وهو في ابن يبعبص امه تقوله اتلم ياسافل
انا : وانت عرفت منين
جورج : كانت بتلم الغسيل من الارض عديت من وراها وايدي جت علي طيزها من غير قصدي لقيتها بتقولي ياوسخ قلت تبقي شرموطه بعبصتها بعديها بشويه لقيت الدنيا حلوه
انا : وهي محستش انك مش ابنها خالص
جورج : بقلده بس بالعافيه طريقته بضان نيييك في الكلام عيل اتم بس لاء مخدتش بالها وبعدين انا كل اللي قعدته ساعتين يعني مش كتير عقبال مالميت هدومي
انا : حلال عليك النيكه
جورج : مش هتركب ياصاحبي
انا : هنعمل احلي حفله بس اخلص من الخول دا الاول بقولك ايه هتنيك ولا ملكش في الخشن
جورج : انا نفسي بس مش عايز مريم تعرف
انا : احاااااااااا انت لسا بتحبها
جورج : انت بتعلي صوتك ليه ايه السياح ابن المتناكه دا اه ياعم لسا بحبها
انا : طب وساره
جورج : حوار بضان كدا بعدين بس اختك مبتحبنيش
انا: اذا كان انا مبحبكش
معتز : بتتوشوشو في ايه ...ششش اسكت انت لسا هترغي بقولك ايه يامايكل كدا ايه الكلام دلوقتي
انا : مين عايز يركب ........احا كله عمل من بنها طب تمام هنيكه لوحدي
معتز : احاااااا انت ليك في الخشن
انا : دي اختي
جورج : لا اذا كان كدا انا هنيكه *بيبص لمريم * او لاء ايه القرف دا
انا : خول
معتز : وانا راكب
اختي : وانا كمان
جورج : لا مش هتعملي كدا
اختي :بس يالا
جورج : طب انا عندي فكره هات ودنك
انا : حلوه ومهينه اكتر يالا بينا ... هدير عندك صناعي
هدير : اه عايزه ليه
انا :هاتيه بس ومحدش يطلع انا وجورج بس اللي هنطلع
(بعديها بساعتين )
جورج : دا ابن متناكه تحسه مولود خول
انا : انت بتحسس علي طيزه ولا بتنيكه
جورج : احا دا انا مدخل الصناعي لاخره دا كان ناقص يطلع من بقه
اختي : عملتو ايه
معتز : اطلع لبسه عقبال مشغل الفيديو
اختي : ايه دا ازااااااااااااااااي !!!!!!!!!!!!! انا معملتش كدا
جورج : بصي الملخص علشان انتي مخك علي قدك طلعنا انا ومايكل وانا لبست هدومك وماسك ليكي نفس الماسك والهدوم اللي قابلت بيهم فادي وجبته لحد هنا وهو زي الخول مخدش باله ودخلت لبست الصناعي بتاع هدير ومايكل قعد زي ماانتي شايفه بيصور وبيتفرج والصوت طبعا باين وانا بنيكه طلعت كل غلك فيه ومايكل خد الكوبايه اللي ضربنا فيها كلها عشره وحطها كلها في طيزه ملي طيزه لبن
انا : يابن الخول ايه اللي بتقوله لاختي دا انت عبيط
جوررج : بوضحلها بس علشان اسئلتها كتير وهتتعبني
اختي: *بتعلي الصوت وبتسمع فادي وهو بيقول* انا اسف اااااااااااه حقك عليا هعيش طول عمري خدامك وتحت رجلك ااااااااااااه كفايه
انا : مبسوطه ارتاحتي نفسيا
اختي :شويه لسا
انا : ولسا لما معتز يزوقه ويجي
( فادي لابس لبس الخدامه ومربوط بسلسله كلب ومعتز نازل بيه من علي سلم الفيلا وفادي نازل علي ايده ورجله ومعتز بيضربو بالرجل لحد اما وصل لينا كلنا قاعدين في الصالون وهو زي الكلب في النص وباصص في الارض )
هدير : انا هقوم مش هستحمل انا كدا
معتز : يالا يابن المتناكه بوس رجل اسيادك واستسمحهم *بيزقه بالرجل *
فادي : *وصل لرجلي بيبوسها* انا اسف ياسيدي انا كلبك وخدامك
انا : لالالالالالا متقولش علي نفسك كدا انت جميل *بضربه بالقلم * انتي دلوقتي شرموطه تتكلمي بصيغه المؤنث صح ولا لاء ايواا صح سمعيني كدا
فادي : انا اسفه ياسيدي انا كلبتك وخدامتك
انا : *بضربه بالقلم *برضو غبي ليه قولتلي ليه لان المفروض تبوسي رجل ستك الاول مبتفهميش في الاتيكيت ياكلبه خدي هنا رايحه فين مش المفروض تقوليلي لو سمحت ياسيدي وااذنلك
فادي : لو سمحت ياسيدي ممكن ابوس رجل ستي مريم
انا : *بضربه بضهر ايدي علي وشه * يابن الخول اسم اختي ميجيش علي لسانك علشان مخليش طيزك شوارع
فادي : اسف ياسيدي
جورج : ياعم حرام عليك كدا *بيبسبس لفادي اكنه بيبسبس لكلب* بس كلب خد تعالي *بيطبطب علي شعره * جود بووووي جود بووووي انتو سمتوه ايه
معتز : صاحبته لسا اللي هتسميه
جورج : في منه خلفه طيب انا عايز واحد اربيه
انا : لا دي نتايه لسا محتاجه دكر يعشرها الاول
جورج : انا اول خلفه
انا : عيب عليك ياصاحبي
جورج : *طلع عليه سجاير من جيبه وحدفها بعيد * يالا يابوبي كااااااااااتش بسررررررعه *بيرفصه برجله * اسرع شويه يابن الوسخه
فادي : *بيجري يجيب العلبه ببقه وبيرجع * اتفضل ياسيدي
جورج : *بيلعب في خدود فادي * كلب لطيف فشخ جود بوووووي بس المره اللي جايه اسرع شويه وتجيبها وتهوهو يالا جاهز يابوبي
فادي : جاهز ياسيدي
جورج : *بيزعه بالقلم * لا دا غبي بقي يابني هو في كل بيتكلم متتعبنيش علشان انا غبي
فادي : هوهوهوهووههههوههوهوهوهووهوههوهووههو
جورج : شاطر يابوبي يالا كاتش
فادي : *جري بسرعه جابها ببقه ووهو بيجري اتقلب علي وشه *
جورج : لا ياعم دا كلب وحش مش عايزه *بيرفصه برجله غور
معتز : انت مش عارف تتعامل مع الحيوانات قولي بقي انا اوريك بص بس بس بس خد تعالي
فادي : * راح لمعتز وقعد تحت رجله وطلع لسانه زي الكلاب*
معتز : شفت بقي *بيطبطب علي راس فادي * جود بوي
جورج : احااااااااااااا دا متدرب بقي
انا : عيب عليك معتز بيربي حيوانات من زمان
معتز : بص الحركه دي هتعجبك يالا يابوبي نام علي ضهرك زي الكلاب وارفع رجلك وايدك لفوق واتنيهم نص تانيه يالا
فادي : *بينام علي ضهره وبيتني رجله وايده وبيطلع لسانه وبيحك ضهره في الارض زي الكلاب*
معتز : ايه رايك بقي
جورج : لا تدريب عالي **** ينور عاااااااااااش ممكن افكر اخد خلفته
انا : دورك يابرنسيسه
معتز : اتحرك ياخول مالك مش قادر تمشي ليه *بيزقه برجله *
جورج : اول مره اشوف كلب عنده كرامه احاااااااا الحق دا بيعيط
اختي : *وقفت وراحتله وطبطبت علي راسه * زعلوك ياكلبوبي الوحشين دول متزعلش جوود بووووي جووود بووووي انتو وحشين محدش ليه دعوه بكلبوبي
انا : احنا فاكرينه كلب شارع منعرفش انه كلبك
اختي : لا دا كلبي انا حتي بص انت كلب مين
فادي : هوهوهوههوهووهههووههوهوه
اختي : لااااااااااااااااااا مش كدا علشان مزعلش منك اتكلم عدل
فادي :اناااا انااا انا كلبك ياستي
اختي : لا مش كدا
فادي :انا كلبك ياستي مريم
اختي : برضو لاء
فادي : اللي تشوفيه ياستي
اختي : *وقفت بكل عظمه وحطت رجليها علي راسه* قول انا كلبك ياخطيبتي
فادي : انا انااااااااا انا كلبك ياخطيبتي
اختي : *بتضربه ببطن رجليها علي وشه * شاطر يابوبي سمعني صوت الكلاب علشان نسيته
فادي : وههوهوههوهوهوهوهوووهوهوهوهووهووه
اختي : *قعدت علي الكرسي * اقف علي ركبك واتني ايدك وطلع لسانك واقف عند ركبتي زي الكلاب
فادي : *وقف علي ركبته زي الكلب عند ركبه مريم وهي قاعده وهو باصص في الارض*
اختي : لا بصلي في عيني ايوا كدا شاطر *بتبصله بنظره قويه فشخ * ايه رايك في منظرك وانت زي الكلب بالظبط كدا قدام البنت اللي كانت كلها شهرين وهتبقي مراتك *بتضربه بالقلم * متردش عليا هاااااا ايه رايك انت فاكر ان كل البنات زي امك الوسخه ولا ايه فاكر ان ماليش ضهر او فاكر اننا هنقولك لا والنبي اتجوزها واستر عليها بس انا هطلع احسن منك انا عايزه مطرح ماامشي الاقيك جنبي علي ايدك ورجلك زي الكلب واياك اروح في حته مالاقكش جنبي
(فضلت مريم تلف في الفيلا وهو ماشي جنبها علي ايده ورجله وهي ماسكاه بالسلسله وتطلع بيه سلم الفيلا وتنزل وتلف بيه لما اتقطع نفسه وتعب فشخ وراحت بيه عند باب الفيلا وبتخرج بيه برا وهو مش عايز يخرج معاها )
معتز : رايحه فين يامريم
اختي : هفسح الكلب بتاعي شويه يشم هوا
معتز : ممكن يهرب منك
اختي : خليه يهرب هيروح ازاي بهدومه دي ولا يكون نسي الفيديو اللي صورتهوله
انا : *في ودنها* مش هينفع تطلعي بيه برا لو حد شافك وصورك كلنا هنتفشخ
اختي : هلعب بيه في جنينه الفيلا وبصو انا هرمي السلسله هو هيجي ورايا لوحده
(خرجت مريم برا في الجنينه وفادي طالع وراها بالراحه بيبص في كل حته خايف حد يشوفه واحنا وراه اللي يزقه واللي يرفصه بالرجل وفضلت تلف بيه شويه في الجنينه )
انا : انتي مش بتفسحيه يبقي لازم يشخ زي الكلاب يالا ياخول شخ في الجنينه وارفع رجلك زي الكلب
فادي : مش عارف
جورج : احنا ناخده الشارع وهو من الخوف هيشخ علي روحه لوحده
فادي : لا خلاص هحاول اهوه
(فادي بيرفع رجله بيشخ زي الكلاب وقعد فتره عقبال ماشخ علي روحه ودموعه مغرقه وشه )
اختي : *بتضربه بالقلم * ينفع كدا تعمل بيبي علي نفسك يقولو عليا ايه مش عارفه اربي كلاب يالا ياكلب خش جوا *فادي بيجري علي ايده ورجله وبيخش الفيلا*
جورج : ارتاحتي ولا لسا
اختي : *بتهز دماغها وبتبصلي * اه ارتاحت
انا: لسا فاضل حاجه كمان
معتز : مابلاش دي يامايكل
انا : يااما دي يا اما مش هعتقه لحد اما اموت
اختي : حاجه ايه
انا : هتشوفي بنفسك خش حضرها يامعتز
(دخلنا الفيلا ووقفنا انا وجورج واختي بنلعب كوره وفادي زي الكلب بيجري ورا الكوره واحنا بنباصيها لبعض لحد اما معتز خلص وجيه بسكينه حاميه وفحم مولع فادي اول ماشافها اتخض وخاف وقعد بصوت ويعيط ويبوس رجلينا )
انا : متخافش دا تاتوه بسيط علشان تفتكرني طول عمرك
فادي :ابوس رجلك كفايه اللي عملتوه فيا كفايا انا هنتحر بعد اللي عملتوه دا مش هعرف اعيش *بيعيط*
انا : انتحر كسمك احنا مالنا ..كتفوه
(معتز وجورج بيمسكه فادي بيربطوه وانا معاهم بنربطه وهو بيرفص لحد ماربطناه وهو مفشخ ونايم علي بطنه وبيصوت )
فادي :لااااااااااااااااااا ابوس رجليكو بلاش مش قادر مش قاااااااااادر
انا : ياض متخافش دي بسيطه * بلسعه بالسكينه في رجليه *
فادي :اااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااه
جورج : *بيضربه بالقلم * صوتك يابن المتناكه *بيكتم بقه بالمخده *
معتز : بتديهاله في رجله ليه ما طيزه اهيه
انا : لو راح بلغ عننا هنتناك متبقاش اهبل خد الانقح بقي ومفيهاش اي عقوبه قانونيه ياهدهد هاتي مسدس التاتوه وهاتي الحلاوه
جورج : احا انت عامل حسابك بقي
انا : عيب ياخول ....المسدس فيه حبر
هدير: ااه بس شيل الشعر الاول
انا : جبتي التايهه انتي *بالحلاوه بشيله شعر طيزه والحته اللي فوق طيزه وهو بيصوت من الوجع من كل حته * امسكي يامريموه قلبي بخط حلو كدا واكتبي علي ضهره (نيكني هنا وارسمي سهم لتحت )
مريم : *بتمسك المسدس بتكتب الكلام * ها ايه رايك
انا : اوعي دا خط دا حمار مين اللي كان بيديكي عربي في ابتدائي
مريم : ههههههههههههه طب ورينا خطك انت
جورج : ممكن تكتب علي طيزه *بيفكر * ايه رايك نكتب ( احذر يوجد حفره عميقه ) او مثلا ( الي المغاره)
انا : ليه يابني كل دا هنكتب حاجه بسيطه الفرده اليمين (فادي ) والشمال (الخول )
اختي : حلوه دي
(بعد مكتبنا علي طيزه وخلصنا لبسناه هدومه )
انا : بص بقي ياخول كسم الفيديو اللي معانا ولا ليه لازمه مش هنعمل بيه حاجه كفايه اللي اتعمل فيك وريني بقي هتتجوز ازاي ولا هتقلع هدومك قدام اي واحده ازاي اما بالنسبه للضرب اللي علي جسمك مبقاش ليه اي اثر وبالنسبه للنيك اللي خته في طيزك فحتي لوبلغت البوليس هيلاقوك راسم تاتوه انك خول واقنعهم بقي ان حد عمل فيك كدا اما بالنسبه للتعاوير اللي في جسمك وفي وشك فكسمك اه نسيت اقولك لو حبيت تبلغ البوليس اننا خطفناك مفيش مانع عنوان الفيلا ميتوهش بس اثبت بقي اننا خطفناك وانت كل يوم بتكلم امك تطمنها عليك وبتروح شغلك في ميعاده وبتمضي كمان حضور عند الموظفين يالا طريق السلامه ياعسل يازبير ياللي بتعرف تنيك وتغتصب
جورج : وانت طبعا عارف بيت مريم يعني لو حابب تنتقم منها معندناش مشكله خد راحتك لسا في ابوك وامك ننيكهم ونعمل اوسخ من كدا وهنجيبك تاني
معتز : لو حسيت ان طيزك بتاكلك كلمني هريحك فشخ منخافش مش هوجعك
اختي : ممكن اعمل حاجه اخيره جات في دماغي
انا : ايه هي
اختي : اقلع بنطلونك ونام علي الارض علي ضهرك
معتز : ماخلاص يامريم كفايه
انا : سيبها تطلع كل اللي نفسها فيه
اختي : هدير عندك جزمه بكعب هاتيها محتاجاها وانت ياالا اخلص واقلع ونام علي الارض
فادي : *بيص وخايف وراح لقي جورج بيرزعه حته قفا خلاه يترمي لقدام *
جورج : ما تخلص يابن المتناكه هنتحايل عليك
اختي : واقلع البوكسر اللي لابسه دا عايز اشوف رجولتك اللي فرحان بيها
هدير: الجزمه اهيه مش عارفه هتيجي مقاسك ولا لاء
اختي : هتنفع * لبست الجزمه بكعب رفيع وعالي ووقفت بيها علي زبر فادي وبتضغط بسن الكعب علي راس زبره وبضانه * لو ايدك لمست رجلي هفشخك
فادي : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااه مش قادر ااااااااااه ابوس رجلك ااااااااه *وبيزق رجليها *
انا : مش هينفع كدا اقعد علي الكرسي الخشب دا *بقعده علي الكرسي وهو بيعيط وماسك زبره من الوجع *
( معتز وجورج ماسكين ايديه ورا الكرسي وانا قاعد علي حجر فادي مثبت رجله وجسمه علي الكرسي وزبره قدامه مدلدل علي الكرسي اللي قاعد عليه ومريم بتنزل برجليها بسن الكعب علي زبره واول منزلت علي زبره فادي راح مصوت بصوت مكتوم في المخده اللي انا حاطتها علي بقه وراحت مريم بعزم ماعندها وبكف ايديها علي وشه كله )
انا : خلاص كدا ولا نفسك في حاجه تاني
اختي : انا كدا تمام
انا : يالا ياخول البس هدومك وغور في داهيه مشفش وش كسمك في اي حته ويالا احنا ياجدعان علشان اخر يوم لتأجير الفيلا النهارده نسيت اقولك يافادي صح ان انت اللي اجرت الفيلا دي مش احنا ومش هقولك ازاي علشان صعب تفهم يعني لو بلغت هيقولو عليك مجنون يالا بالشفا ياكسمك *بعز ماعندي وعلي قفاه *
فادي : *بيعيط ومكسور وباصص في الارض وماشي بالراحه من الوجع اللي في زبره لحد اما طلع برا *
انا : *بفتح دراعي لاختي * تعالي
اختي : *بتيجي في حضني * ربنا يخليك ليا
انا : ارتاحتي شفيتي غليلك
اختي : اه ياحبيبي
انا : بعد كدا يازباله لما حد يدوسلك علي طرف تيجي تقوليلي مش اعرف لوحدي
اختي : انت جيبته هنا ازاي
انا : لما كنت عندك في البيت والكشري وقع لقيت خربشه واحمرار في ضهرك ولما روحت البيت قعدت افكر لحد اما وصلت لانه اغتصبك كلمت جورج خليته يجيلي بسرعه وسهرنا طول الفجر نعمل الماسكات وخت لبس من عند مرنا واول مالشمس طلعت كلمت هدير وقلتلها عايزين فيلا كانت الاول هتبقي فيلتها بس لما عرفت خافت وقالتلي في 4 فيلات جنب بعض مش مسكونين والبواب بياجرهم بالباطن بس بفلوس كتير فشخ قلتلها مصلحه خليت جورج يلبس ماسك فادي ويروح يقابل البواب واجر الفيلا وبالنسبه لمعتز كان معانا والصبح راح اشتري جهاز القلب وفك بطاريه عربيته وهدير خلتها تاخد مسدس تاتو من واحد صاحبها وقعدنا كلنا الصبح ندرس في الخطه وكلمت امك طبعا خليتها تتاكد ان موبايلك مقفول وتخبيه منك علشان انتي لو فتحتي موبايلك كل دا ضاع وعلي العصر جورج لبس الماسك بتاعك وكلم فادي في التليفون في الاول مكنتش متاكد لكن جرجره في الكلام واتاكدنا انه فعلا عمل معاكي حاجه لو كانت خناقه هبله كنا هنوقف كل اللي عملناه دا بس انا واثق انه عمل حاجه لان وانا عندك في الاوضه لمحت الكم بتاع قميصه القديم مدلدل من الدولاب وامك قالتلي انك جيتي بهدوم رجالي + ان الخربوش اللي في رقبتك دا مش خناقه والتعويره اللي في شفايفك دي مش قلم واحد دا اكتر من قلم علي وشك فكان لازم انتقملك لان معنديش اغلي منك يامريم انتي ومرنا وكم....... انتو قاعدين كدا ليه
جورج : حد يناولني مناديل ياجماعه بجد مشهد مؤثر جدا هو دا فعلا التكاتف الاسري
هدير : شفت وهو عامل فيها كونان وبيشرحلها
معتز : المشهد دا كان ناقصه فشار ونضرب ضوء عليهم وموسيقي خفيفه مع الكلام
جورج : ومروحتين يطيرو شعرهم وهما بيتكلمو وخلفيه بحر
هدير : وفي اخر المشهد تحضنه وتبص للكاميرا وتقول اخويا الاخ الدب طخ وينزل قلوب كتييييييييييير اووووي هيييييييييييييح
اختي : اصحابك دول
انا : لا دا كدا هاديين دا هما ابضن من كدا اساسا
اختي : طب جورج وعارفين انه بيضه شمال لكن انت يامعتز دا انا بقول عليك العاقل
جورج : هو مين دا اللي بيضه لا انا مش بيضه مانتش سامع يامايكل بتقولي بيضه
انا : ياكوكو بتضايقي من بيضه
جورج : مش هكلمك علشان اختك واقفه
اختي : جرا ايه يامايكل وانت من امتي هتتخانق مع حريم
معتز : اووووووووووووووووووووف العيله دي جباره
جورج : راااااااااااايقه
اختي : بس ياحماده
انا : خلاص بقي شكلك حمام نييييييييييك
جورج : طب بقولك ايه سيبك من بضانكو الكبيره دي هتدوس معايا في حوار ام الواد فادي دا
انا : ومالو ميضرش يازماله
اختي : مش نروح بقي زمان مرنا قلقانه عليك
انا : امين يالا يارجاله علي القهوه هدير جايه معانا
هدير : انا هروح لاني تعبانه فشششششششششخ وعايزه انام وانسي اللي انت عملته دا
انا : قشطه *بحضنها وببوسها في خدها * شكرا
هدير: سلام يااوفر
جورج : طب استني انا كمان عايز اشكرك
اختي :متتلم وتتهد بقي
جورج : بتغيري عليا ياقمر
انا : ولما تشتمك بامك هترتاح يالا بس علي القهوه ولا تعالو علي شقتنا القديمه

شقتنا القديمه

انا : ايه ياسوسن ساعه بشرح
ليليان : ماهو انت ملخبطنا وبعدين مخدتنيش معاك ليه هي مش اختك تبقي اختي
انا : طيزك كبيره فشخ يالولا مش هتنفع
ليليان : وطيز جورج بقي اللي نفعت
معتز : ههههههههههههههههه انت بقيت مهزء نيك
جورج : الشجره المثمره بيزقلها الناس بالطوب
سوسن : بايه؟
جورج : بيزقلها
انا : بصي يالولا مكنش ينفع تيجو معايا زي حوار شادي ليه بقي هقولك علشان الطول والجسم انا اخترت كل واحد طوله مناسب للشخص اللي هيلبس ماسكه يعني في حوار شادي عندك سوسن لبست ماسك ابو شادي علشان مفس الطول وليليان لبست ماسك جورج طول المهمه من اول ماراحت شقه شادي لحد جراج الفيلا في العزبه وانا اللي اتناك مكاني دوبلير ادناله فلوس كل دا لسا انا وجورج الحقيقين مظهرناش بالماسكات غير في الاخر خالص في مشهد العزبه جورج كان لابس ماسك وعامل فيها انه انا مايكل وانا لبست ماسك عادل العطار وساره مرات جورج لبست ماسك هاجر خطيبه شادي فهمتي حاجه
ليليان : ماانا عارفه كل دا بتشرح ليه
انا : بشرحلك علشان افهمك ان اجسامكو كانت تنفع ساعه شادي لكن حوار فادي انا مش محتاج لدا كله هو جورج قام بالواجب وخلص
معتز : معلش ياصاحبي سؤال انت ليه معرفتش شادي ان احنا بنلعب عليه وليه لبست ماسك عادل العطار
انا : علشا.........
جورج : هقول انا معلش وحاه امك امسك المايك شويه
ليليان : سيبه ياعم خليه يرغي قول ياحبيبي
جورج : بالعكس مايكل كدا اصيع لانه لو عرف شادي ان مايكل اشتغله تاني وفشخه شادي مش هيسكت وهينتقم ومش هنخلص بقي المره دي جات في معتز المره اللي جايه مش عارفين هتيجي في مين ومايكل خايف علي عيلته زي اي حد طبيعي فقرر انه يطلع بدور العطار علشان شادي بيخاف منه نييييك وحياه امك شغلي التكييف الجو حر نيييييييييك
انا : هههههههههههههه تربيتي ابن الخول
جورج : و**** ابدا بس انا بجد فخادي لزقت في بعض
سوسن : قريبك دا سكر فشخ كتير مهضوم
جورج : طيزك اهضم
معتز : خلاص مترديش عليه بضانه اكبر من الدنيا معلش
جورج : هههههههههههههه خلاص اااااه لاااا الطفايه لا خلاص هسكت اهوه
ليليان : ايوه كدا
جورج : كنا بنقول ايه ااااااه شادي بيخاف من العطار علشان كدا مايكل عمل دوره علشان يخلي شادي يبعد خالص ميفكرش يقرب لمايكل تاني
سوسن : طب ليه خلتني ياجورج اقول لشادي علي اساس اني ابوه يعني ليه خلتني اقوله مش عايز اشوفك تاني
جورج : علشان شادي لو قابل ابوه هيعرف ان مايكل قابله وحاول يجيبه معانا وحوار كبير كدا كسمك
انا : متشتمهاش اتلم
سوسن : تصدق انك مهزء فعلا
معتز : قوم صالحها متبقاش خول
سوسن : مش عايزه منه حاجه
جورج : خلاص ياسو حقك عليا انا اسف بهزر معاكي
انا : بوس طيزها يالا ...ايه ياسو بنروش معاكي خلاص بقي هو ابن متناكه مش هيعمل كدا تاني
سوسن : *بتبتسم * خلاص ماشي
ليليان : نفسي اعرف البت دي بتضحك ليه لما تسمع حد بيشتم
انا : علشان بزها اكبر من مست.......... مين دا الو
شخص : مفاجأه مش كدا................................ ............................انتهي الجزء التاسع والثلاثون


هبده اليوم
مين الشخص دا ؟؟؟؟


لمتابعه قصتي الجديده المشاركه في مسابقه المنتدي 2018

الاســــــــــــــــــــطوره


الجزء الاربعون
( ختامها مسك )


لمشاهده صور ساره زوجه جورج اضغط عليســــــــــاره


الشخصيات الجديده

ام فادي 50 سنه ( مره فلاحي بزاز بطياز كبيره شعرها معمول كحكه قلبوظه نيييك وحلمه بزها غامقه وكرشها كبير وحلو لونها قمحاوي و بتتكلم بسرعه نييك )
مزيكا 21 سنه ( شاب صعيدي دماغه جزمه زبره رفيع وطويل وراس زبره كبيره شبه المشروم . ابيض بياض فلاحي وعينه خضرا )
دانبلزريان 35 سنه ( حاجه عضلات بنت متناكه اجنبي وامور فشخ وشعره اصفر ديل حصان )


مشهد القهوه

(انا ومرنا وساره وجورج ومريم ومعتز وسوسن وليليان قاعدين كلنا في الكافيه )
انا : *ببوس ايد مرنا وهي قاعده جنبي * تشربي حاجه تانيه ياروحي
مرنا : ياض اتلم مش قدام الناس كدا
انا : مراتي وعادي ياقلبي
معتز: ماخلاص ياعم روميو متتناكله...... قصدي يعني اهدي شويه ابقو حبو في بعض في البيت
ليليان : ايييييييييه ياوزه خلي بالك من لسانك
جورج : ههههههههههه زمن ابن جزمه اللي يخليك قاعد كدا من غير شتيمه
انا : انتو مهزقين انا مالي لكن مراتي قاعده مسمعش لفظ احتراما ليها علشان مبتحبش الالفاظ وابعتلي لعبه PUBG علشان اتمسحت من عندي وبالمره انا جامعكو كلوكو علشان اشكركم وانتو فاهمين هااااا
ساره : *بتوشوش جورج * شايف بيخاف علي مراته ازاي وعلي راحتها مش زيك عاررني
جورج : *بينفضلها * مش لاقي الصورص ياصاحبي ابقي اعملها داونلود بقي
اختي : تدفع كام وابعتهالك
انا : يادين امي ياجدعان ايه دا معقوله في اخت كدا في الدنيا اختي فشششخ حب الكون عش البلبل صهد الفرن
مرنا: ههههههههههه انت بتقول ايه انت *بتوشوش سوسن * ابقي تعالي البيت تاني بدل ماانتي قاعده بعيد كدا لوحدك
سوسن : مش عايزه اتعبك ياست مرنا
ليليان : *بتتكلم معتز * مش ناوي ترجع لمراتك بقي
معتز : *بيلعب في الموبايل* مش عارف لسا بفكر في الموضوع دا
اختي : *بتكلمني * ببعتها اهدي كدا علي حالك واطلبلي مانجه
انا : هقل منك وسط الناس يارايقه
مرنا : *بتكلم سوسن * ست مرنا ايه بس انتي اختي الصغيره تعالي النهارده هتباتي معانا
سوسن : *بتبوس مرنا * انتي طيبه اووووي
انا : *بصباعي في جنب مرنا * ايواااااا يابطه
مرنا: *اتخضت * ياجزمه
جورج : *بيبعت مسدج علي الواتس اب لاختي مكتوب فيها عايز اقعد معاكي شويه نتكلم مع بعض *
اختي : *شافت المسدج * بقولك ايه ياجورج ازاي اعمل بلوك لشخص رزل وغتت علشان مش عارفه
انا : *ببتسم وببص لاختي * عيله زباااااااااااااله
جورج : مين اللي بيضايقك وعايزه تعمليله بلوك
اختي : شخص غتت اوووووي
ليليان : بس لذيييييييييييييييييييييذ
مزيكا : حزام يابيه حد عايز حزام للبنطلون
معتز: متشكرين **** يسهلك
مزيكا : انا مبشحتش يابيه انا ببيع حزام
جورج : متشكرين ياباشا مبنلبسش حزمه
مزيكا : جلد طبيعي يابيه وساعه استفتاح امسك شوف كدا يابيه
انا : باشا بص كدا دا بنطلون اهوه لابسه من غير حزام احنا مبنلبسش حزمه متشكرين
مزيكا : دا ب15 جنيه بس يابيه تصدق وتامن ب**** في المحلات ب60 و 70 جنيه
جورج : احنا هنشتريه من المحل ب 70 جنيه شكرا بقي خلاص بوخت اووووي
مزيكا : طب اشترو 2 ب 25 جنيه
ساره : انت مبتفهمش مش قلنالك خلاص دا ايه الاشكال الوسخه دا
مزيكا : اهو انتي اللي ست وسخه وقليله الحيا
جورج : *بيقوم يضرب مزيكا بالقلم وبيمسك فيه* بتشتم مين يابن المتناكه احا
مزيكا : انت بتضربني ليه يابيه هي اللي غلطانه
معتز : *بيحجز * خلاص سيبه يابني سيبه غلبان سيبه ياااااااااااعم سيبه بس ... اتكل انت علي **** يالا ياعم شوف انت رايح فين
بتاع الشيشه : لامؤاخذه يابهوات معلش عندي دي
مزيكا : *بيبص علي الناس في الكافيه بكسره نفس وبيمسح دمعته اللي طلعت غصب عنه بعد مامسكها كتير وراح لم الحزمه اللي وقعت علي الارض وبيمسح دموعه في كم الجلابيه وبيمشي *
سوسن : حرام عليك و**** الراجل دمعته نزلت صعبت عليه نفسه
جورج : احاااااااا مراتي
معتز : خلاص ياجماعه حصل خير
ساره : مش شايفه منظره عامل ازاي وبعدين ازاي يشتمني انا هو اتجنن ولا ايه
مرنا : *بتزقني في كتفي * بص هناك
انا : *ببص لقيت مزيكا قاعد علي الرخام اللي حوالين الشجره بعيد عن القهوه شويه وبياكل سندوتش وكل شويه يمسح وشه رحت بصيت لجورج * ممكن اقول كلمه
جورج : *بيولع سيجاره * هتتفلسف فيها كسمك متفتحش بقك
مرنا : *صعبان عليها الواد فشخ *مايكل قوم روحله علشان خاطري دا عيل صغير برضو
ساره : لو سمحت عندك شيشه فواكه ايه
انا : *قمت روحت للواد وهو قاعد بياكل ولقيته بيعيط نييييك * استني بس ياجدع استني هكلمك راجل لراجل
مزيكا : *بيمشي * يابيه متفتريش عليا انا مش غلطان هي اللي غلطت فيا
انا : طب اهدي طيب *بطلعله منديل* خد امسح دموعك مفيش راجل بيعيط ..ارجعي انتي يامايكل مكانك ارجعي بس ... حقك عليا انا ياعم ادي راسك اهيه
مزيكا : يابيه انا راجل وانا مغلطتش هي اللي غلطت الاول
انا : خلاص اهدي ياعم روق كدا اهو الساندوتش وقع عجبك كدا
مزيكا : *بيجيب الساندوتش من الارض وبينفضه وبيلفه في كيس وبيحطه في جيبه * نعمه ربنا يابيه برضو
انا : انت منين ملكش اهل هنا
مزيكا : من سوهاج وقاعد هنا في مصر عند الحج توفيق
انا : خد ولع طيب اهدي بقي ياعم يعني عايزني ابوس راسك تاني طيب
مزيكا : *بياخد مني السيجاره وكل دا باصص في الارض* كتر خيرك يابيه
معتز: مايكل بقولك ايه جورج هيمشي
انا : محدش يمشي خليه قاعد وانت تعالي معايا
مزيكا : كتر خيرك يابيه انا هتكل علي ****
انا : طب تعالي بس ياعم تعالي بقي متتعبنيش خد بقي اخلص لا سيب الحزمه هاتها والنبي يامعتز تعالي ياعم متخافش *رجعنا القهوه وبشدله كرسي* اقعد ياعم اقعد كلنا ولاد تسعه اقعد
جورج : انت بتعمل ايه انا هقوم امشي
انا : اقعد بس علشان ماقلش منك
معتز : *بيمسك ايد جورج * اقعد بس
جورج : احا اقعد ايه انتو اتجننتو
انا : اعتذرله
مزيكا : يابيه مالوش لزوم
انا : اعتذرله
جورج : *بيلم حاجته * انت شكلك اتجننت باين يالا قومي
مرنا : *بحرقه ومتغاظه * لا هتعتذرله علشان هو معملكش حاجه وانت افتريت عليه ومراتك اللي غلطانه
ساره : انتي مالك انتي اصلا بتتكلمي ليه
انا : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخ احا كسمك علي كسم جوزك دي بالذات تكلميها عدل علشان مكسرش دماغ كسمك
معتز : اهدي ياعم الناس بتتفرج علينا
جورج : جرا ايه يامايكل انت هتخيب ولا ايه متصغرناش ياعم قدام اي ابن متناكه
انا : لا ياعم مش هصغرك قدام مراتك
ساره : هو دا اللي ربنا قدرك عليه *بتحط حاجتها في الشنطه * انا ماشيه
انا : وشرف امي محد هيتحرك من هنا غير لما تعتذروله انت اسمك ايه
مزيكا : خالد يابيه
انا : هتعتذريله اقسم ب**** لتعتذريله يااما هخليه يضرب ميتين امك بالقلم زي ماضربته
معتز : ايه اللي بتقوله دا يضرب مين
ليليان : عنده حق انتو افتريتو عليه وهو غلبان معملش حاجه
مزيكا : *صعبت عليه نفسه نيييك وبيقوم يمشي * اقعد ياعم انت كمان وشرف امي ماهتنام الليه دي غير لما يتجبر بخاطرك اعتذرله انت ومراتك
ساره : مش هعتذر انا لحد
جورج : طب لينا حساب بعدين
مرنا : *قامت معرفش راحت فين *
انا : طب كسمك خد الشرموطه مراتك واتكل علي **** متقعدش معايا تاني يالا ياخول يادلدول الست يالا مره ممشياك ياعرص *ليليان بتشدني اهدي * لا متشدنيش دا معرص وخول يالا يابن المتناكه انت واللبوه من هنا علشان ماقمش انيكك انا
ساره : لو مخدتليش حقي هرد انا عليه
جورج : يامايكل انت بتعبط في الكلام
ليليان : احاااا شتمك وشتم مراتك وتقوله انت بتعبط في الكلام
انا: وشرف ميتين امي لو ماعتذرتله انت ومراتك حالا لاهقوم اقل منكو انتو الاتنين قدام الناس
معتز : ياعم خلاص بقي الناس بتتفرج علينا متهدي بقي في ايه
اختي : اعتذرله ياجورج بعد اذنك علشان خاطرنا انت غلطت فيه هو معملكش حاجه
جورج : *بيبص لساره وبيبص لاختي وراح باصص لمزيكا * انا اسف ياعم
ساره : احااااااااااا تصدق انك خول فعلا
جورج : *بيضربها بالقلم * انت اتجننتي ولا ايه
ساره : عامل عليا انا دكر طب تمام *خدت حاجتها ومشيت *
انا : مش هتمشي غير لما تعتذريله
ساره : اوعي سيب ايدي
انا : هي هبت علي كسمك بقي وهتعتذريله
معتز : خلاص ياعم سيبها
جورج : احا انت اتجننت ياعم انت بتعمل ايه
انا : هتعتذرله برضو
ساره : *بتفلت من ايدي * قال اعتذرله قال وانت ياخول حسابنا في البيت
معتز : عاجبك كدا ياعم الحنين مبسوط بالشرده اللي عملتهالنا دي
انا : مرضي ياخالد
مزيكا : علي راسي يابيه
مرنا : *راجعه بسندوتشات وبتديها لمزيكا* اتفضل
مزيكا : كتر خيرك ياست هانم شبعان الحمد لله
سوسن : انت فعلا شبعان مش جعان
انا : ياعم امسك بقي متحورلهاش
مزيكا : *بيطلع فلوس من جيبه بيعدها *
ليليان : انت بتعمل ايه
مزيكا : معلش ياست هانم انا مش هكسف ايدك هاخد واحد بس علي قد الفلوس اللي معايا
اختي : شايف يعني ايه كرامه وحياه ربنا انت اللي زيك خلصوا من زمان
مزيكا : **** يجبر بخاطرك ياست هانم
معتز : الو ايوا احنا علي القهوه لا التانيه امشي قدام شويه ورا العربيه الحمرا معاك اهوه قدام شويه بص الناحيه التانيه واقفلك انا اهوه شفتك خلاص تعالي
جورج : اللي بتعمله دا يامايكل اسمه عبط وهبل
انا : *مردتش عليه * مين دا يامعتز اللي جاي
معتز : هتعرف دلوقتي .....حبيب ميتين امي *بيحضنه * عامل ايه ياصاحبي
اندرو : واحشني نيييييييييييييييك ياوزه الحمد لله في نعمه استني هسلم علي الباقي
جورج : يادين امممممممممممممممممممممممي انت لسا عايش *بيحضنه * عااامل ايه يابن الجزمه واحشني فششششخ
اندرو : وانت اكتر و**** * بيسلم علي مرنا واختي وسوسن وليليان * بقي بتقفل في وشي امبارح ياصاحبي تصدق عيب
انا : مين اللي قاله ان احنا هنا
اندرو : طب سلم عليا الاول
انا : حسابنا بعدين يالا يامرنا انتي ومريم وانت يامزيكا تعالي معايا
اندرو : دا مالو دا في ايه
معتز : مبضون بس لسا متخانق وكدا ... ماتقعد يامايكل في ايه
انا : سلاااااااااااام ماتقوم ياعم انت كمان اخلص
جورج : سيبك منه بس اقعد عامل ايه واحشني فشخ وايه اخبار دبي سمعت انك مولعها هناك
اندرو : ايه البضان دا
معتز : خلاص بقي ياعم بكره هيبقي كويس
ليليان : انا هقوم اروح عايزه انام يالا سلام دا حسابي *بتسيب فلوس علي الترابيزه *
اندرو : مين الزووووووووله الحلوه دي
معتز : سيبك منها قولي بس انت ايه الدنيا معاك
اندرو : ولا اي اندهاش ( رغي كتييييييييييييييييييييييييييير )

في مشهد اخر

انا : اطلعي انتي وسوسن وانا هوصل اختي وارجع
مرنا : طب مااختك تبات معانا
اختي : خلاص هبات عندوكو النهارده
انا : طب تمام هوصل مزيكا وهعدي اجيب هدوم سوسن وارجعلكو عايزه حاجه اجيبها وانا جاي
مرنا : تيجي بالسلامه وابقي هات الهدوم بكره هبقي اديها اي حاجه من عندي
انا : اصلي يالا سلام .... مالك ياعم مكسوف ليه علبتك وتحت رجلك خد اللي انت عايزه امسك ولع
مزيكا : كتر خيرك يابيه
انا : في الاول كدا انا مايكل لا بيه ولا بتاع وانت خالود يعني الدنيا واحد ياصاحبي
مزيكا : خالود دا اسم حرمه يابيه
انا : طب اقولك ايه طيب
مزيكا : رفاقي في البلد بيقولولي يامزيكا علشان بحب المزيكا وكدا
انا : عاشت الاسامي خد ولاعتي اهيه اتعشيت اقولك تعالي هاكلك اكله فشيخه
مزيكا : يجبر بخاطرك يابيه ايه اللي فريحي دا
انا : لا وحياه امك سيبك من ****جه الصعيديه دي ......و سبني اعطف عليك شويه زكاه عن صحتي متبضناش بقي يااوفر قولي بقي بتكسب في الشغلانه دي وانت شكلك صغير بتدرس يعني ولا لاء وليك اخوات بتصرف علي حد بص عقبال مانوصل عايز بقك دا ميتقفلش من الرغي
مزيكا : هههههههههه حاسب قباله اليمه
انا : كنا هنخبط فيها ..انت قلت ايه لا هترغي كتير بالصعيدي هخليك تدلي علي البلد
مزيكا : انت زمقان يابيه ولا ايه خلاص ماهقولهاش واصل
انا :يابني ماانت كنت كويس بتتحول ليه بس يالا ارغي بقي بقصه حياتك
مزيكا : ................................... ....................( بيرغي )

بيت ساره وجورج

( جورج داخل البيت قالب وشه وبيزعق وساره قاعده قدام التليفزيون فبيمسك الريموت يقفل التليفزيون )
جورج : انتي ايه اللي عملتيه دا ازاي تقومي وتمشي من غيري
ساره : لا و**** بجد
جورج : لما ااسالك سؤال ترردي عليا عدل انتي فاهمه ولا لاء
ساره :*بتعيط * يعني انت تضربني قدامهم وتصغرني وكمان اول ماالست مريم تقولك علشان خاطري اعتذرله تقوم معتذرله وولا اكني مراتك
جورح : لما هديت وفكرت لقيت ان انتي اللي غلطانه مينفعش تعملي فيه كدا
ساره : لا و**** طب تمام اللي تشوفه
جورج : مش عاجبك ولا حاجه
ساره : وانا اقدر افتح بقي ياراجل اووووي *بتمشي وتسيبه *
جورج : رايحه فين انا مخلصتش كلامي
ساره : رايحه اعمل شاي علشان الكلام شكله هيطول وطالما انت بداتها يبقي لازم نخلصها
جورج : معلقتين سكر
ساره : انت انسان بارد ومستفز
(جورج بيقلب في الموبايل وبعديها بعشر دقايق جات ساره بالشاي )
ساره : اتفضل *وبتولع سيجاره *
جورج : من يد مانحرقها *بيشرب بق شاي * لا شويه شاي حلوين قوليلي بقي عايزه ايه
ساره : انت لسا بتحبها
جورج : انتي بتخرفي صح
ساره : سؤالي واضح مش عايزه غير الاجابه دي بس
جورج : ولنفرض اني بحبها هيفيد بايه انا متجوزك انتي
ساره : يعني بتحبها
جورج : بحبها وبحبك وبشوفها مزغلله ليه كدا انتي فين بتتحركي ليه انتي حطتيلي ايه في الشاي ااااااااااااه
ساره : حاجه بسيطه كدا جابهالي صاحبك اللي انت بتحب اخته كنت ناويه احطهالك علشان ادربك سنه سنه تبقي سليف ليا علشان انا مستريس ياجورج وانت متعرفش
جورج : انا دايخ
ساره : هتفضل دايخ بس مدرك باللي هعمله فيك عارف لو كنت قلت مبحبهاش كنت مش هعمل فيك اللي هعمله دلوقتي بس انت اللي وصلتني لكدا لا هات السيجاره دي كدا علشان متتلسعش ياروحي
جورج : انا بحبك ياساره
ساره : كداب انت عمرك ماحبتني حتي لما اتجوزتني اتجوزتني علشان تاخد الجنسيه الامريكيه ومرضتش تتجوزني في الكنبسه اتجوزتني علي ورق جواز مدني يعني في اي وقت ترميني انا حبيتك بجد بس انت اللي منستهاش وعلطول كنت بتفكر فيها اوعي تكون فاكر اني مش واخده بالي من موبايلك اللي كل شويه تخش عندها علي البروفايل بتاعها ولا صورها اللي مخبيها علي اللاب دا انت وصلت بيك انك بتخطرف باسمها بليل وانت نايم يافاجر وانا نايمه جنبك للدرجه دي بتحبها طب اتجوزتني ليه وضحكت عليا مع اني بحبك بجد وعملت المستحيل علشان ارضيك واخليك تحبني بس انتو اللي جنس ابن وسخه مبيحبش غير اللي بتديله علي قفاه وعلشان كدا انا هعلمك الادب هخليك تعيش طول عمرك فاكرني وكل لما تبصلها تفتكرني ياخول يابن الوسخه *بتضربه بالقلم * لافوق كدا معايا وصحصح لسا اليوم طويل
جورج : *بيتكلم وهو دايخ * هتعملي ايه انا انا انا انا
ساره : هههههههه هنيكك هاخد شرفك ياكسمك ووريني هتتجوزها ازاي واذا كان علي العقد اللي بيني وبينك *بتطلع العقد من جيبها وبتحرقه * كسم العقد انا هنيكك وهمشي ومش هتعرف توصلي تاني وعلشان العيش والملح هقولك هعمل فيك ايه *بتشده من ايده وتسنده وبتخش بيه الاوضه * اقعدي ياحلوه ارتاحي دا انتي هتتناكي النهارده بصي بقي يابيضه انا مش لاقيه سليف في مصر كلها عدل ونضيف وانت نضيف وحلو فهعلمك يعني ايه تبقي سليف وازاي تخدم ستك وبعديها هنيكك هتبقي مش عذراء ياحبيبتي وهسيبك وامشي بس بعد مااشوف دمك نازل من طيزك الحلوه دي *بتزوقه علي السرير وبتضربه علي طيزه وبتبعبصه * خليكي هنا ياحلوه 5 دقايق وجيالك هجيب عده الشغل واجيلك علشان نبقي علي نضا...... استني هشوف مين علي الباب لو عملت صوت هفشخك *بتفتح الباب * عايز ايه
انا : تمن براميلي وبجنيه لانشون
ساره : *بتقفل الباب * معندناش
انا : *بزق الباب * مالك ياكسمك واخداني علي الحامي ليه ولااااااااااااا خلاص اطلع انا جيت
ساره : *مرتبكه * ولا مين بتنادي علي مين انت
جورج : *طالع من الاوضه * بقي هي دي خطتك ياكسمك *بيضربها بالاقلام لحد اما وشها جاب دم * فاكراني خول وهتنيكيني صح يابنت الوسخه
انا : لا وفاكراني انا هبيعك وهديها البرشام وقال ايه مش هقولك احااااااااااا دي هبله باين
جورج : انا شاكك فيكي من زمان واتاكدت لما عملنا التمثيليه علي شادي في الفيلا وقولتيله انك مستريس وطلعتي كل اللي جواكي وكان قصدك توجهي الكلام ليا ياوسخه *بيضربها بالشلوت في بطنها *
انا : علشان يابن الخول يادلدول لما اقولك علي حاجه تسمعها بعد كدا
ساره : *بتحط ايديها علي وشها وبتصوت وتعيط* كفايه ضرب ابوس ايدك مش مستحمله تاني
جورج : انتي لسا شوفتي حاجه يابنت المتن....
انا : *بمسك ايد جورج * خلاص كفايه جسمها بيتنفض خلاص
جورج : اوعي يالا يااوفر انت كمان مراتي وبربيها
انا : طب خلاص طيب بلاش افترا البت جسمها بيترعش خلااااااااااااااااااص
جورج : انتي كنتي هتنيكيني انا وتعلميني يعني ايه سليف صح انا هعلمك الادب وبعديها هرميكي في الشارع زي الكلاب وكدا كدا انتي قطعتي العقد اللي بينا يعني مش علي زمتي ياكسمك *بيضربها بالقلم *
ساره : *شفايفها كلها دم ووشها احمر من الضرب ومش قادره تتكلم *
انا : طب كفايه ضرب خلاص ارحمها
جورج : وهي كانت هترحمني دي كانت هتنيكني يامان
انا : مان !!!!! طب اهدي طيب واقعد خلاص
جورج : احاااااااااااااا اهدي دا انا هنيك كسمها *بيضربها بالشلوت في بطنها وهي راحت مسكت بطنها جامد وفضلت تكح في دم *
انا : *بزقه علي الكنبه * خلاص بقي بكسمك ماقولنا بلاش افترا سيبها خلاص خليها تغور في داهيه قومي معايا *بسندها وبخش بيها الحمام بغسلها وشها * انتي اغبي انسانه شفتها في حياتي براحه اهوووه اوعي ايدك بس علشان امسحلك الدم دا مكنش ليه لازمه كل دا اهدي خلاص خدي امسحي وشك بالفوطه *طلعت لجورج * خلاص ياعم نيكه سيبها لحال سبيلها
جورج : مش هسيب كسمها
انا : انت خلاص الافترا بقي في دمك يعني بقيت جاحد بكسمك ماقولنا خلاص هي هتلم حاجتها وهتغور في داهيه
جورج : علشان متخصكش بتدافع عنها لكن فادي علشان لمس اختك افتريت في كسمه اكبر افترا
انا : بس يالا يااهبل انت بتقارن ايه بايه اصلا بس اقعد اسكت اسكت *بروح لساره اوضتها * لمي كل حاجتك وامشي وانا مش هخليه يعملك حاجه ونصيحه مني متخليهوش يشوفك تاني علشان هيموتك
ساره : *بتهز راسها وبتترعش وبتلم حاجتها بسرعه * حاضر حاضر
جورج : لو نزلت مش هرحم ميتين امك سيبني بس اخد حقي
انا : *ماسكه بالعافيه * اقعد بقي وانتي بسرعه غوري في داهيه يالا
جورج : *بيزقني اووووووووووعي ياعم اوعي
انا : خلاص اهدي بقي نزلت ومشيت غارت في داهيه
جورج : يابن الوسخه
انا : انا غلطان بكسمك اني عرفتك واديتلها حبوب متناكه بتاعه برد اصلا علشان متنيككش المفروض كنت اسيبها تنيكك يابضان انت
جورج : للاسف كان عندك حق من بنت الوسخه دي
انا : متعملش فيها حزين بكسمك انت مبتحبهاش اصلا خلاص اعتبرها شرموطه وراحت لحالها
جورج : مايكل انا بحب مريم اوووووووي ومش قادر انساها
انا : انت في ايه ولا في ايه انت مريض يالا بتقلب مشاعرك في ثانيه
جورج : بحبها اوووووووي زي ماانت بتحب مرنا كدا
انا : اومال اتحمقت لساره ليه علي القهوه وافتريت علي الواد الغلبان
جورج : كنت عايز اثبت لاختك اني دكر وبخاف علي عرضي وشرفي مش اوبن ماينديد زي ماهي فاكره
انا : وانا اللي بقول عليك ذكي طب خلاص اهدي كدا وتعالي روح بات مع معتز متقعدش لوحدك هنا هي امك فين صحيح
جورج : بقالها اسبوع عند خالي
انا : طب يالا تعالي قوم اخلص روح اقعد مع معتز بدل ماهو قاعد مع مزيكا لوحده
جورج : احا انت بتلم اي حد من الشارع وبعدين هقعد معاه ازاي وانا لسا ضاربه
انا : اكبر بقي بكسمك الواد غلبان نييييك وراجل فشخ وانا هكلم بكره الصبح جيراني في العماره ويشتغل بواب بدل مايبيع حزمه ويبقي ليه اوضه ومرتب والدنيا حلوه معاه قوم بقي اخلص عايز اروح انا
جورج : *بياخد نفس طوييييييل * هجيب هدومي واجي

المشاهد القادمه كلها مشاهد مختلفه علي مدار شهر كامل يعني بانتهاء اخر مشهد هيكون عدي شهر علي علي الاحداث... اول مشهد يعتبر تاني يوم من الاحداث السابقه واخر مشهد هيكون اخر يوم في الشهر

مايكل ومرنا

مرنا : قاعد بتهبب ايه بقالك ساعه انت وايه كل السجاير دي
انا: احنا بنصرف كتير فشخ ياقلبي احا انا فلوسي مش لاقيها عارفه احنا بنصرف كام في الشهر اكل وشرب بس غير البنزين والحقن بتاعتك حوالي 8 الاف جنيه احا دا احنا لو بناكل كل يوم تونه مش هنصرف كدا
مرنا : هههههههههههه تونه دا اقصي خيالك
انا : دي العلبه ب 20 جنيه احااااااا دا لو سمكه التونه العنيده ذات نفسها مش هتبقي بالسعر دا
مرنا :ربنا يخليك لينا ياقلبي وميحرمناش منك وكنت عايزه اقولك علي حاجه
انا : ومالك منشكحه ليه كدا
مرنا: علشان خبر حلو
انا : ايه رونالدو رجع ريال مدريد
مرنا : رونالدو مين خبر احلي من دا
انا : زيدان رجع ريال مدريد
مرنا: بقولك احلي من دول كلهم
انا : انا رحت ريال مدريد ماتنجزي يابطتي بتحرقي ليه طول ماانتي بتحرقي انا هحرق
مرنا : *مبتسمه فشخ * انا حامل
انا: يالا يابت انجري من هنا
مرنا : *الابتسامه راحت من علي وشها * بجد حامل
انا : ابقي غطي طيزك بس قبل ماتنامي وهتبقي كويسه
مرنا: انا بتكلم بجد انا حامل يامايكل
انا : صبرني يااااااااااااااااااااارب حامل من مين وازاي وامتي وفين وليه وابن وسخه مين اللي قالك انك حامل
مرنا : *بتقعد علي حجري وبتبوسني في خدي * هقولك يامكموكتي حسيت بتعب من اسبوع رحت كشفت لقيت الدكتور بيقولي اني حامل افتكرته بيهزر ووريته التحاليل بتاعتي اللي عملناها قبل كدا قالي حكمه ربنا مش هنقدر نعترض وملهاش سبب علمي بس اللي قدامه اني حامل وبقالي اسبوعين كمان
انا : يعني انتي حامل
مرنا : انت مش مبسوط ليه انا كنت فاكراك هتفرح
انا : تعالي كدا شويه ناوليني القلم دا نزود بقي مصاريف بامبرز وسيريلاك ولعب اطفال ودوا الصرع اللي هيجيلي وفلوس دروس الثانويه العامه و....
مرنا : ايييييييييه دا كله هو لسا الواد جيه متبقاش رخم بقي وهات بوسه
انا: موااااااااااااااااااااااااااااه مبسوطه يابت
مرنا: *بتضحك زي الهبله * قهقههقهقهقهقهق اه مبسوطه
انا : علي مايه بيضه كدا متستنيش مني اقولك في يوم ريحي ياحبيبتي علشان اللي في بطنك ايوااااااااااا برا عني انتي اللي حامل مش انا حد قالك تخلفي
مرنا : بطل رخامه بقي ياغلس انا عارفه اصلا انك هتشيلني في عينيك وبعدين الام اكتر واحده بتتعب دي كفايه انها بتشيل الواد في بطنها 9 شهور وبتحمل وترضع وتربي وتكبر
انا : طب ماانا شايله في بضاني طول عمري مفتحتش بقي
مرنا : ههههههههههههههههههههه انت زباااااااااااااااااله *نامت علي صدري *
انا : * بوست راسها* كبرتوني بدري ياولاد البضاااااااان
مرنا : ياعم اتنيل ومتنساش فرح مونيكا اخر الشهر دا
انا: اوعي كدا شويه وادي مصاريف هديه فرح اختك احاااااااااااااااااااااااااااااااا

مشهد اخر

مزيكا : يادكتوووور صباحك فل
انا : صباحك فل يامزيكا عامل ايه واخبار الشغل ايه اوعي حد يكون مضايقك
مزيكا : جميلك فوق راسي يادكتور
انا : ياعم دكتور ايه بس انت صاحبي ياعم بقي ركز
مزيكا : كنت عايزك في موضوع كدا
انا : ارغي
مزيكا : كنت عايز اتجوز البت سوسن
انا : ههههههههههههههههه احا انت لحقت تحبها
مزيكا : حصل بينا كلام واكديه وهي بت جدعه واصيله ومن توبي وانا عايزها في الحلال
انا :ياعم امين نروح انا وانت ونتقدم لاهلها
مزيكا : انا كلمتها في الموضوع دا قالتلي اطلب ايدها منك انت
انا : انت عبيط يالا وانا ابوها ولاامها نبقي نخطف يوم كدا ونتقدملها
مزيكا : اكون انا وضبت اوضه البوابه دي وفرشتهالها وجهزت حالي
انا : متحملش هم الشقه شقتك عندي هديه مني ليك انت واد جدع وتستاهل كل خير
مزيكا : *بيحضني * انا مش عارف اقولك ايه انت لو اخويا مش هتعمل معايا كدا
انا : اخلص ياصعيدي يااوفر عايز الحق مشواري شوف انت بس عايز تتقدملها امتي وقولي قبلها يالا سلام

مشهد اخر
( بيت معتز )


نادين : *بتفتح الباب علي عبير لقيتها بتلعب في كسها * بتعملي ايه يالبوه طب مش تقوليلي
عبير : *بتدعك في كسها* تعبانه اووووووووي مش قادره كسي بياكلني
نادين : هريحهولك انا *بتوطي تلحس لعبير كسها *
عبير : اححححححححححححححححححح لا بلاش لحسن سلوي تشوفنا
نادين : سلوي مش هنا خرجت *بتكمل لحس *
عبير : *بتزق راس اختها علي كسها * كمان كمان الحسي اووووووووووووووووي بقالي كتير متناكتش هايجه اووووووي
نادين : *بتقلع هدومها * هريحك يالبوه دلوقتي
عبير : *بتقلع هدومها بسرعه وبتهجم علي شفايف اختها وبتبوسها بهيجان * اووووووووي اووووووي نيكيني اووووي
نادين : اووووووووووووف يخربيت هيجانك هيجتيني اووووي
عبير : *بتشد نادين علي بزازها تلحسها* مصيلي بزازي ااااااااااااه اووووي مصيها اووووي
نادين : *بتمص بزازها وايديها علي كس عبير *كل داهيجان احااااااا دا انتي غرقانه
عبير : اااااااااااااااه تعبانه اوووووي نفسي اتناك مش قادره حكي كسك في كسي
نادين : *بتحك كسها في كس اختها * اااااااااااه زنبورك سخن اوووووي هيجلي كسي كمان حكي اوووووي كمان اووووووووف
عبير :ااااااااااه هجيب اااااااااه *بتدعك في كسها جامد وبتبوس نادين في شفايفها * اححححححححححححح
نادين : *بتلحس كس اختها* عسلك حلو اووووووي وكتيررررررر
عبير : *بتنيم نادين علي ضهرها وبتلحسلها كسها * احححححححح وحشني كسك اووووووي مممممممم طعمه وحشني وريحته مهيجاني
نادين : اااااااااه الحسي الحسي كمان
عبير :اهووووووه بلحسلك ياشرموطه وبلعبلك بصباعي في كسك عاجبك صباعي
نادين : اوووووي اوووووي دخلي صباعين في كسي نيكيني بصوابعك اوووووي
عبير : اااااااااااااه *بتنيك نادين بصوابعها وبتمص بزازها* ممممممممم بزازك كبرت يالبوه
نادين : مصي الحلمه اوووووي اووووي ونيكيني جامد هجيبهم هجيب اااااااااااااااااااااااه
عبير : *بتلحس كس اختها * طعمهم حلو اووووووووي وريحتهم حلوه تعالي نامي في حضني ونيكيني بكسك في كسي عايزه اجيب تاني
نادين : اووووووووووووف انتي هايجه اوووووي
عبير : اوووووي مش قادره عايزه اتناك اووووي
نادين : *نامت علي اختها وبيبوسو بعض وهيجانين نييييييييك * احححححححح انا مش قادره انا هنيكك كل يوم يخربيت هيجانك
عبير : نيكيني نيكيني اوووووووي بوسيني طلعي لسانك *بتمص لسان اختها* ممممممممم اححححححح
معتز : *بيفتح الباب عليهم *
عبير : *بتغطي نفسها هي واختها * معتز انا انا
معتز : انتي طالق بالتلاته
عبير : يامعتز اسمعني طيب و**** دي اول مره نعمل كدا من ساعه ماسبتني
معتز : خمس دقايق تلمي حاجتك وماشوفش وشك تاني
نادين : يامعتز هي فعلا اول مر....
معتز : مسمعش صوتك خمس دقايق لو ملمتيش حاجتك هطردك زي ماانتي وورقتك هتجيلك
عبير: *بتعيط * ليه كدا دا ايه الحظ الزفت دا
نادين : ولا يهمك احنا مالناش الا بعض قومي لمي هدومك وانا هلم هدومي وهنروح في اي حته ونعيش انا وانتي كسمه ولا محتاجينه في حاجه
عبير : *بتعيط * بس انا بحبه يانادين بحبه اوووووي
نادين : كسمه الرجاله علي قفا من يشيل يالا قومي احسن انه طلقك بدل ماانتي قاعده كدا مستنياه علي الفاضي قومي قومي بلاش لكاعه

مشهد اخر
(في الكافيه )


جورج : دي كل القصه عرفتي بقي انا اتجوزتها ليه وعرفتي بقي انا سافرت اصلا ليه
اختي : انا وافقت اقابلك علشان جدعنتك ووقفتك مع مايكل غير كدا انا اصلا مش بفكر فيك
جورج : ازاي يعني نسيتي كل اللي بينا متكدبيش علي نفسك انتي بتحبيني وانتي عارفه كدا وبتقاوحي مشفتيش نفسك يوم خطوبتك لما شفتيني كنتي عامله ازاي عينك كانت بتلمع ازاي
اختي : محصلش
جورج : مريم انا بحبك وعمري مانسيتك زي ماانا متاكد انك بتحبيني بس كرامتك ناقحه عليكي
اختي : انت طلقت مراتك وقاعد فاضي فقلت اتسلي بمريم شويه بدل الفراغ دا صح
جورج : *بيمسك ايد اختي * انتي عارفه انا بحبك قد ايه والدليل انك لحد دلوقتي بترشي نفس البرفيوم اللي جبتهولك هديه في عيد ميلادك زمان وعجبك ساعتها
اختي : لا عادي ريحته حلوه بس
جورج : تحبي اقولك من ساعه اخر مره رفضتيني فيها لحد دلوقتي كنتي بتعملي ايه علي الفيس بوك تحبي اقولك كل المواقف اللي حصلتلك من اول ماسبتك لحد دلوقتي
احتي : الشيخ جورج المغربي لجميع انواع السحر
جورج : انا مش بهزر علي فكره انا اول حاجه سالت مايكل عليها لما رجعت من السفر كانت انتي وطلبت منه يحكيلي كل حاجه عنك ذوقك اتغير ولا لسا والحاجات اللي بتحبيها لسا زي ماهي ولا لاء والحرنكش نسيتي الحرنكش اللي كنتي بتاكلي فيه زي الخرتيته
اختي : ياااااااااااااااااه حرنكش تصدق نفسي في حرنكش دلوقتي
جورج : انا عارف ان كرامتك نقحه عليكي بس شوفي انتي يرضيكي ايه وانا اعمله بس انا بحبك بجد وانتي متاكده من كدا
اختي : قول حاجه غير دي علشان محفوطه واتهرست مليون مره
جورج : فاكره اول ايفيه قولتهولك كان ايه لما كنا بنذاكر مع بعض انا وانتي ومايكل وساعتها انتي فضلتي تضحكي ساعه وكل لما تشوفيني ساعتها كنتي بتضحكي
اختي : انت كنت بتضحكني زمان فشخ بس دلوقتي لاء الصراحه
جورج : فاكره الايفيه
اختي : اه ياعم فاكراه ايفيه بايخ زيك كنت انا بذاكر عربي وانت قلتلي ممكن متذاكريش عربي تاني فبقولك ليه قلتلي علشان بغير عليكي من كان واخواتها هو دا الايفيه معرفش انا كنت بضحك عليه زمان ليه اصلا
جورج : دا اللي عايز اوصله انك لسا فاكره الايفيه علي العموم مش هضغط عليكي ولا هقولك حبيني بالعافيه بس لو غيرتي رايك هبقي مبسوط
اختي : اتفرج علي الخليل كوميدي هتبقي مبسوط عادي
جورج : انتي عايزه تقلبيها هزار طب تمام تشربي حاجه تاني ولا نقوم نمشي انا كنت عايز اقولك الجملتين دول علشان ماجيش قدام واندم اقول ياريتني كنت قولتلها
اختي : لا قوم بينا نمشي
جورج : طب ممكن تستني وتفكري شويه طيب وحياه امك يامريم بحبك فشخ
اختي : عارفه ياجورج ومتاكده بس انا صعب امك تبقي حماتي بعد اللي عملته فيا انا واخويا دا انا نفسي انتقم منها
جورج : طب ممكن ننسي كل حاجه وانا اوعدك انها مش هتيجي جنبك ولا ليها دعوه بيكي خالص
اختي : صعب انسي ياجورج اللي حصل ولو هفكر فيك من تاني يبقي ياانا ياامك يعني امك متخشليش بيت نهائي
جورج : يبقي انا اسف يامريم ايا كان دي برضو امي مقدرش مدخلهاش بيتي مقدرش مقولهاش متجيش هنا حتي لوكانت هي ايه بس اللي اقدر اعمله اني مخليهاش تحتك بيكي ولا تضايقك خالص
اختي : يبقي انساني خالص ويالا علشان عايزه اروح الشمس فرهدتني
( في العربيه )
اختي : لا هنزل هنا هعدي علي مايكل الاول
جورج : تمام ولو احتجتي حاجه اعتبريني زي مايكل *بيبص الناحيه التانيه *
اختي : *نزلت من العربيه * طب يااوفر ابقي كلم مايكل وحدد معاه ميعاد
جورج : *بيبصلها بفرحه واندهاش * ايه بتقولي ايه
اختي : *بتجري علي مدخل العماره وبتضحك*
جورج : بتشتغليني طيب حاضر يابنت المسحوله دا انتو عيله كفاااااااار

مشهد اخر
(بيت فادي )


فادي : صباح الخير ياماما هو بابا فين
ام فادي : في الشغل ياحبيبي ليه عايز حاجه
فادي : لا مفيش ..... الو حاضر حاضر نص ساعه وهتلاقيني عندك
ام فادي : خير يابني
فادي :مشوار كدا مش هتاخر *دخل يلبس هدومه ونزل *
(بعديها بنص ساعه )
ام فادي : انت لحقت تروح وتيجي وايه الهدوم اللي لابسها دي
فادي : هدومي وقع عليها عصير فروحت عند صاحبي غيرت ومروحتش المشوار
ام فادي : طب كويس انك جيت خد اعدلي قنوات الدش علشان باظت تاني
فادي : حاضر يامزه *بيضربها علي طيزها *
ام فادي : احترم نفسك ياوسخ
فادي : ايه الطيز دي لحمه بتتحرك
ام فادي : مالك ياواد فيك ايه انت مش طبيعي من ساعه ماجيت
فادي : صحيح هو فين القميص الازرق بتاعي
ام فادي : عندك في الدولاب
فادي : مش موجود
ام فادي : ولو جيت وجبتهولك
فادي : هقولك ايه يعني يبقي كتر خيرك
( عند الدولاب ام فادي بتشب تدور علي القميص وفادي واقف وراها وزبره في طيزها )
ام فادي : ارجع ورا شويه خلين اعرف ادور *وراحت موطيه تدور تحت وطيزها متقسمه في الجلابيه *
فادي : *بيحرك وسطه لقدام وبيضرب بزبه في طيزها *
ام فادي : *بتعدل نفسها * انت بتعمل ايه ياوسخ
فادي : *بينزل بنطلونه والبوكسر وواقف ملط قدام امه وزبره واقف فشخ *
ام فادي : *بتبص لزبره وبتبلع ريقها وراحت ضرباه بالقلم * انت وسخ وابن شرموطه متعلمتش الادب
فادي : *بيهجم علي امه وبيزنقها في الدولاب وبيبوس فيها * انا هايج عليكي اووووي ونفسي انيكك من زمان اححححححح يابخت ابويا انتي جامده اوووي
ام فادي : *بتقاومه وبتضربه في وشه * اوعي يابن المتناكه ياشرموط اووووعي
فادي : *بيلف وشها ناحيه الدولاب وواقف وراها زانقها بزبره وبيقفش في بزازها وبيحط ايده علي كسها من فوق الجلابيه * احححححححح هنيكك يعني هنيكك هكيفك بزبري ياشرموطه *بينيكها علي الهدوم
ام فادي : *مستمتعه بس بتقاوم * سيبني طيب اااااه اوعي ياخول اوووووعي
فادي : *بيبوس في رقبتها وبيحاول يقلعها الجلابيه وبالعافيه قلعهاله بعد ماوقع امه علي الارض زي الجاموسه وقلعها الكلوت وجسمها بقي ملط * احححححححح كسم جسمك حلو اوووووووي
( بيبوس في بزازها بسرعه وبهيجان ونايم عليها بيبوس في وشها وفي شفايفها وهي بتقاوم براحه وبتتاوه سنه بسيطه وهو زي التور شغال بوس وراح ماسك الحلمه بسنانه وقرصها جامد )
ام فادي : ااااااااااااااااه بتعمل ايه هتعورني كدا
فادي :هتهدي وتسمعي الكلام ولا اقطعهالك
ام فادي : ماانا هاديه اهوووه
فادي : *بيدخل زبره في كسها * مش قلتلك هنيكك ياشرموطه ااااااااااااااااااه كسك حلو وواسع اوووي علي زبري يامتناكه
ام فادي : *بتتاوه براحه * بتنيك امك يابن الوسخه ياخول
فادي : علشان انا امي متناكه جسمها حلو اوووووي عايز اتمتع بلحمها
ام فادي : اااااااااه طب اوعي طيب من عليا
فادي : ماانتي متكيفه ياكسمك وكسك بيقفل علي زبري اهووووه
ام فادي : ماسمعش صوتك ياخول نيك وانت ساكت
فادي :اححححححححح انتي متناكه اوووووووووي
ام فادي : *بتضربه علي وشه * احترم نفسك ااااااااااه انا امك
فادي : انا ابن شرموطه امي متناكه زبري في كس امي بنيكها اهوووووووووه حاسه بزبري في كسك ياماما
ام فادي : اااااااااااه حاسه بيه ياخول *بتشده عليها اكتر * نييييييك نيك اووووي دخله كله للاخر
فادي : ااااااااااااااه اتشرمطي اكتر عليا *بينيكها بسرعه *
ام فادي : احححححححححح براحه ياولا براحه عليا كسي مش قدك يامتناك
فادي : انا متناك علشان جاي من كس متناكه
ام فادي : طب نيك كس المتناكه اووووووي
فادي : اووووووووووووف مش قادر علي كسك احححححح هجيبهم
ام فادي : طلعه بسرعه ياخول طلعه
فادي : *بيطلع زبره وبيجيبهم علي بطنها * ااااااااااااااااه احححححححح اول مره اجيب الكميه دي
ام فادي : *بتدعك في زبر ابنها وبتمشيه علي كسها بتفرش نفسها * اححححححح دخله تاني نيكني تاني
فادي : ااااااه ياشرموطه دا انتي مره وسخه وهايجه
ام فادي : اوووووووي بحب النيك اووووي ياخول
فادي : اومال عامله شريفه ليه بكسمك *بيرزع زبره في كسها جامد *
ام فادي : علشان انت مش ابني ياكسمك
فادي :احااااااااااااا انتي عرفتي
ام فادي : هههههههههههههه وانا هتوه عن جسم ابني يامتناك
جورج : *بيخلع القناع * كدا احسن انيكك علي الهادي يامره يالبوه
ام فادي : *بتبوسه في بقه * اوووووووف انت امور اووووي *بتحضنه * نيكني اووووي انا مهيجاك اححححح هايج عليا هايج علي مره كبيره زيي
جورج : انتي لحمك ابن متناكه يهيج اوووووي وكسك ابن شرموطه واسع نييييك بتتناكي من مين ياوسخه
ام فادي : من ابو فادي بس ااااااااه دخله تاني بسرعه
جورج : يابنت المتناكه وهو لو زبر ابو فادي كبير وبيكيف كدا كنتي هتسبيني انيكك
ام فادي : احححححححححح صدقني زبره كبير بس الشيشه ناك صدره اححححححححح مبقاش يقدر يطول في النيك
جورج : نفسك ابنك ينيكك ياشرموطه
ام فادي : اوووووووووووي نفسي اووووي بس هو اللي خول مش هينيكني انا عارفه
جورج : *بينيمها علي جنبها وبيرفع رجل من رجليها وبيرزع في كسها * اتشرمطي عليه ياكسمك وهو هيقهم
ام فادي : اححححححححح هعمل ايه اكتر من اني بستحمي وناديت عليه برااااااااحه ياخول كسي مش مستحمل زبرك
جورج : كملي ياكسمك
ام فادي : ااااااااه ناديت عليه وانا بستحمي يدعكلي ضهري ولفيت وشي شاف جسمي راح مداري وشه واتكسف
جورج : خخخخخخخخخ دا خول اووووووي اححححح انتي هيجتيني نيييييك وايه كمان قولي
ام فادي : نفسي اتناك اوووووي منه ويكون معاه صاحبه وينيكوني هما الاتنين ااااااااااااااااه وابني يتفرج عليا ويعرص عليا لصاحبه اووووووووووف انا جيبت علي روحي
جورج : دا انتي شرموطه اوووووووووي انا قربت اجيب علي كلامك احكيلي ايه كمان ااااااااه
ام فادي : نفسي احححححح نفسي ابني ينيكني وابوه يخش يلاقيه بينيكني قوم نايكني معاه واتناك من ابني وجوزي مع بعض ااااااااه واحد من كسي والتاني من طيزي
جورج : ااااااااااااااااااه هجيبهم ياكسمك مش قادر اووووف مصي مصي زبي هجيبهم في بوقك
ام فادي : *بتعدل نفسها بسرعه بالعافيه وبتمص في زبه * مممممممممم زبك حلو اووووي تحسه زب اجنبي ممممممم غرقلي وشي هات لبنك كله علي وشي
جورج : ااااااااااااااااااااه *بيجيبهم علي وشها وبزازها وهي بتدعك وشها باللبن وبتبلعه * احححححححح انتي مره شرموطه نييييك كسمك *بيضربها علي بزها جامد
ام فادي : *بتضحك بلبونه وبتبوس زبه * انت اللي زبك مايتشبعش منه يالا نيكني تاني
جورج : خخخخخخخ احا انا تعبت استني اريح شويه
ام فادي : احا تريح ايه *بتمص في زبه * انا هقومهولك تاني وتنيكني انا لسا مشبعتش
جورج : *بيبعد راسها* مش قادر يوم تاني اجيلك علي رواقه افحت كسمك نيييييك سجلي رقمي عندك اول ماتحتاجيني رنيلي هتلاقيني عندك واوعي علشان البس قبل ماجوزك يجي
ام فادي : ماتلبس القناع دا واكنك ابني واقعد شويه
جورج : معلش مره تانيه قومي بقي
ام فادي : طب وابني فين
جورج : عايززاه ينيكك اقولك انا ابنك انا نكته ولو كشفتي علي طيزه هتلاقيها واسعه امسكيها عليه زله يااما تقولي لابوه يااما ينيكك
ام فادي : هههههههههههه بس ياخول انت ابني سيد الرجاله
جورج : طب سيد الرجاله دا بيتناك من نسوان ياكسمك وبالاماره عنده حسنتين في فرده طيزه اليمين
ام فادي : *بتخبط علي صدرها * يالهووووووووي دا ابني
جورج : مستغربه ليه وهو هيجيبه من برا اذا كان امه شرموطه بلاعه ازبار اسمعي بس اللي قلتلك عليه شوفي طيزه هتلاقيها متناكه واهو يبقي عندك ينيكك وقت ماتحبي
ام فادي : يابن الشرموطه يا شيطان
جورج : *لبس هدومه كلها * يالا سلام يالبوه *بيبوسها في بقها *
ام فادي : خد استني اكتبلي رقمك
جورج : ههههههههههههه مش بقولك شرموطه


مشهد اخر
(شقتنا القديمه )


ليليان : بتبعبص في ايه بقالك ساعه يامتخلف انت
جورج : حد ابن وسخه واكل لبان ولازقها في طيز الكوبايه مش عارف اطلعها
ليليان : خد كوبايه غيرها بسيطه يعني
جورج : جبتي التايهه ... انا بحب اشرب في الكوبايه دي
ليليان : طب اعملي معاك كوبايه معلقه واحده سكر ..هو مايكل قالك جاي امتي
جورج : هوفين السكر
معتز : عندك في الرف اليمين بقولك يالولا عايزك ثانيه
ليليان : حاضر جايه اهوه .. معلقه واحده بس سكر
(في البلكونه )
ليليان : خير ياوزه انت لسا مضايق علشان مراتك فك بقي وخلاص هي اللي خسرانه و****
معتز : انا بحبك
ليليان : *مصدومه مش عارفه تقول ايه *
معتز : اه بحبك
ليليان : *بتضحك عفويا وبترجع شعرها ورا ودنها بتوتر وبتولع سيجاره * انت فاجئتني بس بس
معتز : *بيولعلها * خدي وقتك فكري ولو مش راضيه انسي واحنا صحاب زي مااحنا
ليليان : *بتوتر * مش قصدي بس انا *بتاخد نفس من السيجاره * انا مش هنفعك انا الماضي بتاعي زباله وانت عارفه
معتز : *بيحط ايده علي كتافها * احنا مع بعض بقالنا كتير وشوفنا الوساخه كلها وانا برضو الماضي بتاعي زباله بس اوعدك لو وافقتي مفيش اي وساخه هعملها تاني
ليليان : يعني انت مسامحني علي كل اللي عملته زمان قبل مااعرف مايكل
معتز : *بياخد منها السيجاره وبيبوسها في بقها * اه مسامحك
ليليان : *بتبتسم * انت عايز تتجوزني بجد ولا طمعان في جسمي
جورج : لا طمعان في السيجاره يانحنوحه
معتز : اطلع برا بعد اذنك
جورج : طب خلصوا المشهد المبتذل دا علشان مايكل برا اتفوااا عليكي جاتكو القرف علاقه قذره
ليليان : *بتضحك ومكسوفه *
معتز : موافقه
ليليان : *بتهز راسها بالموافقه *
معتز : ممكن احضنك
ليليان : *بتلعب في شعرها وبتبص في الارض*
معتز : *بيحضنها وبيحط ايده علي شعرها * شوفي يناسبك امتي واعملك فرح قد الدنياااااااااا
جورج : ياعم اسامه منير اخلص بميتين امك مايكل بيشخر برا وانتي مكسوفه ياختي كميله عسليه انتي بطه تتكسفي ياوسخه
معتز : تعالي نروح لمايكل علشان دا هيصدعنا
انا : مزيكا هات معاك مايه وانت جاي والنبي ... ايه يارجالتنا بقولوكو ايه في الانجاز كدا فرح مونيكا اخر الشهر دا بعديها احنا بقي هننتهز الفرصه ونطلع نصيف مين راكب
معتز : انا ولولا راكبين
جورج : وانا والمروحه جايين
انا : ومزيكا وسوسن معانا اكيد
مزيكا : اعذرني انا مش معايا فلوس تكمل
معتز : قشطه هنشيل بعض مش حوار ايه دا استني مزيكا وسوسن انت تقصد ان.... مبروووووووووك امزيكا
مزيكا : **** يبارك فيك يااستاذ معتز
جورج : مبروك ياعم موسيقي
مزيكا : **** يبارك فيك يااستاذ جورج
معتز : بالمناسبه دي بقي احب اقولكم ان انا ولولا قررنا اننا ناخد خطوه ايجابيه في حياتنا واننا نبد....
انا : وشرف امك تخلص عايز الحق كسوف الشمس علي قفا رمسيس كل 50 عام
جورج : هو ولولا بيحبو بعض دا الانجاز وانا بالمره فضيلي نفسك علشان هجيب الوسخه واجي اتقدملك
انا : عينك مني ياجورج بجد شاريني وعايزني في الحلال
جورج : هستتك يابت يالوزه
انا : هتتجوز مين امي يعني
جورج : لا اختك
انا : انت بتدي ايفيه ولا بتتكلم بجد
جورج : ياعم الاوفر هي موافقه
انا : امين المهم فرح مونيكا عايزه يضرب نار البت غلبانه وملهاش حد غيرنا امين
معتز : هتعزم اندرو
انا :كسمه مش طايقه
معتز : يبقي هتعزمه انا عارف انك خول وبتحبه وانتو كفاتسه زي بعض متتناكلهاش بقي
انا : كسمه بتكلم بجد مش عايز اعرفه تاني
معتز : طب تمام خلاص فاكس خليه مع الشرموطه سوزي ينيكو بعض
ليليان : احاااااااا هي سوزي هنا
انا : لازم الاتنين يبقو مع بعض واحد بكس والتانيه بزبر لازم يكملو بعض مسمار وصاموله ولاد وسخه المهم سيبك من الخرا دا انا جيت اقولكو علي الفرح وبعديها الرحله اعملو حسابكو ...*بكلم معتز في ودنه * بقولك ايه انا قلت لمزيكا ان شقته عليا وبصراحه فلوسي بتشطب ومتسالنيش ازاي وانا اديته كلمه انا شفتله شقه حلوه وجبتهاله تمليك بس انت افرشهاله بقي علشان فعلا قشفرت
معتز : وبتتسحب من لسان كسمك ليه
انا : دا اقتراح مرنا مش انا هي اللي قالتلي الواد دا كويس لازم اساعده وانت عارف مرنا مقدرش ارفضلها طلب
معتز : وهتجيب فلوس المصيف منين بميتين امك
انا : معايا فلوس ياعم نيكه بس مش مبلغ يعني ميجيبوش عربيه فيرنا المهم فرشها عليك هديه منك ليه
معتز : كسمك بجد انا لسا داخل علي فرح ومصاريف
انا : ماخلاص يابن الغنيه في ايه زكاه عن صحتك ولا عن جوازتك المهببه اللي فاتت
معتز : طب تمام ياكسمك
جورج : بقولك ايه متفاكس وتعالي نطلع دهب في فندق هناك رخيص فشخ انا عارفه كنت بنزل فيه انا وساره وصاحب الفندق حبيبي وكدا هيظبطنا في السعر
انا : اهو تغيير برضو
معتز : ونترحم من المصاريف شويه احا شرم غاليه نيييك
انا : ياعم انت غبي انا موافق مش معترض

مشهد اخر
(بيت ام اندرو )


اندرو : براحه عليها ياماما انسي بقي اللي حصل زمان
ام اندرو : ولا هو انا كل لما هعترض علي حاجه معاها هتقولي انسي اللي حصل انا ناسيه من زمان
سوزي : سيبها يااندرو في مقام ماما وتعمل اللي هي عايزاه
ام اندرو : ياختي حلوه
اندرو : مالناش غير بعض دلوقتي بقي ياماما اهدي بقي
ام اندرو : وانا فتحت بقي مش انت بتحبها ومرتاح معاها خلاص انا ماليش دعوه بس قعدتكو دي كدا مش نافعه
اندرو : مش هينفع نتجوز احنا اصحاب وهي مالهاش حد في مصر فقعده معانا واسمها بتونسك اهوه
ام اندرو : كل سبانخ علشان صحتك لا حلوه مفيده كل
سوزي : متاكل يااندرو واسمع كلام ماما
اندرو : حاضر
ام اندرو : شوف الواد طب يابن الجزمه ماهو صحيح اللي مالوش خير في امه
اندرو : ماليش نفس بجد ياماما
ام اندرو : مالك ياضنايا فيك ايه
اندرو : مايكل مش عايز يكلمني تاني ولا يعرفني
ام اندرو : عنده حق احنا جينا عليه كلنا وهو مالوش ذنب *بتندب حظها * يالا هنعمل ايه اهو اللي حصل
سوزي : انا عايزه اعتذرله بس هو مش هيوافق اذا كان صاحب عمره ومش طايقه اومال هيعمل فيا ايه وخصوصا انه مرضيش يسلمني اخر مره رغم اني بيعته
ام اندرو : كانت ايام حلوه زمان *بتبتسم وتستعيد ذكريات * كان بيجي يعمل قلق ويصدعنا وكنت بحب مناقرته ليا فاكر ياواد لما كنتو تقعدو تتناقرو مع بعض ومع اختك وتيجي تشتكيله منه وانا اجي في صفه واختك تزعل والاقيه بعديها ابن مني بيصالحها وهي زي الهبله طالعه لامها فاكر لما كنتو بتسرقو الكفته من علي البوتجاز قبل مااحطها في الصلصه وافضل اجري وراكو بالشبشب ههههههههههه كانت ايام حلوه
اندرو : اووووووي ياريت ترجع تاني حاجات كتير كانتت هتتغير بدل البيت اللي بقي كئيب دا بقي دا بيتنا اللي الجيران كانو بيشتكو من صوتنا العالي والست ام مينا اللي في السابع تنزلق تتخانق معانا
سوزي : تعالي نروحله يااندرو تاني جايز ترجعو زي الاول
ام اندرو : انا سمعت انه اتجوز صحيح ياواد
اندرو : اتجوز واحده زي القمر ربنا يخليهاله
ام اندرو : مش زيك ياموكوس يابن الموكوسه مصاحبلي واحده الفرق بينها وبين الرجاله الشنب هههههههههههه
سوزي : *قامت مبضونه ودخلت اوضتها *
ام اندرو : رايح فين اقعد كمل اكلك ياواد سيبها تتفلق *بتغرفله في الطبق* كل سبانخ كل ... لو ماكلتش سبانخ مفيش فراخ كل ياواد

مشهد اخر
(بيت ام مايكل )


ماما : يابني انطق بقالك ساعه انت وامك بتشربو في عصاير ولب وسوداني لما قطعتو نفسي
جورج : استني ياخالتي الماتش قرب يخلص اووووووووووف قريبه من الجون دي
انا : هو دا الذهاب ولا الاياب
جورج : لسا دور المجموعات في الشامبيونز *بيطلع سيجاره من العلبه * هات ولاعتك
ماما :انت بتعمل ايه يالا *بتشد السيجاره من بقه * معنديش حد يشرب سجاير هنا
جورج : داانتي وليه فصيله ماتشوف امك ياعم
انا : *باكل فشار * خير ياحبيبي جاي انت وامك عايزين ايه منوره يانجوي
خالتي : *من تحت ضرسها * بنورك ياحبيبي
اختي : مايكل بقولك ايه البس البجامه الصفرا ولا الزرقا
جورج : الشفافه......... قصدي يعني كله عليكي حلو
اختي : انت اسمك مايكل تعرف تبلع ريقك هاااااااا ياميكي البس ايه
انا : و**** دول مامستاهلين البجامه حتي اقولك البسي بنطلون ترينج دول جايين يتقدمو يعني مش حوار
اختي : لا انا مخليا الترينج للفرح
جورج : دا انتو حلوين اوووي بقي انتو الاتنين
اختي : سبحان **** ارش مهما ارش برضو الناموس الرزل في كل حته
انا : لا قوم اشكمها دي هتبقي مراتك مينفعش تكلمك كدا
جورج : يالا يابت انجري علي جوا ... حلو كدا ياصاحبي
انا : بس يابن الصدااااااااااع اتنيل اقعد هناك واتفضل احترم نفسك واتقدم باحترام يالا
جورج : *بيقوم يقعد جنب امه * بصراحه ياعمي ..ااااااااااااااااه طب ليه طيب كدا
انا : *بحدفه بالطفايه * عمي ايه يابن الجزمه يامهزء ولا متتعبنيش
ماما : ههههههههههههه ياواد براحه وريني جات فيك ياحبيبي معلش
جورج : خايفه عليا يامني
ماما : مني في عينك اتلم ياحيوان
جورج : طب من الاخر انا جاي اتقدم لاسمها ايه دي مريم وشوفو طلباتكو ايه وانجزو علشان الحق الشوط التاني
انا : ليا شرط واحد بس
جورج : ايه هو
انا : لو اختي جات في يوم معيطه او اشتكتلي منك هتعامل معاك انك جوز اختي مش صاحبي
جورج : لو اشتاكت لك مني في يوم يبقي امسح كلمه ذكر من البطاقه
اختي : كنت لسا هكلمك في الموضوع دا قبل الجواز تروح تغيرها وتخليها ذكر
انا : دا انت هيطلع عين امك فعلا يابني اختارت صح
جورج : *بيبصلها بعيون واسعه * مش مهم المهم اني ابقي معاها
اختي : *بتبتسم وتودي وشها الناحيه التانيه * متخلف
جورج : نقرا الفاتحه بقي
انا : عملتها قبلك ياخفيف شوف ايفيه غيره
اختي : قبل ماننكلم في اي حاجه بعد اذن كل اللي قاعدين بالنسبه لخالتي نجوي الكلام بيني وبينك مش اكتر من صباح الخير عايزه تزورينا اهلا وسهلا مش هصغر جورج لانك برضو امه بس اخرك في الزياره الصالون متفتكريش انك صاحبه بيت في يوم من الايام ولو فكرتي تخشي مابيني وبين جوزي في اي حاجه انا هفتح في القديم والجديد *بتبصلي * انا ليا ضهر من حديد يعرف ميخليش دمعتي تنزل
خالتي : استني انت ياجورج بصي يابنت الاصول انا افهم في الاصول كويس ومبتدخلش في حياه حد انا عندي بيتي وليا حياتي انتو الاتنين ماليش دعوه بيكم بس ليا طلب صغير لو خلفتو تسيبوني اشوف حفيدي ومتخلهوش يكرهني
جورج : احنا مش اتفقنا يامريم لازمته ايه الهبل دا
اختي : معلش ياجورج علشان كله يبقي علي مايه بيضا وابقي متجوزاك بنفس صافيه
انا : اختي عندها حق وبرا عن علاقتي بيك ياجورج انت اخويا قبل ماتكون صاحبي بس امك لو جات علي شعره من شعر اختي انا مش هرحمها انا سايبها دا كله لاجلك انت
ماما : ماخلاص ياولاد كلوكو عليها ولا ايه انتو جايين في جوازه ولا في خناقه خلاص اللي حصل حصل ماضي واتقفل
جورج : نسمع زغروطه بقي

مشهد اخر
(بيت مايكل )

انا : طب انا نازلك خلاص
هدير : اخلص انا متاخره
مرنا : بتكلم مين بقي انش****
انا : نسوان وبخونك ياقلبي *ببوسها في راسها * هنزل اخونك في السريع واجي يالا سلام *نزلت قابلت هدير تحت البيت وطلعت * مرناااااااااااااااااا بطتي
مرنا : عايز ايه
انا : *بقعد جنبها وبنكوشها وببوس في كتفها * بطتي الحلوه اللي بتحلو كل يوم
مرنا: لا برضو امشي مش بحبك انا اصلا
انا : *بطلع من جيبي سلسله وبلبسهالها
مرنا: *بتضحك بكسوف * و**** انت جزمه الجزم كلها
انا : *ببوسها في راسها * ههههههههههههه انتي اغلي حاجه في المجره دي كلها ياسمرا ياللي عينيكي كدابين
مرنا : ربنا مايحرمني منك يارب بس ايه اللي في السلسله دا حاطيت لي كوره
انا : علشان تتوحمي علي ديفيد بيكهام
مرنا : هههههههههه *بتبوسني في خدي * طب قوم افتح الباب
انا : *بفتح الباب * ايوا مين
محصل الكهربا : السيد مايكل مجدي
انا : اه
محصل الكهربا : اتفضل وصل النور
انا : ايه دا يامعلم 3000 جنيه ليه دا احنا لو بنكهرب بعض في البيت مش هتيجي المبلغ دا كله
محصل الكهربا : معرفش انا يااما تدفع يااممكن تشتكي في المصلحه
انا : لا ياعم هشتكي ايه مانا اصلي متجوز الحكومه وبصرف عليها اتقل ياحج اجيبلك الفلوس *بعديها بلحظات * اتفضل ياحج تسلم
مرنا : كام يامايكل
انا : 3000 جنيه ابقي اشوف لمبه مولعه من غير سبب هشعلقك مكانها
مرنا : ههههههههههههههههههه مش انت اللي مشغل البلاي ستيشن طول اليوم
انا : اتكلي علي **** واجهزي علشان فرح اختك هيبقي المشهد اللي جاي
مرنا : مشهد ايه مش فاهمه حاجه
انا : امك قرعه

اخر مشهد
( فرح مونيكا وهاني )


( ترابيزه كبيره عليها انا ومرنا / جورج واختي / ليليان ومعتز / امي / ام مونيكا / سلوي / الفت ( مديره المستشفي ) .... )
جورج : بقولك ايه متيجي نطلع نصطبح ونيجي بدل اغاني الاوبرا اللي مشغلينها دي
انا : معاك حاجه نضيفه ولا دخنه بس
جورج : ياعم انجز بقي انا بضاني ورمت كسم فرح الدكاتره دا ناقص يوزعولنا شاش وقطن مع الجاتوه بص كدا كسم الكأبه احا
انا : هههههههههه طب اهدي طيب وزه ولا *بغمزله * تعالي هنخش الحمام
مرنا: رايح فين يابطتي وسايبني
انا :هخش اشششششششششخ
مرنا : وواخد معتز الحمام ليه هاااااااا انطق ياقذر
انا : هنشخ مع بعض اصل احنا شختين في لباس
مرنا : يععععععععع امشي يامقرف امشي
(برا القاعه في الشارع )
انا : *بشد نفس * لا حلوه نيييك جبتها منين دي
جورج : دي ماريجوانا مش حشيش ياصاحبي
معتز : احاااااااااااااا كسم امريكا
جورج : امريكا ايه وانا هعدي بيها من المطار ازاي انا جايبها من هنا خد بس شد
(*بعديها بنص ساعه * معتز ومايكل وجورج واقفين في اخر القاعه من غير بناطيل وقدامهم قصريه زرع ومش شايفين حاجه والناس كلها بتتفرج عليهم وبتضحك والفرح وقف )
انا : *عيني حمرا ومش شايف * ياسطي احنا بقالنا ساعه بنلف علي باب القاعه الفرح هيفوتنا
معتز : *عينيه حمرا ومش شايف *ياعم كسمهم دا فرح كئيب ونكدي
جورج : *عينيه دم ومش شايف اي ابن متناكه * انا سامع صوت دوشه يبقي احنا قريبين
انا : صوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتك
جورج : مليون كمانجه بيعزفوووووووووووووووا
معتز : اانا بحبك اووووووي ياهضبببببببببببببببببببببه
انا : هههههههههههههه ياجدعان احا هههههههه انا عايز اطلع موبايلي مش لاقي جيبي
معتز : ولااااااااا مش دول عواجيز الفرح هههههههههههههه احا انتو لسا عايشين
انا : اااااااااااااااه عندك حق
جورج : انت جيبك فين انا مش لاقيه
انا : دور كدا في جيوبك
معتز : عطشاااااااااااااااان نيك
جورج : في شجره اهيه تحتيها شلال اشرب منه
انا : ههههههخخههههخهخهخههخهخه حاسب ياسطه المياه غويطه
جورج : *بيطرطر في الزرع * اشرب ياسطه بسرعه ههخخخههخهخخههخخه
معتز : *بيوطي يشرب من طرطره جورج * احححححححححح المياه سخنه هخخههخخهخهه انزل معايا ياميكييييييي
انا : طب اخلص طيب بقي عايزين نرجع الفرررررررررح ياجدعان فين موبايلي مرنا هتقلق عليا كدا بحبببببببببببببببببببببببببببك يامرنا
جورج : ههخخههخهههخهخههههخهخهه وطي صوتك ياسطه احنا في صحرا
معتز : اججرررررررررررري يالاااااا
(انا ومعتز وجورج بنجري شايفين اسودر بتجري علينا )
انا : احاااااااااااااااا دول جايين علينا اجررررررري بسرعه
معتز : جورج وقع بياكلوه الحقووووه بسرعه
انا : ياسطه بص وراك احااااااااا دا كينج كونج ههخهخهخهخهخهخهخهخهخهخ
معتز : دا طيزه كبيره اووووووي هو كينج كونج كان خول هههعععهعهععهعهععه
ليليان : *بتضرب معتز بالقلم * فوق بقي *بتدلق عليه مايه وبتلبسه بنطلونه *
جورج : ااااااااااااااه متاكلنيش ااااااااه انا عايز اعيش عايز اعييييييييييييييش
ماما و اختي : بيدلقو عليه مايه وبيفوقوه
انا : بااااااااااااااااااس اقف عندك اركنلي علي جنب وهات الرخص
مرنا : * بتدلق مايه وبتضربني علي وشي * فوق بقي يخربيت امك فضحتنا
( بعديها بساعه قاعدين احنا التلاته جنب بعض مبلولين وشعرنا متبهدل وهدومنا متبهدله وبنبص لبعض وبنضحك )
انا : ههههههههههههههههههههه معاكش سيجاره تاني
جورج : *بيشرب مايه كتير نييييييييييييك * احححححح لا مش معايا احا انا جعان نيييييك
معتز : *لامم الاطباق كلها قدامه وبياكل بايده زي المحروم *
اندرو : مبروك يامايكل
انا : هو انا العروسه ههههههههههههههههههههههه
اندرو : هو في ايه ياجورج مالو
جورج : *بينتش حته جاتوه من معتز * هات يابن الطفسه اووووعي
مرنا : *بتشدني *قوم الفت عايزاك قوووووم
انا : ايوا ياااااااااااااااااااااااا
الفت : ايه اللي بتعمله دا مش ناوي تكبر
انا : *بهرش في دماغي * ايه يااااااااااااااا
الفت : طب لما تفوق ابقي تعلالي المستشفي تاني
مرنا : طب في حاجه طيب اقولهاله لما بفوق
الفت : لا مفيش هيرجع الشغل تاني بدل ماهو قاعد كدا
مرنا : ميرسي ليكي لما يفوق هقوله .........فوق بقي يابن الجزمه كفايه يخربيتك ايييييه

(تاني يوم في بيت مونيكا وهاني علي العصر كدا )

انا : احنا اسفين ياهاني علي اللي حصل امبارح في الفرح حقك علينا
معتز : مكنش قصدنا الصراحه نبوظلك ليلتك كدا شوف انت ايه اللي يرضيك واحنا رقبتنا سداده
جورج : يعني لو تقبل مننا هديه بسيطه شهر عسلك علي حسابنا يعني تعوييض مننا علي اللي حصل
هاني :حصل خير ياجماعه
مونيكا : شكرا يامايكل
مرنا : و**** يابنتي مكنوش قصدهم هي المخدرات اللي عملت كدا
انا : مخدرات طب اهدي انتي يامني الشاذلي شويه .. انا مع جورج في الاقتراح دا واهو حاجه بسيطه تعويض للي حصل
هاني : حصل خير احنا حجزنا شهر العسل في شرم الشيخ شكرا ليكم
جورج : لا شرم ايه انت هتيجي معانا دهب وعلي حسابنا ب**** عليك متكسفنا علشان احنا متضايقين بصراحه
هاني : شكرا لذوقك
معتز : *بيوشوشني * دا بضان اوووي
انا : احا مبوظينله فرحه انا لو مكانه اقوم انيكنا
مرنا :طب اقبل منهم الهديه دي وبعديها اطلع شرم براحتك انت واختي
مونيكا : خلاص ياهاني متكسفهمش
هاني : طب خلاص ياجماعه هديه مقبوله
جورج : طب تمام نستاذن احنا بقي ونسيبكو ياعرسان علي راحتكو
هاني : هو انا مبفهمش في الاصول ولا ايه هتتغدو معانا

دهـــــــــــــب

( داخلين انا ومرنا وامها ريسبشن الفندق )
انا : احااااااااااااااااااا ايه كل دول مين اللي جاب كل دول
جورج : ايه اللي اخرك كدا توهت ولا ايه
انا : رد عليا ايه الزغابه دي كلها انا اسيبهم في القاهره يجولي هنا .......انت اللي صح جبتهم كسم امك
معتز : ايه ياعم دا هما كلهم علي بعض *بيعدهم* بتاع 15 نفر
جورج : انا واختك وامك + مزيكا وسوسن + لولا ووزه + سوزي واندرو + وامي وام معتز وام اندرو + انت ومرنا وامها + مونيكا وهاني
انا : مين اللي جاب اندرو وسوزي
اندرو : ياعم لو مضايق خلاص ولا يهمك احنا هننزل في فندق تاني
ام اندرو : *بتسلم عليا * ازيك يامايكل
انا : اهلا وسهلا
جورج : يالا ياسطه علشان نستلم الاوض بتاعتنا
دانبلزريان ( مدير الفندق ) : اهلا وسهلا سيد مايكل لقد فرحت بمجيئكم
انا : هو بيتكلم كدا ليه هو كارتون
جورج : اجنبي ياعم مش مصري اعرفك دانبلزريان صديقي وصاحب الفندق
انا : دانبلزريان مش دا بتاع سكس
جورج : اخرس بقي بكسمك قوله ياداني
انا : لقد تزوجت من والدتك صباح البارحه
داني : انه لخبر سعيد سيد مايكل
انا : هههههههههههه دا متبرمج ياعم انسان الي دا صح
جورج : يالا نطلع بقي علي الاوض يالا ياجماعه كله ياخد مفاتيح اوضته نحط حاجتنا وننزل تاني هنتقابل علي الشاطئ..يالا يامريم علي اوضتنا
انا : خخخخخخخخخخخ اوضه مين انت اهبل امي واختي في اوضه لوحدهم انت نام مع امك بقي
جورج : ههههههههههه طب مامعتز وليليان في اوضه لوحده ومزيكا وسوسن في اوضه لوحدهم واندرو وسوزي برضو ومونيكا وهاني نفس الكلام
انا : انا مال كسمي لما تبقي جوزها ابقي نام في اوضتها يالا يالا ياخول من هنا

(بعديها باسبوع )

دانبلزريان : للاسف لن تستطيعم الخروج من الفندق لاسباب امنيه برجاء مشاهده هذه الافلام في البدايه
جورج : ايه ياداني الكلام دا افلام ايه
معتز : ماتشوف صاحبك دا ياعم
انا : افلام ايه وريني كدا * بشوف الافلام كلنا متصورين في اوضنا اللي بينيك مراته واللي بيبوس حبيبته واللي بيتناكو علي بعض ومعظمنا طالعين ملط عريانين وشوشنا باينه والصوت واضح فشششخ * طب تمام البسها في طيزك او اقولك نزلها علي النت واكسب فلوس يالا ياعم انت وهو سيبوكو منه
دانبلزريان : معذره ياصاح ولكنكم سوف تاتون معي اذ اردتم هذا الشخص *بيوريني صوره امي *
انا : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ *بمسك فيه * احااااااااااا دي امي انطق يابن الوسخه فين امي *انا ومعتز وجورج بنضرب فيه وهو جته بنت متناكه *
( لقينا الامن بيمسك فينا وبيحوشنا )
دانبلزريان : سوف تندمون علي هذا ولن تري وجهها مره اخري
انا : انطق ياكسمك امي فين
دانبلزريان : شكرا لاهانتي ولكنكم سوف تاتون معي علي هذا القارب اذا اردت رؤيتها ثانيه
انا : تاتون مين انا جايلك لوحدي محدش جاي معايا
دانبلزريان : الامر يعود اليك فلتتفضل معي ولكن في الاول فلتضعوا هواتفكم النقاله هنا
انا : هتصل بامي الاول اشوفها فين
داني : معذره لايجوز
انا : هتصل بيها من موبايلي اشوف موبايلها مقفول ولا لاء
داني : حسنا تفضل.... فلتعطني هاتفك
( كلهم عملو فيها رجاله في بعض وقالو هنيجي معاك ياعم نيكه وكلنا بربطه المعلم طلعنا معاه علي المركب ومش فاهمين رايحين فين ولا في ايه )
مرنا : متخافش يامايكل كلنا معاك وهنرجع ماما
انا : انا خايف علشان انتي معايا خايف عليكي انما الباقي كلهم شافو كتييير
سوزي : احنا معاك ومش هنتخلي عنك بجد المره دي وانسي اي حاجه حصلت قبل كدا
انا : والنبي اجدعان اللي عنده كلمه هتشجعنا وتدينيا حماس يحطها في طيزه مش وقت دراما خالص وحضروا نفسكم علشان شكل في اكشن في الحوار
جورج : كلنا جايين بمزاجنا محدش ضربنا علي ايدينا
انا : عليييييييييييييك نور اي حد هيقولي انت السبب هكسمه بجد اللي مش عايز يجي ينادي لعم داني اهو يقولو وقف ياعم ويرجع
اندرو : احنا رجاله وفي ضهرك في اي حاجه
معتز : هههههههههههه طب حد غيرك يتكلم ياربع جنيه يامخروم
سلوي : ممكن اتكلم انا مبتكلمش كتير في القصه دي
انا : هههههههههههه تصدقي صح انا ناسيكي فشخ طب قولي
سلوي : انا حاسه انه مشوار شقاوه المشوار دا
انا : انتي قريتي السيناريو ولا ايه
دانبلزريان : تفضلوا معي لقد وصلنا
جورج : احاااااااااااااااااااا ايه دا انت جايبنا في جزيره مقطوعه
مرنا : *بتمسك في دراعي * مايكل انا خايفه اوووووي متسبنيش
انا : متخافيش علي جثتي لو حد لمسك .... جدعان كلنا رجاله كل واحد معاه ست تبقي مسؤليته علشان نخف علي بعض المسؤليه... جوررررج اختي في رقبتك
جورج : عيب عليك من غير ماتقول
انا : مزيكا سوسن في رقبتك
مزيكا : علي جثتي لو حد قربلها
سلوي : *بتبصلي وتهز دماغها *
جورج : خلي بالك من الحريم ياجعيدي
انا : *بضربه علي قفاه * متتلم بقي دا وقت هزار
داني : سوف اعود بعد قليل
(بعد نص ساعه وطبعا مش عارفين نتحرك ولا نلف في الجزيره علشان في بودي جاردات كتير مسكينا ولقيناها داخله علينا )
ساره : يارب تكونو مبسوطين معانا
جورج : احااااااااااااااااااا هو انتي *بيرفص وعايز يروحلها *
ساره : تؤتؤتؤتؤتؤؤتؤ مش بحب العصبيه خالص انتو لسا مشفتوش حاجه ههههههههههه
انا : انتي عايزه مننا ايه
ساره : اهلا بكم في الجزيــــــــــــــــــــــــــــــ ــــره ................................... .. انتهي الجزء الاربعون




انتهت السلسله الرابعه من مارفل والي اللقاء في اخر سلسله من سلسله مارفل

لمتابعه قصصي المشاركه في مسابقه القصص 2018

الاسطــــــــوره



احـــلام الفتـــــــاه الطــائــشه


الفائز في الحلقه السابقه

shehab
مبرووووووووووووووووك يارااااااااااااااااااايق

[CENTER]

قام بآخر تعديل Sami Tounsi يوم 11-07-2018 في 02:03 AM.
قديم 08-19-2018, 08:59 PM
قديم 08-19-2018, 08:59 PM
الصورة الرمزية لـ Michael magdy
صداع من كتر الهبد
الجنس : ذكر
الإقامه : Cairo
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 3,169

صداع من كتر الهبد

الصورة الرمزية لـ Michael magdy

الإقامة : Cairo
المشاركات : 3,169
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Michael magdy غير متصل

Thumbs up

#السلسله الخامسه #
الجزء الواحد والاربعون
(الجزيره )


الشخصيات كما هي


ساره : اهلا بكم في الجزيــــــــــــــــــــــــــــــ ــــره
انا : اهلا بيكي و**** دا شرف لينا اننا نحضر تصوير الجزيره اومال فين احمد السقا يافناااااااااان رد علينا يافنان
جورج: عايزه مننا ايه سيبوني عليها وشوف انا هعمل فيها ايه
ليليان : اهدي بس ياجورج كدا وانت ياعم بتاع انت بطل هزار نفهم الاول هي عايزه ايه
ساره : مش عايزه حاجه انتو اللي عايزين انتو مش عايزين ام البطل بتاعكو
انا : دي حقيقه فينها بقي
ساره : *بتشاور بصباعها بيجي شاشه عرض كبيره * دلوقتي هتشوفو وتتفرجو
انا : دي هتشغلنا فيلم
معتز : تفتكر امك بقيت بتمثل افلام سكس
انا : كسم القرف دا الناس هترجع لما تشوفها احااااااااااااااا ايه القرف دا
ساره : الست اهيه قاعده زي الفل في اوضه قدامها الاكل والشرب مش عارفه هي متوتره ليه
انا : انجزي عايزه ايه اكيد مش عامله الموضوع دا كله علشان مسحت بكرامتك الارض علي القهوه خياليه اوووي يعني
مرنا : حضرتك دلوقتي مايكل معملكيش حاجه ولا طنط مامته فلو حضرتك مايكل مزعلك انا بعتذرلك بالنيابه عنه وممكن ناخد ماما ونمشي من هنا
انا : حضرتك دي تقوليها للمستر في مدرسه السعديه لما يقولك معملتيش الواجب ليه انما دي واضح انها شخصيه شريره في الموضوع يبقي نقولها ايه صح نقولها ياوسخه وممكن متتكلميش تاني
ساره : ممممممممممم طب علشان اختصارا للوقت وبما اني عارفه انك بتحب الالغاز وفاكر نفسك ذكي فعلشان توصل لمامتك هتفك الالغاز علشان توصلها في الاخر عرفت توصل كان بها معرفتش يبقي ياحرااام
انا : مفهمتش برضو انتي بتعملي كل دا ليه عايزه ايه وامي مالها بالموضوع
جورج : انا عارف هي بتعمل كدا ليه انا السبب انا اسف يامايكل
انا : معلش ياساره بعد اذنك انا عايز افهم في ايه
ساره : مابلاش لو فهمت في ايه مش هتبقو ايد واحده وانا عايزاكو ايد واحده علشان لما تتناكو يبقي تتناكو كلكم مع بعض
سوسن : اخس عليكي خانك العيش والملح
معتز : سوسن في ايه احنا مش هنتحايل علي حد اللي باعنا يستاهل اللي هيحصله
انا : برافو يابن بائعه الفجل
ساره : طب تمام *بتشاور بصباعها * اللي عايز يترحم من اللي هيحصله يجي يقدم فروض الولاء والطاعه
مرنا : يعني ايه فروض الولاء والطاعه دي
انا : حاجه زي الواجب في المدرسه كدا
(لقيت خالتي بتروح لحد ساره وهي قاعده علي كرس وكلنا واقفين قدامها زي الملكه في القصر وعامه الشعب امامها والحرس ورانا وخالتي بتوطي تبوس رجلها وايديها وبتقعد تحت رجلها )
جورج : احااااااااااااااااااا ماما ايه اللي بتعمليه دا
ساره : في حد تاني ولا كلكم هتبقو مع مايكل وجورج اختارو قدامكو 10 ثواني 9 8 7 6 5 4 3 2 1 طب تمام يبقي نبدا في الاول بس هاتولي الصعيدي ابن المتناكه ابو كرامه دا
مزيكا : اهو انتي اللي بنت متناكه
سوسن : *بتحاول تروح لمزيكا والحراس ماسكينها * لا خاااااالد ياخالد سيبوه يامايكل اعمل حاجه يامعتز ياجورج قول لمراتك خالد بلاش دا غلبان
(كلنا بنبصلها مش عارفين نرد )
ساره : بوس رجلي وايدي ياكلب واعلن خضوعك
مزيكا : *بيقاوح في الحراس وبعصبيه وغضب* الكلب دا اللي لو سابوه عليكي هيقرقش عضمك يابنت كوم اللباوي
ساره : *بتقوم من علي الكرسي بعظمه وبتزق خالتي برجليها وبتروح لحد مزيكا وبترزعه حته قلم علي وشه * خدوه
سوسن : *بتصوت وبتعيط* لااااااااااااااااا حرام عليكو دا غلبان
جورج : هما مالهومش دعوه عايزه تنتقمي انتقمي مني انا
ساره : انت مين اصلا انت شخه حته معرص ليا ملكش اي لازمه مش انت اختارت المتناكه دي علشان تتجوزها يبقي لازم تعرف حقيقتك ايه *بتروح ناحيه اختي وبصباعها بتلعب علي وشها * هي اموره بس ياحراااام متعرفش انها هتتجوز معرص عليها بتقولو عليها ايه في مصر اااه اسمها قرني باين صح ياجورج مش انت قرني *بتبوس اختي في بوقها * بس شفايفها حلوه
اختي : *بتتف عليها * اتفووو عليكي انسانه وسخه جاتك القرف
ساره : *بتضربها بالقلم وبتشدها من شعرها * انا هعلمك الادب يابنت المتناكه انتي خدوها
انا : ههههههههههههههه بلاش اختي علشان انا غبي ويوم ليكي ويوم عليكي بس انا يومي بسنين من حياتك عايزه تلعبي العبي معايا انا لان وشرف امي انا زعلي تهربيله بلاد طول عمرك
ساره : *بتبصلي بتحدي في عيني * تمام يبقي انت اللي اخترت *بتلف وترجع تقعد علي الكرسي تاني * طبعا انتو عايزين تعرفو انا جايباكو ليه ببساطه طار بيني وبين جورج جورج لما سافر امريكا اتجوزني علشان الجنسيه انا حبيته وهو محبنيش كان بيحبك انتي وانا كان عندي ميول الساديه ومرضتش اصارحه بيها علشان ميسبنيش بس لقيت فيه انه معرص وبما اننا في امريكا واين بابليك يبقي سو وات وابتدي جورج في التحرر من افكاره الشرقيه المتخلفه وبقينا بنخرج ونسهر ونعمل سكس مع ناس غيرنا اسمها تبادل زوجات باين وكان مبسوط ومستمتع جدا لحد اما انا اتعرفت علي دانبلزريان هو يعتبر مؤسس لفنادق سياحيه في مصر وتايلاند وبلاد كتير *بتشاور لدان بيجي يبوس ايديها * عملت علاقه مع داني وجورج كان موافق ومعرص عليا وساعات كان بيوديني بنفسه لحد داني ويستناني لحد اما اتناك ويجي ياخدني يروحني وبيبقي هايج اوووي عليا لما يلاقي لبن راجل غريب في كسي او علي جسمي بس مع ذلك كنت بحبه اكتر واكتر لاني حسيت انه مبسوط مني لحد في مره رجع البيت لقي داني بينيكني في اوضه نومه زعل ساعتها واتخانق معايا وعرق الرجوله ظهر عليه وللاسف كنت مبسوطه منه وحسيت انه ابتدي يحبني ويغير عليا لاني عملت كدا بسببه هو لانه بيحب التعريص واسمها ايه دي ااه الدياثه ولكن للاسف لما مسكت موبايله لقيت علي الفيس بوك ايفينت بخطوبه البنت اللي كان بيحلم بيها وصورها مغرقه موبايله اللي هي مريم وبعديها لقيته بيقولي هننزل مصر علشان امه وحشته ولما نزلنا مصر اول حاجه عملها نزل اشترالي فستان واشتري لنفسه بدله علشان الخطوبه وكانت شاغله كل تفكيره عملت عبيطه وحبيت اختبره تاني فاننا نروح نصيف هنا في دهب عند دانبلزريان لانه صاحب القريه دي وحاولت اني اتناك من داني بس جورج مرضيش وقال ننهي الحوار دا خالص وبقي راجل مره واحده وداني كان بيحبني اوووي لاني برضيله شهواته وميوله اللي مخبيها عن الناس اللي هي نفس ميولي اللي بحبها واتفقت معاه انه ميزعلش وهعوضه وهخلي جورج بنفسه يقولك نيك مراتي ... طبعا دا كله برضو مش موضح انا عايز انتقم من جورج ليه رغم اني بحبه بسيطه خالص جورج باشا كان بيخليني اتناك بفلوس وانا معرفش كنت فاكره انها ميوله وغرضها جنسي وخلاص وكنت موافقه لكن لما لقيته بيبعني بفلوس صعبت عليا نفسي وقلت هبيعه بفلوس واخليه زي الشراميط علشان يتعلم الادب + انه نصب علي داني في فلوس واحنا في امريكا وداني فهمه انه خلاص مش فارقه الفلوس المهم الصداقه وهو زي الخول شربها واول حاجه عملتها اتفقت مع داني وابتديت بامه اللي اول ماتعاملت معاها بشده وبحزم حسيت انها عايزه تبقي كلبه مش كدا ياكلبه * بترفصها برجليها *
خالتي : كدا ياستي
ساره : جورج طلع غبي وحمار هو جابكو هنا علشان كان عايز يعرف من داني انا فين وبيدور عليا علشان ينتقم مني بعد اللي حصل اخر مره في شقتنا علي يدك يامايكل بس هو غبي ميعرفش ان داني سليف عندي واول مكلمني وعرفني انكم هنا قلتله يخطف امك ويوديكو علي الجزيره دي هي قريبه علي فكره من دهب بس هي للاسف فيها مشكله انها فيها......... ولا اقولكو هتعرفو لوحدكو اما دلوقتي بما انكم اختارتو كلكم مع بعضكو وايد واحده فانا هاخد بس الصعيدي دا والكلبه ام جورج دي هتسلي بيهم شويه اما الباقي فانتو مع بعض فكرو بقي ازاي هتعرفو توصلو لامك يامايكل الجزيره قدامكو عيشو واعملو اللي انتو عايزينه *بتشاور لداني بيديها ورقه ملفوفه * ادي اول لغز هتحلوه هيوصلكو للي بعده وهكذا لحد اما توصلو للكنز هههههههههههه وانا مراقبه كل حاجه بالكاميرات ولو اجتزتوا الاختبار هبعتلكو في خلال 5 دقايق شنطه فيها مساعدات للغز التاني ومتستغربوش انا عرفت كل دا منين علشان جورج حكالي كل حاجه شفت بقي يامايكل سرك مكنش في بير كان مع خول يالا اسيبكم علي خير وخلو بالكم من المياه هنا علشان غويطه اوووي وكلمه اخيره ( موفاساه )
انا : مانحل المشكله دي انا وانتي وجورج وتسيبي الباقي مالوش دخل وبعدين ماقلتيش برضو غرضك ايه من اللعبه دي وفي ناس ملهاش ذنب هنا اصلا
ساره : هما جم بمزاجهم
انا : مش هقولك كلهم بس خدي مونيكا وهاني دول لسا عرسان ومالهمش ذنب ولا علاقه بيا اصلا
ساره : مممممممم ايه رايك ياداني
داني : كما تريدي سيدتي
ساره : *بتشاور ياخدو مونيكا وهاني *
دانبلزريان : لقد بدات اللعبه *بيشاور للحراس كله طلع علي المركب ومشي وسابونا بنبص لبعض ولقيت مرنا بتجري عليا بتحضني *
مرنا : انا خايفه اووووي يامايكل اووووي الست دي مش كويسه
انا : متخافيش ياحبيبتي *ببوس راسها وبطبطب عليها * متخافيش مكموكتك جنبك وبعدين مش نفسك تعيشي مغامره حلوه للذكري انا هشقلبك هنا بصي احاا ايه دا ازاي جزيره مفيهاش جوز هند ايه الخرا دا
جورج : انا اسف يامريم واسف ليكو كلوكو كل دا بسببي *بيبص في الارض وبيقعد علي جنب *
سوسن : *بغل وبعياط * انا عايزه خالد
انا : تحبي تضيفي حاجه تانيه علي الاوردر ... اجيبهولك منين يعني جدعااااااااااااااان كلنا هنا زي بعض وكله هيشغل دماغه علشان يطلع انا مش مسؤل عن الكل كلكم كبار وكل واحد عنده كسم عقل بيفكر اللي هياخد قرار من نفسه انا ماليش فيه انا دلوقتي همي امي واختي ومراتي ومتزعلوش مني كسم الباقي انا مضربتكوش علي ايديكو وانا مش القائد شوفوا اي حد يبقي قائد علشان محدش يشيلني ذنبه
سلوي : انا اللي هبقي القائد خلاص ومتضغطوش عليه اكتر من كدا هو مش خاااارق ولا ساحر يعني ..وريني اول لغز ايه *بتفتح الورقه وبتقرا *

# خلعت ثوبك القديم وارتديت ثوبك الجديد اين انت الان نود ان نراك بثوبك القديم والجديد مره اخري فلتحضروا الترزي ولنجعله لامعا كلبن الثور #


سلوي : معناه ايه الكلام دا
ام مرنا : ممكن قصدها حد كان بيشتغل ترزي
معتز : استنو بس مين اللي معانا هنا *بيعدهم * تمام يبقي قصدها جورج كان راجل شرقي ولما سافر بقي معرص هي عايزه تشوفك راجل ومعرص والترزي مريم اختك ولامعا كلبن الثور مش فاهمها
مرنا : يعني نعملها مكياج
جورج : وتاتوه تنين علي رجليها
ليليان : طب ليه ميكونش انا مثلا كنت شمال وبقيت محترمه والترزي مايكل هو اللي عملني كدا ولبن الثور يعني استنوا كدا هو الثور بيتحلب اصلا
معتز : ايه اللي بتقوليه دا طبعا لا استحاله
انا : مستنيني اعرف اللغز طبعا احا مش عارفه فكروا انتو ..انا اللي جيه في دماغي حماتي ام مرنا كانت مفتريه وبقيت حنينه والترزي هو مرنا مراتي ولامعا كلبن الثور يعني نقاء وبياض قلب مرنا
جورج : طب يعني عايزانا نعمل ايه برضو لو كانت اي اجابه من دول
اندرو : انا وسوزي
جورج : وانا ومريم ورقصني ياجدع
اندرو : اللغز قصده عليا انا كنت بزبر وبقيت بكس عايزه تشوفني بزبر تاني وبكس يعني انيك واتناك الترزي اللي فصلني كانت سوزي هي اللي خلتني كدا وعايزاني اتغرق لبن
انا :في حد تاني لسا مهبدش هبدتي يامريم هبدتي يامرنا انت يابو طربوش ابيض اللي هناك هبدت ولا لسا
سلوي : مااااااااااايكل بص كدا في ضهر الورقه تحت *بتشاور بصباعها * مكتوب TS يعني ايه
ليليان : دي اختصار لتيكنيكال سابورت يعني الدعم الفني
جورج : دي اختصار ل تعرفي تسكتي
مرنا : TS يعني تامر وشيرين بس بالانجليزي مش محتاجه فقاقه يعني
انا : امورتي الحلوه العسوله بتفكر وبتقول افكار سقفولها والنبي سقفوا لبلاص المفهوميه اللي انا متجوزها يعني خاطفانا في جزيره ومكلفه نفسها علشان نعمل دويتو لتامر وشيرين شايفه الشجره اللي هناك دي اطلعي اقعدي فوق متنزليش غير لما تلاقي طيزك بقيت حمرا
مرنا : ههههههههههههههههه تصدق انا غلطانه اني بفيدكم من خبراتي
جورج : مرناااااااا هل تسمعيني اذا كنتي تسمعيني فبرجاء شيلي ايدك من علي الكيبورد وكفايه هبد
مريم : طب خلي حد غيرك يتكلم
انا : جدعان اي مشاكل جانبيه هتبقي بعد مانخلص من الحوار اللي احنا فيه انتهينا بالنسبه ل TS اختصار transexual يعني المتحول جنسيا يعني هي قصدها اندرو وسوزي
معتز : يعني ايه المطلوب منهم
انا : ينيكو بعض وتغرقو لبن
جورج : طب تمام ورا اي شجره وخلصوا يالا
ساره : *صوت ساره في السماعات * برافو حليتو اللغز بس قدام الكل والكل يتفرج اللي مش هيتفرج مش هتخشو للمرحله التانيه
ام اندرو : لا طبعا استحاله
انا : اتصرفو بقي مع بعض
سوزي : *بتبص لاندرو * انا اسفه ياحبيبي بس لازم نعمل كدا
اندرو : طب انا هنيكك ازاي
ليليان : لبن الثور يعني لبن اقوي واحد فينا اللي هو معتز
معتز : احاااااااااااااااا مش هنيكه انا انتي اتجننتي
سلوي : سوزي هتنيك اندرو يبقي ثوبه الجديد وانت هتنيك سوزي يبقي ثوبه القديم ولبن الثور يعني هتجيب لبنك عليه
معتز : احااااااااااااااا استحاله انتو اتجننتوا انا مش هعمل القرف دا
مرنا : يعععععععععععععععع
انا : انتي ايه اللي نزلك من علي الشجره دلوقتي
مرنا : مقرفين اووووي يابطتي
انا : انتي طالعه رحله صح مبسوطه تحبي تركبي الصاروخ
مرنا: هههههههه صاروخك انت بس ياحياتي
جورج : ياعم تامر وشيرين انتو في كسم مشكله هنا نحلها الاول بعد كدا حبو في بعض
ليليان : *بتحضن معتز * علشان خاطر ام مايكل يامعتز ومتخافش انا مسامحاك
سلوي : اخلصوا بقي
( اندرو قلع هدومه وسوزي قلعت هدومها وهما الاتنين بقو ملط وابتدي اندرو يمص في زبر سوزي قدامنا كلنا لحد اما زبرها وقف وراح نايم علي الارض وفتح رجله وهي ابتدت تدخل زبرها في كسه وتنيكه ونامت عليه وهما الاتنين بيبصوا لبعض مبيبصوش في حته تانيه )
جورج : ههههههههههههههه احا ايه دا دي نهايه العالم
مرنا : *بترجع *
انا : *ماسكها * معلش يابطتي حقك عليا انك شوفتي حاجه زي كدا
مرنا : *بقرف* مش قادره ايه دا هما ليه كدا
ام اندرو : *بتبص لجورج ببضان وحزينه علي ابنها * متحترم نفسك ياواد انت وتسكت
سلوي : معلش ياعفاف .....جورج احترم نفسك واقعد ساكت
جورج : حاضر انا هسكت اهوه احاااااااااا دا بيصوت من الوجع
انا :اتلم بقي بميتين امك
اندرو : اااااااااااه براحه ياسوزي في ايه بتفتري ليه كدا
سوزي : هيجت اووووي لما لقيتهم بيتفرجو علينا احححححححح احساس حلو اوووي
اندرو : طب اااااه براحه ياحبيبتي طيب مش مستحمل انتي بتنيكيني بعنف
سوزي : ااااااااااااه استحمل ياحبيبي انا اول مره اتبسط اوووي كدا افتح رجلك اووووي هدخله للاخر
اندرو : اهوووووووه بس براحه عليا
جورج : خخخخخخخخخ محموقه لابنك احا دا اخول من الشراميط
ام اندرو : *بتبص في الارض* ليه كدا يابني
اندرو : ااااااااااه مش قادر تعبت اوووووي هاتيهم بقي
سوزي : مش عارفه مش عايزين يجوا ليه قوم اعدل نفسك نام علي بطنك *نام علي بطنه وبتنيكه وهي نايمه فوقيه بسرعه * ااااااااااااااااااااااااااح يخربيتك انت جبتهم
اندرو : مقدرتش اااااه انتي بتنيكي حلو اوووي المره دي كمان كمان
سوزي : اااااااح هيجني اكتر علشان اجيب بسرعه
اندرو : اهوووووووه برجعلك بكسي علي زبرك يالا نيكي اووووي
مرنا: انا قرفانه بجد يامايكل
انا : *باخدها في حضني وانا قاعد علي صخره * معلش يابطتي استحملي
معتز : ماتخلصي ياعنتيله احا الدنيا بتليل وانتي لسا مجبتيش
اندرو : سيبها سيبها انا مش عايزها تقوم اااااااااااه
معتز : ليك حق تقول مش عايز اكلمه تاني
انا : معتز خد تعالي *في ودنه * روح بعبصها ولا اركب فوقيها خليها تجيب لان بالمنظر دا احنا هنبات هنا
معتز : *مبضون نيييك * كسم القرف ماشي
( راح معتز قلع هدومه وراح مخلي سوزي تمصله زبره وهي بتنيك اندرو لحد اما زبره وقف وراح قاعد وراها ومدخله في طيزها بتفافه وبقي بينيك في سوزي وسوزي بتنيك في اندرو )
جورج : مريم حاولي تبصي علي اي حاجه تانيه بالطريقه متبصيش عليهم
اختي : *بتبصله بقرف ومردتش عليه *
ميرفت : دي الدنيا فيها بلاوي
سلوي : هنعمل ايه يامايكل
مايكل : صدقيني مش عارف انا معاها للاخر لما نشوف عايزه مننا ايه بس وغلاوه البت دي عندي *بشاور علي مرنا * انا مش هرحمها
معتز : ااااااااااااه يخربيت هيجانك احااااااااا انا هجيب *بيقوم من علي طيز سوزي وبيجيبهم علي وش اندرو * ااااااااااااه
سلوي : روح الشاطئ اغسل نفسك يالا واستر نفسك
معتز : *بيبص لليليان * انا اسف
ليليان : اسد يالا في ايه
انا : اخلصي ياسوزي بقي بلاش قرف
سوزي : اااااااااااااااااااااه هجيب اهوووه اجيبهم فين
جورج : في القناه التانيه
ام اندرو : هاتيهم علي وشه الخول دا *بترزعه بالفلم *
سلوي : اهدي ياعفاف مش كدا معلش اهدي
ليليان : قومو استحموا انتو الاتنين
انا : لا استني لامعا كلبن الثور لازم يبقي باللبن اللي علي وشه ده ينام في حته الشمس تبقي عليه .. قوم بسرعه ونام علي الشط وخلي الشمس علي وشك
( اندرو قام ونام علي الشط وبعديها ب5 دقايق )
ساره : *صوتها في السماعات * برافو عديتو اللغز الاول بس في نقطه ام اندرو اتدخلت وضربته بالقلم ودا ضد القوانين هعديها المره دي بس لو اتكررت تاني مش هيحصل كويس روحو علي الشط هتلاقو شنطه فيها اللغز التاني ....
( كلنا بنجري ناحيه الشط بنشوف الشنطه فين )
سلوي : اتفرقو علي طول الشط اللي يلاقي الشنطه يجي هنا هنتجمع هنا بتعمل ايه يامايكل
انا : *بكتب كلمه HELP علي الرمله بخط كبير * بكتبها علشان نعرف بدايتنا فين ولو طياره عدت تعرف ان في ناس هنا
سلوي : حلوه الحركه دي * كله يدور علي الشنطه*
سوسن : *جايه بتجري * الشنطه اهيه
معتز : *بيفتحها* احا ايه الهبل دا
انا : فيها ايه
معتز : ورقه و سكينه و ازازه مياه و4 تفاحات و12 قميص نوم
جورج : يابنت المتناكه
انا :فيها ايه الورقه وريني كدا

# حان الان موعد التحرر من القيود الشرقيه فلتبدعوا ولتظهري ماتخفيه .... عود الكبريت يشتغل مره واحده #


سلوي : باينه اوووي كلنا هنلبس قمصان نوم
معتز : احاااااااا ايه العبط دا يابنت المتناكه اظهري وانا انيك كسمك هنا احااااااااااااااااااااااااااا
انا : الستات تشرب الاول وقسمو التفاحات علينا كلنا خلوني انا ومرنا في الاخر
جورج : انا مش هشرب
( الكل بيشرب واتبقي شويه )
جورج : اشربي انتي يامريم خدي نصيبي
اختي : *مبتردش عليه وبتديني ازازه المايه *
انا: شربتي
اختي : اه ياحبيبي شربت اشرب انت ومراتك
انا :اشربي ياقلبي اشربي
مرنا : *شربت المايه كلها وبكل بلاهه* هيييييييييييح كنت عطشانه اووووي..... يقطعني انت مشربتش ياسي مايكل
انا : ههههههههههههههه * بمسكها من راسها * انتي جنس ملتك ايه انتي معموله من ايه يخربيتك
مرنا : يوووووووووه عطشانه
انا : عطشانه !!! طب شربتي ياختي واتبسطي وهديتي
مرنا : ههههههههه اه اتبسطي
انا : طب نخلي في دم وتقوليلي لا اشرب انت الاول ونعزم علي بعض ونتموحن وكدا
مرنا : عطشانه يووووووووووه المايه متفوتش علي العطشان
انا : انا اللي جبته لنفسي اقسم ب****
جورج : ياعم سومه العاشق انت انجز انا مش هلبس قمصان نوم كسم ساره علي كسم الجزيره
معتز : هو احنا ليه مفكرناش نهرب او نعوم
سلوي : روح عوم لو عرفت وبعدين مش هنعرف فين ام مايكل
اختي : هي قالت المايه غويطه ممكن تكون بتشتغلنا
انا : او ممكن قصدها ماما موجوده في بير غويط علي الجزيره
ام اندرو : يبقي ندور في الجزيره كلها احنا ليه واقفين هنا
ليليان : صح صح جدا تعالو ندور ونقسم نفسنا فرق
انا : لاء كلنا مع بعض مش هنتقسم كلنا هندور سوا
( فضلنا نلف في الجزيره حوالين نفسنا مش عارفين نوصل لحاجه والدنيا بتليل علينا لحد اما تعبنا ووقفنا )
اندرو : انا تعبت مش قاد امشي
اختي : ولا انا قادره وعطشانه اوووي
معتز : فين الشنطه اللي كانت معانا هاتيها ياسوسن
انا : بتبعبص في ايه بس هتولد يعني الشنطه
معتز : *بيفتش فيها وبيرجها وسمع صوت * احا في حاجه بتلق جوا *بيقطع الشنطه بالسكينه * دي ولاعه
سلوي : استني متولعش هي قالت عود الكبريت بيولع مره واحده وهات السكينه دي خليها معايا
جورج : انا عندي فكره *بيجمع في خشب وفروع شجر وبيجيبهم قدامنا * هنولع في الحشب دا
ليليان : وهتولع ازاي يافالح لازم بنزين
سوسن : او لو ولعنا في هدومنا الهدوم هتولع اسرع وتعمل نار كتيره تولع في الخشب
مرنا : طب مانولع في قمصان النوم
انا : ونخسر اللغز .... الشباب تقلع تشيرتاتها ونولع فيهم
سوزي : هتموتو من الساقعه كدا
( بنولع في التشيرتات وعملنا نارر وقعدنا حواليها )
مرنا: ايه الساسبنس دا ماهي الولاعه شغاله اهيه *عماله تتكتك بالولاعه وتلعب بيها * وبعدين مانتو معاكو ولاعات اصلا عاملين حوار ليه
انا : يابنت اللعيبه اه صحيح ماحنا معانا ولاعات
سوسن : ههههههههههههه جميله اوووي
سلوي : انا حاسه ان ربنا مباركلنا بسبب المفعوصه دي
مرنا: *بتحط رجل علي رجل وبتعدل راسها * و**** انا بحاول اني افيد عامه الشعب والجه....... *بضربها بالقفا * تسلم ايدك ياسيد المعلمين وشكرا تصفيق حاد
اختي : *نايمه علي حجر مرنا* يابت بطلي هز بقي مش عارفه انام
ساره : *صوتها في السماعات * للاسف انتهي الوقت لحل اللغز وحان الان وقت العقاب
جورج : كسم النكد بجد علي الفصلان
ام اندرو : اااااااه انتو بتعملو ايه سيبوني سيبوني
داني : لا احد يتحرك من موقعه سوف ناخذها معنا لحين الانتهاء من اللعبه طابت ليلتكم
اندرو : سيب امي اوعي اوعي
معتز : وشرف امي لو شفتها لهنيك كسمها
انا : بهرش في دماغي وباخد نفس طويل * احنا كدا بقينا كام 11 صح ومعانا 12 قميص نوم احنا كام ست موجوده *بعدهم * 7 ستات و4 رجاله معني انها سحبت ست مننا ومسحبتش قميص نوم يبقي لازم ال12 يتلبسوا مش مهم عدد الاشخاص يعني مش مهم كل واحد يلبس قميص نوم
جورج : يعني قصدك ان..........
ليليان : بالظبط كدا
مرنا : مش فاهمه حاجه
انا : هفهمك هنخلي واحده بس تلبس ال 12 قميص فوق بعض ويبقو بكدا اتلبسوا كلهم
جورج : ومين بقي اللي هترضي تقلع وتلبسهم كلهم
ليليان : انا هعمل كدا
معتز : لا طبعا مش هرضي وبعدين انتي طيزك كبيره مش هتنفع
سلوي : ههههههههههه انا هعمل كدا
سوزي : انا هعمل كدا
ام مرنا : انا اللي هضحي المره دي
انا : ولا واحده فيكو تنفع *بروح لاختي * انتي اللي هتعملي كدا
جورج : انت بتقول ايه يامايكل انت اتجننت
انا : مش هتبقي غيور علي اهل بيتك زيي *ببص لمريم * حقك عليا بس انتي اللي لازم تعملي كدا *بوشوشها في ودنها *
اختي : *بتهز دماغها بحزن * حاضر يامايكل
( مريم بتغير هدومها وبتلبس قمصان النوم كلها فوق بعض وابتدت ترقص وهي بتعيط ولا حد بيغني ولا بيسقف ولا اي حاجه )
جورج : *قام وقف* معلش لحظه واحده ومحدش يفهمني غلط ولا يقول عليا معرص احنا ليه واخدين الموضوع بحساسيه طب منفكر بشكل تاني ان احنا في جزيره واكننا مش مخطوفين ولا حاجه واننا بنحتفل وسهرانين مع بعض ومريم بترقص واحنا نقوم ونرقص كلنا ونهزر ونضحك بدل مااحنا واخدينها علي صدرنا كدا
سلوي : هو معرص بس عنده حق
جورج : احترمي نفسك يامنيوكه انتي
معتز : جرا ايه ياكسمك هي هتهب منك ولا ايه
اندرو : خلاص ياجدعان انتو كل شويه هتتخانقو
مرنا : هما بيشتموا كتير ليه انتو ليه لسانكم زباله كدا
انا : بس ياحماده
مرنا : طب تعرف تعمل الحركه دي *بتحرك حواجبها عكس بعض *
انا : ههههههههههههههههههههه *بحط ايدي علي راسها وبضمها في صدري * انتي فشيخه وربنا وبيقولو عليا انا اللي اراجوز احااا ا
مرنا : انت كمان بتشتم زيهم يازباله ياقليل الادب اخرررررررس ولا كلمه
انا : *رحت ماسك ايديها وقومنا انا وهيا وبنرقص وبنلف حوالين بعض * الليله دي سبني اقول واحب فيك وانسي كل الدنيا **** عليك
مرنا : *وهي بترقص * هههههه انت بتقول ايه يامتخلف انت
( ابتدي الكل يرقص كل واحد بيرقص مع مراته او حبيبته وجورج راح لمريم بيرقص معاها غصب عنها وهي بتعيط )
جورج : انا اتغيرت علشانك متقسيش عليا اكتر من كدا
اختي : بعدين ياجورج
جورج : *بيمسحلها دموعها * انا جنبك ومش هسيبك ابدا *وبيحضنها *
انا : خخخخخخخخخخخخ احا انت بتعمل ايه انت عبيط
جورج : خطيبتي ياعم وبعدين مش قصدي حاجه اهدي
اندرو : ماانت ملبسها قمصان نوم يعني
انا : كلمه تانيه وهكسر عضم كسمك
معتز : *بيحاول يلطف الجو * ميقصدش يامايكل خلاص
اختي : ياجماااااااااااعه اسمعوني كدا احنا حلينا اللغز فاضل اخر جزء منه ( فلتظهري ماتخفينه ) ان انا مش بنت ايوا انا مش بنت *بتعيط * وقصدها بعود الكبريت بيشتعل مره واحده ان شرف البنت زي عود الكبريت *بتعيط *
مرنا : ايه دا ازااااااي *بتروح تحضن اختي * ايه اللي بتقوليه دا
اندرو : قابل ياعم وكمان طلعت مش بنت لا راجل ياض
جورج : طب خلي حد غيرك يتكلم ياابو كس يامتناك وياريت بتتناك من رجاله لا دي حرمه بتنيكك
سوزي : عيب يااندرو اللي بتقوله دا
اندرو : خخخخخخخخ طب روح ياكسمك حب في واحده اتفتحت قبل الجواز
معتز : مايكل مااااااااايكل بتعمل ايه
انا : *بجري علي اندرو وبعزم ماعندي بضربه بالرجل في بطنه ونازل فيه ضرب بكل افترا * طب يابن المتناكه انا هعرفك تجيب سيرتها ازاي
جورج : *بيشدني * خلاص اهدي اهدي سيبك منه دي اشكال متناكه ملهاش عازه
معتز : اهدي خلاص هو ميقصدش
مرنا: *بتصوت وتعيط * كفاااااااااااااااايه بقي حرام عليكو كفايه انا اعصابي تعبت وعايزه اروح عايزه امشي من هنا
اختي : *بتطبطب عليها * اهدي ياحبيبتي اهدي هنروح باذن ****
ساره : *صوتها في السماعات * برافووووو اللغز اتحل اتذاكيت يامايكل وهربت من انكم تلبسوا قمصان نوم بس انا كنت كل دا لسا بسخن معاكو تقدرو تنامو دلوقتي دا لو عرفتو وبكره الصبح هتلاقو اللغز الجديد
ام مرنا : هننام فين دلوقتي والحشرات والحيوانات
سلوي : علي الشجر او علي الشاطئ
جورج : الجو برد واحنا من غير تيشرتات
انا : عايز تدفي يبقي تلبس قميص النوم يااما تستحمل وتبقي راجل سلوي عندها حق هننام علي الشجر او علي الشط احنا مش ضامنين الحشرات ولا الحيوانات ايه هنا
سوسن : انا بخاف من الاماكن العاليه
جورج : احنا هننام علي الشجره مش علي السحاب
سوسن : متتكلمش معايا تاني انت السبب في كل اللي بيحصل دا
سوزي : خلاص ياجماعه كلنا في الهوا سوا هننام دلوقتي والصباح رباح
( كله ابتدي يطلع الشجر وينام علي الاغصان وفي نص الليل نزلت انا ومعتز قعدنا جنب النار )
معتز: بتفكر في ايه
انا : هي الكاميرات دي بتصور بليل ولا الصبح بس
معتز : فكرت فيها اول ماقالتلنا في كاميرات بتصور لما بصيت علي الكاميرات لقيتها بتصور بالنهار لكن بالليل بتصور اجسام حراريه بس يعني بيظهر جسم احمر في الكاميرا بيتحرك لكن متعرفش مين الشخص دا
انا : يعني النهار بتاعها والليل بتاعنا صح
معتز : فكرك دي حاجه هتعدي عليها بالساهل اكيد عامله حسابها
انا : هي اغبي من كدا
معتز : او ممكن عامله حساب اننا علي جزيره ومحدش هيجيلو قلب يلف فيها بليل لوحده دا انا شايفك بالعافيه
انا : معاك سجاير انا سجايري خلصت وعايز سيجاره باي شكل
معتز : معايا اخر واحده هنقسمها بالنص
انا : اخويااااااااااااااا نيك
(شربنا السيجاره وتاني يوم صحينا علي اختي بتصوت )
اخي : عااااااااااااااااااااااااا تعباااااان تعباااااااااان عاااااااااااااااااا الحقوووووووني
جورج : *من الخضه اتقلب من علي الشجره * يخربيت امك علي الصبح في ايه
اختي : الحقوني تعباااااااااااااان
معتز : *بيطلع لها الشجره بتاعتها * اثبتي متتحركيش *بيشد التعبان وبيرميه*
جورج : خخخخخخخخخ احا انت بترميه عليا
(كله نزل من علي الشجر ومعتز بيشيل اختي وبينزلها بالراحه *
سلوي : *بتمسك التعبان * متخافيش دا تعبان عبيط مش سام ولا حاجه
ام مرنا : يالهوووووووي انتي ماسكاه ازاي كدا
سوسن : وعرفتي منين
سلوي : التعبان السام بوقه مبيبقاش كدا بيبقي مسطح كدا بيبقي ليه بوز انما دا بوقه مسطح فدا مش سام عادي
مرنا : الست دي خبره ..صباحك فل يامكموكتي نمت كويس ياحبيبي
انا: اه ياروحي هخش الحمام عقبال متحضريلي الفطار
مرنا: تحب تشرب الشاي هنا ولا في الصالون
جورج : وانا والنبي كوبايه شاي 2 سكر
اندرو : الشنطه التانيه اهيه *بيرميها علي الارض * افتحوها
سلوي : *بتفتح الشنطه * هههههههههههههههههه دي مروقه علينا علي الاخر
معتز : احا ايه دا *بيبصلي *
انا : في ايه *ببص في الشنطه لقيت فيها سجاير وورقه وكشافات وازايز مايه وساندوتشات وخيار * هههههههههههههههه
معتز : *بيبيصلي * دي سمعتنا بقي
انا : الورقه مكتوب فيها

# حاميها اخيب مافيها اذا اردت الوصول عليك بترك الحمول .... لاعليك فانت تعافر من اجل النجاه ..... لاتلتفت حولك حتي لاتقع في مستنقع اعمالك .... 7 نجوم تحوم حولك كن كالقمر وسطهم.... اذا اردت الاستسلام كل ماعليك هو ان تقول انا خدام/ه مستريس ساره مولاتي وملكتي #



ام مرنا : انا اسفه انا مش هقدر اكمل انا كبيره علي البهدله دي *بتزعق * انا خداااااااااااااامه مستريس سااااااااااره
انا : *بهز دماغي بالاسف* ليييييييه ليه كدا بس
مرنا : ماما انتي بتعملي ايه
ام مرنا : مش قادره اكمل انا ماليش دعوه بالكلام دا انا خدااااااااااااامتك ياملكه
مرنا :طب انتي مش عارفه ايه اللي هيحصك هناك
ام مرنا :مش مهم هيكون ارحم من هنا بكتير دي بتقول لسا بتسخن ووصلت لتعافر من اجل النجاه لاااااااا انا مش عايزه اموت مش عايزه اموت
معتز : سيبيها يامرنا خلاص
داني : مرحبا بكم قرار حكيم ياسيدتي فلتتفضلي معي بكل هدوء * خدها وراح علي المركبه ومشيوا *
سلوي : خلاص ياجماعه نركز في اللغز معناه ايه بقي
انا : *بصوت واطي في ودن معتز * من ساعه ماام مرنا صوتت لحد اما داني جيه خد بالظبط 12 دقيقه وواحنا جايين في الاول خالص بالمركب خدنا 15 دقيقه لحد اما جينا علي الشط معني كدا انهم مش بيجوا من دهب بيجوا من حتي تانيه وزود علي كدا انه جاي بيجري يعني اكيد نزل من المركب واتمشي في الجزيره لحد اما جالنا
معتز : صح بس هتفرق في ايه دي جزيره كدا كدا كلها متحاوطه بمايه اواستني يابن الجنيه قصدك انهم معانا علي الجزيره
انا : او داني بس وساره علي الجزيره والمركب في حته تانيه احنا مشوفنهاش لما جت ولا لما مشيوا يعني كلهم علي الجزيره معانا
معتز : طب والعمل
جورج : بقولكم ايه انا عندي فكره خير وسيله للدفاع هي الهجوم احنا نبدا احنا اللي نهاجم
ليليان : يارب ارحمني من غباوته اتفضل اشرحلنا
جورج : هي قالت ايه حاميها اخيب مافيها مين اكتر واحد دلوقتي بيحمينا مايكل صح
انا : او معتز او سلوي او انت
جورج : احا عندك حق ههههههههه لامواخذه ياجماعه كملو
انا : طب ايه رايكم في ان اللغز دا حله بيكمن في بطن الزير
معتز : دا حل
انا : لا دي تويته
مرنا: هههههههههه مكموكتي حبيبتي كبرتي وبقيتي بتعملي تويتات علي تويتر ياختي كميله انتي حبيكي *بتلعب في خدودي * يالووووولي
ليليان : انا حبيتك اووووي انتي من النهارده صحبتي جدا وسع كدا ياكابتن انت وسبني اقعد مع الاموره دي كملو انتو ... ايه رايك نلعب سبت حد
مرنا : سبت حد ايه دي هبله دي ولا ايه هي فاكرانا اطفال قولولها حاجه
انا : ههههههههههههههههههه تربيتي
جورج : دا انت مرض بتبهت علي البني ادمين جاتك القرف
اندرو : طب هنعمل ايه دلوقتي برضو
سوزي : مايكل عايزاك في كلمه علي جنب
انا : حاضر .... ولا سيب الشنطه متلعبش في حاجه .. خير ياسوزي
سوزي : بص هما كلمتين انا اسفه علي اللي حصل مني قبل كدا واوعدك اني مش هخونك تاني وانا جيت معاك علشان اردلك الجميل وتاني حاجه متزعلش من اندرو هو بيحبك ونفسه ترجعه زي الاول انت متعرفش اندرو عمل ايه علشاني وعلشان نفسه وعلشان يرجعلك وتبقو صحاب تاني ارجوك متزعلش منه
انا : تمام حصل خير واحد ياسوزي كلنا في مركب واحده وبعد مانخلص هنشوف الكلام دا
سلوي : خدوووووووووووووووا تعالو حليت اللغز
انا : يابنت الجامده يافاجره
معتز : في حاجه يامعلم
انا : لا ابدا امك جامده بس قولي عملتي ايه
سلوي : بصو حاميها اخيب مافيها دا معتز عضلات لكن مخ مافيش واذا اردت الوصول عليك بترك الحمول يبقي يسيب ليليان علشان حممولها كتير
جورج : طيزها كبيره يعني
انا : ههههههههههه يابني اتلم لو مسكك هينيكك
سلوي : اسكتو بقي ياولاد سيبوني اكمل وبالنسبه لا عليك فانت تعافر من اجل النجاه فدي جمله محطوطه كدا علشان تلغبطنا ومتلتفتش حواليك حتي لاتقع في مستنقع اعمالك فدي معناه ......
انا : معناها انك في جزيره لو بصيت حواليك كتير هتخاف اكتر
سلوي : مرنا خدي جوزك واطلعوا برا
انا: سوري ياابله كملي حضرتك
سلوي : معناها ان في حاجه تحت الجزيره دي ولو دورنا عليها هنلاقيها مدفونه
معتز : اويمكن بص يامايكل ...
جورج : احااااااااااا المايه قربت مننا فشخ ازاي وصلت لهنا
ليليان : المد والجزر يعني الجزيره احتمال تتغرق بالمياه ولما المد والجزر يخلص بترجع تاني انتو مخدتوش بالكو ان الشجر امبارح كان مبلول او مندي كدا
انا : كملي ياسلوي
سلوي : 7 نجوم كن كالقمر وسطهم يعني 7 ستات وانت يامايكل القمر
اختي : بس احنا 6 ستات
جورج : متنيسش ان الشنطه اتبعتت قبل ماام مرنا تنهار وتمشي يعني كان معمول حسابها
ليليان : ماانت حلو اهوه اومال بتتغابي ليه
جورج : ادوني فرصتي و**** وهتلاقوني لهلوبه
معتز : بس ياخول
انا : مرنا بتلعبي في ايه ياحبيبتي
مرنا : مفيش بس جعانه اووووي
انا : هشوفلك اكل ياروحي تاكلي جوز هند
مرنا: تؤتؤ مش بحبه
جورج : اجبلك جمبري وسبيط
اختي : بس يابيض
سلوي : خلونا نكمل بقي اذا اردت الاستسلام ماعليك مش عارف ايه اي هبل بس كدا ادينا ترجمناها
معتز : يعني ايه برضو يعني نسيب ليليان ومايكل هيبقي زي القمر ازاي
انا : يابنتي الكشاف في عيني سيبي ياماما الكشاف بلاش لعب
مرنا : وشك منور يامكموكتي
سلوي : البت دي عاااااالميه انت عرفتها منين
انا : من سبيستون
معتز : محلوله اهيه يعني مايكل الكشاف يتضرب علي وشه بقي زي القمر
انا :اه واقف في النص والشمس تبقي عموديه علي قفايا وانتو تبقو حواليا ونغني الاقصر بلدنا بلد سواح ياعم متخلنيش اشخرلك قدام حبيبتك... انت بتبص فين ولا معتز بتجري ليه
( معتز بيجري وكلنا بنجري وراه )
انا : يابني استني بتجري ليييييييييييييييييييه ياعمممممم
( بعد جري كتير لقينا نفسنا عند الشط )
انا : اقف يابني قطعت نفسنا
معتز : *بياخد نفسه * لمحت لمحت حاجه واقفه بتراقبنا واختفت اول ماطلعنا برا الشجر *بيبص علينا * فين ليليان يالولااااااااااا ليليان
جورج : شاطر ياكسمك ادينا تركنا الحمول
معتز : احاااااااااااااا ليليان فين
سلوي : استني بس متخافش عليها كدا يبقي ماشيين صح اهدي هنلاقيها مش هيحصلها حاجه
انا : خد يامعتز *في ودنه * ازاي المايه وصلت للجزيره واحنا علي الشط دلوقتي وكلمه HELP اللي كتبتها متمسحتش يعني لو المايه حصلها مد وجزر يبقي الكلمه هتتمسح
معتز : قصدك ايه
انا : قصدي ان المياه دي جايه من تحت الجزيره
معتز : واحنا هنحفر في الجزيره كلها
مرنا : بصوا هناك كدا المبني دا مكنش موجود قبل كدا
سلوي : يبقي احنا في ناحيه تانيه من الجزيره
انا : يبقي مستنقع اعمالنا اللي هو الجزيره هتغرق وكن كالقمر ساطع يعني هنطلع فوق المبني دا
اختي : انا مش مطمنه للمبني دا
سوسن : في حاجه بتهز في الشجر انا مش شايفاها
اندرو : ااااااااااه في حاجه قرصتني * وبيقع علي الارض *
جورج : وانا كما....
( كلهم اتقرصو ووقعوا علي الارض معادا انا وسلوي )
انا : مرناااااااااااااااااا مريم معتز احاااااااااا كلهم نامو طب اشمعنا انا وانتي
سلوي : سامع الصوت دا
انا : دا جي من الجبل ايه دا في ايه
سلوي : مايكل متتحركش خالص اثبت مكانك وعض لسانك دا تعبان اعمي اثبت
( انا واقف ثابت وسلوي براحه بتتحرك ورا التعبان والتعبان بيقف علي حيله لحد اما رفع نفسه ووصل لحد وشي وبقي وشي في وشه وانا واقف ثابت وقربت اشخ علي روحي وهو بيلف حوالين وشي وراسي وصوته ابن متناكه مرعب نيييييك ولسانه وشكله يخوف اجدعها دكر وحجمه ابن متناكه ولقيت سلوي سحبت السكينه من جنبها بالراحه وقربت منه وراحت مطيراله رقبته انا غمضت عيني وصوتت جاااامد ومن الرعب والخوف رجلي بقيت بتترعش ووقعت علي الارض اعصابي مش قادر امسكها وسلوي بتضرب التعبان في راسه بالسكينه فشفشتله راسه )
سلوي : هههههههههههههه قوم يادكر قوم خلاص مات *بتحدف السكينه في المايه*
انا : مش قادر اقف وحياه امك احاااااااااا يادين امي انا كنت هموت الحمد لله الحمد لله
سلوي : جات سليمه قوم ههههههههه قوم يادكر
انا : وحياه امك ماتجيبي سيره لحد
سلوي : طب انزل المايه بل نفسك اكنك كنت في المايه علشان البنطلون كله بقي مايه هههههههههههههههههههه
انا : عيب اوووي و**** البطل يشخ علي روحه كدا
سلوي : ههههههههههه طب يالا يابطل
( رحت نزلت المايه خدت غطس وطلعت لقيت سلوي مغمي عليها والباقي مش موجودين اختفوا في اقل من ثانيه جريت علي سلوي بفوقها وسحبتها ناحيه المايه بغسلها وشها وبفوقها لقيتها فاقت )
سلوي : *بتكح * معرفش ايه اللي حصل انا لقيت حد بيخبطني علي راسي اااااااااااه *بتمسك راسها *
انا : طب قومي معايا قومي تعالي ندور عليهم اااااااااااااااااه انا تعبت تعبت
سلوي : اهدي طيب اياك تنهار الكل معتمد عليك اهدي هتتحل ووحياه غلاوتك عندي لهخليك تنيكها بس اصبر بس وامسك اعصابك
انا : *قاعد علي ركبي علي الشط وبعيط * مرنا لو حصلها حاجه انا حرفيا هقطع لحمها حتت صغيره
سلوي : متخافش مش هيحصلها حاجه ايه اللي هناك دا تعالي
(رحنا انا وسلوي لقينا ازازاه وفيها رساله )
سلوي : *بعد ماقريتها جابتهالي * اقري كدا
انا :*بقري الرساله *

# النيك لا يعرف عمر محدد كن شجاعا ونيك من تحب لتحصل علي من احببت #


انا : *بكرمش الورقه وبرميها * يعني انيكك علشان الاقي مرنا احاااااااااااااااااا
سلوي : *بتقلع هدومها * مفيش وقت يامايكل لازم نعمل كدا
انا : بلاش هبل والبسي هدومك
سلوي : عندك حل تاني
انا : *بمسك دماغي من الصداع * كسممممممممممممك ياساره
(سلوي قلعت كل هدومها وبقت ملط خالص جسمها ابن متناكه جامد نيييك بس كسها مشعر )
انا : مقدرش ياسلوي مقدرش اخون صاحبي
سلوي : هو اكيد هيفهم وهيقدر يالا يامايكل اخلص خلينا نخلص بقي من الهم دا
( قلعت بنطلوني والبوكسر وزبري نايم نيييك مش عايز يقف ولقيت سلوي وقفت قدامي وبتبصلي في عيني ومسكت زبري بايديها وراحت بايساني في بقي )
سلوي : لازم تهيج علشان تنيكني متبصليش يامايكل انا ماسكه نفسي بالعافيه فمتزودهاش عليا علشان خاطري
( رحت بايسها في بوقها وسبت نفسي خااااالص وهي بتدعك في زبري ونزلت علي ركبها علي الرمله بصت لزبري شويه كان وقف نيييك وراحت مغمضه عينيها وواخداه في بوقها بتمص فيه وانا في عالم تاني من مصها ليا كسم الاحساس ان ام صاحبك تمصلك زبرك دا اللي كان مخليني هايج نييييك مش مجرد نيكه وخلاص لا الاحساس نفسه احااااا ام صاحبي كمان دقيقتين هنام فوقيها وهنيكها وهدخل زبري في كسها ومغمض عيني ومنسجم نييييك فقت من الهيجان علي بوقها وهي بتشفط بضاني زي مالكتاب بيقول مره مومس خبره بتمصلي زبري وهيجت نيك مش قادر رحت موطي بايسها في بوقها ونايمتها علي ضهرها ولسا هنام فوقيها راحت قلبت وشها ونامت علي بطنها علشان الشمس كانت ضاربه في عينيها وعلطول رحت واخدها وضع الكلبه وشها للبحر وضهرنا للشجر ونازل نيك وترزيع في كسها وهي اكنها بقالها سنين متناكتش بتتاوه بس وبايديها بتدعك في كسها كان ضيق شويه بس كان سخن وكسها من برا شفايفه كبيره وزنبورها طويل فكنت بحس بزبره انه بيتقفل عليه زي الورده لما تقفل علي النحله يعني شفايف كسها كانت بتوصل لحد بضاني وانا بنيكها )
سلوي : ااااااااااااه ياواد يخربيتك جننتني اوووووووي نيك خرقي نيكه اووووي يييييييييح اااااااه نيك كمان نييييك خرقي بيموت في زبرك ااااااااااه
انا : *بنيكها جامد * ااااااااااااه انتي جامده نييييييييك كسم كسك دا ابن متناكه متعب
سلوي : اضربني علي طيزي وانت بتنيكني اضربني اووووي اجمد كماااااااااااان اجمد خخخخخخخخخ دي ضربه دي اضرب اووووووي اااااااااااااه ايوا كدا كمان اضربني ونيكني خرقي موحوح ييييييييح
انا : *الرمله وجعتلي ركبتي رحنا وقفنا *
سلوي : ييييح بتعمل ايه طلعتل ليه هتنيكني علي الواقف ماشي يالا بسرعه *بتمسك زبري وبتدخله في كسها وهي واقفه مديانه ضهرها وموطيه نص توطيه * اااااااااه ييييح سخن اوووووي ارزع سمعني صوت بيوضك وهي بتخبط في خرقي ييييييح كمان ياواد كمان اوووووي ارزع اووووي
انا : خخخخخخ كسم شرمطتك اعمل ايه تاني اخش بدماغي ....
سلوي : ارزع للاخر ياولا يييييييييح سخن نااااااااااار
انا : كسمك زبري للاخر دي بضاني جوا اعمل ايه طيب اطير
سلوي : يييييييييييح مش قادره ناااااااار ياولا نااااااااار طب ارزع يييييييح براحه مش كدا مش كدا بتولعني ااااااااااه اكتر
انا : انتي مش بكسمك عايزه تتناكي انا هعلمك النيك افرديلي طيزك كدا ياست الكل
سلوي : اااااااااه ههههههههه هاهاهاههاها وشرف امك متضحكني يحححححح بتفصلني يابن الوسخه ييييييح ايوا كدا كان في دا من الاول اااااااااه كمان كمان
انا : دا انتي عايزه اخطبوط ب8 ازبار يكيفك
سلوي : ااااااااااااااه كدا حلو كمل علي كدا يخربيتك ييييييييح جننتني اوووووي ياواد مش قادره اقف استني *نامت علي الارض علي ضهرها * نام عليا بسرعه داريني من الشمس دي
انا : *رحت نايم عليها ومدخل زبري مره واحده في كسها * ايه رايك كدا يالبوه
سلوي : يييييييييييييي جامده دي ييييييييييح ولعتني تاني اااااااه تاني اعملهاا تاني اااااااااااه *بتفرك في كسها * يييييييييح خلاص انا اسفه كفايه كسي اتهري ونشف انا جبت كتير
انا : قربت اجيب اهدي ااااااااااه *ابتديت اسرع في النيك *
سلوي : برا هات برااااااااا ييييييح يخربيتك
انا : *رحت مطلع زبري * نطرت لبني علي كسها راح طاير علي وشها * اوووووووف *ورحت قاعد علي ركبي * كسم هيجانك ايه دا
سلوي : لا دكر ياواد قوم ننزل المايه بسرعه ونلبس
انا : *بمسك ايديها * سلوي مرنا متعرفش ولا معتز باللي حصل
سلوي : قوم يابن الهبله قوم
انا : *بعد مالبسنا سمعنا صوت ساره جاي من ناحيه الشجر روحنا ناحيه الشجر *
ساره : *صوتها في السماعات * طلعت صاحب صاحبك فعلا تفتكر هيعمل ايه لما يعرف انك نيكت امه مممممممم بس انت عملت اللي مكتوب في الرساله وعلشان كدا هخليك تشوف حبيبتك شايف المبني اللي هناك دا روح لحد عنده ..............
( روحنا انا وسلوي لحد هناك لقينا مبني شبه المدرسه وداني واقف علي الباب بتاعه وبيشاورلنا نخش واول مادخلنا لقينا شاشه عرض كبيره وعليها الفيلم وانا بنيك سلوي بس متصور من ناحيه الشجر الكاميرا بعيده مش باين وشوش بس باين ان في اتنين بينيكو بعض )
ساره : كلكم متجمعين تاني مع بعض (جورج+ اختي +سوسن + لولا +وزه + سوزي +اندرو + ام معتز + مايكل+ مرنا ) لسا الالغاز مخلصتش ولسا انتقامي مخلصش بس هتتنقلو للمرحله اللي جايه لحد اما اوصل للي انا عايزاه ساعتها تقدرو تاخدو امكم ........................ انتهي الجزء الواحد والاربعون


الجزء الثاني والاربعون
( المبني )



لمشاهده صور ايريني (حب مايكل القديم ) اضغط علي كلمه ايرينـــــــــــي


الشخصيات كما هي


ساره : كلكم متجمعين تاني مع بعض (جورج+ اختي +سوسن + لولا +وزه + سوزي +اندرو + ام معتز + مايكل+ مرنا ) لسا الالغاز مخلصتش ولسا انتقامي مخلصش بس هتتنقلو للمرحله اللي جايه لحد اما اوصل للي انا عايزاه ساعتها تقدرو تاخدو امكم ........................
انا : *ببص علي مرنا لقيتها بتعيط واختي واخداها في حضنها وراحت مسحت دموعها وقامت وقربت عليا *
مرنا : *بتعيط وبتضربني بالقلم * انت ايه اللي عملته دا ليه لييييييييييييه *بتضربني تاني * رد عليا انا عملتلك ايه علشان تعمل فيا كدا *بتعيط *
اختي : *بتشدها وبتطبطب عليها * معلش اصل ديل الكلب عمره ماهيتعدل اتفوووووه عليك وعلي نجاستك
معتز : *جيه وقف قدامي وباصين لبعض وراح حاضني وبيوشوشني في ودني * بعدين هتصرف معاك مش دلوقتي .... ايييييييييه ياجماعه كلوكو عليه ولا ايه المفروض انا اكتر واحد اتضايق واقتله دلوقتي بس متنسوش اننا كلنا مجبرين علي كدا علشان ام صاحبي*بيبصلي * متخلوش واحده زي دي توصل للي هي عايزاه وتفرقنا اي حد فيكو مكانه كان هيعمل كدا وهو عمره ماتخلي عن حد فيكو وانا اولكم قبل ماتحاسبوه حاسبوا نفسكم الاول تحب اقولكم عيوب كل واحد فيكم وهعيدهالكم تاني مايكل مضربش حد علي ايده انه يجي معاه انتو اللي عملتو رجاله وقلتوا هنيجي صح ولا غلط ماتردوا ساكتين ليه
ساره : *بتصقف * براااااااااافو اديني اكتشفنا معرص تاني غير جورج ...امه اتناكت من صاحبه وبيعرص عليه وعليها دا واضح ان الدياثه في مصر منتشره بقي هههههههههههه
معتز : *بيبصلها بغل *انا هعرفك مين هم المصريين
ساره : ههههههههههه كلهم خولات مفيهمش رجاله وادي قدامي عينه اهوه منهم واحد بقي بكس(اندرو ) والتاني بيعرص علي مراته ( جورج ) والتالت مراته سحاقيه وطلقها ( معتز) والرابع نجس وعلطول هايج حتي ام صاحبه ناكها ( مايكل )
انا : * برفع راسي وابصلها * كل لما بتطولي كل لما انتقامي بيقي اشد ... هاتي من الاخر
ساره : هتعرفو دلوقتي
(بتشاور بصباعها لقينا داني ماسك تابليت في ايديه وداس علي حاجه ولقينا حشرات بتقرصنا زي ماحصل في الجزيره وكلنا اغمي علينا صحينا لقينا نفسنا في اوضه فاضيه مفيهاش اي حاجه غير 3 حيطان مدهونه كلها بني وفي ضهر الاوضه ازاز شفاف سميك لو بصينا من الازاز منشوفش غير البحر وتحتينا الشاطئ واحنا ال 10 كلنا في الاوضه مش مربوطين ولا حاجه وابتدينا نفوق )
سوزي : *بتمسك رقبتها وبتفوق نفسها *احنا فين
جورج : فين مريم
اختي : انا هنا
انا : *بقوم اقف * كلكم هنا كويسين
معتز : *بيدور في الاوضه علي اي حاجه وبيبص اذا كان في كاميرات او حاجه * ازاي اكيد في مخرج ازاي الاوضه فاضيه يعني
انا : *بروح لمرنا بقومها * انتي كويسه
مرنا : *بتزق ايدي * لسانك ميخاطبش لساني
انا : طب احنا لازم نشوف اي حاجه في الاوضه نركز شويه كل واحد يدور في جزء معتز دور هناك وجورج الناحيه دي وسلو....
معتز : *بيقرب عليا وبيضربني بالبوكس*
اندرو : *بيحجز معتز * خلاص ياوزه انت قلت لما نخلص هتصرف معاه
معتز : *بيبص لامه وبيضربها بالقلم * بتستعرصيني ياوسخه ياشرموطه
ليليان : اهدي يامعتز دي امك اهدي مينفعش كدا متخليهاش توقعنا في بعض علشان خاطري ياحبيبي اهدي ..*بتاخد سلوي في حضنها * تعالي معلش حقك عليا انا
جورج : اتطمنوا اللي عايز يقول حاجه ولا ينتقم من حد يتفضل الاوضه لا فيها كاميرات ولا ميكروفونات حتي
سوزي : ياجماعه مينفعش لازم نبقي ايد واحده كلنا مش هنعرف نكمل لو احنا بالمنظر دا بعد مانخلص من اللي احنا فيه اعملوه اللي انتوا عايزينه
سوسن : انا مش عارفه اسمك ايه بس انتي بتتكلمي صح كلنا لازم نبقي ايد واحده وسلوي مازالت القائد بتاعنا واللي هتقول عليه هيتنفز
مرنا : انا اللي هبقي القائد
جورج : مش وقت هبل والنبي مشاكلك انتي وجوزك دي بعدين مش هنا
انا : *بمسك ايد مرنا * انتي بتعملي ايه
مرنا: *بتنتش ايديها * انا القائد
اندرو : انا اسف بس انا معرفكيش ومش واثق فيكي ولا عارف دماغك ماشيه ازاي فمش هخاطر بحاجه زي دي
سوزي وسوسن وليليان : واحنا كمان برضو
جورج : سلوي زي ماهي ولا انتي ايه رايك ياوزه
معتز : اللي تشوفوه بس نخرج من هنا
مرنا : *واقفه بصه ناحيه الازاز وبتبص علي البحر *
انا : *وقفت جنبها * مرنا انا اسف استني بس اسمعيني انا عملت كدا غصب عني *نزلت علي ركبي وماسك ايديها * انا بعتذرلك قدامهم كلهم اهوه انا اسف بس انا وغلاوتك عندي عملت دا كله غصب عني وانتي عارفه انه غصب عني انتو متعرفوش الضغط اللي انا فيه بسبب الحمل اللي شايله كل مره ببقي في مشكله اصعب من دي بس مبتبقاش بتاعتي وببقي بطولي فبعمل اللي عايزه لكن دلوقتي انا معايا حمل علي كتافي انتي واختي وامي وانتي اكتر واحده خايف يحصلك حاجه انتي عارفه انا ماليش غيرك اسالي سلوي انا كنت معترض ازاي اكيد كلكم شفتو اللي حصل وسمعتوني وانا بقولها مش عايز اعمل كدا مش عايز وهي مكنتش عايزه بس علشان خاطر ننقذ امي ارجوكي يامرنا * ببوس ايديها * ابوس ايدك انا مش عارف افكر طول مانتي زعلانه مني
مرنا : *بتكتم دموعها بالعافيه * قوم يامايكل قوم ماعاش اللي يكسرك ولا يخليك تنزل علي ركبك كدا حتي ولو كان انا قوم قوم وفكر هنرجع ماما ازاي ونخرج من هنا قوم ياحبي... قوم يامايكل
جورج : معتز صافي من ناحيه مايكل
معتز : دورو كويس علي مخرج للاوضه دي
انا : *قمت وبزقه علي الحيطه * انت كسم غبي ليه مبتفهمش انا مش بستعرصك افهممممممممم
معتز : طب ابعد يامايكل علشان مطلعش كسمك
انا : ياعم كسمك اضربني بس انا مبستعرصكش ولا بمزاجي اني اعمل كدا افهممممم
معتز : يعني لو انا اللي نكت امك مش هتضايق
انا : انت فاهم وانا فاهم كل دا حصل ليه متقولش اسئله بضان وخلاص ولو هيريحك اه ياعم هتبضن وهقتل كسمك
معتز : اديك قلتها
جورج : هنقعد نحرق كدا لحد اما نتخنق هنا ماتخلصوا انت وهو بقي
انا : *ببص لجورج * نتخنق !!!!!!! ازاي الاوضه مقفوله مفيهاش خرم والاكسجين منقصش منها اكيد في حاجه بتدخل هوا
ليليان : بص كدا يامايكل تعالي اسمع
انا : *رحت ناحيه الحيطه وبخبط بايدي علي الحيطه * الصوت هنا مختلف لما بخبط عن الحيطه التانيه يبقي في حاجه ورا الحيطه دي
معتز : *بعزم ماعنده بيضرب في الحيطه برجله محصلهاش حاجه * ناشفه جداااا حيطه عاديه
( فضلنا كلنا نضرب في كل جزء في الحيطه بالحزام او بالجزم وبرجلينا مفيش فايده لحد اما تعبنا وقعدنا اكتر من ساعه علي الارض وكل واحد اللي بيرغي واللي بيتكلم وانا واقف عمال الف في الاوضه واهرش في راسي بقكر وسلوي قاعده علي جنب زعلانه ومرنا واقفه قدام الازاز بتتفرج علي البحر وجورج بيخبط برجله علي البلاط واندرو بيحاول يكسر في الازاز بس ناشف زي الحيطه والباقي قاعد في الارض اللي حاطت ايده علي خده واللي بيقول افكار شبه وشه )
معتز : *بيخبط بعزم ماعنده علي الازاز * احاااااااااااا ازاي يعني ايه خلاااااااااااص اتحبسنا يعني
اختي : طب مفكرتوش ليه في السقف يمكن يكون خفيف
معتز : *شال اندرو علي كتفه وبيخبط في السقف* هااااااااااا ناشف ولا اي كلام
اندرو : الناحيه دي ناشفه تعالي الناحيه دي ... ودي كمان مفيهاش تعالي هناك .......................
اختي : مايكل مااااااايكل
انا : ايييييييييييييه بفكر بفكر
اختي : روح صالح مرنا تاني بص بقالها ساعه واقفه قدام الازاز متحركتش معلش روحلها علشان خاطري
انا : *بروح لمرنا * لسا زعلانه مني يا مرنا
مرنا :*بتبصلي وبتنام علي كتفي * انا فكرت فيها ولقيت انه غصب عنك خلاص محصلش حاجه
انا : *بوست راسها* ما كا من الاول يازباله يابنت الزباله
مرنا : لا ياشيخ عايزني افرح بيك يعني
انا : وهو كان بمزاجي يعني مانتي شايقه قدامك اللي حصل
مرنا : وانا ايشعرفني بتقولها ايه مش يمكن تكون كنت هيجان عليها ماانا عارفاك ديلك نجس
انا : استني هنا كدا يعني انتي مكنتيش سامعانا خااااااااااالص انا وسلوي
مرنا : ماهو دا اللي ناقص اسمعكوا
انا : جدعااااااااان معلش ركزو معايا اللي حصل بيني وبين سلوي كنتو سامعينه
كلهم : لااااااااء
انا : كنتو سامعين ايه
جورج : صوت زقزقه عصافير واصلا انت وهي مكنتوش باينين اوووي من كتر الشجر احنا بس كنا شايفين اتنين بينيكو بعض
انا : شفتوني انا والتعبان وسلوي وهي بتموته ولا مشفتوش حاجه
ليليان : هههههههههههههههه تعبان لا دا انت كدا وصلت
انا : انا مش بهزر علي فكره قوليلهم ياسلوي
سلوي : انتو بتتكلمو بجد مشوفتوش التعبان
انا : لحظه واااااااااااااحده انتو كلوكو اغمي عليكو معادا انا وسلوي وفجاه التعبان دا طلع من وسط الشجر وقرب عليا بعديها انا نزلت المايه وطلعت لقيت سلوي مغمي عليها فوقتها ولقينا الرساله في الازازه وخلصنا سمعنا صوت جينا علي المبني لقيناكم كلكم قاعدين بتتفرجو علينا
اختي : احنا فوقنا لقينا نفسنا قدام الشاشه ووانت وسلوي مع بعض زي ماجورج قالك
انا : معلش ياجماعه انا بس دماغي لفت سنه ها حد وصل لحا.......... مرنا بتعملي ايه
مرنا : ركز كدا علي البحر
( كلنا بنبص من الازاز علي البحر )
ليليان : مالو اول مره تشوفي بحر يعني
معتز : هو احنا مش المفروض في مبني عالي عن الارض يعني نشوف البحر لحد اخره وكمان الجزيره مش بعيده عن دهب اومال فين دهب دا بحر بس علي الاقل نبص علي شاطئ دهب
جورج : مش شرط ممكن نكون الناحيه التانيه من البحر وبنبص علي دوله تانيه
انا : مرنا انتي بقالك ساعه بتبصي علي البحر الموجه بتاعت البحر كانت بتعدي للشاطئ مختلفه ولا زي ماهي
مرنا : يعني ايه
انا : يعني ركزي معايا دلوقتي الموجه دي بتطلع لحد حدود معينه علي الشاطئ بانتظام ولا مره توصل لاول الشاطئ ومره توصل لجوا الشاطئ
مرنا : لا تقريبا منتظمه حتي انا استغربت ان الموج هادي مع ان الشجره اللي هناك دي بتتهز بسرعه ومبتهداش يعني الرياح شديده المفروض البحر كمان الموج يبقي متلخبط بس الموج منتظم
انا : يعني اقتلك دلوقتي *بهز دماغها * عاااااااااااااا
مرنا : في ايه بس
جورج : احاااااااااااااااااااااا يابنت الفاجره ... ههههههههه لامواخذه معلش بس هي مستفزه الصراحه
سوسن : انا مش فاهمه حاجه
انا : يعني دا فيديو ورا الازاز دا مش البحر يعني احنا في اوضه ممكن نكون علي الارض عادي مش في المبني
سلوي : كلها استنتاجات عاديه برضو موصلناش لحاجه
انا : جورج دورلي علي اي حاجه بسن معدن او ببوز رفيع
اندرو : تاخد توكه الحزام تنفع
معتز : لا حاجه ارفع منها ... انت عايز توصل لايه يامايكل
انا : بص دا ازاز سميك الضغط كله بيتركز في حته معينه يعني احنا لو كحتنا في الازاز في حتت معينه لحد مانخرمه الضغط هيقل والازاز هيبقي سهل يتكسر
اختي : تنفع توكه الشعر
انا : وريني كدا لاااا بوزها عريض ... احا مش لو كان معانا واحده محجبه دلوقتي كان نفعت طب اي حاجه رفيعه *بدور في هدومهم وفي شعرهم * اي حاجه ياجدعان بنسه او قلم او ابره
سلوي : انا معايا قلم
انا : *وقفت ثانيه * ههههههههههههههههههههه كنت متاكد
سلوي : هينفع القلم دا
انا : *بقرب عليها * الا ينفع طبعا ينفع ياكسمك يابنت المتناكه *بضربها وبشدها من شعرها * هينفع يابنت الوسخه ياشرموطه
معتز : *بيزقني * خخخخخخخخخ انت بتعمل ايه يابن المتناكه مش كفايه اني هديت عليك
جورج : في ايه اهدو في ايه يامايكل اهدو احاااااااااااا جات في وشي ياولاد الوسخه
اندرو : خلاااااااااص *بيحجز * طب فهمونا في ايه
انا : انا يابنت المتناكه تلعبي عليا تاني دا انا هطلع كسمك
معتز : *بيزقني بايده * في ايه يابن الشرموطه انت هتتجنن علينا ولا ايه خخخخخخخخخخخ جرا ايه ياولاد المتناكه كلوكو كفاتسه في بعض هتتناكولها اللي هيقرب من امي هنيك كسمه
جورج : كفاتسه طب ماشي ياعم اهدي بس علشان انت بتعبط في الكلام كدا
انا : متتحمقش اووووي علي الشرموطه دي ياكسمك عايزين تفهموا انا هفهمكو ... فاكرين كلام ساره وهي بتقول هو دا الشعب المصري اللي بقي بكس واللي مش عارف ايه واللي مراته سحاقيه *ببص لمعتز *
فهمني بقي كدا ياحلو عرفت منين دا غير حاجااااااااات كتير نييك هي عارفاها جابتها منين وموضوع عبير مراتك محدش يعرفو غير انا وانت وليليان وليليان انا اضمنها برقبتي شوف بقي مين اللي قاعد مع مراتك واختها علطول في بيت واحد هااااااااا ميييييييين
معتز : *بيبص لامه * اللي بيقوله دا صح
سلوي : انت بتخرف بتقول ايه انت عايز توقعنا في بعض
انا : بلاااااااااااااااش دي معاكي للاخر وضحيلنا كدا جبتي القلم منين احنا معناش غير السجاير والولاعات بس جبتيه منين دا تكونشي اشتغلتي مدرسه واحنا منعرفش
سلوي : لقيته في الجزيره عادي ايه المشكله ان معايا قلم ثم انت بتقول ايه انا استحاله اخون ابني ولا اخونكو ليه متكونش ليليان
ليليان : انا استحاله اخون مايكل انتي ايه اللي بتقوليه دا
انا : *بمسك ليليان * استني انتي بس ... ماشي ياسلوي القلم ولقتيه طب وبالنس....
مرنا : هو انتي ازاي كعب رجلك نضيف ياطنط واحنا كلنا متبهدلين
انا : هههههههههههههههههه بالظبببببببط ردي علي تربيتي ازاي كعب رجلك نضيف وبيلمع والكل هنا متبهدل * بمسك رجل مرنا * شايفه رجليها متوسخه وادي رجل مين تاني لابس صندل او شبشب ااه ادي رجل سوزي اهيه نفس الكلام متوسخه اشمعنا انتي بقي لابسه صندل ونضيفه
سلوي : ههههههههههه بس كدا هقولك ياسيدي بعد مااللي حصل بينا علي الشاطئ انت نسيت اننا نزلنا البحر ونضفنا نفسنا
انا : لا ماانا مش مجنون ياكسمك احنا منزلناش البحر اصلا بعد مانكتك
معتز : كل اللي بتقوله دا مالوش معني
انا : انا وسلوي لما جينالكو علي المبني شعري كان ناشف ولا مبلول
اختي : كان ناشف ومترب كمان
انا : *ببص لمعتز * رد انت بقي
معتز : الكلام اللي بيقوله مايكل دا صح
سلوي : انت عبيط انت كمان دا بيخرف وبيهبل في الكلام انت ازاي تشك في امك انت اتج...
سوزي : بصوا علي الازاز كدا البحر اختفي
جورج : دا الفيديو اتطفي
( الازاز بيتشال وساره جايه من ناحيته ومعاها داني و2 حراس )
ساره : *بتصقف * برااااااافو يامايكل *بتشاور لداني * خدو الشرموطه الغبيه دي ... لا برافو بجد بوظتلي خطتي كلها هي فعلا سلوي معايا وخانتكو كلوكو بس مش لازم تعرف ازاي ولا ليه لانه مش شغلك بس بجد برافو انا للاسف بشغل معايا اغبيه بس مش مهم انت حرقتلي حد مهم في الخطه دي كان لسا ليها ادوار تانيه وهي اللي كانت هتلاعبكو منكو في بعضكم بس مش مهم ملحوقه وعلشان مصمم انك تتذاكي فانا لازم اعلي معاك بذكائك دا متخاااااافش اكيد عندي خطه بديله عارف ليه سبتكو في الاوضه هنا قافله عليكو علشان تنهاروا كلكم وتبقوا عجينه في ايدي وترفعوا الرايه البيضا واحد ورا التاني بس انت للاسف اكتشفت حوار الازاز لا مش انت دي اسمها ايه العسوله دي
انا : ايدك لو لمستها هقطعلك كسمها
ساره : هههههههههههههههههه بقالي ساعتين باصه عليكم وهي باصه عليا من ورا الازاز ومش شايفاني بس انا شايفاها لان الازاز دا اتجاه واحد زي في الافلام بس تصدق عينيها حلوه اووووي
مرنا : انتي دمك تقيل اووووي دا انتي بايخه يخربيت تقل دمك
معتز : انا من حقي اعرف امي خانتنا ليه
ساره : *بتمد ايديها * تبوس ايدي وتعلن ولائك تعرف كل حاجه
معتز : غسلاها كويس
ساره : هتعرف دلوقتي مين اللي هيغسلها كويس *بتشاور * هاتوهم علي الاوضه التانيه

( رحنا الاوضه التانيه )

ساره : المرحله دي سهله جدا عليك ياشرلوك هولمز انت قدامكو الاوضه دي فيها لغز هتطلعوه وتحلوه هيوديكو للي بعده هما كلهم تقريبا
داني : 4 غرف سيدتي
ساره : مظبوووووووووط 4 اوض هتلاقي في الاخر مفاجاه هتبسطك اووووووووووي
(ساره بتشاور بيطلعو وبيقفلو الباب علينا )
جورج : حد معاه سجاير
انا : طيز امك فيها سيجارتين اطلعهملك
جورج : لا انا السجاير بتتعب طيز امي هي بتشربها من كسها علشان صحتها وكدا
معتز : *قاعد علي الارض بيعيط وساند علي الحيطه *
انا : قوم ياصاحبي متزعلش عليها من زمان واحنا عارفين ان مالهاش امان قوم كدا وانسي بس انا موعدكش اني هقدر انسي اصل كس امك جامد نيييك
معتز : *بيضحك وهو بيعيط *
انا : فاكرني بهزر دي شفطت زبري لح........ منوره يامرنا ياقلبي
مرنا : لا كمل واشرحلنا تجاربك علشان نتعلم منك
انا : يالا يابت من هنا انجري اقعدي هناك
مرنا: شايفه اخوكي يامريم
اختي : هههههههههه معلش ياحبيبتي تعالي هما كدا الرجاله كلهم خاينين
جورج : لا بقي احنا مش خاينين
اختي : انت اتحمقت ليه انا بقول الرجاله
اندرو : ههههههههههههههههههههههه انتي لسا فيكي العاده دي
اختي : بس ياحمص
اندرو : نسيتي ايام ابتدائي لما كن..........
انا : بص فوقيك كدا مرسوم الملكه في ورقه الكوتشينه ولونها اسود وهناك في الكورنر مرسوم الجوكر
معتز : وانا لمحت اول مدخلنا الاوضه تحت علي الشمال زهر النرد مرسومين علي رقمين 6 / 4
اختي : هههههههههه ياعم اتنيل دا العيال كانو بيدوك علي قفاك وبتقعد تعيط
اندرو : خساره الشيبسي اللي كنت بجيبهولك في الفسحه والفطيره من الكانتين طب فاكر....
انا : ماسوره الذكريات نقفلها بدل مااحطها في طيزكو
مرنا : ممكن تلم لسانك شويه
انا : يعني احنا كدا معانه ملكه الكوتشينه وزهر النرد والجوكر طب حد لقي اي رسومات تانيه ياجدعان موجوده
ليليان : انا لمحت صوره بس مش فاكره فين
انا : اوعي كدا رجلك ياست الكل يابركه ياللي هتجيبي اجل امي قريب ارفعيلي رجلك كدا بدل مااقطعهالك
مرنا : **** مابرااااااااحه ياعم متزوقش
انا : شايفين ربنا ابتلاني بايه
ليليان : هههههههههههه وربنا دي عسوله اووووي
جورج : دا ايه دا بطريق
انا : نعامه
اندرو : خفاش
جورج : فلاش
اختي : جلاش
معتز : بضااااااااااااااااااااااااااااااااا اني
جورج : لا ياعم مش صوره بضان دي صوره طائر
معتز : ولا يابن الوسخه انت لو مسكتش هعملك بوستر علي الحيطه
مرنا : هيعملها ازاي دي
انا : شفتي توم وجيري
مرنا : اه
انا : خليه ينيكك هههههههههههههه
مرنا : ياجزمه يازباله طب اتلم علشان معملكش انا شاورمه سيخ هاااا سيخ
انا : قلبك مات يابو جبل
سوزي : *بتشاور بايديها * وقت مستقطع لو سمحتو ممكن نركز في الرسومات اللي معانا
اندرو : ششششششششششششش اسكتو كدا ايه الصوت دا
جورج : *بيظرط *
انا : عرفت الصوت كان ايه الباشا كان بيطلع كسمنا شويه
جورج : يعني هي بطني اوسع من الدنيا
انا : صح دي سميات مينفعش تقعد في الجسم
معتز : كسم قرفك
جورج : ايه رايك في فستي ياروحي
اختي : انت ليه بتحب تتهزق هو بقي في دمك خلاص
ليليان : لو اعتبرنا ان الجوكر هو انت وان الملكه هي مرنا وان الخفاش اللي علي الارض دا باتمان اللي هو معتز وان الزهر عددنا
جورج : باتمان دا اجنبي وانا امريكي يبقي انا باتمان
انا : دا علي اساس ان الجوكر من العتبه مثلا
معتز : باتمان كان عضلات وفلوس يبقي انا
اختي : طب وليه مايكونش خفاش عادي طب مالخفاش بينام بالمقلوب يعني لازم نقف علي راسنا
سوسن : احنا 9 مش 10 وعدد الزهر 6 /4 يعني 10
اندرو : ماهي سلوي مشيت ونسيت تغيرها
جورج : لاااااااااااااا هي قالتلك خطه بديله يعني عارفه ان سلوي لو اتكشفت هتنقص مننا
مرنا : وهي لحقت يعني تعمل كل دا ولا حتي تغيرها اكيد لا هي كاتباها من الاول بص كدا *بتمسح في الرسمه * اهيه مبتطلعش يعني مرسومه من بدري مش من شويه
ليليان : ذكيه البت دي
انا : معتز روح اقف عند الكورنر مكان الجوكر كدا ايوااااا كدا بص بقي علينا شايف الاوضه كلها صح
معتز : اه كلكم
انا : كدا يبقي الجوكر هي ساره وشايفانا كلنا واخر الاوضه الناحيه التانيه مرسوم الملكه اللي هي مريم اختي متنسوش ان ساره بتكره مريم علشان جورج بيحبها
جورج : دا انا بحبها حب
ليليان : *بتضربه علي ضهره * اتلم بقي ودا وقت نحنحه انت كمان
انا : كدا ساره بتبص علي مريم بس بينهم في الارض خفاش مين بقي الخفاش دا
جورج : يبقي انا
معتز : لا في حاجه بتمنع وصول ساره لاختك ايه هي .. دا علي فرض ان كلامك منطقي
انا : يبقي انا الخفاش دا لان انا لو مش موجود ساره هتوصل لاختي بس ازاي واحنا هنا متكتفين يعني لو عملت فيها حاجه انا هبقي مسلوب الاراده
جورج : او يمكن انا لانها عارفه ان ساره لو جات جنب مريم انا هفشخها
اختي : طب اتلهي انت واسكت
ليليان : استني كدا مين اذكي اتنين في الاوضه انت وسلوي قبل ماتمشي ليه مايكونش انت الجوكر وسلوي الملكه وانتو الاتنين علي اطراف الاوضه ومجمعينا في النص
انا : علشان الجوكر بس اللي في الكورنر انما الملكه علي الحيطه عادي روحي اقفي عندها مش هتشوفي اللي علي يمينك وشمالك
اندرو : يعني اللغز مابين ساره ومريم والخفاش هو مايكل طب تمام عايزين ايه بقي
سوزي : في حاجه معلش الملكه دا رمز للستات البيض اللي بيتناكو من الرجاله السود يعني بيرسموه علي جسمهم دليل انهم بيحبو الازبار السوده يعني الست بتبقي بيضه ومتجوزه واحد ابيض عادي بس بتروح تتناك من واحد زنجي اسود وبتبقي رسمه علي جسمها الملكه اللي في الكوتشيه دليل علي خضوعها للزبر الاسود وبيبقي جوزها عارف ومعرص عليها
جورج : احااااااااااااا بتبصولي كدا ليه وانتي بتعملي ايه علي راسي
اختي : بحسسلك علي البطحه اللي علي راسك
جورج : ههيهيهيههييه دمك عسل لا طبعا
انا : انت محموق ليه ماكلنا عارفين انك كنت معرص
جورج : شوف انت قلت ايه كنت معرص لكن دلوقتي راجل
معتز : بس يلا ... يبقي جورج الجوكر احا ماهي باينه من اسمه هيه جوررج جوكر جو جو
ليليان : كلوكو بقيتو تافهين ليه كدا ماتركزوا شويه
انا : خدي تعالي شايفه مرنا قاعده فين اقعدي جنبها مسمعش صوتك مرناااااااااا يا غلطه عمري خديها جنبك ياقلبي
مرنا : تعالي ياحبيبتي في مكان هنا يالا اطلع ياسطي خلاص اربعه ورا
انا : هههههههههههههههه غلطه عمررررررررررررري
جورج : شايفه البنت الفرفوشه رزق و****
اختي : والزوج الدكر رزق برضو
اندرو : دا بقي كيف عندك تقصفلك الجبهه كل شويه يابني العيله دي زباااااااااااااله مشمتش تربيه
انا : لا سيبك منهم هما يهزرو وانا وانت نخلص الكلام يبقي كدا جورج الجوكر وساره الملكه والخفاش مريم هي اللي واقفه بينهم وبالنسبه للزهر 6/4 ممكن نطرحهم يبقوا 2
جورج : صح ويبقي انا كنت متجوز واحده وهتجوز التانيه
اختي :بعينك
ليليان : وليه ميكونش معتز
اندرو : لا هما مش طرح هما جمع يعني 10 بص كدا خد يامايكل ركز كدا في الرسمه بص مكتوب حرف ال M في النص بين الزهرتين يعني مايكل وانت مسيحي يعني عندك صليب وعلامه الصليب هي هي علامه الزائد يبقي احنا نجمعهم
انا : ايه ياض الحلاوه والطعامه دي طب ماكسم M يعني ماينص تبقي بالسالب يعني طرح
معتز : انا تعبت احااااااااااااا ايه اللغز ابن اللبوه دا منين 10 واحنا 9 طب وبعد مانعرف العدد هنستفاد ايه
جورج : هنستفاد اننا عدينا اول اوضه ايه الذكاوه دي
مرنا : اهرشيلي في ضهري والنبي يامريم لحسن مش طايلاها ايوا لا انزلي تحت شويه ايوا ياسلااااااااااااااااااااااااام يمين سنه ايواااااااااااااااااااااااا بس كفايه منتحرمش منك ياروحي
اختي : ابقي تعالي كل يوم
جورج : ماتسكت ياعم الحضانه اللي عندك دي
اختي : غريبه مع اننا فاتحين الحضانه علشانك
انا : ههههههههههههههههههههه بتجيبه لنفسك .... بتعمل ايه انت
معتز : *بيتمشي في الاوضه * لو فرضنا ان الجوكر جورج قوم معايا كدا اقف هنا وانتي يامريم اقفي في النص ومرنا اقفي هنا اكنك ساره طب الزهر دا حتي ولو 10 اشخاص فاحنا كدا من غير جورج ومريم ومرنا بقينا 6 هنقف عند الزهر ازاي
انا : طب نحسبها ازاي الزهر دي
( كله قعد يفكر ويحوي ويرزع في اقتراحات شبه بضان الكلبه وموصلناش لحل غير علي يد الجهبزه بتاعتنا نواره عيلتنا )
معتز : احاااااااااااااااااا انا فصلت دماغي مش جايبه
مرنا : مكموكتي
انا : مممممممم
مرنا : طب خلاص هروح اقعد جنب مريم ... خشي شويه لحسن ضهري واجعني والحمل تاعبني
معتز : بفكر ان...
انا : استني انت كدا *بفك حزام البنطلون * قولي اللي قلتيه تاني كدا
مرنا : هههههههههههه ايه انت بتعمل كدا ليه انت عيان ولا ايه
انا : احاااااااااا عيان سيبوني عليها اللي هتشلني دي سيبني معلش هموتها وارتاح دي شلتني ياعم ....... ليه يابنتي كدا مش خايفه علي بضان جوزك ليه لييييييه ياقااااادره
مرنا : ههههههههههه دا اتجنن باين طب استني ههههههههههه ااااه بيلسع بجد طب استني بس في ايه مش فاهمه حاجه و****
ليليان : هتنقطينا ياشيخه يخربيتك
جورج : براحه ياعم المفرو... ولا لاء مش هتكلم بدل ماكرامتي تتبعتر في الارض
اندرو : جاب ورا
انا : بص ياعم خرا انت وهي الزهر 6/4 نطرحهم هيدونا 2 يعني مرنا واللي في بطنها اتنيلي اقفي عند الزهره وانت ياعم خرا اقف عند الجوكر ومريم اقفي مكان الخفاش سوزي روحي اقفي مكان الملكه
سوزي : واشمعنا انا
انا : علشان انتي تعتبري بتنيكي رجاله يعني مستريس زيها اتحركي بقي بطيزك دي *بضربها علي طيزها *
سوزي : اااااااااه يامجرم
مرنا : طب امشي طيب واسيبك تروق علي حالك و**** امشي
انا : كخ يابابا وارجعي اقفي مكانك
سوزي : اقف هنا كدا
انا : اه ... معتز شبكلي كدا هطلع ابص عليهم من فوق هشوف اي علامه باماكنهم دي
معتز : انجز يابن التقيله دراعي خدل هاااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااا
انا : ااااااااه
معتز : ايه انت كويس
انا : مفيش وانا بنط نزلت علي مشط رجلي اتكهربت
مرنا : ياشيخ رووووووووح بقي
انا : قلبك مااااااات ياجوافه المستكاوي
جورج : انجز لقيت حاجه
انا : هو بالرسمه دي عاملين سهم ناحيه الجوكر او حرف T فقسمو نفسكم شويه يبعبصو في الجوكر وشويه يبعبصو عند مرنا خدي انتي تعالي هنا اقفي جنبي
(بعديها بربع ساعه )
انا : احاااااااااااااا كل دا واول لغز اومال الباقي هيبقي عامل ازاي
جورج : ملقتش حاجه
سوزي : ولا انا لقيت
انا : ولا هنلاقي وهنبات هنا بتعملي ايه انتي ارحمينا بقي
مرنا: مش قادره بجد رجلي وجعاني
اختي : مااااااااااااااايكل لقيتها خد هو الجوكر ليه بقه مفتوح في الرسمه
جورج : كان بيتاوب عايز ينام
انا : او مثلا بينده علي القهوجي عايز شيشه
معتز : او بيقول الحل بصوت عالي
انا : احا بضان اوووي يعني لو قلنا اسماء الشخصيات بصوت عالي الباب هيتفتح
اندرو : معلش مش كل الناس دماغها زيك في ناس لسا تفكيرها بضان .. اسكتو وانا هقول الحل الجوكر جورج الملكه ساره الخفاش مريم الزهر مرنا
انا : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ احا دا طلع بجد والباب اتفتح
معتز : انزل بمستوي ذكائك شويه مع عامه الشعب
انا : خد دا

الاوضه التانيه

( وصف الاوضه عاديه جدا مقفوله فيها 9 موبايلات كل موبايل مكتوب تحتيه ورقه فيها اسم كل واحد فينا )
سوزي : فين اسمي
جورج : اهوه هنا امسكي دا موبايلك
مرنا : مين الجاهله دي كاتبه مرنا مش ميرنا نسيت حرف ال ي وكمان كاتباه عربي
انا : طب اتلمي علشان انا من اول القصه بكتبه كدا
مرنا : قصه ايه
انا :قصه حبنا ياروحي بس حلو الموبايل دا جبتيه منين
مرنا : و**** انا لقيت عليه عرض قلت اما اجيب واحد مش هيخسر
انا : قرررررررررده طول عمرك قرده
معتز : بص كدا يامايكل مفيش غير رقم واحد متسجل وفي رساله مكتوب فيها كلام انا مقدرش اقوله
جورج : وانا كمان
كلهم في صوت واحد : وانا كمااااااااااااااااااااااااااااان
انا : *ببص في موبايلي* هههههههههههههههههههههه يعني هي عايزانا نتصل بالرقم اللي متسجل ونقوله اللي في المسدج طب وفيها ايه هو الكلام بفلوس
جورج : مخدتش بالك من اخر سطر في الرساله ايه...... مكتوب وتوصل للشخص الاحساس
سوسن : انا استحاله اعمل كدا لا مش هعمل كدا *بتحط الموبايل علي الترابيزه * لا لا انا مش هعمل كدا لا طبعا استحاله
كلهم في صوت واحد : ولا انا استحاله..... مش ممكن .... دا عبط .... مش شايفه مكتوبلي ايه ... برا عني
انا : ياجماااااااااااعه ....يابني ادمين ...........ياولاد الوسخه
معتز : *بصوت عالي * اسمعووووووووووووووووووووووووووووووو وا
انا : شكرا ياوزه اد ايه انت راجل فشخ
معتز : طب شوف هتقول ايه اخلص
انا : احنا 9 اشخاص كل واحد جايله رساله يكلم شخص معين في حياته ويعترفله بحاجه ولازم الشخص دا استنوا بقرا لازم الشخص دا.... في حاجه ياصاحبي
مرنا : *بتبص في موبايلي بطريقه هبله وبتكمل قرايه* لازم يوصله الاحساس وميقفلش
انا : متشكرين ياشبح
مرنا : حبيبي
انا : لازم الشخص اللي هتكلموه يتاثر بكلامكو ولو قفل المكالمه واتصلت بيه ومردش عليك هتعتبر انك اتهزمت ....ماتسكوتو ياولاد الوسخه عايز اكمل احااااااااااااا زعقلهم ياعم دراكولا انت
معتز : راجل عليك انا صح
جورج : ياعم فهمنا بس المكتوب كسم الكلام يعني هو بضان وخلاص
ليليان : انا مقدرش اقول الكلام دا
اختي : مايكل سامع الصوت دا ايه دا بص علي الحيطه
جورج : مايكل دا مكتوب اسمك وجنبيها 3 دقايق بتعد تنازلي باقي منهم 2:55 ثانيه
مرنا : مايكل اتصل بسرعه مش مهم اللي هتقوله
انا : *باخد نفس عميق وبتصل بايريني * رررررردي ردي ردي بقي ردي
اختي : مايكل فاضل 2:30 دقيقه
انا : رررررررررردي الو ايوا ايريني انا مايكل ابن عمتك كن..........احا لا مش وقتك خاااالص
اندرو : كلمها تاني بسرعه
انا : شكرا علي الاضافه الفشيخه .... رررررردي وحياه امك ررررردي
اختي : فاضل 1:50 دقيقه
انا : ررررررررررررررررردي احااااااا كسم عيلتنا *بتصل تاني * ررررررررردي ابوس بضانك
اختي : فاضل 1:20دقيقه
انا : *بزعيق* عرررررررررررفت انه فاضل زفت اهدي متوتريش كسمي
مرنا : يارب يارب يارب ترررد يارب
انا : رررردي ررردي الوووو الوووووووووووو الو طب ردي بس هقولك حاجه قوليلي الو عرفيني انك سامعاني
جورج : 30 ثانيه
انا : ايرييييييييييني ردي ارجوكي كلمه هقولك كلمتين واقفل كلمتين في حقك
جورج : 20 ثانيه
انا : اخررررررس شويه ايريني ردي عليا بس قولي اي كلمه وانا هقولك اللي عندي بسرعه واقفل
معتز : 12 ثانيه
ايريني : عايز ايه يامايكل انا ست متجوزه وبحب جوزي و...
انا : عارف كل دا انا بس كنت عايز اقولك * ببص في الوقت لقيت فاضل 3 ثواني *
معتز : *بيبصلي باسف * مش هتلحق
انا : *ببص للوقت فاضل ثانيتين * انا كنت عايز اقولك كسمك
( صوت صفاره مزعجه بانتهاء الوقت ولمبه لونها احمر نورت زي سرينه الاسعاف )
اندرو : انت ايه اللي عملته دا انت عبيط
انا : *بحط الموبايل علي الترابيزه * مفيهاش الا كدا مكنتش هلحق
مرنا : يعني انت كدا هيحصلك ايه مش فاهمه متسبنيش يامايكل *بضمها في حضني *
اختي : *بتاخد موبايلي بتشوف المسدج * كويس انك مقولتهاش يامايكل
معتز : وريني كدا هههههههههههههه كانت عايزاك تقول
# ايريني انا مايكل انا لسا بحبك ومبحبش ميرنا ونفسي اكمل بقيه عمري خدام ليكي ولجوزك وتعملي كل اللي نفسك فيه فيا انش**** اكون حمام ليكي بس ابقي جنبك #
معتز : احااااااااا انت كنت هتقول الكلام دا ازاي *بيبصلي * اااااااااااه فهمت خلاص
ليليان : جورج اسمك ياجورج بسرعه
جورج : *بيتصل بالشخص*
اختي : *موبايلها بيرن * ايه دا
جورج : ردي واسمعي المسدج
اختي : حاضر الو
جورج : مريم انا بحبك اووووي وعمري ماحبيت حد غيرك ( السرينه بتصفر واللمبه الحمرا بتشتغل ) وانا كنت معرص زمان بس انا عمري ماهفكر ان حد يلمس شعره منك حتي لو موافقتيش او متجوزناش *بتنزل دمعته وبيبتسم * انا عارف اني غلط في حقك كتير قبل كدا بس انا فعلا عمري ماحبيت ولا هحب غيرك وانا بتغير علشان نفسي قبل مايكون علشانك
ليليان : بتعمل ايه ياجورج حرام عليك بقي مش وقته محن
سوزي : فاضل 15 ثانيه
جورج : *بيرمي الموبايل علي الارض وبيدوس عليه برجله * استحاله اقولك حرف واحد من الرساله حتي ولو علي جثتي
انا : اوووووفر ابن متناكه كسم غباوه امك بجد *بخبط بدراعي علي الحيطه * غبببببببببببببببببي غبي غبي ابن وسخه غبي
اختي : ليه كدا ياجورج
جورج : * بيبتسم وبيبوس راسها * دا الصح
مرنا : *بتطبطب علي كتفي * اهدي ياحبيبي خلاص بص انا اسمي مكتوب اعمل ايه ههههههههه خلااااص اهدي بهزر معاك في ايه
انا : فاضلك 2:40 ثانيه قولي اللي في المسدج متعمليش زي الغبي دا
مرنا : حاضر *بتمسك الموبايل* مش عارفه اطلع الرساله طيب ايه الموبايل المعفن دا
انا : مش وقت هبل اقري واتصلي واخلصي
مرنا : * بتتصل بخطيبها الاولاني خالص * .. مايكل مش هقدر اقول الكلام دا
انا : معلش قوليه بعد اذنك علشان خاطري انا فاهم انه مش كدا بس قوليه ابوس ايدك
مرنا : *بتهز دماغها وبتدمع * الوووووو ازيك فاكرني انا مرنا اللي كنت خطيبتك زمان
خطيبها : ااااااااه مرنا ازيك عامله ايه
مرنا: *ماسكه دموعها بالعافيه وبتبصلي * الحمد لله انا كنت عايزه اقولك اني اتجوزت دلوقتي بس انا مش مبسوطه مع جوزي طلع م.... مش كويس وشاذ
( اللمبه بتنور احمر والسرينه بتشتغل )
انا : قولي الكلام اللي مكتوب وشرف امك وغلاوتي عندك
خطيبها : ههههههههههه شاذ ازاي يعني وانا مالي اصلا
مرنا: *بتمسح دموعها وبتشن * يعني طلع معر.... معرص عليا وبيت... وبيت ...
خطيبها : وبيتناك هههههههههه طب بتقوليلي ليه يالبوه انتي اخرك تتجوزي معرص زيك ياشرموطه يا متناكه
مرنا : ونفسي تنيكني انا وهو ووووووو وتاخد شرفنا ببببب.........
اختي : فاضل 9 ثواني هااااااا
مرنا : وتاخد شرفنا ببببببزبرك
خطيبها : بس كدا ياشرموطه في اي وق.....
( الخط فصل والوقت وقف علي 3 ثواني واللمبه نورت اخضر ومرنا وقع منها الموبايل علي الارض وبتعيط فشخ وجات اترمت في حضني )
انا : *ببوسها في خدها وبضمها عليا * انا اللي اسفلك وحياه غلاوتك عندي لهندمها علي كل كلمه خليتك تقوليها متخافيش
مرنا: *بتعيط * متسبنيش يامايكل علشان خاطري
معتز : هي جابت رقم خطيبك القديم منين
انا : مرنا هو دا صوته ركزي معايا *بمسح دموعها * دا صوته
مرنا : مش فاكره مش فاكره بس تقريبا لا هو كان الدغ في الشين ودا مش الدغ
انا : فهمت بقي اللعبه هي عايزانا نقول المسدج وخلاص فهمت يابن الوسخه ياغبي
جورج : مكنش ينفع اعمل غير كدا
سوزي : *بتمسك موبايلها وبتتصل بمعتز * الو
معتز : ايوا مين
سوزي : انا سوزي صاحبه مايكل كنت عايزه اقولك انك خول ودلدول لمايكل مالكش اي لازمه وهو واخد منك الشهره كلها وناك شرفك وناك امك وكان بينيك عبير مراتك وعينه من ليليان حبيبتك ونفسه ينيكها وانت خول ابن متناكه وعايزه انيكك بزبري واكيفك واعلمك تبقي متناك ازبار لان دا مقامك ياخول يادلدول تبقي طول عمرك دور تاني عمرك ماهتبقي بطل
اندرو : هي اللمبه معملتش اخضر ليه هي قالت المسدج كلها
انا : لازم الشخص التاني يتاثر
معتز : انا عارف الكلام دا كله وعارف اني عمري ماهكون بطل في قصته وهو اللي واخد الشكر والمدح كله رغم اني معاه خطوه بخطوه وفي ضهره وعمري ماتخليت عنه بس هو اللي بيظهر دايما حتي لما اتجوز مراته محدش عارف يجي عليها ومتجوز واحده الكل يتمناها وانا انا لما اتجوزت طلعت بنت وسخه حتي امي كانت بتحبه ونفسها تتناك منه مع اني عمري مافكرت في امه ولا في اخته ولا في حد من عيلته بعتبرهم اخواتي جدا وهو اخ ليا فضلته علي احمد اخويا ولحد دلوقتي مقاطع اخويا بسببه عمري مافكرت اني ....
انا : معتز ال وقت انتهي اللمبه نورت اخضر خلاص
معتز : عمري مافكرت اني اخزله او اتراجع اني افديه بحياتي حتي لما ناك امي مردتش اقل منه قدام واحده بنت متناكه متستاهلش وانا عمري ماكنت خول ولا هكون خول لا ليكي ولا لغيرك ولا دلدول لحد وصاحبي انا هفضل طول عمري صاحبه حتي ولو هو ابن وسخه علشان الصداقه دي حاجه ميفهمهاش الاشكال الوسخه اللي زيك وهيجي يوم هخليكي تتمني اننا نعملك مبوله نشخ فيها وهيبقي د ا شرف ليكي ياكسمك
انا : بردت بكسمك لما قلت الكلمتين انتو ايه ياجدعان كلكم واخدينها علي صدركم ليه كسم الخرا دا كله كلام مالوش لازمه
جورج : جايز انت فاكرها كلام وخلاص بس في كلام صعب يتقال حتي ولو علي رقبتنا
انا : بس يابن التافهه كفايا عمق وفلسفه **** يباركلك ... سوسن دورك
سوسن : *بتمسك الموبايل* الو مزيكا معايا
مزيكا : *بصوت مبحوح * اه معاكي
سوسن : يالهوووووووووي هما بيعملو فيك ايه انت كويس طيب
ليليان : يابنتي التزمي بكسم الرساله اللمبه الحمرا بتنور
سوسن : *بتبصلها وبتبص للرساله تاني * عندي كلمتين عايزه اقولهملك انت صعيدي ابن متناكه مالكش لازمه خول فاكر نفسك عندك كرامه وانت حته خول فقير *بتعيط* حته خول فقير مالكش لازمه يداس علي وشك باوسخ جزمه يابن ال...........
انا : كملي واخلصي
سوسن : يابن المتناكه ومتنساش اننا اسيادك ياكسمك وانا شرموطه واتناكت من ............ اتناكت من ...
اندرو : 17 ثانيه انجزي
سوسن : *بتهز راسها وبتعيط * اتناكت من ......
انا : قوليها وانجزي مجاتش علي دي
اندرو : يالااااااااااااااا 4 ثواني
سوسن : اتناكت من مايكل *بتحط الموبايل علي الترابيزه وبتروح لاخر الاوضه بتعيط *
معتز : هي اللمبه منورتش ليه احمر او اخضر
انا : معرفش
مرنا : الكلام دا حصل يامايكل
انا : *ببصلها في عينيها * حصل
مرنا : مش مهم مسامح........
انا : *حطيت ايدي علي بوقها وشاورتلها بعيني لاااء *
مرنا : ليه كدا يامايكل عمري ماهسامحك ابدا منك لله
معتز : اللمبه نورت اخضر
انا : *بصيت لمعتز وغمزتله معناه هفهمك بعدين ....... مرنا
مرنا : متقولش حاجه انا مسامحاك من غير ماتتكلم ومش عايزك تبررلي اللي حصل حصل عدي وفات علي رايك وانا معاك لاخر نفس في عمري
اندرو : *بيمسك الموبايل* الو مادونا انا اند...
مادونا : عارفه صوتك عايز ايه
اندرو : كنت عايز اقولك اني مش ندمان علي اني سيبتك وان انتي انس......الو الووووووو
جورج : كلمها تاني بسرعه
اندرو : *بيتصل بيها تاني وبيرمي الموبايل علي الترابيزه * موبايلها اتقفل
( اللمبه نورت احمر )
انا : احااااااااااااااااااا كل الرجاله خسرت منورين يارجاله النسوان برقبتكوا... ليليان دورك
ليليان : *بتمسك موبايلها * الو عبير
عبير : مين حضرتك
ليليان : انا خطيبه معتز طليقك كنت عايزه اقولك حاجه بخصوص معتز
عبير : خير هو كويس طيب
ليليان : اه اطمني هو كويس بس كنت عايزه اقولك ان معتز شاذ زي مانتي كنتي شاذه بس خاف يصارحك علشان متبقيش احسن منه وهو طلقك علشان يتناك براحته وهو خطبني وانا بنيكه وبجيب رجاله تنيكه هو كمان لو كنتي كملتي معاه كنتي هتوافقي انه يتناك من رجاله زي ماانتي بتتناكي من نسوان ؟
عبير : *ساكته *
ليليان : ساكته ليه ماتردي
انا : فاضل 1:30 هااااااااااااا
ليليان : ردي عليا
عبير : استحاله معتز يكون كدا معتز دا ارجل واحد انا شفته في حياتي صعب يكون خول انا اللي مقدرتوش ولا عرفت قيمته ولا عرفت احافظ عليه ولو انتي حبيبته بجد زي مابتقولي او خطيبته ياريت تشيليه في عينيكي وتحافظي عليه لانه طالما اختارك يبقي بيحبك بجد وممكن توصليله رساله ان انا عمري ماحبيت ولا هحب حد قده ويارب اشوفه مبسوط وسعيد في حياته ولو انا اتجوزت وخلفت هسمي ابني معتز
ليليان : انتي مش مصدقه ليه تحب..... الو الو
جورج : احااااااااااا نورت احمر ليه مانتي قلتي اللي في الرساله صح
معتز : علشان الشخص التاني متاثرش بالكلام
ليليان : احااااااااااااااا انا خسرت ليه
اندرو : انا مش فاهم حاجه ايه اللخبطه دي
جورج : اهدي انت دلوقتي علي جنب دور مين دلوقتي .مريم دورك يالا
اختي : *بتمسك الموبايل وبتتصل *
جورج : حد رد
اختي : لااااا
مرنا : فاضل كام دي يامايكل
انا : 1:20 ثانيه
اختي : بتصل تاني مبيردش
جورج : بتتصلي بمين
اختي : بفادي مش عايز يرد
انا : فادي وهي عرفت حوار فادي منين ... معتز هي امك تعرف الحوار دا
معتز : لااااا متعرفوش
انا : لو اللي في دماغي صح يبقي كسمك ياللي في بالي
معتز : مين اللي في بالك
اندرو : فاضل 20 ثانيه
انا : فكر مين اللي كان معانا ساعه حوار فادي وانت تعرف
جورج : 10 ثواني
اختي : مش عايز ير... الو فادي انا مريم
فادي : انا ماشي جنب الحيط صدقوني ماعملت حاجه انا في حالي بس متفتروش عليا خلاص مش هعمل كدا تاني
اختي : يابني اسم......... *رمت الموبايل علي الارض بعصبيه *
جورج : هههههههههههههههههههههههه دا الواد ياعيني بقي يخاف من خياله
اختي : انت معندكش دم بتضحك واحنا في مصيبه
انا : هههههههههه بصراحه صوته حلو فشخ وهو مرعوب كدا علشان تعرفي اخوكي علي وضعه
اختي : طب اسكت طيب
معتز : استحاله يامايكل يكون اللي في دماغك حصل بعيده اووووي
انا : لا مش بعيده هتعرف ليه اللي في دماغي لو طلعت هي يبقي احنا اتناكنا فشششخ ....دورك يالا
معتز : *بيمسك التليفون وساكت *
اندرو : ماتتصل يابني
ليليان : اتصل يامعتز في ايه
معتز : *بيبصلنا كلنا *
انا : اتصل ياعم واخلص وحياه امك متخسرش انت اخر امل لميتين ابونا
سوزي : اتصل يامعتز فاضل 2 دقيقتين
جورج : معتز وريني المسدج كدا
معتز : *بيبعد الموبايل * سيبوني افكر
انا : ابوس ايدك متتغاباش
سوسن : معتز اتصل متضيعناش اتصل لو سمحت بقي
جورج : اخلص ياطيزي كسم الساسبنس دا
اندرو : فاضل 50 ثانيه
انا : انت بكسمك مراقب في امتحان ماتهدي شويه
اندرو : ياعم احا الوقت بيضيع
جورج : ومذاكرتش ليه من اول السنه ولا لازم تزنق نفسك ليله الامتحان
معتز : اهدووووووووووووو *بيتصل *
ليليان : 20 ثانيه يامعتز هتلحق
مرنا : هو بيعيش الدور ليه
انا : عارفه الناس البضان اللي بتلبس نضاره شمس جوا سيتي ستارز دا ابضن منهم بقي
مرنا : هههههههههههههههههه
اندرو : فاضل 8 ثواني اخلص
معتز : الو ساره
ساره : ايوا
معتز : انا متناك
(اللمبه نورت اخضر )
جورج : *بينط وفرحان * يااااااااس ايوا كدا و**** وعملها المتناك
اختي : اتلم ياحيوان انت
جورج : رجوووووووووووله يامتناك فعلا مايجبها الا متناكينها
انا : *بمسك معتز من كتافه * متخافش يابطل سيبك منه كلنا عارفين انك متناك ههههههههههه
معتز : اللي هيفتح بقه بكلمه هنيك كسمه
اندرو : اهدي عليه
سوسن : هنعمل ايه دلوقتي
ليليان : الباب اتفتح
انا : كله بسرعه علي الباب احااااااااااا في ايه يااندرو
اندرو : كل لما اجي اعدي يزمر احمر
انا : يمكن بياخدو الرجاله بس !!!!!!
اندرو : يابن الايه ياجامد
جورج : استني اجرب انا احااااااا برضو احمر
سوزي : *بتعدي زمر اخضر * اشمعنا انا
انا : اللي عدوا في الاختبار يروحو مع سوزي
مرنا : هروح فين يامايكل لا متسبنيش مش هينفع اروح لوحدي لا
معتز : مرنا في رقبتك
مرنا : رقبه ايه لا مش هتحرك من هنا رجلي علي رجلك
انا : يالا يااوفر اتكلي علي **** واسمعي كلام عمو معتز متتشاقيش ولا تفتحي الباب لحد
مرنا : مايكل متستهبلش مش هينفع
انا : وهو انا مسافر الارجنتين يعني منا جنبك اهوه متخافيش هي عارفه لو لمستك هتتناك متخافيش روحي بس مع وزه يالا بقي
( خرج معتز ومرنا وسوزي وسوسن )
جورج : احنا بقي الفاشلين اللي منجحناش في الثانويه العامه يعني
اختي : انا ايه اللي خلاني اخسر بس ياربي واقعد مع البيضه دي
اندرو : في باب تاني بيتفتح
انا : مش محتاجه ذكاوه دا بتاعنا احنا اكيد

الاوضه الثالثه

( اول مادخلنا لقينا اوضه برضو عاديه وفيها شاشه معروض فيها الاوضه اللي فيها الكسبانين وبيتفرجو علي شاشه وشايفينا وبيتفرجو علينا قاعدين عادي علي كراسي اكنهم بيتفرجو علي فيلم )

جورج : انا مش شايف اي رسومات ولا اي حاجه *وبيبص للكاميرات *
(انا واقف في اخر الاوضه بفكر وببص في كل حته ومش شايف اي حد فيهم ولا سامعهم ومركز في افكاري اكنهم مش موجودين حواليا اكني واقف في اوضه ضلمه لوحدي ومفيش نور غير علي الحته اللي انا واقف فيها بالظبط وعاصر دماغي علي الاخر بفكر في حل اللغز اللي مش موجود اصلا وبفتكر كل كلمه قالتها ساره وفجاه فتحت عيني وروحت ناحيه الكاميرا )
جورج : بتعمل ايه يامايكل
انا : *بشاور بايدي ناحيه اليمين للكاميرا لقيت اللي في الاوضه التانيه بيبصوا ناحيه الشمال شاورت بالشمال لقيتهم بيبصوا يمين * هههههههههههههه يابنت الوسخه
اندرو : في ايه
جورج : لا استحاله تكون هي بتفكر كدا دي اغبي من كدا
اختي : مش فاهمه حاجه
انا : احنا انعكاس الاوضه اللي هناك يعني لو انتي واقفه علي يميني الاوضه التانيه يشوفونا انك واقفه علي شمالي
اختي : ودا معناه ايه
انا : معناه ان اللغز في الاوضه اللي هناك واحنا المفروض نخليهم يحلوا اللغز مش هما اللي يحلوه
اندرو : احاااااااااا كسم اللغبطه وهنعملها ازاي دي
انا : روح اقف في اخر الاوضه بص علي الارض كدا
اندرو : مالها مش فاهم
انا : *بروح عند رجله وبرفعها * بص كدا علي الارض بين كل بلاطه والتانيه في عند الزاويه نقطه... اقفل عينك حبه صغيره وبص علي النقط دي بس ومتركزش في اي حاجه غير النقط دي هتلاقي ان كلها بتبص ناحيه الباب اللي دخلنا منه عامله اكنها سهم ناحيه الباب
اندرو : ااااااااااااااه صح
جورج : يعني معناه خروجنا عكس دخولنا
انا : بالظبط كدا الباب اللي دخلنا هو اللي هيخرجنا يعني الباب اللي مرضيش يدخلنا في الاوضه اللي فاتت يبقي هو دا اللي هيخرجنا يبقي اللغز في الاوضه التانيه مش هنا
اختي : بعيده اوووووووووي دي يامايكل
انا : بصي كدا علي الشاشه شايفاهم قاعدين ازاي قاعدين مدينا ضهرهم وباصين للشاشه معنا كدا انهم عكسنا .... بصي مش هتفهمي هي جات ازاي بس الملخص انهم بيشوفونا بالعكس وان اللغز في الاوضه التانيه المفروض احنا بقي نتواصل معاهم بالعكس علشان يحلو اللغز يعني لو هنشاور علي حاجه موجوده علي يمينهم يبقي نشاور بالشمال والعكس صحيح فهمتي
ليليان : احااااااااااااااا هي ناقصه لخبطه
جورج : فهمتي حاجه
ليليان : لاء
جورج : لاء لاء
ليليان : هي معديه
جورج : لاء ءلاء
ليليان : مبتسلمش عليا
جورج : لاء
ليليان : لاء لاء
انا : بضانكو كبرت نييييك علي فكره
اختي : دا لو عندهم اصلا
اندرو : ماانا مش فاهمه انت عايزنا نعمل ايه
جورج: مش فاهمه !!!!!!
اندرو : قصدي مش فاهم
جورج : مالك ياقطه بس مين مضايقك ماتيجي وانا احميكي من الميكانيكي
اندرو : بس ياخول يامعرص
ليليان : ممكن تخرسو شويه وتسيبو مايكل يفكر مااااااااااااايكل سامعنا
اختي :سيبيه طالما ركز كدا يبقي هيجيب حل
ليليان : ركز ايه دا متنح في الكاميرا بيبص علي الاوضه التانيه
جورج : هو بيعمل ايه بايديه
انا : روحي هناك لا مش دي الناحيه التانيه ورررررا ارجعي ورا معتز *بشاور علي ودني * انت سامعني سامعني طب فاهم حركه شفايفي *معتز بيشاور براسه اه * روح هنااااااااااك معاها العكس العكس هات سوزي كدا لااااااااا مش هنا قدامك شماال لا شمالك انت ايواااااا لا سيب مرنا مكانها لف الكاميرا *بشاورلو بايدي * لفهاااااااااااااا لمبه ايه بس بكسمك بقولك الكاميرا الكاميرا لفها الكاميرا ياعم خرررررا احا دا غبي الكاميرااااااااااااا لف كسمها
جورج : براحه عليه..... يامعتز لف الكاميرا
انا : فهمك كدا بروح امك
جورج : اديني بحااااااااااول
اختي : انا صعبان عليا مرنا بتعيط اوووي
ليليان : معلش هي عارفه انه غصب عنه اكيييد
اختي : البت دي شافت كتييير اووووي وحرام اللي بيحصلها
انا : ورا الشاااااااشه وراها افهمهاله ازاي دي روح وراااا ارجع ارجع مد ايدك شوف في حاجه ورا الشاشه يابن المتناكه متتغاباش بقي
اندرو : براحه طب يامايكل عليه متنساش انه شايفك العكس
انا : مااانا بفهم كسمه هو اللي غبي
جورج : طب اهدي واقعد انا هفهمه
انا : كسم غباوته جاي دلوقتي ويتغابي دي حاجه تحرق الدم
اختي : اهدي ياحبيبي هتتحل يعني كل دا عديناه وهنقف هنا حتي قفله مش حلوه
انا : هقرقش عضم كسمها بسناني بس اتلايم عليها
ليليان : متخافش هتوصلها وهتعمل اللي نفسك فيه
جورج : اوووعي ياسوسن نادي معتز بص بصلي شوف بعينيك كدا اي حاجه اشاره او رسومات رسومات *بيشاور بايده * رسمه رسوماااات صور علي الحيطه رسوممممممممات اشكال احا انا لو بفهم في عيل في حضانه كان فهم بسرعه
انا : اوعي ياجورج اوعي علشان متغاباش عليه معتززززززز ابعد انت اقعد تعالي يمين يمين يابن الخوووول يمين بس كدا مرنا اقفي لا مرنا ابعدي انتي مرنا ااااه ناديها احاااا انا حاسس اني اخرس وبكلم خرس تعالي تعالي قربي قررررربي بصي في عيني ركزي مع ايدي فاهمه حاجه طب تمام روحي ناحيه الكاميرا لا احااااااا باب ايه ناديها ناديها مرناااااااااا نادي مرنا خخخخخخخخخخ مرنا ياعم كسمك ايوا هي دي احاااا في ايه بتتغابو ليه كدا ركزي مع كسمي روحي ناحيه الكاميرا الكامير مش اللمبه لاااا الكاميرا كسم اللمبه اللي نايكاهم دي
اختي : طب ماتشوف اللمبه اللي بيقولو عليها
انا : طب اللمبه اااااه هي اللمبه وريهاني احااااااااااااااااااااااا
ليليان : هههههههههههههههههه ايه حصل ايه
جورج : بقالو ساعه بيقولهم اعدلو الكاميرا واول ماقلهم اللمبه راحو عدول الكاميرا ناحيه اللمبه
ليليان : ههههههههههه و**** مضحكين فشخ ياعم اضحك وفك متبقاش بضان
انا : طب انتي ورتيني اللمبه استفدت انا كسم ايه ارررررجعي للكاميرا يابنت الغبيه الكاميرا ياعم غورو في داهيه بقي انا اتحرق دمي علي الفاضي
جورج : هههههههههههههه طب اهدي اهدي
انا : متضحكش يابضان انت
اختي : مرنا الكاميرا تصوير الكاميرا لفيها لفيها هاتيها علي الحيطان اللي عندكو
انا : متتعبيش نفسك مش هيفهموا سيبيهم
اندرو : *بيقعد جنبي * متياسش ياصاحبي هتتحل
( بعديها بساعه )
جورج : انا جعت وعطشان فشخ مش قادر وابتديت ادوخ ومش قادر اركز
اختي : ارجل شويه كلنا مرهقين وتعبانين دا ضغط نفسي وعصبي علينا اهدي وامسك نفسك
اندرو : *بيولع سيجاره * طب احنا ليه ميكونش الحل عندنا احنا
انا : انت بتعمل ايه اقفل الزفته دي الاوضه مش مستحمله خنقه
اندرو : *بياخد نفس * نفسين وهطفيها بس ليه الحل ميكونش عندنا
ليليان : هات نفس
اختي : انتو بتستعبطوا سجاير ايه في الخنقه دي
ليليان : خد امسك شد نفس هتروق علي حالك شويه
انا : *بشد نفس * اندرو ولع غيرها
اندرو : ههههههههههه الكيف بيزل ياصاحبي
اختي : *بتكح * حرام عليكو ايه القرف دا
انا : جورج ولع سيجاره وليليان ولعي بسرعه كله يولع يالااااا انجزوا انفخوا الدخان فوق كله مع بعضه ينفخ الدخان فوق
ليليان : احااااا كله رايح في اتجاه واحد
جورج : يبقي في حاجه بتشفطه في شفاط هنا
انا : او في مخرج هواء ياغبي يامتخلف
اختي : رايح ناحيه الباب
جورج : يبقي فيه حاجه ورا الباب دا
انا : احاااااااااا ايه الغباوه دي ماهي الاوضه اللي لسا جايين منها
اختي : بص يامايكل علي الشاشه معتز بيكلمك
انا : بيعمل ايه دا بيشاور عايز سيجاره
جورج : هو بيضحك ليه بكسمه غور يالا مش هنديك سجاير هههههههه بيقولي دخانك عمانا مايقول بكسمه عايز سيجاره
انا : مرنا حاطه ايديها علي مناخيرها يبقي شامه ريحه الدخان اندروووو روح كدا انفخ الدخان ناحيه الباب ... معتز مرنااااااااااا نادي مرنا ياعم هديك كسم سيجاره روح نادي مرنا دا انت بلط روح هاااااااات كسم مرنا مرنا ايوا مرنا وديها ناحيه الباب ييييييييييييييه لا متجيليش روحي هناك هناااااااك عند الباب اقفي هناك شمه حاجه روحي وشمي سجاير سجاير شمه ريحه سجاير اخييييييييرا الحمد لله فهمتي طب كويس اقفي عند الباب وشمي الدخان كتير دخااااااان السجاير كتير
مرنا : *بتهز دماغها *
انا : طب روحي ناحيه الباب خبطي عليه خبطي علي الباب ااااااه الباب داا
ليليان : بتخبط عندنا
انا : حلو نيييييييييييييك انا سامعك حلو حلو حاولي تفتحي الباب اللي عندك الاوكره افتحي الباب شديها افتحي احااااااااااا افتحي الباب
مرنا : *بتشاورلي مقفول *
جورج : مفتاح دورو علي المفتاح عندكو دورو عليه معتز المفتاح دور مفتاااااح
انا : مفتاح الباب يامعتز افتح الباب
اندرو : اوووووووووف اخيرا فهمه
اختي : هيلاقوه فين طيب
ليليان : اهم ببيدوروا
اختي : معتززززز شوف ورا الشاشه وراها ااااااااااه ورا الشاشه المفتاح ورا الشاشه
جورج : طب شوف تحت الكراسي في الارض فوق الشاشه
( بعد ربع ساعه )
معتز : *بيشاور لجورج * مش لاقيين حاجه
اندرو : طب لف الكاميرا الكاميراااااااااااااااااااااا لفها ندور معاك احاااا هو بيجي عند الكاميرا ويتغابي ليه
انا : *قمت بسرعه * معتزززززز ركز معايا اهدي بصلي وافهم مركز معايا بص الكاميرا دي الكاميرااااااااااا اااااااااااااه ايوا لااا مش الحيطه الكاميرا يابن الغبيه بتكسر في ايه ياعم الكاميرا مش الحيطه اهدي وركز الكاميرا ايووووووووا اثبت بقي بكسمك شايف الكاميرا دي اكسرها اخبطها اكسرها المفتاح جواااا اكسر الكاميرا خخخخخخخخخخ ياعم اكسر كسمها
ليليان : لو المفتاح مش جوا مش هنعرف نتواصل معاهم تاني
انا :اكسسسسسسسسسر كسم الكاميرا اكسرها ااااااه اكسرها انجز اكسر ميتين ابوها
جورج : وانقطع الارسال هنعمل ايه بقي
(كلنا قعدنا علي الارض )
اختي : مايكل لو مكنش المفتاح جوا احنا اتسوحنا
اندرو : خير خير باذن **** خير
ليليان : هما اتاخرو ليه كدا
انا : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااه وشرف امي ياساره لهنيكك علي كميه حرقه الدم وتعب الاعصاب دي
اختي : هتتحل اهدي باذن **** خير
جورج : كله بسببي انا اسف
انا : مش بسببك ولا نيله كله بسبب سلوي المتناكه انت ناسي ان شادي ناكها بسببي وكان هينيك ابنها وهي بنت وسخه ملهاش امان عايزه تنتقم مني بس معرفش ايه العلاقه بينها وبين ساره
جورج : لا بسببي انا ساره عايزه تكسرني قدامك وقدام اختك علشان فضلت اختك عليها وعلشان برضو انت قليت منها قدام الصعيدي علي القهوه
اختي : اكيد لا مش علشان موقف اهبل تعمل كل دا
جورج : طب هيا ليه بتعمل كدا مع انك انت اللي انقذتها مني في الشقه المفروض تردلك الجميل مش تعمل فيك كدا
انا : عرفت بقي ليه بقولك سلوي السبب في دا كله مش هي ساره اغبي من انها تعمل دا كله هات سيجاره يااندرو
ليليان : طب ماانت خدت حق معتز من شادي وفشخته هي زعلانه ليه دلوقتي وبعدين معتز مش زعلان منك
انا : هي عايزه تنتقم مني وتخلي ابنها يكرهني والدليل انها خليتني انيكها وانا واثق ان الرساله اللي كانت في الازازه هي طلبت من ساره انه يتكتب فيها كدا انا كنت شاكك فيها من الاول بس كنت بكدب نفسي شكيت فيها في كذا حاجه اخرهم بعد ماقتلت التعبان ورمت السكينه في البحر يعني احنا في كسم جزيره ومنعرفش ايه ممكن يطلعلنا ومعناش غير السكينه دي سلاح تقوم ترميها بسهوله
جورج : وخبرتها بالتعابين صح لما التعبان قرص اختك
اختي : ومعظم الالغاز اللي في الاول هي اللي كانت بتحلها زي لغز اندرو وسوزي
انا : سلوي كانت عايزه تلعب علي ان معتز ينيك الكل وتخلي ابنها راجل ويكسر عيني
ليليان : طب هي بتعمل كدا ليه طيب وازاي دلوقتي خلت معتز يقول انه متناك واني اكلم عبير اقولها ان معتز خول وشاذ
انا : علشان مريضه نفسيه عندها جنون العظمه ممكن تخسر اي حد في مقابل انها متخسرش انها تحقق عظمتها + انها عايزه تكسر معتز علشان تبينله ان اللي بيقف ضدها بيتناك
اندرو : احاااااااااااااا بس دا ابنها صعب برضو
انا : انت اكتر واحد عارف سلوي وعارف دماغها وشرمطتها
اختي : مايكل خدني في حضنك
انا : *بخدها بين رجلي واحنا قاعدين * انتو كلكم عايزين ساره بس انا هعوز سلوي الطار بيني وبينها وساعتها مش عايز حد فيكو لانه هيبقي لقاء غبي مش هبقي علي اي ابن متناكه
معتز : *بيفتح الباب * يادين اممممممممممي انتو كويسين
جورج : *بيجري ناحيه الباب بيسنده قبل مايتقفل *
انا : شاطر ياجوررررج
مرنا : *بتحضني وبتعيط * انت كويس فيك حاجه حرام عليك متبعدش عني تاني
سوزي : دي صدعتنا ياعم مايكل مايكل مايكل اهو مايكل عندك اهوه ياختي
انا : تعالي بس كدا يامرنا معلش سوزي تعالي انتي كمان كدا خد تعالي انت هنا انت بكسمك في حاجه فدماغك اول لما حد يقولك كاميرا تقلب غبي
جورج : صحيح يابن الوسخه انت احاااااااا انت بضنتنا كلنا
اندرو : دا انت هيطلع كسمك دلوقتي
( كله بيضرب في معتز )
مرنا : الباب البااااااااااااااااب بيتقفل
جورج : احاااااااااا الباب
سوسن : خلاااااااص لحقته لحقته
انا : وانتي واقفه تصوتي الباب الباب متتحركي وتمسكيه ياختي
مرنا : لا انا اخاف اروح لوحدي يطلعلي اسد ولا حاجه ياكلني
اختي : انت بتتشل خلي بالك اهووووه دي اعراض شلل
ليليان : هههههههههههههههه حرام عليكي هتضيعيهولنا
مرنا : مكموكتي حبيبتشي انتي كويسه يابطه
انا : اشووووووف فيك يوم علي اللي انت عملته فييييا
مرنا : لولولوولولوولوللووولولولي *بترقص وتصقف* سيد ياسيد
اختي : سيد جيت احبه
كورال جماعي : سيد ياسيييييييييييييييييد
جورج : ايوا يافناااااااااان لعلع وسمعنا
معتز : *بيطبل* كله مع بعض علي السقفه
انا : خلاص ياولاد الزياطه نشوف ايه الاوضه الاخيره خلاااااااص يافنانه يامدام ياابله يااستاذه يافنااااااااااانه خلاص الفرح خلص
مرنا : ليه كدا يامكموكتشي بتقتل الموهبه العظيمه اللي جوايا بتطفي ليه روح الفنانه اللي بترفرف حوالين شخصيتي الالهاميه
انا : شخصيتك ايه ياحجه ؟؟؟
مرنا : الالهااااااااااميه
انا : تعرفي عيله الخربانين
مرنا : مين دول
انا : ترامادول .....
معتز : يااااااااالا ياجماعه علي الاوضه الرابعه الباب التاني فتح يالاااااااا
سوسن : يعني اسيب الباب اللي ماسكاه دا
معتز : خلاص سيبيه كنا فاكرين هنخرج منه بس التاني فتح

الاوضه الرابعه والاخيره

( اول مادخلنا الاوضه شاشتين عرض قدامنا وكل شاشه جنبها زي زرار كبير ( زي الموجود قدام لجنه التحكيم في عرب جوت تالنت ) وكلنا واقفين قدام الشاشتين بنبص لبعض والشاشتين اشتغلو بعد مادخلنا بدقيقه والباب اللي ورانا مفتوح زي ماهو متقفلش )

ليليان : ايه الكلام دا
انا : سيبي كتفي وحياه امك واقعدي زي البني ادمين
معتز : *بيدور ناحيه الشاشه *مفيش اي زرار بيشغل الشاشه دي
جورج : دوس علي الزرار دا كدا
معتز : مبيعملش حاجه وبعدين دا زي بتاع المسابقات ايه هيسالونا اسئله عامه ولو جاوبنا هيمدونا علي رجلينا
جورج : وبتقول عليا انا اللي بضان
( الشاشه فتحت )
كلهم في صوت واحد : مااااااااااااااماااااا
( الشاشه التانيه فتحت )
معظمهم في صوت واحد : احااااااااااااااااااا هدير
انا : يابنت الووووووووووووووووووووووووووووووسخه ياغبيه
معتز : هي دي اللي كان قصدك عليها عارفه موضوع فادي
انا : يابنت الغبيه ياشرمووطه
جورج : هي ايه اللي جابها هنا وجات ازااااااااااي
ساره : *صوتها في السماعات * دلوقتي قدامكم شاشتين هدير وام مايكل كل واحده مربوطه في كرسي في اوضه والزرار اللي جنب كل شاشه هو اللي هيحدد مين اللي هتنقذوه ومين اللي هتضحوا بيه
اختارو ياتنقذو ام مايكل يااما هدير وفي ملحوظتين صغيرتين الاولي ان اللي هتضحوا بيها هتتفرجو مباشر علي اللي بيحصل فيها والملحوظه التانيه في التصويت كلكم هتصوتوا علي اللي عايزينه بس حسب ترتيب الاسماء اللي هقوله وكلكم هتصوتوا وحاولوا تبقوا اسرع من كدا علشان تاكلو وتشربو ولا مش جعانين .................

( هدير وماما الاتنين مربوطين وشايفينا واحنا بنختار وهدير منهاره من العياط وماما قاعده كسم العظمه جميله اوووي الست دي موووووووواه ياعسليه انتي )

انا : متبصوليش اللي عايزين تعملوه اعملوه انا مش هضرب حد علي ايده انا نفسي مش عارف اختار مين *بلف وشي * اعملو اللي انتو عايزينه
ساره : اندروووووو
اندرو : *بيروح ناحيه الزرار * احااا طبعا ام مايكل
ساره : سوزي
سوزي : *بتدوس علي الزرار * ام مايكل
ساره : ليليان
ليليان : *بتبصلي وبتبص علي الشاشتين * ام مايكل
ساره : الخول
اندرو : كلم ياجورج
اختي : انت سمعت غلط بس دي بتنده علي ابوك
جورج : *بيبصلها * دا بجد اللي سمعته داااااا
اختي : لا هو الايفيه اللي حكم
جورج : *بيمسك راسها وبيبوسها في بقها بسرعه وفجاه *
انا : يابن الخول
جورج : احااااااااااا بحبها فشششششششششخ هتجوزها يعني هتجوزها اقعد بقي متبقاش زي البعبوص كدا طالعلنا كل شويه *بيبوسها تاني *
ليليان : ههههههههه سيبهم والنبي يامايكل توم وجيري فشخ
اختي : *لسا متنحه ومبتسمه * لو عملتها تا............. *بتضربه علي وشه وهو لسا مكمل بوس فيها مش عايز يسيب بوقها *
معتز : سيبه يامايكل معلش سيبه انت عارف انه بيحبها قد ايه وهيتجوزها انت عارف ومتاكد انه هيشيلها في عينيه سيبها متخافش عليها
انا : *ببصله وبصوت هادي *عايزني ابقي معرص يعني يامعتز
معتز : مش معرص بس انت عارف انه هيشيلها في عينيه اكتر منك واختك مسيرها هتتجوز مش هتفضل جنبك طول عمرها سيبها تعيش تحب وتتحب زي ماانت بتعيش مع مرنا متخافش جورج راجل
انا : *هزتله دماغي * اللي تشوفه ياصاحبي ........ ماخلاص يابن المحرومه ايه ماصدقت
ساره : جوووووووووورج
مرنا : انجز ياعم بينادو اسمك هتتاخر علي الطابور لو سمحتي ياميس معلش هو هيجي دلوقتي
جورج : *بيبوس مريم وبيشاورلنا نغور في داهيه *
اختي : لو شلت بوقك من بوقي هموتك *بتبوسه اووووي وبتحضنه *
معتز : واحنا ايه مالناش نفس
ليليان : *بكسوف* انت عايز ايه يعني مش فاهماك
معتز : عايز دي *بيبوسها في بوقها وبيحضنها وراحووووووا الاتنين *
سوزي : ماتيجي ياموزتي جات علينا
اندرو : *بيمد بقه * عينيا ياروحي *بيبوسوا بعض بس سوزي اطول منه فتحس انها الدكر لا احا ماهي فعلا الدكر *
ساره : جوووووووووووووووووووووووووووووووووو ورج
ماما : *بتضحك في الشاشه علي منظرنا *
مرنا : واحنا يابطتي مش هنبوس بعض طيب
انا : بصي سوسن بتعمل ايه لفت دراعها حوالين نفسها وبتبوس في ايديها
مرنا : ههههههههههههههههههه انتي بتعملي ايه يابت
سوسن : مش لاقيه حد ابوسه هقف كدا يعني
انا : ههههههههههههه *كانت واقفه جنبي وساندا دراعها علي كتفي وانا ايدي حوالين وسطها رحت شاددها من وسطها بعنف شويه وجبتها قدامي *
مرنا : اااااااااه *بتبصلي بدلع وبتعض علي شفايفها *
انا : *لسا هبوسها *
ساره : جوووووووووووووووووووووووورج
انا : يابنت الفصيله
مرنا : لا ماليش دعوه انا عايزه اتباس و**** ابدا ماليش فيه لااا دا ظلم بقي
انا : هههههههههه خلاص خلاص دا انتي فضيحه اهوه *ببوسها في بوقها *
مرنا : لااااااا دي اي كلام بوسني عدل
كلهم في صوت واحد : ياعم بوسها واخلص
انا : معرصين نييييك انتو احا الافلام الاجنبي ناكتكو والغرب سيطر علي عقولكو ونساكو عا.... *مرنا بتبوسني في بقي بوسه طويله فشخ *
ساره : اخر انذار جوووووووووووووورج
مرنا : *لسا بتبوسني* سيبك منها موااااااااااااااااه
جورج : *بيدوس علي الزرار * حماتي طبعا انا اسف ياهدير
ساره : سوسن
سوسن : *بتدوس علي الزرار * ام مايكل
ساره : مريم
اختي : *بتدوس علي الزرار * انا اسفه بس دي امي
ساره : مرنا
مرنا : *راحه ناحيه الزرار * مكموكتشي هتزعل مني لو دوست علي هدير
انا : لا ياروحي اللي عايزاه اعمليه
مرنا : *بتفكر شويه * البنت صعبانه عليا بس انا اسفه بجد انا معرفكيش بس دي ماما برضو *داست علي ام مايكل *
ساره : معتز
معتز : *راح زي التور علي زرار ام مايكل * طبعا امي
ساره : مايكل ...بس استني قبل ماتختار عندي ليك حلين انت مخصوص يااما تختار امك ويبقي كلوكو ضحيتو بهدير يااما لو اختارت هدير هنعتبر ان التصويت اللي فات دا كسمه وهنسيب هدير وهنضحي بامك
جورج : يابنت المتنااااااااااكه علي الوساخه
معتز : انتي قلتي تصويت عادل بتزنقيه ليه عايزه تخليه هو السبب في اذيه حد فيهم ماهو طبعا هيختار امه وكدا كدا هدير كله نفسه ينقذها بس ما باليد حيله
ليليان : لعبتها صح المره دي
اختي : بتفكر في ايه مش ذنبك لا هي بتقول كدا وخلاص وهدير عارفه ان انه مش ذنبك متشيلش فوق طاقتك

انا : *بصيت لمرنا وابتسمت ونزلت اتحركت بالتصوير البطيئ بتمشي بينهم وهما علي يميني وشمالي وباصص علي الشاشتين هدير بتعيط فشششخ ومنهاره وماما قاعده في كسم العظمه وكاتمه دموعها فكرتني بام كلثوم وهي بتقول وعزه نفسي منعاني وطبعا انا باصص علي الشاشتين واللي حواليا بيتكلموا واللي بيخبط علي كتفي وانا مش سامع حاجه ومركز بعيني علي الشاشه ومخي بيفكر والمسافه تكاد تكون طويله والزرارين قدامي كل واحد فيهم هيختار نجاه شخص منهم بايدي وبمجرد 5 صوابع هيبدا شخص في انه يتغذب بسببي وبفكر اضحي بمين او اعمل ايه اضحي بهدير اللي اتفشخت قبل كدا بسببي ولا هدير اللي وقفت جنبي في موضوع اختي ولا هدير اللي وقفت جنبي زمان ووقفت جنبها في موضوع اخوها ولا امي اللي هي مش عارف اقول ايه بس امي والناس كلها هتشوف اللي هيحصل امي اللي كانت الجوكر في حياتي واللي انقذتني من حاجات كتير وحتي لو ماانقذتنيش برضو دي امي ومع نظره في عين كل واحده فيهم وكل واحده عينيها بتقول الف كلمه والف احساس رحت مغمض عيني لمده ثانيه حسيت انها سنه بتعدي عليا ومديت ايدي بالراحه ناحيه الزرار * انا اسف سامحيني يااااااا........................... .. انتهي الجزء الثاني والاربعون


ياتري مايكل هيضحي بمين ؟؟؟؟
قفلتها عند حته صعبه صح احا كسم الساسبنس ابن اللبوه دا

الجزء الثالث والاربعون
( الجزيره )
[/CENTER]


الشخصيات كما هي

انا : *بصيت لمرنا وابتسمت ونزلت اتحركت بالتصوير البطيئ بتمشي بينهم وهما علي يميني وشمالي وباصص علي الشاشتين هدير بتعيط فشششخ ومنهاره وماما قاعده في كسم العظمه وكاتمه دموعها فكرتني بام كلثوم وهي بتقول وعزه نفسي منعاني وطبعا انا باصص علي الشاشتين واللي حواليا بيتكلموا واللي بيخبط علي كتفي وانا مش سامع حاجه ومركز بعيني علي الشاشه ومخي بيفكر والمسافه تكاد تكون طويله والزرارين قدامي كل واحد فيهم هيختار نجاه شخص منهم بايدي وبمجرد 5 صوابع هيبدا شخص في انه يتغذب بسببي وبفكر اضحي بمين او اعمل ايه اضحي بهدير اللي اتفشخت قبل كدا بسببي ولا هدير اللي وقفت جنبي في موضوع اختي ولا هدير اللي وقفت جنبي زمان ووقفت جنبها في موضوع اخوها ولا امي اللي هي مش عارف اقول ايه بس امي والناس كلها هتشوف اللي هيحصل امي اللي كانت الجوكر في حياتي واللي انقذتني من حاجات كتير وحتي لو ماانقذتنيش برضو دي امي ومع نظره في عين كل واحده فيهم وكل واحده عينيها بتقول الف كلمه والف احساس رحت مغمض عيني لمده ثانيه حسيت انها سنه بتعدي عليا ومديت ايدي بالراحه ناحيه الزرار * انا اسف سامحيني يااااااا..

جورج : استني يامايكل هتعمل ايه
انا : ايه يابن الفصيله بوظت المشهد احاااااااااا عايز ايه
جورج : لا قشطه كمل كنت عايز اضيف ساسبنس اكتر بس
انا : خلاص طيزك بردت البيضه نزلت بكسمك اهدي بقي علشان اكمل .... *بصيت لهدير وبصيت لامي بنظره طويله لقيت امي وطت بصت في الارض رحت دايس علي زرار هدير * سامحيني ياامي
كلهم في صوت واحد : *بعصبيه * ازاااااااااي ....احا دا اتجنن .... بتعمل ايه يامايكل....لااااااااا .....كسم القرف.... مامااااااا. ....
معتز : انا عارف ان انت بتفكر صح بس الذكاء لما بيزيد عن حده بيتقلب ضده
انا : *ببصله وبحرك راسي *
معتز : ياريت تكون عارف انت بتعمل ايه
اختي : *بتزوقني وبتتكلم بعصبيه *انت بتهبب ايييييييييه لا عيد تاني دوس دوس علي دا دي ماما عارف يعني ايه ماما مين هدير دي اللي تنقذها ماااااااما ماااااااماااا يامايكل ليه كدا حراااااام عليك
اندرو : ياجمااااااااااااااااااااااااااااااا ااااعه محدش يضغط عليه هو عارف بيعمل ايه اكيد مش هنبقي احن علي امه منه
سوزي : عندك حق يااندرو ياااااااريت منضغطش عليه زي ماعملنا قبل كدا كلنا جينا عليه وهو كان صح سيبوه شويه
مرنا : *بتفرد دراعاتها * تعالي تعالي ياحبيبي في حضني تعالي انا عارفه انك محتاجله تعالي قرب*نمت في حضنها زي الاطفال * ااااااااااااااااااااااااه ياحبيبي حاسه بيك و**** حاسه بكل حاجه فيك *بتحضني اكتر * انا جنبك ياحبيبي *بتبوس راسي وبتطمني * متخافش ياحبيبي انت صح انا عارفه انك صح ومطمنه وانت جنبي
ساره : *بابتسامه متناكه زيها * وحشتكم صح هههههههههه *بتقرب مني * انت مصمم تلعب اكتر صح طب انا هلاعبك زي ماانت عايز كانت عندك الفرصه تختار امك وتنقذ كل اللي هنا وتاخدها وتمشي بس انت عايز تطلع باقل خساير وللاسف هتخسر كتييييييييير علي قرارك دا *بتشاور لداني *
داني : نعم سيدتي
ساره : فكوا هدير وهاتوها معاهم
داني : امرك سيدتي * بيتحرك *
ساره : انا قلتلك امشي *بتضربه بالقلم علي وشه وهو زي الجته *
داني : *بيبوس ايديها * اسف سيدتي
ساره : تجيب هدير معاهم و ترميهم كلهم في الجزيره تاني عقبال مااحضرلهم مفاجات تانيه احلي من اللي فاتت يالا امشي
داني : امرك سيدتي *بينحني وبيخرج *
ساره : الجزيره وحشتكو صح ههههههههههههه عايزاك بقي تشغل دماغك علي الاخر علشان اللي جاي اصعب *بتبص ناحيه جورج ومريم وراحت لمريم ولسا هتشاور بصباعها علي وشها *
جورج : *بياخد مريم وراه في ضهره * اؤمري
ساره : اوعي ياخول من وش............... ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااه
انا : *بعزم ماعندي وبضربها بالرجل في اخر ضهرها وخدت الضربه ولبست في جورج واختي وفي الحيطه وقعوا هما التلاته علي الارض *
معتز : *بيلف وشه وبيبص الناحيه التانيه * ايه اللي بتعمله دا بس
جورج : خخخخخخخ احا غوري *بيزق ساره من عليه *
الحراس : *داخلين بسرعه بيشيلو ساره من علي الارض وهي ماسكه ضهرها ووشها اتعور وجزء منهم بيمسكني *
ساره : *بتقوم بتعدل هدومها * هاتولي ابن المتناكه داااااااااااااااااااااااااااااااااا ااا
اندرو : احااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااا
مرنا : *بتصوت وبتمسكني وبتزق في الحراس * لااااااا لا سيبوه سيبوه مكنش يقصد يامايكل لاااا اوعي سيبوه يامعتز زوقهم اوعووووا اوووعوووا
ساره : *بعصبيه *انا هعرفك يابن المتناكه ياخول ازاي تتعامل مع اسيادك *بتتف في وشي * هاتولي كسسسسسسسسسسسمه
ليليان : *بتبص علي الموقف وبتهز راسها بتحسر وبتاخد نفس طويل * اااااااااااااااااااه ليه ليه لييييييييييييه
مرنا : يامعتز الحقهم اعمل حاجه انت واقف ليه كدا اتحرررررررررررك
معتز : *بيمسكها * اهدي مش هنعرف نعمله حاجه اهديييييييي
سوزي : *بتوشوش اندرو * تفتكر بيصيع
اندرو : *بيداري بقه وبيتكلم * مش عارف
ساره : *خارجه من الباب والحراس وراها ماسكيني *
سلوي : *بتقابل ساره علي الباب * رايحه فين رجعوووووووووه انتي اتجننتي
ساره : انتي ازاي تتكلمي معايا كدا
سلوي : بقول رجعوه
ساره : *بترفع حاجبها وبتبص للحراس وبتشاورلهم يسيبوني *
معتز : *بيهجم عايز يروح لامه زي التور وبيزق في اي ابن متناكه والحراس مسكوه بالعافيه *
سلوي : *رجعت لورا شويه وخافت من منظره وبعدين استعاده هيبتها ووقفتها * محموق ليه مش انت اللي اخترت تبقي في صف صاحبك مش دا اللي امك اتناكت بسببه من شادي مش دا اللي وقف مع اندرو صاحبه قدام امك مش دا السبب في كل المشاكل اللي بتحصلك مش دا اللي هههههههه اللي ناك امك
معتز : *بيبصلها بعصبيه وبيجز علي سنانه * وهو اللي حايشني عنك يامتناكه يابنت اللبوه يامريضه *بيزق الحراس * ينعل ميتين امك اوعوااااااااااا خخخخخخخخخخخ هنيكك يابنت المتناكه لو جيتي تحتيا
سلوي : تنيك امك برافو تنيك امك علشان صاحبك هو خايف علي امه وانت عايز تنيك امك ياخول يادلدول طول عمرك كلب ليه بس كلب وفي وشاطر
ساره : انا مش فاضيه لمشاكلكم دي بصيلي هنا انتي ازاي تقوليله رجعه انتي نسيتي نفسك ولا ايه
سلوي : *بتبصلها بطرف عينيها اكنها عيله صغيره * لا شاطره وناصحه وبعبصك تاني في دماغك انتي فكرك عمل كدا ليه هو انا مش عارفاه هو عمل كدا علشان تاخديه ويعرف امه محبوسه فين حلوه الحركه يامايكل بس انا سلوي عااارف يعني ايه سلوي
ساره : *بتبصلي وبتقرب عليا * تمام اوووي
انا : *ببصلها اكنها شخه ولا ليها لزمه وببص لسلوي بتحدي ورحت باصص لمعتز ورجعت بصيت لساره تاني * معاكي للاخر
ساره : هههههههههه هنشوف ياقطه *بتشاور بايديها للحراس ياخدونا علي الجزيره *

(رجعنا علي الجزيره تاني )

داني : ارجو ان تكونو في تمام الصحه والعافيه..... فلتتركوهم هنا
(قعدنا انا ومعتز علي شجره واقعه علي الارض وكلهم واقفين قدامنا )
سوسن : كله بسببك انتي انتي منك لله
ليليان : وهي ذنبها ايه بس
اختي: بسببها امي بتتعذب دلوقتي وتقوليلي ذنبها ايه
سوزي : لا مش هي السبب مايكل اللي اختار هي ملهاش ذنب
اختي : وانتي بتتكلمي ليه اصلا انتي مالك وهي من باقيه عيلتكو
اندرو : جرا ايه يامريم في ايه
جورج : جرا ايه ياكسمك مالك بيها ماتسكتها هي ولا خايف متريحلكيش كسك ياشرموطه
اندرو : خخخخخخخخ ايه ياكسمك هتخيب منك ولا ايه
اختي : بس يالا لما الرجاله تتكلم الحريم تقعد ساكته
اندرو : طب انا هسكت تقديرا لمايكل
جورج : لا كسمك وريني هتعمل ايه
سوزي : *بتشد اندرو * خلاص يااندرو هما صح احنا اللي ولاد متناكه ان جينا معاهم ونساعدهم علشان يرجعو امهم
سوسن : محدش ضربك علي ايدك ياختي انتي جايه علشان اكيد مايكل ليه فضل عليكي
اختي : مايكل مالوش فضل علي حد متهبليش في الكلام
سوسن : ونعمه ب**** بس انا قصدي انه ليه جميل عليها يعني
سوزي : وغلطتنا بقي اننا بنرد الجميل دا
اندرو : خلاص خلاص دول اشكال وسخه متتكلميش معاهم
جورج : يابن المتناكه اللي مصبرني عليك ان ابويا منعني امد ايدي علي حريم
اندرو : انا ابويا قالي اضرب حريم عادي * ومسك في خناق جورج *
ليليان : انت هتسيبهم يتخانقوا كدا
مرنا: *قاعده علي حجري وانا قاعد علي الشجره دي * ساكت ليه يامايكل
جورج : *بيضرب في اندرو * خخخخخخ انا هعلمك يابن المتناكه ازاي تتكلم عدل
اختي : خلاااااص سيبه سيبه كفايه
سوزي : *بتضرب في جورج * اوعي من عليه هتخنقوا عااااااااااااا *بتحدف عليه رمله *
اختي : *بتجيبها من شعرها * كله منك انتي ياوسخه يازباله
سوسن : *بتحجز * خلاص خلااااااااااص كفايه هتموتوا بعض
انا : *قمت وقفت علي الشجره اللي علي الارض * خلصتوا ولا لسا لما تخلصوا قولولي
سوزي : شرموطه بنت وسخه
اختي : اهو انتي اللي وسخه اوعي متمسكنيش
انا : طب اللي هيتكلم كلمه تانيه هقل من كسمه ايا كان
اختي : هي اللي بدات
انا : انا قلت خلااااااااااااص ...... تعالي ياهدير *وقفت جنبي * مين معترض علي اني اختارت هدير ومخترتش امي واحد اتنين تلاته يعني انتو تلاته بس ... سوزي انتي تعرفي هدير
سوزي : اه اعرفها ساعه عادل العطار
انا : اتعاملتي معاها
سوزي : لا بس....
انا : مريم تعرفي هدير
اختي : كانت موجوده ساعه حوار فادي
انا : كويس انك فاكره
اختي : ايوا بس دي امي انت....
انا : سوسن تعرفي هدير
سوسن : لا
انا : علي مايه بيضا كدا البنت دي وقفت جنبي اكتر مما تتخيلو وساعدتني كتير جدا وانا مازلت بردلها الجميل وشافت بسببي حاجات كتير وانا السبب في انها تتورط هنا علي الجزيره
هدير : مايكل مالوش لازمه الكلام دا انا اللي غبيه
انا : لازم الكل يعرف انا اخترتك ليه .... اللي مش طايقنها دي كانت هي اللي هتخرجنا من هنا بس للاسف الحظ مكنش معاها وبدل مانشتمها ونشيلها الذنب المفروض نشكرها انها وافقت وخاطرت علشان تيجي تنقذنا
اختي : تنقذنا ازاي دي هي اللي فتنت عليا
جورج : استني بس يامريم نفهم ايه الحكايه ... كمل
انا : *بشاور لمرنا * تعالي يامرنا اقلعي السلسله دي ...... شايفين السلسله شايفين الكوره اللي في السلسله دي هي اللي كانت هتنقذنا برضو مش فاهمين هفهمكو بس في الاول سؤال بسيط تفتكرو واحد مكاني مشاكله كتير وبيكون اعداء كل شويه فكركوا كدا هيعرف يعيش هادي من غير مشاكل وخصوصا انه اتجوز ومراته حامل اكيد هيبقي عامل حسابه وهيخاف علي مراته لحاجه تحصلها ببساطه انا كلمت هدير قبل فرح مونيكا وهاني وقلتلها اني عايز سلسله فيها GPS ( جهاز تحديد الموقع ) وفعلا متاخرتش عليا وجابتهالي واديتها لمرنا هديه علشان تبقي في رقبتها علطول واقدر اعرف هي فين واطمن عليها لو حصلها حاجه
مرنا : علشان كداااااااااااااااا جايبلي فيها كوره
انا : بس ياحماده .... الجهاز اللي في السلسله دا موصله باللاب توب بتاع هدير علشان لو حصلي حاجه او حصلها حاجه محدش من اعدائي يعرف هدير ولا يتوقع انها تبقي عارفه حاجه وكنت متفق معاها علي رساله هبعتهالها اول ماابعتهالها تعرف اني في مشكله وقبل مانتاخد من الفندق لما قلت لداني اني هكلم امي ومش هتحرك الا لما اكلمها انا بعتلها الرساله بسرعه لاني مسجل الرساله عندي علي الموبايل ومسحتها
وهدير كتر خيرها شافت المسدج ومتاخرتش جات علطول اينعم هي فشلت بكسم غباوتها بس كفايه انها متخلتش عني
جورج : احنا برضو مش فاهمين ايه اللي خلاها تتقفش
هدير : انا اول ماجالي الرساله عرفت انه في مشكله روحت البيت بسرعه وفتحت اللاب وشغلت البرنامج ولقيت موقعهم في دهب رحت مبلغه البوليس وعملت محضر وروحنا للفندق في دهب وقابلنا الاجنبي اللي اسمه داني صاحب الفندق وكان البوليس بيعامله باحترام جدا مش عارفه ليه وانا قلت للظابط ان الموقع اهوه نروحله بس معرفش ليه اتغابي واصر اننا نفتش الفندق الاول وطبعا فتشنا ملقناش حاجه ولا في السجلات لقينا ان انتو كنتو هنا طبعا وواحنا بندور طبعا الاشاره اتطفت واختفي موقعكو من علي اللاب بس انا كنت عارفه انكم علي بعد كام كيلو في البحر وداني طبعا علشان اجنبي البوليس مرضيش يطول معاه
طلعت علي الشاطئ وقلت ااجر مركب والف انا بيها لوحدي وادور عليكو بس للاسف داني كان اسرع مني ولقيت نفسي مربوطه جنب مامت مايكل
جورج : طب مكلمتيش حد او اي حاجه عرفتيه انك هنا غير البوليس
هدير : ماليش حد غير صاحبتي ودي خايبه
ليليان : طب سمعتي حاجه من اللي بيقولوها
هدير : مسمعتش اي حاجه كانوا حابسني في اوضه وخرجوني ساعه الاختيار بيني وبين ام مايكل ودي كانت اول مره اقابل مامت مايكل
مرنا : جبتك ياعبد المعين تعيني لقيتك عايز تتعان
انا : ايه ياخااااااااالتي ايه مالك
مرنا: ولا مالي ولا حاجه اديني قاعده
انا : دلوقتي كله عرف انا ليه اخترت هدير فمن هنا ورايح اللي هيكلمها نص كلمه ولا هيدوسلها علي طرف هنيكه ايا كان
سوسن : طب هنعمل ايه دلوقتي في شنط كتير هنا
انا : افتحوها شوفوا فيها ايه اكيد مش هنفضل باصين عليها
سوزي : دي فيها ساندوتشات
مرنا : في خيار !!!!
ليليان : في كيس بحاله اهوووه
جورج : دي لبس وهدوم
مرنا : فين المايه انا عطشانه اوووووووووي
اختي : امسكي اهيه
اندرو : *بياكل زي الطفس * انت مش هتاكل *بيحدفلي ساندوتش * امسك
انا : *بلقف الساندوتش * لا انا هاكل مع معت........ احااااااااااا فين معتز معتتتتتتتتتتتتتتتز
ليليان : راح فين دا يالهوووووووووي يامعتتتتتتتتتتتتز
جورج : انا هروح من هنا وانتو من هنا
سوزي : انا هدور من هنا انا واندرو قوم يابن الطفسه
اندرو : *بيبلع الاكل * روحو انتو انا وراكو
مرنا : *بتبص في الشنطه اللي مع اندرو * فيها ساندوتشات ايه دي

انا : معتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ز ياوووووووووووووووووووووزه معتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتز

جورج : معتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتز شايفه حاجه
ليليان : لااااااااااااااا معتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتز

اختي : راح فين دا بس يامعتتتتتتتتتتتتتتتتز
سوسن : في حاجه بتتحرك هناك اهيه معتتتتتتتتتتتتز *بيجروا * معتتتتتتتتتتتتتتتتز

سوزي : يامعتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتز

اختي : معتززززز........... هو انتي
سوزي : لقيتووه
سوسن : لا بندور

مرنا : الجبنه مش حلوه تحس فيها كدا حاجه معفنه او بايته
اندرو : امسكي دوقي الكفته حلوه فششخ هتعجبك
مرنا : امسك دي وريني كدا *بتاخد قطمه * لا برضو تحسها معموله بزيت تموين حاجه كدا طعمها يعععععع
اندرو : *بيدور في الشنط *كان في خيار هنا
مرنا : *شدت الشنطه * لا دا بتاع مايكل محدش هيجي جنبه
اندرو : وانتي متجوزه سلحفاه هاتي خياره طيب
مرنا : لاااااااااااااااااااااااا محدش هيقرب من الخيار

انا : *لقيت معتز قاعد علي الشط علي ركبه وبيعيط * انت هنا واحنا بندور علي كسمك .... احاااااااااا انت بتعيط *رحت حاضنه *
معتز : *بيعيط * مش قادر يامايكل مش قادر
انا :حاسس بيك ياصاحبي
معتز : امي بتعمل كدا ليه لييييييييييه ليه يامايكل بتعمل كدا دا انا ابنها ليييييييييييه انا عمري مااذيتها ولا جيت جنبها
انا : امك مريضه يامعتز معلش
معتز : مع انها زمان كانت بتفضلني عن اخويا وبتعاملني حلو وكانت دايما تدافع عني لما بتخانق انا وابويا ليه اتحولت كدا دي مالهاش غيري دلوقتي
انا : هي مش عايزاك انت هي عايزاني انا عايزه توقع بينا ياصاحبي بس كل مره بتفشل
معتز : انا تعبت تعبت اووووووي عايز اعيش حياه هاديه من غير مشاكل يعني سافرت وسبت مصر كلها والانسانه اللي حبيتها طلع عندها مشاكل احنا ليه مش مكتوبلنا نعيش هاديين زي باقيه الناس
انا : علشان المؤلف دماغه مسوحاه متخلف باين ولا متفهمش الافلام ناكت دماغه
معتز : *بيضحك وهو بيعيط * كسمه ليه بيعمل فيا كدا دا انا صاحبه
انا : طب متشتموش علشان يخصني علشان ماخلهوش ينيكك فعلا
معتز : انا تعبت يامايكل بجد خليه يخف عليا شويه دا بضان اوووووي من اول القصه مطلع كسمي
انا : طب ياكسمك حاضر ....
*ثم يقوم معتز ويخلع بنطلونه ويقف عاريا ويحك طيزه في الرمله ثم ينام علي بطنه ويرفع طيزه عاليا للسماء ويقول باعلي صوت انا متناك وطيزي بتاكلني حد يجي ينيكني ويبدا ببعبصه نفسه بطريقه هستيريه وينتصب قضيبه الي اعلي درجات النشوه والاثاره ثم تاتي ليليان وتراه في هذا الموقف فتقول له ما اللذي تفعله ياصاح فانت رجلا ولست مسخا ثم يقول لها معتز انا لست .........*
معتز : ههههههههههههههههه خلاص ياعم هحترم نفسي وهسكت اهوه دا طلع كاتب بضان
انا : هتتلم ولا اخليه يعملك مشهد القرود بتنيكك علي الشجره
معتز : لا خلااااااااااص هتلم اهو يامؤلف ياعظيم بنحببببببببببك
انا : طب قوم يالا يابيضه وامسك نفسك انا ماليش غيرك ومقدر كل اللي بتعمله وحاسس بيك بس لازم نكمل
معتز : *بيهز راسه * في ضهرك ياصاحبي * بيحضني *
انا : كسم دي ريحه احاااااااااااا احنا مستحمناش بقالنا قد ايه
معتز : مش بكسمه المؤلف مقلعنا التيشرتات
انا : ههههههههههههه طب تعالي ننزل البحر ننضف شويه
معتز : لا ياعم بدل مايقولو علينا شواذ
انا : خلاص انا هنزل هنا وانت روح استحمي في قناه السويس بكسمك

انا : خلاص ياجدعان لقيناه فين الباقي
ليليان : انت كويس ياحبيبي
معتز : *بيحضنها * ااااه الحمد لله في نعمه
اختي : *بتاخد نفسها * تعبتنا منك لله دا انت فرهوووود
سوزي : انا عايزه اقول حاجه
مرنا : خد يامايكل شايلالك كيس الخيار كله والطفس اللي هناك دا خد منه خياره بس انا و**** زعقتله وقلتله دا بتاع مكموكتشي
انا : شاطره يابنت الاهبل
مرنا : *بتضحك ضحكه بليها * هقه قه هقهقهقههقههقههقهقهق
سوزي : انا اسفه ياهدير علي اللي قلته وجايز في ناس كتير شاكه فيا او مستغربه وجودي او مش طايقاني بس انا فعلا برد لمايكل جميله ومعاه لاخر نفس وبتمني اننا لما نخرج من هنا انكو متكونوش زعلانين مني في حاجه وتعتبروني واحده منكم رغم الاختلاف اللي عندي ياريت انتو تتقبلوني كفايه عليا ان المجتمع مش متقبلني وبيبعدو عني لما يعرفو اني شيميل ومش مستوعبين انه الميول دي مش بمزاجي وبيحاسبو اندرو برضو مع انها ميوله برضو والوحيد اللي وقف جنبي وتقبلني وبيعاملني عادي كان هو اندرو علشان كدا انا بحبه ومديونه ليه طول عمري هو اللي تقبلني زي مانا ومش معني انه بيتناك يبقي مش راجل في فرق مابين الرجوله والذكوره واظن انتو فاهمين دا كويس
جورج : معلش علي قطع كلامك بس ماهو مش كل واحد جرب يتناك عجبه الموضوع خلاص بقي سالب وبيطالب بحقوقه وميوله لاننا اتولدنا كلنا طبيعيين احنا اللي بنظهر الميول دي هي اه بتبقي عندنا بس لو اهملناها مش هتظهر لان نسبتها قليله احنا اللي بنطلعها
اندرو : طالما مجتش جنبك ولا ضايقتك متتعداش علي حريتي ملكش دعوه انا ايه انش**** البس فستان وامشي في الشارع انت مالك طب ماانت بتحب تكون معرص علي مراتك محدش كلمك
جورج : بس مش اعمل عمليه واتقلب مره شرموطه
هدير : انت كلامك صح انا كنت طبيعيه بس لما جربت انام مع ست زيي حبيت الموضوع وميولي ظهرت ومبقتش بحب الرجاله
جورج : بس لو مكنتيش نمتي مع بنت كنتي هتفضلي زي مانتي
هدير : مش شرط برضو لان انا شهوتي او بهيج اكتر مع البنات غير الرجاله
مرنا : هما بيقولو ايه هو دا وقته
انا : بقولك ايه خبي بقي اخر خيارتين دول علشان لسا ايامنا طويله
مرنا : هههههههههه اخيبهوملك فين يعني في ودني
انا : طب خبيهم بالذوق علشان مقولكيش تخبيهم فين
مرنا : زبااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااله
معتز : خلاااااااااااااااااص النقاش دا مش هنوصل بيه لنتيجه ولا هنعرف نغير فكره مجتمعات كل واحد بقي يخليه في نفسه ومالوش دعوه بحد تمام انت من جواك مش طايقها انها سحاقيه مالكش فيه متحرجهاش وانتي مش عاجبك انه خول بيتناك برضو مش بتاعتك خليكي في حالك وانتي شيميل مع نفسك كدا روحي علي الشجره وحكي طيزك فيها كتير هتبقي كويسه نهدي بقي كدا الدنيا بتليل هات ولاعتك يااندرو اللي عايز يقعد يتفضل واللي عايز ينام الشجر اهوه يتفضل
كلهم في صوت واحد : هنناااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام
(انا ومعتز قاعدين حوالين النار وجورج نزلنا بعديها بشويه )
انا : وهنجيبه منين جلد المعزه دا بكسمك
معتز : ماهو دا الحل الوحيد علشان الكاميرات الليليه دي
انا : ياعم ماختلفتش معاك بس هنجيب منين كسم معزه نسلخها ونلبس جلدها علشان منبانش في الكاميرات الليله لا والانقح اننا معناش لا سكينه ولا نيله ولا حتي مفك صليبه
معتز : احا اومال السكينه اللي كانت معانا فين
انا : امك رميتها في البحر
جور ج : انا عندي الحل
انا : احاااااااااا خضتني طب قول اي ابن متناكه يخربيت امك
جورج : دخول رايق يسبب حرايق
انا : جورج متتحركش اثبت زي ماانت
جورج : في ايه في ايه
معتز : ششششششش اثبت
انا : اهدي *بمد ايدي ناحيه كتفه * اهدي ياكسمك متتحركش خالص
جورج : طب ايه حشره شيلها بسرعه بسرعه
انا : اهدييييييي اهيه *ورحت رازعه بالقفا * هههههههههههههه
معتز : ههههههههههههههههه عملها فيك ياخول
جورج : كسم البضان ياجدعان احا انا اترعبت نييييك
انا : علشان تبقي تروش بكسمك تاني اقعد ههههههههه اقعد اقعد
جورج : حد معاه سجاير
معتز : خد علبه اندرو اهيه
جورج : احا هي علبه جملي مبتخلصش خالص
معتز : المؤلف عايز كدا
انا : جدعان كسم الضلمه بنت المتناكه دي انا حاسس بحوت هيطلع ياكل كسمنا ولا هيجي حيوان يفتح بقه يبلعني مره واحده
جورج : او يمك..
انا : انا قلتلك اتكلم طب انا بكلمه هو الكلام ماشي الناحيه دي لما يبقي يعدي عليك ابقي اتكلم
جورج : متبضنوش عليا بقي ياجدعان
معتز : خلاص قول ... ولع من النار وسيب الواد يقول اللي عنده
جورج : احنا لو دهننا جسمنا بالطين الكاميرا مش هتشوفنا ولا هتستشعر حرارتنا .. حلوه تستشعر دي
انا : *باخد نفس من السيجاره * طب مانعمل حنه او نرسم تاتو وهيبقي اشيك
معتز : لا ياعم التاتو مكلف دلوقتي
جورج : هو ليه لحد دلوقتي ساره مجابتش سيره عن الناس اللي اتاخدو في الاول يعني مونيكا وهاني وام اندرو وامي والواد الصعيدي دا
معتز : اه صحيح هما اكيد لو سابت جورج وهاني علي الاقل كانو بلغوا وعرفوا مكاننا
انا : او برضو علي الجزيره هنا
جورج : قصدك ايه
انا : قصدي ان هدير قالت انها كانت في اوضه لوحدها وامي في اوضه لوحدها اكيد يبقي باقي الشحصيات في كل واحد في اوضه لوحدهم يعني المكان فيه مش اقل من 4 او 5 اوض والجزيره يعتبر لفيناها وملقناش حاجه الا منطقه واحده ومترشقه كاميرات وحراس
جورج : المبني
انا : برافو ياكسمك
معتز : او ورا المبني
جورج : او تحت المبني
انا : او فوق المبني
جورج : كفايه حرق بقي ونقوم نتحرك ادهنو جسمكو طينه ويالا نلف في الجزيره
معتز : اقعد ياطيزي بس **** يباركلك معلش هنجيب منين الطينه هتققولي من البحر هنجيب منين ازايز نحط فيها مايه من البحر
انا : قوم ياجورج معايا دا غبي نييك قوم قوم

( تاني يوم )

( نايمين كلنا علي الشجر وصحينا علي صوت حد بيصوت )

انا : *سامع صوت صويت وفاكر اني بحلم ولما ابتدت افوق ببص كدا بنص عيني لقيت شاشه محطوطه ابتديت اركز شويه * احااااااااااااااااااا *ورحت مقلوب من علي الشجره * خخخخخخخخخخخ قومو انزلوووو بسرعه احااااا يابنت المتناكه
معتز : في ايه بس علي الصبح احااااااااا ايه دا
اختي : *بتنزل من علي الشجره وجورج بيسندها * في ايه يامايكل وايه الصو...... *بتبص علي الشاشه وراحت خبطت علي صدرها * يالهووووووووووووووووووووووي لا ماااامااااا لاااااا
ساره : * صوتها في مكبر الصوت * صح النوم يارجاله نمتو كويس انا عايزاكو مصحصحين علشان تشوفو البطل بتاعكو وهو بيضحي بامه و**** بفكر افتح شركه سكس وامك تبقي اول ممثله هههههههههه ابدؤ العرض

شاشه العرض

( امي مربوطه علي سرير من ايديها ورجليها وعريانه ملط وجنبيها شموع حوالين السرير وساره قاعده علي كرسي ب 3 سلالم حاطه رجل علي رجل ولابسه هدوم جلديه كلها اكنها كسم مستريس وماسكه خرزانه سودا في ايديها والخيال نايكها وسلوي قاعده علي جنب بتتفرج علينا في الشاشات اللي عندها في الاوضه ومولعه سيجاره وفي حد شايل كاميرا بيصور ساره لما تيجي تتكلم ويصور امي )

ساره : ياريت بقي تركزو كدا علشان اللي هيحصل دا للذكري هتتبسطوا اوووي *بتشاور لبتاع الكاميرا بيصور امي وهي علي السرير وجسمها حته حته * ودي رجليها المعفنه يعععععع *بتضربها بالخرزانه علي رجليها وامي بتصوت * وراحت طالعه ناحيه كسها بتضربها عليه بالخرزانه وامي بتصوت نيييييييييك وراحت مشاوره لداني جيه وفتح كس امي بايديه علي اخره والكاميرا بتقرب من كسها واحنا شايفين كل حاجه وراحت جايبه شمعه ومولعاها وبتنقط علي كسها وامي بتصوت من الوجع وترفص في السرير وراحت نازله بالخرزانه عي بطنها وبزازها * اخررررررررررسي ياشرموطه مسمعش صوتك ولا نفس
ماما : اااااااااااااااااااه
ساره : اه ايه انتي لسا شفتي حاجه *بتضربها بالخرزانه علي وشها الخرزانه بتاعه شبه البلاستيك طويله *
ماما : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااه *وعايزه تمسك وشها *
ساره : قدامك عشر ثواني صوتك ماتكتمش هتاخدي خمسين ضربه بالخرزانه 12345......... *راحت نازله بالخرزانه علي جسمها * وااااااحد * وراحت نازله اكتر من مره ورا بعض وبسرعه * كدا كاااااام
ماما : اااااااااااااااااااااااااااه مش قاااااااااااااادره جسمي اااااااااااااااااااااااه *وصويت وجسمها بقي محمر وبتترعش وتتنفض *
ساره : *بدل ماتضربها راحت مهوشاها * هههههههههههه بتترعشي دا احنا لسا في ال 5 باين *ونزلت بعزم ماعندها علي ماما زبين ضربه ورا بعض بافترا في كل حته في جسمها لحد اما جسمها اتفتح من الضرب والعلامات وبقت بتترعش وتتنفض وعينيها كلها خوف من منظر الخرزانه ومش مستحمله ضربه تانيه * لسا بدري ياكسمك
ماما : *بتترعش وبتتنفض وبتبلع ريقها ومش قادره تفتح بوقها وراحت عينيها لفت واغمي عليها *
ساره : *بتشاور لواحد من الحراس * فوقوها بنت الوووووووسخه دي
احد الحراس : *جاب جردلين مايه متلجه وراح دالقهم عليها *
ماما : * فاقت وجسمها بيترعش من السقعه والمايه لما نزلت علي الجروح شعوطتها اكتر وبقت بتتنفض ولا اللي بيكهربوها *
ساره : اييييييف ايه الريحه الوحشه دي هاتولي البرفيوم بتاعي *مسكت ازازه البرفيوم وبترش علي جروح امي وهي بتصوت وبتصرررررخ * الريحه راحت شويه صح .. اجهز ياداني
داني : امرك سيدتي * راح قالع هدومه ملط وزبره واقف حجر *
ساره : جسمك يحك في جسمها عايزاها تتناك وفي نفس الوقت تصوت من الجروح اللي في جسمها
داني : *بيبتسم * امرك سيدتي
ماما : *مش دريانه وبتترعش من الساقعه وجسمها كله متعور ومبلول وبتنزل في دم من كذا حته واعصابها سابت *
داني : * بيمشي زبره علي كس مني وابتدي ينيك فيها *
ساره : وريني كدا بيتفرجو ولا بيعملو ايه
سلوي : ههههههههههههه بيضربو في بعض
ساره : ايه دا *بتشاور لداني * خد العبيد وروح الحقهم قبل مايموتو بعض
سلوي : انتي بيخش عليكي الكلام دا دول بيتخانقو كدا علشان توقفي اللي بيحصل
ساره : انتي غبيه لا فعلا غبيه وشهم كله دم وتقوليلي تمثليه انتي مبتفهميش
سلوي : بس ياشاطره
ساره : *بتشاور بصباعها الحراس مسكوا سلوي *
سلوي : ماتهدي مالك في ايه دا شغل انا عارفاه كويس
ساره : متنسيش نفسك انا ابقي مين انا الملكه ساره فاهمه يعني ايه
سلوي : فاهمه
ساره : *بتحط ايديها علي ودنها * مش سامعه
سلوي : فاهمه ياملكه ساره
ساره : جووود جيرل * بتطبطب علي شعر سلوي زي الكلاب*

في مشهد اخر

معتز : انت هتسكت علي الكلام دا لو انت هتسكت انا مش هسكت
اختي :اعمل اي حاجه اي حاجه متقفش كداااااااااااا* بتصوت وتعيط *
ليليان : غووووووري منك لله ياريتك كنتي انتي مكانها
جورج : ماخلاص ياجماعه يعني هيعمل اييييه
اختي : انا عايييييييزه ماااااااااماااااااااا ماليش دعوه *بتعيط وبتلطم وبتصرخ *
انا : *بعصبيه * اومال انتي فاكره ايه يعني جايين نلعب ونقول ايفيهات فاكرين اننا مخطوفين وجايين نهزر.... في ايه في كسم ايدي اعمله اعمل دين ام ايه تاااااااااااني انطقوا حد عند كسمه حل ..كان في كسم قدامي حل ومعملتوش ولو كنت اخترت كس ميتين ام هدير كنتو برضو هتصعب عليكو وتبصولي نظرات بضان واني خول طب اعمل لكس اللي خلفوا ميتين ابوكو ايه ودي امي قبل ماتكون امكو فاللي هسمع من كسمه كلمه هطلع دين امه *صوت صراخ ماما في الشاشه وزعيق وكل لما تصوت اختي تعيط اكتر * ماخلااااااااص عياط اهلك دا مش هيوقف حاجه واي ابن متناكه هيفتح بقه هنيك كسمه حرفيا خخخخخخخخ مسمعش صوت اي ابن زانيه فيكو اظن الكلام واضح ... وانتي ارجعي مش عايز كسم محن دلوقتي
مرنا: *بصتلي وراحت جابت ازازه مايه واديتهاني * طب خد اشرب واهدي انا حاسه بيك ياحبيبي متزعلش منهم
معتز : يعني انت هتسيبها كدا وهتقعد تتفرج عليها يحرق ميتين امك
انا : *بحدفه بالازازه في وشه * هو انا مش قلت كسم متفتحش بقك خخخخخخخخ
معتز : يحرق دين امك عيل ابن مره متناكه خول *بيضربني * سايب امك كدا
انا : خخخخخخخ طب يابن المتناكه *وبهجم عليه وبقينا بنضرب في بعض ومحدش عارف يحجز بينا انا بضرب بغل اكني بنتقم من ساره وبطلع الغضب اللي جوايا وهو بيضرب بغباوه علشان مبضون مني وعايز يفوقني ومدشملين كسم بعض من الضرب *
جورج : خلاااااص ياولاد المتناكه احنا في ايه ولا في ايه
انا : اوعي يابن المتناكه *بجيب اي طوبه زلطه من الارض لقيت حجر رحت ماسكه وعلي دماغ معتز *
اندرو : لاااااااااااا نزلها يابن المتناكه احاااااااااا *بيزوق ويضرب فينا احنا الاتنين نسيب بعض *
معتز : *دماغه اتفتحت وبينزل في دم ومش شايف قدامه راح رافصني بالرجل ومسك الحجر ونزل علي دماغي بيه فتحهالي واحنا الاتنين وشنا كله دم *
النسوان : *طبعا بتصوت وبتلطم وتصرخ وتعيط وتبربر وتبضن وكسم القرف *
مرنا : *بتعيط علي جنب لوحدها ومبتبصش علي الخناقه وبتكلم نفسها بصوت عالي * يارب يبقي كويس يارب ميحصلوش حاجه يارب يبقي كويس يارب يبقي كويس يارب يارب*
سوسن : الحقوااااااااااااااااا التعذيب وقف
انا ومعتز : *بنبص علي الشاشه وبصينا لبعض وقمنا روحنا للشاشه ولقينا داني والحراس جايين ناحيتنا*
داني : ماذا بكم لماذا لا تشاهدون وتتعاركوا فيما بينكم
انا ومعتز : *فرهدنا من كتر الضرب ومش قادرين نقف *
جورج : *راح هاجم علي داني راح الحراس مسكوه واكل علقه بنت متناكه *
اندرو : * بيدافع عن جورج اكل علقه بنت متناكه برضو *
( الاربع صحاب واقعين علي الارض مش عارفين يتحركوا وداني سابنا ومشي هو والحراس والنسوان كل واحده بتفوق في حبيبها واللي بتمسحله دمه واللي والللي ....... )

ساره : فكوها
داني :امرك سيدتي
ساره : رايح فين ارميها هنا هي قادره تتحرك ارميها زي الكلبه هنا
داني : امرك سيدتي
ساره : انزل باخر مرحله
داني : من رايي سيدتي ان ننتظر قليلا فكما تري انهم مرهقون للغايه
ساره : انت شايف كدا
داني : نعم سيدتي فلن يستطيعو فعل شيئ الان فهم لايستطيعون الحركه
ساره : طيب حضرت الحاجه ولا لسا
داني : كل شيئ جاهز سيدتي ينقصنا بعض الخطوات .... هل سنتركها هنا
ساره : ارموها زي الكلبه هنا مش لازم تروح اوضتها انا مكنتش عايزاها اصلا انا هدفي اكبر من كدا بس ماشي يامايكل ياانا ياانت

انا : ااااااااااااااااااه بالراحه يامتخلفه دراعي مش قادر احركه
معتز : *بيحط ايده علي راسه * يابن الوسخه بتفتحلي دماغي
ليليان : اثبت علشان اعرف احبسلك الدم
اختي : يعني حبكت تعمل فيها طرزان انت كمان
مرنا : مش لوحده كلهم فجاه بقوا رجاله وبيضربوا في بعض
جورج : يعني عايزانا نفضل ساكتين مستسلمين
سوزي : اديكو عملتوا رجاله انتو والتور اللي هناك دا اخرتها ايه اتنين بيضربوا في بعض والتانين مفشوخين .. اثبت بقي انت كمان مش عارفه انضفلك الجرح
اندرو : اااااااااااه ياولاد الوسخه بيضربوا بافترا
معتز : انت اللي خول طري اااااااااااه يابنتي بقي غوري متعمليش حاجه سيبيها كدا
جورج : ههههههههههه اااااااااه هو برضو اللي طري
مرنا : *بتوشوشني في ودني * فين الخياره اللي خدتها مني امبارح بليل
انا : *ببصلها وبمسك دراعي وبقوم اقف* عايز منكو خدمه وانت اولهم ياسي خرا
معتز : كسمك
سوسن : قول طيب ايه هي
اندرو : *بيمسك حاجه من الارض* مش دي الخرزه بتاعت سلسله امك
انا : انت ياعم زفت بصلي متبقاش طيز بقي مش واقته تتقمص معلش تعالي علي نفس كسمك وبصلي
اندرو : يابني بكلمك مش دي بتاعتها
انا : من غير مابص لكسمك استحاله يعني ايه اللي هيجيب كسم سلسلتها هنا يعني
معتز : متشتمش انا بقولك اهوه
جورج : ايه شغل العيال ابن المتناكه دا ماتكبر بقي ياعم
معتز : عرصله انت كمان
انا : اه ياعم هيعرصلي وانا هطبله هديت سيبك ياعم من كسمه دا عيل عقله صغير ...لولا سوزي اختي وسوسن كل واحده هتاخد حبيبها جوزها نيله و تسرحوا مع بعض في الجزيره يعني كل اتنين في حته اي كاميرا بنت متناكه تقلبوا قرود وتجيبوها وتكسروها مش عايز ولا كاميرا في الجزيره
سوسن : وانا هروح مع مين ولا هعمل ايه
انا : هتقعدي علي الشط تراقبي اسماك القريدس وهي بتحمي بيضها من هجمات السلطعون
سوسن : هروح مع سوزي خلاص
انا : انتي وهدير مع بعض مش معني انها مبتتكلمش وخايفه تتكلم تحرجوها يبقي ننساها
هدير : هنتجمع فين
جورج : وهنتجمع فين
انا : 4 تكات
معتز : احاااااااااا
انا : انت مش عامل كسم مقموص بتتكلم ليه
اندرو : اخلص ياعم زبي
انا : خدي ياهدير تعالي *بوشوشها في ودنها * فهمتي يالا
انا : 4 تكات يالا انتشروا..... وانتي مش هتنتشروا
مرنا: اقعد بس واهدي وانت متشلفط كدا بقي ياربي ربنا يرزق الستات كلها بجوز بيضرب ويعور وانا جوزي كل يوم يروحلي مضروب صبرني يااااااااارب
انا : حافظه ايه كمان
مرنا: *بتبتسم* ياااااااااااااااااااااااااااااااه انت لسا فاكرها فاكر لما قولتهالي اول مره في الجامعه هههههههههههه مين كان يصدق فعلا الدنيا دي صغيره
انا : قد فلس الفروجه
مرنا : ايه
انا : اركن بلن

جورج ومريم

جورج : هاااااااااااااااااا فكتيها
اختي : مش عارفه محفوره جوا
جورج : طب بصي القفي دي *بيحدفلها جزع شجره * اكسري بيها الكاميرا
اختي : احدف عدل يوووووه متحدف اقوي
جورج : دراعي مش قادر
اختي : رجاله اخر زمن......... هيييييييييييييييه برافو شاطر يابن الهبله
جورج : طب انجزي ياروح امك هااااااااا خلصتي
اختي : اه اسندني وانا نازله
جورج : براحه انزلي بالراحه علشان دراعي *واول مانزلت بيشدها عليه في حضنه * حاسبي
اختي : *مخضوضه * في ايه
جورج : *وهو حاضنها * دي شوكه طالعه من الزرع خفت تعورك او تجرح مشاعرك
اختي : خضتني يابن الممحونه اوعي متبقاش لازقه ياض اووووعي مالك في ايه
جورج : *بيبوس راسها وبيبتسم وبيسيبها *
اختي : *مشيت قدام شويه ولفت وشها * جورج بقولك ايه
جورج : *بيجري عليها بيحضنها وبيبوسها *
( هما الاتنين بيبوسوا بعض بسرعه ولهوجه وشغف وعشق اكنهم مشافوش بعض بقالهم سنين وايديهم بتلعب في جسم بعض وكل واحد بيبوس التاني بعنف وقوه وحب وتاوهات ومش عايزين يسيبوا بعض وهو بيقفش في طيزها ويضمها عليه اوووي وهي بتشده من التيشرت عليها ولازقين في بعض علي الاخر وبيبوسوا بعض في كل حته في جسم كل واحد وبيتكلموا وهما بيبوسوا بعض )
اختي : ااااااااه سبتني ليه موااااااااه ليه ليه مواااااااااااااه
جورج : موااااااااااه مسبتكيش ولا موااااااااااااه ولا اقدر انساكي ابدا مواااااااااه
اختي : سافرت وسبتني موااااااااه ااااااااااااااه متسبنيش تاني
جورج : *بيبوسهااااا اوووووووووي* مش هسيبك تاني ولا هسمحلك تفكري تبعدي حتي انا بحبك اووووي يامارو اوووووووي
اختي : *بتبتسم وبتحضنه * انت لسا فاكر الاسم دا
جورج : *بيرفع راسها بايده وبيبوسها في بقها * مقدرش انسي حب عمري وروحي انا بحبك بحبك بحبك اووووووووي
اختي : *ضربته بالقلم بتعاتبه وبتدمع * ولما انت محبتش غيري اتجوزت ليه سافرت ليه وسبتني
جورج : *بيحضنها * غلطه وندمان عليها ومش هعملها تاني مش هسيبك لحظه تانيه
اختي : *بتعيط جامد * خايفه
جورج : *اداها ضهره وبيشيلها علي ضهره *
اختي : بتعمل ايه يابن المجنونه هههههههههههه
جورج : بشيلك زي زمان اطلعي * شالها علي ضهره وايده سانده طيزها وبيلف بيها حوالين نفسه وهي متشعلقه في رقبته من ورا وشعرها بيطير وهي بتلف وبتضحك بصوت عالي
اختي : هههههههههههههههه خلاص خلاص هتقع يخربيتك هنقع هنقع ااااااااااااااه ههههههههههههههههه قلتلك هنقع
جورج : *هما الاتنين واقعين علي الارض * انا مش شايف عيني مزغلله بسرعه الحقيني تنفس صناعي بوسيني بسرعه مش قادر بموت
اختي : ههههههههههههههه طب اهوووووه *بتبوسه وهو علي الارض وهي فوقيه *
جورج : *راح شاددها من ايديها وجابها تحتيه ونام فوقيها وفضل باصص في عينيها كتير وهي مكسوفه * عينيكي حلوه اووووي
اختي : انت اللي عينك جمي.....
جورج : *بيبوسها * بعشقك يامارو بجد
اختي : وانا بموت فيك بجد
جورج : *بصلها بصه طويله فيها هيجان * عايزه
اختي : *بتبتسم * احنرم نفسك
( جورج راح بايسها في وشها ورقبتها وكل حته في جسمها وبيبوس فيها وراح قافش بزها وبسرعه راح مقلعها البادي والسنتيانه وفرشهم تحتيها علشان ضهرها ميتوسخش ومسك بزازها كل بزه في ايد وبيرضع فيهم وبيلحسهم ونسي نفسه وهو حاطط راسه علي صدرها وبيرضع في بزازها وهي بتلعب في شعره الطويل وبتتاوه ومغمضه عينيها وكل شويه تبوسه في راسه )
اختي : ااااااااااااااه ياجورج وحشتك
جورج : اووووووي اوووووووي
اختي : مش اكتر مني ياحبيبي اااااه براحه عضهم اووووي كلهم بتوعك صدري كله بتاعك وجسمي وكل حاجه بتاعتك انت بس اااااااااه
جورج : اومال كنتي هتتجوزي ازاي
اختي : عند فيك علشان سبتني
جورج : *بيقرصها في بزها * وهونت عليكي
اختي : اااااه طب سيب بزي وهقول اااااه هههههههها اااااه بتوجع خلااااص هتصدقني لو قلتلك ماهونتش عليا ولا ثانيه ولما شفتك في الخطوبه كنت عايزه اكلك 100 قلم علي وشك دا واجيبها من شعرها
جورج : ولما انتي بتعشقيني كدا كنتي قالبه عليا ليه
اختي : سافرت وسبتني باكل في نفسي ولاحتي فكرت تكلمني ولا اي حاجه وكمان راجع بمراتك في ايدك المفروض اخدك بالحضن يعني اااااااااه بزي بزي
جورج : مش انتي اللي قولتيلي لو سافرت متعرفنيش تاني ويا انا ياالسفر
اختي : علشان البعيد حمار جبله مبيحسش مبيفهمش
جورج : انا مبفهمش طيب *وراح بيقلعها البنطلون * انا هوريكي
اختي : *قامت نص قومه ومسكت راسه وبتبوسه في بوقه * بلاش ياحبيبي
جورج : ليه لسا خايفه مني
اختي : *بتبتسم * بالعكس انت عارف انت ايه بالنسبالي بس
جورج : اومال ايه طيب
اختي : هتوافق تتجوزني وانا مش بنت وانا .........
جورج : *بيحط صباعه علي شفتها * هعمل ايه امري لله
اختي : *بتحضنه جامد * انا بحبك اووووووووووووي
( حضنها وباسها وراح منيمها تاني علي ضهرها وقلعها البنطلون والكلوت وراح نايم عليها بيبوسها وبيمشي زوبره علي جسمها )
اختي :اااااااااه دا سخن كدا ليه انا اول مره اعمل كدا
جورج : هايج عليكي اووووووي مواااااااه
اختي : طب انا مش عارفه مش مكسوفه منك ودي اول مره ليا
جورج : بتحبيني
اختي : بعشقك اااااااااااه اعملها تاني
جورج : *دخل راس زبره بس وخرجها * عجبتك
اختي : مش عارفه حاسه بحاجه حلوه مخلياني مبسوطه اوووي
جورج : طب وكدا *بيدخل زبره كله بس بالراحه * مبسوطه
اختي : لااااااااء مش مبسوطه موجوعه
جورج : هههههههه وكدا *بيحرك زبره جوا كسها وبينيكها *
اختي : اااااااااااه مش عارفه احاسيسي متلخ... اااااااااااه انت بتضحك وانا بتوجع ااااه بقولك ايه
جورج : ايه ياحبيبتي
اختي : بتحبني اعمل ايه
جورج : بصيلي بس وانا اااااااااااااااااه ههيج
اختي : حاضر *بتبصله وبتتوجع وكل شويه تمسك شفتها بس من غير صوت * بحبك بحبك اووووي ااااااااااااااه كان نفسي فيك من زمان ياحيوان انت
جورج : اااااااه انا معاكي اهوه وجواكي ومش هخرج منك ابدا كسك حلو اووووووووي
اختي : *هاجت فشخ وبرقت * متقولش كدا تاني
جورج : كسك جاحد اوووووي وسخن ياحبيبتي
اختي : *شهقت وخدت نفس طويل* متقولهاش تاني
جورج : كسك بيتناك من زبري شايفه زبري بينيكك ازاي بصي كدا ايه رايك داخل طالع بينيك فيكي بتحبي تتناكي مني
اختي :ااااااااااه بحب اتناكي منك
جورج : *بيبوسها في بقها ونام عليها فشخ وماسك راسها وبينيك في كسها بكل عنف * ااااااااه
اختي : استني استني براااااااحه استني ياحيوان انت اااااااااه استني استني *بتجز علي سنانها وبتقرصه في ضهره* استني في حاجه في ضهري استني
جورج : فين دي * بيبص لقي حته خشبه وجمبيها حته خياره راح شالها وكمل نيك عادي * اححححححح انا هنزل لبني هنزله
اختي : *مخضوضه * لاااا مش فيا نزل برا علشان خاطري
جورج : عايز احس بيهم جواكي عايز ااااااه اجيبهم جواكي
اختي : لو بتحبني بلاش
جورج : ااااااااااااااه حاضر * راح مطلع زبره وجابهم علي الارض *
اختي : * عدلت نفسها وقاعده بتتفرج علي زبره وهو بينزلهم ومستغربه *
جورج : اااااااااااااه *بيرتاح * مالك بتبصي كدا ليه
اختي :اول مره اشوف كدا
جورج : المرات جايه كتير ...ليه مخلتنيش اجيب جوا
اختي : سيبلي حاجه افرح بيها يوم دخلتي معلش حقك عليا
جورج : *بيقعدها علي حجره وبيبوسها وخدها في حضنه * اللي تشوفيه ياحبي مواااااااااااه ... صحيح ايه 4 تكات اللي مايكل قال عليها دي
اختي : *بتمد ايديها * بوس الاول
جورج : *بيبوس ايديها وكف ايديها ودراعاتها بكوعها بكله *
اختي : هههههههههههه خلاص انت ماصدقت .. 4 تكات دول كان سيم بينا زمان معناها لو رايحه المطبخ اجيبله خيار من التلاجه
جورج : هو ايه حبه في الخيار
اختي : ههههههههههههه وغلاوتك مااعرف
جورج : طب ايه مش فاهم هنجبلو خيار منين
اختي : يااما قصده علي شجره خيار او مكان كله اخضر شبه الخضار او ممكن حاجه شبه الخيار
جورج : او خياره زي دي صح ............ دا انتو عيله متعبه

معتز وليليان

ليليان : كدا احنا كسرنا 4 كاميرات مستهيالي مافيش تاني
معتز : مست ايه ؟؟
ليليان : متكسفنيش بقي ****
معتز : مش ناويه تخسي بقي طيزك كبيره فشخ
ليليان : مش كفايه انت خسيت دا انا دراعي بقي اتخن من دراعك
معتز : مش دراعي بس اللي طخين
ليليان : ههههههههههه خت بالي من طيزك برضو
معتز : كسمك يامايكل انت واختك بهت علي الناس كلها
ليليان : ههههه الا بالحق انتو ليه اتخانقتوا وعملتوا في بعض كدا انتو متخلفين
معتز : هو اللي ضرب الاول
ليليان : نعم ياروح ماما واحنا في مدرسه قدر انه امه بتتناك وبتتعذب وانت بتسخن فيه وتعصبه
معتز : بحاول انحرره يعمل حاجه مش كل حاجه بالدماغ في حاجات لازم قوه وعضلات
ليليان : واديكو اتبهدلتوا اهوه يعني من اول ماتخطفنا والدماغ هي اللي شغاله وبتنفع اول مافكرت تستخدم عضلاتك كلوكوا بقيتو متكسرين
معتز : مش عارف بقي
ليليان : لسا دراعك واجعك
معتز : يعني شويه
ليليان : *بتبوس دراعه * متزعليش ياكوكو بكره تخف وتبقي كويسه
معتز : اهدي كدا علشان انا قاعد علي الصبر
ليليان : ماتقعد عليا *بتمسك زبره من فوق البنطلون *
معتز : عايزه ايه
ليليان : عايزه امص زبك
معتز : *هاج من الكلمه * اووووووووف *بيفتح زرار البنطلون وبيطلع زبره واقف نيك
ليليان : * مسكت زبره بايديها ولسا هتمصه *

(دخول المؤلف ومعتز بيكلم الكاميرا )

المؤلف : خلاص كدا مفيش مشهد جنسي بينك وبينها
معتز : ليه ياعم الفصيل
المؤلف : علشان تبقي تشتم المؤلف تاني مش كنت بتشتمني في اول الجزء البس بقي
معتز : ههههههههه طب خلاص وحياه امك متبضنش عليا
المؤلف : عرصلي اكتر
معتز : طب علشان خاطر الناس اللي بتقري مستنيين ليليان بقالهم كتير نفسهم يشوفوها وهي بتتناك
المؤلف : مش بقولك معرص عايز الناس تتفرج علي مراتك وهي بتتناك قد ايه انت خول
معتز : طب وغلاوه الخيار عندك
المؤلف :خيار ايه ياخول انت الخيار دا اللي هحطهولك في طيزك لو مسكتش بص هرسملك شجره خيار وهخلي كل الشخصيات تلبسلك الشجره خياره خياره
معتز : بردت كدا يعني هديت انت
المؤلف : ياعبيط افهم انت وليليان ابطال مينفعش تطلعوا كدا في مشهد جنسي اي كلام لازم تطلعوا في مشهد ابن متناكه بيضرب نار اصبر بس وانا هسنجفك
معتز : انا عايز انيك دلوقتي
المؤلف : نيك سلاحف السلاحف حلوه مفيده للنيك وخرمها قد خرم كسمك ششششششش اسكت بدل مااخليك رفيع ومعصعص ووشك مليان حبوب هااااااااا
معتز : ماانت عملت مشهد لجورج اشمعنا انا
المؤلف : كفاتسه في بعضينا خليها تاكلك
معتز : هههههههههههههههه امين نييييييك لسا الاجزاء جايه كتير
المؤلف : كسك احمر مزيت بينقط زيت كدا هوووو

(خروج المؤلف )

ليليان : مالك ياوزه زبرك نام ليه كدا
معتز : علشان انا خول وابن وسخه وطيزي اكبر من طيزك ( معتز بيبص للكاميرا *خلاص بقي وحياه امك انا مينفعش اقول الكلام دا معلش انا غلطانلك يابضان * ) معلش تعبان من الضرب وفي نفس الوقت مش عارف اركز وانا بفكر في ام مايكل وعايزين نخرج من هنا
ليليان : *بتبوسه في راسه وبتدخل زبه جوا البنطلون * ولا يهمك ياحبيبي الايام جايه كتير
معتز : تعالي نشوف اي حاجه شبه الخيار
ليليان : خيار ايه
معتز : 4 تكات دا كان سيم بينا لما بنبقي قاعدين وفي حد منعرفوش نقول 4 تكات يعني هنحفل علي الشخص الجديد وهنلبسه الخيار في طيزه
ليليان : انتو فاضيين نيييك
معتز : اومال لو عرفتي 500 هتعملي ايه
ليليان : ومعناها ايه دي كمان
معتز : ههههههههههه معناها محدش يتكلم علشان حد بيكلم ابوه او امه في التليفون ف اول مايقول 500 كله يقعد ساكت
ليليان : هههههههههههههههههه طب ياخويا قوم نشوف اي حاجه شبه الخيار .. خيار ايه بس دا

مايكل ومرنا

انا : انت ياعم النينجا اخلص وانزل
مرنا : ماتسطوبر ****
انا : اخلصي بقي معايا محمد ومريم وانتي لسا بتكسري في تاني كاميرا
مرنا : هههههههههه لا هنسميهم ايفا وعبده
انا : طب انزلي ياام عبده طب علشان وغلاوتك عندي هسيبك وامشي والسحالي تقرص فيكي
مرنا : *بتصوت * عاااااااااااا لا سحالي لاااااء خلاص هنزل اهوووه خلاص علشان خاطري ياماااااااايكل
انا : ايه الاوفر دا انا متحركتش
مرنا: فعلا ههههههه طب اسندني علشان انزل براحه علشان انا حامل
انا : علي مهلك ياحجه علي مهلك ياامي براحه
مرنا : كتر خيرك يابني روح يارب يرزقك بتعلب يجري وراك لحد اما يقطع نفسك
انا : وايه اللي رابطاه في شعرك دا بس عاملالي فيها المارشال برعي
مرنا : ايش فهمك انت ياجاهل انا كدا شبه مقاتلين الصحراء زي اللي في صحراء المسيسيبي
انا : ايه صحراء المسي زبي دي
مرنا : ههههههههههههه سوري نهر المسيسيبي
انا : انا قلت نقطع النت عن امثالك محدش صدقني
مرنا : هههههههههه مكموكتي
انا : هااااااااااااااااا
مرنا : خش بقي متبقاش رخم * بتفتح رجلي وتقعد مابينهم وضهرها في صدري وايدي حوالين وسطها وهي ماسكه ايدي بايديها ولفه وشها لفوق بتكلمني * بص بقي لو بنت هنسميها كاثرين ولو ولد هنسميه توم زي توم كروز
انا : طب مانسمي الواد توم والبنت بصل ويبقي توم اند بصل ايه رايك
مرنا : ههههههههههههه مش بهزر **** عايزه اسميه توم علشان يبقي امور شبهك كدا
انا : احنا هنسميه الفشيخ علشان في المدرسه لما ينادو عليه يقولو الفشيخ مايكل مجدي يبقي ضربنا عصفورين بحجر الواد يبقي فشيخ وابوه كمان فشيخ تخيلي كدا الفشييخ مايكل مجدي اسم له تاريخ
مرنا : *بتبص للكاميرا * لو سمحت ياعمو المؤلف ياعموووووووو شايفني ممكن تخرجني من القصه مش عايزه اكمل معاه دا متخلف و**** مش شايف قاعد ازاي

(دخول المؤلف )

المؤلف : ايه يابونبونايه القصه ياكريزه الاحداث ياطيز قلب المؤلف انتي تؤمري
انا : ايه يارايق انت هتهب منك ولا ايه امسك العقل كدا واهدي علي حالك
المؤلف : طب ياعم الجامد ثم يقوم مايكل بخلع بنطاله ويقول لمرنا انا خول واريد ان اتناك فلتنيكيني بشده
مرنا : بشده ولا بضمه ولا بكسره ههههههههههه كفك يامكموكتي
انا : عيب عليك يارايق مش انا اللي اقول كدا خد دا برافوووو يابت
المؤلف : ياولاد الوسخه انا الغلطان اني خلتكوا روشين
انا : جرب كدا تيجي جنب مرنا شوف القراء هيعملوا فيك ايه
معتز : احاااااااااااااا انت مقدرتش عليه قدرت عليا انا
المؤلف : علي مشهدك ياكلب وانتي ياست المظ ركزي في القصه شويه واديله احساس بالامومه اكتر من كدا
مرنا : ششش اكتب وانت ساكت .. ايه رايك يامكموكتي حلوه انا كدا
انا : جميييييييييييييييييله انتي جميله
المؤلف : طب ثم ماتت مرنا اثر عضه من ثعبان سام
مرنا : امك قرعه ههههههههههههههههه انت عارف لو بس ضفري اتكسر سيبك من مكموكتي مش هيعملك حاجه بس شوف كام واحد بيقرا القصه هيسبلك 100 دين
المؤلف : حظك اني بحبك
مرنا : وابقي اكتب اجزاء بسرعه متتاخرش عليهم علشان ميزعلوش منك
المؤلف : كفايه تلميع اوكر واهدي ياطيز الفرخه انتي
مرنا : هههههههههههه عيل رخم

(خروج المؤلف )

انا : عارفه نفسي البس جاكت وادخلك جوا الجاكت واقفل عليكي ومخرجكيش منه ابدا وتفضلي في حضني علطول
مرنا : ومين قالك اني هخرج من الجاكت اصلا
انا :مش هسيبك تخرجي اصلا
مرنا : اهم حاجه الجاكت نضيف
انا : ريحتك نضفته وخليته حاجه تانيه
مرنا : ههههههه يعني نضيف يوووووه متقول...مكموكتي
انا : ياروح قلب مكموكتك
مرنا : انا بحبك بطريقه زبااااااله كدا
انا : هاتي ايدك
مرنا : يوووووووه اليمين ولا الشمال
انا : اللي في النص
مرنا : ههههههههه اهيه
انا : *ببوس ايديها وبحطها علي خدي * انا بحبك وماليش غيرك ويارب يخليكي ليا علطول وميورنيش فيكي حاجه وحشه ابدا
مرنا : *بتسند راسها علي صدري * انا مبسوطه اووووووووي ربنا يخليك ليا ولا يحرمني منك ابدا انا حاسه بكل حاجه وكل كلمه طالعه منك وبتقولهالي حاسه نفسي كنت مضايقه مش عارفه ليه ولما بتكلم معاك واقرب منك واحضنك بحس اني طايره حضنك بينسيني كل حاجه
انا : طول ماانتي في حضني مافيش حاجه هتخنقك طول ماانا جنبك هخليكي علطول سعيده ومبسوطه انا بموت فيكي يامرنا بجد انا مش عارف اوصفلك انا بحبك قد ايه لانهم لسا مخترعوش الكلمه اللي توصف حبي ليكي
مرنا : انا مش عارفه اوصلك احساسي دا برضو برغم كل اللي بينا ورغم اني مراتك وحضنك بينسيني كل حاجه بس مش بعرف اوصلك ربع اللي حاسه بيه من ناحيتك متسبنيش لو عايزني افضل مبسوطه متسبنيش خالص متسبنيش في اي وقت
انا : اتنفسي في وشي عايز اشم نفسك عايز اتنفس منك ممممممممم نفسك بيديني القوه اني اكمل وادعي ربنا انه يطولي في عمرك علشان افضل جنبك واسعدك واخليكي مبسوطه وافضل واخدك في حضني علطول انتي اغلي حاجه في حياتي ضحكتك عندي بالدنيا كلها عينيكي ومش كلام افلام و**** بس عينيكي بتسحرني بتخليني مبسوط بحس قد ايه انتي جميله قد ايه انتي اجمل واحن واحلي واحده في الدنيا لمسه ايدك علي خدودي ابتسامتك وراسك وهي بتمسح علي صدري ايدك حوالين وسطي وهي بتحضني لما بتبوسيني في خدي ولما بتدلعي عليا ولما بتبقي متعصبه ولما بتبقي هبله وجميله ولما بتعملي فيها بتاع وتطلعي زي الخازوق باقتراحات ببقي عايز اشيلك والف بيكي واضمك في حضني اوووووووووووووي
مرنا : عارف طول ماانا معاك بحس بحاجه مخلياني مبسوطه ومش عاوزاها تخلص خالص عايزه افضل لحد اما انام واصحي واكمل يومي وانا كدا بالاحساس دا عايزاك جنبي علطول حاساك معايا انا بدعي لربنا بجد اني متحرمش منك ابدا عارف حتي لو بنتخانق المهم اني بكلمك وبناقشك لان انت مهم عندي اوووووي حاجه مش عارفه اوصفها بس انا عاوزاك علطول عاوزاك جنبي انش**** تقعد ساكت بس تبقي جنبي مايكل انت مبسوط زيي مبسوط لما بتبقي معايا
انا : نامي كدا علي حضني واسمعي وحسي اذا كنت مبسوط ولا لاء
مرنا : نفسي استخبي جواه بجد وتقفل عليا الجاكت ومخفش من اي حاجه طول ماانت جنبي ولا عايزه الاحساس اللي حاساه دا يخلص خالص *بتبص في عيني * عايزه افضل بصالك كدا واقولك قد ايه انا مبسوطه شششششششش ماتتكلمش سبني اسمع دقات قلبك مض عايزه افكر في اي حاجه طول ماانا جنبك وفي حضنك اااااااااااااااه ياحبيبي لو اعرف اعبرلك عن اللي حاسه بيه كله
انا : *بضمها علي صدري اوووووي * انتي وبس والكل تحت رجلك
مرنا : مش عايزه اقوم من حضنك ياحبيبي خالص بس لازم نقوم علشان ماما علشان نرجع بيتنا بقي موحشتكش صينيه البشاميل اللي بعملهالك
انا : بشاميل ايه بس انتي بتسمي شويه اللحمه بالمكرونه دول بشاميل اتنيلي عليكي وعلي امك

سوزي واندرو

هدير : كويس اني لاقيتكو
سوزي : *بتبصلها بقرف ومبتردش عليها * خلاص كدا خلصنا كل حاجه يااندرو
اندرو : هي البت سوسن فين
سوزي : وانا هعرف منين انا كنت علي الشجره
اندرو : مش انتي انا بسال هدير
هدير : مش عارفه كانت معايا طلعت انا علي الشجره اشيل اول كاميرا فجاه لقيتها اختفت من جنبي وقعدت الف عليها ملقتهاش
اندرو : خلاص كسمها تعالي نروح لل 4 تكات لا متبصليش دا حوار طويل ومش هشرح
سوزي : عارفه لو طلع حوار انتي عاملاه وشرف ام مايكل لهنيك فيكي صبح وليل لحد اما كسك يصوت يابنت الوسخه
هدير : و**** ابدا انا مقدرش اخون مايكل و****
اندرو :سيبيها خلاص ياسوزي يالا بس نروح لمايكل
سوزي : *بتقف وتمسك ايد اندرو * اندرو انت بتحبني
اندرو : لا
سوزي : متبقاش رخم بقي
هدير : طب انا هقف قدام شويه
اندرو : كلك زوقك ياانسه .... انتي عارفه كل حاجه عارفه اني بحبك وعارفه اني بموت فيكي بغض النظر عن الجنس انتي عارفه اني بحبك
سوزي : بجد بتحبني
اندرو : اه لو بتريحك لما بتسمعيها اه بحبك يالا بقي
سوزي : طب انت ليه مش بتخرجني ولا تفسحني ولا تدلعني
اندرو : علشان انا هرموناتي متلخبطه وبفكر كاني انثي في حاجات المشاعر والاحاسيس فصعب اعمل كدا
سوزي : بس انا بحبك برضو
اندرو : *بيشب علشان يبوسها * وانا كمان بحبك
سوزي : يالا طيب نرو ح لمايكل ويارب عدي الايام اللي جايه علي خير

معتز : يعني انا راضي زمه كسمك دي 4 تكات
انا :فين دي
معتز : الشجره دي
انا : شجره ايه يامتخلف انت احااااااااا انت تايه ااااه طب في علامه في طيزك نعرفك منها يمكن نلاقي اهلك
ليليان : ههههههههههههه اومال فالح تقولي شجره علي شكل خيار وبتاع وفي الاخر جاي صدفه
جورج : ياعم يخربيت امك تصدق وتامن ب**** انا كرهت العيله دي ماشي الم في خيار انا من علي الارض
اختي : هههههههه مش مصدق انك مقطع خيار علي الارض علشان نمشي وراه
انا : شوفوا بقي الجهبزه بتاعتنا الخبره اللي جايه عارفه كل حاجه اهيه
اندرو : انا مش مصدق ازاي ترمي خيار ومتاكلوش احا انت عاقل صاحي مدرك اللي بتعمله
انا : هات بس الخيار دا خدي يامرنا اغسليه وهاتيه
مرنا : يععععععععععع يامقرف
انا : ايه اللي وسخ هدومكو كدا
جورج : طلع علينا كينج كونج فكنت بدافع عن حبيبتي
انا : ولا اسد
جورج : مش فاكر الصراحه الدنيا كانت بليل والنور مطفي بس سمعت صوت في المطبخ قمت اج....
ليليان : ششششش اخرس اومال فين سوسن
اندرو : هدير بتقولنا اختفت فجاه
انا : طب دورو عليها بسرعه يالااااااااا
سوسن : *جايه بتجري من بعيد * انااااا *بتاخد نفسها * يامااااااااايكل انا *بتاخد نفسها * انا عرفت امك محبوسه فين
انا : بجد فين فين قولي
سوسن : اخد نفسي طيب
انا : مش وقته فين
سوسن : تعالو ورايا
( بنجري في الجزيره ورا سوسن بسرعه فشخ )
مرنا : اااااااااه رجلي رجلي رجلي
ليليان : ماااااااااايكل الحق مرنا ماااايكل
انا : اييييييه ف يايه مالها رجلك مالك
مرنا : مش قادره احركها *بتصوت من الوجع زي الاطفال * مش قادره لااااا متحركهاش سيبها سيبها
انا : طب اهدي خلاص اهددددددددي اهوه سبتها مفيهاش حاجه ماانا كنت ماشي جنبك وكنتي زي القرده
مرنا : مش قادره احركها شكلها اتلوت ااااااااه مش قادره بجد
انا : طب معتز اقعد معاها وانا هروح اشوف امي ايييييييييه مالك انت كمان
معتز : كتفي ياعم براحه
انا : طب اقعد معاها وانا هروح اشوف امي
معتز : لا اقعد انت معاها ياصاحبي احنا هنروح بدالك
انا : خد يابن المتناكه يااوفر رايح فين
جورج : سيبك منه ياعم دا بضان احنا هنروح نشوف امه فين يالا ياسوسن عارفه المكان ولا نسيتيه
سوسن : فاكراه بالشبه كدا
( فضلوا يجرو لحد اما وصلوا لمكان ورا المبني بس دخلته من بوابه المبني نفسه بس بدل مايخشوا من باب المبني لفوا وراه وطبعا بيخشوا بيتسحبوا بالراحه وورا بعض من غير ماحد يشوفهم واول مادخلوا المبني )
ساره : منوررررررررررررررررين جيتوا برجليكوا انتو فاكرين انكو لما تكسروا الكاميرات مش هعرف اوصلكوا ههههههههه
معتز : احاااااااااااااااا
جورج : كسمك يابنت الوسخه
ساره : اومال مايكل فين ؟؟

انا : يخربيت امك يخرببببببببببببيت ام معرفتك
مرنا : **** وانا مالي يالمبي
انا : لمبي دا انا هلمببك هنا
مرنا : مايكل بص وراك كدا ............................. انتهي الجزء الثالث والاربعون


الجزء الرابع والاربعون
( الهجوم )


لمشاهده صور مادونا اضغط علي كلمه مادونا


الشخصيات الجديده

سامي 33 سنه ( متزوج وعنده طفلين جسمه معقول وعنده كرش خفيف شعره اصفر مصبوغ وعامل دوجلاس في دقنه وستايل لبسه شبابي )
نهال 30 سنه ( زوجه سامي تحسها شرموطه محترمه معرفش ازاي بس كرباج تخيلها بقي زي ماانت عايز كل واحد وخياله )
فاروق 27 سنه ( مصري جربوع بس السياحه نضفته وهتعرفوا ازاي في الاحداث زبره قصير وعريض ولابس خواتم كتير في ايده وجسمه رياضي شعره مفلفل )



ساره : منوررررررررررررررررين جيتوا برجليكوا انتو فاكرين انكو لما تكسروا الكاميرات مش هعرف اوصلكوا ههههههههه
معتز : احاااااااااااااااا
جورج : كسمك يابنت الوسخه
ساره : اومال مايكل فين ؟؟
سوسن : مرنا رجليها اتكسرت فقعد معاها في الغابه
ساره : *بتضربها بالقلم * انتي غبيه انا مش قايلالك اهم واحد تجيبيه
معتز : يابنت الوسخه ياجربوعه بتبيعي اللي نضفك ولمك من الشوارع ياوسخه
ساره : ششششش مش عايز كلام كتير *بتشاور للحراس * تقلبوا الجزيره تشوفولي مايكل فين ولو قاوم عجزوه يالا بسرعه ... وانتو خدوهم علي جوااااا
سوسن : وانا مش هتسيبي خالد زي ما وعدتيني
ساره : *بتبتسم ببضان * طبعا ياحبيبتي زي ماوعدتك تجيبيهوملي هنا اديكي خالد بس هو فين مايكل بصي كدا معايا مش موجود
سوسن : انا عملت اللي عليا طيب
ساره : وعلشان كدا هكافئك تعالي معايا نروح للخول بتاعك هههههههههههههههههه

في مشهد اخر

انا : يخربيت امك يخرببببببببببببيت ام معرفتك
مرنا : **** وانا مالي يالمبي
انا : لمبي دا انا هلمببك هنا
مرنا : مايكل بص وراك كدا
انا : هتبعتيني وابص ورايا تضربيني بالقفا والشغل دا
مرنا : ياعم بص اخلص
انا : *ببص ورايا * في ايه ؟؟ شجر عادي يعني وطينه علي الارض فين الحوار
مرنا : بتبص فين بص هنا اهيه استني *قامت جابت بتاعه صغيره من علي الارض* عارف ايه دي
انا : تقريبا دي البتاعه اللي كانت بتقرصنا وتخلينا ننام
مرنا : *بتشمها * الريحه دي انا عارفاها دي ماده كدا بس مش فاكره اسمها بس مش استني انا شمتها هنا في حاجه بس مش فاكره ايه هي
انا : يعني انتي عايزه اننا نعمل زيها وندور علي منوم ونعمله ونهجم عليها ياسلااااااااااام اما خطه بنت متناكه صحيح
مرنا : من غير تريقه انت مش دلوقتي بتهاجم بخطتك الفاشله دي قال ايه متفق مع سوسن تروح لساره وتقولها انها هتسلمنا في مقابل انها تسيب خالد وتسيبها طب افرض ياعم الفالح انت سوسن باعتك هتعمل ايه
انا : ياريت تبيعني هفرح فشخ
مرنا : انت بتهزر بقي طب سيبك من دي افرض ساره صدقت ووافقت واحنا روحنا هناك كان ايه العمل كان كلنا هنبقي هناك دلوقتي
انا : بصي يابنت الاهبل انا هفهمك انا لما لقيت كل شويه اعمل حاجه وسلوي تنطلي تبوظها لقيت ان انا كدا بلعب مع اتنين واحده ذكيه والتانيه غبيه وانا لو كسم ساحر مش هعرف اتعامل مع غبيه وذكيه مع بعض ففكرت انه بدل ماانا بدافع لا انا اهاجم شويه ....متتحركيييييش اثبتي مكانك وحياه امك متتحركي
مرنا : *ثابته ومرعوبه وفي عقرب علي كتفها * حاضر
انا : *بقرب بالراحه ورحت قالع فرده الكوتشي ورحت ناطر العقرب من عليها * اووووووووف انتي كويسه
مرنا : *بتاخد نفس طويل * اااااااااااه يالهوي ايه دا
انا : حصل خير بصي قومي معايا لانه شكل احاااااااااااا *بشدها من ايديها *
مرنا : ايه في ايه في ايه
انا : احنا في كسم بيت عقارب باين يادين امي *بجيب الكوتشي من علي الارض وبحط رجلي فيه البسه بسرعه *
مرنا : لاااااااااااا متلبسش الكوتشي في عقربه جواها *بتزق الكوتشي برجليها *
انا : *ببص علي الكوتشي لقيت فعلا عقربه جواها رحت قاطع كام ورقه شجر كبيره ومغطي بيها الكوتشي وحبست العقرب جوا * يالا بينا نهرب من هنااااا *ببص يميني وشمالي * تعالي من هنا
( فضلنا نلف يجي 5 دقايق بنجري وخلاص )
مرنا : يالهووووووووووووي
انا : *بحط ايدي علي بوقها * ششششش وطي صوتك اهدي متتحركيش براحه تعالي *بشدها نستخبي ورا شجره * ششششش متدوسيش علي حاجه اهدي
مرنا : *بتشاور بدماغها *
انا : *ببص من ورا الشجره * خلاص مشي
مرنا : ايه دا يعني مش هيفضل يقرب مننا لحد اما يبقي واقف جنبنا بس مش شايفنا واول ماانا ادوس علي الارض اعمل صوت يقوم هو يجي يبص عليا يقوم يسمع صفاره او اي حاجه يروح سايبنا وماشي اومال فين الساسبنس يامكموكتي
انا : الليله علي mbc2 بتوقيت السعوديه هل سينجح مايكل واصدقائه في الهروب من الجزيره والقضاء علي ساره هل سينتصر الخير علي الشر ام سيكون لسلوي راي اخر .. هذا ماسنعرفه الليله وجز...
مرنا : ههههههههههههههه خلاص اخرس اخرس دا انت يالهوي ايه رغاااااااي
انا : بصي بقي يابنت قلبي افهمي الخطه ابتديت باني اكسر الكاميرات وفي نفس الوقت كنت قايل لسوسن انها تسيب هدير وتحاول تروح لساره وتقولها انها تعبت ومش قادره وانها هتسلمنا في مقابل انها تسيبها هي ومزيكا في حالهم هفهمك اتقلي ساره طبعا مش هتخيل عليها حاجه زي كدا وممكن سوسن تبيعني فعلا فعلشان كدا انا وشوشت هدير في ودنها قبل ما كل واحد يروح يكسر الكاميرات ليه بقي علشان دي كانت الاشاره لسوسن انها تنفذ الخطه وبما اني عارف ان سوسن بنت متناكه ههههههه خلاص مش هشتم بما ان سوسن زباله فهي هتفكر انها تخلي حوار وشوشه هدير لمصلحتها بمعني انها هتبيعني بجد ومحدش هيشك فيها كله هيشك في هدير لان ليها سابقه
مرنا : يعني انت عايز فعلا سوسن تسلمك
انا : اومال بروح خالتك قلتلك اعملي ليه ان رجلك اتكسرت علشان منروحش معاهم
مرنا : بس انا رجلي اتلوت فعلا
انا : احااااااااااا نعم
مرنا : هههههههههههههه بنكوشك يامكموكتي مالك سخنت ليه
انا : لما هما يغوروا هناك ابقي انا لوحدي اعرف اخطط واتكتك بعيد عن الصداع بتاعهم وغلطه عمري اني خليتك معايا لاني للاسف خايف عليكي يحصلك حاجه او هي تضغط عليا بيكي علشان اروحلها برجلي
مرنا : قد ايه انت حنين
انا : عجبتك صح
مرنا : انا في سؤال مجنني ومدخلش دماغي انت ليه اختارت هدير وسبت امك يامايكل متقنعنيش علشان الهبل اللي انت قلته دا
انا : طب يابقره دلوقتي انا لو اخترت امي وخدتها وخلصت الحكايه ومشينا هوصل لساره ازاي هااا فكري كدا هي مش سهل جدا انها تجيبهالنا هنا علي الجزيره وتقوم منيمانا كلنا وتهرب هي وداني والحراس انا هوصل لكسمها ازاي تاني قوليلي
مرنا : ااااااااااااااه فهمت يعني انت خليت امك علشان توصل لساره
انا : مش كدا وبس دا كمان ولا اقولك لاء مش هحرق الخطه
مرنا : وحياتي وحياتي دا انا قطتك حبيبتك
انا : لاء
مرنا : هههههههههههههه يابن الرزله قول بقي
انا : وانا بضغط زرار هدير قبليها بصيت لامي بصه طويله هي بصت في الارض بس دي مكانتش بصه في الارض زمان لما كنت اطلب من ابويا **** يرحمه حاجه وميوافقش ابص لامي تقوم باصه في الارض وبعديها تعملي الحاجه اللي انا عايزها الملخص ان امي فهمت انا عايز اعمل ايه
مرنا : وافرض مكنش دا قصدها
انا : لا قصدها احااااااا دي امي يعني فاهمه انا بفكر ازاي وتاني حاجه طول ماامي سايبها هناك هي مش قاعده ساكته هي اكيد بتفكر هنخرج ازاي و بتبعتلي اشارات ولا انتي نسيتي الخرزه اللي لقاها اندرو وقالي مش دي خرزه من سلسله امك وانا قلتله بس ياغبي ايه اللي هيجيبها هنا
مرنا : ياولاد اللعيببببببه
انا : قولي يارب ان سلوي متكونش خدت بالها من الحركه الغبيه بتاعه اندرو دي
مرنا : طب وامك حدفتها ازاي
انا : معرفش بصراحه بس اكيد حدفتها من شباك او حاجه مفتوحه المهم دلوقتي اني ادور علي علامات تاني هي بعتتها ولو خدتي بالك في الفيديو لما امي كانو بيعذبوها سلوي كانت كل شويه تعدل شعرها معني كدا ان كان في هوا جامد فدا يااما مروحه يااما في شباك او هما في مكان مفتوح ....مالك فيكي ايه
مرنا : مفيش تعبت يامايكل تعبت اوووووي انا مطمنه انك معايا وعارفه انه مش هيحصلي حاجه بس خايفه وبحاول امثل انه مفيش حاجه بس فعلا تعبت بجد حاسه بكابوس طابق علي نفسي عايزه اخلص بقي عايزه ارجع لحياتنا الطبيعيه وانت شكلك كدا مطول لانك مش هتسيبهم في حالهم وخايفه يحصلك حاجه خايفه تروح مني خايفه اخسرك وانا مش مستعده اخسرك خالص مش هعرف اعيش من غيرك
انا : *بضمها علي صدري * متخافيش خير باذن **** خير انشفي انتي بس كدا احا انتي مرات مايكل انشفي يابت
مرنا : حاضر يامايكل حاضر
انا : امسكي بقي الكوتشي دا وتعالي ورايا خلي بالك لايهرب منك
مرنا : يعععععع لا انا خايفه
انا : ايه اللي يععععععع دا اداء واحده قرفانه مش خايفه .. اتنيلي امسكي وتعالي
مرنا :طب استني منجرب خطتي اننا ننومهم
انا : بس ياحمص
مرنا :ياعم اسمع و**** خطه حلوه هننيمهم ونكتفهم ونعمل اللي نفسنا فيه
انا : شايفه العقرب اللي معاكي دا دا لدعته بتجيب شلل في الاعصاب يعني برقبه الكيميا اللي هتحوريلها دي
مرنا : انا عايزه اسيب الكوتشي خايفه اتلدع
انا :هاتي البتاع دا *بضربها علي قفاها * امشي انجري قدامي
مرنا : هههههههههههه الخال والد برضو
انا : اهبدي اهبدي

( بعديها بفتره )

مرنا : الدنيا ليلت واحنا بقالنا كتير قاعدين ورا الشجره دي ... يازززززززفت
انا :شششششش يخربيت امك ايه صوتك
مرنا :*بتوطي صوتها *بنادي عليك بقالي ساعه
انا : المبني هناك مش ملاحظه انه الحراس قليلين يعني معني كدا ان ساره اتبضنت وبعتت ناس ورانا يدورو علينا
مرنا : طب ازاي واحنا مشوفناش حد احنا بقالنا كتير بنلف والجزيره صغيره مش كبيره
انا : يابنت اللعيبه عااااااااااااش معني كدا ان مفيش حراس في الجزيره هي بس اوهمتنا بكدا يعني دا كمين
مرنا : متنساش ان سلوي معاها *بتغمزلي * انقذتك انا مش كدا هاااا اعترف
انا : برافو يامستنيكه
مرنا : ههههههههههه يعني ايه دي
انا : يعني بتحاولي تتناكي زي مستهبله مستموته مستعجله اي حاجه نفس القافيه متتعبنيش
مرنا : هههههههههه
انا : شششش اخرسي .... هنعمل ايه دلوقتي يامدير
مرنا: ولا بص كدا
انا : انا مش شايف حاجه الدنيا ضلمه
مرنا :بص هناك لما الحارس دا يلف بالكشاف الناحيه دي بص هتلاقي في اثار اقدام وقفت لحد قبل الباب بمسافه وبعد كدا مفيش
انا : يعني هما مش في المبني طب ماممكن عادي الهوا حرك الرمله
مرنا : اااااااه
انا : ايه يابنت الصداع
مرنا : ههههههههههه مفيش دوست علي زلطه باين
انا : هي امك ليه مرفضتنيش لما جيت اتجوزك
مرنا: رفضتك بس انت اللي كنت بايخ وكلح ورزل
انا : ماشي يابنت المسحوله حاضر ....بتعملي ايه
مرنا : هنام مش قادره ضهري اتقطم
انا : تنامي هنا في الضلمه في جزيره تقومي ميته علطول
مرنا : طب هننام فين
انا : متمسكي نفسك بقي شويه
مرنا : بقالنا قرن وموصلناش لحاجه تعالي ننام مش قادره ضهري تاعبني
انا : تعالي ياطيزي نروح ننام ناحيه البحر امان اكتر
مرنا : الجو ساقعه
انا : هدفيكي بحناني
مرنا : هههههههههههههههههه هتاخدني في حنانك خدني
انا :اخرسي بقي وكفايه هبد جاتك القرف

(تاني يوم )

(مونيكا + هاني + ام اندرو + ام مرنا + مزيكا ) في اوضه وخالتي اللي هي ام جورج الريسه عليهم

خالتي : *بتحطلهم اكل من فتحه في الباب * خدوا اطفحوا
(كلهم بيجرو ناحيه الاكل ماعدا مزيكا )
هاني : براااااحه ياجماعه براحه كلنا هناكل
ام مرنا: هاتو حته للواد الغلبان اللي مش قادر يتحرك دا
مونيكا : *بتخطف حتتين من الاكل * خد ياخالد كل انت محتاج تاكل علشان تستحمل
مزيكا : *بيبصلها بارهاق وتعب وبيمد ايده ياخد الاكل *شكرا
ام اندرو : معلش يابني نصيبك كدا
مونيكا : انا تعبت هنفضل هنا كتير انا مش قادره استحمل اكتر من كدا
هاني : كله من جوز اختك دا هو السبب في اللي احنا فيه مش بعيد يكون في بيتهم بياكل وبيشرب وولا فاكرنا اصلا
ام اندرو : لااااا متقولش كدا مايكل عمره مايعمل كدا ولو عمل كدا لا اندرو ولا معتز هيسيبوه يعمل كدا
هاني : *بيشوح * بالا مايكل بلا بتاع
مونيكا : انا اسفه حقك عليا مكنش فعلا لازم نيجي السفريه دي
ام مرنا : ياتري يابنتي عامله ايه دلوقتي
ام اندرو : متقلقيش ياحبيبتي اكيد هتبقي كويسه هي متجوزه راجل واصحابه رجاله
هاني : اااااااه راجل قولتيلي ااااه بكره تاخدو كلكو مقلب فيه
مزيكا : *بيتكلم بتعب * لا يابيه راجل و اصحابه رجاله
هاني : ههههههههه باماره ماهو سابك تتاخد من وسطيهم ويتعمل فيك دا كله
ام اندرو : يعني لو خدو مراتك كنت هتعرف تعمل حاجه
هاني : كنت هموت نفسي عليها
ام اندرو : طب ادعي بس انهم ميجوش جنبنا في حاجه لان سلوي انا عارفاها دماغها بنت وسخه

ساره : كله تمام ياكلبه
خالتي : تمام ياستي زي ماامرتي بالظبط
ساره : افتحي الباب دا
خالتي * بتفتح الباب*
ساره : عاملين ايه الاقامه عجباكو هنا
ام مرنا : انتي عايزه مننا ايه احنا مش قلنا اننا خدامينك بتعملي ليه كدا
ساره : اديكي قلتي خداميني يبقي اعمل اللي انا عايزاه بس بس مش عايزه اسمع دوشه انا جايه اقولكم ان مايكل ساومته بين امه وبينكم واختار امه وهما دلوقتي مشيوا كلهم روحوا بيتهم
هاني : مش قلتلكم ادي اللي فاكرينه راجل طلع خول ابن وسخه *بيخبط بايده علي الحيطه جامد *
خالتي : *بتضربه بالكرباج علي رجله * لما الملكه تتكلم متفتحش بقك غير باذن
ساره : *بتمد ايديها لخالتي تبوسها * برافو ياكلبه
خالتي : خدامتك ياستي
ساره : دلوقتي هنغمي عينيكو وهننقلكو مكان تاني علشان لو مايكل فكر يبلغ مش هيبقي ليكو وجود اصلا
ام اندرو : طب انتي عايزه مننا ايه طيب
ساره : *بتحط ايديها علي ودنها مش سامعه *
ام اندرو : قصدي جلالتك ياملكه عايزه من كلابك ايه
ساره : مممم عايزه اتسلي بيكو شويه بعدين اسيبكو يالا مش عايزه رغي *بتشاور للحراس* غموا عينيهم وانقلوهم علي الموقع B
( خدوا المساجين وركبوهم المركب وهما مغمضين ولفوا بيهم في البحر شويه ورجعوا حبسوهم في اوضه غير الاوضه اللي هما فيها اوضه مختلفه تماما بس في نفس المكان برضو )

سلوي : عملتي اللي قلتلك عليه
ساره : مش فاهمه انتي عملتي كدا ليه
سلوي : لما يعرفو انه اتخلي عنهم هينهارو اسرع وساعتها لو طلبنا منهم ايه هيعملوه وكمان لما نسيبهم كلهم هيفكرو ينتقموا منه ساعتها هيبقي مشغول بيهم وبدل مايدور علينا انا وانتي علشان ينتقم ساعتها مش هيعرف يدور فهمتي
ساره : دماغ شياطين بصحيح بس فكرك مش هيعرفوا انهم لسا في نفس المكان
سلوي : *بتهز راسها * لا انسي دول شويه اغبيا متخافيش منهم المهم دلوقتي لقيتي مايكل ولا لسا
ساره : عملت زي ماقولتيلي قللت الحراسه علي البوابه ومبعتش حد يدور عليه واستنيت الفجر بعت الحراس بس ملقهوش ولحد دلوقتي الصبح طلع وهو لسا مظهرش رحت مرجعه الحراس تاني
سلوي : *بتفكر * طالما مبلعش الطعم يبقي هو عرف انه كمين مممممممم طب سيبيني افكر شويه
ساره : طب مانركب كاميرات تاني ونخلص
سلوي : وقت هيضيع علي الفاضي بقولك ايه ابعتيلي داني عايزاه
ساره : هتعملي ايه
سلوي : هجيبلك مايكل دا في خلال ساعه لحد هنا
ساره : *بتبتسم فشخ * .... الو داني روح لسلوي عايزاك ..... *بتبص لسلوي * ولو مايكل مجاش خلال ساعه
سلوي : نيكيني
ساره : ماشي

في مشهد اخر

( معتز + لولا + هدير +اختي +جورج + سوزي +اندرو ) محبوسين في اوضه كلهم قاعدين علي الارض

معتز : تفتكرو بيعمل ايه ولا عرف انه سوسن باعتنا
ليليان : بعيده اوووي دي كان بيثق فيها جدا
اندرو : و**** انا مبقتش عارف اثق في مين ولا مثقش في مين
جورج : عددي كمان ياختي عددي
ليليان : كل دا يطلع منك ياسوسن المتناكه طب وديني لاوريكي
اختي : هو مايكل قالك ايه لما وشوشك ساعه الكاميرات
هدير : كل اللي قاله ان 4 تكات يعني خيار دوري علي الخيار وامشي وراه علشان تعرفي احنا فين
معتز : بس كدا
هدير : اه
معتز : طب احنا لازم نتصرف نعمل اي حاجه نخرج من هنا نحاول نوصله لو بيفكر يجي نقوله ميجيش
سوزي : انتو قادرين تقفوا ولا تحركوا جسمكو وبعدين الخوف مش عليه الخوف علي مراته يعني رجليها مكسوره ومش قادره تتحرك
جورج : احااااااااا صح
اختي : لم لسانك دا
جورج : *بيحط ايده علي كتفها وهما قاعدين * مرنا رجليها مكسوره يعني مش قادره تتحرك او بتمشي ببطء يعني الحراس المفروض يمسكوهم بسهوله طب ازاي لحد دلوقتي متمسكوش غريبه صح
اندرو : يبقي لقي طريقه يستخبي بيها
معتز : او اتقبض عليه وساره بتجهز لحاجه كبيره
جورج : فيل
ليليان : اكبر
جورج : تمساح
معتز : سكتوا ابن المتناكه دا علشان مطلعش كسمه
جورج : طاووس
ليليان : ههههههههه خلاص عندي دي معلش .... اخرس واتلم
جورج : و**** حلوه انت اللي نكدي ...صح يامارو
اختي : *بتبصله وبتبتسم * متخلف
جورج : ماتيجي نشبط السن
اختي : مش لما السن يقف الاول
ليليان : ههههههههههههههههه اهي قلبت عليك اهيه
هدير : ممكن اقول حاجه
معتز : ايه
هدير : لما كنت محبوسه في الاوضه في الاول انا سمعت حاجه غريبه سمعت ساره كانت بتقول ( كريستينا روز )
اندرو : ودي ايه علاقتها تلاقيها صاحبتها ولا حاجه
معتز : استنوا بس ياجماعه سمعتيها ازاي
هدير : عادي انا مسمعتش اي حاجه غير كرستينا روز والصوت كان واضح فيها انما بقيه الكلام مسمعتش منه حرف حتي
معتز : وقلتي لمايكل
هدير :اه وقالي طالما سمعتي دي بس يبقي ساره قصدها انها تسمعهالك علشان تتوهك وانها ملهاش لازمه
جورج : *بيشاور بعينيه لمعتز علي الكاميرا اللي في ركن الاوضه * طالما مايكل قالك كدا يبقي فاكسي خلاص انسيها
معتز : انا بفكر في حاجه *بيقوم يقف ويتمشي ناحيه الكاميرا * احنا ليه مثلا بدل مااحنا قاعدين كدا ليه منكسرش الكاميرا * وبينط يشد الكاميرا ويكسرها * كدا كلنا هنرتاح اكتر
سلوي : *بتراقبه * يابن المتنااااااااااااااااكه .... الو ساره ابعتي اي حد لغرفه معتز كسروا الكاميرا
ساره : سيبيهم مش مهم .... ها خلصتي اللي قلتي عليه
سلوي : اتفقت مع داني وهينزل دلوقتي وزي ماقلتلك اقل من ساعه وهتلاقي مايكل هنا
ساره : لما نشوف .....
سلوي : عرفت هتعمل ايه
داني : بالفعل سيدتي
سلوي : طب يالا امشي
داني : استاذنك سيدتي

في مشهد اخر

انا : *بقوم من النوم وببص علي مرنا نايمه في حضني ومتكلفته زي العيال الصغيره وزانقها ورا صخره بحيث تبقي مدفيه * بطتي قومي ياااابنتي قووومي
مرنا : مممممممممم
انا : لا احا مش هنقعد ساعه بصحي فيكي قومي اخلصي
مرنا : حرام عليك منمتش طول الليل لا من الساقعه ولا من صوت المراكب رايحه جايه بص سبني انام نصايه واجي
انا : احااااااااااا رايحه فين مفيش نوم قومي اخلصي *بعدل رقبتي * قوووومي بقي
مرنا : اديني قمت اهوه عايز ايه ياظالم يامفتري انت مافيش في قلبك رحمه انثي رقيقه زيي كدا.....
انا : *واقف بطرطر علي جنب ومنفضلها *
مرنا : ماهو دا اللي فالح فيه بتنفضلي وبتعملي حمام
انا : احساس حلو فشخ لما تخلصي طرطره دا ياااااااااااه تحسي انك بترمي حمول كتير اوووي
مرنا : طب انا عايزه اعمل حمام
انا : استني افتحلك بقي تشخي جواه
مرنا : يععععععععععععع يامقرف امشي
انا : شخي هنا اخلصي ومتسالنيش هتمسحي بايه حكي طيزك بقي في الرمله ولا في اي حاجه
مرنا : يعععععععععع انسان مقرف
انا : هااااااااااااااااااااااااااااااااا خلصتي
مرنا : بص هناك ...**** متبصش بقي احترم نفسك
انا : هااااااا خلصتي ........... احااااااااااااا يابنت المجنونه خدي يابت انتي يابضان
مرنا : *سابتني ومشيت ناحيه البحر وهي قالعه البنطلون وحاطاه وراها بتداري نفسها * اييييه هنضف نفسي في المايه واجي
انا : احا اتقفش بسبب شخه دا ايه الخرا دا ....طب انجزي *بحاول انادي عليها بصوت واطي * انجزززززززززي يخربيت امك
مرنا : *قاعده في المايه زي الاطفال بتغسل نفسها وراحت طالعه مبسوطه فشخ كسم الهبل * ايه مالك اومال اقعد بقرفي زيك كدا يعني
انا : اموتك دلوقتي انا
مرنا : المايه حلوه اووووووي هيفوتك نص عمرك لو منزلتش
انا : المفروض انك هتبقي من امهات المستقبل وهتربي جيل صالح ..... احااااااااااااااااا
مرنا : هي فين هي فين اهيه خد امسك شايلهالك من امبارح *بتنضفها وبتديهاني* نضيفه و**** اهيه
انا : انتي جبتي منين التفاحه دي
مرنا : دي وقعت من واحد امبارح كان معدي من هنا في الفجر
انا : احاااااااااااااااا يعني انتي قولتيله سامو عليكو التفاحه وقعت منك راح قالك حبيبتي **** يكرمك خديها انا معايا غيرها
مرنا : لا طبعا بليل كان في ناس كتير بتعدي من هنا واول ماسمعوا صوت المركب بطلو يعدوا ولمحت التفاحه دي كلت نص وسبتلك نص دا جزاتي يعني
انا : ششش اخرسي خدي هنا اشرحيلي ايه اللي بيعدي وبعدين ايه مخبر نايم عماله تراقبي الدنيا
مرنا :اومال هنام زي العجل كدا واحنا في جزيره ومخطوفين مش المفروض اراقب الدنيا يا هندسه
انا : برافو ياطيز الفرخه
مرنا : ههههههههه امبارح بليل انا صحيت علي صوت اتنين بيتكلمو انجليزي كتير ولسا هقوم اشتمهم مش عارفه انام منهم افتكرت اننا علي جزيره ونايمين متداريين فضلت مستنيه بقي ومش عارفه انام مخنوقه عايزه اقوم اشتمهم ايه مافيش دم
انا : هدي اعصابك ياشبح هااااااا وبعدين
مرنا: فضلو علي كدا طول الليل واول ما سمعت صوت المركب لقيتهم مشيوا
انا : مشفتيش مين في المركب
مرنا : كانوا قافلين كل الانوار والدنيا كانت ضلمه مشغلين كشافين بس
انا : والمركب دي راحت فين
مرنا : مشيت شمال كدا
انا : شمال ايه قصدك يمين ناحيه المبني
مرنا : لا شمال
انا : يابنتي فوقي احنا مستخبيين ورا صخرا طويله وشنا للبحر كدا ويمينا المبني وشمالنا مفيش حاجه مايه بس حتي مافيش شط مايه بس
مرنا : لا شمال هما راحو شمال انا متاكده الكشاف مشي شمال تعالي طب تعالي ننزل المايه وهوريك مشيوا شمال ولا لاء
انا : طب براحه علشان محدش يشوفنا استني هاتي الكوتشي
مرنا : يالا يابني واقف ليه
انا : مبعرفش اعوم ومش عايزين افيهات
مرنا : ههههههههههههه اومال مين اللي كان بيعوم في بيسين الفندق دا
انا : انجزي يالطافه مش هنزل
مرنا : هههههههههههههههههه وعاملي فيها بتاع ومش عارف ايه وطلعت فسفس
انا : كملي المايك معاكي خلصي كل ايفيهاتك وحركاتك
مرنا : هههههههههه مش قادره ههههههههههه طب خلاص خلاص تعالي اسند علي ضهري يابركه ههههههههههه
انا : وربنا بخاف بلاش هبل
مرنا : انجز بقي خلينا نخلص تعالي انزل ايوا براحه علي مهلك يااختي انتي لسا والده
انا : الحمل تاعبني و**** يااختشي
مرنا : يقطعني ياحبيبتي هههههههههههه خلاص هتلم اهوه بص بقي اتشعلق علي رقبتي من ورا حليب يالبن
انا : عدي يومك دا
مرنا : هههههههههه اتقل عليا بس لما نروح يا سبع السباع انت
(نزلنا انا وهي المايه بالراحه وكانت غويطه فضلنا نعوم شويه لحد اما لاقينا فعلا في زي جزيره عليها مبني وسط المايه بس في ضهر الجزيره اللي احنا عليها ومكناش شايفنها علشان في اتجاه من اتجاه الجزيره اللي احنا عليها كان اخره زي جبل صخري ومحدش فكر يبص وراه )
انا : يابنت اللعيببببببببببه
مرنا : المايه غويطه اوووي هنا
انا : طب تعالي نروح هناك
مرنا: لا ياعم المبني شكله كئيب ووحش
انا : *فكرت شويه * هو المبني دا اللي موجودين فيه كلهم مش فاكره في الاول خالص ساره قالتلنا (موفاساه )
مرنا : ايوا يعني ايه
انا : فاكره فيلم الكارتون بتاع سيمبا الاسد الصغير
مرنا : اه فاكراه LION KING
انا : فاكره لما سيمبا قال لابوه موفاساه ايه الحته الضلمه اللي هناك دي راح موفاساه قالوه دي منطقه الضباع وضلمه ومتروحش هناك
مرنا : يعني فاكره حاجه زي كدا
انا : اهي ساره تقصد دي
مرنا : طب وبتقولنا الحل ليه
انا : علشان كانت غبيه عايزه تقولنا ان الحل قدامكو بس احنا اللي اغبيا بتستعرض علينا
مرنا : يمكن
انا : تعالي بس نروح هناك
مرنا : مايكل الحق في حراس كتير رايحين ناحيه الجزيره
انا : طب عومي براحه وبسرعه ناحيه المبني يالا
مرنا : انت بتعمل ايه يابني هتغرقني يخربيتك سيب جسمك مالك متنشن ليه سيبه خالص اهدي طيب متبقاش زي الاطفال كدا استرجل شويه
انا : *بصوت* عاااااااااااااا ايه اللي خبط في رجلي دا في حاجه خبطت في رجلي
مرنا : هههههههههههههه اهدي عادي تلاقيه قنديل البحر
انا : لا لالاالالا قنديل لاء قنديل لاء
مرنا : *غطست وطلعت بتمسح وشها * انت متخلف يامايكل انت بتغرقني انا متهدي بقي ايه العبط دا
انا : قنديل هيقرصني اتلسع واوا تكبر دم وجع
مرنا : *بتكشم * طب اتلم واهدي وبطل فرك ومتخبطنيش من تحت احترم نفسك
انا : ماتيجي نشبط السن يارااايق
مرنا : *بتبصلي باستحقار اوووي * يارب صبرني
(فضلنا نعوم لحد اما وصلنا للمبني والمبني في البحر علطول مفيش غير خشبه طويله في المايه بتمشي عليها من المبني لحد لو هتركب مركب والخشبه في المايه يعني مينفعش نستخبي تحتيها )
مرنا : ايدي وجعتني من كتر العوم يابني اتهد حرام عليك
انا : ششششش وطي صوتك بقي ولفي حوالين المبني
(لفينا حوالين المبني ملقناش غير بابين بس والمبني كله طوب بصينا فوق لقينا في شبابيك بس فوق خالص والبابين كانو فوق المياه بحوالي متر ووقفنا عند اول باب )
انا : شبكيلي اطلع افتح الاوكره
مرنا : انت اهبل اشبكلك واغرق انا بص امسك في البزابيز اللي طالعه من الحيطه دي وارفع نفسك
انا : امسك في ايه
مرنا : يووووووووه اخلص بقي بجد
انا : اتخنقي عليا اكتر يابنت المستخبي
( طلعت فتحت الاوكره لقيت الباب فتح )
مرنا : ايه متخش
انا : لا استني تعالي نشوف الباب التاني احااااااااااااااااااااا
مرنا : ايه
انا : البحر شكله مرعب نيييييك
مرنا : انزل براحه متخافش انا هسندك
(نزلت وروحنا للباب التاني ونفس الكلام الباب فتح )
مرنا : هاااااااااااا ياعم هتخش دا ولا التاني
انا : اطلعي اطلعي هوووووووب ايه بردانه
مرنا : شويه * وبتبص اول مدخلت من الباب اوضه فاضيه وفيها باب تاني *
انا : اقلعي الكوتشي اللي لابساه وسيبي كل حاجه هنا ... بتعملي ايه بس
مرنا : بنشف شعري ****
انا : طب ورايا وبراحه هنتكلم بالاشاره مفيش صوت
( فتحنا الباب بالراحه وتحس اننا قوات التدخل السريع وكل لما نفتح باب نلاقي اوضه فيها باب او سلم في الاوضه نطلعه نفس الكلام كلها اوض فاضيه لحد اما طلعنا فوق خالص في اخر اوضه وكانت الاوضه دي نصها مايه واول مفتحنا الباب المايه غرقتنا ولما المايه نزلت وخلصت من الاوضه لقينا جماجم وعضم وايد عظميه بتشاور بصباعها ودم كتير اوووي مكتوب بيه كلام علي الحيطه مكتوب بلغه غريبه قعدنا نهبد انا وهي مفهمناش ولقينا زي كراسي متكسره وهيكل عظمي لسمك ونسيت اقولكو ان الاوضه ريحتها بنت متناكه قبر )
مرنا : *بتكح * ايه دا ايه كل دا
انا : متهزتيش خالص من العظم والجماجم دي
مرنا : مش قادره تعالي نطلع *بتروح تفتح الباب* هو مبيفتحش ليه
انا : هي كملت ماهو طبعا هتبقي سالكه ازاي ...اوعي كدا *بضرب الباب بالرجل ولا الدموع *
مرنا : يعني ايه هنموت هنا
انا : اه
مرنا : *بتخبط في الباب وبتلف في الاوضه زي المجنونه* ازاي اكيد في مخرج
انا : الاوضه مفيهاش شباك حتي ولا اي خرم ازاي لسا منوره لحد دلوقتي وشايفين بعض
مرنا : انعكاس الضوء علي المايه اللي برا دخلنا هنا لااااااا انا مش قادره نفسي بيروح عايزه اخرج
انا : ششش اهدي ووفري اكسجين الجو واستني افكر هو ازاي اصلا المايه دخلت الاوضه هنا وكانت ماليه نص الاوضه دخلت منين دي *ببص يمين وشمال وفوق وتحت *
مرنا : *بتكح * نفسي مش قادره
انا : متوهميش نفسك واهدي ... احنا علي ارتفاع استحاله البحر يكون طلع الارتفاع دا كله ولو طلع هيخش منين المايه هتخش منين الاوضه بت بقولك ايه هاتي العضم دا ناشف هااا ناشف
مرنا : ااااااه ياعم ناشف
انا : طب هاتي لا هاتي عضمه الفخد او الرجلين بصي هشبكلك تطلعي تخبطيها في السقف بعزم ماعندك
(طلعت مرنا تخبط في السقف ولا الهوي زي ماهو )
انا : انزلي مفيش فايده انزلي

في مشهد اخر

ساره : ايه ياسلوي بقالنا 3 ساعات فين مايكل يعني
سلوي : *بتوتر * مش عارفه اختفي فين داني قلب عليه الجزيره مش لاقيه وفي البحر مش لاقيينه اختفي فين دا
ساره : عداني العيب كدا سيبيني بقي اشوف شغلي
سلوي : *بعصبيه * انا قلت هجيبهولك انتي مش عايزه مايكل وجورج خلاااااص هجيبهولك
ساره : سوري ميلزمنيش مايكل في حاجه انا عايزه جورج *بتبتسم ببضان * انتي اللي كنتي عايزه مايكل مش انا *بتمشي بصباعها علي خدود سلوي * دااااااااااني تعالي معايا
داني : امرك سيدتي
( ساره وداني راحو للاوضه اللي محبوس فيها معتز واندرو ولولا وسوزي وهدير وجورج واختي )
ساره : احب ابشركو ان مايكل ومرنا اختفوا فغالبا غرقو شششششش مش عايزه اسمع صوت انا هقول كلامي مره واحده .... اللغز اللي جاي دا هتحلوه هسيبكو ترجعو بيوتكو او تنزلو تدورا علي مايكل يمكن يكون لسا عايش هههههههههه
معتز : مش هنحل حاجه كسمك وديتي مايكل فين
ساره : *بتشاور لداني بيديها ورقه بتاخدها وبترميها علي الارض * اللغز اهوه قدامكو ساعه لو اللغز متحلش انا هنهي الليله دي كلها بس بطريقه تقدرو تقولوا كدا هتتعبكوا اووووي
اندرو : كسمك يابنت المتناكه
ساره : هههههههههههه ابقي فكرني ياداني نجيبله اولويز علشان ميعاد الدوره قرب ههههههههههههههه
جورج : *بيمسك اندرو * خلاااااااااص بكسمك متعملش حوار اهدي ورينا الورقه دي فيها ايه
اختي : انا قلقانه علي مايكل اوووي مش قلتلك من شويه حسيت بنغزه في قلبي
ليليان : انا شاكه فيها مايكل معاها واكيد بيتفرج علينا دلوقتي وعايز يشوفنا هننجح ولا لاء
سوزي : صح انا حاسه بكدا يبقي احنا لازم ننجح ونحل اللغز لان اكيد مايكل مراهن علينا
معتز : *بيهز راسه *مش مايكل اللي يعمل كدا
جورج : ياعم هو عادي تلاقيها اتحدتو ولا حاجه وهو كرامته نقحت عليه *بيبص للكاميرا اللي في الاوضه * منوووووور ياماااااااايكل شايفني احنا مشرفينك اهوووه اختك في عينيا
هدير : مكتوب فيها ايه الورقه دي
معتز : قربوا كلوكوا حواليا ووطوا * بيتكلم بصوت واطي * هي قالت ايه لو محلناش اللغز في ظرف ساعه هتنهي الحوار دا كله ليه ميكونش الحوار دا مصلحه هترمينا في البحر مثلا او هتحبسنا في اوضه وتسيبنا او اي حاجه
سوزي : وليه ميكونش مايكل معاها وشايفنا دلوقتي وبيتراهن اننا هننجح واتفق معاها لو حلو اللغز تسيبنا كلنا
اندرو : هو في ايه اللغز دا وريني كدا مكتوب

#لما التلج يبقي مايه ... والقدر يبعد الامل عن التلج يرجع من تاني ....ساعتها هتلاقي الطريق لمصر #

جورج : يعني ايه ايه الخرااااااااا دا
اندرو : مصر دي تبقي ام مايكل لانه كان مسجلها علي موبايله مصر
سوزي : ازاي يعني
جورج : كانت بضانه كبيره قال يعني مصر هي امي وامه بتتصل فمسجلها مصر وكان روش نيك حتي ابوه كان مسميه الكبير اووووي
هدير : طب والباقي ايه ايه التلج والمايه والامل ويعني ايه القدر يبعد عن الامل وايه وريني كدا
اندرو : القدر يبعد الامل عن التلج يرجع من تاني ايه دا يعني ايه مش مفهومه الجمله
ليليان : بتفكر في ايه يامعتز
معتز : مش عارف قلقان علي مايكل وخصوصا انه معاه مرنا ومش عارف ساره في ايه في دماغها ومعرفش مايكل اذا كان معاها ولا فعلا مش لاقيينه
ليليان : يبقي مصلحه لو مش لاقينه يبقي كدا اكيد بيفكر في حاجه يخرجنا بيها من هنا
جورج : لييييييييييييييييه حد قالك انه سبايدر مان
ليليان : بس يابضان
اختي : انا عرفت حل اللغز
جورج : ايواااااااااا ياجهبزه قولي
اختي : *بتبصله بقرف * دلوقتي التلج دا اللي هو مايكل لما يبقي مايه يعني يختفي يبقي مايه مش تلج والقدر اللي هو ساره تبعد الامل اللي هو امه عن التلج اللي هو مايكل لااااااا ايه اللي بقوله دا
سوزي : انتي قربتي شويه يعني لو الامل تبقي مرنا او انتي ساعتها هيوصل لامه
اندرو : وهيبعد عن اخته ازاي
سوزي : ماهو دا اخر لغز وهي جابته لما مايكل اختفي
هدير : نظريه برضو
معتز : التلج علشان يسيح ويبقي مايه لازم يتسخن او يتغلي يعني في شخص هيتعذب صح كدا
اندرو : ماشي هااا
معتز: القدر والامل دول شخصين هنا لازم نفرقهم عن بعض يعني انا وليليان او جورج ومريم
ليليان : او مزيكا وسوسن
معتز : هي خلاص خدت حقها من مزيكا المهم بس ركزوا يعني هيا عايزه تعذب شخص بسببه شخصين ينفصلوا يعني مثلا تعذب مايكل علشان جورج اللي هو هدفها ومريم ينفصلوا
اختي : ايه الهبل دا
معتز : مش عارف دا اللي عندي اتنيلوا بقي حلوها انتو

في الفندق

## تنويه من المؤلف انه غير مسؤل عن بضان القارئ لو فرقعت لان الجوز اللي جايين دول بضان ولاد وسخه ##

سامي : صباح الخير كان في حجز باسم الاستاذ سامي
موظف الاستقبال : اهلا وسهلا بحضرتك يافندم ( بعد رغي ) شرفتنا يافندم اقامه سعيده
سامي : العفو .........عنك يابيبي شنطتك تقيله عليكي
زوجه سامي : ميحرمنيش منك ياسمسمتي
( بعد ماحطوا الشنط في الاوضه ووضبوا نفسهم ونزلوا البحر شويه وهما قاعدين علي الشط كل واحد علي كرسي وفارد رجليه هي بالمايوه وهو بالمايوه ونايم علي جنبه باصصلها والمايوه ماسك علي طيزه نييييك وهو مليان شويه من عند طيازه وهي نايمه علي ضهرها ولابسه نضاره شمس وجسمها ابن متناكه مفيهوش غلطه )
سامي : شيلي الفوطه من عليكي ايوا كدا خلي جسمك ياخد لون من الشمس
زوجته : يابيبي المايوه قطعتين الناس بتبص عليا
سامي : هههههههه خليهم يبصوا علشان يحسدوني
زوجته : ههههههههه اللي تشوفه يابيبي ...... بتعمل ايه
سامي : بقفل الموبايل مش عايز حد يزعجني طول ماانا معاكي ياروووحي * بتمدله ايديها بيبوسها * مواااااااه يااحلي زوجه في الدنيا
زوجته : بيبي انا
(بعديها بربع ساعه )
شخص : هاي انا اسف بس ممكن ولاعه
سامي : اه اوك اتفضل
شخص : *بيولع سيجاره وبيديله الولاعه * شكرا
زوجته : *بتبص عليه ومفصله جسمه حته حته وهو جسمه رياضي وسيكسي نييك * ممكن سيجاره
شخص: اكيد طبعا اتفضلي
زوجته : *بتبتسم * ميرسي * ممكن تولعلي
شخص : سوري معيش ولاعه
زوجته : *بتنزل النضاره علي مناخيرها * ولعلي ياسمسمتي
شخص : استاذنكم
زوجته : خلاص يابيبي ولعت اوووووي
سامي : هي ايه دي
زوجته : السيجاره السيجاره ولعت اووووي
سامي : بقولك ايه يابيبي ماتيجي نعمل دايفينج
زوجته : يااااااه ياسماسيمو دا من زمان اوووي انا نسيت الغطس وبعدين انت كرشت خلاص ههههههههه
سامي : ههههههههههه البحر شكله جميل جدا روعه بجد تحفه فعلا
زوجته : بصراحه عندك حق بس صعب موضوع الدايفينج دا
سامي : في لانشات هنا تعالي ناخد لانش ونستعيد ذكريات زمان ولا انتي مش فاكره هاهاهاهاهاهااه
زوجته : هاهاهاهاهاهاهاهاهها انت لسا فاكر ياسمسم
سامي : طبعا يابيبي انا اقدر انسي اي ذكري عشتها معاكي قومي نركب لانش *بيشدها من ايديها *
زوجته : اعقل يامجنون ههههههههه يامجنون بتعمل ايه ههههههههه بعشق جنانك يابيبي

( اجرو لانش ولفوا بيه في المايه شويه وانبسطوا وفرحوا ووهما بيلفوا في المايه )
زوجته : سامي بص ايه دا
سامي :هاهاهاهاههااه كوتشي ههههههه تلاقيه وقع من رجل الدولفين ههههههه
زوجته : ههههههههههه **** يجازي شيطانك انت بتموتني من الضحك
سامي : مش نرجع بقي يابيبي احنا بقالنا ساعتين في المايه
زوجته : *بتحضنه من ضهره * انا بحبك اوووووي ياسماسيمو
سامي : وانا بعشق التراب اللي بتمشي عليه يابيبي
زوجته : سمسمتي انت لازم تخس مش معقول كدا طيزك كبرت اووووي
سامي : ههههههههه من القاعده ومن المحشي اللي بتعمليه
زوجته : مش هعملك محشي تاني ههههههههه
(المؤلف : دا انت لو بتاكله بطيزك مش هتكبر كدا يامعرص )
سامي : بصي اللفه دي هوووووووووووووووووه
زوجته : اعقل يامجنون ههههههههههههههههههه بعشقك وانت مجنون كدا يخربيتك انت ازاي كدا
( ننجز بقي الحوار دا علشان بضاني كبرت وانبسطوا وفرحوا في المايه وبضنونا كلنا ورجعو الفندق وناموا شويه ونزلوا بليل يلفوا ويقعدوا علي اي كافيه وقابلت الشخص اللي شافته علي الشاطئ الصبح وفتحت البلوتوث وعملت اسم البلوتوث بتاعها برقم تليفونها )
زوجته : سماسيمو هخش التويلت وجايه
سامي : *بيقوم يقف وبيبوس ايديها* متتاخريش عليا ياروحي وخلي بالك من نفسك
(المؤلف : اقعد ياكسمك )
زوجته : حاضر يابيبي *بتبوسه في الهوا وراحت معديه من جنب الترابيزه اللي قاعد عليها الشاب وقالتله وهي ماشيه افتح البلوتوث وراحت الحمام ودقيقتين لقيت موبايلها بيرن * هاي الو
الشخص : الو جميله معايه
زوجته : ههههههههه لا النمره غلط
الشخص : غريبه مع ان اللي زيك المفروض يبقي اسمها جميله او قمر او بدور حاجه كدا بتنور
زوجته : هههههههههه انت اونطجي بقي
الشخص : عايزه تتناكي
زوجته : ايه دا ايه اللي بتقوله دا انت انسان سافل وقليل الادب
الشخص : كسمك *قفل في وشها *

في مشهد اخر

مرنا : *قاعده علي الارض وحطه ايديها علي خدها * متتعبش نفسك يامايكل خلاص احنا مصيرنا هيبقي زيهم تعالي خدني في حضنك عايزه اموت وانا بين ايديك
انا : *عرقان وماسك العضمه بايدي وبخرم في الحيطه اللي جنب الباب * عايزه تستسلمي انتي براحتك لكن انا مش بعد دا كله هموت في كسم اربع حيطان ااااااه
مرنا : *بتقوم* اتعورت تاني طب هات عنك انت اكمل انا انت تعبت
انا : قربت خلاص اقعدي انتي
مرنا : طب اقعد شويه خد نفسك
انا : اسكتي بقي جايز النفس دا منلاقيهوش كمان شويه اقعدي واهدي كدا
مرنا : طب متخرم في الباب بدل الحيطه
انا : حضرتك الباب دا معمول من الحجاره يعني من هنا لبعد مليون سنه كسري فيه انما دا اسمنت اسهل وبعدين انا قربت اهوه
مرنا : قربت ايه بس انت بقالك كتير بتخرم في الحيطه يعني الاخرام دي اللي هتخرجنا
انا : *بمسح العرق وباخد نفس طويل * افهمي بس بالراحه كدا دي حاجه اسمها عين الشيطان بترسمي علي الحيطه وش شيطان بودان كبيره وبتخرمي في ودانه الاتنين وعينيه الاتنين وفي بقه فبتعملي زي اقولهاك ازاي بصي اكنك بتقللي الضغط او تماسك الاسمنت فبيبقي ضعيف فساعتها لما نخبطه جامد يتفتح فتحه في الحيطه وانا رسمته بسرعه بالعضمه كدا ةخرمت اخرام صغيره في كل حته علشانه لما الدنيا تضلم ابقي عارف هخرم فين فهمتي
مرنا : والعضمه اللي بقالك ساعه بتخرم بيها دي اللي هريتلك ايدك بقيت كلها دم بقي هي دي اللي هتخرمها
انا : اومال بتتنفسي ازاي يابقره بقالك اكتر من زبين ساعه ماهو من كسم الخرم دا انتي مش شايفاه علشان الدنيا ضلمه
مرنا : *بفرحه * بجد يعني انت خرمتها
انا : اهدي بقي بخرم في البوق خلينا نخلص انا خلاص جبت جااااااااز
مرنا : طب عنك شويه قولي بس اعمل ايه
انا : *ايدي بتترعش ووجعاني فعلا * امسكي براحه ايدي يابقره لفي التشرتايه علي ايديكي وامسكي العضمه ولفيها في الخرم اكنك بتقوري كوسه وحاسبي للعضمه تعورك لفي بالمعقول

في مشهد اخر

ليليان : لا صعب تكون التلج هي ساره
اندرو : ممكن حل اللغز في الخيار مثلا يعني وهو ناشف غير وهو طري غير وهو ... انا بهري ياجماعه كملوا
معتز : ام مايكل انهارت بقيت مايه القدر ساره منعت مايكل منها وهيوصل لمصر اللي هي امه
جورج : هات سيجاره يااندرو
اختي : لا متديلوش كفايه سجاير ايه مبتتعبش
جورج : *بقرف* قشطه قشطه
معتز : *بيخبط راسه في الحيطه * تعبت تعبت تعبت تعبت عاااااااااااااااااااااااااااااااااا ا
ليليان : *بتجري عليه * اهدي اهدي ياحبيبي اهدي مش كدا *بتحضنه* اهدي ياروحي
اندرو : وززززززززه مفيهاش لازم تمسكها اكتر من كدا
معتز : تعبت يااندرو تعبت عايز اروح نفسي ارتاح
جورج : ومين سمعك
ليليان : هنروح ياحبيبي كلنا وهن...
ساره : محلتوش اللغز برضو ... طب انا هنهيها زي ماوعدتكو *بتشاور* دخل ياعبد الشاشه ... حطها هنا قدامهم يمكن تحفزهم *بتشغل الشاشه *
(( مزيكا + ام مرنا + ام اندرو + مونيكا + هاني ) كلهم عريانين ملط ومربوطين وواقفين جنب بعض وايديهم مربوطه لفوق راسهم وعينيهم مربوطه )
ساره : ايه رايكم في المفاجاه دي
اندرو : ولا اي اندهاش مش متفاجئين خالص شيئ متوقع يعني
معتز: هاتي اللي عندك واخلصي
ساره : بقي كدا طيب تمام بما انكم محلتوش اللغز فانا هسهلها عليكو هحللكوا انا اللغز يااما يتنفذ يااما الخمس اشخاص دول هتشوفوهم في احلي عرض لا ومش بس كدا دا كمان ام مايكل هتشرف معاهم بس دي بطله لسا مش هتخش دلوقتي
معتز : حل اللغز ايه
ساره : اللغز حله دا ليا انا حل اللغز هو جورج ... التلج هو جورج لما يبقي مايه يعني يتناك والقدر اللي هو انا هبعده عن الامل اللي هي السنيوره دي *بتشاور علي اختي * ساعتها هتوصلوا لام مايكل ومش ام مايكل بس لا انتو هتروحوا كلوكوا لاني خلاص مش عايزه منكوا حاجه انا هدفي من الاول جورج وهحققه يعني هحققه بالزوق بالعافيه هحققه وانا مش عاجزه اني اربطك واعمل فيك اللي انا عايزاه بس انا عايزاك تبقي جاي بمزاجك من غير متتربط وكمان حبيبه القلب بتتفرج عليك او ..... *بتشاور لداني * الشنطه دي فيها سترابون يعني زبر صناعي حبيبه القلب اللي هتنيكك هههههههههه وحشه اوووي دي صح بتوجع اووي .... وبعد ماتنيكك هخلي البنت اللي معاكو الشيميل دي تنيكك وبعديها تيجيلي وتقولي اني مبسوط اووي وتشكرني اني خليتك تتناك وانك استمتعت خاااالص *بترمي الشنطه علي الارض* فكروا ياكدا يااما العريس والعروسه ياعيني مش هيلحقوا يتهنوا بشهر عسلهم وهيتناكو او ام صاحبكو دي او الكبيره بقي ام مرنا حبيبه مايكل صاحبكوا ههههههههههه تفتكر هيقول ايه لما يعرف انك مرضتش تضحي علشانه *بتشاور بصوابعها *باي باي

جورج : طيزك احمر من القرد
ساره : هههههههههههههه *بتشاور لداني * ورايا
(كلهم قعدوا علي الارض بيفكروا وكلهم متعصبين واللي بيبص علي الشاشه واللي بيخبط في الحيطه واللي بيزعق واللي بيشخر واختي قاعده علي جنب مش عارفه تتكلم ولا تقول ايه )
اختي : مش عارفه اقولك ايه ياجورج بصراحه لاعارفه اقولك اعمل كدا علشانهم وكدا كدا انت في نظري عالي ولا عارفه اقولك لا وهما يتاذوا بسببك مش عارفه حقيقي مش عارفه
سوزي : وانا مش هعمل كدا فيك لو هتموتني انسي
اندرو : ماتشيلش هم امي احنا مش هنكدب علي بعض كلنا عارفين انها شافت الاوسخ من كدا فدا بالنسبالها حاجه تافهه فلو هتشيل ذنبها انا بقولك لا هي اتعودت
ليليان : مونيكا عند مايكل زي مرنا بالظبط لو حصلها حاجه هيقلب الدنيا انتو مش عارفين كان بيعاملها ازاي في الشغل ولا بيعمل علشانها ايه بص ياجورج مش بشيلك همها بس بفهمك وام مرنا زيها
معتز : وهاني كل زنبه ان احنا اللي بوظنا فرحه وحبينا نعوضه روحنا فشخناه اكتر يعني لو مسابش مونيكا بعد دا كله يبقي خول
وهدير : ومين الخامس دا
ليليان : دا مزيكا واد غلبان صاحبنا يعني معانا
جورج : خلصتوا كلوكوا ولا حد عنده كلمه تاني
اندرو : سامعينك
جورج : كله باصصلها اني هطلع بطل وهنقذهم كلهم بس انا باصصلها بكرامه زوج قدام واحده كانت مراته وكرامه حبيب قدام حبيبته بس مش هقول اكتر من كدا واحسبوها زي ماتحسبوها بقي
معتز: *بيرفع كتافه * عنده حق
هدير : طب هنسبهم كدا مش هنساعدهم مايكل لو كان هنا مكنش رضي بكدا
معتز: *بيبصلها وبيتكلم بهدوء * كان هيرضي مفيش في ايده حاجه اذا كان ساب امه يتعمل فيها كدا وقدامنا تفتكري هيبقي علي حد دلوقتي
اختي : مايكل ياجماعه اتغير مبقاش في دماغه غير مرنا انه يحافظ عليها وبس مبقاش يفرق معاه اي حد تاني
معتز : انتي اللي بتقولي كدا هههههههههههه احاا دا واضح بقي انكم كلكم اصحاب ورق محدش يعرفه
اختي : انا عارفه انا بقولك ايه كويس ومتنساش انه هيبقي اب احنا كلنا كبرنا مش صغيرين
اندرو : انا عندي حل

في مشهد اخر

مرنا : انا تعبت فشخ مش قادره ايدي وجعتني اوووي
انا : متتحركيش من مكانك علشان الخرم ميضيعش واتكلمي علشان اعرف انتي فين مش شايفك
مرنا : مدالك ايدي شمال كمان قدام اهوووه امسك
انا : هاتي *بمسك منها العضمه وبلفها علي ايدي بالتيشيرت * احااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااا بقالك ساعه في الحته دي انتي بتتناكي ليه علي كسمي
مرنا : انت بتزعقلي ليه طيب دا اللي قدرت عليه
انا : ياشيخه غوري بقي ينعل ميتين امك
مرنا :مالك يامايكل دا اللي قدرت عليه مقدرتش اكتر من كدا متنساش اني لا شربت ولا كلت وجسمي تعبان احمد ربنا اني قادره اقف علي رجلي
انا : طب انا متعصب فعلشان مطلعش كسمك دلوقتي مسمعش صوتك
مرنا : حاضر
انا :يااحاااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااا كسم ضياع العمر دا يحرق ميتين امك ياشيخه *بخرم في الحيطه ومش قادر ايدي مهريه *
مرنا :طب انا اسفه حقك عليا
انا : طب ابعدي ورا شويه علشان اعرف اشتغل
مرنا : معلش خليني جنبك علشان خايفه اوووي وابتديت اخاف اكتر مش عارفه ليه
انا : طب خليكي جنبي بس سيبيني اشتغل *مسكت العضمه بالشمال وهاتك يافرك في الحيطه لححححححد اما خرمتها * اخيرااااااااااااااا يحرق كسمك
مرنا : ايه خلصت
انا :*باخد نفسي * اه امسكي ايدي بقي وهنرجع ورا شويه وهنضرب برجلينا في الحيطه ماشي
مرنا : طب خد نفسك شويه
انا :لا انجزي يالا *ضربناها اكتر من مره حوالي 9 ضربات وابتدينا نكسر في التوب بالعضمه ونوسع الحفره * دخلي راسك كدا يالا زقي نفسك لقدام ها تمام ولا نوسعها شويه
مرنا : *بتحشر وتزق نفسها* استني استني زوق براحه علشان متعورش
انا : انزلي علي ايدك الناحي التانيه هاااااااااا سمعاني *رحت شاددها من رجلها عليا * سمعاني
مرنا : *بتزعق * اسحبني عندك اسحبني
انا : *بشدها ورجعتها تاني * ايه في ايه ايه اللي بلك كدا
مرنا :الناحيه التانيه في مايه كتير بينها وبين اول الحفره بتاع شبر
انا : ازاي يعني
مرنا : معرفش
انا : طب خشي برجلك في الحفره وخلي وشك ليا
( عديت مرنا وانا عديت وراها وبقينا برا الاوضه )
مرنا : انا مش شايفه حاجه انت فاكر الطريق
انا : امسكيني بس كوييس علشان المايه دي مغرقش منك ... يادين امممممممممممممممممممممي
مرنا : ايه
انا : احا الابواب كلها هنا شبه بعض يعني كل اوضه دخلناها وقفلنا ورانا مش هنعرف نرجع
مرنا : لا احااااااااااااااا بقي
انا : انتي بتقولي ايه
مرنا : غصب عني بس لا مش هقضي عمري كله هنا انا لا لازم ليها حل *غطست في المايه *
انا : *غطست معاها وشويه وطلعنا *
مرنا : *بتمسح وشها * مايكل احنا مش شايفين حاجه بس المايه دي دخلت هنا من حته معينه ركز بقي كدا المايه بتتحرك في اتجاه ايه ونمشي عكسه
انا : نمشي عكس ايه احنا .........اااااااااااه دي اخر اوضه فوق احنا طلعناها بسلم صح
مرنا : مش هنروح للسلم لو روحناله هنرجع تاني للاوض المقفوله وبعدين اكيد السلم دا معمول للاوضه دي اكيد فيه حاجه
انا : هنعمل ايه طيب
مرنا : انا لمحت شباك حديد فوق السقف اللي فوق السلم
انا : وهنطوله ازاي دا ولو طولناه هنعمل ايه
مرنا : المايه بتعلي صح
انا : فششششششششششخ واحنا كدا بنتخنق
مرنا : مايكل في حد عارف اننا هنا وفتح حاجه دخلتلنا مايه ودا اللي غرق الناس اللي لقينا عضمهم هنا
انا : ايه الصوت دا
مرنا : دا جاي من الاوضه اللي كنا فيها
( رحنا لحد الاوضه وغطسنا لحد الخرم اللي كنا عاملينه ومرنا دخلت دماغها وروحنا طلعنا تاني ناخد نفسنا )
مرنا : في سحب في الاوضه المايه بتتسحب بسرعه للاوضه يبقي اكيد في خرم تاني في الاوضه
انا : انجزي المايه بقيت لحد السقف دا اخر نفس هناخده عارفه هنعمل ايه
مرنا : ثق فيا ياحبيبي *بتبوسني في بوقي جااااااامد* انا بحبك اوووووي
(خدت نفس وانا اخدت نفس وغطسنا ودخلنا من الخرم رجعنا للاوضه تاني بالعافيه و النفس بيخلص وماسكين في بعض تحت المايه والمايه بتسحبنا لقينا نفسنا بعد مادخلنا الحفره بنعوم ومفيش حيطان فضلنا نعوم لفوق لفوق لفوق وانا خلاص جسمي ساب ومش قادر وهي بتعوم وشداني لفوق لحد اما طلعنا لسطح المايه وكنت خلاص بروح منها )
مرنا : *بتاخد نفس طوووووووووووويل * فوق فوق انت كويس
انا : *باخد نفس اطول وهي يعني احسن مني * اه اه احنا فين
مرنا : *بتبص يمين وشمال* انا مش شايفه حاجه
انا : ولا حتي الجزيره باينه
مرنا : غمض عينك وركز في الاصوات
انا : *غمضت عيني وفضلنا مركزين * سمعتي حاجه
مرنا : انت سمعت
انا :انا سمعت صوت عصافير بس مسمعتش حاجه تانيه
مرنا: طب يابن البقره العصافير دي مش اكيد واقفه علي شجر ولا هتفضل طايره
انا : ماهو يابنت البقره برضو ممكن تكون بتهاجر
مرنا: ششش انا غلطانه اصلا اني بناقش متخلف ذيك قولي سمعتها منين
انا : *بشاورلها الاتجاه دا *
مرنا : مش بقولك متخلف يابني انا شايفاك بالعافيه يابني متتغاباش بقي
انا : عومي بس وانا علي ضهرك هعوجعلك رقبتك لاتجاه الصوت
مرنا : راكب حماره انت
انا : راكب لبوه
مرنا : اللي مبعتش اجره ورا
انا : ههههههههههه *ببوسها في رقبتها * عومي بالراحه علشان بليل في حيتان ودرافيل وطائر البحر الحزين
مرنا : كلمه تانيه ووغلاوتك عندي هسيبك تغرق هنا
انا : بحبك
مرنا : معلش
انا : قهوه ب وش
مرنا : هديت وقلت الايفيه
انا : نييييييييييك بقي
( فضلنا عايمين لحد اما وصلنا للشط ومش شايفين وكل فكرنا انها الجزيره اللي كنا عليها ونمنا انا وهي حاضنين بعض تحت شجره لحد الصبح )

في مشهد اخر

زوجه سامي : انت بتقفل في وشي وبتشتمني
الشخص : علشان انتي فاجره وعايزاه في عينك
زوجه سامي : انت جرئ اووي
الشخص : وانتي متناكه
زوجه سامي : طب انت اسمك ايه
الشخص : الزبير او العنتيل
زوجه سامي : ههههههههههههههه انت سافل اوووي
الشخص : اوضتي 304 مستنيكي سلام
زوجه سامي : هشوف واقولك سلام *بتخرج من الحمام *
سامي : اتاخرتي ليه يابيبي قلقت عليكي
زوجته : اسفه ياسمسمتي حقك عليا بس انا دايخه وعايزه اروح تعبانه
سامي : طب اجيبلك دكتور طيب يابيبي
زوجته : لا انا بس تعبانه هنام شويه مرهقه جدا
سامي : طب يابيبي يالا نروح
( روحوا الفندق وبعديها بساعتين )
سامي : منمتيش ليه
زوجته : بحاول اهوه انام انت ايه اللي مسهرك
سامي : مفيش كنت بفكر انزل اشم شويه هوا
زوجته : انزل شم شويه هوا وتعالي لو عايز
سامي : بجد يابيبي مش هتزعلي
زوجته : لا ياروحي موااااااااااااااه
سامي : *بيلبس وبينزل * اجيبلك حاجه وانا جاي
زوجته : متتاخرش عليا ياروحي ............. الو نص ساعه وهتلاقيني عندك
سامي : *بيخبط علي اوضه تانيه في الفندق * مساء الخير
نورهان : اتاخرت ليه خش خش
سامي : *بيبوسها * عقبال ماعرفت اخلع من مراتي
نورهان : ههههههههههههههه طب خش عقبال ماجهز السهره
سامي : لوحدك هنا
نورهان : متخافش خش بس علي الاوضه اللي علي الشمال دي علطول
سامي : عينيا ياشرموطه
نورهان : هيهيهيهيهيههي
زوجه سامي : *بتخبط الباب ومكسوفه * ازيك
الزبير : خشي ياقمر
زوجه سامي : *بتخش بكسوف * اقعد هنا
الزبير: لا خشي الاوضه اللي علي الشمال وانا هجيلك
زوجه سامي : *بتفتح الاوضه واتفاجات * ايه داااااااااااااااااااااا

في مشهد اخر

معتز : مش هينفع الحل دا صعب واهبل
جورج : فاكس نييييك
اندرو : طب افهم بس جورج هيوافق تمام ياعم اسمع بقي انت هتوافق وتعمل اللي انت عايزه ونشوف مخبيالنا ايه ووانا هوعدك لما نخرج من هنا انا هدور عليها لحد اخر يوم في عمري
معتز : *بيبص لجورج * كلنا كدا كدا هنفشخها لما نخرج متقلقش
جورج : خخخخخخخخخخخ انت عبيط ولا اهبل ولا في في طيزك حاجه ..انسي بكسمك واي حد في الاوضه هيفكر اني هتناك كسمه ياكش يولعوا كلهم ولا يهزو شعره من زبي
ليليان : ياعم ماانت هتفشخها بعد كدا
جورج : انتي هبله ياليليان ولا في حاجه في كسم دماغك طب سكه ودوغري اللي هيفتح كسم بقه في الحوار دا هنيكه انا *بيبص لاندرو * فاهم ياكسمك
ساره : *بتخش الاوضه * خدتوا وقت طويل اوووووي وولا عارفين تحلوا لغز وولا عارفين توصلوا لقرار ههههههههههه احا بقي حته خول في العشرينات ممشيكو كلوكوا اخس علي الرجاله
اختي : اخويا هيعرفك اللي في العشرينات دا هيعمل فيكي ايه انتي فتحتي علي نفسك فتحه طين
ساره : بس ياكسمك بدل ماانيكك
جورج : *بيجيب اختي وراه * طب جربي كدا المسيها
ساره : متتحمقش كدا ولا اقولك هاتوها *بتشاور للحراس * علشان تبقي تعمل دكر تاني
جورج : *بيحجز في الحراس وبيحمي اختي * خخخخخخ اوعي يابن المتناكه اللي هيقربلها هنيكيه
معتز : *بكل هدوء * سيبها ياجورج *بيعلي صوته بزعيق* سيبهااااااااا ياجورج
هدير : ازاي يسيبها يعني
معتز : *بعصبيه وبيزق جورج * سيبها خديها انتي مش عايزاها خديها اهيه *بيزق اختي ناحيه ساره * اعملي اللي نفسك فيه خخخخخخخخخ محدش يفتح كسم بوقه
ساره : *بترفع حواجبها * خدوها تتعلق معاهم
معتز : وجورج هيفنذ الحل ازاي لما تخديها
ساره : هههههههههه بسيطه الاموره اللبنانيه دي تنفذه
جورج : *بيزق معتز * ياعم كسمك *بيبص لساره * مريم مالهاش ذنب رجعيها
معتز : انا مش قلتلك اخرس *بيبص لساره * هننفذ الحل وجورج هيتناك من ليليان بس نشوف علي الشاشه مريم ملط جنبيهم متعلقه
اندرو : احااااااااا انت بتقول ايه انت اتجننت رسمي
جورج : خخخخخخ انت عبيط ياعم *بيضربه في صدره * لا مفيش الكلام دا لو لمستيها هنيك كسمك
ساره : راجع نفسك لان مايكل لوعرف مش هيسامحك
معتز : ههههههههههههه شكرا انك وضحتلنا ان مايكل لسا عايش واحب اقولك انا لسا عند كلامي علقيها ملط جورج هينفذ
ساره : *بعصبيه بتبصله* ساعه وتلاقيها مشرفه جنبيهم * وبتخرج *
معتز : شششششششششششش مش عايز ولا نفس

في مشهد اخر

زوجه سامي : *بتتفاجا* ايه دا
الشخص : ايه في ايه
زوجه سامي : ايوا فهمني ايه دا انا جايالك انت لوحدك مش انت واصحابك
الشخص : انتي مش عايزه تتكيفي احنا هنكيفك ياكسمك
زوجه سامي : *بعصبيه * لا انا همشي
الشخص : خلاص خلاص اهدي مالك يالا يارجاله معلش اللقمه مش هنيه ولا هتكفي ميه
شخص 2 : اللي ياكل لوحده
شخص 3 : هنيالك يابلطي *بيبص للشرموطه * احححححح شفايفها في المص حكايه
الشخص : طب يالا يابا زق عجلك انت وهو *بيخرجهم برا الاوضه خالص * فل كدا
زوجه سامي : *بخوف* ماشي
الشخص : اسمك ايه بقي
نهال : اسمي نهال وانت
فاروق : عاشت الاسامي محسوبك فاروق
نهال : تمام
فاروق : *بينزل الشنطه من علي دراعها * فكي كدا خلاص بقينا لوحدنا *بيقفش بزازها *
نهال : انا عايزه امشي لو سمحت
فاروق : خخخخخ هو دخول الحمام زي خروجه خخخخ احا انا لازم انيك
نهال : يااستاذ فاروق انا ست متجوزه حرام عليك سبني امشي ارجوك
فاروق : كسمك بقي
( وراح هاجم عليها وبيبوس فيها وهي بتقاوم وبتتصنع بس كرامتها واجعاها هي عايزه تتناك بس مش بالطريقه دي وهي تقاوم وهو يبوس فيها وابن المتناكه حاطت برفان ابن متناكه حلو نييك بيهيج الحريم وبيبوس في كل حته فيها زي العربجي وايده بتفعص في اي حاجه تقابله وهي كل اللي عليها بتافئف وتصوصو زي القطط اكنها بتتمنع كل دا وهما واقفين في الاوضه وراح لافهها علي الحيطه هي كانت لابسه جيبه قطن وبادي كات وراح قافش طيزها من علي الجيبه وبيدعك فيها وبيبوس في قفاها بسرعه وبكل هيجان وراح ضاربها علي طيزها وبسرعه كان قالع ملط وزبره راشق فيها من علي الجيبه قعد ينيك فيها ويحرك نفسه عليها ويفعص في بزازها جامد وراح لاففها بقيت وشها ليه وراح منزل البادي لتحت ودافس راسه بين بزازه وبيبوس ويعض ويلحس في اي ابن متناكه وزبره راشق فيها من فوق الجلبيه وهي بتمثل انها بتبعده بس مستمتعه نيييك وراح رافعلها البادي والسنتيانه وبلسانه فضل يلحس في جسمها وايده الاتنين قافشين علي بزازها مش عايز يسيبهم وراح رافع ايديها وبيلحس تحت باطها وقفاها ولسانه مبطلش لحس وراح شادد الجيبه والكلوت مع بعض وباعد بين كسها بصوابعه وقعد يبص فيه شويه وراح قرب مناخيره شمه لقي ريحته حلوه راح دافس وشه في كسها بيلحسه وهي واقفه مبتتحركش وهيجانه وبتتاوه علي خفيف فضل يلحس في كسها شويه كتيييير وراح قايم بكل هيجان بيبوسها في بوقها وهي تجاوبت معاه شويه وراح شاددها علي الانتريه وموطيها لقدام وتافف علي زبره ودخله في كسها بالراحه 3 مرات ورا بعض وراح بعديها ابتدي يزع جامد اكنه اول مره ينيك )
نهال : اااااااااااااااااااااه
فاروق : خخخخخخخخخ ايه الجسم المهلبيه دا
نهال : ااااه اااااه ااااااه
فاروق : اتكلمي وانا بنيكك اوووف واحنا في عزا قولي اي ابن متناكه
نهال : ااااه ااااه اااااه
فاروق : عجبك زوبري ياكسمك رددددي يامتناكه
نهال :ااااه ااااه اااااااه
فاروق : مكيفك
نهال :ااااه ااااه ااااه
فاروق : زبري ولا زبر جوزك
نهال : اااه اااااه ااااااه
فاروق: متنطقي ياكسمك احا وانا خول ولا ايه يابنت المومس انتي شرموطه وسخه بقي
نهال :اححححححححححححححح
فاروق : بتحبي الوساخه يامتناكه
نهال : اااه اووووي
فاروق : *بيشدها من شعرها بيقربها لصدره وهو بينيك فيها وضع الكلبه بس علي الواقف واول ماوشها قرب عليه * اتفوااااااا علي وشك ياكسمك
نهال :اااااااااااااااااه
فاروق :اححححححح انتي كلبه وسخه
نهال : هوهوهوهوهوههووهههووه
فاروق :خخخخخخخ *راح مطلع زبره وبعزم ماعنده راح رازعها علي طيزها من قوه الضربه البت اتنطرت لقدام وقعت علي الكنبه اللي كانت سنده عليها * دا انا هعملك جزامه يابنت الوسخه
نهال :اااااااااااااااه اووووووي
فاروق : *بيمسكها من وشها بقوه وبيتف عليها كذا تفه علي وشها * ابلعي الحسي تفتي ياوسخه
نهال: *بتطلع لسانها وبتمسح تفافته وتبلعها *
فاروق : حلوه التفه ياوسخه
نهال : *بتهز راسها باه *
فاروق : *بيضربها بالقلم وبيتف عليها * انطقي ياوسخه
نهال :ااااااااه حلوه اوووي
فاروق : *بكف ايده كله وبيضربها علي بزها جامد *
نهال :ااااااااااااااااااااه انتي غبي *بتكح من الضربه وعضم صدرها وجعها *
فاروق : كسمك انتي لسا هتكحي
( راح منيمها علي بطنها ورازع كل زبه في كسها وبيرزع بغباوه )
نهال : *بتكح وبتحاول تاخد نفسها وابتدت تعيط ووشها يحمر وبتشاورله يهدي *
فاروق : انتي كويسه طيب
نهال : *بتمسح وشها وبتقوم تشرب مايه ورجعت *
فاروق : كويسه دلوقتي
نهال : *بغضب وبتلبس هدومها * اه
فاروق :انتي بتعملي ايه احا انا لسا مجبتهومش
نهال :طب هاتهم واخلص
فاروق : نامي ياكسمك لما اخلص نييييك
نهال : وانا مالي اوعي سيبني البس هصوت وافضحك
فاروق : طقه عضت كسها هي اللي جابته لنفسها
نهال :يعني ايه
فاروق : يعني انتي اللي في اوضتي ياكسمك
نهال :طب اخلص
فاروق : لا ياكسمك بحب انيك بمزاج
( نامت علي ضهرها وفتحت رجليها وراح مدخل زبه في كسها وبينيك فيها وكل لما يقرب يبوسها تبعد عنه لحد اما خلص وراح مطلع زبه وجابهم برا وقام مولع سيجاره وهي بتلبس هدومها )
فاروق : رايحه فين انتي مش اتناكتي واتكيفتي
نهال :يعني عايز ايه خلاص هي مره وخلصت
فاروق : ادفعي
نهال : انت انسان قذر ووسخ
فاروق : ههههههه فكك من الشويتين دول فلوس عايز فلووووس
نهال : *بتدور في شنطتها * مش معايا غير دول
فاروق : *بيمسك الفلوس * كام دول 200 جنيه بس يالا احسن من وشك مره كئيبه
نهال : *بتخرج برا الاوضه ونزلت تحت الريسيبشن وراحت طالعه قاعده علي البسين وبتعيط وصعبانه عليها نفسها من اللي حصلها وانها رخست نفسها مع شخص وسخ مكنش اللي في دماغها او اللي كانت نفسها تحس بيه معاه *

في مشهد اخر

انا : *بشوي سمك * صحيتي
مرنا : صباحك فل ياحبيبي صحيت امتي
انا : من شويه يالا اغسلي وشك بسرعه علشان تلحقي تاكلي
مرنا : حاضر ياحبيبي
(بعديها بشويه )
مرنا : انت جبت السمك دا منين وشويته ازاي
انا : بالدعا قلت يارب اصطاد واصطدت ويارب نار تولع وولعت
مرنا :بتكلم بجد و****
انا : عادي ربطت العضمه اللي كانت معانا امبارح في جزع شجره والعضمه سنها حامي واصطادت بيها والنار ولعتها من الشمس
مرنا : يالهووووووي بتعبد الشمس يامايكل
انا : كلي كلي علشان ماقتلكيش والهنود يضايقوا اني قتلت الاله بتاعهم
مرنا : هههههههههه انا بقره يعني يامكموكتي يححححح سخنه
انا :معلش .... بتدوري علي ايه
مرنا : فين السلطه يامايكل مش لاقياها
انا : في طيزك
مرنا :فين في طيزي
انا :في الخرم بالظبط
مرنا :فين في الخرم
انا :احااااااااااااااااااااااا دا انتي غلبتيني
مرنا : لا حاسب انا بقيت مخربشه وجامده زي اونكل بالظبط
انا : الفسفور شكله اشتغل وشكلي هعملها معاكي
مرنا : هههههههههههه اتلم مش وقته ...عندي سؤال كدا ازاي امبارح لما رجعنا نعوم جوا الاوضه تاني فجاه لقينا نفسنا في البحر
انا : بتفصصي ايه انتي راميه لحمه السمكه كلها
مرنا : مش نضيفه وشكلها مقزز
انا : ششششش هاتيها هطفحها انا خدي دي لحمه اهيه نضيفه
مرنا : احنا برضو معرناش هما فين ساره واخداهم فين
انا : شايفه السور اللي ورا دا اللي محدش فكر يبص وراه انا طلعت فوق ولاحظت ارتفاع المبني االلي كنا فيه امبارح اقصر منه بكتير
مرنا :يعني ايه
انا :يعني حضرتك المبني دا شغال بمكنه تحت الارض بيلف يطلع للسطح وبعدين يلف تاني وينزل يغطس في المايه بس معرفش الوقت بتاعه
مرنا : يبقي كدا اكيد هما في مبني نفس الكلام بيظهر علي السطح وبيغطس
انا : فضلت باصص علي البحر كله مالاقتش اي مباني تاني خالص
مرنا :طب هما فين يعني كدا
انا :معرفش ...شبعتي ولا اصطادلك تاني
مرنا :الحمد لله
انا : طب قومي يالا اغسلي ايدك علشان هنلف الجزيره حته حته لان اكيد فيها مخابئ تانيه .... مالك متنحه ليه كدا
مرنا : بص وراك .....

في مشهد اخر

ساره : *بتتكلم في السماعات * ايه رايكو في اللي شايفينه علي الشاشه
اندرو : كسم امك يامعتز
ليليان : يالهووووووي
جورج : مبسوط يابن الخول *بيضرب معتز بالبوكسات في وشه * يحرق كسم ميتين امك
هدير : حرام و**** حرام بقي
سوزي : كدا الموضوع كبر ومش هيخلص ابدا
ساره : جاهزين تتفرجوا علي حبيبه القلب اللي الخول رفض يضحي بنفسه وهي اللي ضحت مكانه *بتسقف * برافو لا راجل بجد وعلشان كدا هبدالك بيها
جورج : *بيتعصب * وبيجري علي الشاشه وبيكسرها ويرميها علي الارض * كسسسسسسسسسسمك
معتز : *بيلف راسه وبيسند علي الحيطه *
جورج : *وقع علي ركبه بيعيط في الارض *
ليليان : *بتواسي جورج وبتحضنه *
سوزي : *برضو بتواسي جورج *
هدير : *بتطبطب علي كتف معتز * مش انت السبب
اندرو : *بيطبطب علي معتز * فهمتك بس مش دي اللي ينفع معاها كدا
معتز : *باصص للحيطه * اخويا مش هيسامحني علي اللي عملته في اخته ................انتهي الجزء الرابع والاربعون

قام بآخر تعديل شوفوني يوم 11-16-2018 في 04:45 AM.
قديم 08-20-2018, 12:42 AM
قديم 08-20-2018, 12:42 AM
الصورة الرمزية لـ Michael magdy
صداع من كتر الهبد
الجنس : ذكر
الإقامه : Cairo
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 3,169

صداع من كتر الهبد

الصورة الرمزية لـ Michael magdy

الإقامة : Cairo
المشاركات : 3,169
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Michael magdy غير متصل

افتراضي

الجزء الخامس والاربعون
( ايه دا في ايه !!!! )


ساره : ايه صوت الكسر دا
احد الحراس : تقريبا كسروا حاجه في الاوضه
ساره : طب روح شوف بسرعه في ايه ( للتذكير الكاميرات اللي في الاوضه جورج كسرها في الاول )
(بعد فتره )
احد الحراس : كسروا الشاشه ياملكه
ساره : *بغضب * طب غور وديلهم شاشه جديده وخد معاك الخولين دول يالا بسرعه *موبايلها بيرن وبتفتح المكالمه وبتسمع *
داني : عفوا سيدتي ولكن مايكل وزوجته امامنا ماذا نفعل ؟؟
ساره : *بتبص لسلوي وبترجع تتكلم في الموبايل * كلمني فيديو
سلوي : بلااش اللي في دماغك دا بلاش هتودينا في داهيه
ساره : انتي تخرسي خالص انا هوريكي الملكه بتعمل ايه *بكل عظمه*
داني : *بيتصل بساره فيديو * تمام سيدتي
ساره : روح لمايكل وانا معاك يالااااا
داني : امرك سيدتي
انا : طب قومي يالا اغسلي ايدك علشان هنلف الجزيره حته حته لان اكيد فيها مخابئ تانيه .... مالك متنحه ليه كدا
مرنا : بص وراك .....
انا : *ببص ورايا * في ايه..... تمام
داني : مرحبا سيدي
انا : *ببصله وببص للحراس وبنفخ من البضان *
مرنا : عايزين مننا ايه سيبونا في حالنا بقي
ساره : *صوت ساره من الموبايل * وريله شاشه الموبايل
داني : تفضل سيدي
انا : *بلف وشي وببصله * خير اؤمر *بيوريني الموبايل*
ساره : للاسف انت هربت وسبتهم ودا اللي حصل غصب عني و**** هههههههههه *بتلف كاميرا موبايلها علي اختي والخمسه اللي معاها المتعلقين ملط * شوفت بقي هروبك عمل ايه ودلوقتي جورج في الاوضه وهيطلع يتناك لايف قدام الكل هههههههههه
انا : المطلوب ؟
ساره : ارجع انت ومراتك مع الحراس علشان انهي الحوار دا كله لان بصراحه دمكوا تقيل اوووي وجسم حريمكم وحش يعععع مقرف بص كدا علي جسم مريم ايه القرف دا كسها كله شعر *بتضربها بالخرزانه علي جسمها * مش تبقي تنضفي نفسك ياوسخه * تؤؤتؤتتؤتتؤؤتؤ اوعي تزعل مني انا بعلمها النضافه
انا : *بحك ايدي في راسي وبمشي علي وشي وباخد نفس طويل * وريني جسمها تاني
ساره : ههههههههههههه متخافش مش ماسكات دا جسم اختك حتي بص كدا *بتقرب الكاميرا علي كسها وبتفتحه بايديها * هو الكس دا شبه كسمك ههههههههههههه
انا : اديني عشر دقايق وارد عليكي
ساره : ياحبيبي براحتك انا هقعد اعذب فيها وفيهم وفي امك اللي كلها لحمه دي لحححححد ماترجع اول ماترجع ابدا انيك جورج
انا : طب اديني دقيقتين افكر وارد عليكي
(انا بفكر وبمشي رايح جاي ومرنا بتعيط وحطه ايديها علي بوقها ومش عارفه تعمل ايه وانا عمال افكر وبعدين رجعت خدت الموبايل من داني وبكلمها )
انا : انتي عايزه جورج صح
ساره : انتو الاتنين
انا : هتنيكينا
ساره : لو حابب تتناك دا انا اتمني انيكك
انا : *بزق مرنا ناحيه داني * هتنيكي مرنا مكاني
ساره : بتبرق باستغراب * ايه
انا : جات عليها يعني نكتي امي وفشختي اختي كمليها بقي مراتي بالمره علشان لما افشخك يبقي علي حق وبعدين يبقي كلهم زي بعض مفيش واحده فيهم تعاير التانيه
ساره : هنيكوا انتو الاتنين انت ومراتك
انا : انتي عارفه اني مش هسيبك لو في بطن الحوت هجيبك
ساره : ههههههههههههههه لا شاطر
انا : انتي مش عايزه تحلي اللعبه وتخليها فشيخه انا هحليهالك
ساره : معاك دقيقتين تقول اللي عندك
انا : جورج طبعا استحاله يوافق يتناك صاحبي وانا عارفه هتاخدي مرنا وتوديها مع اختي وتضغطي عليه بيهم وهما لاجل مرنا هيوافقوا وبكدا تبقي ختي بتارك من جورج وساعتها الحقي ودعي حبايبك علشان انا جايلك
ساره : تصدق فكره حلوه هو واضح ان التعريص دا في عيلتكو كلها جينات في دمكو
انا : *بدي الموبايل لداني * خدوها وامشوا
داني : امرك سيدتي ماذا نفعل ؟
ساره : رجع الحراس مع مرنا واقعد انت معاه متتحركوش اصل بكسمه فاكر اني هسيبه لوحده علشان يعرف احنا فين ههههههههههههه غبي اوووي
داني :امرك سيدتي
ساره : اديهوني تاني ..*بتكلمني* داني هيفضل معاك وخد امر لو حاولت تهرب او تغدر هيعجزك وهفرجك علي عيلتك كلها وهي بتتناك وبعديها الحق انا اهرب زي ماانت قلت هههههههههه
انا : *بروح لمرنا وبمسكها من راسها وببصلها في عينيها * متخافيش
مرنا : *بتبتسم * مش خايفه طول ماانت جنبي خلاص انا خت مناعه مبقتش اخاف
انا :*بعصرها في حضني * سامحيني مهما حصل
مرنا : اوعي بس العضمه دي لا تيجي في وشي انت لسا رابطها علي ايدك ليه
انا : مسامحاني
مرنا : من غير ماتقول
داني : *بيشاور للحراس ياخدوها*
انا :لحظه واحده ياكابتن في لحظه وداع ومتاثرين كلنا اهدي شويه
داني : استأذنك سيدي
انا : فصيل ابن مره خدها ياعم اتفضل
( وصلت مرنا لساره مغميين عينيها وبقي المسهد كالتالي ساره في العرش بتاعها والخمسه متعلقين ملط ومرنا واقفه في نص الاوضه ضما ايديها علي بعض من الخوف ومبتتحركش وساره بتلف حواليها وبتتكلم والشله الوسخه بينفرجوا علي اللي بيحصل في الشاشه )
ساره : ايه رايكم في المفاجاه دي عرفتوا بقي ان انا الملكه
معتز : خخخخخخخخخخخخخخخخ احاااااااااااااااااااااا
ليليان : يادين اممممممممي وفين مايكل
اندرو : استحاله اكيد في حاجه غلط
جورج : بيبص علي الشاشه وبيضحك بصوت عالي فشخ * ههههههههههههههههه لاالاللالاالاللالا استحاله تقدري تعملي فيها حاجه
ساره : *بتوريهم الموبايل وداني واقف حارس عليا في الجزيره * ادي الدكر بتاعكو اهوووه مش عارف يعمل اي حاجه
معتز : يابنت المتناااااااكه مااايكل انت كويس سامعني
ساره : الصوره مش واضحه صح طب علشان يبقي الكل شايف الملكه بتعمل ايه *بتشاور لاحد الحراس * وصلي الموبايل بالشاشه دي ووجها ناحيه النسوان الوسخه دي بحيث يبقي المتناك دا شايف اهل بيته بيتناكوا واصحابه شايفينه وشايف المتناكين وهما بيتعذبوا يااللاااااا
هدير : اكيد عنده خطه اكيد اكيد مش هيسيبهم ياخدوها كدا
معتز : وهو في ايده ايه بس يعمله
جورج : *بيزعق وبيتفتف وهو بيتكلم * وقففففففي دا كله انا هتناااااااااااااااك خلااااص متلمسيهمش خلاااااااااااص
ساره : هههههههههههههه متستعجلش دورك جاي
سلوي : *بتشاورلها من بعيد وبتتكلم بصوت واطي * ابداي
ساره : والان مع اللحظه الحاسمه تيرا رارارارار
انا : حد سامعني سامعاني
ساره : نفسك في حاجه قبل مانبدا
انا : انا بس هقول كلمه *بكلم داني * ممكن امسك الموبايل علشان اعرف اتحكم *
داني :امرك سيدي
انا : شكرا لكسمك *بابتسامه بضان ومسكت الموبايل وواقف جنب داني هو علي يميني وماسك الموبايل بايدي اليمين * انا بس كنت هقولك ان انتي جبانه عارفه ليه قوليلي ليه
ساره : كمل
انا : علشان مش هتعرفي تعملي اللي انا هعمله
ساره : *بتضم حواجبها * اللي هو ايه *باستغراب *
انا :اللي هو دا ........ ( بعزم ما عندي وبسن العضمه في زور داني ضربته كذاا مره ورا بعض وزوره بيجيب في دم ووقع علي ركبته بالتصوير البطي وعلي وشه ومات والدم بيسيح علي الارض وطبعا الموبايل وقع من ايدي رحت مسكته ورفعته لفوق اكني باخد سيلفي مع الجثه ) عرفتي هو ايه
ساره : *بتبرق ومتنحه والخرزانه وقعدت من ايديها *
مرنا : *مبرقه ومتنحه وحطت ايديها علي بوقها واتشلت اكنها تمثال وبترجع *
كل اللي في الاوضه : * بيحطوا ايديهم علي راسهم ومبرقين وتعبير الاحا علي وشهم *
جورج : احاااااااااااااا دا قتله احا قتله مااات احاااااااااااااااا ياكسمي
الناس المتعلقه : * بيصوتوااااااااااا ومش فاهمين حاجه لانهم سامعين بس مش شايفين *
(سكوت تام لمده دقيقه )
معتز : احاااااااااااااااااااااا دا اتجنن
سوزي : دا اللي كان لازم يحصل من بدري
اندرو : *بيبصلها ومبرق * احاااا دا قتل فاهمه يعني ايه قتل موته
هدير : واللي بيحصلنا دا مش قتل برضو
معتز : *بعصبيه ونرفزه وعروق وشه كلها ضارباه * خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ انتو بتقولو ايه خخخخخخخخخخخخخخ
ساره : *ابتدت تستوعب اللي حصل وبتشاور يقفلوا الشاشه وانا بتكلم *
انا :*بنظره شيطانيه نيييييك وغضب ابن متناكه * مش كنتي عايزه تطلعيه اديكي طلعتيه استحملي بقي وابدا اكتبي وصيتك ....... *الشاشه فصلت *
ساره : * بتسند نفسها وبتقعد علي الكرسي * لاااااا انا متوقعتش انه يبقي كدا لااااااااااا متوصلش للقتل لااالالالاالالالالالا مش هكمل لاااااا
سلوي :اهدي خلاص قربنا نعمل اللي عايزينه الخطه ماشيه صح
ساره : انتي ايييييييييه لاااااااا انا اضعف من كدا لالالالالاالالالا مش هكمل لاااااا
سلوي : *بكل برود *كدا كدا هو هيجي ورانا ولو وصل لينا مش هيسبنا يبقي نكمل للاخر ونكمل خطتنا زي ماهي
ساره : لاااااااااا مش هكمل مش عايزه اموت انا هيقتلني مش هيسمي عليا
سلوي : *بتقعد علي كرسي العرش بكل عظمه * متخافيش هو مش هيعرف يوصلنا
ساره : *بتهز راسها بلاء * انسي انا ههرب انا مش هكم......(بتبص علي مرنا لقت مرنا وقعت علي الارض واغمي عليها )

سوزي : مضايقين ليه دا اللي كان لازم يحصل من بدري
هدير : قتل لا قتل لا *بتصوت*
معتز : اتجنن خلاااااااااااااص اتجنن
جورج : انا هقتلها
اندرو : خخخخخخخخخخخخخخخ خلاص كلوكوا بقيتوا سفاحين ايييييييه جرالكو ايه
ليليان : عندكو حق انا اول مره اتعب كدا مفيهاش يايقتلونا يانقتلهم
اندرو : خخخخخخخخ انتي هبله وانتي فكرك هيسيبوكوا يعني
معتز : المشكله مش فينا المشكله في ساره دلوقتي هتتجنن ويمكن تعمل فيهم حاجه او تقتل حد فيهم وساعتها جهنم واتفتحت
هدير : قتل لاااا قتل لاااااا *بتصوت *
معتز : مايكل نهاها خاااااااااااالص جاب اخرها اللي عمله دا مفيهوش رجوع ياقاتل يامقتول خلاص الدماغ مش هتنفع
اندرو : لا لسا فيها مفيش حاجه ملهاش حل
جورج : *بيقلع التيشيرت وبيلفوا حوالين ايديه *
اندرو :انت بتعمل ايه انت كمان ياجدعان اهدوا وفكروا
جورج : احنا كلنا هنا علشانه وهو طالما عمل كدا يبقي كلنا وراه
اندرو : *بيروح لمعتز * ياااااااااعم فوقه فهمه
معتز : مفيهاش خلصت
اندرو : احااااااااااااااااااااااااااااااااا اا بقي

سلوي : رايحه فين
ساره : هزود الحراسه علي اوضتهم انتي مش سامعاهم بيقولوا ايه
سلوي : ابني لو اتلمس هتحصلي داني بتاعك دا
ساره : كسمك علي كسم فلوسك احبسوها
سلوي : هتندمي
ساره : احبسووووووووووووووووووووها

( انا في الجزيره بشد جثه داني وتقيله نييييك وبرميها في البحر وقلعت التشريت لانه اتغرق دم ورميته في البحر برضو واتشطفت وغسلت جسمي وابتديت امشي في الجزيره ورا اثار اقدام الحراس وهما بياخدوا مرنا وموصلتش لحاجه وصلت لحد قبل المبني والاثار اختفت برضو رجعت استخبيت ورا شجره وباصص علي المبني قعدت بتاع حوالي ساعه ومبفكرش في حاجه غير ان اللي هشوفه هنيكه لحد اما اتفاجأت بحد واقف ورايا )

في مشهد اخر

سامي : *راجع من برا وشاف نهال قاعده قدام الفندق علي جنب وبتعيط * مالك انتي كويسه ياحبيبي
نهال : *بتمسح دموعها وبتبتسم * اه كويسه انت كنت فين
سامي : لا مفيش كنت بتمشي شويه خير ايه اللي حصل يابيبي
نهال : انا اسفه محتاجه اتكلم معاك شويه
سامي : طب اجيبلك ليمون تشربيه تهدي انتي عارفه دموعك غاليه عليا اوووي
نهال : *بزعيق* اسكت بقي انت اييييييييييه
سامي : مالك يابيبي طب انا ضايقتك في حاجه
نهال : *بتسيبه وتمشي وتطلع علي اوضتها وهو وراها لحد اما دخلو الاوضه وبتعيط * انا عايزه اقولك علي حاجه
سامي : خير ياحبيبي في ايه قلقتيني عليكي
نهال : اقعد واسمعني
سامي : طب ممكن قبل ماتحكي تمسحي دموعك علشان قلبي بيتقطع لما بتعيطي
نهال : *بتبصله بحسره وبتعيط * سامي انا خنتك
سامي : ههههههههههههههههه دمك خفيف
نهال : سامي انا عملت ( وبتحكيله )
سامي : *متنح وبعد ماخلصت كلامها * وبتحكيلي ليه
نهال : علشان انا غلطت في حقك ومقدرتش النعمه اللي معايا
سامي : اسامحك ولا اطلقك
نهال : *بتبص في الارض*
سامي : ندمانه
نهال : *بتعيط وتهز راسها * مش هعملها تاني وهشيلك جوا عيني وهبقي خدامتك وتحت رجلك بس سامحني ومتسبنيش
سامي :بس انا مش زعلان
نهال : *استغربت * ازاي يعني ايه
سامي : طالما صارحتيني هصارحك انا كمان انا برضو خنتك
نهال : ياحبيبي متجيش علي نفسك علشاني علشان تحسسني اني معملتش حاجه غلط لا انا ندمانه انت اشرف واحسن واحد في الدنيا دي
سامي : تحبي اثبتلك
نهال : انت بتقول ايه ياسامي
سامي : انتي اللي مضايقك انه عاملك وحش ولا انك خونتيني
نهال : *سكتت شويه *
سامي : ردي متخافيش
نهال : الاتنين
سامي : يعني لو عاملك حلو كنتي كملتي معاه وانا ابقي معرص صح
نهال : لا ياحبيبي مش قصدي انت راجلي وسندي وكل دنيتي بس انا معرفش فكرت كدا ازاي حقك عليا
سامي : هسامحك بشرط
نهال : موافقه من قبل ماتقوله
سامي : هديكي مهله تفكري
نهال : ايه هو
سامي : تكرريها تاني وقدامي
نهال : *متنحه ومستغربه * بتهزر صح
سامي : فكري وقوليلي ردك وانا بتكلم بجد مش بمتحنك
نهال : *مبلمه مش عارفه تتكلم *
سامي : تصبحي علي خير

المشهد الرئيسي

ساره : انا جايالك بنفسي ولوحدي
انا : *قاعد علي الارض مديها ضهري بقوم والف نفسي بالراحه وببصلها * اديني سبب واحد يخليني مخليش روحك ترفرف في السما
ساره : *بتنزل علي ركبها وبتوطي راسها *
انا : وايه كمان
ساره : انا بركعلك انا اللي الكل بيجي عندي ويركعلي دلوقتي بركعلك *بتعيط *
انا : *بفك العضمه من ايدي وبرميهالها قدامها * قدامك دقيقيتين ياتستخدميها وتقتليني يااما يجي دوري انا
ساره : *بتستغرب وبتبص للعضمه وبتبصلي *
انا : تيك تيك تيك تيك ( كنايه عن مرور الوقت )
ساره : *بتعيط فشخ * انا ماليش في القتل انا جتلك واستسلمت علشان الموضوع كبر انا مكنتش عارفه انه هيوصل لكدا انا عملت كل دا علشان اكسر جورج
انا : دقيقه
ساره : سلوي هي اللي عملت كل دا سلوي عايزه تنيكك وتدمرلك حياتك زي مادمرت حياتها معرفش في ايه بينك وبينها بس فهمت حاجات قليله
انا : 40 ثانيه
ساره : *بتبوس رجلي وبتعيط * ابوس رجلك ابوووووووس رجلك سامحني وهعملك اللي انت عايزه بس متموتنيش مش عايزه اموت
انا : 30 ثانيه
ساره : هقولك كل حاجه *بتعيط وبتبربر * سلوي عرفت اني عايزه ابقي مستريس معرفش ازاي واتفقت معايا انها هتعملي امبراطوريه هنا وهبقي ملكه هي عندها عزبه وسهل اني اعمل امبراطوريتي هناك وابقي مستريس وهي اللي هتصرف علي كل حاجه والمقابل *سكتت * المقابل اني اخلي داني يعمل معاها بيزنس
انا : قدامك 10 ثواني تقنعيني فيها اشمعنا سلوي ومخلتيش داني يعملك الامبراطوريه دي ليه
ساره : حاضر حاضر هو علشان مينفعش حاجه انت مش هتفهمها *بتتكلم بسرعه * مينفعش كلب عندي يبقي هو اللي بيصرف عليا وكانت علاقتي بسلوي هو دا بس مجرد بيزنس ولما كنت بفضفض معاها *بوطي اجيب العضمه من الارض وساره بتصوت * هتعمل اييييه يامايكل ابوس رجلك *بتبوس رجلي بسرعه وعياط * و**** هو دا اللي حصل
انا : مالك خايفه ليه ياملكه متخافيش مش عيب برضو ملكه تخاف من عضمه
ساره :*منهاره في العياط * و**** هو دا اللي حصل ولما عرفت اني عايزه اكسر جورج علشان عايز يتجوز اختك وبيحبها لعبت علي النقطه دي وهي اللي طلبت مني اني اقولك عايزه برشام كانت بتختبر هبيع جورج ولا لاء ولما عرفت اللي انت عملته معايا وانك هربتني من جورج ( ساعه الشقه ) قالتلي دا بيعمل كدا بس علشان يكسبك في صفه لانه مصلحجي وانا صدقتها وهي لعبت علي النقطه دي كنت مش شايفه قدامي غير اني انتقم من جورج هي دخلت كله في بعضه وقالتلي هتساعدني في اني انتقم من جورج والمقابل انها تنتقم منك بس معرفش ايه السبب وهي اللي عملت دا كله وهي اللي اشارت علي جورج انه يجيبكوا هنا تصيفوا وفهمته اني موجوده هنا وانه لو عايز يوصلي وينتقم مني يجيبني هنا وهي اللي حضرت كل حاجه وكانت هتعمل كل حاجه من غير ماتظهر في الصوره لحد ماانت كشفتها وساعتها اللعب بقي علي المكشوف *بتعيط جامد * بس ورحمه ابويا وامي انا مكنتش عايزه دا كله انا كنت عايزه جورج بس علشان للاسف لسا بحبه *بتوطي جامد وبتعيط *
انا : ابوكي وامك وحشوكي
ساره : *نامت علي بطنها وماسكه في رجلي بتبوس فيها * ابوس رجلك بلاش ابوس رجلك هبقي خدامتك طول عمري والللي عايزه اعمله فيا بس بلاش
انا : مهربتيش ليه ياملكه
ساره : انا جبانه اخري كرباج وساديه لكن الطبيعي اجبن من اي حاجه *بتعيط فشخ * ارجووووووووووك
انا : *بتريقه * اززززززاي مع انك عذبتي امي بكل جبروت ونكتيها وقلعتي اختي ملط وكمان ختي مرنا وكنتي هتعملي فيها الاوسخ
ساره : ورحمه ابويا وامي ورحمه امي كله هي اللي قايلالي عليه قالتلي علشان تكسري جورج اكسريه بمريم ولما مرضيش كانت عايزه تكسره بيك لما تنيكك انت الكل هيسلم واخد بتاري
انا : قومي اقفي
ساره : *بتقوم وهي بتترعش وخايفه ووشها كله دموع وعياط *
انا : حافظه الشهاده... يووووووووه نسيت انك مسيحيه اقولك غمضي عينك
ساره : *ميته من الرعب وشخت علي روحها من الخوف وجسمها كله بيترعش وعرقانه وحالتها بالبلا ونظرات استعطاف رهيييبه *
انا : *بمسك العضمه وبحركها علي رقبتها وهي رجليها بتترعش بطريقه رهيبه من الخوف وبلف حواليها *تؤتؤتؤتؤتؤتتؤ ايه ياجبروت ايه ياملكه في ملكه تشخ علي روحها بردو طب اقتلك ازاي دلوقتي وانتي عامله بيبي زي الاطفال كدا
ساره : *بتترعش ومبتتحركش وميته في جلدها *
انا : باي باي ( وبعزم ماعندي وبالعضمه )
ساره : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااه
انا : ايه الاوفر دا وانا لمستك
ساره : *بتفتح عينيها ومرعوبه وبتبص لقيتني غارس العضمه في الشجره وبتبصلي *
انا : لسا دورك مجاش
ساره : *بتعيط وشبه مبسوطه * يعني ايه
انا : متفتكريش اني سامحتك لالالالالالالالالا انسي الكلام دا انا بس مخليكي للاخر متخافيش مش هموتك بس هاخد حقي
ساره : *بتجري علي رجلي بتبوسها * من ايدك دي لايدك دي
انا : سلوي فين عارفه انك هنا ..... اخلصي انتي لسا هتعيطي وتتهتهي في الكلام
ساره : محبوسه محبوسه *بتمسح دموعها* حبستها قبل مااجي
انا : شاطره دلوقتي اللي هقوله عايزه تنفذيه امين مش عايزه براحتك برضو كله بحسابه
ساره : خدامتك وتحت رجلك
انا : انتي مستريس صح وملكه وبتاع وطبعا عارفه القصه الشهيره بتاعه ترويض النمره صح
ساره : لا
انا : اومال ملكه ازاي بكسمك هي ملخصها النمره الشرسه صعبه الترويض حبت البطل ونخت في الاخر علشان حبته وبما انك مبتحبنيش فااحنا هنعمل حاجه شبه كدا انتي ملكه زي ماقلتلي الكل بيخضعلك وجيتي خضعتيلي
ساره : كلبتك تحت رجلك
انا : قومي قومي قومي اقفي **** يباركلك قومي
ساره : لا انا مقامي تحت رجلك
انا : ربنا خلقك حيوانه ولا انسانه انسانه صح يبقي تخلي عند كسمك كرامه كدا وشخصيه وتكرمي نفسك وتحترميها ومتركعيش للي زيك طبعا مش هتفهمي الكلام دا علشان انتي عايشه في الوهم قومي قومي
ساره : حاضر
انا : بغض النظر عن النار اللي جوايا منك اللي لو كسرت عضم كسمك حتت مش هتكفيني بس للاسف عندي اللي اخاف عليهم اكتر من كسمك اللي تفتهم برقبه عيلتك كلها
ساره : هبوس رجليهم واحده واحده واللي عايزينه اعملوه بس سيبني اعيش
انا : هو لحد دلوقتي انا مش فاهم انتي مهربتيش ليه يعني لو كسم سافرتي بلد بنت متناكه بعيده اكيد مش كسم طرزان هوصلك يعني بس يمكن الخوف ابن متناكه بيعمل اكتر من كدا .. دلوقتي زي الشاطره توريني محبوسين فين
ساره : مش هينفع ارجع ابوس ايدك لو شافوني مش هيسيبوني هيموتوني ابوس ايدك *بتعيط وبتبوس ايدي *
انا : *بمسكها من شعرها * عارفه يابنت ميتين الوسخه لو بتخدعيني وشرف كسمك لهخليكي تتمني الموت
ساره : وحياه حبي لجورج مش بخدعك انا فعلا جبانه اوووووي *بتعيط وعينيها صادقه *
انا : طب ياكسمك انا بشيل الجميل ليكي عندي لو عرفتيني هما فين انا مش همد ايدي عليكي بس مش هعرف احميكي منهم علشان نبقي علي الابيض
ساره : *بتوطي تبوس رجلي *ابوس رجلك جورج لو مسكني هيموتني هيدبحني ابوس رجلك احميني منه
انا : احا علي الزمن .... انا مبضون نييييك ان واحده لبوه جبانه زيك هي اللي كانت معذبه كسمنا احاااااااااا علي الخرا
ساره : كلبتك وتحت رجلك خدامتك طول عمري بس مش عايزه اموت
( مشيت انا وهي ووهي ماشيه قدامي رحت بعزم ماعندي وبرجلي في ضهرها لبستها في شجره لدرجه اني سمعت صوت طرقعه عضم ضهرها )
انا : بتبصيلي ليه انا قلت مش همد ايدي لكن دي رجلي
ساره : *ماسكه ضهرها وبتقوم بالعافيه وبتعيط واول ماقامت نص قومه راحت موطيه علي ايدي تبوسها * خدامتك اعمل فيا اللي انت عايزه
انا : لا يابنتي عيب ميصحش *وبركبتي في وشها بوقها كله دم * دي حاجه بسيطه بس علشان الاولاد
ساره : اااااااااااااااااااه *بتعيط وبتمسك بوقها وبتوطي تاني تبوس ايدي وايدي بقت كلها دم من بوقها * خدامتك ياسيدي
انا : *مسكتها من شعرها وقومتها بصتلها في عينها وانا مش شايف غير في دماغي اني عايز اقتلها *
ساره : *بخوف * ايه في ايه انا *بتعيط وحاسه باللي في دماغي *
انا : *متنح في عينيها وبتخيل وانا باكل لحمها بسناني ومفوقتش غير علي وشها كله عرق وبتترعش وشخت علي روحها تاني بصيت عليها ورحت ضاحك بسخريه * قدامي قدامي يااااا ياملكه
( مكملناش دقيقه لقيتها وقفت قدام المبني وطلعت جهاز صغير شغلته لقيت زي صوره هيمولوجرام للمبني )


( الشرح .... في كشاف فوق المبني هو مش كشاف هو زي بروجكتور بيطلع صوره لواجهه المبني وطريقه العمل بتكون كالتالي ..* مثلا هي خاطفاني بتخش بيا لحد المبني عند البوابه وبعدين بتشغل البروجكتور دا فبيبان صوره المبني عادي واحنا وراه بس لو حد بيبص علينا او بيراقبنا مش هيشوف ايه اللي بيحصل ورا الصوره دي وبعد مابنقف ورا الصوره بتدوس علي زرار تاني في الجهاز بيقوم طالع من تحت الارض زي حفره بسلم بننزل جواها وقبل ماننزل بتدوس علي زرار تاني بتطلع زي ممسحه كبيره بتلف في الرمل علشان تمسح اثار الاقدام وبعدين ننزل في الحفره دي وتتقفل وترجع زي ماكانت والصوره بتتشال يعني لوحد بيراقبنا هيشوف المشهد كالتالي ان في ناس داخله المبني ولو حاول يخش وراهم المبني مش هيلاقي حاجه حاولوا تفهموا علشان هي ملهاش شرح الا كدا الملخص حفره بنت متناكه قدام المبني وقدامها بنحط صوره علشان لو حد بيراقب المبني ميعرفش ايه اللي بيتم ورا الصوره ....)
(للتوضيح برضو في مشهد لسوسن لما سلمتنا لساره وراحت بيهم لحد المبني وانا ومرنا فضلنا في الجزيره ساره ساعتها غمضتلهم عينيهم ونزلت بيهم من الحفره دي برضو وانا ومرنا مشوفناش حاجه لانها شغلت الصوره الاماميه للمبني وللتذكير مرنا قالت في مشهد قبل كدا ان الخطوات بتوصل لحد المبني وبعدين الاثار بتختفي ....... عداني العيب يبوعموااااااا )


(نزلنا انا وهي في الحفره دي وهي عباره عن ممرات تحت الارض كلها ممرات واوض ومتكلفه فشخ علي اعلي مستوي المخبئ دا كان معمول لايه او علشان ايه معرفش للاسف ومحاولتش اسالها المهم فضلنا ماشيين لحد اما وصلنا لاول اوضه اللي فيها سوسن قلتلها تخرجها ولما وصلنا للاوضه اللي فيها امي طبعا خرجتها وكانت هلكانه خالص مش قادره تقف علي رجليها واكل وشرب وانا قعدت معاها شوبه عينيها مقفوله مش عارفه تفتحها كويس وطبعا دا زود عصبيتي وهي كل لما تلاقيني اتعصبت توطي تبوس ايدي ووصلنا لاوضه التحكم اللي فيها خالتي خليتها تؤمر الحراس يحبسوها مع سلوي ووصلنا للاوضه الكبيره المركز اللي كان فيها الكل مربوط نفس الكلام حصل ومرنا كانت فاقت بس قاعده بتترعش وخايفه ......)
انا : فكيهم واقفلي الكاميرات كلها لسا العرض مبدأش
ساره : تحت امرك
انا : *باخد ساره علي جنب * مستنيكي تقولي بتعملي دا كله ليه لاني مش مقتنع باللي قلتيه بس معاكي للاخر
ساره : كلبتك وتحت رجلك
انا : طب كملي شغلك (بروح ناحيه مرنا باخدها في حضني )
مرنا : *جسمها بيترعش وبتبعد عني وباصه تحت مش عايزه تبصلي *
انا : مالك بس يااوفر *مبتردش برضو * طب بقولك ايه علشان انا مش وقت كسم محن قتل وقتلته هتعملي ايه هتفضلي طول عمرك خايفه من ميتين امي طب خلاص غوري في داهيه خليكي كدا اوفر في نفسك احااااااا عايزاني اعمل ايه اتفرج علي ديك ابوكو وانتو بتتناكو واحد ورا التاني وامي اللي مش عارف احضنها من الورم والتعاوير اللي في جسمها ولا اختي اللي جسمها اتعري وشرفي في الارض ولا انتي اللي كنتي هتبقي كسم ملط كمان شويه لو مكنتش قتلته متردي ولا كسم مبتفكريش غير في نفسك عايزاني ملاك علي الارض انتي والخولات التانيين واحد فاكرلي نفسه لما بقي بكس بقي خلاص احلامه اتحققت والتاني فاكر ان كل امله وهدفه في الحياه انه يتجوز اختي ونسي كسم ان في حاجات تانيه اهم من الجواز نسي ان مراته بنت متناكه وامه بنت متناكتين والتالت اللي حياته اتقلبت جحيم بسببي مراته طلعت وسخه وامه طلعت اوسخ وكان هيتناك كذا مره بسببي ايييييييييييييه حرام عليكي ياشيخه بتتموحني علي ايه انتي لو شفتي ربع اللي شافه معتز كنتي انتحرتي ليه مصممه تشيليني هم زياده فوق همي ليييييييييييه يعني انا بكسم ميتين طيز ام انهي عقل يقدر يستوعب ان واحد امه واخته بيتناكو وهيركز مع مراته خايفه منه علشان قتل واحد ماتنطقي ررررردي اتخرستي ليه ولا انتو صنف ابن وسخه نكلمكم بالهداوه تركبوا لكن نزعق لكسمكم تقلبوا قطط بنت وسخه مسمعش صوت امك لحد اما نخلص من الحوار دا وشرف امي لو قلتي اي كلمه بنت متناكه بضان ولا عيطتي ولا اتموحنتي لهضرب ميتين امك تترزعي هنا مسمعش صوت كسمك فاااااهمه
مرنا : *لسا بتترعش وخايفه وباصه في الارض وبتهز راسها *
معتز : اهدي يامايكل مش كدا متفتريش عليها دي اغلب من الغلب
انا : *باستغراب وبلف حولي * احاااااااااااا ايه الصوت دا ساااااااااااره انتي شغلتي الكاميرا
ساره : انا افتكرتك بدات
انا : *بجيبها من شعرها * انا يابنت دين المتناكه قلتلك تشغلي حاجه *واكلها بالنص وقعتها وشدتها من شعرها لفوق تاني * ردي علي كسسسسمي انا قلتلك شغلي حاجه
ساره : اااااااه ااه لااااااااااااا لا مقولتش اااااااااه شعري اااااااه لاالالالالا مقولتش مقولتش
انا : *بسيب شعرها وبرفصها بالرجل * طب يالا يابنت المتناكه ناديلي المنيوكه التانيه * ببص للكاميرا * لامواخذه ياصاحبي هي امك اه بس سامحني في اللي هعمله
معتز : انت حابسنا ليه طلعنا احنا كمان
اندرو : افتحلنا نطلع معاااااااك انت هتسبنا كدا
جورج : طلعني يامايكل وسبني علي ساره هقرقش كسمها بسناني
انا : علشان كدا مش هطلع حد فيكو ساره محدش هيلمسها
جورج : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ افتح ياعم ينعل كسمك
ساره : *جايه مع الحراس وجايبه سلوي ومزيكا وسوسن وام مرنا وخالتي واختي وامي ومونيكا وهاني * اتفضل
مونيكا : *باستغراب * انت يامايكل اللي بتعمل فينا كل دا
هاني : مش قلتلكم هوالسبب في دا كله هو اللي بيعذبنا
انا : انا بحترمك ومش عايز اغلط فيك فاحترم نفسك علشان مقلش منك وتعالي انت ومونيكا واختي وامي ومزيكا وحماتي علي شمالي اقعدو ارتاحوا وسلوي وسوسن ونجوي بنت اللبوه (خالتي) تعالولي ياولاد المتناكه علي يميني هنا ..ساااااااره طلعي جورج ومعتز
ساره : حاضر *بتشاور للحراس *
انا : لا ياكسمك تروحي تفتحيلهم بنفسك من غير حراس
ساره : *بخوف * بس بببببببببس جورج ووووو
انا : مش هعيدها تاني
(ساره راحت جايبه معتز وجورج وجايه وشها دم ابن متناكه واحمر نييييك وواكله علقه بنت متناكه وجورج بيسحفها من رجلها علي الارض )
جورج : انتي لسا شفتي حاجه بكسمك *بيجرها علي الارض وبعزم ماعنده في بطنها * يالا يابنت المتناكه
انا : *ببص لسلوي * ايه رايك في جبروتي بنيكك انتي وهي وسط الحراس اهوه لا قلت الحراس يتحبسوا ولا يسيبوا سلاحهم ولا اي ابن متناكه ايه رايك جبار نيك صح
سلوي : *بتتف عليا *
انا : ههههههههههههه ماشي *ببص لسوسن * بتبيعيني صح *
سوسن : *بخوف* انا كنت خايفه ومش عايزه غير خالد قلقانه عليه و**** سامحني
انا : *ببص لخالد * الحكم عندك يااعتقها ياانيكها اختار
مزيكا : *بيبصلها ويبصلي وبيفكر كتييير *
انا : اخلص مش هنبات هنا
مزيكا : الخاين مالوش مكان بينا
انا : مقتبسها من انهي فيلم دي احاااااااااااا متنطق عدل ياعم
سوسن : لا والنبي ابوس رجليكو ابوس رجلك ياخاالد انا سوسن حبيبتك يامايكل انا سوسن اللي معاك في كل حاجه ومتخلتش عنك ابدا
انا : قضي الامر ياكسمك اوووعي *ببص لخالتي * انتي بقي حكايتك حكايه من زماااااااان وانا نفسي فيكي بصراحه ههههههه لا انيكك ايه انتي بنت متناكه متتشافيش اصلا بس هناخد راي ابنك برضو ياجوورررررج ايه رايك
جورج : *بيبص في الارض *امي يامايكل برضو مينفعش
انا : امك هههههههههههه سامحني ياصاحبي امك بنت متناكه اذتني كتيييير *برجع لسلوي * انتي بقي اللي حايشني عنك ابنك لولا معت....
معتز : *بغل وغضب *سيبهالي انا دي يامايكل
انا : متاكد ياصاحبي
معتز : *بيقلع التشيرت * سيبهالي انا متخافش اللي انت ناوي تعمله فيها مش هيجي ربع اللي انا هعمله
اختي : مااااااااااااايكل فووووق انت بتعمل ايه
انا : اللي هسمع صوته هنيكه ايا كااااااااااااااااااان
ماما : *بصوت تعبان اووووي * سامحهم وخليك خليك انت الاحسن
انا : لاااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااا مش هسامح حد واللي مش عاجبه هيتناك معاهم سااااااااااااااااره انتي يامتناكه
ساره : *بتسحف علي الارض * امررررك
انا : الحراس بتوعك ياخدو اوامر مني
ساره : حاضر حاضر
(الحراس اتجمعوا صف وبينحنوا ليا )
انا : جوووووورج خد منهم السلاح *بقوم ساره من الارض* قومي معايا وبروح بالحراس وساره علي اوضه وبحبس الحراس فيها واوضه تانيه برمي فيها السلاح ورجعت انا وساره وجورج ورحت قاعد علي كرسي العرش وساره تحت رجلي زي الكلبه * بقينا كلنا في بعضينا محدش خايف من حد ولا في حد بيهدد حد اللي ليه انتقام ياخده وانا في الاخر
جورج : *بيجري ناحيه ساره *
ساره : *بتمسك في رجلي اكتر بخوف *
انا : رايح فين انا قلت محدش هيلمسهااااااااا
جورج : ازاي يعني دا في الجنينه الكلام دا *بيضربها بالرجل*
انا : لو لمستها تاني هنيكك انا
اختي : لا طبعاااااااااا ولا نسيت اللي عملته فيا وفي امك شكلك نسيت صح لو ساره متعملش فيها زي مااتعمل فينا لاانت اخويا ولا اعرفك
انا : بس ياحمص .......معتز سلوي قدامك فرجني هتعمل ايه
معتز : *عينيه ثابته علي امه وبيبصلها بغل * ناولني كرباج
انا :فين كرباجك ياكسمك
ساره : *بتشاور علي مكان الكرباج وبتبص بالعافيه لان وشها وارم وعينيها مقفوله من الضرب وبتتكلم بصعوبه *
ليليان : *صوتها في السماعات * بلاااااااااش بلاش يامعتز علشان خاطري
معتز : *بيبص للشاشه بيشوف ليليان وبيبصلي وبيبص لاختي وامي وبيرجع يبص لامه وراح رافع الكرباج ونازل بيه علي امه * انا يابنت المتناكه تعملي فينا كدا *بينزل بالكرباج عليها هي مش مربوطه بس مش عارفه تجري * فيها ايه لو كنتي ام طبيعيه عاديه هاااااا *بينزل بالكرباج عليها * دمرتيلي حياتي ومستقبلي وصحابي منك لله *بينزل بالكرباج عليها *
سلوي : *بتصوت بس ومبتردش *
معتز : *بيكمل ضرب فيها لحد اما جسمها بقي بيتنفض وبيترعش ووقعت علي الارض ودراعها وجسمها وقف مش عارفه تحركه وراح رافصها بالرجل * اتفوووو علي كسمك لسا مخلصتش
( اثناء مشاهد التعذيب مرنا واختي ومونيكا وهاني وامي وام مرنا حاضنيني بعض ومش عاجبهم المنظر وطبعا ليليان وهدير في الكاميرا شايفين ومبضونين )
انا : جورج خد المفاتيح وافتح لاندرو والعيال شاوريله يروحلهم ازاي ...معتز خلصت
معتز : *بيقلع بنطلونه * انا لسا بسخن
انا : عييييش ياصاحبي .... مزيكا تحب تنتقم انت ولا انا
مزيكا : *بانكسار * اللي تشوفه يادكتور *
انا : لو قلت لاء مش هكلمها في ايدك انت ترحمها من اللي هتشوفه
مزيكا : متشيلنيش فوق طاقتي اللي شايفه صح اعمله يادكتور
انا : طب هسيبهالك للاخر تكون فكرت .... رايحه فين ياكسمك ارجعي مكانك
سوسن : *بتبوس رجل مزيكا * ابوس رجلك قوله يرحمني انا سوسن حبيبتك نسيت نسيتني نسيت سوسن اللي بتحبك واللي فرحت اول ماانت قلتلها هتجوزك نسيت نسيت سوسن اللي كانت بتعملك اكل وتجيبهولك نسيت سوسن اللي قلتلها انك مش هتسبها ابدا وهتفضل جنبها ابوس رجلك *بتبوس رجله * ابوس رجلك هعيشلك خدامه طول عمري *بتعيط *
مزيكا : *بيبصلها ويبصلي * ومنستش الراجل اللي افضاله عليا اللي انتي خنتيه ولا نسيت ان اللي انا فيه بسببه هو اللي جابلي الشقه اللي هتجوزك فيها وهو اللي جابلي شغل وهو اللي وقف جنبي مقدرش ابيعه
انا : اصيل يابو رحاااب
مزيكا : انا اسف مقدرش ابيعه بوووي مربانيش علي الخيانه ولا قله الاصل
سوسن : *بتعيط وبتبوس في رجله *
( العيال خرجت من الاوضه )
اندرو : انت بتعمل ايه انت اتجننت انت بتقلب الدنيا علي بعضها
انا : بس يالا ... سوزي انا ليا عندك جمايل وجيه الوقت اللي تردي جمايلي عليكي
سوزي : بتبص لاندرو وتبصلي *
انا : متخافيش هي حاجه بسيطه بس هتنيكي سوسن معتززززز اديلها الكرباج .
سوسن : لا سامحني مش هعمل كدا انا مش هرجع تاني حد يستخدمني علشان زبري كدا مفيش فرق بينك وبين العطار لاااا سامحني مش هقدر
انا : تمام فشخ
ليليان : معتز اهدي انت بتعمل ايه دي امك يامعتز متسمعش لمايكل هو اتجنن مش شايف قدامه انت مش كدا يامعتز انت احسن منه دي امك يامعتز مهما عملت برضو
معتز : *مش سامعها وولا اكنه شايفها وبينيم امه علي ضهرها وبيقطعلها هدومها *
ليليان : حرام عليك انت عملت فيه ايه
انا : جووووورج هتنتقم انت من امك ولا انا
اختي : هينتقم هو ولا ايه ياجورج
جورج : *بيبصلها وبيبص لامه *
اختي : ياانا ياامك ياجورج
انا : اخت اخوكي يابت
ماما : اللي هيلمس اختي لا هو ابني ولا هي بنتي وولا اكني اعرفكوا
اختي : انتي بتقولي ايه بصي بس علي جسمك وانتي تعرفي اذا كانت اختك ولا لاء
انا : انجززززززززززززززززز ياامك يااختي
جورج : بقيت اوسخ منهم ياصاحبي صعب صعب اعمل كدا دي امي برضو

انا : *بنزل من علي الكرسي وبتمشي وسطيهم * استني يامعتز كلوكم بصولي هنا ... خلاص بقيت انا الشيطان ابن المتناكه اللي فيكوا كلكم بقيتوا ملايكه بقيت انا اللي ابن وسخه ليليان هاااااااانم مش عاجبك ان معتز بينيك سلوي ونسيتي ان سلوي كانت عايزه تنيكنا وامي بصي عليها *بلفلها راسها * بصي شوفي امي شكلها ايه بصي علي اختي كانت ملط من شويه ايييييه خلاص نسيتوا نسيتوا الجزيره نسيتوا اللي حصلنا العذاب اللي شفناه في الاوض نسيتوا كل حاجه وانت ياجورج بيه عايز تنتقم من ساره وخلاص وامك محدش يلمسها ليييييه هي امك احسن من امي في ايه اشمعنا انا امي تتناك وتتعذب ومعملتش حاجه اصلا وكل دا بسبب كسمك جاوبني ماترد وانت يااندرو بيه نسيت ان سلوي فشخت كسمك زمان نسيت ان سلوي خلت سوزي تنيكك علي الجزيره قدامنا كلنا نسيت امي واختي انت نسيت انا منسيتش مرنااااااا هانم اللي زعلانه ومضايقه وشايفاني ابليس نسيتي الرعب والضغط النفسي اللي كنتي فيه نسيتي كل حاجه نسيتي انها خلتك تكلمي خطيبك في التليفون وتقولي عليا معرص وبتناك نسيتي صح وامي ست الحبايب ست الكل فجاه التكاتف الاسري ظهر عندك ولاااا محدش ليه دعوه باختي اظن انتي مش محتاجه اقولك اتعمل فيكي ايه عايزني اعمل ايه اقولهم المسامح كريم خلاص ياجدعان شكرا انا مسامحكم بس اوعدوني متعملوش كدا تاني متردوا علي ديك امي صوتكوا اتكتم ليه مونيكا وهاني بيه فرحكوا باظ وشهر عسلكوا باظ ومش بسببي لالالالالا اوعي تفكر كدا ازعل منك هو باظ بسببهم او بمعني اصح بسبب جورج بيه الخول اللي عايز ينتقم من ساره وجابنا كلنا هنا يعني لو في كسم ذره عقل المفروض تتهموا جورج مش تتهموا كسمي انا ولا ايه ياجورج بيييييه اتخرست دلوقتي صح من الاخر جزره وقطمها جحش اللي مش عاجبه يتفضل يمشي انا مش هجبر حد علي حاجه اااااااه قبل ماحد يتحرك اللي هيخرج من هنا دلوقتي ينسي ان ليه صاحب او اخ او جوز او ابن اسمه مايكل وانا مش هبقي علي كسم حد وعلشان الاحراج انا هديكوا ضهري معاكوا خمس دقايق اللي عايز يمشي كسمه .....

(كله بيبص لبعض ومحدش عارف يعمل ايه وبعد خمس دقايق )
انا : هاااااا خلاص الف تماااااام *بلف وشي لقيت كلهم واقفين * يبقي حلو مسمعش صوت حد
مرنا : انا همشي مش هقدر اشوف الكلام دا
انا : وصليها ياساره لحد الباب
مرنا : *بتضحك باستغراب* بسهوله كدا
انا : وصليها ياساره
ساره : مش قادره اتحرك *نايمه علي الارض*
انا : هتقومي توصليها ولا ادبرلك لقاء بينك وبين عذرائيل
مرنا : خلاص هقعد هقعد انا بهزر في ايه مالك مستعجله ليه كدا
انا : وصليها ياكسمك
مرنا : مايكل يامايكل اووووووعي سيبيني يامااااا
انا : حد تاني عايز يخرج ...طب تمام يعني كله موافق سوزززي هتنيكي سوسن معتز امك جاهزه
معتز : مستنيك
انا : تمام جورج هتنيك امك
جورج : علشان خاطرك يامريم *بيبصلي *حاضر
انا : تمام يالا ابداو العرض ااااااااه لحظه نسيت معلش امي واختي وحماتي ومونيكا وهاني وهدير يتفضلوا برا من غير مطرود انا راجل غيور علي اهل بيتي مينفعش يشوفوا حاجه زي كدا استاذنكم تتفضلوا تستريحوا في اي اوضه شكرا لحسن تعاونكم ...اندرو بيه حابب تقعد تتفرج علي حبيبتك ولا تروح معاهم وامك نفس الكلام
اندرو : معاك ياصاحبي
ام اندرو : انا قاعده
انا : ليليان هانم ايه ظروفك قاعده ولا تروحي الاوضه التانيه
ليليان : *بتعيط * مش هقدر اشوفه وهو بيعمل كدا انا هروح معاهم
انا : شرفتينا الشويه دول

الحفله

(معتز قلع هدومه كلها وطبعا هدوم امه هو قطعها من عليها وبكل شر وغل راح شاددها من رجليها جامد وهي علي الارض نايمه علي ضهرها وراح فاشخهم علي اخرهم ونزل بتقل جسمه عليها وهي بتقاومه وراح رازعها حته قلم علي وشها )
سلوي : *بتحط ايديها علي وشها وابتدت تتكلم* بتنيك امك وبتضربها ياخول *وبتلوش فيه *
معتز : *مبيردش وراح تافف عليها وبيحك زبره في كسها علشان يقومه *
سلوي : مبسوط يابن المتناكه بتخلي صاحبك ينيك امه
معتز : ماهو ناكك ياكسمك وبمزاجك وكلمه تانيه هخلي جسمك شوارع يامره ياوسخه
( معتز ابتدي يدخل زبره في كسمه بعد ماوقف وابتدي ينيك فيها بافترا بيدخل كله مره واحده ويطلعه كله ويدخله وهو باصص لعينيها مبيتحركش وهي بتصوت وبتعيط )
سلوي : اااااه ااه *كاتمه الاه شويه * اااااه
معتز : اكتمي براحتك انا هخلي صويتك يسمع مصر كلها يابنت الزانيه
سلوي : اااااه اااااه اااااه
معتز : *بينيك *
سلوي : *بتتوجع *
(الباقي بيتفرج )
سلوي : *بعد دقيقتين نزلت بطيزها علي زبر معتز اووووي وبقيت بتنيك نفسها معاه هو وقف نيك لقاها بتحرك كسها علي زبره * احححححححححح
معتز : يابنت الشرموطه ياهايجه
سلوي : نيييك نيييييك اووووووي
معتز : دا انا هفشخك وهكيفك يا *بسخريه * ياماما
سلوي : يححححححححح قولي ياماما تاني اوووووووووف قوووووووووول بقي
معتز : *مسك فخادها جامد وثبت نفسه وبيرزع بسرعه وجامد وبيتكلم * عايزه تتناكي هااااا زبري مكيفك ياشرموطه ابنك هاااااا ردي ياكسمك بتتناكي من زبر ابنك مكيفك يالبوه ياوسخه
سلوي : *بتتنفض وبتوحوح اووووي * ااااااااااااااااااااااه يحححححححححح اوووووي اووووووي زبر ابني مكيفني اووووووي نيك كمان اووووووووووي نيك اووووووي
معتز : يابنت المتناكه ياخرم احااااااااااااا هخلي كسك دا يجيب دم
سلوي : ااااااااااااااه اووووووووووووي اوووووووي قربت اجيب كمل كمل اوووووي ....خخخخخخخخخ
معتز : اشخري اكتر سمعيني صويت كسمك اااااااااااه كسم كسك واسع نيك ياماما
سلوي : يحححححححححححح قول ماما وانت بتنيكني اووووي
معتز : زبري مكيفك ياماما
سلوي : ياااااااكسسسسيي اااااااااااه
معتز : حلو زبر ابنك وهو في كسك ياماما ؟؟
سلوي : اوووووي ياروح ماما اووووووي زبرك مالي كسي اوووووي ومكيفه واااااااااااااه مريحه
معتز : شايفه اصحاب ابنك وهما بيتفرجو عليا وانا بنيكك ياماما
سلوي : اااااااااه معرررص اووووووي زي ابوك نييييييييييييييك نيك اووووووي
معتز : انا معرص ياشرموطه الازبار يامتناكه طب قولي وانا ااااااه وانا اكيفك من زمان
سلوي : متتكلمش نييييك بس اووووي وقولي ياماما
معتز : حلو كدا ياماما
سلوي : اووووووي ياحبيبي اوووووي نيك امك اكتر حسسها بزبر ابنها في كسها
معتز : قومي نامي علي بطنك هفشخلك طيزك
سلوي : مش قادره اتحرك كمل في كسي كمل كمل خخخخخخخخخخ بتشيله ليه ليه حطه اوووووووي بسرعه دخله متطلعهوش * بتدعك في كسها * حطه ااااااااه كسي حارقني ياخوووول بقي
معتز : عايزاني اكمل نيك فيكي
سلوي : *بتدعك كسها * ااه هاااااااا يالا مش قادره
معتز : علي ايدك ورجلك وامشي ورايا لحد اما توصلي لزبري
سلوي : *هايجه علي اخرها * يححححح مش قادره هعمل بعدين بس نيكني ههاتو دخلو يااحححححح علي كسي
معتز : *بيضربها برجله في طيزها وهي نايمه علي الارض وهو واقف * قومي ياكسمك لحسن انا لو لبست هااااااااا انسي
سلوي : *قامت بسرعه وراحت هاجمه عليه وبتحك كسها في زبره علي الواقف * متخلص ياخول مش قادره هتحايل علييييييك ييييييح ااااااااه *وبتبوس في وشه وبتتلوي علي جسمه زي الشرقانه * نيك نيكني نيكني مش شايفه غير زبرك في كسي حطه احححححححح *وبتقرص في ضهره وفي بزازه جامد وتحك كسها في زبره ورجله وكل حته *
معتز : *بيرزعها بالقلم * بس ياكسمك عرفتي تمامك ايه تمامك زبر ابن متناكه يخليكي تلفي حوالين نفسك زي الشرموطه الرخيصه
انا : اه و**** دي ارخص من علبه التونه
معتز : *بيرفصها برجله * دا تمامك ياكسمك بلاعه انيكك وقت مااعوز وارميكي زي اوسخ كلبه تاكلي في نفسك كدا غوري ينعل كسمك *بيرزعها برجله في وشها *
سلوي : *فاقت من هيجانها وهي قعده علي الارض وبتبصلي بغل وحقد فشخ *
انا : **** وانا مالي يالمبي
معتز : *بيرزعها بالقلم * بصي عدل لاسيادك ياكسمك
انا : خلاص يافنان اهدي مش كدا هاااااا نفسك في حاجه تاني ولا خلاص كدا
معتز : لا دي تمامها معايا كدا
انا : طب البس هدومك يالاااا اللي بعده اسرع شويه ياشباب الشمس بتروح مني اخلصوا يالا ياعم جورج
جورج : مابلاش انا يامايكل لو ليا خاطر عندك سامحها وارميها بس متهنهاش كدا قدام الكل
انا : انت اصيل ياض وجدع بس للاسف الكس اللي جابك كس حمضان ابن وسخه
جورج : لاجلي انا ياصاحبي اعفي عنها
انا : هتنيكها ولا انيكها انا بص لو مكسوف خش اي اوضه نيكها او سبهالي انا اكيفها لو زبك مش هيقف
جورج : انا عارف اللي حصل كتير بس لاجل اللي بينا او يا....
انا : انت هتهري كتير بكسمك وانا مش فاضيلك *ببص يميني وشمالي * فين ساره * خدي تعالي ياعيني متكسحه شايفاني انتي ولا عينك قفلت
ساره : *بتتكلم ببقها ورام * شايفاك اه
انا : تنيك امك ولا ساره اختار واللي هتنيكه انا هنيك التانيه هااااااااا انت لسا هتفكر انجز
جورج : انت بتصعبها عليا ليه بتخيرني مابين امي ومابين واحده هموت واقتلها
انا : وايه كمان ياحنين
جورج : متتكلمش معايا كدا يامايكل
انا : طب تعالي علي جنب كدا واتفرج عليا وانا بنيك امك المتناكه بنت الشرموطه الوسخه الزانيه بنت كوم اللباوي ... متبصليش كدا علشان بخاف والنبي انت لو تعرف عملت فيا ايه هتتحايل عليا علشان انيكهالك خش كدا بكسمك متنحش
( سبت جورج وروحت ناحيه خالتي ولسا هضربها )
خالتي : انا مش حمل ضرب ولا بهدله هعملك اللي انت عايزه
انا : قد ايه انتي حنينه فعلا الخاله الحنينه شرموطه
خالتي : *بتقلع هدومها وكل شويه تبصلي بخوف لحد اما قلعت خالص ووقفت زي التلميذه ايديها قدامها باصه في الارض*
انا : تؤتؤتؤتؤ في شرموطه تتكسف وهي بتتناك يالا زي الشاطره كدا افردي ايدك جنبك واتمشي قدام الناس واعرضي جسمك يالا *بضربها علي قفاها قفا حكومه * يالا ياكسمك
( خالتي بتمشي وهي فارده ايديها وراحت لاندرو وبتلف جسمها علشان يتفرج عليها وبتمشي )
انا : احا رايحه فين هو لحق بص وشاف لااا ازعل منك بصي لفي وضميله بزازك وافتحي كسك وطيزك بايدك وريلوه كل حاجه خلي الشباب تتبسط
خالتي : حاضر *بانكسار * ( وابتدت تضم بزازها وتفتح كسها وتلف تفتح طيزها واندرو بيتفرج عليها )
اندرو : ممكن المسها عادي
انا : مش هينفع و**** علشان البضاعه بتبوظ من اللمس
اندرو : طب ممكن ابوسها
سوزي : جرا ايه ياخول في ايه *بتزق خالتي * يالا ياشرموطه من هنا مش عايزين النهارده
انا : يادكرررررررري
اندرو : اتلم يابضان
انا : شهلي شويه ياكسمك خشي علي ام اندرو ووريها اللحمه المرهرطه الحلوه بتاعت ايام زمان
خالتي : ( عملت نفس الكلام )
ام اندرو : جايبها منين الانبوبه دي ياواد دي جسمها مدكوك ووحش امشي غوري ولا اقولك استني هديكي نصيحه لما تيجي تاكلي محشي كلي المحشي من بقك مش من طيزك ههههههههه
انا : متحرجيهاش بقي ياست الكل اصل اللي اكلها المحشي اكلهولها من تحت
ام اندرو : هههههههه يخيبك واد
انا : لا رايحه فين خشي علي مزيكا الاول الواد عمره ماشاف لحمه زي دي
مزيكا : اعفيني انا يادكتور ماليش في الكلام دا *وبيبص من تحت لتحت *
انا : ههههههههه اتفرج بضاعه رخيصه وببلاش فرصه مش هتجيلك تاني
جورج : كفايه يامايكل اللي بتعمله دا
اندرو : بس ياخول
جورج : هضرب ديك امك لو فتحت بقك
ام اندرو : جرا ايه ياخول انت دا اللي بيعمله دا اقل حاجه انا لو مكانه اخلي مصر كلها تنيكها انسي انها امك دي مره شرموطه وسخه هي دي لو امك كانت تسيبك يحصل فيك كدا مترد ساكت ليه ياموكوس رد ردت المايه في زورك
جورج : *بيتهته ولسا هيتكلم *
ام اندرو : خيبه علي خيبتك اتوكس واقعد ساكت دي مره وسخه معيوبه متستاهلش دمعه من عينك ياضنايا *بتطبطب عليه*
انا : يالا يامستنقع الوساخه تعالي فرجي ابنك علي جسمك فرجيه علي الكس الوسخ اللي جابه
خالتي : *بتعيط وبتروح لابنها بتعرض جسمها *
جورج : *بيغمض عينه وبيزقها وبيجري علي برا *
انا : سيبيه تعالي ياوساخه تعالي * اول ماجت رحت ماسكها من شعرها زي الارانب وواكلها حته نص وقعت زي العجله علي ضهرها * لا قومي نعيد معجبتنيش الوقعه قومي انتي لسا هتستموتي بكسمك *بالشالوت في وشها * يالااااااا مش فاضي لكسمك انا اخلصي * وبالنص مكعبلها تاني يجي 3 مرات ورا بعض وهي بتنزل كل هبده والتانيه علي الارض ودماغها بتنزل ترن في الارض * حد نفسه يجرب وزه نفسك تجرب
معتز : بقولك ايه ماتيجي نعمل حفله عليهم كلهم
انا : فكره حلوه من شخص هيجان امييييين فشخ سوزي هاتي سوسن وتعالي
( انا ومعتز وسوزي هننيك في سوسن وخالتي)
معتز : *بينام علي ضهره * اقعدي ياشرموطه علي زبري *بيدخله في كسها *
انا : خدها عليك افتحي رجلك يالبوه ابسطي هتاخدي زبرين في كسك مره واحده اثبت يابضان انت
معتز : احا تقيله نيييك
انا : *بدخل زبري مع زبر معتز في كس خالتي * احاااا مش عايز يخش ولا ياجوووورج الحق امك طلعت لسا عذراء
معتز : ههههههههههه هتضحكني وانا بنيك هقوم انيكك انا
انا : كسها ضيق نيك ياعم احا ازاي شرموطه ومش عارفه تاخد زبرين في طيزها طب اهدي يابن الخول نخش مع بعض ارفعي نفسك يابضان شويه دخل زبك اخلص اتقل *بدخل زبري * نخش مع بعض احاااااا انا بحك في زبرك انت ياعم غور نيك في حته تانيه كسها كبير نيك كسها من تحت وانا من فوق متلمسش زبي في زبك يابن المقرفه اااااااه ايوا كدا احاااااااا كسمك ياخااااالتي عامله شريفه احا واخده زبرين يابنت المومس
معتز : خالتك حلوه اوووي كسها ابن متناكه مسعبل
انا : مسعبل !!! دي خالتي مش خليجيه بكسمك
معتز : حلوه نييييييييك بس عايزه تدعك
انا : *بضربها علي قفاها وانا بنيكها بافترا* جرا ايه ياكسمك واحنا بنيك في مخده وحوحي كدا سمعيني كسم صوتك
خالتي : *بتعيط وقافله وشها من الوجع * حرام عليكو اااااااااااااااااه ارحموني انتو بتفتروا عليا مش بتنيكو
ام اندرو : نيكها اووووي الشرموطه دي صوتي صوتي ياوسخه *وقربت وراحت لاطشاها بالقلم * اتفو عليكي مره وسخه
انا : كسم الشقا علي الخرتقه ياعم انا مش عارف انيك
معتز : قوم غور سيبهالي انا
انا : *بطلع زبري من كسها * حلال عليك اشبع بكسمها هو فين جورج يجي يشوف الشرموطه امه
ام اندرو : *بتبص علي زبري * سيبك منه وتعالي * راحت نايمه علي ضهرها ورافعه جلبيتها * انا هريحك ياحبيبي
اندرو : ماما ايه اللي بتعمليه دا
ام اندرو : دا طير اخرس *تقصد كسها * مش قادر يتكلم شرقان يالا بقي ياواد اخلص
انا : هي بهوقت مننا بس سامحني ساعه النيك مفيهاش .... لا اديني طيزك الحلوه دي وضع الكلبه الجميله * بضربها علي طيزها * مره حمل عافيه
ام اندرو : اوووووووووووف اضرب كمان
انا : *بكفوف ايدي الاتنين ونازل علي طيزها ضرب كتير ورا بعض * ملظلظه نييييييك
ام اندرو : اح اح اح ااااااااااه يخربيتك ااااااااااه *بتلف نفسها *
انا : احاااااااا رايحه فين انتي هتتخرتقي دلوقتي *تفيت علي طيزها وبكف ايدي بضربها علي كسها * فلقسي عدل يالحمه
ام اندرو : يخربيت امممممممك بتلسوعني احااااااا اتعلمت فين الكلام دا يابوشخه
انا : في مدرسه الحياه بكسمك
ام اندرو : اتلم ياخول متنساش نفسك
انا : *مدخل راس زبري واول مدخل في طيزها رحت مدخله كله مره واحده في طيزها *
ام اندرو : خخخخخخخخخخخخ يابن المفتريه
انا : *طلعته كله ومدخله تاني مره واحده *
ام اندرو : اااااااااااااه *بتباعد بين فلقتين طيزها بايديها * ياووووووووسخ اوووووف
انا : *نفس الحركه تاني يجي اربع مرات وابتديت انيك فيها بسرعه وبضربها علي طيزها *
ام اندرو : اح اح اح اح اح اح اح ااااااااااااااااااااااه اح براحه اااااح ارزع براحه براحه يخربيت اممممممممممممك *بتدعك في بزازها *
انا : *هديت النيك وبلف زبري جوا كسها *
ام اندرو : لا احاااااااااا انت بقيت فاجر يخربيتك ياواد ايه داااااااااااااااا اووووووف انت مكنتش كدا ااااااااااه لو اعرف انك بقيت كدا كنت اح *بتمص بزازها بنفسها *
انا : *بضربها علي طيزها ومسكت رجليها خليت رجليها مضمومين علي بعض وهي نايمه علي بطنها وطيزها تعتبر مقفوله ورحت قاعد علي طيزها ومدخل زبري في طيزها براحه وضامم رجليها علي بعض فشخ *
ام اندرو : بلاش دا بلااااااش ياوااااااااااد اااااااااااااه نيك في كسي شويه
انا : *دخلت زبري لاخر طيزها وطلعت بجسمي لقدام اكني بخرمها وموصل زبي لاخر طيزها وشاددها من شعرها عليا * خول انا صح
ام اندرو : اووووووووووووووف دا انت سيد الرجاله يالهووووي ياني ياما
انا : مره لحمه بنت وسخه
ام اندرو : اووووووووووووي اوووووووووي
انا : *فضلت انيك فيها بالوضع دا وبعديها طلعته من طيزها ونيمتها علي ضهرها فارده رجل علي الارض ورافع التانيه علي كتفي وبفرشلها كسها *
ام اندرو : استني ياوااااااااد انا اتغربلت مش قادره
انا : اتكي علي الصبر هغربلك تاني *رحت مدخله في كسها علطول *
ام اندرو : بقيت مفتررررررررري ياواد
انا : يعني حلو مكيفك يالحمه
ام اندرو : لا
انا : طب ياوسخه *بقيت بنيك براحه اوووي وبدعك كسها بايدي وانا بنيكها براحه *
ام اندرو : متحنسنيش نيكني ارزعه اووووي
انا : دا اخري في النيك
ام اندرو : حقك عليا ياحبيبي سيد الرجاله بس نيك
انا :ششششششش انا هلبونك دلوقتي اتقلي
ام اندرو : احححححححح اكتر من كدا انا جبت مرتين ومش قادره
انا : *بدخله لاخره وبلفه في كسها وبدعك كسها بايدي من برا وقافش في بزازها *
ام اندرو : امسك بزازي اووووي اووووي
انا : **مسكت بزازها الاتنين ورجل من رجليها علي كتفي وبعزم ماعندي وبرزع في كسها جامد *
ام اندرو : اه اح ااه اه اه اه اها ها اه اه اه اه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اه تعبت تعبت تعبت
انا :شششش
ام اندرو : تعبت تعبت اتهريت اتهريت خلاااااص جيبهم بقي كل دا اااااااااااااه مجبتش يابختك يامرنا بجوزك
انا : *مخضوض * احاااااااااا مرنا *طلعت زبري من كسها * يادين امي
ام اندرو : طلعته ليه دخله تاني
اندرو : لا كمل نيك في امي احسن
انا : *بلبس هدومي * بس ياعرص علي امك
معتز : *منيم خالتي وضع الكلبه وتازل نيك فيها * رايح فين
انا : احا مرنا لوحدها
معتز : اجي معاك
انا : ساااااره مرنا فين
ساره : ايه بتقول ايه
انا : مرناااااااااااااااااااا فين *بعلي صوتي *
ساره : طلعتها برا فوووق
انا : انتي بتزعقي ليه
ساره : مش سامعاك
انا : دا واضح ان جورج اتغابي نيك تعالي وديني لمرنا
( سوزي بتنيك في سوسن وسلوي + معتز بينيك في خالتي + مزيكا بيتفرج وزبره وقف وبيضرب عشره عليهم واندرو بيلعب في كسه وبعديها بشويه اندرو راح قالع هدومه ومزيكا مش قادر يتحرك بيضرب في عشره بس وبقي كله بينيك في كله اللي بزبر بينيك واللي بكس بتتناك ومعتز كان جاب جاز وتعب قام قعد علي جنب وخد سيجاره من علبه اندرو اللي مبتخلصش دي وقعد يتفرج عليهم وبقيت سوزي بتنيك فيهم كلهم بتنيك في سلوي وخالتي وسوسن واندرو )
سوزي : خلاص ياكسمك انتي استحليتي زبي *بتطلع زبها من كس سلوي * تعالي انتي كسك هدي شويه بعد ماتفتحتي يالا علشان تخشي عالم النيك يالبوه
سوسن : *بتعيط * منك لله علي اليوم اللي شفتك فيه يامايكل
سوزي : *بتدخل زبرها في كس سوسن جامد ومدخلش كله يادوب ربعه * اتكلمي علي سيدك عدل ياوسخه
سوسن : *صوتت حته صويته بنت وسخه اول مره تتناك وبزبر ابن متناكه كبير نيك *
سوزي : صوتي ياكسمك انتي جيتي للي مبترحمش
مزيكا : براحه عليها
اندرو : اخرس انت دي لما بتهيج مبتشوفش قدامها
سوزي : اححححح بعشق الكس الضيق دا اوووووي بيجنن زبري *بتطلعه من كسها وبتديه لسلوي تمصه * مصي ياكسمك
سلوي : *قرفانه *
اندرو : *بيضربها علي قفاها * مصي ياكسمك زبر ستك
سلوي : *بتمص *
سوزي : *بتدوس علي راسها جامد وخنقتها وسلوي بتكح * ههههههههههه ولسا لما يخش في كسمك هيفشخك
اندرو : *بيوطي يلحس كس خالتي ومفلقس طيزه * كسك طعمه مالح فشششخ
خالتي : ااااااااااااااه الحس الحس اوووووي اوووووي اتعلمت اللحس فين
سوزي : *بتنيك في سوسن بفترا لحد اما سوسن اغمي عليها * كسمك ياكش تموتي وراحت ماسكه سلوي وساحباها من رجليها منيماها علي ضهرها وبتنيك فيها * تعالي ياكسمك
سلوي : براحه عليا زبك اكبر منهم
سوزي : علشان يكيفك ياكسمك *بتدخله في كسها وبتبعبص اندرو وهي بتنيك *
اندرو : اححححححح كمان
سوزي : كسك مبهوق يالبوه
سلوي : يييييييييييييييييييح
اندرو : *نام علي خالتي بالعكس وبيلحس كسها وهي بتلحس كسه *
خالتي : كسك واسع ليه ياخول كدا
اندرو : ااااااااااه مش شايفه زبرها عامل ازاي الحسي الحسي اووووي
سوزي : مكيفاكي يالبوه
سلوي : علي الاخر علي الاخر
سوزي : *طلعت زبرها ومنيماهم هما التلاته جنب بعض علي ضهرهم وكل واحده فاشخه رجليها وسوزي بتدخل زبرها في كس كل واحده شويه *
اندرو : ااااااااااه كمان كمان
خالتي : يخربيتك ايه دا بتنيكي في تلاته مره واحده ااااااااااااااااااح
سوزي : اخرسي ياكسمك
ام اندرو : *راحت لمعتز * خلاص شطبت مش هتقوم
معتز : روحيلها تنيكك انا مفيش حيل
ام اندرو : طب سبني هوقفهولك انا
معتز : خخخخخخخخخ اتكلي علي **** انا زبري واجعني
ام اندرو : *بتتحسر * دا ايه الرجاله دي يحرق ميتين زبك يامايكل هيجني ومشي
معتز : روحي لسوزي زبها اكبر مننا كلنا هتكيفك صح
ام اندرو : مش مكسوف من نفسك وانت بتقول كدا
معتز : طريقك اخضر

في مشهد اخر

( طلعنا من الحفره انا وساره لقينا مرنا قاعده سانده علي السور وضامه رجليها علي بعض وبتعيط )
انا : هاتي الجهاز وانزلي انتي
ساره : بتقول ايه
انا : ادوس فين لما اجي افتح
ساره : علي صوتك
انا : انزلي ياحجه ربنا يديكي الصحه ياما
مرنا : *شافتني قامت وجايه بتجري عليا وبتحضني وبتعيط *
انا : *ثابت مبتحركش *
مرنا : بقيت قاسي عليا ليه *بتحضني اوووي وراسها علي صدري *
انا : انتي اللي مستفزه
مرنا : *بتدعك راسها في صدري * حقك عليا
انا : *بحط ايدي علي راسها وببوسها * انتي كويسه
مرنا : تعبانه تعبانه اووووووي
انا : كلنا تعبنا بس خلاص هنروح بيتنا هااااااااا بيتنا
مرنا : *بتضحك * اااااااااه ياحبيبي نفسي المطبخ وحشني اوووي
انا : احاااااااا مطبخ طب وبالنسبه لاوضه النوم نسيتيها ولا حضرتك سمكه
مرنا : اتلم انا اصلا زعلانه ومضايقه منك
انا : متجيبي بوسه
مرنا : *بتبوسني *
انا : علطول كدا طب خلي عندك كرامه دا انا لسا مهزقك
مرنا : تؤتؤ انت تعمل فيا اللي انت عايزه * عينيها كلها براءه *
انا : حقك عليا اني زعقتلك تحت بس انا تعبان اكتر منك ومعرفش انا بعمل ايه وعمال اقول كلام عكس بعضه واعمل حاجات مش فاهمها
مرنا : انت ريحتك عامله كدا ليه وعرقان ليه كدا
انا : كنت بلعب كوره
مرنا : مايكل كنت بتعمل ايه
انا : كنت بنتقم
مرنا : وانا مش ماليه عينك يعني
انا : تعبان اووووي ياصاحبي ومفيش حيل للخناق
مرنا : لكن ليك حيل للنجاسه وقله الادب
انا : عارفه لما تجيبي بسكوته وتسقسقيها في الشاي ومتستحملش وتقع منك في كوبايه الشاي اثناء السقسقه
مرنا :اه
انا : اهو انا كوبايه الشاي دي
مرنا : ومين اللي سقسق بسكوته فيكي ياقطه
انا : امك
مرنا : ههههههههههههههه خدني في حضنك ياحبيبي
انا : تعالي يابطتي ...... احا انتي مستحمتيش بقالك قد ايه
مرنا: *مكسوفه ومحرجه * لا دا مش حموم داا دااااا
انا : ايه المجاري طفحت
مرنا : لا دااااا دي البريود
انا : الدوره يعني جاتلك الدوره
مرنا :اتلم واحترم نفسك اسمها بريود
انا :نسيب بقي الدم اللي بينزل بقي والريحه الخرا دي ونقفش في اسمها دوره ولا بريود
مرنا : متلم لسانك شويه واتعلم الادب
انا : تصدقي انا حبيت الجزيره ومش عايز ارجع بيتنا
مرنا : لا اقعد مع نفسك انت انا هروح
انا: خدي يانور حياتي خدي ياااااااااااابت طب انتي رايحه فين باب المرواح من هنا ولاااااااااا
مرنا : ياجدع غور بقي تعبتني
انا : انتي بحالات يابنتي شويه بتتموحني شويه لذيذه شويه كئيبه
مرنا : نصيبك بقي متجوز مريضه
انا : احلي مريضه في الدنيا ااااحااااااااااااااااااااااا الحقنه بتاعنك
مرنا :متخافش لسا ميعادها مش دلوقتي
انا : متيجي احط القرد في البيت الجلد
مرنا : البيت الجلد غرقان دم
انا : جاتك القررررررررررف
مرنا : عندي سؤال هو انت ليه ساكت علي ساره
انا : معنديش حل تاني مفيش في ايدي حاجه وحتي لو بتخدعني مفيش قدامي اي حاجه اعملها
مرنا : قتلته ليه يامايكل مالوش ذنب دا روح برضو
انا : كان في دماغي اني لما اقتله ابوظلهم خططهم ولو بيفكروا في حاجه يتلغبطوا ويتصرفوا غلط وساعتها اعرف مكانهم فين بس ساره فجاتني بتصرفها اللي مش فاهمه لحد دلوقتي
مرنا : مش مبرر برضو انك تقتله
انا :اللي حصل بقي
مرنا : *بتقلع التيشيرت * البس دا تلاقيك سقعان
انا : *بضمها في صدري بكل حنيه * ريحته وحشه
مرنا : طب يابن مني انا غلطانه خليك تتكتك في البرد كدا
انا :مرنا
مرنا: ايه ياروح قلب مرنا
انا : عايز صوره ليكي
مرنا : انت عبيط ماانا قدامك اهوه
انا : عايز صوره ليكي علشان هرسمها تاتو علي طيزي علشان كل لما اشخ افتكرك
مرنا : ههههههههههههههههههههههههههههههههههه مهزء متجوزه مهزء
انا : تعالي ننزل ياحنيه مصر
مرنا : استني لما اخلص ضحك
انا : يالا ياروشه فين كسم الزرار احا

( نزلت انا ومرنا وكنت حفظت الممرات كدا بالشبه لحد اما وصلت لقيت الحفله لسا شغاله )
انا : *بحط ايدي علي عين مرنا * ايه ياجدعااااااااااان كل دا
معتز : سوزي ماسكاهم مش عتقاهم بقالها يجي نص ساعه
انا : متخلص ياعم جوني سينس
سوزي : خالتك مهيجاني اوووووي هي وسلوي الاتنين مبيشبعوش نسوان محرومه بالعين زبي ببضانه
انا : طب انجزي يالا علشان نطلع ونروح
ساره : وانا يامايكل
انا : هو جورج فين
معتز : قاعد مع امك واختك جوا وبقيه الناس
انا : طب يالا علشان نغور في كسم داهيه نروح .... تعالي معايا ياروحي
مرنا : شيل ايدك مش شايفه
انا :مش لازم تشوفي تعالي بس *بوديها لاوضه امي واختي وبقيه الناس * اقعدي شويه وجايلك
ساره : *جات ورايا * مايكل انت وعدتني مش هتموتني
انا : بس ماقلتش هاخدك معايا
ساره : *بتبص بالعافيه وبصت في الارض * انا اسفه علي كل اللي حصل وبشكرك علي اللي عملته معايا وانك انقذتني من جورج ساعه الشقه
انا : لو منك اختفي خالص لان انا بمجرد مااطلع من هنا واعيد حساباتي هجيبك يعني هجيبك فانا هديكي مهله تهربي لانك لو مهربتيش مش هعتقك
ساره : *بتهز راسها وبتحضني *
انا : و**** لو عملتي ايه
ساره : *بتعيط وبتمشي *
معتز : بقولك ايه
انا :ايه
معتز : اول مانخرج من هنا انا هاخد ليليان وهنسافر هنعيش برا وانسي اللي حصل وابدا حياه جديده
انا : هتسبني ياصاحبي
معتز : نفسي اعيش في هدوء
انا : *بنحضن بعض* عمري ماهنسالك جمايلك دي
معتز : انت اخويا ياض
انا : طب قبل ماتسافر شوفلي معاك اي مبلغ لاني علي الحديده حته الحديده بعتها
معتز : طول عمرك واطي ياصاحبي
انا : سقطلي اكتر في الحراق
اندرو : بتنيك امي يامايكل
انا : برغم اني مش طايق كسمك بس واحشني نييييك
اندرو : بتنيك امي يامايكل
انا : طب انت بتسال ولا بتستغرب ولا مبسوط ولا عايز ايه انت
اندرو : بتنيك امي يامايكل
معتز : يالا ياصاحبي سيبك منه دا بضانه لازقه في فخاده
سوزي : *بتنهج وبتمسح وشها * مايكل
انا : ايه يابطل احااااااااا كل دا
سوزي : هههههههههه متشكره
انا : *بحضنها * انا اللي متشكر *ببوس راسها *
معتز : وانا مش هتباس انا كنت معاكو علي فكره
سوزي : مش فاكرك ياض
ام اندرو : اول مانخرج من هنا وتروحوا وتستريحوا عازماك انت ومراتك علي بشاميل هاااا بشاميل وكوسه وبسله عااااااااارفه انك مبتحبهمش بس مراتك بتحبهم وهاتكلهم غصب عنك
انا : هههههههههههههههه عينيا ياست الكل
ام اندرو : هخش اطمن علي مني يابن مني
معتز : هنعمل ايه في ال 3 شراميط دول
انا : مزيكا انا مش عارف اقولك ايه علي اللي حصلك بسببي بس انت رجوله ياض ومخيبتش نظرتي فيك
مزيكا : ربنا يديم المعروف يادكتور
انا :حبيبي .... اما بالنسبه لل 3 شراميط دول فسيبهوملي لسا انا ليا حساب معاهم
خالتي : خدامتك بس سبني اروح وانا مش هخرج من بيتي ابدا مهما حصل
انا : ولو خرجتي
خالتي : ادبحني
انا : ماشي وانتي ياسوسن بتخونيني
سوسن : هههههههههههههههه انا وقفت جنبك كتير ومع اول غلطه ليا عذبتني واتناكت واتفتحت بسببك وخسرتني حبيبي االلي كنت هتجوزه عايزني اقولك ايه غير كتر خيرك
انا : انتي فعلا اكتر واحده اتظلمتي بس كسمك مالكيش ديه عندي ..... نيجي لست الكل العقل المدبر سؤال واحد بس عملتي دا كله ليه ؟
سلوي : هههههههههههههههه انت مش انتصرت مش هريحك برضو
انا : انا بقي اللي هريحك وهريحكو انتو كمان هتفضلوا محبوسين هنا ياعيني انتو والحراس لحد اما تخللوا وتموتوا وسلميلي علي كس نانا اللي في الجنينه
سلوي : مش هنسي عتبه بابك شكلها ايه
انا : لونها فسكوز او احمر مخضر ياطيز المخده اوعي ياكسمك سيبي البنطلون ايه عاجبك زبري
سلوي : سوزي زبرها برقبتك
انا : اصلي يارايق ... جاهزين كله جاهز يالا فين امي
ليليان : بيسندوها جوا
انا : *روحت لاوضه امي * مالك ياماما انتي كويسه اسندي عليا مالك زعلانه مني ليه
ماما : لا انت ابني ولا اعرفك
انا : طب اسندي عليا بس
ماما : اياك تلمسني
انا : مالك يامدرسه بس مصدراهالي ليه
ماما : *بتبصلي ببضان * انا مش قلتلك تسامحهم
انا : المره الجايه حاضر
معتز : خلاص بقي ياماما دا احنا شوفنا الويل بسببك فكيها بقي
اندرو : اه و**** ياماما
ام اندرو : ماخلاص يامني في ايه
مرنا: هي عندها حق انتو كلوكوا مش مودبين وقلالات الادب صح ياحماتي
ماما : صح يابنت الهبله
كلنا : هههههههههههههههههه ماعدا ام مرنا
ام مرنا : مشكرين يامني
ماما : يوووه يقطعني مختش بالي اااااااه براحه يابت
انا : عيله بتعشق الاوفر ايه يابطه مالك عجزتي ولا ايه
ماما :فشر ياروح امك
اختي :لولولولولوولولوللووللوولوللولولوول لووي ايوا يامني يارايقه
انا : اعطيلي خمسه *بنخبط ايدينا في بعض *
اختي : *في ودني * صالح جورج علي اللي عملته احنا جينا عليه برضو
انا : لما نروح بقي ونشوف الدنيا ونرجع لحياتنا الطبيعيه
معتز : يالا ياعم انت وهووووووووووو مش هنبات هنا
( كلنا خرجنا من الاوضه وروحنا لحد الحفره وبدور في جيوبي مش لاقي الجهاز اللي هفتح بيه الحفره )
انا : ساره فين ساره الجهاز معاكي
ساره : ايه
انا : مش وقت طرش ا