منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

أدوات الموضوع
قديم 08-28-2018, 07:52 AM
قديم 08-28-2018, 07:52 AM
الصورة الرمزية لـ القيصر شخصيا
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
الإقامه : القاهره
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 20

نسوانجي جديد

الصورة الرمزية لـ القيصر شخصيا

الإقامة : القاهره
المشاركات : 20
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
القيصر شخصيا غير متصل

افتراضي انا و ولاء صاحبه امي حتى الجزء الثالث 26/9/2018

صباح الخير لگل النسوانجيه

دي اول مشارگاتي معاگم رغم اني كنت زائر دائم معاگم وبتعجبني القصص اللي بقرئها فالمنتدي
واخيرآ قررت اني اعمل عضويه وادخل اشارگ بنفسي واگتب قصص اللي في منها حقيقه وفي منها من خيالي
هبداء قصتي الاولي معاگم مع ولاء صديقه امي
الاول اعرفگم بنفسي
انا محمد الشاذلي عندي 29 سنه مصري ومعايا جنسيه مغربيه وحياتي ما بين مصر والمغرب
انا شغال نجار مسلح وشغلي خلاني قوي البنيه واعصابي حديد
انا طول عمري بعشق الجنس بجنون حياتي عباره عن افلام جنس 24 ساعه مدمن بطريقه بنت متناگه
في يوم وانا راجع من الشغل سلمت علي والدي ووالدتي واخواتي وامي قالتلي استني علشان في ضيوف فغرفتگ
انا طبعا استغربت لان احنا محدش بيزورنا من اهلي علشان محدش بيحب ابويا
بقول لامي مين اللي عندي فالقوضه قالتلي دي صاحبتي ولاء
انا گنت بسمع عنها من امي انها ست غلبانه وجوزها مطلقها ورامي العيال وهي حالتها تصعب عالگافر
امي قالتي معلش استحمها شويه فغرفتگ علشان الايجار اتگسر عليها گذا شهر وصاحب البيت طردها وهي هتقعد معانا فتره عقبال ما تشوف هتعمل ايه
قالتلي تعال سلم عليها علشان تتعرف عليگ ودخلت الغرفه عادي وسلم عليها اتصدمت من اللي شفته
شفت ست عباره عن طبق جيلي متحرگ هي مش تخينه اوي بس جسمها گيرع¤ي بزازها لواتحرگت اقل حرگه تلاقيهم اتهزوا بطريقه تخليگ تجبهم علي نفسگ طيازها بقا عباره عن جبال من القشطه والملبن والجيلي حاجه گدا ولا في الخيال جامده نييييييگ
انا شقتها اتصدمت ومعرفش اعمل حاجه غير اني ابصلها وبس وفوقت علي صوت امي بتقولي سلم علي طنط ولاء
هي قالتها لا خليه يقولي ولاء بس وانا سلمت عليها لقيتها شاداني فحضنها وبايساني من خدي وانا بصراحه ما صدقت ودخلت وسط الملبن دا وقلت اجرب حظي ويا تصيب يا تخيب وحطيت ايدي علي بزازها بطريقه امي متشوفهاش لقيتها ضغطت علي ضهري بايدها
عرفت ساعتها انها محرومه ومحتاجه اوووووي لراجل
انا خرجت اخدت دش وغيرت هدومي وقعدت اتعشي معاهم و عيني عليها وعلي بزازها وهي بتبص من تحت لتحت
خلصنا اكل وهي قامت تشيل الاكل مع امي وانا دخلت اغسل ايدي وحطيت ايدي علي طيزها وهي ماشيه لقيتها ضحگت اوي ضحگه شراميط امي بتقولها في ايه قالتلها بضحگ عالمسرحيه اللي شغاله فالتليفزيون
انا خرجت اعمل الشاي وقعدين كلنا وانا فاتح الفيس علي الموبايل لقيتها بتقولي الاگونت بتاعگ اسمه ايه يا حمو قلتلها برقم تليفوني واديتها الرقم سجلته عندها وبعتتلي ادد عالفيس قبلته ودخلت اقلب في بروفايلها لقيته كله اسلامي ومنشورات حزينه
وبعد شويه لقيت رقم غريب باعت عالواتس بيقولي منور
رديت وقلت مين قالتلي واحده معجبه قلتلها بطلي شرمطه يا متناگه وقولي مين بدل ما انيكك فافكارك واعملك بلوك
قالتلي عيب يا حمو متبقاش قليل الادب في حد يقول لصاحبه مامته گلام وحش زي داقلتلها صاحبه امي مين قالتلي انا ولاء يا حمو
قلتلها يخربيتگ انتي لحقتي تسجلي الرقم قالتلي ايوه
وقعدنا نتكلم شويه عن امي وجدعنتها معاها وانها كانت هتبات فالشارع ولقيت ابويا بيقولي يا تسيب الزفت اللي فايدگ دا يا تطلع تقعد برا لوحدگ
انا قلتله انا هدخل انام شويه وقلتلهم تصبحوا علي خير ودخلت انام
لقيتها باعتالي رساله بتقولي متنامش وخليك كلمني شويه
انا قولت اضرب كلمه ويا تصيب يا تخيب
قلتلها اسهر اتكلم معاكي علي شرط قالتلي ايه هو قلتلها اشوف صدرگ
سگتت شويه ولقيتها بتقولي مگنتش اعرف انگ قليل الادب گدا
قلتلها بصراحه انتي جميله اوي وعندك اكتر حاجتين بحبهم فالست
قالت لي ايه هما قلتلها اقول ومتزعليش قالتلي ليلتك سوده قول قلتلها بزازك الكبيره وطيازك بنت المتناگه الفاجره دي
قالتلي انت سافل ومش محترم
قلتلها انا اسف وتقدري تعمليلي حظر وقفلت النت ونمت
اگمل فالجزء التاني لو عجبتگم القصه قولولي وانا هگمل علطول وفي احداث گتيره حصلت
اتمني دعمگم لان في حجات گتير واحداث اگتر


مساء الفل احلي نسوانجيه

انتهي الجزء الاول لما قلتلها ان فيكي اگتر حاجتين عجباني فالست وسالتني ايه هما الحاجتين دول وقلتلها بزازك الكبيره وطيزگ بنت المتناگه وقالتلي انت قليل الادب ومش محترم وقلتلها تقدري تعمليلي بلوگ وقفلت النت ونمت

الجزء الثاني

صحيت الصبح علشان تروح شغلي ولقيتها نايمه فغرفه اخويا وسايبه الباب مفتوح
بصراحه انا هجت اوي من منظر ظيازها الكبيره واتسحبت اتفرج عليها شويه وحبيت المسها بس خفت
دخلت اخدت شاور ولبست وخرجت علي شغلي وانا قاعد افطر علي عربيه منظر طيازها مش مفارق خيالي وگان نفسي اروح انيكها واللي يحصل يحصل بس رجعت فگلامي وروحت شغلي وانا مش مركز وصاحب الشغل اخد بالوا وسالني مالك يا محمد قلتله تعبان وهروح
فعلا روحت لقيت الكل لسا نايم قلت افتح نت واتفرج علي فيلم سكس او ادخل منتدي نسوانجي اقراء قصه وانطر لبني علشان ارتاح و اول ما فتحت النت لقيت اشعارات فيسبوك كتير ورسايل من اصدقائي بس مفتحتش حاجه علشان مش فايق بس لقيت اكتر من عشرين رساله منها قلت اشوفها قالت ايه واتفرج علي فيلم بعدين واول ما فتحت اتصدمت
اول ما فتحت لقيت صور لبزازها وطيازها وگسها فالحمام عندنا وبتعتزرلي وبتقولي متزعلش مني انا مقصدتش ازعلك انت متعرفش انا محتاجالك قد ايه يا محمد بس اوعدني ان كل اللي بينا يفضل سر بينا ومحدش يعرفه
بعتلها وقلتلها انتب لسا متعرفيش محمد واكيد الايام هتثبتلك اني راجل وجدع
وقعدت اضرب عشره علي بزازها البيضه الكبيييييره وحلمتها الوردي بجد مشوفتش بزاز فحياتي احلي من بزازها ولا حتي بزاز ايفا ادامز ممثله البورنو اللي بعشقها وطيازها الملبن اللي اجمل من طياز ساره جاي واطري منها واكبر منها كمان
رغم انها مش مليانه اوي الا ان طيازها وهي ماشيه يقعد عليها اتنين مستريحين
وانا قاعد بفرك فزوبري لقيتها بعتتلي بتقولي حرام عليك زوبرك كفايه فرك فيه
انا اتفاجات وقلتلها انتي صحيتي وشوفتيني قالتلي صحيت من شويه وروحت ابص عليك وشوفتك يخربيتك زوبرك شكله حلو اوي يا واد قلتلها انتي اللي جسمك ابن متناكه فاجر عاوز يتناك ويتفشخ
قالتلي انت شكلك بتحب الشتيمه قلتلها مبحسش بالمتعه غير لما اشتم اللي بنگها
قالتلي طيب انت هتشتمني قلتلها اكيد وهديگي لقب گمان مش هقولك غيره و احنا لوحدنا قالتلي لقب ايه قلت لها اسمك من دلوقتي ولاء مطيز قالتلي يا لهوي انا مطيز يا محمد قلتلها تحلي وافجر مطيز بعشق طيازك يا منيوكه قالتلي وانت زوبرك عاجبني يا دكري وكان نفسي ادخل عليك امصه اووووي
قلتلها هخليكي تمصيه وانا الحسلك كسك وطيزك وامص بزازك واكلها بسناني
قالتلي ايوه يا محمد نفسي اوي
قلتلها تيجي نتكلم فون شويه عاوز اسمع صوتك وانيكك فون
قالتلي اخص عليك بدل ما تدخلي وتنكني قلتلها مينفعش علشان هيصحوا
واتصلت بيها واول ما كلمتها وسمعت صوتها كنت هجيبهم علي نفسي كسم صوتها وشرمطتها قلتلها لابسه لانجيري لونه ايه قالتلي لابسه اندر اسود بس من غير سنتيان قلتلها طبعا البزاز الملبن دي لازم تبقي براحتها ضحكت بشرمطه وقالتلي تعال مصهم قلتلها اقفلي الباب بالترباس واقلعي ملط
قلعت وكلمتني وبدأت اقولها انا نفسي فيگي اوي وبدأت معانا فسكس فون نار لمده ساعه وفجاه الباب خبط
نكمل فالجزء القادم واتمني القصه تعجبكم
دعمگم هو السبيل الابداع والتميز يا نسوانجيه

الجزء الثالث

انا بعتزر عن التاخير لظروف الشغل والسفر
گنت وقفت فالجزء التاني لما نگت ولاء عالفون وفجاه الباب خبط

وانا سارح مع ولاء ومطلع زوبري وبلعب فيه وانا بگلمها وعمال اقولها انا نفسي دلوقتي ادخل عليگي القوضه افرتكك من النيگ
انا نفسي فيگي اوي يا ولاء وزوبري هيتجنن عليگي وهي بتقولي انا گمان نفسي اتناگ منگ اووووووي ونفسي تلحس كسي وتدخل زوبرك فكسي وبين بزازي
وفجاه لقيت الباب بيخبط وامي بتقولي اصحي يا محمد علشان تفطر
طبعا انا لسا مجبتش وزوبري واقف ومش هعرف اقوم كدا
لبست بنطلون تاني وقمت اخدت شاور عقبال ما يحضروا القطار وخرجت لقيت ولاء لسا فالقوضه والباب مقفول عليها
بقول لماما هي طنت ولاء لسا نايمه مش هتفطر قالتلي خبط عليها قالت تعبانه وعايزه تنام شويه
طبعا انا عارف انها هايجه ومش هتعرف تمسگ نفسها قدام اهلي
قعدت فطرت مع اهلي وشربت الشاي مع ابويا وقلتله هنزل شويه مع اصحابي
نزلت قعدت مع اصحابي عالقهوه وانا دماغي گلها في ولاء وجسم ولاء ابن المتناگه وزوبري واقف وگنت خايف حد ياخد باله
قلت لاصحابي انا تعبان ومروح وفعلا روحت دخلت اوضتي نمت لاني منمتش بالليل بسبب اللبوه اللي عندنا
صحيت الساعه 6 واخويا بيتفرج علي ماتش عندي فالقوضه ولعت سيجاره وقاعد لقيت ولاء دخلت بتقولي انا گنت داخله اصحيك علشان تتغدي قلتلها خلاص صحيت اهو وعقبال ما تحضروا الغداء اگون خلصت السيجاره
اتغدينا وطبعا نظرات ولاء ليا ونظراتي ليها واحنا قاعدين
عدي اليوم عادي من غير اي تطورات انا فقوضتي وهي بتساعد امي فشغل البيت وخلاص نمت بالليل
گل يوم نفضل نتگلم واتس لحد ما الگل ينام وبعد گدا نتگلم فون وانيگها فون وانام
بعد اسبوع لقيت ماما بتقولي اعمل حسابگ علشان هتوصل العفش بتاع خالتگ ولاء النهارده بالليل وشوف عربيه وگام واحد من اصحابگ ينقلوا معاگ العفش
طبعا انا زعلت جدا انها خلاص هتمشي بس فنفس الوقت گنت فرحان اني هعرف بعد گدا اروحلها وانيگها عادي فبيتها خصوصا انها مطلقه وبنتها وابنها عند ابوهم
بالليل گنت اتفقت مع سواق صاحبي وان هو كمان اللي هيشيل معايا العفش
جات العربيه شلت العفش وروحت عندها فالشقه الجديده مگتتش بعيد عنا بعدنا بربع ساعه مشي
اول ما وصلت لقيتها عارفه الجيران گلهم و سلمت عليهم وعرفتهم بيا ان انا ابن اختها والوحيد اللي بزورها وبشوف طلباتها طبعا انا فهمت ان هي عملت گدا علشان ازورها براحتي ومحدش يتگلم خصوصا اننا فبلد ارياف
طلعت العفش انا والسواق وطبعا هي فوق بترتب الحاجه وانا بستغل اي فرصه يكون السواق تحت وابوسها وامسگ بزازها او ارفع الجلبيه اللي لبساها اشوف طيزها
خلصت العفش وحاسبت السواق وگمان اديتله المشال من معايا انا وقلتلها يلا نروح نتغدي وبعدين تيجي ترتبي الحاجه
روحنا وهي قالت لامي معلش يا حبيبتي انا تعبت محمد معايا ربنا يخليهولگ
امي قالتلها ولا تعب ولا حاجه انتي فمقام خالته
قالتلها طب معلش خليه بعد ما يتغدي يجي معايا يرگب السرير والدولاب بس وانا هرتب باقي الحاجه
امي ندهتلي وقالتلي بعد ما تتغدي تروح مع خالتگ ولاء نرگبلها گل حاجه وتشوفها عايزه ايه گله ومتجيش غير لما تخلص
طبعا انا عملت اني مضايق علشان امي متشگش اني فرحان
خلصت غداء وقلت لاخويا يعملي شاي امي قالتلي روح اشربه وانت بترگب الحاجه عند ولاء علشان متتاخرش وخد اخوگ معاگ
طبعا اضايقت جدا ان اخويا جاي لاني گنت مرتب اني انيگها
روحت عندها الشقه انا وهي واخويا اول حاجه رگبتلها الانبوبه علشان تعملي شاي وشغلت الصب علشان اشغل اغاني وانا شغال
وهي طبعا عماله ترقص وتتشرمط وانا برگب السرير والدولاب
وقالت لاخويا معلش يا مصطفي عايزاك تجيب ترباس الباب والشبابيگ ادتلوا فلوس وهو نزل واول ما قفل الباب انا هجمت عليها ونيمتها عالارض وقعدت ابوس فيها واقفش فبزازها وطيازها اللي زي الملبن وهي تمسگ زوبري من فوق البنطلون وقعدنا ندعگ فبعض لحد ما الباب خبط هي قامت بسرعه تدخل الحمام وانا فتحت لاخويا ودخل بيسالني عن ولاء قلتله فالحمام
قالي بقولگ ايه المره دي جامده نيييييييگ وانا نفسي فيها
اخويا اصغر مني بس بنتعامل اننا اصدقاء هو عنده 21 سنه
قلتله اتلم ياض دي صاحبه امگ مينفعش
قالي يا عم انت مش شايفها متناگه فنفسها ازاي وجسمها لبن اوووووي زي مانت بتحب
قلتله اسگت بدل ما تسمعنا
وروخت اكمل شغل وهي خرجت عملت شاي تاني وشربنا شاي وهي قامت ترقص وانا واخويا رقصنا معانا لحد الساعه ما جت 12 بالليل قلتلها انا هروح واجيلگ بگره اخلص الحاجه
روحت انا واخويا وهي باتت فشقتها وامي سالتني عليها قلتلها هتبات هناگ توضب فالشقه وانا بگره هاخد بتاع الدش واروحلها ارگب الدش واخلص معانا توضيب الشقه واجي
امي قالتلي **** يبارگلگ يابني خليگ معاها اليومين دول دي ست معهاش راجل ولوحدها
قلتلها متقلقيش يا امي انا كل يوم هبقي اروح اطمن عليها واشوف گل طلباتها
خلت اوضتي نمت ومصحتش غير الصبح علي تليفون من ولاء صبحت عليها لقيتها زعلانه
قلتلها مالگ يا مزه
قالت لي زعلانه منگ علشان اتصلت بيگ بالليل كتير وبعتلگ عالواتس مردتش
قلتلها معلش گنت تعبان ونمت و**** بس التهارده هعوضگ بعد نا اجيب الراجل يركب الدش يا قلبي
بس انتي وحشتيني اوي وجسمك وحشني اوي
وفجاه الباب اتفتح فجاه ......
نتظروني فالجزء الرابع مع ولاء واول لقاء كامل عالحقيقه

تعليقاتگم هي اهم تشجيع ليا
__________________
لا تگن غير ذاتگ فقط
الحياه والجنس وجهان لعمله واحده

قام بآخر تعديل شوفوني يوم 09-26-2018 في 02:12 PM.
قديم 08-28-2018, 08:55 AM
قديم 08-28-2018, 08:55 AM
الصورة الرمزية لـ tito07
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 49

نسوانجي جديد

الصورة الرمزية لـ tito07

المشاركات : 49
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
tito07 متصل الآن

افتراضي رد : انا و ولاء صاحبه امي متسلسله

كمل يا حوبى بس يكون الجزاء كبير شوية
قديم 08-28-2018, 10:03 AM
قديم 08-28-2018, 10:03 AM
الصورة الرمزية لـ القيصر شخصيا
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
الإقامه : القاهره
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 20

نسوانجي جديد

الصورة الرمزية لـ القيصر شخصيا

الإقامة : القاهره
المشاركات : 20
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
القيصر شخصيا غير متصل

افتراضي رد : انا و ولاء صاحبه امي متسلسله

من عيوني و**** دي اول مره ليا اگتب قصه وبتمني تعجبگم
__________________
لا تگن غير ذاتگ فقط
الحياه والجنس وجهان لعمله واحده
قديم 08-28-2018, 11:12 AM
قديم 08-28-2018, 11:12 AM
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
الإقامه : بين شفره الكس وخرم الطيز
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 32

نسوانجي جديد

الإقامة : بين شفره الكس وخرم الطيز
المشاركات : 32
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
هايج بس عاقل غير متصل

افتراضي رد : انا و ولاء صاحبه امي متسلسله

كمل يا نجم ����������

شكلها والعه جدااااا ��
قديم 08-28-2018, 11:46 AM
قديم 08-28-2018, 11:46 AM
الصورة الرمزية لـ محب العشق
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 2,604

نسـوانجي خـبير

الصورة الرمزية لـ محب العشق

المشاركات : 2,604
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
محب العشق غير متصل

افتراضي رد : انا و ولاء صاحبه امي متسلسله

حلوه اوى كمل استمر
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
ShaRanY أفلام سكس عربي 6 أمس 11:55 AM
متسلسلة تعالوا...حتى الجزء الرابع 24/12/2018 العابث الاول قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 14 01-11-2019 05:40 PM
متسلسلة انا ومونيكا حتى الجزء الثالث 24/9/2018 عاشق الجنس جنس قصص سكس عربي 13 09-26-2018 04:54 PM
متسلسلة سنه اولي حب حتى الجزء الثالث 17/8/2018 خ ن ث ي قصص سكس عربي 12 09-26-2018 10:26 AM
انا و ولاء صاحبه امي الجزء الثاني القيصر شخصيا قصص سكس عربي 6 08-29-2018 06:37 AM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
متسلسله, صاحبه, ولاء
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 10:18 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


عشقة خطيب بنتي الجزاء الحادي عشرمودي. وطيزه الموووحنهالبحث عن قصص اﻻبن يعوض امه بعد طﻻق امه ويلحس كسهاعمو مزاجه يحط زبه فى طيزى لغاية الصبح إكس موفيزمتسلسلة قصة سادية عربية مصرية محارم بكل الوان المتعةمتسلسلة الصديقان حتى الجزء صورشرموطه نسوانجي‏ قصص سكس ممدوح وامهانا ومينا وامه الصفح2 نسونجيبراحه حلمه بزي هاتتقطعقصص نيك المتسول متسلسلهقصص سكس محارم اجزا كامله اخي ينيكني ويشتم امي متسلسلهقصص سكس الخاله سلوى وفارسقصة سكس عاءلة شوشو فوفاقصص سكس ناكني غصب عني وهيجني وهو بشتمنيانا ذبري طويل وتخين اوي نكت مرات عمي وجبتلها دم من كسهاporno teezkbeerوفجاه كان زوجي خلفي وضرب بيده على طيزي واهتزت وكأنها ترقص وانا فرعت وقلت آه بصوت دلع ومياصهمودي. وطيزه الموووحنهكوكتيل من موقع نسونجي للجنسقصص سكس لينا من حديقة المنشيةقصص لواط مثيره منتديات نسونجي الدالهانا ومينا وامه الصفح2 نسونجيقصص سحاق في الجامعه متسلسلهصور وأفلام نياكة كساس بيضوية بيضاء ضيقة بطياز كبيرة المتحركةصورشرموطه نسوانجيقصص سكس متسلسله الصيدليهعايزمبادلزوجة صاحبي خلتني اغتصبها هي وامها وام صاحبي وبنتها . . . قل كم مرة نزلك اللبن بسبب هذه القصة الدالة الابط نسوانحىقصص سكس نسوانجي مدام متسلسلةمنتجع اشبوري الصحي قصص سكسقصص لواط مثيره منتديات نسونجي الدالهقصص سحاق في الجامعه متسلسلهسلاح مرات خالى الفتاك .. نسوانجىقصص متسلسلة سكس محارم ذكرياتي الجميلة مع سامية اخت زوجتي الصفحة التانيةقصاص نيك طيز اخت زوجتي زبي 35سمصور عارية لشرموطة شنبارة ام ندانيك طيزي اناامك وشرموطتك زبك كبير قصاصقصص محارم متسلسله الجزء العاشر site:detki-52.ruقصص تنييك وفشخ متسلسله أ=خخخخ اكتر افشخنى اووفقصص سكس نيكني ابوس رجلك متسلسلهيالبوه بضاني وجعتني كسك مولعقعدوا يبدلوا علي طيزي سوالبصيدلي في وردية ليل والزبونه الممحونةزوجي ياتيني بالرجال وشبعوني نيك//detki-52.ru/showthread.php?t=372922قصص سكس سماح تنيك عيلة بحالها جزء الثانيباقة ذهبية عملاقة لصور اللواط والمنايك متحركةقصص سكس مصري خالد.ومشيرة.ام.ميناقصص نيك آه آه آه آه آه حبيبي نكني جواطيزيتمتع وتلذذ الام والابن صور حقيقيةصيدلي في وردية ليلام .بناتها شراميط ابنهم عرص كسمك يا خول نيك قصص محارمقصص سكس عائله شوشو وفوفايرهزني نيكنسوانجي قصص اجزاء متسلسلة 2019كسي لعيونكم نسوانجيمزه ممحونه بترقده على الكنبه وتمسك زبره تاكله وتتناك منهقصص سكس ياسلام ياخويا محارم زوجة تنتاك وتشتم ديوثتحول امي من ست محترمة لست شهوانيةقصص جنس بنات المنيل منتديات نسوانجي محارمقصة سكس نيك الخالة متسلسلة حتي الجزء العشرينقصص محارم الجزء18 ومابعدةقصة متسلسلة طيزها يهتز وشريك زوجهاصور سكس كساس محجبات نسونجي طوبجيسالب تخييين قصص سكسقصص سكس انا ومينا وامه واخته وزوجته وما بعده الصفحه ٢ملهوفه على النيك من الزب الاسمر وزوجي مسافرمين يقدرعلى امي نسوانجيتحول امي من ست محترمة لست شهوانيةنيك طيزي اناامك وشرموطتك زبك كبير قصاصصور سكس الالبوم الكامل لسورية بطلة الوزن الثقيلمتسلسله مارفلسكس مصرى خالتى خدتنى فى الاوضهقصص تبادل زوجات نسوانجيقصص نيك محارم كلفت ابن خالتي بمهمة ووعدتة انو لوانجزها حجباة كسي هديةقصص نسوانجي /فسخني ابنيمتسلسلة انا ومينا وامه واخته الجزء21قصص سكس سعيدوثلاجهيفرج مرات أخوه على سكس ويسلخ كسها نياكه قصص سكس زوجتي والرجالقصص نيك ترويض الشراميت والسليف متسلسلهغلطة باهروأمهنودز نسوانجي